Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En daar gingen ze. Dan maar 10 tegen zodat het lijden stopt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flashbacks naar die vorige wedstrijd, alleen sta je nu ook nog eens niet ruim voor.
XXXVI
Net zoals de vorige keer dubieusMegupe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:19:
Weer een standaard situatie .
En waarom pakken wij telkens rood tegen Chelsea...
Wéér een pot zonder resultaat en zonder zinnige conclusies.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Je kunt de bal raken, als je de rest niet raakt, is het ook geen probleemTerranova schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:17:
[...]
Nadat hij de bal raakt. Maarja dat past niet in je straatje
Taylor doet dit voor expres lijkt het. En zo goed is hij ook niet, zo'n speler die Ajax al veel eerder had moeten wegdoen.
Taylor is een gebrekkige speler, die doet iets doms maar wie had er anders moeten staan? Ajax heeft niet beter.
Dan is elke botsing nadat je de bal raakt ook een overtreding?HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:19:
[...]
Je kunt de bal raken, als je de rest niet raakt, is het ook geen probleem
Taylor doet dit voor expres lijkt het. En zo goed is hij ook niet, zo'n speler die Ajax al veel eerder had moeten wegdoen.
Het is weer heel dubieus dat de VAR letterlijk alleen het moment van raken laat zien aan de scheids, niet dat de bal eerst wordt gespeeld.
Voor de wedstrijd was heel beter geweest, maar rood is i.m.o. echt wel uit te leggen.
Dit, wat kan Heitinga hier persoonlijk aan doen?LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Hier kan Heitinga toch weinig aan doen?
Taylor is een gebrekkige speler, die doet iets doms maar wie had er anders moeten staan? Ajax heeft niet beter.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klaassen 🙃LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Een beetje zoals die rode kaart van Moussa tegen Heerenveen. In slomo en stilstand ziet het er erg uit, op normale snelheid kan geel prima.Malfunctions schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:18:
Ik vind het wel zwaar om hier direct rood voor te geven. Het leek wel alsof ze alleen dat beeld van de noppen op de enkel lieten zien op dat scherm. Dat is ook misleidend.
En daar gingen ze. Dan maar 10 tegen zodat het lijden stopt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eens, hier kan Heitinga niets aan doen. Sterker nog voor het eerst het gevoel dat Ajax goed staat, een degelijke opstelling heeft en lekker fel begint.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Dat Taylor dan zichzelf uit de wedstrijd schopt is dan gewoon zuur.
Zo is het. Helaas.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Gewoon onnozel zo'n overtreding.
Kroes heeft ook gekke spelers gekocht zeg. Zo diep volg ik Ajax nu ook weer niet, maar gelukkig is er ook kritiek op hem en niet alleen Heitinga.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Benieuwd wie eruit gaat. Je kunt het toch ook zo laten staan? Nu met de punt naar achteren, gaat Chelsea juist enorm helpen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeker. Weghorst 90 minuten lang is nooit wat geweest.groggy schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:21:
Zou Brobbey wat voor Ajax zijn?
Nu hebben ze niks anders. Armoe
Ze hebben een spits gekocht he.Harribo schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:22:
[...]
Zeker. Weghorst 90 minuten lang is nooit wat geweest.
Nu hebben ze niks anders. Armoe
Komt Ajax met 10 man te staan en is het gelijk klaar.
Wat een onkunde is het weer tegen een 2e elftal van Chelsea.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Het punt is dat als het nu totaal mislukt je de staf of tactiek niet echt kunt beoordelen. Kunnen zich weer lekker verschuilen achter deze actie. Nothing to see, move along.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:20:
Ik had gvd vanavond wel willen zien wat ze waar konden maken. Dat is nu alweer het raam uit door die klootviool.
En dan nu deze wissels... TV blijft aan, maar meer uit principe dan van harte.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eindelijk, heeft veel te lang geduurd voordat ze dat gingen zingen
Sacked in the morning, I hope so
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ohja, die lacher.
Geblesseerd binnen 1 potje? Denk dat die nog een grotere tegenvaller kan worden dan Weghorst.
En lol, die ajaxfans zijn pissig
carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:24:
Sacked in the morning.
⏩ PVOutput☀️
Logisch na de voorzet van Kroes.Miki schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:24:
Ai pijnlijk Johnny rot op
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit vind ik ook slecht. Kijk even naar de bewegende beelden. Omdat ie de bal speelt/raakt had geel bewt gekund. Was evengoed onbesuisd, dus rood is niet helemaal onterecht.cheiron schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:17:
Beetje lullig om alleen naar het beeld te kijken nadat hij de bal al geraakt heeft
Ik houd sowieso van die Engelse humor. Die teksten zijn altijd lekker gevat.
Wie gaat Heitinga vervangen? Zie dit niet meer goedkomen. Ik nam het nog voor hem op, maar zijn wissels zijn echt heel vaag.
Probeer ik het een beetje voor Heitinga op te nemen, doet ie ditSempy schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:23:
Gloukh eruit?
Heitinga je doet gewoon niet meer mee..
Oh ja Dolberg. Vergeet ik helemaal. Konadu is dan derde spits, klinkt logisch.
Pfff het zit Ajax ook niet mee.
Dat is dan weer iets wat Heitinga niet durft.Han schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:24:
Haal dan verdomme weghorst er af en speel vanuit het middenveld
Sacked in the morning, I hope so
Ziet het Chelsea publiek dat of nemen ze het over ivm de Johnny rot op wat de uitsupporters zingen. Ik denk toch echt het laatste.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:25:
Als zelfs het Chelsea publiek ziet dat het een domme wissel is, dan weet je genoeg lol.
Wie gaat Heitinga vervangen? Zie dit niet meer goedkomen. Ik nam het nog voor hem op, maar zijn wissels zijn echt heel vaag.
Maar ja, na Gloukh zijn boosheid dit weekend en de ophef die er eerder al ontstaan is over “Ajax beste speler” is dit natuurlijk wel gewoon je eigen vso tekenen.
Ajax begon helemaal niet slecht. En Taylor is ongelukkig, maar typisch een overtreding van een speler die heeeel erg gemotiveerd/gedreven is.
Dus ik zou zeggen Ajacieden blijf je team supporten. Heitinga is door de kaart gedwongen om te reageren.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is (helaas) heel normaal. Hier loopt die ook vaak een minuut achter, en bij Viaplay soms nog erger lol.J-roenn schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:26:
Hoe kijken jullie deze wedstrijd? Ik kijk met een gratis account via ziggo in de browser, maar lijk meer dan een minuut op jullie achter te lopen qua beeld, verversen van het scherm helpt niet?
⏩ PVOutput☀️
Hier ook, maar hij loopt volgens mij gewoon, misschien even F5 of op live klikken?J-roenn schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:26:
Hoe kijken jullie deze wedstrijd? Ik kijk met een gratis account via ziggo in de browser, maar lijk meer dan een minuut op jullie achter te lopen qua beeld, verversen van het scherm helpt niet?
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 22-10-2025 21:27 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, maar dan haal je Weghorst of Moro toch eraf? En laat je je beste speler toch te alle tijde staan?OMX2000 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
Deze wissel is begrijpelijk. Kudt maar begrijpelijk.
Ajax begon helemaal niet slecht. En Taylor is ongelukkig, maar typisch een overtreding van een speler die heeeel erg gemotiveerd/gedreven is.
Dus ik zou zeggen Ajacieden blijf je team supporten. Heitinga is door de kaart gedwongen om te reageren.
Ik geniet soms best van het anti Heitinga gejammer, maar dit is ook wel heul dom gewisseld
Ik vond hem juist erg goed spelen, en de druk behouden op Chelsea.donleone83 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
Heitinga vindt Gloukh aan de bal goed maar zonder bal nog niet ver genoeg in het drukzetten en meeverdedigen. Je kan dan prima verklaren dat je hem er uit haalt als je tegen 10 man komt te staan.
Maar ja, na Gloukh zijn boosheid dit weekend en de ophef die er eerder al ontstaan is over “Ajax beste speler” is dit natuurlijk wel gewoon je eigen vso tekenen.
Je gaat nu echt tegen een zeepert aanlopen. Chelsea kan nu blijven druk zetten. Dat verdedigend wisselen haat ik altijd.
Je had echt niet een andere eruit kunnen halen? Weghorst had ik gedaan. Die loopt eerder in de weg.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 22-10-2025 21:29 ]
Net als Ueda die snel werd afgebrand?LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
Ohja, die lacher.
Geblesseerd binnen 1 potje? Denk dat die nog een grotere tegenvaller kan worden dan Weghorst.
En lol, die ajaxfans zijn pissig
Jammer van deze 2-0, beetje lucky.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het beste iedereen en de 1e de beste lijnvlucht terug naar A'damgroggy schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:28:
Wie zal in de rust een blessure facken
Onbegrijpelijk. Hij is je enige kans op iets verrassends voorin. Ga je nu op zekerheid spelen kan je beter meteen affluiten.OMX2000 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
Deze wissel is begrijpelijk. Kudt maar begrijpelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb zelf kpn, met zo'n tv+ kastje. De stream heb ik van de telefoon naar de tv doorgezet (bekabeld aangesloten), geen idee hoeveel vertraging zie heeft, op moment van opslaan was het 29:00 gespeeld.HollowGamer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
[...]
Dat is (helaas) heel normaal. Hier loopt die ook vaak een minuut achter, en bij Viaplay soms nog erger lol.
Als het 10-0 wordt zegt Kroes:"ik ging uit van 11-0 Johnny is the king"Koppensneller schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
Laat het nu dan ook maar 10-0 worden. Sacked in the morning, laten we het alsjeblieft hopen.
Ik heb nog wel een tuinlaaf staan die minder fouten maakt.Outerspace schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:29:
Ik zie vooralsnog geen betere kandidaat die serieus wil instappen. Van mijn part blijft ie nog even zitten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Chelsea uit zou je sowieso met 3-0 verliezen. 3 of 10 maakt ook niet meer uit #TeamGunHeitingaEenSeizoenKoppensneller schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:27:
Laat het nu dan ook maar 10-0 worden. Sacked in the morning, laten we het alsjeblieft hopen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dolberg was al eerder uitgebreid te zien op de NL velden. En heeft toen ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten. En dat in een elftal wat toen echt met kop en schouders boven de rest uitstak van de ED.
Vervolgens overal mislukt (ook wel mede door ziekte). Ik vind het dan bijzonder hem als de messias te zien.
Lol pingel
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 22-10-2025 21:31 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is heel lastig om te zeggen. Voor sommige is die delay veel korter, je hebt er niet altijd invloed op.jbdeiman schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
Ik heb zelf kpn, met zo'n tv+ kastje. De stream heb ik van de telefoon naar de tv doorgezet (bekabeld aangesloten), geen idee hoeveel vertraging zie heeft, op moment van opslaan was het 29:00 gespeeld.
Dus als de spelers maar gewoon stil blijven staan maken ze ook geen fouten.Gonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:30:
[...]
Ik heb nog wel een tuinlaaf staan die minder fouten maakt.
De messiasLZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:31:
[...]
Dolberg was al eerder uitgebreid te zien op de NL velden. En heeft toen ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten.
Vervolgens overal mislukt (ook wel mede door ziekte). Ik vind het dan bijzonder hem als de messias te zien.
Lol pingel
Dit is nog standje “open” afdeling. Als hij zijn elleboog er in gaat gooien is het pas “gesloten” afdeling.
Kan wel zo lopen zeuren, maar had dan ook zelf een kaart gekregen verwacht ik. Mafkees modus volledig aan blijkbaar.
Hij wil meer controle en misschien gezien dat Gloukh er fysiek niet in mee kan. En met Weghorst gebeurt er wel altijd wat.LZ86 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:28:
[...]
Ja, maar dan haal je Weghorst of Moro toch eraf? En laat je je beste speler toch te alle tijde staan?
Ik geniet soms best van het anti Heitinga gejammer, maar dit is ook wel heul dom gewisseld
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wouter Goes of Wout Weghorst..... Ben er nog niet uit wie de grootste gek is op de NL velden. Maar ze doen weinig voor elkaar onder.
Ik heb het niet gezien, wat gebeurde er?mad-dog schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:33:
Weghorst met z'n reactie na z'n goal. Schaam je dood
Wtf zeg, dat is rood.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken