[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
doomtech schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:13:
[...]

Euh, dit is letterlijk wat er afgelopen seizoen gebeurd is? Exceptioneel CL seizoen met Paixao samen met Moussa als grootste uitblinker…

Hele vreemde move om dan naar l’OM te gaan (als club/competitieniveau op zijn hoogst gelijkwaardig als Feyenoord/ED). En dat Feyenoord zoals eerder gezegd met zo’n langlopend contract akkoord gaat met een dergelijk bod.
Ik vind het een redelijk CL seizoen, niet exceptioneel.
Als Feyenoord de halve finales had gehaald, dan was het mi een ander verhaal. Maar dan had je ook hwrs PL clubs gehad die waren gekomen voor Paixao en dan was de transfersom hoger geweest, zij het alleen al door de toenemende vraag.
Dan was Paixao naar een Liverpool oid gegaan. Enfin dit beeld heb ik erbij. Voor Paixao is het natuurlijk een financiële verbetering denk ik, dat snap ik vanuit een speler wel.

Frankrijk staat in UEFA lijst qua competitie nog steeds boven de eredivisie. Maar ben het wel met je eens, afgezien van psg, is het redelijk gelijkwaardig aan de onze.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-07-2025 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Feyenoord verkoopt nu eenmaal voor minder dan PSV en Ajax. Ik heb niet zo’n probleem met de verkoop van Paixao. Wel heb ik m’n bedenkingen bij Marseille als bestemming. Maar als hij daarheen wilt gaan, so be it.
Ik ben benieuwd wie we als vervanger aan gaan trekken.
Want de sterkhouders vertrekken 1 voor 1. De anderen konden zich optrekken aan een Hancko en Paixao.
We hebben echt een goede spits nodig die er meteen staat. Idem voor een centrale verdediger. Met de blessure van Beelen hebben we nog maar een halve centrale verdediger. Trauner kon het voorgaande jaren amper meer bijbenen.
Nu dus helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Russel88 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:51:
Feyenoord verkoopt nu eenmaal voor minder dan PSV en Ajax.
Volgens mij is dat puur afhankelijk voor de top drie hoe je op Europees vlak presteert. Ajax verkoopt nu ook momenteel niet voor grote bedragen. Gewoon een matig Europees seizoen gedraaid. En presteren in de CL levert meer op dan in de EL, ook voor de tranferbedragen.

Groningen heeft tot nu toe aardig ingekocht. Denk dat nog steeds handhaving het doel moet zijn komend seizoen.
We zitten wel met 2 dezelfde centrum spitsen : Willumsson en Zawada. Beiden wel tevreden mee, dat wel.

Wat we nog missen is een speler die mannetjes uit kan spelen.
Kom er in het algemeen steeds meer achter hoe belangrijk dat soort spelers zijn voor een team. Je speelt dan als team een stuk dreigender.
Rondtikken kunnen de meesten wel, soms tot het vervelendst aan toe, maar je creëert pas echt ruimte om aan te vallen als je een vleugelspits oid hebt die een mannetje kan passeren.

Wat dat betreft vind ik dan ook Paixao een groot gemis voor Feyenoord, dat vond ik de beste vleugelspits van Nederland. Zo snel en behendig in het passeren van een tegenstander en nog kunnen scoren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:51:
Feyenoord verkoopt nu eenmaal voor minder dan PSV en Ajax. Ik heb niet zo’n probleem met de verkoop van Paixao. Wel heb ik m’n bedenkingen bij Marseille als bestemming. Maar als hij daarheen wilt gaan, so be it.
Ik ben benieuwd wie we als vervanger aan gaan trekken.
Want de sterkhouders vertrekken 1 voor 1. De anderen konden zich optrekken aan een Hancko en Paixao.
We hebben echt een goede spits nodig die er meteen staat. Idem voor een centrale verdediger. Met de blessure van Beelen hebben we nog maar een halve centrale verdediger. Trauner kon het voorgaande jaren amper meer bijbenen.
Nu dus helemaal niet meer.
Waar had ie dan heen gemoeten, Leeds? Top 3 In Frankrijk is niks minder dan middenmoot PL en die clubs kwamen niet. Alles hoger is tegenwoordig vaak niet heel reeel meer voor de best presterende spelers uit de Eredivisie, tenzij ze meerdere seizoenen top presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Kan me ook zo voorstellen dat Paixao graag geselecteerd wil worden voor het Braziliaans elftal en dan kan OM een uitkomst bieden. Die club is al verzekerd van CL, en als extra bonus betalen ze hogere salarissen. Presteren in de Ligue 1 en CL valt ook wat meer op bij Ancelotti schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Feyenoord in paniek modus. Beoogde vervanger van Hancko is weggekaapt voor 6 miljoen.
Doekhie een 27 jarige verdediger met een transfer waarde van 13 miljoen euro en een aflopend contract wordt gezien als 1 van de nieuwe aankopen.
Die Japanner is ook weer in beeld. Nog steeds geen linksback. En kwalificatie voor CL begint over 2 weken.
Maar een backup voor Moussa hebben we al gekocht voor 10 miljoen Euro.

De strekking was dat we afgelopen 2 seizoenen veel te laat hebben ingekocht. Nu hebben we 2 middenvelders en 2 vleugel spelers gekocht. Dat is al een verbetering. Maar hoe kan Van Persie werken aan de kwalificatie als we geen verdedigers hebben??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24
Russel88 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 22:45:
Feyenoord in paniek modus. Beoogde vervanger van Hancko is weggekaapt voor 6 miljoen.
Doekhie een 27 jarige verdediger met een transfer waarde van 13 miljoen euro en een aflopend contract wordt gezien als 1 van de nieuwe aankopen.
Die Japanner is ook weer in beeld. Nog steeds geen linksback. En kwalificatie voor CL begint over 2 weken.

De strekking was dat we afgelopen 2 seizoenen veel te laat hebben ingekocht. Nu hebben we 2 middenvelders en 2 vleugel spelers gekocht. Dat is al een verbetering. Maar hoe kan Van Persie werken aan de kwalificatie als we geen verdedigers hebben??
Die Doekhi gaat met een aflopend contract dus ook nooit 13 miljoen kosten, mag ik toch hopen en denken. Dat is hij met die leeftijd ook niet waard. Die "transferwaardes" die op het internet staan zijn al vaker bullshit gebleken. En dat de blessure van Beelen paniek veroorzaakt is logisch lijkt me.

Vergeet ook niet: Hancko is nog niet weg dus die miljoenen konden ook helemaal niet worden uitgegeven. Ik mag hopen dat er prijzige vervangers op een lijstje staan. Als die vervanger er nu niet komt mag je kritiek hebben maar voor wat betreft Hancko en Beelen hebben we ook geen mazzel momenteel

Edit:
Rav van den Bergh wordt nu ook genoemd. En dat is tegelijkertijd ook het verraderlijke aan deze periode: je weet nooit wie er enkel genoemd zijn en voor wie er echt concrete biedingen zijn gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 20-07-2025 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Russel88 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 22:45:

Clubs weten dat ook he. Je hebt alleen Jan Plug klaar staan als CV. Verder heb je niks. Trauner is wederom nog niet fit. Wat Nieuwkoop doet dat weet niemand. Read en Lotomba zijn gelukkig fit. Je mist dus 3 CV'S, een linksback voor/ bij/ achter Smal, en een scorende spits.

Als je een speler haalt buiten Europa moet je wachten op de goede papieren, dat duurt soms ook weken. Nee ik zie het somber in. Vooral als je Fenerbache of Lille loot.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 07:55:
[...]

Clubs weten dat ook he. Je hebt alleen Jan Plug klaar staan als CV. Verder heb je niks. Trauner is wederom nog niet fit. Wat Nieuwkoop doet dat weet niemand. Read en Lotomba zijn gelukkig fit. Je mist dus 3 CV'S, een linksback voor/ bij/ achter Smal, en een scorende spits.

Als je een speler haalt buiten Europa moet je wachten op de goede papieren, dat duurt soms ook weken. Nee ik zie het somber in. Vooral als je Fenerbache of Lille loot.
En weet je wat het is. Je kan het niet gooien op pech. Ja het is pech dat Beelen zo’n zware blessure oploopt.
Maar we waren al onderbemand met centrale verdedigers.
Hancko, Beelen, Trauner en Mitchel. Waarbij Trauner bijna nooit wedstrijd fit is en Mitchel vorig jaar terug gezet is.
2 weken voor de kwalificatie en we hebben 0 verdedigers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Russel88 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:23:
[...]

En weet je wat het is. Je kan het niet gooien op pech. Ja het is pech dat Beelen zo’n zware blessure oploopt.
Maar we waren al onderbemand met centrale verdedigers.
Hancko, Beelen, Trauner en Mitchel. Waarbij Trauner bijna nooit wedstrijd fit is en Mitchel vorig jaar terug gezet is.
2 weken voor de kwalificatie en we hebben 0 verdedigers gekocht.
Waarschijnlijk raken we Moussa ook nog kwijt aan Benfica. Je haalt een speler uit de Turkse tweede liga die daar kwam om te studeren, maar aardig schijnt te voetballen en een speler uit Portugal voor 11 miljoen?! waarvan iedereen daar de vlag heeft uitgehangen, zo blij zijn ze dat hij weg is.

Dennis is het helemaal kwijt joh. T wordt oprecht niks dit seizoen zo.

Dan maar hopen dat de selectie eind augustus op orde is en we in de Europa League ver gaan komen..

Klopt wat je zegt. Je wist dat Hancko ging en je wist dat Trauner maximaal 1x per week kan spelen. Beelen is inderdaad pech. Je had al lang in ieder geval 2 CV er bij moeten hebben + een linksback.

[ Voor 9% gewijzigd door Agent47 op 21-07-2025 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
Agent47 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:35:
[...]

Waarschijnlijk raken we Moussa ook nog kwijt aan Benfica. Je haalt een speler uit de Turkse tweede liga die daar kwam om te studeren, maar aardig schijnt te voetballen en een speler uit Portugal voor 11 miljoen?! waarvan iedereen daar de vlag heeft uitgehangen, zo blij zijn ze dat hij weg is.

Dan maar hopen dat de selectie eind augustus op orde is en we in de Europa League ver gaan komen..

Klopt wat je zegt. Je wist dat Hancko ging en je wist dat Trauner maximaal 1x per week kan spelen. Beelen is inderdaad pech. Je had al lang in ieder geval 2 CV er bij moeten hebben + een linksback.
Ze zijn duidelijk het succesverhaal van PSV aan het kopiëren in Rotterdam. Nog een paar aanvallende middenvelders erbij en dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Agent47 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:35:
[...]

Wees gerust. Het Orakel v/d Gijp heeft al voorspeld dat Feyenoord 2e wordt dit seizoen, ondanks dat de transferperiode nog in volle gang is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Maar ik mag aannemen dat de vervanger van Hancko zodanig veel geld gaat kosten dat je die pas kan halen als Hancko verkocht is? Sowieso: als je echt kwaliteit wilt is dat niet zo eenvoudig want spelers van het niveau Hancko willen niet zo snel naar de eredivisie.

Edit:
Op VI lees ik dat die Japanner van Gent dus nu wel in ieder geval schijnt te komen. Wel veel geld voor een 27-jarige maar ik snap ook wel dat men ervaring zoekt. Dan vraag ik me vervolgens af of het AD (Doekhi) of VI (vd Berg) dan goed zit over de tweede, of wellicht allebei.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 21-07-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Hancko is zeker een top verdediger, maar niet onvervangbaar. Een nieuwe van zijn kaliber aantrekken moet mogelijk zijn voor Feyenoord.
Hier in de eredivisie spelen wel vaker top verdedigers, zoals: Boscagli, Sanchez, De Ligt, Timber, enz.

Voor een 10 a 15 miljoen moet er zeker wel een goede verdediger te vinden zijn binnen Europa. En Feyenoord kijkt wel vaker in Oost-Europa, dus dat moet wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
VI is vaak wel een stuk betrouwbaarder dan de rest van de Nederlandse media..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:43
Roma schijnt inmiddels bezig te zijn om Gloukh voor de neus van Ajax weg te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Beavbusi schreef op maandag 21 juli 2025 @ 10:10:
VI is vaak wel een stuk betrouwbaarder dan de rest van de Nederlandse media..
VI en Telegraaf ( vooral laatste jaren) zijn de enige echt betrouwbare inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kist schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:02:
Roma schijnt inmiddels bezig te zijn om Gloukh voor de neus van Ajax weg te kapen.
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Voetbalprimeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

Watanabe is binnen. Nu v/d Berg en Doekhi nog. Die Meijer willen ze ook heroverwegen nu en als ze dan ook die spits van Atalanta (Toure) binnenhalen, dan zie ik het best rooskleurig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Telegraaf ook. Helaas zitten die v.w.b. Ajax vaak wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:49

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Kan ook een truc zijn van de zaakwaarnemer van Gloukh om ervoor te zorgen dat de prijs nog iets omhoog gaat.
Alleen Ajax dat concreet een bod neerlegt en Gloukh zelf die aangeeft graag naar Ajax te willen is niet het ideale scenario voor een zaakwaarnemer.
In dit scenario kan die dan Ajax en AS Roma tegen elkaar uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:49:
Kan ook een truc zijn van de zaakwaarnemer van Gloukh om ervoor te zorgen dat de prijs nog iets omhoog gaat.
Alleen Ajax dat concreet een bod neerlegt en Gloukh zelf die aangeeft graag naar Ajax te willen is niet het ideale scenario voor een zaakwaarnemer.
In dit scenario kan die dan Ajax en AS Roma tegen elkaar uitspelen.
Zou ie wel rijkelijk laat mee zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En we loten Fenerbache. Die zijn al een stuk verder qua selectie..

Moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Agent47 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:17:

Moeilijk
De uiteindelijke deelnemers in de CL zijn nog van een stuk hoger kaliber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:17:

Moeilijk
En als we dat overleven loten we Benfica. Kun je op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Typhone schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:19:
[...]

Niet allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja een paar pot 4 figuren daargelaten inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Typhone schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:19:
[...]

Met de nieuwe opzet is de kans op een stuntje wel groter dan vroeger. Zie vorig jaar.

Zo vroeg in je voorbereiding er meteen moeten staan tegen een team wat op papier wat verder is, is in ieder geval een moeilijke loting. Ik had liever Brann, Pilsen of Servette gehad in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

donleone83 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:21:
[...]

Met de nieuwe opzet is de kans op een stuntje wel groter dan vroeger. Zie vorig jaar.

Zo vroeg in je voorbereiding er meteen moeten staan tegen een team wat op papier wat verder is, is in ieder geval een moeilijke loting. Ik had liever Brann, Pilsen of Servette gehad in ieder geval.
Op papier wel maar die kun je in de praktijk alleen maar onderschatten. Zo sterk is Fenerbahce niet meer joh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Zelfs met een gemarkeerde selectie moet Feyenoord gewoon 2x kunnen winnen van Fener.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-e-n
Typhone schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Op papier wel maar die kun je in de praktijk alleen maar onderschatten. Zo sterk is Fenerbahce niet meer joh.
Tweede in de Turkse competitie en Mourinho op de bank. Dat worden dus twee vervelende zuigwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Man man het zit ook niet hè. Wat een vervelende loting. Weinig succesvolle wedstrijden tegen Mourinho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Typhone schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Ik heb als Feyenoord fan iets te vaak gehoord dat we dit wel zouden moeten kunnen winnen in voorronde potten tegen verschillende kaliber tegenstanders 😅

Het Feyenoord manco blijft mijns inziens toch dat het verval doorgaans zo ontzettend groot is tussen verschillende wedstrijden. De ene week een dikke 8, de andere week een 3 en je weet nooit welke je te zien gaat krijgen. Alleen onder Slot in het kampioensjaar en tijdens het kampioensjaar in 2017 (tot de laatste paar wedstrijden) had ik iets meer vertrouwen. Vast echt supporter-eigen bij elke club om je zo te voelen, maar bij Feyenoord gevoelsmatig wel echt vaak het geval.

En dat weet je dat Feyenoord doorgaans altijd moeite heeft met ploegen die lekker in de verdediging gaan hangen en gaan lopen zuigen. Dat is natuurlijk gewoon precies wat Mourinho gaat doen want die heeft nog nooit ergens aanvallend voetbal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Fenerbache moet toch te doen zijn. Turkse voetbal stelt geen ruk voor met alle respect. Benfica wordt een ander verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
FC Twente speelde vorig seizoen met 1-1 gelijk en AZ won er met 3-1 van. Fenerbahçe / het Turkse voetbal is niet meer zo sterk als het een aantal jaar geleden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:36:
[...]

Ik heb als Feyenoord fan iets te vaak gehoord dat we dit wel zouden moeten kunnen winnen in voorronde potten tegen verschillende kaliber tegenstanders 😅

Het Feyenoord manco blijft mijns inziens toch dat het verval doorgaans zo ontzettend groot is tussen verschillende wedstrijden. De ene week een dikke 8, de andere week een 3 en je weet nooit welke je te zien gaat krijgen. Alleen onder Slot in het kampioensjaar en tijdens het kampioensjaar in 2017 (tot de laatste paar wedstrijden) had ik iets meer vertrouwen. Vast echt supporter-eigen bij elke club om je zo te voelen, maar bij Feyenoord gevoelsmatig wel echt vaak het geval.

En dat weet je dat Feyenoord doorgaans altijd moeite heeft met ploegen die lekker in de verdediging gaan hangen en gaan lopen zuigen. Dat is natuurlijk gewoon precies wat Mourinho gaat doen want die heeft nog nooit ergens aanvallend voetbal gespeeld.
Dat heeft Fenerbahce net zo goed. Hoe vaak zijn Turkse clubs niet ten onder gegaan door een (onverwachte) tegenslag die ze vervolgens mentaal niet meer te boven kwamen.
Je hebt daar 11 mini buskruit vaatjes over het veld rennen, trigger er 1 en ze exploderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Het zijn wel redelijk grote namen, maar wel spelers die al op hun retour zijn of al vroeg voor het grote geld naar de zandbak zijn vertrokken en nu terugkeren in een competitie waar ze ook voor die naam goed geld betalen.
Tegen Mourinho is inderdaad wel altijd vervelend.

Zeker niet onhaalbaar maar wel de lastigste om te loten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

Ondanks het mooie cl avontuur volgend jaar, kun je, puur sportief gezien, misschien beter verliezen en doorstromen naar de EL (ik meen dat ik dat las?)
Ook daar voldoende clubs waar je het zwaar tegen gaat hebben maar stukkie meer kans dan in de CL.

En turkse club zijn wmb lastig en onvoorspelbaar, uit natuurlijk altijd 'fijn'publiek. En vaak toch wel wat grote namen die de top clubs binnenhalen. Onmogelijk? Nee, lastig? Ja, helemaal met zowel defensie en aanval bij ons die nog versterking nodig hebben....

Goed financieel liever CL....we gaan het zien!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Chrisjuh_15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:25:
Zelfs met een gemarkeerde selectie moet Feyenoord gewoon 2x kunnen winnen van Fener.
Er is op dit moment maar beschikbare 1 centrale verdediger en dat is een jeugdspelen die zn debuut nog moet maken :) Dat is wel wat meer dan gemankeerd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Als je van Fenerbahce al de bibbers krijgt... Die hebben vorig jaar gelijk gespeeld tegen Twente en goed klop gekregen van AZ in de Europa League. Klinkt altijd heel spannend, die Turkse teams, maar het zijn topspelers die afbouwen/op hun retour zijn aangevuld met wat Turkse spelers wat vaak ook geen hoogvliegers zijn. Die moet Feyenoord gewoon kunnen winnen.
ph4ge schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:03:
[...]

Er is op dit moment maar beschikbare 1 centrale verdediger en dat is een jeugdspelen die zn debuut nog moet maken :) Dat is wel wat meer dan gemankeerd.
Misschien moet Feyenoord 3-4-3 gaan spelen. Kunnen ze niet wat beelden van vorig jaar bekijken?

[ Voor 33% gewijzigd door JanW op 21-07-2025 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Roddel van de zaakwaarnemer of vanuit Verweij. Kroes schijnt in Salzburg te zijn om de transfer af te ronden. Geen interesse vanuit AS Roma. Bron sky sports Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Feyenoord moet wel 2 verdedigers halen binnen nu en 2 weken ja. Die er ook min of meer gelijk staan dan. Anders word Fenerbache bij nader inzien ook erg lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
JanW schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:11:
Als je van Fenerbahce al de bibbers krijgt... Die hebben vorig jaar gelijk gespeeld tegen Twente en goed klop gekregen van AZ in de Europa League. Klinkt altijd heel spannend, die Turkse teams, maar het zijn topspelers die afbouwen/op hun retour zijn aangevuld met wat Turkse spelers wat vaak ook geen hoogvliegers zijn. Die moet Feyenoord gewoon kunnen winnen.

[...]

Misschien moet Feyenoord 3-4-3 gaan spelen. Kunnen ze niet wat beelden van vorig jaar bekijken?
Dan hebben ze nog meer centrumverdedigers nodig. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

DutchOwnage schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:41:
Feyenoord moet wel 2 verdedigers halen binnen nu en 2 weken ja. Die er ook min of meer gelijk staan dan. Anders word Fenerbache bij nader inzien ook erg lastig.
V/d Berg en Doekhi staan ook klaar verwacht men. Dan heb je een alleszins prima verdediging, mits nog een linksback erbij komt. Maar ik meen dat ze Meijer ook weer willen herkeuren, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:22
ST10©DE schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 23:08:
[...]

Ja, Klaassen vind ik nog gewoon zijn niveau hebben. Ik heb alleen altijd al meer een Feyenoord speler gevonden. Voor mij mist hij de verfijnde techniek die je graag bij Ajax spelers ziet. Witschge, Roy, etcetera. Dat idee. Net als dat ik het nooit heb begrepen dat Ajax ooit van Vossen heeft gehaald….
Ben benieuwd wat je precies bedoelt met verfijnde techniek. Davey Klaassen werd in het verleden juist altijd geroemd om zijn basistechniek, en niet door de minsten..

Van Vossen heeft het in mijn herinnering best aardig gedaan bij Ajax. Zoals hierboven ook al aangegeven het je verschillende types nodig. Van Vossen bracht iets mee wat de selectie destijds miste. Een beetje "grinta", waar de afgelopen jaren ook steeds over werd gesproken.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
Blijkbaar staat Hdj-Moussa nog op de lijst bij Benfica.

Als we die ook nog kwijtraken is het totaal kansloos aan het worden.

We hebben nog nodig (liefts binnen de week) 3 centrale verdedigers, spits, linksback en afhankelijk van Benfica dus ook nog een rechtsbuiten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
LZ86 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:43:

We hebben nog nodig (liefts binnen de week) 3 centrale verdedigers, spits, linksback en afhankelijk van Benfica dus ook nog een rechtsbuiten.....
Ik hoop toch dat hij niet verkocht wordt. Z’n transfer bedrag zal niet heel hoog zijn met een Portugese koper.
We hebben al voor 10 miljoen een buitenspeler gekocht die geen vaste basisplaats speler was. Moussa heeft op CL niveau bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Zo iemand vervang je niet snel.
Alleen verkopen als een Engelse club langskomt en minimaal 25 wilt lappen.
In mij optiek hebben we al voldoende verkocht als Paixao en Hancko vertrekken. Alleen Timber mag daarbij als hij niet wilt bijtekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:43:

Nog 1 jaartje bij ons zou perfect zijn. Die moet zijn piek nog halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
Watanabe inmiddels gespot rondom de Kuip.
Hopelijk wordt het wat.
Initieel werd hij het niet vanwege de prijs. Niet vanwege kwaliteit. Dat is goed nieuws. Maar ik las dat ze bij AA Gent met 3 centrale verdedigers spelen. Hopelijk past hij zich snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Malfunctions schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:50:
[...]

Ben benieuwd wat je precies bedoelt met verfijnde techniek. Davey Klaassen werd in het verleden juist altijd geroemd om zijn basistechniek, en niet door de minsten..

Van Vossen heeft het in mijn herinnering best aardig gedaan bij Ajax. Zoals hierboven ook al aangegeven het je verschillende types nodig. Van Vossen bracht iets mee wat de selectie destijds miste. Een beetje "grinta", waar de afgelopen jaren ook steeds over werd gesproken.
Precies, om zijn [i][b]basis[b][i] techniek. Een techniek die elke prof behoort te hebben. Ze roemden hem daarom omdat hij die uitstekend beheerst. Niks mis mee. Maar iets extra’s heeft hij niet.

Laten we het er op houden dat er deflatie optreedt.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Chrisjuh_15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:25:
Ik wil het eerst zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
Ik lees nu op Ajaxshowtime dat Gloukh zelf de transfer naar Ajax al heeft bevestigd. Op basis van zijn voetbalkwaliteiten een hele goede aankoop. Ik mag alleen hopen dat hij wordt behandeld als voetballer. Het is op dit moment helaas een slecht moment om een Israelische speler aan te trekken.

Hij schijnt in het verleden (geen idee hoe lang geleden) ook wat positieve uitspraken te hebben gedaan over Israel en de IDF. Met de genocide (niet officieel erkend, dat weet ik, maar de nieuwsberichten en video's die erover binnen komen zeggen genoeg) die bezig is in Gaza en hoe er door veel mensen naar wordt gekeken, zijn dat geen handige uitspraken en kan dat zomaar voor vervelende situaties gaan zorgen voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

JanW schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:21:
Ik lees nu op Ajaxshowtime dat Gloukh zelf de transfer naar Ajax al heeft bevestigd. Op basis van zijn voetbalkwaliteiten een hele goede aankoop. Ik mag alleen hopen dat hij wordt behandeld als voetballer. Het is op dit moment helaas een slecht moment om een Israelische speler aan te trekken.

Hij schijnt in het verleden (geen idee hoe lang geleden) ook wat positieve uitspraken te hebben gedaan over Israel en de IDF. Met de genocide (niet officieel erkend, dat weet ik, maar de nieuwsberichten en video's die erover binnen komen zeggen genoeg) die bezig is in Gaza en hoe er door veel mensen naar wordt gekeken, zijn dat geen handige uitspraken en kan dat zomaar voor vervelende situaties gaan zorgen voor zo'n speler.
Reken er maar op dat 'ie overal waar 'ie komt uitgejouwd, uitgefloten en uitgescholden gaat worden. Zeker met dergelijke uitspraken in het verleden.

Side note: da's niet hoe t hoort, dat weet ik. Maar het gaat wel gebeuren in diverse stadions.

[ Voor 4% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-07-2025 11:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 11:01:
[...]

Reken er maar op dat 'ie overal waar 'ie komt uitgejouwd, uitgefloten en uitgescholden gaat worden.
Daar hoef je in de meeste stadions alleen maar een Ajax shirt voor aan te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Gloukh als Israëlische international en ook nog Ajacied, dat gaat voor vuurwerk zorgen bij uitwedstrijden. Maak je maar op voor gedoe bij met name de grotere uitwedstrijden.

Heel benieuwd waar de KNVB en het scheidsrechterskorps de lat zal gaan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Trishul schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:16:
Gloukh als Israëlische international en ook nog Ajacied, dat gaat voor vuurwerk zorgen bij uitwedstrijden. Maak je maar op voor gedoe bij met name de grotere uitwedstrijden.

Heel benieuwd waar de KNVB en het scheidsrechterskorps de lat zal gaan leggen.
Feyenoord had onlangs ook nog een Israëlische speler (op de bank). Maar in de randstad kan het wel voor problemen zorgen, in de rest van het land zal het wel meevallen, daar speelt dit veel minder/niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gynnad schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:54:
[...]

Feyenoord had onlangs ook nog een Israëlische speler (op de bank). Maar in de randstad kan het wel voor problemen zorgen, in de rest van het land zal het wel meevallen, daar speelt dit veel minder/niet.
Marciano hoorde of zag je niet, speelde ook maar zelden. Ik begrijp dat deze nieuwe speler van Ajax nogal wat politieke uitspraken doet, dat ligt natuurlijk gevoelig. Feyenoord zag af van zaken doen met Rusland om morele redenen, dat lijkt Ajax niet tegen te houden dus dan kan er een reactie komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JEightyFive schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:25:
[...]

Telegraaf ook. Helaas zitten die v.w.b. Ajax vaak wel goed.
Dat is een grap toch? De hoeveel onzin wat uit die hoek komt is ongeëvenaard, een van de minst betrouwbare bronnen in Nederland.

Het is alleen dat ze zo onmeunig veel over Ajax schrijven dat ze het ook af en toe nog wel eens goed hebben. Je kunt er alleen totaal niet van op aan.
JanW schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:21:

Dan hebben de eencellige analisten gelijk weer iets om op af te geven als ze niets voetbalinhoudelijks kunnen bedenken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:23:
[...]

Feyenoord zag af van zaken doen met Rusland om morele redenen, dat lijkt Ajax niet tegen te houden
Volgens mij wilde Ajax die Spertsyan graag hebben maar doen ze het niet wegens het niet willen (mogen) handelen met Rusland. Onzin dus dat het Ajax niet tegenhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:01:
[...]

Dat is een grap toch? De hoeveel onzin wat uit die hoek komt is ongeëvenaard, een van de minst betrouwbare bronnen in Nederland.

Het is alleen dat ze zo onmeunig veel over Ajax schrijven dat ze het ook af en toe nog wel eens goed hebben. Je kunt er alleen totaal niet van op aan.
Er komt veel onzin uit die gasten ja en het is duidelijk dat ze hun bronnen altijd in bescherming nemen (Schreuder, Steijn, Heitinga) maar qua transfers zitten ze vaak toch wel aardig goed heb ik het idee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:23: Feyenoord zag af van zaken doen met Rusland om morele redenen,
Droom verder. Dat heeft niets met morele redenen te maken want dan was je überhaupt nooit geïnteresseerd geweest. Het is voor een club gewoon een afweging tussen hoe mooi de deal is en hoeveel gezeik en imagoschade zoiets oplevert.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:23:
[...]

Marciano hoorde of zag je niet, speelde ook maar zelden. Ik begrijp dat deze nieuwe speler van Ajax nogal wat politieke uitspraken doet, dat ligt natuurlijk gevoelig. Feyenoord zag af van zaken doen met Rusland om morele redenen, dat lijkt Ajax niet tegen te houden dus dan kan er een reactie komen.
Feyenoord deed toch zaken met Rusland inzake de huur van Szymanski?
Ajax heeft geen zaken gedaan inzake Spertsyan vanwege morele redenen.

Daarbij moet ik wel zeggen, het ene moraal is het andere niet. Met Rusland mag geen zaken gedaan worden, maar ondertussen werd tot begin dit jaar nog flink Russische olie ingekocht door Europese landen (en waarschijnlijk nu nog steeds).
Met Israël mag je gewoon zaken doen. Rusland wordt gecanceld, maar Israël niet. Daar kun je wat van vinden, maar dit is de realiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
Trishul schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:40:
[...]
Met Israël mag je gewoon zaken doen. Rusland wordt gecanceld, maar Israël niet. Daar kun je wat van vinden, maar dit is de realiteit.
Waarbij Gloukh niet van een Israëlische club wordt gekocht maar van Salzburg dus het is sowieso appels met peren vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Lol! En nu willen die Arabieren weer niet.
Hancko weer terug. Weg 40 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:57:
Inderdaad. Wtf is dat nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hoeven we ook geen linksback meer te kopen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-07-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:01:
[...]

Inderdaad. Wtf is dat nu weer.
Al 2 maal akkoord vanuit Feyenoord en 2 maal hebben ze zich terug getrokken. Ze hebben hem naar hun trainingskamp laten vliegen om daar weer te zeggen: Nee, ga maar weer terug.

Heel misselijk dit. Tevens was Feyenoord al rond met 2 centrale verdedigers. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:06:
[...]

Al 2 maal akkoord vanuit Feyenoord en 2 maal hebben ze zich terug getrokken. Ze hebben hem naar hun trainingskamp laten vliegen om daar weer te zeggen: Nee, ga maar weer terug.

Heel misselijk dit. Tevens was Feyenoord al rond met 2 centrale verdedigers. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken nu.
Financieel zijn we idd genaaid door die gasten. Last minute spelers voor de hoofdprijs gehaald.
Ben ook benieuwd hoe Hancko dit mentaal verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:15:
[...]

Financieel zijn we idd genaaid door die gasten. Last minute spelers voor de hoofdprijs gehaald.
Ja + je hebt ( zo lijkt het ) 2 verdedigers gehaald ook. Nu is er niks meer over waarschijnlijk.

Ik lees net dat Hancko zijn huur in Rotterdam al had opgezegd en het appartement leeg is gehaald. Hij moest naar hun trainingskamp komen en werd niet toegelaten tot het spelershotel en hun training.

Te bizar voor woorden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17:40
Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:15:
[...]

Van de Berg en die Japanner toch? Het lijkt me dat Feyenoord daar niet slechter van wordt. Vroeg of laat zal Hancko alsnog willen vertrekken, dus je kan de opvolgers maar beter vast klaar hebben staan. Gisteren las ik hier nog dat Feyenoord op wat jeugd na helemaal geen centrale verdedigers heeft die wedstrijdfit zijn, dus laat die 2 maar komen.

Sowieso Van de Berg met zijn Championship ervaring verwacht ik erg veel van. Ik heb de Championship als competitie erg hoog zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:57:
Dat meen je niet? Wat een onbetrouwbaar tuig is dat zeg. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:22:
[...]

Dat meen je niet? Wat een onbetrouwbaar tuig is dat zeg. :/
Tuig is het juiste woord. Mensenrechten kennen ze toch niet in die landen daar. Ik hoop dat Feyenoord er alsnog een vergoeding uit kan halen, t zal wel niet, maar je haalt praktisch 2 spelers van de verkoop van jouw speler.

Hopelijk zet Feyenoord de Fifa aan het werk.

[ Voor 5% gewijzigd door Agent47 op 22-07-2025 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Laat ze lekker het leplazerus krijgen die soepjurken daar. Onbetrouwbaar tuig is het. Zo ga je niet te werk. Niet richting club, maar zeker ook niet richting speler.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 22-07-2025 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Ik zou als Feyenoord/Hancko zijnde even checken of er nog wat aan te klagen/vechten valt bij een internationale vakbond of fifa instantie.

Die Saudische clubs doen lekker waar ze zin in hebben maar handelen vaak onfatsoenlijk. Vorig jaar ook met die transfer van Bergwijn; aan het lijntje houden en dan in de allerlaatste dagen van het transferwindow hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Trishul schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:35:
Ik zou als Feyenoord/Hancko zijnde even checken of er nog wat aan te klagen/vechten valt bij een internationale vakbond of fifa instantie.

Die Saudische clubs doen lekker waar ze zin in hebben maar handelen vaak onfatsoenlijk. Vorig jaar ook met die transfer van Bergwijn; aan het lijntje houden en dan in de allerlaatste dagen van het transferwindow hem kopen.
Denk niet dat Hancko daar nog zin in heeft. Is al de tweede keer dit.

Nu krijg je een gedemotiveerde speler terug + één speler die wel wou en die staat nu bij ons op On Hold. Man man man wat een chaos. Je hebt nog precies 2 weken tot de eerste wedstrijd.

Het was zo rustig bij de club ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:43:
[...]

Denk niet dat Hancko daar nog zin in heeft. Is al de tweede keer dit.

Nu krijg je een gedemotiveerde speler terug + één speler die wel wou en die staat nu bij ons op On Hold. Man man man wat een chaos. Je hebt nog precies 2 weken tot de eerste wedstrijd.

Het was zo rustig bij de club ;w
Gelukkig heeft van Persie gezegd hem met open armen te ontvangen, hopelijk kan het Feyenoord team hem zometeen een warme bad bezorgen.

Echt klote als je ergens aankomt en dan blijkt dat je niet welkom bent.
Misschien dat dit nog als brandstof kan dienen om te gaan knallen in de voorrondes. Dan komt er wellicht nog een mooie grote Europese club langs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:24:
[...]

Tuig is het juiste woord. Mensenrechten kennen ze toch niet in die landen daar. Ik hoop dat Feyenoord er alsnog een vergoeding uit kan halen, t zal wel niet, maar je haalt praktisch 2 spelers van de verkoop van jouw speler.

In dat licht moet je de transfer gewoon weigeren toch? Moreel gezien kan je je speler niet doen kant op sturen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:57:
[...]

In dat licht moet je de transfer gewoon weigeren toch? Moreel gezien kan je je speler niet doen kant op sturen. ;)
Dan nog kun je er werk van maken. Desnoods via het CAS. Die Arabieren mogen fijn het bedrag voor Watanabe lappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 16:07:
[...]

Dan nog kun je er werk van maken. Desnoods via het CAS. Die Arabieren mogen fijn het bedrag voor Watanabe lappen.
Die transfer zal alsnog wel door gaan, het lijkt er echter op dat Vd Berg nu niet door gaat. Kan PSV ook hem mooi wegkapen :+
D-e-n schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 16:07:
[...]

Altijd lastig, een deal is in de meeste landen pas rond als hij rond is. Toon dat maar eens aan als er geen handtekeningen staan.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 22-07-2025 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nooit meer zaken doen met dat midden oosten. Wat een fucking naaistreek zeg.....

Ik zou de zaak inderdaad aanhangig maken bij de FIFA of het CAS. Laat die Arabieren maar dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 16:24:
[...]

Die transfer zal alsnog wel door gaan, het lijkt er echter op dat Vd Berg nu niet door gaat. Kan PSV ook hem mooi wegkapen :+

[...]
Altijd lastig, een deal is in de meeste landen pas rond als hij rond is. Toon dat maar eens aan als er geen handtekeningen staan.
Echt he, PSV wrijft in de handjes.

Maar volgens VI had Hancko al iets getekend. Maar onduidelijk is nu wat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:24:
[...]

Misschien kan Wijnaldum nog wat betekenen, alles was toch prima in SA?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LZ86 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:42:
[...]

Maar volgens VI had Hancko al iets getekend. Maar onduidelijk is nu wat dan.
Uit het NOS artikel

Al-Nassr heeft de door Feyenoord en Hancko ondertekende contracten zelf nooit ondertekend en retour gezonden, dus kon de club de deal nog afblazen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Slasher schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:49:
[...]

Misschien kan Wijnaldum nog wat betekenen, alles was toch prima in SA?
Die hoef ik al helemaal niet meer te zien :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Agent47 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:23:
[...]

Die hoef ik al helemaal niet meer te zien :P
Komt goed uit, hij laat een villa in Paramaribo bouwen. Naar verluidt meer waar dan het totale BNP per jaar van het land ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:10:
[...]

Uit het NOS artikel

Al-Nassr heeft de door Feyenoord en Hancko ondertekende contracten zelf nooit ondertekend en retour gezonden, dus kon de club de deal nog afblazen
Hoe lang was Te Kloese dan van plan te wachten voordat hij doorschakelt of de boel escaleert? Het duurt voor mijn gevoel wel erg lang allemaal. Zit ie gewoon met een cocktail te wachten tot het vanzelf goed komt of zo?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:10:
[...]

Uit het NOS artikel

Als dat de waarheid is, dan is het afreizen van Hancko naar dat spelers hotel voorbarig geweest.
Ook kan dat artikel van Martijn Krabbendam (uiteraard..) op VI de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:42:
[...]

Dat zou nu wel een echte naaistreek zijn, alsof je de portemonnee jat van iemand die op zijn plaat gevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Trishul schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:55:
[...]

Als dat de waarheid is, dan is het afreizen van Hancko naar dat spelers hotel voorbarig geweest.
Wat ik begreep was hij uitgenodigd. En mondeling is volgens mij ook geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:03
Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:43:
[...]

Hoe lang was Te Kloese dan van plan te wachten voordat hij doorschakelt of de boel escaleert? Het duurt voor mijn gevoel wel erg lang allemaal. Zit ie gewoon met een cocktail te wachten tot het vanzelf goed komt of zo?
Hoezo, er is mondeling al akkoord, dan moet je doorpakken en dat heeft te Kloese prima gedaan. Zodra dit rond was (of echt leek te zijn) is er gelijk doorgeschakeld en is met 2 spelers verder gegaan, dus dan heb je meer bezetting en is de grootste pijn achterin wel getackeld.

Hancko komt altijd over als een slimme en verstandige man, die zou zijn appartement niet opzeggen als hij niet ook er eigenlijk zeker van was dat het rond is of naar de club afreizen voor het trainingskamp.

Als je doelt op hoe lang het met Al Nasr heeft geduurd, als het contract nog niet getekend terug is, maar je speler bericht heeft om naar t trainingskamp te komen, kan je er toch vanuit gaan dat je getekende contract onderweg is?
Hij zal er ook zeker wel achteraan hebben gebeld, waarbij ik verwacht dat Al Nasr aangeeft dat het rond is en het contract getekend retour komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 18:43:
[...]

Dat roep ik al 3 jaar Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52h2d_3Ej9OMbJez3j6C07wFcNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKwPuJ91bZ32Y29BpnyUCylh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GiywcuaX0AE35BQ?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Veel tegenstrijdiger posts ga je zo snel achter elkaar niet vinden denk ik. :D

@jbdeiman mondeling akkoord is niets. In Nederland is dat in de basis juridisch bindend, mits je dat kunt bewijzen. Internationaal is dat al vager. Ofwel, je rijk rekenen met mondeling akkoord is ultiem naïef. Zolang alle handtekeningen niet staan is niets zeker.

Zo was ik niet zeker van Moro tot het echt beklonken was en moet ik nu Gloukh nog maar zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:03
Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:22:
Veel tegenstrijdiger posts ga je zo snel achter elkaar niet vinden denk ik. :D

@jbdeiman mondeling akkoord is niets. In Nederland is dat in de basis juridisch bindend, mits je dat kunt bewijzen. Internationaal is dat al vager. Ofwel, je rijk rekenen met mondeling akkoord is ultiem naïef. Zolang alle handtekeningen niet staan is niets zeker.

Zo was ik niet zeker van Moro tot het echt beklonken was en moet ik nu Gloukh nog maar zien.
Ik vond dit wel gemakkelijk gedacht, vooral als de speler in kwestie naar het trainingskamp moet en het appartement ook heeft opgezegd. Dat lijkt mij op zichzelf een teken aan de wand.
En heel snel op het eerste moment ja zeggen ipv er iets druk op zetten om er misschien iets meer uit te halen bij zo' n verkoop is ook heel normaal.

Maargoed ik zit niet in die wereld en weet eerlijk gezegd niet wat wel en niet normaal is, buiten dat weet ik wel dat het op zichzelf enorm uitzonderlijk is dat een speler naar het trainingskamp gaat en daar wordt teruggestuurd.
Maar laten we dan maar zeggen dat zowel Hancko als zijn zaakwaarnemer en ws zijn advocaat die de te tekenen contracten en brieven ook zal zien, als te Kloese heeft lopen slapen en dat wat Al Nasr doet de normaalste zaak van de wereld is, want dat is i.m.o. wat er wordt gesuggereerd.

Had te Kloese wat anders kunnen doen, vast wel. Ligt dit nu allemaal aan te Kloese, dat ben ik van mening van niet. Overigens is het in die landen best wel normaler dan hier om overal wat langer over te doen, niet te gehaast.
Sterker nog, ik denk dat ze wanneer Ze onder druk worden gezet de boel nog meer zouden traineren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:41:
[...]

Ik vond dit wel gemakkelijk gedacht, vooral als de speler in kwestie naar het trainingskamp moet en het appartement ook heeft opgezegd. Dat lijkt mij op zichzelf een teken aan de wand.
En heel snel op het eerste moment ja zeggen ipv er iets druk op zetten om er misschien iets meer uit te halen bij zo' n verkoop is ook heel normaal.

Maargoed ik zit niet in die wereld en weet eerlijk gezegd niet wat wel en niet normaal is, buiten dat weet ik wel dat het op zichzelf enorm uitzonderlijk is dat een speler naar het trainingskamp gaat en daar wordt teruggestuurd.
Maar laten we dan maar zeggen dat zowel Hancko als zijn zaakwaarnemer en ws zijn advocaat die de te tekenen contracten en brieven ook zal zien, als te Kloese heeft lopen slapen en dat wat Al Nasr doet de normaalste zaak van de wereld is, want dat is i.m.o. wat er wordt gesuggereerd.

Had te Kloese wat anders kunnen doen, vast wel. Ligt dit nu allemaal aan te Kloese, dat ben ik van mening van niet. Overigens is het in die landen best wel normaler dan hier om overal wat langer over te doen, niet te gehaast.
Sterker nog, ik denk dat ze wanneer Ze onder druk worden gezet de boel nog meer zouden traineren.
Ik snap je gevoel (en ergernis) helemaal. Als iedereen in de wereld zo integer zou handelen als wij redenen dan zou het waarschijnlijk een stuk prettiger zijn op de aardkloot. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Ik maak me bij Te Kloese meer zorgen over het gerucht dat ze een onbekende amper scorende Deen met nul interlands willen wegplukken van de bank van Benfica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:33:
Ik maak me bij Te Kloese meer zorgen over het gerucht dat ze een onbekende amper scorende Deen met nul interlands willen wegplukken van de bank van Benfica.
Past prima naast die Borges toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik lees dat onze nieuwe spits rond de 6 miljoen kost. Gek dat een reserve rechtsbuiten bijna 2 keer zoveel kost als de concurrent/vervanger van Ueda. Klinkt als een gokje. Dus dan hebben we zodadelijk 3 spitsen die niet voldoen als het tegenzit.
Pagina: 1 ... 8 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken