Lekker deeg even nog even platrollen voordat je hem in de oven doetnocalimero schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:52:
Pizza met ananas!
Ik vind het smerig, maar dat mag vanavond...
Dr Oetker uit het diepvriesvak natuurlijkDeruxian schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Lekker deeg even nog even platrollen voordat je hem in de oven doet
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Lekker hoor 6-2 tegen Napoli!
En als toetje zien dat zowel een Belgische als Portugeze club verloren heeft
En als toetje zien dat zowel een Belgische als Portugeze club verloren heeft
Nou Ziggo Go ook weer afgelopen, dus geen interviews en zo.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh wacht, die is het grote Ajax niet waard natuurlijk, want geen Ajax DNA.toolkist schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:52:
[...]
Waarom zou Ajax Oosting willen? Hou dan Heitinga maar
Ik schat trainers als Jans en Oosting toch iets hoger in dan Heitinga.
hier draait ie nogcarpebios schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:08:
Nou Ziggo Go ook weer afgelopen, dus geen interviews en zo.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik keek via de browser, maar toen ging hij verder naar de samenvatting van de liga 1?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:13:
[...]
hier draait ie nog(op een chromecast)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoop doet leven. Hoop ik, misschien, toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik niet. Genoeg kwaliteiten om er tegenover te zetten. Maar dat het lastig wordt, is wel duidelijk als PSV dit ook zondag op de mat weet te leggen.LZ86 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:52:
Ik maak me nu niet meer een beetje, maar veel zorgen om zondag
Saibari is levensgevaarlijk, maar Ueda ook. Man idem, maar Hadj Mousa ook als ie het op z'n heupen heeft. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Denk dat ze elkaar weinig ontlopen, en daarom iets om naar uit te kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 21-10-2025 23:23 ]
Mooie wedstrijd....nu zondag nog..maar eerst Chelsea-Ajax, dat wordt een spektakel
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Ik vind hem gewoon geen goede trainer, simpel. Ongetwijfeld iets beter dan Heitinga, maar dat zijn jij en ik ook.Advizor schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:10:
[...]
Oh wacht, die is het grote Ajax niet waard natuurlijk, want geen Ajax DNA.
Ik schat trainers als Jans en Oosting toch iets hoger in dan Heitinga.
Waarom zou een trainer die niet goed genoeg was voor Twente wel goed genoeg zijn voor Ajax?
Kijk net de samenvatting tetug, die 6-2... Sodeju.
Trouwens: Het is ook opnieuw tegen een Italiaanse club. Vorig seizoen schakelde PSV en Feyenoord ook al 2 Italiaanse clubs uit.
Trouwens: Het is ook opnieuw tegen een Italiaanse club. Vorig seizoen schakelde PSV en Feyenoord ook al 2 Italiaanse clubs uit.
[ Voor 57% gewijzigd door Maarten_E op 22-10-2025 07:42 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gisteren 1e helft schakelkanaal gekeken. Daarna naar bed.
Maar wat een enorme uitslagen gisteren in de CL zeg. Normaal gun in de nederlandse clubs in europa alles (zo lang ze maar niet van ajax winnen), maar nu ajax zo apathisch speelt (en bestuurt) ontstaat er zelfs iets van jaloezie.
Maar wat een enorme uitslagen gisteren in de CL zeg. Normaal gun in de nederlandse clubs in europa alles (zo lang ze maar niet van ajax winnen), maar nu ajax zo apathisch speelt (en bestuurt) ontstaat er zelfs iets van jaloezie.
Dat was echt een fantastische wedstrijd gisteravond! Nu al zin in FEY-PSV., Dan kan een hele mooie pot worden…
Bij rustHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
je bedoelt de 6-0 van Chelsea ?morgenavond
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Petje af voor PSV hoor. Heerlijke wedstrijd! De 0-1 nog omgedraaid voor rust is knap. Verder natuurlijk de prachtige goals.
ik zal Feyenoord vast in de underdog positie zetten, maar we gaan wel gewoon winnen zondag
ik zal Feyenoord vast in de underdog positie zetten, maar we gaan wel gewoon winnen zondag
Dat is nog eens wakker worden. Toen ik naar bed ging was het net 3-1 geworden, maar 6-2, petje af voor PSV. Stikjaloers dat jullie wel de capaciteiten hebben om zoiets op de mat te leggen. En een welgemeend dank je wel, voelt als Nederlander toch een klein beetje als revanche voor het pak slaag wat we in Amsterdam gehad hebben.
Edit: toch ook wel vrij pijnlijk om Ajax zo onderaan te zien bungelen. Nota bene zelfs Almaty over Ajax heen dankzij een gelijkspel. Onder Heitinga moet ik nog maar zien of we ergens een keer een resultaat weten te pakken. Sta je dan, met je grote naam, kansloos onderaan
Edit: toch ook wel vrij pijnlijk om Ajax zo onderaan te zien bungelen. Nota bene zelfs Almaty over Ajax heen dankzij een gelijkspel. Onder Heitinga moet ik nog maar zien of we ergens een keer een resultaat weten te pakken. Sta je dan, met je grote naam, kansloos onderaan
[ Voor 29% gewijzigd door JEightyFive op 22-10-2025 08:39 ]
Een puntje tegen Pafos FC dat 85 minuten met 10 man heeft gespeeld. Ik voel je pijn.JEightyFive schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:31:

Hij is wel vrij levendig deze droom! Neo, wanneer word ik wakker!?ElPaco schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:13:
@carpebios die droom die je afgelopen nacht had dat PSV met 6-2 van Napoli won.. Dat was geen droom![]()
![]()
![]()
De eerste drie wedstrijden was het sowieso al hopen op een punt, zelfs zonder Heitinga. Dus ik vrees dat die schandelijke plek nog wel even in bezit blijft.JEightyFive schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:31:
Dat is nog eens wakker worden. Toen ik naar bed ging was het net 3-1 geworden, maar 6-2, petje af voor PSV. Stikjaloers dat jullie wel de capaciteiten hebben om zoiets op de mat te leggen. En een welgemeend dank je wel, voelt als Nederlander toch een klein beetje als revanche voor het pak slaag wat we in Amsterdam gehad hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Welke pillen waren het?carpebios schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:17:
[...]
Hij is wel vrij levendig deze droom! Neo, wanneer word ik wakker!?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Qua loting hebben we het niet getroffen nee, lekker zelfvertrouwen tanken die eerste paar wedstrijdenGonadan schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:18:
[...]
De eerste drie wedstrijden was het sowieso al hopen op een punt, zelfs zonder Heitinga. Dus ik vrees dat die schandelijke plek nog wel even in bezit blijft.
Ik hoop echt dat ze geleerd hebben van Marseille zoals hij zegt en dat het vanavond niet zo open huis is. En zelfs dan wordt het nog ontzettend moeilijk.
Heitinga haalde ook Hato nog even aan die daar amper speelt. Dat was bij Ajax gewoon een gewaardeerde kracht. Het is toch zo ongelooflijk zonde dat zo'n jongen nu een beetje zit te verpieteren. Ik weet het, moderne voetbal en de centen, maar ik ben er geen fan van. Had 'm dan lekker bij Ajax gelaten, dan hadden wij nu ook niet naar Wijndal hoeven kijken en had hij zich lekker verder kunnen ontwikkelen.
Van mij mag er wel eens opgetreden worden tegen die idioot grote selecties maar gezien de vinger in de pap van de grote clubs zal dat wel een illusie blijven.
Hopen op een stunt vanavond! Gewoon de bus parkeren en met drie counters en 0-3 naar huis gaan!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wensdenkerij, al hoop ik mee.ST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:37:
Hopen op een stunt vanavond! Gewoon de bus parkeren en met drie counters en 0-3 naar huis gaan!
Ik denk overigens dat een 6-2 of 8-0 realistischer is, maar het is en blijft natuurlijk voetbal, waar wonderen echt kunnen ontstaan.
Los van de uitslag, vond ik ze tegen AZ echt wel oke spelen.mavaros schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
Wensdenkerij, al hoop ik mee.
Ik denk overigens dat een 6-2 of 8-0 realistischer is, maar het is en blijft natuurlijk voetbal, waar wonderen echt kunnen ontstaan.
Na Marseille zullen ze nu wrs geen hoog druk zetten.ST10©DE schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:37:
Maar ja directie Ajax wil aanvallend voetbal met deze selectie

Weet ik niet... Lag iedereen veel op de grond?carpebios schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:16:
[...]
Ik keek via de browser, maar toen ging hij verder naar de samenvatting van de liga 1?
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken