[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
En dat is al rap de 1-1 :-(

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lekker meegelopen door Regeer... 'ach mijn man loopt door een enorm gat in en gaat de bal krijgen waarom zou ik een sprintje trekken'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fantastische scheids ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Altijd lekker he als je zo'n topper op het veld hebt rondlopen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:04:
[...]

Altijd lekker he als je zo'n topper op het veld hebt rondlopen... :+
Berghuis geel geven voor een duimpje en die schotten (nou ja, Celtic spelers) lekker laten schoppen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaaei is doelgerichter dan Brobbey :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Wel fijn dat Utrecht gelijk bij de les is. Volgende week afmaken en dan pilsen in Plzen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Gun ze ook gewoon een mooi plekje in de groepsfase EL met hopelijk mooie affiches. Ze deden vorig jaar echt goed lang mee voor plek 3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Quad schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:18:
Ai, dacht dat AZ een vriendschappelijke wedstrijd speelde.
Volgens mij dachten ze dat zelf ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Lekker voor Utrecht. Knap gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
2-1 Klaassen - keeper zag er niet echt lekker uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Berghuis en Klaassen scoren weer.
Kan de rest van Ajax nog niet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Lekkere opbouw van Celtic en 3-1, wederom Berghuis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Wat een lekkere goal van Bouwman, stijf in de kruising, 4-1

Edit: voor de liefhebbers

[ Voor 51% gewijzigd door Gynnad op 24-07-2025 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarvoor staat 2T? Schakel het in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-09 08:28
HollowGamer schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 22:06:
Waarvoor staat 2T? Schakel het in.
2e helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
En 5-1 door Bounida

En afgelopen, zondag de finale van de Como Cup tegen het Italiaanse Como.

[ Voor 66% gewijzigd door Gynnad op 24-07-2025 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jordan Bos naar Feyenoord. Snap niet dat ze nu weer gaan voor een speler die er eind vorig seizoen ruim 3 maanden uit heeft gelegen, zeker niet met het budget wat er beschikbaar is.
Blijkbaar heeft ie meer op het middenveld dan in de verdediging gespeeld (zal wel 5-3-2 zijn geweest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
toolkist schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 10:53:
Jordan Bos naar Feyenoord. Snap niet dat ze nu weer gaan voor een speler die er eind vorig seizoen ruim 3 maanden uit heeft gelegen, zeker niet met het budget wat er beschikbaar is.
Blijkbaar heeft ie meer op het middenveld dan in de verdediging gespeeld (zal wel 5-3-2 zijn geweest?)
Laatste paar maanden zelfs linksbuiten in een 4-3-3 wat bij balverlies terugging naar 4-4-2 (aldus Vi.nl)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Jullie snappen ook dat hij (net als Lotomba en Read op rechts) en Smal twee spelers zijn met een andere dynamiek en speelstijl, waardoor je kunt variëren in je spel? Bovendien is hij gewoon weer fit.

Bovendien moeten er nog twee CV's bij, waarvan V/d Berg het meeste van het budget gaat kosten.

Snap al dat negatieve sentiment rondom de aankopen dit seizoen echt niet zo. Nog voor ze één bal geraakt hebben zijn ze al afgeschreven.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 25-07-2025 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:29:
Jullie snappen ook dat hij (net als Lotomba en Read op rechts) en Smal twee spelers zijn met een andere dynamiek en speelstijl, waardoor je kunt variëren in je spel? Bovendien is hij gewoon weer fit.

Bovendien moeten er nog twee CV's bij, waarvan V/d Berg het meeste van het budget gaat kosten.

Snap al dat negatieve sentiment rondom de aankopen dit seizoen echt niet zo. Nog voor ze één bal geraakt hebben zijn ze al afgeschreven.
Gaat van Persie met wingsbacks spelen dan? Was vorig seizoen een groot succes onder Priske ;)
Wat betreft budget, als je net 25+ voor Hancko ontvangt moet je toch wel een RCV en een backup LCV kunnen halen en nog genoeg geld over houden?

Verder schrijf ik de speler niet af, maar begrijp ik alleen de beslissing van Feyenoord niet.
Ik zou in deze situatie dit soort risico's niet gaan nemen. Terug van flinke blessure, andere speelstijl gewend... Dan kan het nog een prima speler zijn, kans dat ie gaat slagen wordt daar wel een stuk kleiner mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

toolkist schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:14:
[...]
Wat betreft budget, als je net 25+ voor Hancko ontvangt moet je toch wel een RCV en een backup LCV kunnen halen en nog genoeg geld over houden?
Zeker, dat moet ook wel lukken! Maar dan moet je geen 10 miljoen in een linksback duwen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 13:07:
[...]

Zeker, dat moet ook wel lukken! Maar dan moet je geen 10 miljoen in een linksback duwen ;-)
Waarom niet? Die plek is echt niet minder belangrijk dan een LCV.
Tuurlijk zijn er grenzen, maar als je voor 10m een speler zonder een recente blessure van 3 maanden, en wel ervaring in 4-3-3 als linksback, kunt halen dan zou ik dat toch doen ipv 'gokken' op Bos.
Die je overigens, als ie 2 jaar blijft wat neem ik aan wel de bedoeling is, dan ook nog eens de hele maand januari kwijt bent wegens de Azie cup (januari 2027). En hij mag dus ook nog eens elke interland periode enorme afstanden heen en weer vliegen, helpt ook niet met rust/herstel etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:29:

Feyenoord speelt op 5 of 6 Augustus de eerste kwalificatie wedstrijd. Dat is over 11 dagen. Op dit moment hebben we 1 centrale verdediger. En een jeugdspeler van 20 jaar.
We kopen spits nummer 4 sinds Gimenez waarbij hij de concurrentie slag verloren heeft van z’n eigen club.
We kopen voor ruim 10 miljoen euro voor een rechter vleugel speler die niet eens een onbetwiste basis speler is.

Dan is het toch logisch dat we niet de polonaise lopen?
Nog 11 dagen en we kunnen niet eens trainen met 2 volwaardige centrum verdedigers.
Dit is gewoon een schande.
Als rechtsbuiten hadden we al Moussa, Stengs en eventueel jeugdspeler Slory/Sliti. Maar we kopen voor 10 miljoen een extra speler erbij. Maar met een centrum verdediger blijven we treuzelen.
Dat is toch de verkeerde prioriteiten stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als je niet beter wist zou je denken dat Mislintat bij Feyenoord is binnen gewandeld… een hoop aankopen, maar bijna allemaal net niks :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Han schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:01:
Als je niet beter wist zou je denken dat Mislintat bij Feyenoord is binnen gewandeld… een hoop aankopen, maar bijna allemaal net niks :o
Dat vind ik een gewaagde opmerking aan het begin van het seizoen.
Die Japanse CV vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Trauner / Beelen. Hij kan ook op de plek van Hancko, maar die is even niet vervangbaar. Zo snel staat iemand er niet.

We gaan het aan het einde van het seizoen wel zien.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Russel88 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:54:

We kopen spits nummer 4 sinds Gimenez waarbij hij de concurrentie slag verloren heeft van z’n eigen club.
@Russel88 Deze zin begrijp ik even niet :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Russel88
JAN-B schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:06:
[...]

@Russel88 Deze zin begrijp ik even niet :?
Sinds Gimenez hebben we al 3 spitsen gekocht.
Ueda.
Carranza
Carrillo

Nu kunnen we Tengstedt toevoegen aan dat lijstje. Tengstedt was niet eens een basis speler bij z’n eigen club. Hoe groot is nou de kans dat hij een geweldige aankoop zal zijn. Het is een gokje. Na zoveel spits aankopen ben ik de gokjes wel zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
toolkist schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 10:53:
Het is in Medisch Centrum Zuid altijd druk, of ze nou fitte spelers halen of niet. De gedachte is dat ze mikken op een categorie spelers die een krasje hebben, en als ze dat krasje niet hadden onhaalbaar waren geweest. Zo is Hancko bijvoorbeeld ook binnengekomen. Met Smal heb je 2 goede backs dus kan je een blessure opvangen.
Russel88 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:11:
[...]

Sinds Gimenez hebben we al 3 spitsen gekocht.
Ueda.
Carranza
Carrillo

Nu kunnen we Tengstedt toevoegen aan dat lijstje. Tengstedt was niet eens een basis speler bij z’n eigen club. Hoe groot is nou de kans dat hij een geweldige aankoop zal zijn. Het is een gokje. Na zoveel spits aankopen ben ik de gokjes wel zat.
Alleen Ueda is gehaald als beoogd basisspeler, naast Tangstedt nu. Carranza kwam transfervrij en Carrillo voor 2 miljoen euro, beide zijn gokjes voor de toekomst. Die kan je niet meetellen. Tangstedt is min of meer mislukt bij Benfica maar was daarvoor wel lekker bezig, met het budget van Feyenoord ga je of wel spelers halen die nog alles te bewijzen hebben of volwassen spelers die ergens een krasje hebben opgelopen, dat is nou eenmaal niet anders.

Al had ik persoonlijk ook liever gezien dat ze bijv. geen Valente hadden gehaald en een topper in de spits hadden gekocht.

[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 25-07-2025 15:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik hoor via via dat vd Berg toch niet komt omdat de VVF ( * Vrienden van Feyenoord) het niet zien zitten allemaal. Die lui hebben zich jaren geleden ingekocht in aandelen omdat het slecht ging en zitten er nog steeds omdat ze zichzelf niet willen laten uitkopen.

Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:17:
[...]
Het is in Medisch Centrum Zuid altijd druk, of ze nou fitte spelers halen of niet. De gedachte is dat ze mikken op een categorie spelers die een krasje hebben, en als ze dat krasje niet hadden onhaalbaar waren geweest. Zo is Hancko bijvoorbeeld ook binnengekomen. Met Smal heb je 2 goede backs dus kan je een blessure opvangen.
Een linksback van Westerlo, middenmoter in België, gaat natuurlijk nooit onhaalbaar geweest zijn ook als ie niet 3 maanden geblesseerd was geweest.
Ik krijg momenteel bij Feyenoord het idee dat ze plekken aan het opvullen zijn, en niet bezig zijn met het versterken van de selectie (op Steijn na).
Bij de vervanger van Hancko ok, daar vind je niet even een gelijkwaardige speler voor. Maar die linksback, rechtsbuiten en spits? Ook Valente vind ik geen versterking tov Milambo, vind het echt jammer dat ze die zo makkelijk hebben laten gaan.

Bij PSV heb ik die indruk meer. Gerichte aankopen om de verdediging te versterken, Tilman vervangen is natuurlijk wel erg lastig, en met van Bommel ipv Lang zie PSV in ieder geval een potentie die 15m waard is (ik nog niet, maar goed).

En dan Ajax.. tja. daar gaan alleen maar spelers weg dus daar valt nog weinig over te zeggen :D
Moro en wellicht Gloukh zijn iig veelbelovend, maar als ik dan weer lees dat er aan Blind gedacht wordt.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Agent47 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:03:
[...]

Dat vind ik een gewaagde opmerking aan het begin van het seizoen.
Die Japanse CV vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Trauner / Beelen. Hij kan ook op de plek van Hancko, maar die is even niet vervangbaar. Zo snel staat iemand er niet.

We gaan het aan het einde van het seizoen wel zien.
Ik vind ook dat ze behoorlijk uitgeven aan middelmaat. Zo’n Steijn is toch veel te duur voor wat ie kan?

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:09:
[...]

Ik vind ook dat ze behoorlijk uitgeven aan middelmaat. Zo’n Steijn is toch veel te duur voor wat ie kan?
Al zou ie de helft scoren van wat ie bij Twente deed, dan is 10m nog steeds een koopje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:30:
Ik hoor via via dat vd Berg toch niet komt omdat de VVF ( * Vrienden van Feyenoord) het niet zien zitten allemaal. Die lui hebben zich jaren geleden ingekocht in aandelen omdat het slecht ging en zitten er nog steeds omdat ze zichzelf niet willen laten uitkopen.

Man man man
Pppfff. Wat een droeftoeters. Oude mannen die wat aandacht nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:22
Ik heb gisteren een stukje van Ajax zitten kijken, maar dat was toch wel redelijk bedroevend. Met name verdedigend is het uitermate pover. Het is leuk dat Wijndal heel hard naar voren kan rennen, maar als hij moet verdedigen is hij er niet. Het is te hopen dat Ajax nog een goede CVM op gaat pikken, anders is de balans ver te zoeken.

Bouwman maakt wel een hele mooie goal en lijkt potentie te hebben, maar is ook nog maar 17. Daar mag je de komende 2 jaar nog niks van verwachten. Eigenlijk gek om te zeggen, want Hato is 19 en die vertrekt alweer. Terwijl ook die nog jong genoeg is om niet een elftal te moeten dragen. Maar dat is wel wat we van hem zouden verwachten dit seizoen als hij zou blijven.

Gekke wereld dat voetbal.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Man man man
Wat een eikeis. Die hebben er toch de ballen verstand van. Was dat niet de fanclub van Kuijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Malfunctions schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:32:
Ik heb gisteren een stukje van Ajax zitten kijken, maar dat was toch wel redelijk bedroevend. Met name verdedigend is het uitermate pover. Het is leuk dat Wijndal heel hard naar voren kan rennen, maar als hij moet verdedigen is hij er niet. Het is te hopen dat Ajax nog een goede CVM op gaat pikken, anders is de balans ver te zoeken.
Welk stukje heb je gezien? Want ik krijg met name positieve verhalen mee. Weer lekker aanvallen en zo.
Dat je daarmee wanneer je voor het echie moet weer flink vaak in het mes gaat lopen als je verdediging niet klopt komt Johnny nog wel achter. Hopelijk op tijd om er nog wat aan te doen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Gonadan schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:10:
[...]

Welk stukje heb je gezien? Want ik krijg met name positieve verhalen mee. Weer lekker aanvallen en zo.
Dat je daarmee wanneer je voor het echie moet weer flink vaak in het mes gaat lopen als je verdediging niet klopt komt Johnny nog wel achter. Hopelijk op tijd om er nog wat aan te doen.
Niet heel gek als je tegenstander uitermate slecht is. 2 goals kwam doordat ze compleet onnodig in de verdediging tijdens de opbouw verspeelde, de goal van Bouwman was goed maar ook voorbeeld hoe Celtic stond de verdedigen als in dat ze op meerdere meters afstand stonden en totaal niet de speler met de bal kort dekte.

Ik heb alleen de 2de helft gezien, maar het klonk alsof de eerste helft wat meer evenwichtig was en ze bij Celtic in de rust een slaapmiddel genomen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Russel88 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:16:
[...]

Pppfff. Wat een droeftoeters. Oude mannen die wat aandacht nodig hebben.
Vooral dat ze afspraken hadden gemaakt dat als er geld kwam, ze zich meteen zouden laten uitkopen zonder of tot weinig rente. Ze zitten er nog steeds en hebben nog steeds invloed, met die druiloor Sjaak Troost voorop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:55:
[...]

Niet heel gek als je tegenstander uitermate slecht is. 2 goals kwam doordat ze compleet onnodig in de verdediging tijdens de opbouw verspeelde, de goal van Bouwman was goed maar ook voorbeeld hoe Celtic stond de verdedigen als in dat ze op meerdere meters afstand stonden en totaal niet de speler met de bal kort dekte.

Ik heb alleen de 2de helft gezien, maar het klonk alsof de eerste helft wat meer evenwichtig was en ze bij Celtic in de rust een slaapmiddel genomen hebben.
1e helft was redelijk, vooral veel fouten achterin waardoor Celtic gevaarlijk kon worden.
Vind het wel zorgwekkend dat Heitinga blijkbaar liever Godts en Edvardsen op de bank zet dan dat ie Moro op rechts zet en we 2 gevaarlijke flanken gaan krijgen. op rechts krijgen Traore en Berghuis helaas duidelijk de voorkeur, en dan ga ik me toch wel afvragen waarom je dan uberhaupt Moro nog haalt als je die ook alleen als linksbuiten ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Agent47 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:50:
[...]

Vooral dat ze afspraken hadden gemaakt dat als er geld kwam, ze zich meteen zouden laten uitkopen zonder of tot weinig rente. Ze zitten er nog steeds en hebben nog steeds invloed, met die druiloor Sjaak Troost voorop.
De macht die ze hebben smaakt te zoet, en aangezien de club uit het diepe dal lijkt te zijn geklommen kunnen ze nu hun naam daar ook nog eens aan verbinden.
Gewoon (zoals eigenlijk altijd in het voetbal) mannetjes met geld en een te groot ego, die zichzelf belangrijker vinden dan de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Jammer is dat. Ik ben benieuwd ook hoe dit contractueel is vastgelegd. Als het toch is afgesproken kan je ook afspreken dat Feyenoord dit eenzijdig kan besluiten en tot uitkoop kan overgaan.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Zijn dat niet de geldschieters nog steeds voor Feyenoord dan? Dat zou het dan nl verklaren.

Jammer dat je vanmiddag Feyenoord en PSV niet ergens kunt zien behalve met een betaald abbo op hun clubsite.
Az - Olympiakos trouwens wel om 15 uur espn.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 26-07-2025 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:39
toolkist schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 04:06:
[...]

1e helft was redelijk, vooral veel fouten achterin waardoor Celtic gevaarlijk kon worden.
Vind het wel zorgwekkend dat Heitinga blijkbaar liever Godts en Edvardsen op de bank zet dan dat ie Moro op rechts zet en we 2 gevaarlijke flanken gaan krijgen. op rechts krijgen Traore en Berghuis helaas duidelijk de voorkeur, en dan ga ik me toch wel afvragen waarom je dan uberhaupt Moro nog haalt als je die ook alleen als linksbuiten ziet
De situatie Moro roept in die zin wel wat op van Mislintat. Die haalde toen met Mikautadze zijn 20ste spits en ging toen roepen dat die ook als buitenspeler en als 10 kon spelen. Begin van het einde van Mikautadze bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 09:37:
[...]

De situatie Moro roept in die zin wel wat op van Mislintat. Die haalde toen met Mikautadze zijn 20ste spits en ging toen roepen dat die ook als buitenspeler en als 10 kon spelen. Begin van het einde van Mikautadze bij Ajax.
Dat vind ik wat vergezocht. Het zijn oefenwedstrijden en Heitinga wil gewoon wat dingen proberen.

Ik maak me wat dat betreft eerder zorgen om Edvardsen. Die is duidelijk gehaald als zoethouder voor Farioli toen Moro niet kwam. Nu is Moro er wel en zal hij initieel derde in de rangorde zijn
Godts is bij lange na niet goed genoeg om het hele jaar basis te zijn dus een tweede linksbuiten is heel logisch, en misschien een derde ook wel.
Aangezien je weet dat Berghuis na een goed begin waarschijnlijk weer een dip krijgt een Traore überhaupt geen peil op te trekken is dan is het wel fijn om opties te hebben. :P

Wat ik zorgelijker vind is dat Berghuis aangeeft beter te spelen omdat hij minder om een systeem hoeft te denken, hij is vrijer. Lees: hij hoeft geen specifieke opdrachten meer uit te voeren en niet meer mee te verdedigen.
Leuk voor Berghuis, maar dan hebben we die hele goede nieuwe 6 en extra verdedigers nog wel nodig. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:32:
[...]

Dat vind ik wat vergezocht. Het zijn oefenwedstrijden en Heitinga wil gewoon wat dingen proberen.
Hier is weinig proberen aan, hij speelt elke keer met zowat alle spelers op dezelfde plek.
Anders had ie toch wel een keer gekeken hoe Godts/Edvardsen links en Moro op rechts had gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 09:05:
[...]

Zijn dat niet de geldschieters nog steeds voor Feyenoord dan? Dat zou het dan nl verklaren.

Jammer dat je vanmiddag Feyenoord en PSV niet ergens kunt zien behalve met een betaald abbo op hun clubsite.
Az - Olympiakos trouwens wel om 15 uur espn.
Technische problemen schijnbaar bij PSV, waardoor het nu ook op youtube te volgen is:

YouTube: LIVE | PSV - Athletic Club Bilbao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:27:
[...]

Hier is weinig proberen aan, hij speelt elke keer met zowat alle spelers op dezelfde plek.
Anders had ie toch wel een keer gekeken hoe Godts/Edvardsen links en Moro op rechts had gewerkt.
Hij hoeft niet hetzelfde te proberen als jij zou proberen om het proberen te noemen.
Er is een hoop gewisseld en verschillend combinaties geprobeerd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:14
Schouten aanvoerder dus maar wat is dat voor een clown show bij psv?

Je laat je toch niet piepelen door een De Jong, hij is al lang weg en dan ga je zo zitten wachten. Bosz had gewoon al eerder moeten zeggen van of die komt of niet, Schouten is de nieuwe aanvoerder. Clowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
AMARONE schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:43:
Schouten aanvoerder dus maar wat is dat voor een clown show bij psv?

Je laat je toch niet piepelen door een De Jong, hij is al lang weg en dan ga je zo zitten wachten. Bosz had gewoon al eerder moeten zeggen van of die komt of niet, Schouten is de nieuwe aanvoerder. Clowns.
Ik heb het niet gezien, maar misschien kun je het iets beter uitleggen. De Jong is waarschijnlijk idd weg, maar dan is het toch prima dat een Schouten aanvoerder is als hij weer in vorm zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 23:07:
[...]

Ik heb het niet gezien, maar misschien kun je het iets beter uitleggen. De Jong is waarschijnlijk idd weg, maar dan is het toch prima dat een Schouten aanvoerder is als hij weer in vorm zou zijn?
Lijkt wel alsof Bosz er nog steeds geen harde klap op durft te geven, dat PSV niet langer kan/wil wachten en nu dus al doorgepakt heeft met een opvolger en er geen ruimte meer voor hem is.
Nog steeds "ik ga er niet vanuit dat Luuk nog bijtekent"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
toolkist schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 23:42:
[...]

Lijkt wel alsof Bosz er nog steeds geen harde klap op durft te geven, dat PSV niet langer kan/wil wachten en nu dus al doorgepakt heeft met een opvolger en er geen ruimte meer voor hem is.
Nog steeds "ik ga er niet vanuit dat Luuk nog bijtekent"
Nouja, Luuk is toch een soort van clublegende. Daar hoeft Bosz toch verder niks over te zeggen? Ik denk dat ze intern echt wel weten dat hij 99% weg is. Hij zou echter nog altijd wel kunnen blijven, maar dan zal hij wel water bij de wijn moeten doen en er akkoord mee gaan dat hij niet langer 1e en wellicht zelfs 2e spits is. Daarnaast zal z'n salaris ook wat minder zijn, maar dat zal hij vast wel overleven.

Ik weet het niet, ik vind het niet echt de taak van een Bosz hier om te zeggen dat er geen plaats meer is voor Luuk en dat die deur gesloten is (dat is 'ie ook niet denk ik, maar wel onder de voorwaarden hierboven). PSV wacht verder ook echt niet op hem, ze hebben Plea al gehaald en het was al duidelijk dat Pepi sowieso 1e spits zou worden het komende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:20:
[...]

Nouja, Luuk is toch een soort van clublegende. Daar hoeft Bosz toch verder niks over te zeggen? Ik denk dat ze intern echt wel weten dat hij 99% weg is. Hij zou echter nog altijd wel kunnen blijven, maar dan zal hij wel water bij de wijn moeten doen en er akkoord mee gaan dat hij niet langer 1e en wellicht zelfs 2e spits is. Daarnaast zal z'n salaris ook wat minder zijn, maar dat zal hij vast wel overleven.

Ik weet het niet, ik vind het niet echt de taak van een Bosz hier om te zeggen dat er geen plaats meer is voor Luuk en dat die deur gesloten is (dat is 'ie ook niet denk ik, maar wel onder de voorwaarden hierboven). PSV wacht verder ook echt niet op hem, ze hebben Plea al gehaald en het was al duidelijk dat Pepi sowieso 1e spits zou worden het komende seizoen.
Luuk heeft PSV mede aan het kampioenschap geholpen, hij is hard als die hard moet zijn, en zacht als je zacht moet zijn.

Het verbaast mij dat er geen club uit de MLS voor hem zich lijkt te hebben gemeld? Dat lijkt me de ideale laatste klus, tenzij hij liever hier in Nederland/Duitsland mogelijk blijft.

Of gewoon stopt, en bij ESPN gaat werken. Dat zie ik hem ook nog wel doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:20:
[...]

Nouja, Luuk is toch een soort van clublegende.
Dan ga je hem uit respect toch zeker ook geen rol als 3e spits aanbieden?
HollowGamer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:30:
[...]
Of gewoon stopt, en bij ESPN gaat werken. Dat zie ik hem ook nog wel doen.
Mij lijkt juist dat hij zich totaal uit het voetbal terugtrekt, zodra ie gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zou Salzburg aangegeven hebben dat ze eerst de return willen spelen voordat er handtekeningen gezet gaan worden voor Gloukh? Het is zo stil dat ik niet echt de indruk heb dat ze op dit moment bezig zijn met onderhandelen en stappen maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88

Man man man
Wat een bizarre situatie. Met van de Berg was het al rond. Transfer van Hancko is afgeblazen. Dus ook de transfer van van de Berg.
En nu Hancko alsnog verkocht is, horen we helemaal niks meer.

Zijn onze “vrienden” allemaal PSV en Ajax supporters ofzo? Een professionele club die niet eens 2 CV op kan stellen voor een kwalificatie wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Gonadan schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:04:
Zou Salzburg aangegeven hebben dat ze eerst de return willen spelen voordat er handtekeningen gezet gaan worden voor Gloukh? Het is zo stil dat ik niet echt de indruk heb dat ze op dit moment bezig zijn met onderhandelen en stappen maken.
Schijnt dat Red Bull Leipzig interesse in hem heeft en zelfs voorrang krijgt van Red Bull Salzburg – aangezien de twee onder hetzelfde concern vallen.

https://ajaxfanzone.nl/20...t-zelfs-voorrang-op-ajax/

Er zijn meerderde websites die dit verhaal schrijven, dus laten we hopen dat Ajax snel handelt.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Barfman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:07:
[...]

Schijnt dat Red Bull Leipzig interesse in hem heeft en zelfs voorrang krijgt van Red Bull Salzburg – aangezien de twee onder hetzelfde concern vallen.

Er zijn meerderde websites die dit verhaal schrijven, dus laten we hopen dat Ajax snel handelt.
De Telegraaf meldt ook interesse van Leipzig. Dus dan weet je het wel. Hoop dat er geschikte alternatieven zijn. Ajax heeft wel echt heel hard een creatieve middenvelder nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Barfman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:07:
[...]

Schrijven op basis van eigen bronnen of gewoon blind van elkaar overnemen? Dat iets op meerdere sites staat is tegenwoordig niet echt meer en criterium voor accuratesse.

Maar mocht het kloppen dan ben ik benieuwd hoe het verder gaat verlopen. In hoeverre is er echt concurrentie of zijn het nog steeds onderhandelingentechnieken? Is Salzburg het onderste uit de kan aan het halen of is Ajax gewoon onvoldoende aan het doorpakken?

Het duurt mij in ieder geval allemaal veel te lang.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Oh het heeft nu ook de verzamelsite bereikt die ik meestal volg. Geen nieuws dus, gewoon clickbait van de heer Verweij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Duitse journalist van Sky zegt dat Gloukh niet naar Leipzig gaat. Zeer waarschijnlijk toch Ajax.
Naja als het onverhoopt toch niet gebeurt, geen man overboord. Een maand geleden had 99% van de Ajacieden nog nooit van hem gehoord :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Trishul schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:02:
Duitse journalist van Sky zegt dat Gloukh niet naar Leipzig gaat. Zeer waarschijnlijk toch Ajax.
Naja als het onverhoopt toch niet gebeurt, geen man overboord. Een maand geleden had 99% van de Ajacieden nog nooit van hem gehoord :+
Wie zeg je?
Je vraagt je wel af waarom Leipzig hem niet wilde hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Oefenpotje porto Twente aan het loeren. Porto beter.
Twente moet niet van die onnozele overtredingen maken... Tis vriendschappelijk

Edit : tjongejonge ook nog vechten erbij
Goed gedaan door de scheidsrechter 2x rood voor ieder

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 27-07-2025 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:32:
[...]

Wie zeg je?
Je vraagt je wel af waarom Leipzig hem niet wilde hebben
Omdat er hoogstwaarschijnlijk niets concreets speelde. Zuiver speculatie van een riooljournalist.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:02:
Ik lees in zijn tweet iets anders.

Gerüchte um Oscar Gloukh & RB Leipzig können wir nicht bestätigen. Gloukh ist derzeit kein Thema in Leipzig!

Stattdessen könnte es den 21-Jährigen nach Amsterdam ziehen. Salzburg & Ajax stehen im Austausch. Die Clubs verhandeln. Gloukh wird in diesem Sommer nicht zu halten sein.

- Gloukh is op moment geen optie.
- Misschien naar Amsterdam, hij vertrekt zeker bij Salzburg.

Met een mogelijk vertrek van Simons kan alles veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Als het klopt dat Ajax 60 miljoen wil voor hem, zitten ze ook behoorlijk hoog in de boom voor hem. 45-50 miljoen zou een prima prijs zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Kist schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:16:
[...]

Als het klopt dat Ajax 60 miljoen wil voor hem, zitten ze ook behoorlijk hoog in de boom voor hem. 45-50 miljoen zou een prima prijs zijn.
40 ging Ajax al niet mee akkoord.
Ik snap het niet geloof ik... Hato is een goede jonge speler maar kom op... Zoveel heeft hij toch ook nog niet laten zien?
Kan mij 1 topwedstrijd voor hem herinneren in Oranje dat hij Lamine Yamal tegen hield... Maar verder...zou als ik Ajax was het niet te spannend maken maar gewoon nemen dat geld.
Ajax is de laatste jaren geen CL niveau

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 27-07-2025 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Harribo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:32:
[...]

40 ging Ajax al niet mee akkoord.
Ik snap het niet geloof ik... Hato is een goede jonge speler maar kom op... Zoveel heeft hij toch ook nog niet laten zien?
Kan mij 1 topwedstrijd voor hem herinneren in Oranje dat hij Lamine Yamal tegen hield... Maar verder...zou als ik Ajax was het niet te spannend maken maar gewoon nemen dat geld.
Ajax is de laatste jaren geen CL niveau
Nee heb je en ja kan je krijgen, zakken kan altijd, wil je meer tegeltjeswijsheden :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
ephymerous schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:38:
[...]

Nee heb je en ja kan je krijgen, zakken kan altijd, wil je meer tegeltjeswijsheden :+
Een club kan ook afhaken en overschakelen
Dat is overigens geen tegeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:06:
[...]

Ik lees in zijn tweet iets anders.

Gerüchte um Oscar Gloukh & RB Leipzig können wir nicht bestätigen. Gloukh ist derzeit kein Thema in Leipzig!

Stattdessen könnte es den 21-Jährigen nach Amsterdam ziehen. Salzburg & Ajax stehen im Austausch. Die Clubs verhandeln. Gloukh wird in diesem Sommer nicht zu halten sein.

- Gloukh is op moment geen optie.
- Misschien naar Amsterdam, hij vertrekt zeker bij Salzburg.

Met een mogelijk vertrek van Simons kan alles veranderen.
Later dacht ik daar ook nog aan inderdaad. Simons, als die deze transferwindow dan toch verkocht wordt, kan Leipzig zomaar snel schakelen naar Gloukh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax inmiddels 3-0 achter tegen Como (2x penalty, 1x door Rosa, 1x door Verschuren), het loopt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Ik kan niets zien, maar beloofd niet veel goeds dan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit verdient eigenlijk gewoon een rode kaart.

Ik zie nu al geen gelukkige samenvatting met Heitinga, en we zitten pas in de voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Edvardsen rechtsback... Alsof we niet 4 andere rechtsbacks hebben.... Heitinga mag hem echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heb je gezien wat er met die opstellingen gebeurt? Het blijft een oefenpot.

Enige nadeel is dat we nog steeds niets hebben kunnen zien waar we als supporters vertrouwen van krijgen. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kist
Ik mis Farioli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:50
Ik hoop dat Como gewoon een extreem goed (gecoacht) team blijkt te zijn. Maar alle overtredingen van Ajax vind ik wel opvallend. Zeker geen winnaars mentaliteit om te gaan schoppen als het niet loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Brobbey kan het nog steeds, grote kansen missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:28:

Enige nadeel is dat we nog steeds niets hebben kunnen zien waar we als supporters vertrouwen van krijgen. :X
Dan nog stel je spelers op daar waar ze horen te staan. Dit slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gonadan schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:28:

Het is inderdaad een wat vreemde opstelling, zowel de eerste als tweede helft. Neem aan dat ie volgende week tegen Monaco toch met zn beoogde basis elf gaat spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:36:
[...]

Het is inderdaad een wat vreemde opstelling, zowel de eerste als tweede helft. Neem aan dat ie volgende week tegen Monaco toch met zn beoogde basis elf gaat spelen
Dat had ie nu al moeten doen... over 2 weken moeten ze er staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:36:
[...]

Het had onderhand wel fijn geweest als hij deze finale als een wedstrijd had beschouwd. Het experimenteren mag van mij wel iets eerder stoppen dan net voor dat het om het 'echie' gaat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
Tja, Heitinga. Met de huidige spelers en staf verwacht ik niet veel van Ajax dit jaar. Plek 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Denk je dat Utrecht het dit jaar nog beter gaat doen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Trishul schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:40:
Tja, Heitinga. Met de huidige spelers en staf verwacht ik niet veel van Ajax dit jaar. Plek 3.
En bel Monaco maar af niet?

Maar voor Feyenoord ziet het er ook niet veel beter uit na hun oefenwedstrijden. Ok het zijn oefenwedstrijden maar erg veel vertrouwen geven ze niet.

Psv is de enige van de 3 die tot nu toe overtuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Trishul schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:40:
Ik verwacht in het gunstigste geval Ajax als onderdeel van de tombola 3-6. Psv kan dit jaar wel de sneeuwkettingen onder de platte kar monteren en Feyenoord op gepaste afstand mee de Champions League in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Grapjas.

Laten we maar hopen dat dit Johnny's manier was om wat druk te leggen op het aankoopbeleid. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:36:
[...]

Dan nog stel je spelers op daar waar ze horen te staan. Dit slaat nergens op.
Ook ergerlijk dat gefaalde experimenten worden herhaald. De enige twee mensen in de wereld die denken dat Regeer een back is zijn Heitinga en Kroes. Alle andere trainers die hij heeft gehad als prof hebben allang vastgesteld dat die jongen dat niet kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
ph4ge schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:18:

Overigens mag hij zich best schamen, zo doorgaan en dat in een oefenwedstrijd.
Helemaal niet. Ze gaan allebei voor de bal waarbij die Varela een fractie sneller bij de bal is en ze tegen elkaar botsen. Gewoon zeer ongelukkig, maar totaal geen vuil spel. Ik zou eerder zeggen dom van die Beelen om zo slap erin te gaan want die Varela komt op volle snelheid. Ik had mijn been teruggetrokken of je moet een beetje een "harde" sliding maken, zodat die Varela schrikt en eroverheen springt maar je moet wel zeker weten dat je de bal raakt anders is het overtreding en geel (en kans dat je je tegenstander blesseert). Wel triest voor die Beelen dat zoiets in een voorbereiding gebeurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ENo6whFZfoV1o-uNmpEGPoGLDQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UySC1tIBrTFNzrA0Sslqsul0.jpg?f=user_large

offtopic:
Is niet persoonlijk hoor! Ben de laatste tijd erg druk geweest en geen tijd gehad voor Tweakers. Geen wedstrijd gezien ook. Ben alles aan het teruglezen nu :') :*

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 28-07-2025 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
chim0 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 05:10:
[...]

Helemaal niet. Ze gaan allebei voor de bal waarbij die Varela een fractie sneller bij de bal is en ze tegen elkaar botsen. Gewoon zeer ongelukkig, maar totaal geen vuil spel. Ik zou eerder zeggen dom van die Beelen om zo slap erin te gaan want die Varela komt op volle snelheid. Ik had mijn been teruggetrokken of je moet een beetje een "harde" sliding maken, zodat die Varela schrikt en eroverheen springt maar je moet wel zeker weten dat je de bal raakt anders is het overtreding en geel (en kans dat je je tegenstander blesseert). Wel triest voor die Beelen dat zoiets in een voorbereiding gebeurt.

[Afbeelding]

offtopic:
Is niet persoonlijk hoor! Ben de laatste tijd erg druk geweest en geen tijd gehad voor Tweakers. Geen wedstrijd gezien ook. Ben alles aan het teruglezen nu :') :*
Als je je been terugtrekt in zo'n actie breek je misschien niets, maar krijg je geheid een spierblessure en ben je nog verder van huis, een breuk herstelt vaak sneller/ beter (mits een 'schone breuk) dan een gescheurde spier.

Het is erg ongelukkig, Varela kwam op die positie vond ik best hard in, maar anderzijds als een verdediger zo'n actie maakt bij een aanvaller is het een goede actie, stevig maar niet buitensporig. Gewoon heel zuur, zeker zo aan het begin van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Noem me maar een nep supporter maar ik heb nog geen minuut gekeken van Ajax. Die oefenwedstrijden in de voorbereiding kunnen me echt gestolen worden. Was Slot z'n voorbereiding ook niet dramatisch destijds met Feyenoord?
Nu wil ik Heitinga niet met Slot vergelijken maar het zegt gewoon zo ongelooflijk weinig. Het kan me echt niet boeien. Al zet ie Pasveer in de spits en Brobbey op doel, het zal wel. Ik zet de tv wel weer aan wanneer het om de knikkers gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door JEightyFive op 28-07-2025 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ga me op 6 augustus een keer zorgen maken als het na 20 minuten 0-2 in De Kuip staat. Tot dan zijn die oefenpotjes in de voorbereiding totaal nietszeggend en bedoeld om ritme in de benen te krijgen.

Toegegeven, een 2e RCV en een LCV erbij zou wel fijn zijn. Ook als Paixao gaat (wat ik wel verwacht) wil ik wel iets terugzien op die positie, want met alleen Sauer en Sliti daar ga je het ook niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
6 augustus. Dat is over 9 dagen. Met maar 1 cv die 1 oefenpotje mee heeft gemaakt. En 1 cv jeugdspeler waarvan niemand iets over heeft gehoord tot dit seizoen.
Met deze gegevens maak ik me nu al zorgen. Wel of geen CL spelen is een wereld van verschil. Zonder de CL campagne van vorig seizoen zouden we Hancko en eventueel Paixao voor lagere bedragen verkopen.

Serieus. Ik vind dit echt aan beleid. Met Moussa, Stengs en daarachter Slory was de rechtsbuiten positie al voldoende bezet. En wat stapt er uit de helikopter? 2 rechtsbuiten waarvan eentje ruim 10 miljoen heeft gekost.
Het vertrek van Hancko is zo slecht opgevangen. Eerst dachten we dat die Japanner de vervanger zou zijn. Maar blijkbaar willen ze nu een linksbenige verdediger. En wie gaat dat worden? Niemand die het weet en het zal ons niet verbazen dat we gewoon met Plug de wedstrijd ingaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:37:
Noem me maar een nep supporter maar ik heb nog geen minuut gekeken van Ajax. Die oefenwedstrijden in de voorbereiding kunnen me echt gestolen worden. Was Slot z'n voorbereiding ook niet dramatisch destijds met Feyenoord?
Nu wil ik Heitinga niet met Slot vergelijken maar het zegt gewoon zo ongelooflijk weinig. Het kan me echt niet boeien. Al zet ie Pasveer in de spits en Brobbey op doel, het zal wel. Ik zet de tv wel weer aan wanneer het om de knikkers gaat.
De resultaten van de oefenwedstrijden zeggen me niks. Maar tijdens het kijken valt het wel op wat Heitinga voor ogen lijkt te hebben. Het druk naar voren zetten na balverlies bevalt me wel, dat heeft gewoon tijd nodig. Maar om diverse spelers het hele team rond te gooien, dat begrijp ik echt niet. Automatismen wil je er zsm in hebben en dat gaat op deze manier pas tijdens de competitie gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dan kan je naar Engeland en ga je naar dat afvoerputje daar in Frankrijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 18:52:
Bij Leeds speelt ie volgend jaar Championship, bij Marseille prima kans op ChampionsLeague. Snap de keuze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 18:52:
Volgens mij vangt Feyenoord nu 3 miljoen meer. Al gaat ie naar FC Vaduz in Liechtenstein, zo lang je als club er maar een mooi bedrag voor ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:34:
[...]

De resultaten van de oefenwedstrijden zeggen me niks. Maar tijdens het kijken valt het wel op wat Heitinga voor ogen lijkt te hebben. Het druk naar voren zetten na balverlies bevalt me wel, dat heeft gewoon tijd nodig. Maar om diverse spelers het hele team rond te gooien, dat begrijp ik echt niet. Automatismen wil je er zsm in hebben en dat gaat op deze manier pas tijdens de competitie gebeuren.
Wat dat betreft stapt hij ook wel in de standaard valkuil. Hij heeft voor 90% dezelfde selectie maar doet alsof hij helemaal vanaf nul moet beginnen met proberen.

Van sommige spelers weet je al dat ze op een bepaalde positie gewoon niet goed genoeg zijn. Sterker nog, van een aantal spelers weet je dat ze Ajax 1 nooit gehaald zouden hebben als er niet zo'n onmeunige dip was geweest. En toch blijven proberen uiteraard.

Ik houd mijzelf maar lekker naïef voor dat alles over twee weken zo op zijn plek valt. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zerrouki op huurbasis naar Twente.

Jammer dat hij niet verkocht is, nu betaal je deel zijn salaris door.

Pagina: 1 ... 10 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken