Ik vind het een redelijk CL seizoen, niet exceptioneel.doomtech schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:13:
[...]
Euh, dit is letterlijk wat er afgelopen seizoen gebeurd is? Exceptioneel CL seizoen met Paixao samen met Moussa als grootste uitblinker…
Hele vreemde move om dan naar l’OM te gaan (als club/competitieniveau op zijn hoogst gelijkwaardig als Feyenoord/ED). En dat Feyenoord zoals eerder gezegd met zo’n langlopend contract akkoord gaat met een dergelijk bod.
Als Feyenoord de halve finales had gehaald, dan was het mi een ander verhaal. Maar dan had je ook hwrs PL clubs gehad die waren gekomen voor Paixao en dan was de transfersom hoger geweest, zij het alleen al door de toenemende vraag.
Dan was Paixao naar een Liverpool oid gegaan. Enfin dit beeld heb ik erbij. Voor Paixao is het natuurlijk een financiële verbetering denk ik, dat snap ik vanuit een speler wel.
Frankrijk staat in UEFA lijst qua competitie nog steeds boven de eredivisie. Maar ben het wel met je eens, afgezien van psg, is het redelijk gelijkwaardig aan de onze.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-07-2025 10:53 ]