[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 21:53:
Zerrouki op huurbasis naar Twente.

Jammer dat hij niet verkocht is, nu betaal je deel zijn salaris door.
Volgens is dit de 2e jaar al dat ze hem proberen te verkopen.
Aangezien het niet gelukt is, neem ik aan dat niemand hem wilt hebben.
Jammer volgens mij is het een groot verdiener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Russel88 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:07:
[...]

Verdiend als tweede of derde beste idd. €1,750,000,- per jaar bruto.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:51
toolkist schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:34:
[...]

De resultaten van de oefenwedstrijden zeggen me niks. Maar tijdens het kijken valt het wel op wat Heitinga voor ogen lijkt te hebben. Het druk naar voren zetten na balverlies bevalt me wel, dat heeft gewoon tijd nodig. Maar om diverse spelers het hele team rond te gooien, dat begrijp ik echt niet. Automatismen wil je er zsm in hebben en dat gaat op deze manier pas tijdens de competitie gebeuren.
Dat laatste vooral ja. Automatismen krijg je op deze manier niet. Men moet snappen wat er wordt verwacht op een bepaalde plek. Fitz-Jim stond zondag op de positie van controleur om te kijken of hij dat kan. Ik denk dat iedereen hier wel had kunnen vertellen dat ie dat niet kan. Nou speelde hij maar 20 minuten en viel hij daarna uit, maar het was wel genoeg hopelijk voor Heitinga en Keizer om dat niet nog een keer te proberen. Of het is gedaan als druk naar Kroes om aan te tonen dat een goede controleur voor het hele seizoen ontbreekt in de selectie. Mokio gaat dat geen heel seizoen volhouden, Klaassen is geen controleur. Taylor en Regeer zijn meer box-to-box middenvelders.

Inmiddels is Heerkens binnen. Ik ben benieuwd. Een talentvolle doelman, hopelijk zitten we voor die positie de komende jaren goed. Gloukh verwacht men ook snel af te ronden. En het is nog afwachten wat er met Taylor en Hato gaat gebeuren. Ajax zit hoog in de boom en verwacht een flinke som geld voor Hato. Benieuwd of Chelsea bereid is dat op te hoesten.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 29-07-2025 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25
JanW schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:33:
[...]

Dat laatste vooral ja. Automatismen krijg je op deze manier niet. Men moet snappen wat er wordt verwacht op een bepaalde plek. Fitz-Jim stond zondag op de positie van controleur om te kijken of hij dat kan. Ik denk dat iedereen hier wel had kunnen vertellen dat ie dat niet kan. Nou speelde hij maar 20 minuten en viel hij daarna uit, maar het was wel genoeg hopelijk voor Heitinga en Keizer om dat niet nog een keer te proberen. Of het is gedaan als druk naar Kroes om aan te tonen dat een goede controleur voor het hele seizoen ontbreekt in de selectie. Mokio gaat dat geen heel seizoen volhouden, Klaassen is geen controleur. Taylor en Regeer zijn meer box-to-box middenvelders.

Inmiddels is Heerkens binnen. Ik ben benieuwd. Een talentvolle doelman, hopelijk zitten we voor die positie de komende jaren goed. Gloukh verwacht men ook snel af te ronden. En het is nog afwachten wat er met Taylor en Hato gaat gebeuren. Ajax zit hoog in de boom en verwacht een flinke som geld voor Hato. Benieuwd of Chelsea bereid is dat op te hoesten.
Hato lijkt wel rond te komen, zonde wat mij betreft. Had nog genoeg stappen kunnen maken bij Ajax en lijkt mij met het oog op het Wk komende zomer misschien ook niet de slimste stap? Wijndal zal dan wel de linksback bij Ajax worden.

Wat mij betreft is met de komst van Gloukh de aanval en middenveld wel rond mocht er niemand meer vertrekken. Verdedigend zullen ze hopelijk nog wel wat versterking halen, want met Sutalo in de lappenmand is eigenlijk alleen Baas basismateriaal waardig. Gaaei had een prima seizoen, maar weet niet of hij de stijgende lijn door kan trekken, Wijndal heeft eigenlijk al genoeg kansen gehad..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:22
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:19:
[...]

Degene die dit eruit heeft gesleept zouden ze als vredesonderhandelaar in moeten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:11
Gynnad schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 08:33:
[...]

Hato lijkt wel rond te komen, zonde wat mij betreft. Had nog genoeg stappen kunnen maken bij Ajax en lijkt mij met het oog op het Wk komende zomer misschien ook niet de slimste stap? Wijndal zal dan wel de linksback bij Ajax worden.

[Embed]

Wat mij betreft is met de komst van Gloukh de aanval en middenveld wel rond mocht er niemand meer vertrekken. Verdedigend zullen ze hopelijk nog wel wat versterking halen, want met Sutalo in de lappenmand is eigenlijk alleen Baas basismateriaal waardig. Gaaei had een prima seizoen, maar weet niet of hij de stijgende lijn door kan trekken, Wijndal heeft eigenlijk al genoeg kansen gehad..
Aanval en middenveld rond? Dat vind ik dus helemaal niet. Ajax heeft Traore en Berghuis op rechtsbuiten. Traore is een aanfluiting en Berghuis geeft zelf toe dat die eigenlijk niet in tactische discipline kan spelen. Dus daar kunnen we wel iemand gebruiken.

Brobbey staat inmiddels op gelijke hoogte qua kwaliteit met de spits die nooit valt(Ivan Gabrich voor de jonkies onder ons). Met Brobbey als spits kan je het seizoen niet in. Weghorst is enkel bruikbaar als pinch-hitter.

Op het middenveld missen we een goede 6. Klaassen is geen controleur en op Mokio kan je nog niet een heel seizoen bouwen.

In de verdediging kan je elke positie wel vervangen. Sutalo past niet in het nieuwe systeem de rest komt gewoon kwaliteit tekort. Wat de tactiek van Farioli maskeerde.

Er is drie seizoenen lang alleen puin binnen gehaald bij Ajax, ook door Kroes vorig jaar. Dat gaat nog wel even duren voor je dat recht trekt. Heb je nog 1 of 2 zulke transfer Windows ga je gewoon de richting van Man Utd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JanW schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:33:
[...]

FJ had op een aanvallende positie al standaard moeite met zijn mannetje in de gaten houden en omschakelen. Laat staan als hij controleur moet spelen.
Mokio vind ik overigens ook geen pure controleur, die wil je liefst ook meer speelruimte geven.
Ik hoop dat Hato rond komt en Ajax dan daarmee meer ruimte heeft om versterkingen voor de verdedigende helft van het team te doen. Liefst met wat ervaring in de as.
Wel lekker dat het keeper verhaal eindelijk duidelijkheid heeft. Pasveer wel gewoon respect getoond en een plek gegeven, maar wel door bouwen voor de toekomst.

En dus de zure appel van Gorter eindelijk door is. Ik was anders op zich nog wel bang geweest dat Heitinga Gorter ook nog een wilde proberen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:55
Russel88 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:07:
[...]

Die jongen heeft tot nu toe ook niks laten zien snap het wel dat ze hem niet kunnen verkopen

Aan de andere kant zou die zo weer kunnen opbloeien bij Twente dat is vaker gebeurd met spelers die daar terecht zijn gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:51

Vos

AFCA

Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:19:
[...]

Dan snap ik dat ie niet zomaar weg wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Vos schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:10:
[...]

Dan snap ik dat ie niet zomaar weg wil.
Haha precies. Ik snap vervolgens wel dat niemand hem wil met dat salaris en dat slechte spel. :+
Ik geloof ook nooit dat Twente dat salaris overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:18
Bijlow verdient volgens mij nog meer dan Zerrouki toch? Ook niet zoveel laten zien, weliswaar om andere redenen natuurlijk. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij fit blijft, maar het zou me niet verbazen als hij aan het begin van het seizoen wederom geblesseerd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Trishul schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:58:
Bijlow verdient volgens mij nog meer dan Zerrouki toch? Ook niet zoveel laten zien, weliswaar om andere redenen natuurlijk. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij fit blijft, maar het zou me niet verbazen als hij aan het begin van het seizoen wederom geblesseerd raakt.
Bijlow moet ook zijn vriendjes van de harde kern onderhouden he, die zijn ook wat waard in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Trishul schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:58:
Bijlow verdient het meest --> 2,5-2,8 miljoen bruto.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken