[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 95 ... 98 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:50
Agent47 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:45:
[...]

Kaartje is een euro of 40. Vliegtickets zijn niet zo heel duur.
Nou, zodra de data bekend is gaan alle vliegprijzen die dag x2. Je betaalt als je pech heb al snel +250 euro en meer. Die trein is ook niet zo goedkoop als je niet ver in de toekomst moet boeken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:44:
[...]

Kaartjes zijn vaak niet duur. Maar de reis erheen en overnachting en zo, dat loopt wel in de papieren ja! Maar ik gun ze een wat pakkender, vlotter liedje qua tempo.
Hoe kunnen ze dit dan betalen? Krijg je wel iets van kortingen als je Ajax seizoenskaart heb?

Verder zou ik er ook gaan zitten met, wat wordt het 5-1 of 6-1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:32
carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:44:
[...]

Kaartjes zijn vaak niet duur. Maar de reis erheen en overnachting en zo, dat loopt wel in de papieren ja! Maar ik gun ze een wat pakkender, vlotter liedje qua tempo.

2 jaar terug was het 45 euro en dat kregen we van PSV terug na die afslachting bij Arsenal en dit jaar.....tussen de 50 - 70 euro dacht ik.
Enige liedje dat qua tekst beetje aansluit bij de stand op het scorebord. Zingen dat je de beste bent etc is ook een beetje onzinnig nu. Maar idd geen feestnummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:45:
[...]

Kaartje is een euro of 40. Vliegtickets zijn niet zo heel duur.
40 is (nou ja vind ik)wel heel weinig. Is dat dan icm seizoenskaart?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:46:
[...]

Hoe kunnen ze dit dan betalen? Krijg je wel iets van kortingen als je Ajax seizoenskaart heb?

Verder zou ik er ook gaan zitten met, wat wordt het 5-1 of 6-1?
Dit jaar kregen we het terug! Was super vet alleen maar gezonden en gesprongen.
Was dus 68 euro zo'n kaartje.
Morgen staat de return tegen Arsenal in de UEFA Champions League op het programma en jij hebt daarvoor een kaartje gekocht. Na het slechte resultaat van vorige week in eigen huis wordt jullie steun en aanwezigheid in Londen extra gewaardeerd. Als bedankje willen we jullie daarom het aankoopbedrag van het toegangsticket (68 euro) vergoeden.
Vliegticket was 256.48
Hotel ook een 450 pond, maar goed dat maak je zo duur als je wilt natuurlijk. Veel van die gasten gaan gelijk weer terug (hoe die dat kunnen geen idee).

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 22-10-2025 22:50 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dit klinkt wel vrolijker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:22
Oei die vierde durfde hij niet te geven 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:48:
[...]

Dit jaar kregen we het terug! Was super vet alleen maar gezonden en gesprongen.
Was dus 68 euro zo'n kaartje.

[...]

Vliegticket was 256.48
Hotel ook een 450 pond, maar goed dat maak je zo duur als je wilt natuurlijk. Veel van die gasten gaan gelijk weer terug (hoe die dat kunnen geen idee).
Inkakken is bijpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Precies wat er veel doen daar! "supporters"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Grote winnaar van vandaag is het Ajax uitvak!
Ik had het moeten zien zonder die domme rode kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Sagat schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:47:
40 is (nou ja vind ik)wel heel weinig. Is dat dan icm seizoenskaart?
Weet niet of ik voor dat bedrag elke keer naar de Arena zou willen komen, zoveel is het niet en 't bijbehorende animatieprogramma veel te matig.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24

gws24

Thinking is hard!

Nog even de beelden van die rode kaart van Taylor zitten bekijken en het had net zo goed andersom kunnen zijn (https://www.nu.nl/320907/...speler-van-chelsea.html):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1jJ0-J3K5rdKRdIFM4HhgXdG_0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EtFHEFWYlJ5N5CT6XqKv3cJ1.png?f=user_large

Beide gaan met gestrekt been en voet vooruit naar de bal; helaas zit alles tegen op het moment.

edit: 5-1 valt nog mee na de 1e helft.

[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 22-10-2025 22:58 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• carpebios
gws24 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:58:
Nog even de beelden van die rode kaart van Taylor zitten bekijken en het had net zo goed andersom kunnen zijn (https://www.nu.nl/320907/...speler-van-chelsea.html):

[Afbeelding]

Beide gaan met gestrekt been en voet vooruit naar de bal; helaas zit alles tegen op het moment.

Dit is een stilstaande foto waarbij 1 speler staat en de ander al op de grond ligt en vol met de noppen naar voor gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:31:
[...]

Ik wilde doorvragen, maar beter van niet denk ik. :D
Dan doe ik het wel.
Waarom @Typhone , waarom?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 22:59:
[...]

Dit is een stilstaande foto waarbij 1 speler staat en de ander al op de grond ligt en vol met de noppen naar voor gaat.
1 heeft de bal, de ander is te laat. Jammer dan, rood terecht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

[Afbeelding]

Als je er zo in gaat neem je risico, en dan moet je verdomd zeker weten dat je niet aan de rode kant van de streep gaat eindigen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24

gws24

Thinking is hard!

[...]

Mwah, klopt dat Taylor sneller in komt maar in de beelden zie je die chelsea speler imo ook aardig inkomen. Blijft in ieder geval terecht rood voor Taylor hoor en zo hoort hij dit gewoon niet te doen; ging mij vooral om het feit dat een fractie van een seconde later het net andersom had kunnen zijn.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Helder verhaal van Klaassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat zei die? (Kort samengevat)

Overigens is hij ook niet meer goed genoeg voor op dit niveau. Het is prima dat je hem hebt, maar je vraagt soms af waarom die namen er nog spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door HollowGamer op 22-10-2025 23:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
gws24 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:02:
[...]

Mwah, klopt dat Taylor sneller in komt maar in de beelden zie je die chelsea speler imo ook aardig inkomen. Blijft in ieder geval terecht rood voor Taylor hoor en zo hoort hij dit gewoon niet te doen; ging mij vooral om het feit dat een fractie van een seconde later het net andersom had kunnen zijn.
Ze laten het net weer zien maar dat stilstaande beeld vertekent toch wel heel erg 😁
Dit was echt gewoon lomp van Taylor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:05:
[...]

Wat zei die? (Kort samengevat)

Overigens is hij ook niet meer goed genoeg voor op dit niveau. Het is prima dat je hem hebt, maar je vraagt soms af waarom die namen er nog spelen.
Precies zoals het was, dat ze anders wilde spelen maar dat na die rode kaart het wel heel moeilijk werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Keek hij weer als een konijn in de koplampen? Want dan weet ik hoe serieus ik hem moet nemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:22

[Afbeelding]

Pff dit soort confirmation bias vind ik toch altijd wel heel bijzonder. 8)7

"the tendency to interpret new evidence as confirmation of one's existing beliefs or theories."

[ Voor 6% gewijzigd door Emgeebee op 22-10-2025 23:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:06:
[...]

Ze laten het net weer zien maar dat stilstaande beeld vertekent toch wel heel erg 😁
Dit was echt gewoon lomp van Taylor.
Bij de maanlanding foto met de vlag kon je ook zien dat de vlag wapperde, en er dus wel wind stond. ;)

Ik snap deze foto's, maar vaak vertellen ze inderdaad niet het hele verhaal. Hij en Weghorst waren gewoon veel te wild, ik zou daar eerder boos over zijn.

Desondanks vond ik de scheidsrechter wel weer biased. We krijgen ze helaas niet meer zo snel mee, maar moeten dat ook als Nederlandse teams beter doen. Die overtreding van die Chelsea speler doet die heel slim, het is rood, maar helaas wel goed uitgevoerd en hij wist denk ik wel dat dit geen tweede geel zou worden.

Misschien zijn we te lief of te naïef? Scheidsrechters voelen dat denk ik aan.

[ Voor 30% gewijzigd door HollowGamer op 22-10-2025 23:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
Wout: ik glij en hij loopt ervoor 😂

Deze gast..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:17:

Deze gast..
Geen speld tussen te krijgen toch? _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:19:
[...]

Geen speld tussen te krijgen toch? _O-
De speld bedoel je.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:00
sNielz123 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:17:

Deze gast..
Hij komt er mee weg, dus zal hij niet stoppen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:17
In ander nieuws, zou dit nog gevolgen gaan hebben voor Utrecht? Reglementaire 3-0 zou mooi zijn..
https://www.vi.nl/nieuws/...elgerechtigde-lyon-speler

WoT stats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:17
En in nog ander nieuws, fans van Feyenoord en AZ mogen morgen eerder stoppen op werk, de duels zijn vervroegd
https://www.ed.nl/voetbal...-storm-benjamin~ac5d0f75/

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:48:
In ander nieuws, zou dit nog gevolgen gaan hebben voor Utrecht? Reglementaire 3-0 zou mooi zijn..
Ik ben benieuwd, want ondanks dat de reglementen duidelijk zijn, de UEFA heeft de registratie in eerste instantie wel goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 16:38

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:08:
[...]

Keek hij weer als een konijn in de koplampen? Want dan weet ik hoe serieus ik hem moet nemen.
Hij keek in ieder geval niet als een varken in de trog want dan had het middenveld beter gefunctioneerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:22

Quad

Doof

ElPaco schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 23:48:
Ik denk het niet. Lyon kon het, zo begrijp ik dit, ook niet weten dat Ghezzal niet speelgerechtigd was.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:51

Agent47

I always close my contracts.

Jup Feyenoord speelt 16:30 vandaag

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:46:
Ik denk het niet. Lyon kon het, zo begrijp ik dit, ook niet weten dat Ghezzal niet speelgerechtigd was.
Lyon heeft Ghezzal geregistreerd als vervanger van de langdurig geblesseerde Nuamah.

Dat mag eenmalig, mits de nieuwe speler al bij de club was voor de oorspronkelijke deadline. De deadline was 2 september. Ghezzal werd gecontracteerd op 5 september.

Lyon had dit wel kunnen weten. Maar de UEFA heeft dit klaarblijkelijk per abuis goed gekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-10 16:27
Nou Ziggo was me goedgezind gisteravond. Vlak voor de wedstrijd knalde internet eruit. Uiteindelijk op m'n telefoon zitten kijken, tot de rode kaart en toen geloofde ik het wel. Heb ook niet zo'n heftige bundel aangezien ik altijd op wifi zit dus wilde niet alles er doorheen jagen. Gelukkig maar ook.
Weet ook niet waarom ik het mezelf dan toch aandoe ondanks dat ik eerder al gezegd heb niet meer te kijken zolang Heitinga er zit.

In een app met een oud collega deed ik nog een voorspelling voor de Heitinga Bingo na de wedstrijd:
Voor de bingo na de wedstrijd: we begonnen goed
De jongens hebben gestreden
Nu lees ik op nu.nl: "Ik heb een moedig Ajax gezien", zei Heitinga desondanks. "De jongens hebben gestreden." _O-

Helaas zijn er weer talloze excuses die dienst kunnen doen als verzachtende omstandigheid dus Kroes zal 'm nog steeds niet wippen. En Kroes heeft zelf vooraf waarschijnlijk ook weer 3-0 in zijn Toto ingevuld dus die vindt het best prima.

Edit: vriendje Verweij springt al voor Heitinga op de bres:
Verweij vindt het logischer om naar de verzachtende omstandigheden te kijken. “De conclusie kan namelijk ook zijn dat er tegen zoveel pech niet valt op te voetballen.”

[ Voor 10% gewijzigd door JEightyFive op 23-10-2025 09:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:48
[...]

Het is voor sommigen hier moeilijk te verteren dat het verlies aan de kunde van hun team ligt.
Dat kan in hun beleving niet, dus dan zoeken ze het buiten hun team en daardoor ligt het dan altijd aan de scheidsrechter.
Dus dan zoek je beelden die jou gelijk geven om de pijn van het verlies te verwerken. Iets menselijks waarschijnlijk.

Ik reageer er maar niet meer op, heb ik al genoeg gedaan. :)

Ik vond Ajax best goed af en toe. Zeker tot aan de rode kaart.
En heb van Moro nu ook een paar goede acties gezien.
Bij Ajax moet de gifbeker nog steeds leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Harribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:26:
[...]

Het is voor sommigen hier moeilijk te verteren dat het verlies aan de kunde van hun team ligt.
Dat kan in hun beleving niet, dus dan zoeken ze het buiten hun team en daardoor ligt het dan altijd aan de scheidsrechter.
Dus dan zoek je beelden die jou gelijk geven om de pijn van het verlies te verwerken. Iets menselijks waarschijnlijk.

Ik reageer er maar niet meer op, heb ik al genoeg gedaan. :)

Ik vond Ajax best goed af en toe. Zeker tot aan de rode kaart.
En heb van Moro nu ook een paar goede acties gezien.
Bij Ajax moet de gifbeker nog steeds leeg.
Hoewel ik gister na het werk alleen de samenvatting gezien heb van ziggo (met een relatief slecht YT beeld vol rimpels) is het verschil tussen een van richting veranderd schot en een blok , net dat ene stukje extra motivatie als het loopt vs de pech dat ie er twee keer toe invliegt.

Rood Taylor was duidelijk, nuttig gebruik van de var. blijft er nog een grote mier (bewust neerschop op weghorst, boontje komt om zijn loontje?) en een kleine mier over (twee chelsea strafschop, o jee laat k vallen als een 'slimme' zwaan)

Een verplichte feestavond voor de hele selectie met Heineken en muziek van o. a. rebecca black, ashanti, partyraiser en ''''dj''' paris hilton.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gisteren plaatste men hier citaten van Weghorst, ik dacht laat ik de andere helft ook eens posten voor het perspectief.
Die 3-1 neem ik mezelf ook kwalijk. Dat was niet slim. Daar moet je geen oorlog meer maken.
maar het is gewoon dom. Ik moet daar op mijn benen blijven staan. Dat is niet handig

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
https://www.nu.nl/voetbal...-europese-nederlagen.html

Hoppa. WZAWZDB! We gaan records breken. Als het niet positief kan dan maar negatief 8)
Sjonnie toch de geschiedenisboeken in straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:44:
[...]
Een verplichte feestavond voor de hele selectie met Heineken en muziek van o. a. partyraiser
Kom maar door *O* oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:45:

Hoppa. WZAWZDB! We gaan records breken. Als het niet positief kan dan maar negatief 8)
Die gifbeker moet leeg tot de laatste druppel. Ik kan als Feyenoord supporter nou niet bepaald zeggen dat ik hier van geniet. Ajax is een grote naam met een rijke Europese historie. Dit past de club niet. Als Nederland profiteren we ook van een sterk Ajax in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Eigenlijk is de huidige reeks erger, want de vorige reeks bevat een gelijkspel thuis tegen Austria Wien (in de verlenging, nadat Ajax na 90 min met 1-0 had gewonnen), dat uiteindelijk werd omgezet in een reglementaire nederlaag vanwege het staafincident. De huidige reeks is gewoon echt 6 keer op rij verloren.

Dus gefeliciteerd John!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Crisis overleg in de Kuip nu. Wedstrijd gaat mogelijk naar later of wordt verplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:54:
[...]

Die gifbeker moet leeg tot de laatste druppel. Ik kan als Feyenoord supporter nou niet bepaald zeggen dat ik hier van geniet. Ajax is een grote naam met een rijke Europese historie. Dit past de club niet. Als Nederland profiteren we ook van een sterk Ajax in Europa.
Ik geniet er ook zeker niet van. Het doet behoorlijk pijn om te zien hoe ver de club weer is afgegleden dus ik probeer het maar luchtig te houden door er een grap van te maken.
Die records gaan we breken in ieder geval. Ik zie echt geen reden voor optimisme of enige verbetering om te geloven dat er van Galatasaray gewonnen gaat wonnen.

Sinds de uitspraken van Kroes zie het nog somberder in. Een totaal gebrek aan topsportmentaliteit door genoegen te nemen met nederlagen en op voorhand al te zeggen dat je 3-0 van Marseille gaat verliezen. Ajax onwaardig als je het mij vraagt en ik vraag me ook echt af hoe je de organisatie verder wil brengen als je daar al mee akkoord gaat? Het moet onacceptabel gevonden worden. Wat straal je uit naar je trainersstaf en de spelers?
Bij Ajax hoort een zekere branie, zelfvertrouwen, tot het arrogante aan toe (het welbekende wij zijn Ajax, wij zijn de beste), niet deze loser mentaliteit die Kroes in dat interview tentoon heeft gesteld.
Het mag misschien realistischer zijn, dat soort uitspraken passen gewoon niet. Hoe moeilijk ook, je moet altijd voor de winst gaan. Vooraf een (dikke) nederlaag accepteren doe je maar ergens anders.

Zolang dit de mentaliteit is binnen de club zie ik het sowieso niet goedkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Laat je visie en humeur niet te veel beïnvloeden door een paar slecht geformuleerde en veel te veel geciteerde zinnen. Bekijk het geheel een zoom niet teveel in op te specifieke details. Ik heb nog steeds aanknopingspunten voor de omslag, na gisteren juist meer dan ervoor.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:06:
[...]

Ik geniet er ook zeker niet van. Het doet behoorlijk pijn om te zien hoe ver de club weer is afgegleden dus ik probeer het maar luchtig te houden door er een grap van te maken.
Die records gaan we breken in ieder geval. Ik zie echt geen reden voor optimisme of enige verbetering om te geloven dat er van Galatasaray gewonnen gaat wonnen.

Sinds de uitspraken van Kroes zie het nog somberder in. Een totaal gebrek aan topsportmentaliteit door genoegen te nemen met nederlagen en op voorhand al te zeggen dat je 3-0 van Marseille gaat verliezen. Ajax onwaardig als je het mij vraagt en ik vraag me ook echt af hoe je de organisatie verder wil brengen als je daar al mee akkoord gaat? Het moet onacceptabel gevonden worden. Wat straal je uit naar je trainersstaf en de spelers?
Bij Ajax hoort een zekere branie, zelfvertrouwen, tot het arrogante aan toe (het welbekende wij zijn Ajax, wij zijn de beste), niet deze loser mentaliteit die Kroes in dat interview tentoon heeft gesteld.
Het mag misschien realistischer zijn, dat soort uitspraken passen gewoon niet. Hoe moeilijk ook, je moet altijd voor de winst gaan. Vooraf een (dikke) nederlaag accepteren doe je maar ergens anders.

Zolang dit de mentaliteit is binnen de club zie ik het sowieso niet goedkomen.
Op basis van wat ik las, was de 1e helft tot de rode kaart nog best ok (schakelde zelf pas in einde 1e helft ivm zelf sporten). Verder was het een monster score maar Chelsea is natuurlijk een ontzettend rijke club.
2e helft 1 doelpuntje geincasseerd en toen was het ook klaar.

Het is allemaal niet heel veel, maar kleine lichtpuntjes zijn er mi wel.

Dus ja wellicht is er juist tegen Gala nog wel wat te halen straks, helemaal als die nog wat gaan onderschatten. Ben wel benieuwd hoe het tegen twente gaat zijn. Twente natuurlijk bezig met een goede cyclus en het is uit. Daar heb ik dan een harder hoofd in.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:53:

Edit: vriendje Verweij springt al voor Heitinga op de bres:

[...]
Zijn doorgedraaide voetballers (doldriest of uiterst gemotiveerd en navenant onvoorzichtig is een kwestie van perspectief) in je eigen team ‘pech’?

Dan had ‘Jong Chelsea’ ook pech, want de penalty tegen was er ook zo één.

Weghorst mocht nog van geluk spreken dat hij het einde van de wedstrijd haalde, en dat gold voor meer spelers (ook bij Chelsea), zeker met zo’n scheids. Nogal een mirakel eigenlijk.

Op de kaarten en penalty’s was daarentegen niets af te dingen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Geruchten gaan dat het is afgelast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:39
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat de crisis bij Ajax compleet is?

Ik zie het zelf helemaal niet positief in: geen geld, geen jeugd, geen visie zowel op het veld als buiten het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:08:
Geruchten gaan dat het is afgelast
Feyenoord – Panathinaikos afgelast door storm Benjamin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
wndlr schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:23:
[...]

Erg jammer maar begrijpelijk. Veiligheid boven alles.

Wel extra rust in aanloop naar zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Fijn voor die uitsupporters:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Laatst online: 19:22
bwernsen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:22:

Ik zie het zelf helemaal niet positief in: geen geld, geen jeugd, geen visie zowel op het veld als buiten het veld.
Het is maar een spelletje. Verder niet druk over maken en accepteren dat het altijd knudde blijft met de NL clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
wndlr schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:23:
We kunnen de pagina die je
zocht helaas niet vinden.

De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

wndlr schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:36:
[...]

De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Is weer ingetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
wndlr schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:36:
[...]

Ik zie nergens andere media het bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Televaag weer hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:46
Verplaatst naar de Arena met dak dicht...

Zie je het voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:39
Trichoglossus schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:32:
[...]

Het is maar een spelletje. Verder niet druk over maken en accepteren dat het altijd knudde blijft met de NL clubs.
Ik maak me ook niet druk… Ik vroeg het me vooral af.. het is geen Nationale Ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10 22:25

Er is genoeg geld, alleen het beleid nu is besparen zodat we zonder CL kunnen overleven. Alleen hierdoor ga je geen CL meer spelen, dus ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

UEFA wilt het door laten gaan. Amper tijd en ruimte voor inhaal. Die hebben veel macht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:42:
UEFA wilt het door laten gaan. Amper tijd en ruimte voor inhaal. Die hebben veel macht
Halverwege december als er alleen een Europese week is voor de Conference League moet prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

WZAWZDS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:26:
Het is allemaal niet heel veel, maar kleine lichtpuntjes zijn er mi wel.
Je bent wel echt een ras optimist zeg _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Never mind

[ Voor 21% gewijzigd door Quantor op 23-10-2025 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:10:
[...]

Je bent wel echt een ras optimist zeg _/-\o_
Ik vind het ook knap dat sommigen in staat zijn om positieve dingen eruit te halen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

Ik vind het ook knap dat sommigen in staat zijn om positieve dingen eruit te halen ja.
Niet zo moeilijk hoor. Vooral verzamelsites, analisten en social media negeren, en je beperken tot genuanceerde bronnen waar daadwerkelijk verstand en kennis zit. Dan krijg je alsnog genoeg kritische punten mee maar wel genuanceerd, en dan zijn er ook prima lichtpunten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

De klachten waren (ok onder andere, er is natuurlijk en wmb ook echt wel terecht VEEL geklaagd) dat hij tactisch te kort komt en geen plannen heeft.

Het tactische plan was er absoluut wel, ja het is natuurlijk gelul in de ruimte de 'wat als' scenarios. Maar ook omdat het natuurlijk chelsea b was, had je zonder de rode kaarten
edit:
had hier willen tikken, 'zonder de rode kaart en penalties'

misschien een gelijk spelletje of zelfs met een vieze counter een overwinning kunnen halen. En dan had de wereld er toch wat anders uit gezien.

Maar nogmaals, kleine lichtpuntjes, ik begrijp volkomen dat jullie er helemaal klaar mee zijn.

Maar je zou verwachten dat het zondag nu echt do or die is, verliezen en het lijkt me echt onhoudbaar te zijn.....we shall see.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 23-10-2025 13:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Gonadan schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:25:
[...]

Niet zo moeilijk hoor. Vooral verzamelsites, analisten en social media negeren, en je beperken tot genuanceerde bronnen waar daadwerkelijk verstand en kennis zit. Dan krijg je alsnog genoeg kritische punten mee maar wel genuanceerd, en dan zijn er ook prima lichtpunten.
Het gros lees ik ook niet en programma's als Studio Voetbal en Rondo kijk ik al heel lang niet meer, ik baseer me vooral op de dingen die ik zelf zie en daar haal ik zelf eigenlijk weinig positieve punten uit. Moeten we blij zijn dat we wel 15 hele minuten lang aardig speelden tegen Chelsea B? Ik vind dat persoonlijk heel erg pover en misschien wel overdreven zoeken naar positieve dingen om je aan vast te klampen, maar misschien ben ik wel overdreven negatief ;)

Ik vraag me ook af in hoeverre je o.a. de rode kaart af kan doen als pech en verzachtende omstandigheid of dat het een gevolg is van het beroerde tactische plan en instructies als "de mouwen opstropen", waardoor men er overdreven hard in gaat. Alsof ze moeten overcompenseren waardoor dit de uitkomst is en dus niet per se pure pech.

[ Voor 3% gewijzigd door JEightyFive op 23-10-2025 13:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ze zijn er nog steeds niet officieel uit. Er staan 2000 grieken op Rotterdam Centraal station + de wedstrijd begint officieel over 2,5 uur. Kan je echt niet maken naar je supporters dit. Helemaal niet naar de supporters die van ver komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Verplaats naar 21:00

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:24
Mooi om te zien hoe betrouwbaar de Telegraaf is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Vrij logisch. Als het goed is dan het ergste voorbij. Denk dat Feyenoord- PSV ook iets later wordt zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Eerst SBS debat en daarna voetbal kijken, vuurwerk gegarandeerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:21
Dit kan toch ook alleen maar in Nederland?? Een beetje wind en het hele land is gelijk weer van het padje af.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:12
Hier in Amsterdam beetje wind, maar zeker geen storm. Schat windkracht 4 net tijdens het rennen.
Wedstrijd in de reserve 4e klasse op zondag zou met deze condities gewoon doorgaan (of afgelast worden ivm te weinig beschikbare spelers ivm ADE)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

M@cer schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:47:
Dit kan toch ook alleen maar in Nederland?? Een beetje wind en het hele land is gelijk weer van het padje af.
Dat is wel wel een beetje kort door de bocht (en dat is dan wel weer typisch Nederlands… ;)).

Landen waar het vaker stormt, hebben dit probleem allemaal. De Britten krijgen hem dan bijv. 2 uur eerder dan wij.

Kom op. Veiligheid kunnen garanderen voor pakweg 55.000 man is wel prettig. Sterker nog, je plicht.

Niks mis mee.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:52:
Hier in Amsterdam beetje wind, maar zeker geen storm. Schat windkracht 4 net tijdens het rennen.
Wedstrijd in de reserve 4e klasse op zondag zou met deze condities gewoon doorgaan (of afgelast worden ivm te weinig beschikbare spelers ivm ADE)
Het gaat dan ook om de toeschouwers, niet om de spelers, waarom er evt afgelast zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:30:
[...]

Vrij logisch. Als het goed is dan het ergste voorbij. Denk dat Feyenoord- PSV ook iets later wordt zondag.
Lijkt me sterk. Wedstrijd is nu 2 uurtjes later dan origineel gepland, en er zit nog steeds dik 60 uur tussen einde wedstrijd vanavond en begin zondag. Volgens mij is de regel 48 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:30:
[...]

Lijkt me sterk. Wedstrijd is nu 2 uurtjes later dan origineel gepland, en er zit nog steeds dik 60 uur tussen einde wedstrijd vanavond en begin zondag. Volgens mij is de regel 48 uur ofzo?
Ik weet niet precies wat de regel is. Gelukkig kan het nooit verlengen worden, dus dan valt het allemaal nog wel mee idd.

Maar ik zou zondag 20.00 uur ook niet erg vinden :)

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 23-10-2025 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
Blijft natuurlijk scheef dat PSV 2 dagen langer rust heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:23

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hoera! Toch naar De Kuip vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:30:
Er is geen harde regel. Het uitgangspunt is minimaal twee volledige dagen.

Met 48 uur kan je donderdag 18:45 - zaterdag 21:00 krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:30:
Feyenoord heeft eerder deze maand met Aston Villa en Utrecht al een keer om 21:00 en vervolgens om 14:30 afgetrapt. En met vier actieve clubs op de donderdag zal do 21:00 - zo 12:30 vast ook wel een keer voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:44:
Blijft natuurlijk scheef dat PSV 2 dagen langer rust heeft.
Maar dat heeft Feyenoord voor deze wedstrijd gehad ;)
Kan goed dat PSV nog niet 100% hersteld was voor Napoli en nu dus ook meer tijd nodig heeft voor herstel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:12
toolkist schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:24:
[...]

Het gaat dan ook om de toeschouwers, niet om de spelers, waarom er evt afgelast zou worden.
Ja wellicht teveel over een eigen situatie geschreven.
Wat ik bedoelde was dat met deze matige wind de toeschouwers toch wel veilig van en naar een stadion kunnen komen. Maar wellicht zit ik er helemaal naast en gaan we straks nog een storm van jewelste krijgen, ondertussen nog niets van gemerkt (mijn vriendin meld dat het vanmorgen om 7u een stuk harder waaide toen ze naar werk fietste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JEightyFive schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:36:
Het gros lees ik ook niet en programma's als Studio Voetbal en Rondo kijk ik al heel lang niet meer, ik baseer me vooral op de dingen die ik zelf zie en daar haal ik zelf eigenlijk weinig positieve punten uit. Moeten we blij zijn dat we wel 15 hele minuten lang aardig speelden tegen Chelsea B? Ik vind dat persoonlijk heel erg pover en misschien wel overdreven zoeken naar positieve dingen om je aan vast te klampen, maar misschien ben ik wel overdreven negatief ;)
De aankopen erin, een linksback op linksback, een zes op zes. Dit was de eerste wedstrijd waarin het daadwerkelijk klopte. Het lijkt er dus op dat ze het tactisch eindelijk gaan snappen.

Hoezo overdreven zoeken? Je geeft af op Kroes maar waar is jouw branie eigenlijk? Zo slecht is die selectie niet, de stukjes op hun plaats met de juiste tactiek en je doet gewoon mee met PSV en Feyenoord. Zo goed is die Eredivisie niet hoor.
Ik vraag me ook af in hoeverre je o.a. de rode kaart af kan doen als pech en verzachtende omstandigheid of dat het een gevolg is van het beroerde tactische plan en instructies als "de mouwen opstropen", waardoor men er overdreven hard in gaat. Alsof ze moeten overcompenseren waardoor dit de uitkomst is en dus niet per se pure pech.
Het lijkt mij eerder een gevolg van bewijsdrang die Taylor onderhand heeft gekregen door de continue kritiek dat hij te onzichtbaar is en het er slap uit ziet. Nu probeerden ze inderdaad het verschil van kwaliteit met Chelsea te compenseren en helaas ging hij over het randje. Dat is geen pech maar ook geen tactische keuze, dit was gewoon een fout van Taylor zelf. Niets meer en niets minder.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:10:
[...]

Dat is wel wel een beetje kort door de bocht (en dat is dan wel weer typisch Nederlands… ;)).

Landen waar het vaker stormt, hebben dit probleem allemaal. De Britten krijgen hem dan bijv. 2 uur eerder dan wij.

Kom op. Veiligheid kunnen garanderen voor pakweg 55.000 man is wel prettig. Sterker nog, je plicht.

Niks mis mee.
Typisch Nederlands inderdaad. Dit 55.000 man lijkt me prima in staat zelf in te schatten of ze veilig over straat kunnen of niet. Het gros hoeft de bebouwde kom waarschijnlijk niet eens uit.

Je hier als club om een beetje wind druk over moeten maken heeft niets met verantwoordelijkheidsgevoel te maken, dit is puur een volgende stap in de angst voor de claimcultuur.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:06

Dat ligt er aan wat je definitie van “compleet” is, is dat bij degradatie naar de kkd, is dat bij 10jaar geen kampioen zijn of is dat na 1 seizoen buiten de Top5 eindigen, of pas wanneer de technisch directeur wordt ontslagen vanwege een appje?

Intern houdt ongeveer iedereen de hand boven elkaars hoofd, zolang dat gebeurt denk ik niet dat de crisis zo groot wordt dat er meer koppen gaan rollen dan die van Heitinga en eventueel Kroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

hoevenpe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:42:
Eerst SBS debat en daarna voetbal kijken, vuurwerk gegarandeerd. :)
Het niveau stijgt in de loop van de avond?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:26:
[...]

Maar dat heeft Feyenoord voor deze wedstrijd gehad ;)
Kan goed dat PSV nog niet 100% hersteld was voor Napoli en nu dus ook meer tijd nodig heeft voor herstel.
Vreemde redenatie. Herstellen doe je na een wedstrijd, niet er voor.
Twee dagen langer herstellen is gewoon een klein fysiek voordeel ten op zichte van je tegenstander. Ongeacht om welke clubs het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Gonadan schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:08:
Het niveau stijgt in de loop van de avond?
Dat is aan Feyenoord, Wilders als politieke debattijger legt de lat waarschijnlijk hoog. Laten we hopen op een PSV show, niet een Ajax deceptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:28:
Vreemde redenatie. Herstellen doe je na een wedstrijd, niet er voor.
Twee dagen langer herstellen is gewoon een klein fysiek voordeel ten op zichte van je tegenstander. Ongeacht om welke clubs het gaat.
Herstelbehoefte telt op. Als je voor een wedstrijd minder hersteld was dan wenselijk kan het zijn dat je erna meer nodig hebt dan normaal. Puur kijken naar de tijd tussen de komende en laatste wedstrijd is nogal eenzijdig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

hoevenpe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:28:
[...]

Dat is aan Feyenoord, Wilders als politieke debattijger legt de lat waarschijnlijk hoog. Laten we hopen op een PSV show, niet een Ajax deceptie.
SBS en politiek is al de absolute ondergrens, zelfs zonder Wilders. Het kan alleen maar stijgen. Feyenoord mag zich flink schamen als ze dat niet voor elkaar krijgen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mooie affiche GAE tegen Villa. Ga er eens lekker voor zitten en hopen op een stunt in Deventer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Gunner schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:33:
Mooie affiche GAE tegen Villa. Ga er eens lekker voor zitten en hopen op een stunt in Deventer.
Zelfs als ze verliezen genieten voor de gemiddelde Deventenaar. Mooi toch, net als Telstar in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
Gonadan schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:29:
[...]
Herstelbehoefte telt op. Als je voor een wedstrijd minder hersteld was dan wenselijk kan het zijn dat je erna meer nodig hebt dan normaal. Puur kijken naar de tijd tussen de komende en laatste wedstrijd is nogal eenzijdig.
Dat klopt. Maar in dit geval lijkt het me een voordeel dat PSV langer kan herstellen na een Europees duel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Staat die Martinez gewoon in Deventer te keepen. Mooi toch.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Pfff lullig doelpunt zeg...
Pagina: 1 ... 95 ... 98 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken