[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 21:22:
Dus dan hebben we zodadelijk 3 spitsen die niet voldoen als het tegenzit.
Kwantiteit in plaats van kwaliteit in mijn ogen. Haal dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

D-e-n schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:33:
Ik maak me bij Te Kloese meer zorgen over het gerucht dat ze een onbekende amper scorende Deen met nul interlands willen wegplukken van de bank van Benfica.
Klinkt als een goede linksback.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Inderdaad, nooit van gehoord.

Nieuws uit Portugal: Feyenoord heeft nieuwe spits binnen, transfersom ook bekend https://share.google/4ZmUOwx4xwQ5kZf1K

Maar goed, had ook nog nooit van Guidetti en Cruz gehoord om er een paar te noemen.

[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 23-07-2025 00:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:02:
Inderdaad, nooit van gehoord.

Nieuws uit Portugal: Feyenoord heeft nieuwe spits binnen, transfersom ook bekend https://share.google/4ZmUOwx4xwQ5kZf1K

Maar goed, had ook nog nooit van Guidetti en Cruz gehoord om er een paar te noemen.
Cruz was zeker voor die tijd echt een goede aankoop, geen bankzitter en ook jonger. Guidetti was een huurling in de tijd dat er geen geld was. En juist nu kun je ander beleid voeren en zou je niet meer afhankelijk moeten zijn van goedkopere gokjes.

We komen nu om in de buitenspelers en als Paixao vertrekt heeft degene die we al hadden (Sauer) eigenlijk de beste papieren. En dan hebben we drie spitsen die het allemaal net niet of helemaal niet zijn. Dat zijn niet de verschil makers die er bovenuit steken.

Niet dat we die moeten halen maar zo'n Dallinga vinden we dan te min want geen international maar heeft betere stats dan deze jongen en die heeft überhaupt nooit bij de Deense elf gezeten. Maar dan komt hij uit een ander land en dan klinkt het exotisch. Ik krijg een beetje Kazim vibes.

Haal dan niks en haal vd Berg alvast want Hancko vertrekt uiteindelijk toch.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 23-07-2025 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Zo zou je ff €75 miljoen bruto bij rekenen en nu heb je niks.

Ik zou vd berg en die Japanner er idd wel bij halen. Vooral van de berg heeft nog restwaarde. Hancko gaat sowieso nog wel.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Agent47 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 07:20:
Zo zou je ff €75 miljoen bruto bij rekenen en nu heb je niks.

Ik zou vd berg en die Japanner er idd wel bij halen. Vooral van de berg heeft nog restwaarde. Hancko gaat sowieso nog wel.
Voor Paixiao zijn ze ook wel aan het kijken naar een alternatief. Ik lees dat Kramer zoiets ook in die regio heeft meegemaakt, dat alles in kannen en kruiken lijkt, je daar komt en dan weer wordt weggestuurd, omdat er iemand is gevonden die marginaal beter is.

Daarnaast (dat vergeten we wel eens) duurt de transferperiode nog tot begin september, dus nog (zeker) een hele maand. Het is dan wel goed om enigszins voor te sorteren op het (alsnog) vertrekken van die 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
jbdeiman schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 08:43:
[...]

Voor Paixiao zijn ze ook wel aan het kijken naar een alternatief.
Ik begreep dat er voor Paixao juist niemand gehaald werd. Vergeet niet dat we met Diarra, Borges, Moussa en Sauer al gewoon dubbel bezet zijn en dan tel ik Stengs en Sliti niet eens mee. De laatste moet je dan sowieso verhuren.

Persoonlijk heb ik liever een spits van 20 miljoen dan een vervanger voor Paixao. Je moet topkwaliteit terughalen voor Paixao maar dat hoeft niet op dezelfde positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
D-e-n schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:32:
Ik begreep dat er voor Paixao juist niemand gehaald werd. Vergeet niet dat we met Diarra, Borges, Moussa en Sauer al gewoon dubbel bezet zijn en dan tel ik Stengs en Sliti niet eens mee. De laatste moet je dan sowieso verhuren.

Persoonlijk heb ik liever een spits van 20 miljoen dan een vervanger voor Paixao. Je moet topkwaliteit terughalen voor Paixao maar dat hoeft niet op dezelfde positie.
En met het overvolle middenveld zal Valente ook wel denken af en toe aan de buitenkant te spelen.

Het lijkt erop dat er echt verkeerde prioriteiten zijn gesteld. Teveel middenvelders en buitenspelers en te weinig centrale verdedigers en spitsen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

20? brrr, stel Gloukh moet dat nu gaan kosten wegens interesse Roma dan mag ie van mij lekker naar Roma toe. Bis wat er nu zou liggen (15, mogelijk tot 18 met bonussen) is voor mij al echt op het randje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:12:
[...]

20? brrr, stel Gloukh moet dat nu gaan kosten wegens interesse Roma dan mag ie van mij lekker naar Roma toe. Bis wat er nu zou liggen (15, mogelijk tot 18 met bonussen) is voor mij al echt op het randje
Ik noem expres een echt hoog bedrag maar het gaat om het principe. kwaliteit boven kwantiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
[...]

Hahah, ik merk dat dit niet duidelijk was, maar ik bedoelde dat er wel meer interesse was voor Paixiao en wat ik begreep de club nu met andere geïnteresseerden verder wil, dus dat er nog steeds van een uitgaande transfer voor hem wordt uitgegaan, maar wellicht dus niet naar Marseille..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Atletico heeft zich weer gemeld voor Hancko. Hun kennende hebben ze 12 miljoen geboden met betaling in 6 termijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Russel88 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:48:
Atletico heeft zich weer gemeld voor Hancko. Hun kennende hebben ze 12 miljoen geboden met betaling in 6 termijnen.
12 lijkt me ook wat realistischer dan 40.
Wel mooie stap voor hancko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Atletico perfecte club voor Hancko, en volgens mij zijn die wel in staat om tot 30M te gaan. Die waren vorig jaar ook al geïnteresseerd in hem dacht ik?

Volgens Fabrizio Romano heeft Chelsea contact opgenomen met Ajax over Hato. Boven de 50M zou ik het doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 23-07-2025 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Volgens het AD heeft Ajax nu keeper Heerskens binnen ipv Gorter, lijkt mij een prima wisselkeeper, misschien wel met potentie tot meer later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20:54
D-e-n schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:33:
Ik maak me bij Te Kloese meer zorgen over het gerucht dat ze een onbekende amper scorende Deen met nul interlands willen wegplukken van de bank van Benfica.
Zo slecht zijn zijn statistieken helemaal niet eigenlijk: https://www.transfermarkt...edt/profil/spieler/464598

Al is dit het enige waar ik op af kan gaan want ik heb verder nog nooit van de beste man gehoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vld1989 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:26:
[...]

Zo slecht zijn zijn statistieken helemaal niet eigenlijk: https://www.transfermarkt...edt/profil/spieler/464598

Al is dit het enige waar ik op af kan gaan want ik heb verder nog nooit van de beste man gehoord :+
Stats zeggen niks want in het totaal telt de kleuterschool ook mee. Feit is dat Verona hem niet wil hebben na de uitleenbeurt, dat hij bij Benfica ook spits nummer zoveel was en dat de bondscoach er ook nooit wat in heeft gezien. Het is alsof we Ohio gaan halen ofzo en dat lijkt me een erg grote gok, gokken die we niet meer nodig zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Trishul schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:29:

Volgens Fabrizio Romano heeft Chelsea contact opgenomen met Ajax over Hato. Boven de 50M zou ik het doen.
Daar speelt die Spaanse linksback toch? Lijkt me niet handig als Hato naar het EK wil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:35:
[...]

Daar speelt die Spaanse linksback toch? Lijkt me niet handig als Hato naar het EK wil
Aankopen van Chelsea tekenen tegenwoordig voor 7 of 8 seizoenen. Dan praat je dus over minimaal 40/50 miljoen bruto. Dat schijnt te helpen in het rouwproces als je niet wordt geselecteerd voor het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
D-e-n schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:35:
[...]

Hangt ervanaf wat zijn eigen doelen zijn. Is dat bv. het Jong EK/WK, dan zit die goed (maar 19 jaar nog). Een salarisverhoging van 400% ofzo is ook fijn natuurlijk...
EK vind overigens pas plaats in 2028, dat is nog ver weg. WK is wel dichtbij, 2026 al. Ake en Timber lijken als linksbacks wel een streepje voor te hebben in Oranje.
Wordt lastig voor Hato om zo snel al een basisplaats in Oranje te veroveren, tenzij blessures. Ake wordt wel ouder, voor de toekomst is Hato dan ideaal achter Timber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Trishul schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:14:
[...]

Hangt ervanaf wat zijn eigen doelen zijn. Is dat bv. het Jong EK/WK, dan zit die goed (maar 19 jaar nog). Een salarisverhoging van 400% ofzo is ook fijn natuurlijk...
EK vind overigens pas plaats in 2028, dat is nog ver weg. WK is wel dichtbij, 2026 al. Ake en Timber lijken als linksbacks wel een streepje voor te hebben in Oranje.
Wordt lastig voor Hato om zo snel al een basisplaats in Oranje te veroveren, tenzij blessures. Ake wordt wel ouder, voor de toekomst is Hato dan ideaal achter Timber.
V/d Ven speelt linksback toch? Timber meer op rechts (bij Arsenal)?

Ik weet dat ik makkelijk praten heb en geen miljoenencontract onder m'n neus geschoven krijg maar ik zou nog bij Ajax blijven als ik Hato was, met het oog op speeltijd en ontwikkeling. En ik denk niet dat hij met zijn Ajax salaris bij de voedselbank aan hoeft te sluiten.
Het zou zonde zijn als ie bij Chelsea op de bank zit te verpieteren of weer wordt verhuurd aan een of andere laagvlieger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Trishul schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:14:
[...]
WK is wel dichtbij, 2026 al. Ake en Timber lijken als linksbacks wel een streepje voor te hebben in Oranje.
Ik bedoelde het WK ja. Maar als Hato gewoon zijn ding doet bij Ajax gaat hij gewoon mee natuurlijk. En of hij dan speelt of vd Ven of Timber of Aké zien we daar wel. Timber speelt tegenwoordig meer op rechts volgens mij. En vd Ven is ook de stand-in van van Dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:12:
[...]

Moet zeggen dat het mij allang niet meer lekker zit. Het voelt veel te veel als een club die ineens ruikt dat er meer te halen valt door extra interesse (al dan niet geveinsd).
Hoop alleen dat dit niet weer zo lang gaat duren dat alle aandacht er heen blijft gaan en je straks weer niets hebt.

Ergens heb ik wel vertrouwen in de werkwijze van het nieuwe technisch kader, maar nog niet genoeg om helemaal rustig te zitten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Zou jammer zijn mocht Hato gaan, maar als je er 55 a 60 miljoen voor kunt krijgen dan kun je het haast niet weigeren.

Betwijfel wel of het voor hem zelf nu de juiste tijd is. Een jaar Ajax + CL voetbal is niet verkeerd lijkt mij, bij Chelsea moet ie nog maar een basisplaats zien te veroveren.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Was Chelsea niet vooral op zoek naar een LCV? Dan mag ie met Colwill gaan concurreren, succes.

Qua transfersom kan het bijna niet beter dan Chelsea, wat Ajax betreft dus, qua sportieve vooruitgang zou ik als Hato zijnde passen. Omdat Chelsea aankopen van 40-60m net zo makkelijk voor de bank haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Oscar Gloukh gewoon in de basis vanavond in de voorronde van de Champions League.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ja dat noemen ze nieuws tegenwoordig. Dat een speler die nog niet verkocht is gewoon nog speelt. 8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hancko nu naar Atletico? Beter voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gynnad schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:15:
Oscar Gloukh gewoon in de basis vanavond in de voorronde van de Champions League.
Sorry, voetbaljunk hier op zoek naar z'n shotje
Voorronde CL? Vanavond? Waaaar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:34

Quad

Doof

Gonadan schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:16:
Ja dat noemen ze nieuws tegenwoordig. Dat een speler die nog niet verkocht is gewoon nog speelt. 8)7
Enige wat je eruit kan herleiden is dat de transfer toch nog niet zover is dan de media laat geloven.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:30:
[...]

Bergen, Noorwegen en Dublin, Ierland. Weet niet of je dat nog gaat halen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-loHqcW9FVx4CQsOtHvrojqIE0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e3cvQ6rfVpe0LLTj52ccFEFw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gynnad schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:35:
[...]

Bergen, Noorwegen en Dublin, Ierland. Weet niet of je dat nog gaat halen ;)

[Afbeelding]
Hmm, had best Bergen tegen Salzburg willen kijken maar Ziggo zendt niks uit helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zo dan we zijn los

Hancko naar Atletico, hadj Moussa is persoonlijk rond met Benfica en van de berg komt toch wel als Hancko verkocht wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:19:
Zo dan we zijn los

Hancko naar Atletico, hadj Moussa is persoonlijk rond met Benfica en van de berg komt toch wel als Hancko verkocht wordt.
Dat Moussa rond is zegt niet zoveel toch?

Wel goed als er gelijk goed doorgepakt wordt met Hancko en vd Berg. Want dat moet je niet laten etteren anders heb je straks niks

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 23-07-2025 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:20:
[...]

Laatste keer dat ik een echt ronde voetballer (in ‘actie’) zag, was het ‘Van Burger King’. :+

Alhoewel Ihattaren ook een aardige gooi deed. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2025 19:23 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:20:
[...]

Wel goed als er gelijk goed doorgepakt wordt met Hancko en vd Berg. Want dat moet je niet laten etteren anders heb je straks niks
Voor die 20 tot 25 miljoen mag die van mij meteen gaan. Heerlijke individuele actie maar net altijd één keer teveel kappen waardoor de actie mislukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:28:
[...]

Voor die 20 tot 25 miljoen mag die van mij meteen gaan. Heerlijke individuele actie maar net altijd één keer teveel kappen waardoor de actie mislukt.
Ik heb ook het idee dat van Persie vindt dat hij meer moet lopen. Maar je beide vleugelspelers wegdoen is ook wel wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17:40
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:30:
[...]

Ik had ook wel graag een compilatie van voorronde hoogtepunten willen zien deze week. Van die Conference League clubjes als Buducnost Podgorica, Aktobe of DAC 1904 Dunajska Streda waar de gemiddelde fan nog nooit van gehoord heeft.

Ik las ook dat de wedstrijd van Utrecht morgen niet uitgezonden gaan worden. Ontzettend jammer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Bao_mi1 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:01:
[...]

Ik las ook dat de wedstrijd van Utrecht morgen niet uitgezonden gaan worden. Ontzettend jammer!
Toch wel. Ziggo heeft de rechten alsnog kunnen kopen. Morgenavond dus AZ, Utrecht en Ajax in actie. Het begint wer te komen :)

Start Europees avontuur Utrecht alsnog op tv: Ziggo koopt uitzendrechten - Voetbal International https://share.google/11EBnCh71EL0UNhZj

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 23-07-2025 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:11:
[...]

Toch wel. Ziggo heeft de rechten alsnog kunnen kopen. Morgenavond dus AZ, Utrecht en Ajax in actie. Het begint wer te komen :)

Start Europees avontuur Utrecht alsnog op tv: Ziggo koopt uitzendrechten - Voetbal International https://share.google/11EBnCh71EL0UNhZj
Wat ik niet zo begrijp.. hoe kan je er nu nog reclame voor maken één dag van te voren?

Het begint steeds meer erop te lijken dat 'we' wedstrijden moeten gaan missen want 'te duur', waardoor ESPN/Ziggo/Viaplay onbewust mensen naar IPTV pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:11:
[...]

Ajax - Celtic helaas niet op het publieke kanaal, alleen voor Ziggo Sport abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gynnad schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:14:
[...]

Ajax - Celtic helaas niet op het publieke kanaal, alleen voor Ziggo Sport abonnees.
Ik zit niet voor niets bij Ziggo natuurlijk. Ook al prijkt die naam pontificaal op het tenue van de aartsrivaal :z . Uiteindelijk blijf ik een zuinige Hollander

Tot nu toe is het me altijd gelukt om ESPN Compleet gratis of met een hoge korting te krijgen. Ziggo Sport is natuurlijk inbegrepen bij m'n abonnement. Tenminste, het hoofdkanaaal. Tegenwoordig vragen ze ook weer 4,95 voor Ziggo Sport Totaal, waar dat voorheen nog gratis was. Maar goed, de rechten voor het Europese voetbal moeten natuurlijk ergens van betaald worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
HollowGamer schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:13:
[...]

Wat ik niet zo begrijp.. hoe kan je er nu nog reclame voor maken één dag van te voren?

Het begint steeds meer erop te lijken dat 'we' wedstrijden moeten gaan missen want 'te duur', waardoor ESPN/Ziggo/Viaplay onbewust mensen naar IPTV pushen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. In de voorrondes heeft de thuis spelende club de uitzendrechten in handen, dus ik kan me niet voorstellen dat het om veel geld gaat. Als er meer dan 50k huishoudens Sherrif-uit inschakelen, zou het me verbazen. Misschien dat een Ziggo lang wacht om de prijs omlaag te krijgen, en dan maakt wat marketing niet uit want de Utrecht fans kijken toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:13:
[...]

Het zal vooral een geste zijn richting de FC Utrecht supporters. Die zochten nogal nadrukkelijk de publiciteit waarom hun club niet uitgezonden werd en een oefenpotje van Ajax wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:38:
[...]

Het zal vooral een geste zijn richting de FC Utrecht supporters. Die zochten nogal nadrukkelijk de publiciteit waarom hun club niet uitgezonden werd en een oefenpotje van Ajax wel.
Dat zal weinig te maken hebben met een geste maar met Sherif die zn vraagprijs verlaagd heeft omdat ze liever iets vangen dan niets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En Hancko naar Athletico Madrid dus. Alleen medische keuring en tekenen nog, volgens hun site.

Mooie stap.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
Agent47 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:28:
[...]

Echt he. Als ze dat ervoor overhebben direct doen.
Het lijkt optisch wel wat, maar praktisch is ie weinig écht gevaarlijk en maakt niet vaak het verschil in een aanval.

Als ze daar 20 mil voor willen betalen, prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 08:23:
[...]

Echt he. Als ze dat ervoor overhebben direct doen.
Het lijkt optisch wel wat, maar praktisch is ie weinig écht gevaarlijk en maakt niet vaak het verschil in een aanval.

Als ze daar 20 mil voor willen betalen, prima!
Direct betrokken bij 11 doelpunten in 30 competitie wedstrijden, qua dreiging een speler die altijd een 2e verdediger naar zich zal trekken, ik zou zo'n speler veel liever houden. Wat je ervoor terug gaat krijgen is ook maar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
toolkist schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:43:
[...]

Direct betrokken bij 11 doelpunten in 30 competitie wedstrijden, qua dreiging een speler die altijd een 2e verdediger naar zich zal trekken, ik zou zo'n speler veel liever houden. Wat je ervoor terug gaat krijgen is ook maar de vraag.
Tja, natuurlijk hou je liever je elftal zoveel mogelijk intact. Maar 25 miljoen voor Hadj Moussa is belachelijk. Als ze dat echt bieden meteen van de hand doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Brobbey mogelijk naar Atalanta. Voor 20 miljoen zou ik 'm persoonlijk nog op de fiets brengen. Ja, hij is een spits die verdedigers bezig houdt, maar ik heb liever een spits die scoort.
Moet er nog wel iemand gehaald worden want Weghorst hoef ik ook niet in de basis te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEightyFive schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:04:
Brobbey mogelijk naar Atalanta. Voor 20 miljoen zou ik 'm persoonlijk nog op de fiets brengen. Ja, hij is een spits die verdedigers bezig houdt, maar ik heb liever een spits die scoort.
Moet er nog wel iemand gehaald worden want Weghorst hoef ik ook niet in de basis te zien.
Zo goed als zijn laatste wedstrijd? 45 Eredivisie goals in 115 wedstrijden (73x basis en 42x invaller)

In een goed Ajax is de spits een aanspeelpunt en geen afmaker.

Het is dat Brobbey zelf naar verluidt weg wil.

En Akpom is er ook nog, want die ziet weer perspectief op speeltijd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:34:
[...]

Zo goed als zijn laatste wedstrijd? 45 Eredivisie goals in 115 wedstrijden (73x basis en 42x invaller)

In een goed Ajax is de spits een aanspeelpunt en geen afmaker.

Het is dat Brobbey zelf naar verluidt weg wil.

En Akpom is er ook nog, want die ziet weer perspectief op speeltijd. :o
Brobbey staat inderdaad open voor vertrek schijnbaar, maar ik vermoed dat hij een andere categorie club in zn hoofd heeft dan Atalanta. Of dat reeel is, is natuurlijk weer een andere vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
Henkie_NtA schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:44:
[...]

Brobbey staat inderdaad open voor vertrek schijnbaar, maar ik vermoed dat hij een andere categorie club in zn hoofd heeft dan Atalanta. Of dat reeel is, is natuurlijk weer een andere vraag.
Na wat, 2? goals in de Eredivisie afgelopen seizoen mag hij God op z'n blote knieën bedanken dat een club als Atalanta zich meldt. Mooie club met goede prestaties de afgelopen jaren en een prima springplank geweest voor spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Brobbey is onwijs gehyped en overschat sinds dat hij een B-junior was. “De nieuwe Kluivert”, “toekomstige spits van het Nederlands elftal voor jarenlang”, “mega transferklapper” etc. Maar hij vertrok met de staart tussen de benen naar Leipzig omdat hij te weinig perspectief zag. De technische staf van zowel Ajax als Leipzig vond hem volgens mij gewoon nog niet goed genoeg voor een basisplaats wat absoluut geen schande was op zijn leeftijd. Hij kwam terug, draaide een prima (maar niet fantastisch) halfjaar waarin hij voornamelijk invaller was, daarna wel een goed seizoen waarin hij belangrijk was en vorig jaar was het helemaal niets natuurlijk.

20 miljoen is gezien zijn stats echt best wel veel, maar gezien zijn nog altijd aanwezige potentie (en zijn indrukwekkende fysiek) denk ik een prima bedrag. Het wordt tijd om te beseffen dat Brobbey gewoon nooit zo absurd goed was als dat er aan hem toegeschreven is. In feite kan hij één goed seizoen overleggen in de 4,5 jaar sinds zijn debuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
donleone83 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:19:
Brobbey is onwijs gehyped en overschat sinds dat hij een B-junior was. “De nieuwe Kluivert”, “toekomstige spits van het Nederlands elftal voor jarenlang”, “mega transferklapper” etc. Maar hij vertrok met de staart tussen de benen naar Leipzig omdat hij te weinig perspectief zag. De technische staf van zowel Ajax als Leipzig vond hem volgens mij gewoon nog niet goed genoeg voor een basisplaats wat absoluut geen schande was op zijn leeftijd. Hij kwam terug, draaide een prima (maar niet fantastisch) halfjaar waarin hij voornamelijk invaller was, daarna wel een goed seizoen waarin hij belangrijk was en vorig jaar was het helemaal niets natuurlijk.

20 miljoen is gezien zijn stats echt best wel veel, maar gezien zijn nog altijd aanwezige potentie (en zijn indrukwekkende fysiek) denk ik een prima bedrag. Het wordt tijd om te beseffen dat Brobbey gewoon nooit zo absurd goed was als dat er aan hem toegeschreven is. In feite kan hij één goed seizoen overleggen in de 4,5 jaar sinds zijn debuut.
Dit is inmiddels een grijs gedraaide plaat, iedereen weet dat Brobbey geen geweldige centrumspits is. Het is geen goede afmaker zoals van Basten, Kluivert of Huntelaar maar een beperkte centrumspits dat slechts kan presteren in een counter ploeg / 442 of 433 met gevaarlijke flanken. Bal vasthouden, wachten op aansluiting flankspelers of 10 is zijn rol vaak.

Natuurlijk is 20 miljoen dan een prachtige opbrengst. 15M met nog doorverkoop percentage zou ook mooi zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Az al gelijk met 0-1 achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Brobbey en ook Ajax mogen blij zijn dat toch een mooie club als atalanta dat bedrag wil neerleggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
- AZ nu op ZS1
- Utrecht op ZS2
- Ajax op ZS3

Gelukkig weer (Nederlands) voetbal, eindelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zoet op doel.. waarom keept Rome Jayden Owusu-Oduro niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Lekker gescoord door Parrot
1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik hoop toch dat hulp bij iemand van ons, iets sneller er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 18:12:
- AZ nu op ZS1
- Utrecht op ZS2
- Ajax op ZS3

Gelukkig weer (Nederlands) voetbal, eindelijk! :)
Zonder Ziggo Sport Totaal is het AZ op 14, Utrecht op 999 en Ajax vanaf 21.30 ook weer op 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat is die Wouter Goes soms onnozel.
Ziet het spel niet goed en maakt dan alweer de zoveelste achterlijke overtreding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Niet zo best hoor dat AZ. 1-2 tegen een ploeg die recent met 7-0 van Shaktar Donetsk verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Trishul schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 17:38:
[...]

Dit is inmiddels een grijs gedraaide plaat, iedereen weet dat Brobbey geen geweldige centrumspits is. Het is geen goede afmaker zoals van Basten, Kluivert of Huntelaar maar een beperkte centrumspits dat slechts kan presteren in een counter ploeg / 442 of 433 met gevaarlijke flanken. Bal vasthouden, wachten op aansluiting flankspelers of 10 is zijn rol vaak.

Natuurlijk is 20 miljoen dan een prachtige opbrengst. 15M met nog doorverkoop percentage zou ook mooi zijn.
Ben het regelmatig eens met je posts, maar in dit geval niet. Brobbey heeft gewoon wel enorm veel potentie als hij ooit eens een keer die ballen erin legt. Volgens mij was dat ooit ook het probleem van ene Salah, we weten allemaal hoe het met hem is afgelopen. Ik denk echt wel dat 15-20m voor Brobbey een fooi is als zijn potentie er ooit uitkomt. Dat clubs geen probleem hebben met gokken blijkt ook wel dat een Chelsea bereid zou zijn om 50-60m neer te leggen voor een Hato die nog 3x minder gepresteerd heeft (nouja, behalve falen in het NL elftal).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
DutchOwnage schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 18:47:
Niet zo best hoor dat AZ. 1-2 tegen een ploeg die recent met 7-0 van Shaktar Donetsk verloor.
Az is er totaal niet bij lijkt het.
Koopmeiners, Clasie leveren ook zo maar ballen in.
Verdedigers staan gewoon niet bij hun man. De kansen worden niet afgemaakt. Slappe hap

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 24-07-2025 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
32 miljoen betaald Athletico voor Hancko. Contract getekend voor 5 jaar. Het is hem van harte gegund, deze voorbeeld prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Altijd lastig voetballen tegen teams die nu midden in het seizoen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En daar is de 2-2

Mijnans weer een miljoen meer waard ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Gynnad op 24-07-2025 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Snowdog schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 18:48:
[...]

Ben het regelmatig eens met je posts, maar in dit geval niet. Brobbey heeft gewoon wel enorm veel potentie als hij ooit eens een keer die ballen erin legt. Volgens mij was dat ooit ook het probleem van ene Salah, we weten allemaal hoe het met hem is afgelopen. Ik denk echt wel dat 15-20m voor Brobbey een fooi is als zijn potentie er ooit uitkomt. Dat clubs geen probleem hebben met gokken blijkt ook wel dat een Chelsea bereid zou zijn om 50-60m neer te leggen voor een Hato die nog 3x minder gepresteerd heeft (nouja, behalve falen in het NL elftal).
Potentie heeft hij zeker, nog steeds. Alleen zijn gebrek aan functionele techniek zit hem in de weg bij het afmaken.
In een systeem met hele goede flankspelers of 10 komt hij beter tot zijn recht. Met een Godts en Traore om zich heen... Tja we hebben het gezien. Het seizoen ervoor tussen Bergwijn en Berghuis presteerde hij een stuk beter (30 G/A?), misschien omdat Bergwijn balvaster en sneller was dan Godts. En hij had natuurlijk ook een betere klik met Bergwijn. Ook al is dat nou niet echt een goede linksbuiten voor Ajax gebleken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
En Utrecht speelt net zo slecht als de beeldkwaliteit....

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind Sheriff wel een goed team. Snel en fit
Dat ze op voorsprong staan vind ik niet vreemd.
Utrecht zal tot het uiterste moeten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Wordt een mooi seizoen voor de Nederlandse teams!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGJBYD5Pp4Wxxgp8QMJ3W5erG-U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o7kKeixzBEfe87P3dBm6oJq5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wij zetten ons weer lekker op de kaart.. ongelofelijk dat het kan. Misschien moeten we maar andere clubs Europa insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
caspervc schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:24:
En Utrecht speelt net zo slecht als de beeldkwaliteit....
Weet niet of je de andere wedstrijd ook hebt opstaan.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:18
Wat een rampverdediging heeft dat AZ ;-(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gaat lekker met Alkmaar Zaanstreek :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
bregweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:29:
Wat een rampverdediging heeft dat AZ ;-(
Dat Utrecht achter staat, dat kan. Maar Az moet zich echt schamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Is het niet zo dat de Finse competitie ook volop in gang is? Mag geen excuus zijn. Maar het verklaart misschien wel iets.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:30:
[...]

Dat Utrecht achter staat, dat kan. Maar Az moet zich echt schamen
De begroting is toch echt 5x zo groots in Utrecht. Begreep van de commentator dat er zelfs gedoe was in het land, door de oorlog die daar plaatsvindt.

Schijnbaar veel transfervrije spelers. Dus ja.. misschien moet Utrecht zich toch een beetje schamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Ach dit is toch hoe de Europese voorrondes altijd gaan? Ik kan me oprecht geen kwalificatie wedstrijden herinneren met mooi voetbal. Het is puur strijden en zorgen dat je door gaat. Zeker als je op papier de favoriet bent zoals AZ valt het altijd tegen. En Utrecht moet het maar doen op zo'n Oostblok sportcomplex. Dit hoort juist bij de charme.

En terwijl ik dit schrijf staat het 1-1. Prachtig dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ST10©DE schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:31:
Is het niet zo dat de Finse competitie ook volop in gang is? Mag geen excuus zijn. Maar het verklaart misschien wel iets.
Het is niet dat ze geen wedstrijden hebben gespeeld, toch?

De meeste spelen al 3/4 pre-season wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
ST10©DE schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:31:
Zijn er al 2 van Ilves af met kramp, wat bedoel jij precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Nee, ik zie voor Az geen excuses. Nu zelfs 4-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:39
Trishul schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:20:
[...]

Potentie heeft hij zeker, nog steeds. Alleen zijn gebrek aan functionele techniek zit hem in de weg bij het afmaken.
In een systeem met hele goede flankspelers of 10 komt hij beter tot zijn recht. Met een Godts en Traore om zich heen... Tja we hebben het gezien. Het seizoen ervoor tussen Bergwijn en Berghuis presteerde hij een stuk beter (30 G/A?), misschien omdat Bergwijn balvaster en sneller was dan Godts. En hij had natuurlijk ook een betere klik met Bergwijn. Ook al is dat nou niet echt een goede linksbuiten voor Ajax gebleken...
Ik denk juist dat die potentie er niet is. Komt echt in veel basisfaceten tekort.

Er wordt nu veel opgehangen aan dat ene seizoen. Maar gefaald in Leipzig, volledig gefaald vorig jaar. Doet alles als een lompe boer op kracht. Echt type voor de lagere Engelse divisies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
Als AZ met 2 goals verschil verliest gaat het nog spannend worden volgende week in Alkmaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
bregweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:42:
Als AZ met 2 goals verschil verliest gaat het nog spannend worden volgende week in Alkmaar!
Wordt maar 1 goal verschil zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waarom zou je eigenlijk naar zo'n wedstrijd heen gaan?

Verder is AZ wel heel matig, misschien mag de trainer ook eens worden aangesproken. Vind hem maar een slappe hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
bregweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:42:
Laten we het echt hopen, want het is voor onze competitie nodig om nog serieus te blijven.

Edit: wat een drukke reclames zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 24-07-2025 20:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Moro, Regeer en Brobbey (ivm afwezigheid Weghorst door lichte klachten) in de basis bij Ajax.

Jaros; Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal; Mokio, Klaassen, Regeer; Berghuis, Brobbey, Moro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q18hSiGydj632XwRNEmwGWlk1Tc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NQgagWEOh2eXj9CDTsbc8kwh.png?f=fotoalbum_large

Wel opvallend dat Moro linksbuiten wordt gezet, volgens mij heb je daar al goede smaken genoeg..

[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 24-07-2025 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
HollowGamer schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:57:
Waarom zou je eigenlijk naar zo'n wedstrijd heen gaan?

Verder is AZ wel heel matig, misschien mag de trainer ook eens worden aangesproken. Vind hem maar een slappe hap.
Om je team aan te moedigen en juist deze trips naar 'rare' bestemmingen zijn de moeite waard. Ik spreek uit ervaring met Ajax en Oranje, kan het aanbevelen!

Met 100 supporters naar Slowakije uit is veel leuker dan met 100.000 vreemdelingen achter een bus van links naar rechts lopen in Duitsland op een EK O-)

[ Voor 14% gewijzigd door bregweb op 24-07-2025 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ai, dacht dat AZ een vriendschappelijke wedstrijd speelde.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:03:
Wel opvallend dat Moro linksbuiten wordt gezet, volgens mij heb je daar al goede smaken genoeg..
Opvallend dat een speler die Ajax aankoopt die primair op linksbuiten speelde op linksbuiten wordt gezet? Dat zou toch in lijn der verwachting mogen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:03:
Moro, Regeer en Brobbey (ivm afwezigheid Weghorst door lichte klachten) in de basis bij Ajax.

Jaros; Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal; Mokio, Klaassen, Regeer; Berghuis, Brobbey, Moro.

[Afbeelding]

Ik dacht dat het zou worden uitgezonden op Ziggo Free 3, maar hier in Frankrijk met NL vpn geen uitzending :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Napo schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:32:
[...]

Opvallend dat een speler die Ajax aankoopt die primair op linksbuiten speelde op linksbuiten wordt gezet? Dat zou toch in lijn der verwachting mogen liggen?
Dat is waar, ik had het idee dat hij voor de rechtsbuiten positie is gehaald, gezien hij daar ook kan spelen. Op links heb je Godts en Edvardsen ook al, zou graag een van hun op links zien en Moro een keer op rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Nou, gelijk die polonaise weer terug in de schuur gezet vanavond 😅😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
1-0 Berghuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:28
fantastische aanname Brobbey als assist... nu komt er toch wel een topclub? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Weer Berghuis. Straks gaan ze nog denken dat dat de man is om op te bouwen komend seizoen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 9 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken