O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind persoonlijk Chelsea ook niet zo goed. Ze spelen heel erg behoudend, en zij hebben meerdere Weghorst'en in hun selectie.Harribo schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:55:
[...]
Ik ook. Daarom zo zonde dat je met minder man staat
Die Enzo bijvoorbeeld, en die sloper naast hem.
Ze fouten zitten hem niet in deze wedstrijd, maar in de gehele speelstijl/vertrouwen die hij eruit heeft gesloopt in de afgelopen 3 maanden.Outerspace schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:56:
Individuele fouten nekken je, ik zie weinig fouten in de opstelling van Heitinga. De wissel van Gloukh is dubieus, maar voor de rest stond / staat het prima. Jammer van de score, hopelijk legt Ajax er nog een paar goals in (bij de tegenstander).
Waarom zit Johnny er nog? Een normale club had zo’n trainer al lang gewieberd.
[ Voor 32% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-10-2025 21:59 ]
Zo'n actie van Taylor en later van Baas zijn gewoon schoolvoorbeelden van spelers die op hun tenen lopen. Ze willen te graag maar kunnen dit niveau gewoon niet aan en dan doen ze onhandige dingen.Outerspace schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:56:
Individuele fouten nekken je, ik zie weinig fouten in de opstelling van Heitinga. De wissel van Gloukh is dubieus, maar voor de rest stond / staat het prima. Jammer van de score, hopelijk legt Ajax er nog een paar goals in (bij de tegenstander).
Ze willen wel is het goede nieuws.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vorig jaar hadden "we" een trainer waarbij hele selectie door het vuur ging.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Wat moet Heitinga doen dan. Hij heeft een faalhaas in zijn team die binnen korte tijd rood pakt, een totale gek als spits (want de andere is geblesseerd) en spelers die gewoon niet beter kunnen.
Hij kan moeilijk zelf gaan voetballen. Zo slecht speelde Ajax niet. Maar door individuele onbegrijpelijke acties ga je totaal nat.
Dat verkapte de slechte kwaliteit een beetje maar resulteert wel in wat meer dan we nu zien.
Tuurlijk Taylor kun je niets aan doen maar alles wat daarna gebeurde is beetje comedy capers.
Ik vond de eerste 15min. overgings redelijk maar vond het 2e team van Chelsea ook nog niet bepaald gas geven.
Yep. Dit had echt wel een wedstrijd kunnen worden.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:57:
[...]
Niet waar, rond minuut 6 dacht ik een goede kans al.
Of Ajax daar punten aan over had gehouden weet ik niet, het is wel Chelsea maar door onnozele overtredingen, waar de scheidsrechter noch Heitinga wat aan kan doen, is deze wedstrijd vanaf minuut 15 al gespeeld.
Weghorst graag niet meer in de basis, ben zo klaar met zijn rare gedrag.
Ik ben niet zo thuis in de Engelse keuken....
Fish & chips met Amsterdamse uitjes?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja je zag hem kracht zetten om zn noppen in zn hoofd te trappen. Erg smerig.Miki schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:59:
Chelsea had rood moeten hebben gehad nu ik de beelden terug zie.
Spelen ook met 8 a 9 wissels/spelers uit derde elftal. Ze hebben 40 selectiespelers😅HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:57:
[...]
Ik vind persoonlijk Chelsea ook niet zo goed. Ze spelen heel erg behoudend, en zij hebben meerdere Weghorst'en in hun selectie.
Geen enkele top trainer durft in te stappen. Er zijn er wel, maar zijn die echt beter dan Heitinga?CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:58:
Wat een verschil met PSV gisteren. Jemig wat een afgang. En ze moeten nog een helft.
Nee het is niet “wel Chelsea”. Het is het B-elftal van Chelsea wat ook totaal niet op elkaar ingespeeld is. Je kan obv het spelbeeld helaas echt geen enkele conclusie trekken behalve dat Ajax redelijk begon met de juiste instelling.Harribo schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
Yep. Dit had echt wel een wedstrijd kunnen worden.
Of Ajax daar punten aan over had gehouden weet ik niet, het is wel Chelsea maar door onnozele overtredingen, waar de scheidsrechter noch Heitinga wat aan kan doen, is deze wedstrijd vanaf minuut 15 al gespeeld.
Weghorst graag niet meer in de basis, ben zo klaar met zijn rare gedrag.
Dan had ie geen rood moeten geven, nu is dat het excuus waardoor Heitinga weer een wedstrijd langer mag blijven zitten.Malfunctions schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:51:
De scheids heeft ook geld op een vertrek van Heitinga staan.
Doen Duitse scheidsrechters wel vaker geloof ik.
Ik vind Chelsea ook niet de beste Europese ploeg, het is geen Bayern. Die slopers zijn zeer nuttig in een team.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:57:
[...]
Ik vind persoonlijk Chelsea ook niet zo goed. Ze spelen heel erg behoudend, en zij hebben meerdere Weghorst'en in hun selectie.
Daarom is het zo ja dat dit geen wedstrijd werd, ik had Ajax wel echt willen zien met 11 man, wie weet.
Ik vind dat ook echt niet kunnen. Iedereen heeft het over City (terecht), maar vlak Chelsea niet uit.hotymoty schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
Spelen ook met 8 a 9 wissels/spelers uit derde elftal. Ze hebben 40 selectiespelers😅
Klopt ook. Maar sommige b elftallen van die Engelse topclubs zijn niet veel minder.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
Nee het is niet “wel Chelsea”. Het is het B-elftal van Chelsea wat ook totaal niet op elkaar ingespeeld is. Je kan obv het spelbeeld helaas echt geen enkele conclusie trekken behalve dat Ajax redelijk begon met de juiste instelling.
Hoewel ik dit Chelsea ook niet heel hoog heb zitten
Een groot deel van de spelers speelt gewoon vaak in de basis bij Chelsea. Los daarvan kun je bij Chelsea niet bepaald over een B-elftal spreken als een "B speler" daar 50m+ kost.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
Nee het is niet “wel Chelsea”. Het is het B-elftal van Chelsea wat ook totaal niet op elkaar ingespeeld is. Je kan obv het spelbeeld helaas echt geen enkele conclusie trekken behalve dat Ajax redelijk begon met de juiste instelling.
Vorig seizoen speelde je met Hato, Henderson, Traore en een betere spits dramatisch in de meeste Europese uitwedstrijden op een niveau lager.d-vine schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:59:
Vorig jaar hadden "we" een trainer waarbij hele selectie door het vuur ging.
Dat verkapte de slechte kwaliteit een beetje maar resulteert wel in wat meer dan we nu zien.
Tuurlijk Taylor kun je niets aan doen maar alles wat daarna gebeurde is beetje comedy capers.
Ik vond de eerste 15min. overgings redelijk maar vond het 2e team van Chelsea ook nog niet bepaald gas geven.
Ik kan er niet naar kijken, zo nuttig vind ik die slopers niet. Geef mij maar een Rice (ja, heb roze bril), of een andere CDM die ook wat kan.Harribo schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
Ik vind Chelsea ook niet de beste Europese ploeg, het is geen Bayern. Die slopers zijn zeer nuttig in een team.
Daarom is het zo ja dat dit geen wedstrijd werd, ik had Ajax wel echt willen zien met 11 man, wie weet.
Enzo is echt net zoals Weghorst. Super vervelend en ook graag uitdelen. Caicedo is ook zo'n dwaas.
Gewoon terechte rode kaart en pingels, mag toch echt geen discussie zijn. De gemiste rode kaart van Chelsea is dan wel balen.
Ben nu vooral benieuwd of Weghorst gewisseld gaat worden in de rust. Als Heitinga dat niet doet, is hij wel heel erg naïef.
EDIT: Nope, topcoach
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 22-10-2025 22:07 ]
Hoe precies? De 1e 15 minuten was er niks aan de hand. Ze stonden goed. En ze vochten ervoor.CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:58:
Wat een verschil met PSV gisteren. Jemig wat een afgang. En ze moeten nog een helft.
PSV speelde een hele goede wedstrijd gisteren. Maar nu doet je alsof Ajax na 10 minuten al 6 doelpunten om haar oren kreeg.
Napoli verdedigde gisteren on-Italiaans slecht. En PSV strafte dat super goed af. Chelsea - Ajax was een open wedstrijd en Ajax deed niks verkeerd tot de rode kaart.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hij heeft geluisterd.PWM schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:06:
Ik kijk normaal niet echt CL, maar aangezien ik gisteren met wat fans en selectiespelers in een kist naar Londen zat, voor de gein maar eens opgezet.
Gewoon terechte rode kaart en pingels, mag toch echt geen discussie zijn. De gemiste rode kaart van Chelsea is dan wel balen.
Ben nu vooral benieuwd of Weghorst gewisseld gaat worden in de rust. Als Heitinga dat niet doet, is hij wel heel erg naïef.
Die 2 die jij noemt zijn harde spelers die op het randje spelen maar ze kunnen echt ook wel ballen. Rice is technisch nog wat beter denk ik.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Ik kan er niet naar kijken, zo nuttig vind ik die slopers niet. Geef mij maar een Rice (ja, heb roze bril), of een andere CDM die ook wat kan.
Enzo is echt net zoals Weghorst. Super vervelend en ook graag uitdelen. Caicedo is ook zo'n dwaas.
Het zijn geen Weghorsts... Zo idioot zijn er weinig
Ik denk dat zijn hoofdwond ook meespeelt. Die tweede klap vond ik toch echt nasty.
@OuterspaceOuterspace schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:56:
Individuele fouten nekken je, ik zie weinig fouten in de opstelling van Heitinga. De wissel van Gloukh is dubieus, maar voor de rest stond / staat het prima.
Alleen jammer dat er een tweederangs keeper voor nodig is om Sjonnie tot dit soort inzichten te laten komen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Iemand als Henk Fraser zou ik wel bij Ajax willen zien. Rijke historie als coach/trainer. Kan met de druk omgaan. Laat zich niet zomaar uit het veld slaan.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
Geen enkele top trainer durft in te stappen. Er zijn er wel, maar zijn die echt beter dan Heitinga?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Precies wat ik zei. Dit was een bewussie.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:59:
Hij gaat gewoon keihard met zijn been naar beneden, wow.
Het erge is nog, omdat ie niet gegeven werd slaat Weghorst door en krijg je nog een penalty tegen omdat Weghorst niet spoort en vervolgens moet ie nog gewisseld worden ook. Puur alleen omdat die scheids een verkeerde beslissing maakt.
[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 22-10-2025 22:11 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Traore is ook niet bepaald hoog niveau.wndlr schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Vorig seizoen speelde je met Hato, Henderson, Traore en een betere spits dramatisch in de meeste Europese uitwedstrijden op een niveau lager.
Hato en Henderson prima maar daar zeg je alles al mee met maar 2 namen.
Het is al paar jaar zwaar zwaar onder de maat de hele selectie.
Top kwaliteit jeugd talenten in de aanval en middenveld is ook al jaren nergens meer te bekennen.
Ik vind Enzo echt geen goede speler. Hij is hard, zelfde als met Caicedo, maar daar blijft het wel bij.Harribo schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:08:
[...]
Die 2 die jij noemt zijn harde spelers die op het randje spelen maar ze kunnen echt ook wel ballen. Rice is technisch nog wat beter denk ik.
Het zijn geen Weghorsts... Zo idioot zijn er weinig
Overigens vind ik dat bij veel Chelsea spelers. Ze vinden zichzelf echt zo goed, ik kan daar moeilijk tegen. Dat gedrag zie je wel minder bij City vind ik.
Niet de vorige wedstrijd van Arsenal - PSV maar die daarvoor, toen regende het na de wedstrijd. Zo veel regen als toen had ik met bijna 40 nog niet meegemaakt! Het kan daar serieus hard en veel regenen op een kleine tijd.Han schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:11:
Nou, weer een van richting veranderd schot die er in gaat. When it rains it poors, maar dit heeft meer weg van een serieuze stortbui
Ik had hem eerder niet gezien maar dit had best direct rood mogen zijn.Terranova schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:10:
[...]
Precies wat ik zei. Dit was een bewussie.
Het erge is nog, omdat ie niet gegeven werd slaat Weghorst door en krijg je nog een penalty tegen omdat Weghorst niet spoort en vervolgens moet ie nog gewisseld worden ook. Puur alleen omdat die scheids een verkeerde beslissing maakt.
Weghorst was al een tijdje doorgedraaid dus wat er daarna gebeurde kan je niet helemaal op dit incident steken.
Ik slaap de laatste tijd lastiger, geen idee waarom. Dus gok van wel.Quad schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:11:
Willen we dit nog afkijken?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom is die regel dat de VAR dan niet mag kijken?sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:13:
[...]
Ik had hem eerder niet gezien maar dit had best direct rood mogen zijn.
Weghorst was al een tijdje doorgedraaid dus wat er daarna gebeurde kan je niet helemaal op dit incident steken.
Wisten jullie dat dichter Levi Weemoedt vandaag jarig is? Hij maakte een toepasselijk gedichtje dat slaat op de huidige situatie bij Ajax:
— Ajax Life (@ajaxlife) 22 oktober 2025
Wie dagelijks op een station moet zijn
gaat steeds minder hopen dat iets loopt als een trein#cheaja
Van mij hadden ze best de scheids mogen roepen voor direct rood.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:13:
[...]
Waarom is die regel dat de VAR dan niet mag kijken?
Dan geeft ie misschien zijn tweede geel en alsnog rood.
Eens zien wat er tegen Twente in staat. Of we het dan nog steeds logisch vinden of dat hij dan weer vol wil aanvallen. Daar ga je wat mij betreft zien of hij wat geleerd heeft.gws24 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:10:
Heitinga had het eindelijk een keer goed staan, eigenlijk gewoon op de Farioli manier. Helaas die rode kaart maar dan maakt hij een fout door Gloukh er af te halen en niet Weghorst of één van de buitenspelers. Geeft imo maar weer aan dat hij tactisch gewoon niet goed genoeg is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alleen Caicedo en Enzo toch? De rest amper minuten gemaakt dit seizoen.toolkist schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:03:
[...]
Een groot deel van de spelers speelt gewoon vaak in de basis bij Chelsea. Los daarvan kun je bij Chelsea niet bepaald over een B-elftal spreken als een "B speler" daar 50m+ kost.
Heeft denk ik eerder te maken met de kans op rood voor Weghorst als hij zo nog even door gegaan was.gws24 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:15:
Trouwens, nu wel Weghorst er uit voor een middenvelder. Reparatie van de wissel na de rode kaart.
Ben daar ook wel benieuwd naar; ben bang dat hij denkt dat ze in de eredivisie wel vol kunnen aanvallen.Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:15:
[...]
Eens zien wat er tegen Twente in staat. Of we het dan nog steeds logisch vinden of dat hij dan weer vol wil aanvallen. Daar ga je wat mij betreft zien of hij wat geleerd heeft.
FC Twente - Ajax wordt de ommekeer. Een 0-3 met goed voetbal. Heerenveen pakken ze ook. Daarna een vechtwedstrijd die in een gelijkspel eindigt tegen Gala. Vervolgens kom je op Eredivisie niveau in ieder geval in rustiger vaarwater terecht.Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:15:
[...]
Eens zien wat er tegen Twente in staat. Of we het dan nog steeds logisch vinden of dat hij dan weer vol wil aanvallen. Daar ga je wat mij betreft zien of hij wat geleerd heeft.
Is die echt zo goed? Heb ook liever een Nederlandse trainer bij clubs uit onze eigen competitie, dus dat zou mooi zijn.Mog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:10:
[...]
Iemand als Henk Fraser zou ik wel bij Ajax willen zien. Rijke historie als coach/trainer. Kan met de druk omgaan. Laat zich niet zomaar uit het veld slaan.
Verder ken ik hem alleen van Ziggo, en daar heeft hij altijd veel woorden nodig iets uit te leggen. Misschien hebben ze bij Ajax nu veel meer aan een duidelijke lijn?
Yep.
The duivel schijt altijd op dezelfde hoop.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij is best oud. Dat is zijn nadeel.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:17:
[...]
Is die echt zo goed? Heb ook liever een Nederlandse trainer bij clubs uit onze eigen competitie, dus dat zou mooi zijn.
Verder ken ik hem alleen van Ziggo, en daar heeft hij altijd veel woorden nodig iets uit te leggen. Misschien hebben ze bij Ajax nu veel meer aan een duidelijke lijn?
Helaas was dat wel het enige dat het nog ietwat interessant maakte.sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Heeft denk ik eerder te maken met de kans op rood voor Weghorst als hij zo nog even door gegaan was.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zal ook meespelen natuurlijk maar met Weghorst liep het niet met 10 man dus ik zie dat meer als een mooi excuus voor John.sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Heeft denk ik eerder te maken met de kans op rood voor Weghorst als hij zo nog even door gegaan was.
Dat zijn 10 punten. Alleen Gala wordt een gelijkspel.d-vine schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:17:
Twente, Heerenveen, Galatasaray en Utrecht.
Ik gok 3 punten in totaal
VAR zal wel niet eens kijken.OMX2000 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:19:
Kun je ook rood voor geven
Vind het ook geen rood, maar dat vond ik van die van Taylor ook niet
Ik hoop met je mee. Het zou kunnen, als hij inderdaad geleerd heeft en de tactiek definitief bijgesteld heeft.Mog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:17:
FC Twente - Ajax wordt de ommekeer. Een 0-3 met goed voetbal. Heerenveen pakken ze ook. Daarna een vechtwedstrijd die in een gelijkspel eindigt tegen Gala. Vervolgens kom je op Eredivisie niveau in ieder geval in rustiger vaarwater terecht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Taylor raakt hem met zijn noppen vol op de enkel.nocalimero schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:20:
Dit is toch ook rood, of niet? Zelfde soort overtreding als Taylor.
Deze schuift hem onderuit maar raakt met zijn noppen niks. Was echt niet meer dan geel.
Objectiviteit is hier echt ver te zoeken soms als het over beslissingen van de scheids gaat.
Taylor raakt eerst de bal en daarna de spelersNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:21:
[...]
Taylor raakt hem met zijn noppen vol op de enkel.
Deze schuift hem onderuit maar raakt met zijn noppen niks. Was echt niet meer dan geel.
Objectiviteit is hier echt ver te zoeken soms als het over beslissingen van de scheids gaat.
Agree to disagree.sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:21:
[...]
Ik ben overigens zeker geen Ajacied. Ik vind de intensiteit van deze tackel minstens zo erg als die van Taylor
Ik denk dat de frustraties ook meer zitten dat je in het algemeen het gevoel krijgt genaaid te worden. En die mening deel ik wel, vaak zijn ze verre van neutraal bij grote(te) clubs en thuisvoordeel.sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:21:
[...]
Maar het domme spelen, is ook iets wat je als speler uitlokt. Die van Chelsea doen dit ook stukken beter uitvoeren.
Echt alles zit tegen en niets lijkt te mogen lukken. Maar dat zie ik eerder als een of andere vage vloek van Stamford dan dat we echt genaaid worden.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:24:
[...]
Ik denk dat de frustraties ook meer zitten dat je in het algemeen het gevoel krijgt genaaid te worden. En die mening deel ik wel, vaak zijn ze verre van neutraal bij grote(te) clubs en thuisvoordeel.
Maar het domme spelen, is ook iets wat je als speler uitlokt. Die van Chelsea doen dit ook stukken beter uitvoeren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geef mij ook wat van dat spul please. Ik heb het nodig.Mog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:17:
[...]
FC Twente - Ajax wordt de ommekeer. Een 0-3 met goed voetbal. Heerenveen pakken ze ook. Daarna een vechtwedstrijd die in een gelijkspel eindigt tegen Gala. Vervolgens kom je op Eredivisie niveau in ieder geval in rustiger vaarwater terecht.
Ik snap dat ook wel. Zeker na die niet gegeven rode kaart.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:24:
[...]
Ik denk dat de frustraties ook meer zitten dat je in het algemeen het gevoel krijgt genaaid te worden. En die mening deel ik wel, vaak zijn ze verre van neutraal bij grote(te) clubs en thuisvoordeel.
Je bedoelt dat je gaat stotteren als Helène close up in beeld komt? Dat wist je toch al?HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:20:
Hebben jullie ook bij Ziggo dat het bij close ups heel erg gaat stotteren? Het valt mij steeds op, daar buiten heb ik het niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jezus hahaha, ik lig echt in een scheur.Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:
Ik zat net op Youtube een filmpje te kijken van 6 varkens die een trog leeg aan het eten waren. Na tien minuten was ie leeg en toen opeens dacht ik: die varkens hebben beter positiespel dan Ajax.
Ik zou als aanvaller echt lachen en er niet naartoe gaan.
De G-tjes van FC Schubbekutterveen ook, dat is geen verdienste van onze voedselketen.Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:
Ik zat net op Youtube een filmpje te kijken van 6 varkens die een trog leeg aan het eten waren. Na tien minuten was ie leeg en toen opeens dacht ik: die varkens hebben beter positiespel dan Ajax.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik wilde doorvragen, maar beter van niet denk ik.Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:27:
[...]
Geef mij ook wat van dat spul please. Ik heb het nodig.
Volgens mij heb je dat zelfde spul inmiddels al op 😝Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:
6 pigs one cup?Typhone schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:
⏩ PVOutput☀️
Rock bottom does have a basement after all...Quad schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:32:
6 pigs one cup?
Om nasty people piggy filmpjes in te produceren?hoevenpe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:34:
[...]
Rock bottom does have a basement after all...
10 second ninja DONE
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Je hebt een keeper nodig die de bal uit het doel mag pakken met zijn handen.ST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:37:
Wat is eigenlijk de reden dat Pasveer er in staat?
Heitinga wilde meer ervaring in de ploegST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:37:
Nobody's gonna know.ST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:37:
⏩ PVOutput☀️
Dispensatie speler, een 50 plusser erin zorgt voor een extra wissel…ST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:37:
Echt een knappe redding! Toch knap dat je met zijn leeftijd nog zo goed staat te keepen.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:38:
En hier weer een redding van Pasveer!
Welk niveau?HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:38:
Het verbaast mij eigenlijk dat Pasveer toch nog zo goed mee kan op dit niveau.
Nee is Jiskefetcarpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:41:
Dat lied dat Ajaxsupporters zingen, is dat vanuit de kerk? Zo traag zeg.
Heb wel respect ervoor dat ze er zitten. Ze hebben waarschijnlijk geen verplichtingen de dag erna, maar toch.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:41:
Goedkoop is het toch ook niet?
Kaartjes zijn vaak niet duur. Maar de reis erheen en overnachting en zo, dat loopt wel in de papieren ja! Maar ik gun ze een wat pakkender, vlotter liedje qua tempo.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:42:
[...]
Heb wel respect ervoor dat ze er zitten. Ze hebben waarschijnlijk geen verplichtingen de dag erna, maar toch.
2 jaar terug was het 45 euro en dat kregen we van PSV terug na die afslachting bij Arsenal en dit jaar.....tussen de 50 - 70 euro dacht ik.
[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 22-10-2025 22:44 ]
Hoe fin ie die George bij Chelsea?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Kaartje is een euro of 40. Vliegtickets zijn niet zo heel duur.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:42:
[...]
Heb wel respect ervoor dat ze er zitten. Ze hebben waarschijnlijk geen verplichtingen de dag erna, maar toch.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bij thuiswedstrijden hebben ze nog die droeftoeter met z'n megafoon er overheen.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:41:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken