Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij lijkt er in de herhaling een soort kracht achter te zetten.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:38:
Toch gewoon ongelukkig?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ie em raakte in z'n val. Maar toen ie al lag ging het been nog eens extra naar benedendonleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:38:
Toch gewoon ongelukkig?
Manier van juichen en kussen van Ajax logo op de mouw. Overdreven gedoeHollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:38:
[...]
Ik heb het niet gezien, wat gebeurde er?
Wtf zeg, dat is rood.
Eeh nee. Als je iemand wilt ontwijken trek je je been in. Het ziet er niet uit als bewuste overtreding, maar hij weet dondersgoed dat hij Weghorst zo kan raken.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:38:
Toch gewoon ongelukkig?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hij bedankt ook een God, weet niet welke?mad-dog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Manier van juichen en kussen van Ajax logo op de mouw. Overdreven gedoe
Nee, ik schaam me niet. Ik ben blij, op een aantal momenten na, met zo'n "klootzak" in mijn team. Er zijn geen spelers in het team die een vlam kunnen aanwakkeren, de rest is poeslief.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:37:
Je schaamt je toch dood als Ajacied dat zo een debiel in je team staat.
Noem mij dan maar een Ajacied met een andere kijk op het voetbal
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het vliegende spaghettimonster mogelijk.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:40:
[...]
Hij bedankt ook een God, weet niet welke?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik snap wel dat de Ajacieden heel erg op een rode kaart hopen, maar het enige dat rood is is het bloed dat eruit komt. En dat ze vragen om rood of 2e geel , maar i.m.o. zou dat veel meer onterecht zijn dan de kaart van Taylor.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Chelsea doet dit wel vaker hoor, genoeg spelers die je in je Toto kan invullen geel gaan krijgen.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:40:
Zou het kunnen dat als Weghorst zelf niet zo had lopen gooien en smijten de afgelopen minuten, de scheidsrechter dit eerder beoordeeld had als een kaart? Hij veroorzaakt zelf met zijn gedrag dat hij de schijn tegen heeft.
Dat hij het zelf uitlokt, ben ik zeker met je eens.
Mwoah, is er tenminste nog één speler die het Ajax-shirt met trots draagt.mad-dog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zou het echt trots zijn?Mog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:41:
[...]
Mwoah, is er tenminste nog één speler die het Ajax-shirt met trots draagt.
Haha en als een ander het doet vinden we het mooi.mad-dog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:39:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is wel heel erg afwijkend (klinisch) gedragMog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:41:
[...]
Mwoah, is er tenminste nog één speler die het Ajax-shirt met trots draagt.
Ja prima, maar niet in de huidige situatie. Daarnaast draait het bij weghorst alleen om weghorstGonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:42:
[...]
Haha en als een ander het doet vinden we het mooi.
Ik heb vaak een hekel met dit soort spelers in een vriendenteam.Outerspace schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:40:
[...]
Nee, ik schaam me niet. Ik ben blij, op een aantal momenten na, met zo'n "klootzak" in mijn team. Er zijn geen spelers in het team die een vlam kan aanwakkeren, de rest is poeslief.
Noem mij dan maar een Ajacied met een andere kijk op het voetbal
Genieten @Outerspace zo'n speler?
[ Voor 64% gewijzigd door carpebios op 22-10-2025 21:44 ]
Ok nevermind
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 22-10-2025 21:44 ]
Ook al zo'n hardnekkige. Geloof dat vooral, ik vind het nogal gezocht.mad-dog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:43:
[...]
Ja prima, maar niet in de huidige situatie. Daarnaast draait het bij weghorst alleen om weghorst
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 13% gewijzigd door Hugo! op 22-10-2025 21:45 ]
[ Voor 7% gewijzigd door silmaril8 op 22-10-2025 21:45 ]
Maakt het nog enigszins kijkbaar.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:44:
Moet zeggen: Ajax probeert nog wel er iets van te maken. Toch credits waar ze op hun plaats zijn,
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Ik speel de bal"
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Omdat het geen verdediger is, die hoort daar niet.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Waarom kom je zo invliegen.. waarschijnlijk omdat je niet van het niveau Ajax bent.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
*OokMalfunctions schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Wat een debiel die Weghorst.![]()
"Ik speel de bal"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat hij een aanvaller is en geen verdediger.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Waarom kom je zo invliegen.. waarschijnlijk omdat je niet van het niveau Ajax bent.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Echt, tijd voor een plekje op de tribune en wat gedragstherapie.
XXXVI
Zoals de commentator ook al zei: de VAR kan niks voor een tweede gele kaart.Hugo! schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:44:
Ik vind de scheids bij Chelsea-Ajax toch wel discutabel (en var). Ja Taylor maakte een overtreding en over rood ga ik niet persee discussiëren. Al vind ik dat ze wel het bewegende beeld hadden mogen laten zien. En dan net de overtreding op weghorst was gewoon een tweede geel. Er wordt amper tot niet naar gekeken.
Hij gebaarde: “De bal is rond”. Dit was wel een bijzondere actie van Weghorst.Malfunctions schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Wat een debiel die Weghorst.![]()
"Ik speel de bal"
Man man man
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 22-10-2025 21:47 ]
Kijk het nog eens terug. Hij valt en daarna gaat z'n been nog even met wat extra snelheid nog wat meer naar beneden. Sowieso Weghorst wordt 4x in in minuut gepakt, lijkt niet op toevaljbdeiman schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:41:
Voor diegenen die dit nu heel vinden, hij valt en maakt geen schoppende beweging ofzo, hij komt gewoon ongelukkig terecht en. Zal zich vast niet erg inhouden na die gekke Weghorst de afgelopen minuten.
Ik snap wel dat de Ajacieden heel erg op een rode kaart hopen, maar het enige dat rood is is het bloed dat eruit komt. En dat ze vragen om rood of 2e geel , maar i.m.o. zou dat veel meer onterecht zijn dan de kaart van Taylor.
Hierdoor slaat Weghorst natuurlijk door omdat er een steekje los zit en veroorzaakt ie een penalty
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 22-10-2025 21:47 ]
Hij doet die acties ook in aanvallend gebied.gws24 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:46:
[...]
Omdat hij een aanvaller is en geen verdediger.
Prima dat mensen deze speler verdedigen hoor. Ik vind het eerder een breker, geen basisspeler.
In een dwangbuis de terugvlucht in.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Die weghorst is rijp voor een opname. Ik had hem gewisseld.
Deze tackel is echt het gevolg van een geweldige zelfoverschatting ook weer.
Ik vind het overigens wel echt leuk om naar Weghorst te kijken. Er gebeurt een hoop. Heeft niet allemaal met voetbal te maken..
Dus jij gaat niet meer posten hier, met alle herhalingen van Sjonnie moet weg etc?Vos schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:47:
Kunnen die GGZ, opname en wat voor geroeptoeter ook een keer de ijskast in? Vrij vermoeiend om dat steeds in herhaling te lezen. We weten het nu toch wel allemaal?
Hij dacht als ik ook weg kan komen met een elleboog....HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:45:
Dit is die vent die ooit veroordeeld is voor Matchfixing en Nederland naaide op het laatste EK.Hugo! schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:44:
Ik vind de scheids bij Chelsea-Ajax toch wel discutabel (en var). Ja Taylor maakte een overtreding en over rood ga ik niet persee discussiëren. Al vind ik dat ze wel het bewegende beeld hadden mogen laten zien. En dan net de overtreding op weghorst was gewoon een tweede geel. Er wordt amper tot niet naar gekeken.
Dat roep ik niet, dus ik blijf gewoon posten.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:48:
[...]
Dus jij gaat niet meer posten hier, met alle herhalingen van Sjonnie moet weg etc?
Nee want het is een idioot en we mogen gelukkig zeggen wat we vinden.Vos schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:47:
Kunnen die GGZ, opname en wat voor geroeptoeter ook een keer de ijskast in? Vrij vermoeiend om dat steeds in herhaling te lezen. We weten het nu toch wel allemaal?
Dit blijf je ook maar zeggen dat je dat niet roept!!!!!!!Vos schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:49:
[...]
Dat roep ik niet, dus ik blijf gewoon posten.
Maar gelukkig!
Wat zei je?Terranova schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:48:
[...]
Dit is die vent die ooit veroordeeld is voor Matchfixing en Nederland naaide op het laatste EK.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jawel hoorcarpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
Dit is geen penalty!
Precies, ook al zal ie zuiver fluiten. Ik zal 't nooit geloven
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En op het moment dat ik dit schrijf weer een penalty. De gifbeker moet leeg vandaag
Hij gaat vol op de hak van zijn standbeen staan. Helaas.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
Dit is geen penalty!
[ Voor 50% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2025 21:51 ]
Hij houdt niet in maar maakt geen schoppende beweging. Been intrekken op dat moment maakt zelfs dat het waarschijnlijk nog meer lijkt op een trappende beweging als die wordt geraakt.Terranova schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:47:
[...]
Kijk het nog eens terug. Hij valt en daarna gaat z'n been nog even met wat extra snelheid nog wat meer naar beneden. Sowieso Weghorst wordt 4x in in minuut gepakt, lijkt niet op toeval
Hierdoor slaat Weghorst natuurlijk door omdat er een steekje los zit en veroorzaakt ie een penalty
Zeker in een val kan je het best maar dat op een wat natuurlijke manier doen zeg maar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Benieuwd wie de tweede helft rood krijgt.
Hoewel die speler van Chelsea er wel naar op zoek bleek.
Vind de scheidsrechter prima. Ajax niet .
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 22-10-2025 21:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik kan enkel Hato oproepen als nog een normale speler. De rest is van Barça niveau, als het gaat om verdraag level.Megupe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
Damn, wat is Chelsea toch ook een kutclub. Sinds Mourinho er al zat.
Doen Duitse scheidsrechters wel vaker geloof ik.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
True, maar veel te licht voor een penalty. Die man is wel wat de weg kwijt hoor.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:51:
Ik vind het ook geen penalty, maar ook weer stom verdedigen.
Benieuwd wie de tweede helft rood krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat moet Heitinga doen dan. Hij heeft een faalhaas in zijn team die binnen korte tijd rood pakt, een totale gek als spits (want de andere is geblesseerd) en spelers die gewoon niet beter kunnen.d-vine schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
De hele selectie is totaal niet in balans mist aan alle kanten kwaliteiten en dan moet een niet capabele trainer de boel gaan redden.
Hij kan moeilijk zelf gaan voetballen. Zo slecht speelde Ajax niet. Maar door individuele onbegrijpelijke acties ga je totaal nat.
Tja hij staat op zijn voet. Is gewoon een overtreding.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
True, maar veel te licht voor een penalty. Die man is wel wat de weg kwijt hoor.
@gambieter ?Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:52:
When it rains, it pours. Zeggen ze in Engeland toch?
⏩ PVOutput☀️
Eens hoor, maar je speelt ook op een bepaalde manier het in de hand.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
True, maar veel te licht voor een penalty. Die man is wel wat de weg kwijt hoor.
Overigens is het niveau van de scheidsrechters enorm slecht, ook die van Barça weer. Ik heb toch echt het gevoel dat ze erg openstaan voor omkoping.
Nee inderdaad, alleen ze maken stomme overtredingen. Dat kost ze de kop. Het is nooit een wedstrijd zo.Miki schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
Het is wel frustrerend, want dit Ajax speelt helemaal niet zo slecht.
Als iemand van Chelsea zo op de voet van een Ajacied zou staan in de 16, dan had iedereen geschreeuwd dat het een penalty was. Het is gewoon een onhandige actie van Baas, maar die speelt niet de bal en plant wel (ongelukkig) zijn voet op de speler van Chelsea.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Lichte overtreding, zeker, daarom ook geen geel, maar een overtreding was het wel.
In Engeland sowieso.Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:52:
When it rains, it pours. Zeggen ze in Engeland toch?
Ik ben positief verrast door het spel van Ajax voor en na de rode kaart. Er zit genoeg gif en branie in. De scheids tegen zorgt voor een ruststand die niet de verhoudingen weergeeft.
Dat stelletje klapharken flatteert de boel wel aardig zo inderdaad. Het had echter niet zo erg hoeven zijn, maar het individuele gebeun telt aardig op.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Wat moet Heitinga doen dan. Hij heeft een faalhaas in zijn team die binnen korte tijd rood pakt, een totale gek als spits (want de andere is geblesseerd) en spelers die gewoon niet beter kunnen.
Hij kan moeilijk zelf gaan voetballen. Zo slecht speelde Ajax niet. Maar door individuele onbegrijpelijke acties ga je totaal nat.
Als het niet mag, dan mag het ook echt niet lijkt wel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik weet nu al dat mensen gaan roepen dat die vorige trainer het wel beter zou doen. Die heeft het goed gezien, en gedacht: dit wordt niks, laat mij gaan en we gooien het wel op een meningsverschil ofzo.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Wat moet Heitinga doen dan. Hij heeft een faalhaas in zijn team die binnen korte tijd rood pakt, een totale gek als spits (want de andere is geblesseerd) en spelers die gewoon niet beter kunnen.
Ik ook. Daarom zo zonde dat je met minder man staatMog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Ik ben positief verrast door het spel van Ajax voor en na de rode kaart. Er zit genoeg gif en branie in.
Dan was het 10 tegen 9 geweest, want Weghorst had dan allang geel gehad, met zijn klagen naar de scheidsrechter en overtredingen.carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:53:
Het had 10 tegen 10 moeten zijn nu, maar helaas. 16 penalty's later.
Lijkt zo. Komt vooral omdat ze bus parkeert. Al vanaf minuut 1 geen enkele kansMiki schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:50:
Het is wel frustrerend, want dit Ajax speelt helemaal niet zo slecht.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken