[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 21:53:
Zerrouki op huurbasis naar Twente.

Jammer dat hij niet verkocht is, nu betaal je deel zijn salaris door.
Volgens is dit de 2e jaar al dat ze hem proberen te verkopen.
Aangezien het niet gelukt is, neem ik aan dat niemand hem wilt hebben.
Jammer volgens mij is het een groot verdiener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Russel88 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:07:
[...]

Verdiend als tweede of derde beste idd. €1,750,000,- per jaar bruto.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
toolkist schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:34:
[...]

De resultaten van de oefenwedstrijden zeggen me niks. Maar tijdens het kijken valt het wel op wat Heitinga voor ogen lijkt te hebben. Het druk naar voren zetten na balverlies bevalt me wel, dat heeft gewoon tijd nodig. Maar om diverse spelers het hele team rond te gooien, dat begrijp ik echt niet. Automatismen wil je er zsm in hebben en dat gaat op deze manier pas tijdens de competitie gebeuren.
Dat laatste vooral ja. Automatismen krijg je op deze manier niet. Men moet snappen wat er wordt verwacht op een bepaalde plek. Fitz-Jim stond zondag op de positie van controleur om te kijken of hij dat kan. Ik denk dat iedereen hier wel had kunnen vertellen dat ie dat niet kan. Nou speelde hij maar 20 minuten en viel hij daarna uit, maar het was wel genoeg hopelijk voor Heitinga en Keizer om dat niet nog een keer te proberen. Of het is gedaan als druk naar Kroes om aan te tonen dat een goede controleur voor het hele seizoen ontbreekt in de selectie. Mokio gaat dat geen heel seizoen volhouden, Klaassen is geen controleur. Taylor en Regeer zijn meer box-to-box middenvelders.

Inmiddels is Heerkens binnen. Ik ben benieuwd. Een talentvolle doelman, hopelijk zitten we voor die positie de komende jaren goed. Gloukh verwacht men ook snel af te ronden. En het is nog afwachten wat er met Taylor en Hato gaat gebeuren. Ajax zit hoog in de boom en verwacht een flinke som geld voor Hato. Benieuwd of Chelsea bereid is dat op te hoesten.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 29-07-2025 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
JanW schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:33:
[...]

Dat laatste vooral ja. Automatismen krijg je op deze manier niet. Men moet snappen wat er wordt verwacht op een bepaalde plek. Fitz-Jim stond zondag op de positie van controleur om te kijken of hij dat kan. Ik denk dat iedereen hier wel had kunnen vertellen dat ie dat niet kan. Nou speelde hij maar 20 minuten en viel hij daarna uit, maar het was wel genoeg hopelijk voor Heitinga en Keizer om dat niet nog een keer te proberen. Of het is gedaan als druk naar Kroes om aan te tonen dat een goede controleur voor het hele seizoen ontbreekt in de selectie. Mokio gaat dat geen heel seizoen volhouden, Klaassen is geen controleur. Taylor en Regeer zijn meer box-to-box middenvelders.

Inmiddels is Heerkens binnen. Ik ben benieuwd. Een talentvolle doelman, hopelijk zitten we voor die positie de komende jaren goed. Gloukh verwacht men ook snel af te ronden. En het is nog afwachten wat er met Taylor en Hato gaat gebeuren. Ajax zit hoog in de boom en verwacht een flinke som geld voor Hato. Benieuwd of Chelsea bereid is dat op te hoesten.
Hato lijkt wel rond te komen, zonde wat mij betreft. Had nog genoeg stappen kunnen maken bij Ajax en lijkt mij met het oog op het Wk komende zomer misschien ook niet de slimste stap? Wijndal zal dan wel de linksback bij Ajax worden.

Wat mij betreft is met de komst van Gloukh de aanval en middenveld wel rond mocht er niemand meer vertrekken. Verdedigend zullen ze hopelijk nog wel wat versterking halen, want met Sutalo in de lappenmand is eigenlijk alleen Baas basismateriaal waardig. Gaaei had een prima seizoen, maar weet niet of hij de stijgende lijn door kan trekken, Wijndal heeft eigenlijk al genoeg kansen gehad..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:19:
[...]

Degene die dit eruit heeft gesleept zouden ze als vredesonderhandelaar in moeten zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:39
Gynnad schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 08:33:
[...]

Hato lijkt wel rond te komen, zonde wat mij betreft. Had nog genoeg stappen kunnen maken bij Ajax en lijkt mij met het oog op het Wk komende zomer misschien ook niet de slimste stap? Wijndal zal dan wel de linksback bij Ajax worden.

[Embed]

Wat mij betreft is met de komst van Gloukh de aanval en middenveld wel rond mocht er niemand meer vertrekken. Verdedigend zullen ze hopelijk nog wel wat versterking halen, want met Sutalo in de lappenmand is eigenlijk alleen Baas basismateriaal waardig. Gaaei had een prima seizoen, maar weet niet of hij de stijgende lijn door kan trekken, Wijndal heeft eigenlijk al genoeg kansen gehad..
Aanval en middenveld rond? Dat vind ik dus helemaal niet. Ajax heeft Traore en Berghuis op rechtsbuiten. Traore is een aanfluiting en Berghuis geeft zelf toe dat die eigenlijk niet in tactische discipline kan spelen. Dus daar kunnen we wel iemand gebruiken.

Brobbey staat inmiddels op gelijke hoogte qua kwaliteit met de spits die nooit valt(Ivan Gabrich voor de jonkies onder ons). Met Brobbey als spits kan je het seizoen niet in. Weghorst is enkel bruikbaar als pinch-hitter.

Op het middenveld missen we een goede 6. Klaassen is geen controleur en op Mokio kan je nog niet een heel seizoen bouwen.

In de verdediging kan je elke positie wel vervangen. Sutalo past niet in het nieuwe systeem de rest komt gewoon kwaliteit tekort. Wat de tactiek van Farioli maskeerde.

Er is drie seizoenen lang alleen puin binnen gehaald bij Ajax, ook door Kroes vorig jaar. Dat gaat nog wel even duren voor je dat recht trekt. Heb je nog 1 of 2 zulke transfer Windows ga je gewoon de richting van Man Utd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JanW schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:33:
[...]

FJ had op een aanvallende positie al standaard moeite met zijn mannetje in de gaten houden en omschakelen. Laat staan als hij controleur moet spelen.
Mokio vind ik overigens ook geen pure controleur, die wil je liefst ook meer speelruimte geven.
Ik hoop dat Hato rond komt en Ajax dan daarmee meer ruimte heeft om versterkingen voor de verdedigende helft van het team te doen. Liefst met wat ervaring in de as.
Wel lekker dat het keeper verhaal eindelijk duidelijkheid heeft. Pasveer wel gewoon respect getoond en een plek gegeven, maar wel door bouwen voor de toekomst.

En dus de zure appel van Gorter eindelijk door is. Ik was anders op zich nog wel bang geweest dat Heitinga Gorter ook nog een wilde proberen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
Russel88 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:07:
[...]

Die jongen heeft tot nu toe ook niks laten zien snap het wel dat ze hem niet kunnen verkopen

Aan de andere kant zou die zo weer kunnen opbloeien bij Twente dat is vaker gebeurd met spelers die daar terecht zijn gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Agent47 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:19:
[...]

Dan snap ik dat ie niet zomaar weg wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vos schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:10:
[...]

Dan snap ik dat ie niet zomaar weg wil.
Haha precies. Ik snap vervolgens wel dat niemand hem wil met dat salaris en dat slechte spel. :+
Ik geloof ook nooit dat Twente dat salaris overneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Bijlow verdient volgens mij nog meer dan Zerrouki toch? Ook niet zoveel laten zien, weliswaar om andere redenen natuurlijk. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij fit blijft, maar het zou me niet verbazen als hij aan het begin van het seizoen wederom geblesseerd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Trishul schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:58:
Bijlow verdient volgens mij nog meer dan Zerrouki toch? Ook niet zoveel laten zien, weliswaar om andere redenen natuurlijk. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij fit blijft, maar het zou me niet verbazen als hij aan het begin van het seizoen wederom geblesseerd raakt.
Bijlow moet ook zijn vriendjes van de harde kern onderhouden he, die zijn ook wat waard in Rotterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Trishul schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:58:
Bijlow verdient het meest --> 2,5-2,8 miljoen bruto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
Bijlow had last van blessures. Mits fit is het de beste keeper van Nederland.
Zerrouki heeft onder 3 trainers niet gefunctioneerd. Prima. Gelukkig hebben we voldoende middenvelders nu.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
Russel88 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:45:
Bijlow had last van blessures. Mits fit is het de beste keeper van Nederland.
Zerrouki heeft onder 3 trainers niet gefunctioneerd. Prima. Gelukkig hebben we voldoende middenvelders nu.
Drie jaar geleden kon je dat nog beweren. Maar inmiddels niet meer. Flekken en Verbruggen zijn betere en betrouwbaardere keepers dan Bijlow. En met betrouwbaar bedoel ik ook het fit blijven en meer dan 10 wedstrijden achter elkaar kunnen keepen zonder dat je weer eens 3 maanden moet herstellen van een ingegroeide teennagel.

Bijlow mag Feyenoord op z'n blote knieën bedanken dat hij daar nog mag spelen. De meeste topclubs in het buitenland zouden allang afscheid gaan nemen van een keeper als Bijlow met zijn geschiedenis aan blessures. Het is niet consequent één blessure die steeds terugkomt. Als ik de recente blessures van Bijlow bekijk is het knie, dijbeen, pols, spier, voet en lies.

Ik zou het woordje "had" in je post vervangen voor "heeft".

[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 29-07-2025 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Bizarre salaris zeg voor een keeper bij een NL club. Zoveel verdiende zelfs de buitenlandse (top)keepers in de eredivisie niet.

Nu ik erover nadenk, bizar ook dat een Pasveer vaker fit is dan een Bijlow. Pasveer wordt over drie maanden 42 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JanW schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 13:09:
[...]

Drie jaar geleden kon je dat nog beweren. Maar inmiddels niet meer. Flekken en Verbruggen zijn betere en betrouwbaardere keepers dan Bijlow. En met betrouwbaar bedoel ik ook het fit blijven en meer dan 10 wedstrijden achter elkaar kunnen keepen zonder dat je weer eens 3 maanden moet herstellen van een ingegroeide teennagel.

Bijlow mag Feyenoord op z'n blote knieën bedanken dat hij daar nog mag spelen. De meeste topclubs in het buitenland zouden allang afscheid gaan nemen van een keeper als Bijlow met zijn geschiedenis aan blessures. Het is niet consequent één blessure die steeds terugkomt. Als ik de recente blessures van Bijlow bekijk is het knie, dijbeen, pols, spier, voet en lies.

Ik zou het woordje "had" in je post vervangen voor "heeft".
Beweren kan altijd, maar in mijn optiek heeft het nooit het niveau van wensdenken ontstegen. Jammer, want potentie had hij wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 08:57:
[...]

FJ had op een aanvallende positie al standaard moeite met zijn mannetje in de gaten houden en omschakelen. Laat staan als hij controleur moet spelen.
Hij had bij Excelsior al problemen om zichzelf in de basis te spelen. Tijd om door te selecteren en hem ook richting de uitgang te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ajax en RBS akkoord over Gloukh volgens het Parool.
14 miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 19:18:
Ajax en RBS akkoord over Gloukh volgens het Parool.
14 miljoen...
Toch weer iets minder dan de eerder genoemde 15+3. Maar goed, wachten tot de handtekeningen gezet zijn :)

Ben benieuwd wat ze dan nog willen halen als Gloukh, en de verkoop van Hato, doorgaat. Idealiter een ervaren verdedigende middenvelder als backup voor Mokio.
Zal Blind wel worden, aangezien ie dan zowel voor Baas, Mokio, Baas en Wijndal backup kan zijn.
Als Heitinga Moro echt niet op rechtsbuiten wil, dan daar nog wat doen.
Als het aan mij ligt liefst ook een ervaren LCV, ben niet weg van Baas. Heb dan nog liever Janse, denk dat die veel beter dan Baas gaat worden.

[edit] zaakwaarnemer Gloukh bevestigt de transfer... :)
https://www.voetbalprimeu...tigt-komst-naar-ajax.html

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 29-07-2025 20:08 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Russel88 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:45:
Bijlow had last van blessures.
Ik nomineer deze voor understatement van het jaar! _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Roefs voor 10.5 miljoen naar Sunderland, wat door bonussen nog kan oplopen + een doorverkoop percentage.

Wat een gigantische deal voor NEC.

https://www.vi.nl/nieuws/...fs-op-weg-naar-sunderland

[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 30-07-2025 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Als hij beschikbaar was, vraag ik mij af waarom Ajax voor een combi inhuur + 19jarige bankzitter ging.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:41
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:06:
Roefs voor 10.5 miljoen naar Sunderland, wat door bonussen nog kan oplopen + een doorverkoop percentage.

Wow. En dan heeft Twente, Eredivisie topscoorder, Steijn laten gaan voor 10 mln, jaartje ouder maar 8)7 .

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Quad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:40:
Als hij beschikbaar was, vraag ik mij af waarom Ajax voor een combi inhuur + 19jarige bankzitter ging.
Ajax had eerder geïnformeerd, NEC wilde minimaal 6 miljoen.
Voor minder dan die 6 miljoen huren ze nu Jaros voor een jaar en hebben ze Heerkens gekocht. Heerkens heeft ook al een aardige CV opgebouwd en was veel goedkoper en Ajax fan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jeroenvde89 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:45:
[...]

Wow. En dan heeft Twente, Eredivisie topscoorder, Steijn laten gaan voor 10 mln, jaartje ouder maar 8)7 .
Niemand snapt die deal buiten een paar mensen binnen Twente denk ik.
Trishul schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:51:
[...]

Ajax had eerder geïnformeerd, NEC wilde minimaal 6 miljoen.
Voor minder dan die 6 miljoen huren ze nu Jaros voor een jaar en hebben ze Heerkens gekocht. Heerkens heeft ook al een aardige CV opgebouwd en was veel goedkoper en Ajax fan.
Ah was Heerkens dus niet zo duur? Dacht dat het ook wel om veel geld ging, maar dan valt het mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:02:
[...]

In het topic van 2024/25 werd die 11 miljoen in meerderheid gekwalificeerd als te veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
[...]

[...]

Ah was Heerkens dus niet zo duur? Dacht dat het ook wel om veel geld ging, maar dan valt het mee.
Nee Heerkens was iets van 2~3 miljoen. Ik dacht 2m vast en dan nog bonussen. Niet slecht voor de doelman van het winnend EK-19 elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:12:
[...]

In het topic van 2024/25 werd die 11 miljoen in meerderheid gekwalificeerd als te veel.
Ik heb even terug zitten zoeken maar ik kan het niet vinden. Maakt ook niet uit verder. :)
Trishul schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:14:
[...]

Nee Heerkens was iets van 2~3 miljoen. Ik dacht 2m vast en dan nog bonussen. Niet slecht voor de doelman van het winnend EK-19 elftal.
Nee zeker niet!

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:06:

En sowieso een gigantische misser van de ‘top-5’ om deze te laten schieten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor 10m+ moet je em lekker laten lopen.

En dat na 37 wedstrijden Eredivisie. Dan is er ook niet veel kans geweest voor de top 5 om die misser te maken.

Sunderland biedt nu ook gewoon belachelijk veel omdat ze al een paar keer mis gegrepen hebben op een keeper en hun 1e keeper geblesseerd is begin seizoen.

[ Voor 77% gewijzigd door toolkist op 30-07-2025 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Ramzzz schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 12:44:
[...]

En sowieso een gigantische misser van de ‘top-5’ om deze te laten schieten.
10 miljoen voor een keeper is simpelweg teveel voor de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:36:
[...]

10 miljoen voor een keeper is simpelweg teveel voor de top 5.
NEC vroeg 6M aan Ajax in Mei.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:13
[...]
Steijn heeft december 24 zijn aflopende contract verlengd. Daarbij is ongetwijfeld onderhandeld dat Twente mee zou denken met Steijn deze zomer.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
LoneRanger schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:59:
[...]

Het is de vraag wat daar van waar is, als ze nu 10.5 miljoen kunnen krijgen, wat nog kan oplopen met een extra 3 miljoen + een doorverkooppercentage. Lijkt mij sterk dat ze hem in mei voor 6 miljoen wilde laten gaan, daar zullen echt nog wel andere voorwaarde aan hebben gezeten.

Overigens halen ze nu met Heerkens ook een prima keeper binnen voor de toekomst, voor een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ook mooi nieuws voor Oranje, nog een keeper die in de PL gaat keepen. Althans, voorlopig nummer 1 bij Sunderland ivm blessures zoals iemand hier aangaf.
Verbruggen, Flekken, Olij en daarachter nog Roefs en wellicht nog Heerkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:06:
[...]

Het is de vraag wat daar van waar is, als ze nu 10.5 miljoen kunnen krijgen, wat nog kan oplopen met een extra 3 miljoen + een doorverkooppercentage. Lijkt mij sterk dat ze hem in mei voor 6 miljoen wilde laten gaan, daar zullen echt nog wel andere voorwaarde aan hebben gezeten.

Overigens halen ze nu met Heerkens ook een prima keeper binnen voor de toekomst, voor een stuk minder.
Staat in de reconstructie van Sander Jansen. Dat was voor het EK waar Roefs een goede indruk maakte. Voor het EK was zijn vraagprijs minimaal 6 en na het EK hebben ze dat omhoog gegooid naar 10M. Lijkt me een geloofwaardig verhaal. Lille en Napoli hadden ook al interesse getoond.

[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 30-07-2025 14:35 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Trishul schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:27:
Ook mooi nieuws voor Oranje, nog een keeper die in de PL gaat keepen. Althans, voorlopig nummer 1 bij Sunderland ivm blessures zoals iemand hier aangaf.
Verbruggen, Flekken, Olij en daarachter nog Roefs en wellicht nog Heerkens.
Huh, gaat Ajax zijn keeper uitlenen aan een Engelse club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Megupe schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:42:
[...]

Huh, gaat Ajax zijn keeper uitlenen aan een Engelse club?
Hm, kan me voorstellen dat je het zo leest. Maar bedoelde meer dat het w.b.t. kwaliteitskeepers voor Oranje wel goed zit. Die keepers spelen dan allemaal op een mooi niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Jeroenvde89 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:45:
[...]

Aan Feyenoord, geen PL, wel een verschil
PL kwam niet voor Steijn anders was hij daar wel heen gegaan gezien het geld.
En nu ophouden met janken ;)

Saillant detail... Lees dat Valente een tattoo heeft van de Johan Cruyff Arena... Als dat maar goed komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
LoneRanger schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:59:
[...]

Nog veel voor een binnenlandse keeper toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
Harribo schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 19:36:
[...]

Saillant detail... Lees dat Valente een tattoo heeft van de Johan Cruyff Arena... Als dat maar goed komt
Volgens mijn heeft die in de Johan Cruyff Arena zijn debuut gemaakt voor Groningen vandaar die tattoo

Had die in Nijmegen zijn debuut gemaakt had die de Goffert op zijn been staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
Ik ben het afgelopen jaar wat stil geweest hier, en ik vrees dat het het komende jaar niet heel veel beter gaat zijn, maar wat heerlijk dat er her en der weer wat voetbal is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RZ-qr4oE9FpcvTMgjkd_xMtoU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/owR4pdtPDkh0nLIO6S4ShT8W.jpg?f=fotoalbum_large

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Hato voor 40 miljoen weg... Blijf het jammer vinden dat hij zich niet nog een seizoen bij Ajax heeft laten zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wh3EAjUUwfGJ4Q-0EvRQD45YQXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0i49pLUpRvDUkVwa9K8GUVci.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 30-07-2025 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:05:
Hato voor 40 miljoen weg... Blijf het jammer vinden dat hij zich niet nog een seizoen bij Ajax heeft laten zien.

[Embed]

[Afbeelding]
Kroes gaat hopelijk gelijk mee. Wat een schandalig laag bedrag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Terranova schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:08:
[...]

Snap ook niet goed waarom ze hem laten gaan. Dacht dat ze zeiden dat ze niet hoeven te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:12:
[...]

Snap ook niet goed waarom ze hem laten gaan. Dacht dat ze zeiden dat ze niet hoeven te verkopen?
en eerst nog 55-60 mil vragen. Als dit dus klopt heeft Kroes mega gefaald of Ajax krijgt 30% van de volgende transfer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Wat een bummer, de hele tijd van die hoge bedragen laten lekken en nu dit.
40m is nog steeds wel mooi bedrag voor iemand van 19, maar normaal betalen Engelse clubs het dubbele van de marktwaarde.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 12:58
Laag in tegenstelling tot het verleden wellicht, maar toch een prima realistisch bedrag? Hij heeft zich niet echt op hoog niveau (CL, oranje) kunnen bewijzen. Het is overduidelijk een groot talent en onderscheidde zich echt in een zeer matig elftal. Maar ik vind 40 miljoen echt heel veel geld voor een verdediger. Er zijn maar weinig Nederlandse verdedigers voor zulke hoge bedragen weggegaan toch?
Ik denk dat de verwachtingen veel te hoog zijn geweest door die hoge vraagprijs. Ik vind niet dat Kroes perse gefaald heeft.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Gynnad schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:05:

[Embed]

[Afbeelding]
Bizar veel geld voor een verdediger uit een gemankeerd elftal die zich eigenlijk nog amper heeft bewezen op hoog niveau. Ajax mag er blij mee zijn. Kunnen ze wellicht weer iets herbouwen.

Wel in potentie een goede speler. Hij was met gemak de beste speler bij Ajax.

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 30-07-2025 21:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
Lastig. Als je vraagprijs 60 is, is het wel falen om met 40 genoegen te nemen. Aan de andere kant, geen CL ervaring, talentvol maar niet zoals De Ligt toen, echt nog wel op fouten te betrappen. Dan is 40 een prima bedrag. Ik denk dat Hato in een sterker Ajax sowieso minder was opgevallen.

Grote vraag is vooral wat haal je terug. Als je die 40 miljoen gebruikt om op meerdere plekken te versterken, en dan echt versterken niet alleen een speler halen. Dan kan het best goed uitpakken.

Alleen Hato is niet genoeg Ajax heeft nog minimaal 3 defensieve en 2 aanvallende versterkingen nodig(linksback, centrale verdediger, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten en spits)

Geruchten gaan nu ook van interesse in Godts. Als je daar meer dan 20 voor kan krijgen zou ik hem meteen verkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kist op 30-07-2025 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Kist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:51:
Lastig. Als je vraagprijs 60 is, is het wel falen om met 40 genoegen te nemen. Aan de andere kant, geen CL ervaring, talentvol maar niet zoals De Ligt toen, echt nog wel op fouten te betrappen. Dan is 40 een prima bedrag. Ik denk dat Hato in een sterker Ajax sowieso minder was opgevallen.

Grote vraag is vooral wat haal je terug. Als je die 40 miljoen gebruikt om op meerdere plekken te versterken, en dan echt versterken niet alleen een speler halen. Dan kan het best goed uitpakken.

Alleen Hato is niet genoeg Ajax heeft nog minimaal 3 defensieve en 2 aanvallende versterkingen nodig(linksback, centrale verdediger, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten en spits)
Versterken? Kon Ajax niet maar een laag % van de inkomsten besteden aan spelers?
Had zoiets gelezen in een interview met Kroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
LZ86 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:58:
[...]

Versterken? Kon Ajax niet maar een laag % van de inkomsten besteden aan spelers?
Had zoiets gelezen in een interview met Kroes.
40% was het verhaal. Hou je nog steeds 16 miljoen over. Een Itakura moest 8-9 kosten dan kan je nog een back halen. Blijft een 6 je grootste probleem.

VI meldt 44 miljoen, bonussen + doorverkoop.

[ Voor 5% gewijzigd door Kist op 30-07-2025 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik had Hato slimmer ingeschat.
Naar een club gaan met een selectie van 40 man die koopt om het kopen, met een linksback en een linker centrale verdediger die je niet uit de basis gaat spelen in een seizoen voor het WK.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:03:
Naar een club gaan met een selectie van 40 man die koopt om het kopen, met een linksback en een linker centrale verdediger die je niet uit de basis gaat spelen in een seizoen voor het WK.
Krijgt trainingen van Bogarde he, die heeft hem vast verteld hoeveel je overhoudt aan banken bij Chelsea. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:00:
[...]

40% was het verhaal. Hou je nog steeds 16 miljoen over. Een Itakura moest 8-9 kosten dan kan je nog een back halen. Blijft een 6 je grootste probleem.

VI meldt 44 miljoen, bonussen + doorverkoop.
Met Mokio op 6 is er in principe geen probleem op 6 en ga er maar vanuit dat Blind z'n backup wordt want die vult en de rol van ervaren speler, en backup LB, en links centraal. Halen ze nog iemand voor achter Sutalo en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:04:
[...]

Krijgt trainingen van Bogarde he, die heeft hem vast verteld hoeveel je overhoudt aan banken bij Chelsea. :+
Persoonlijke training dan ofzo? Want Bogarde is weg bij Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:05:
[...]

Persoonlijke training dan ofzo? Want Bogarde is weg bij Ajax
Bogarde heeft een groepje die die persoonlijke training geeft inderdaad. Hato is een van de spelers daarvan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:04:
[...]

Met Mokio op 6 is er in principe geen probleem op 6 en ga er maar vanuit dat Blind z'n backup wordt want die vult en de rol van ervaren speler, en backup LB, en links centraal. Halen ze nog iemand voor achter Sutalo en dan is het klaar.
Mokio is niet geschikt als enkele 6. In de Frenkie rol met een dubbele 6 prima. Maar niet als enkele 6. En Blind, ik vrees er ook voor. Dik respect voor zijn carrière maar ik hoop op iemand die wel kan rennen.

Daarbij ze zoeken een leider op het veld. Dan heb je niks aan een 35 jarige op de bank. We hebben iemand nodig die net als Tadic in 18/19 ervaring, gedrevenheid en de perfecte leeftijd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:08:
[...]

Mokio is niet geschikt als enkele 6. In de Frenkie rol met een dubbele 6 prima. Maar niet als enkele 6. En Blind, ik vrees er ook voor. Dik respect voor zijn carrière maar ik hoop op iemand die wel kan rennen.

Daarbij ze zoeken een leider op het veld. Dan heb je niks aan een 35 jarige op de bank. We hebben iemand nodig die net als Tadic in 18/19 ervaring, gedrevenheid en de perfecte leeftijd heeft.
Eens, maar dit is denk ik wel wat ze gaan doen. Niet wat ik zou doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

3 x 1,5 of 8 x 5. Die keuze is simpel.

Hij is 19. Het Nederlands elftal gaat nog wel meer WK's spelen tijdens zijn carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17:40
Idd. Of 40 miljoen te veel of te weinig is boeit me niet zoveel. Ik ben vooral benieuwd hoe het voor zijn ontwikkeling gaat zijn. Er wordt veel gerouleerd daar dus hij gaat z'n kans echt wel krijgen. Maar het nadeel daarvan is ook dat hij er zo naast staat als hij een paar foutjes maakt. Zeker met een selectie van 40 man inderdaad.

Wat dat voor het WK gaat doen is ook weer niet zo relevant toch. Met een normale oranje selectie zonder veel blessures en dergelijke zou hij op dit moment toch een marginale rol spelen, als hij überhaupt er al bij zou zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:15:
[...]

Ze schijnen in ieder geval een poging te gaan doen voor die Itakura. Zo meldden VI en de Telegraaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bao_mi1 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:22:
[...]
Zeker met een selectie van 40 man inderdaad.
Voor 2025/26 is een PL selectie 25 man (17 + 8 homegrown) plus spelers geboren na 1 jan 2004.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22:15
Ik vind het halen van Gloukh eerlijk gezegd een gok en zeer onverstandig met alles wat er gaande is in Gaza.
RB wilde duidelijk van hem af en met de rellen van Macabi in het achterhoofd haal je nu zo'n speler naar Amsterdam...
We boycotten de Russen op alle fronten, maar genocide door Israël op onschuldige burgers gaat al maanden door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:22:
[...]

Ze schijnen in ieder geval een poging te gaan doen voor die Itakura. Zo meldden VI en de Telegraaf.
Dat houdt dan in dat Baas naar de bank gaat lijkt me. Je gaat geen 10m betalen voor een speler om die op de bank te zetten.
Volgens de BBC moet de RvC overigens nog akkoord geven, dus de deal mbt Hato is nog niet helemaal rond ;)

[edit] blijkbaar rechtsbenig, dan snap ik deze transfer echt niet.

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 31-07-2025 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:17:
Ik vind het halen van Gloukh eerlijk gezegd een gok en zeer onverstandig met alles wat er gaande is in Gaza.
RB wilde duidelijk van hem af en met de rellen van Macabi in het achterhoofd haal je nu zo'n speler naar Amsterdam...
We boycotten de Russen op alle fronten, maar genocide door Israël op onschuldige burgers gaat al maanden door.
Salzburg had een afspraak met de speler, zoals Feyenoord die had met Hancko bv. Die dumpen hem nu echt niet wegens wat er in Ghaza gebeurt.
En zo lang Gloukh nu niet openlijk de acties van het Israëlische leger gaat goedpraten zal het, mbt steun van Ajax supporters kant, iig allemaal wel meevallen. Dan kan ie wellicht zelfs niet beter terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:44:
[...]

Voor 2025/26 is een PL selectie 25 man (17 + 8 homegrown) plus spelers geboren na 1 jan 2004.
40 man dus ;)
Estevao, Paez, Gittens, Hato, etc, allemaal spelers van < 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:37:
[...]

40 man dus ;)
Estevao, Paez, Gittens, Hato, etc, allemaal spelers van < 2024
En toch blijven clubs doorgaans ruim onder de 30 aan wie ze speeltijd geven.

Bij Chelsea waren het er 27 vorig seizoen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:08:
[...]

Voor het perspectief. Als je kijkt op transfermarkt zijn er slechts 11 linksbacks getransfereerd voor meer dan 40 miljoen euro.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
We hoeven je niet uit te leggen hoe mank deze vergelijking gaat hoop ik?

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
De klopjacht op Israëliërs was volgens de AIVD antisimitisch geweld vanuit een extremistisch ideologisch kader ((bron). Beetje vreemd om op basis daarvan geen Israëlische spelers meer te contracteren.

En verder heeft Gloukh niet gediend bij de IDF of uitspraken gedaan waar hij oproept tot geweld. Je kan een individu niet uitsluiten op basis van iets waar hij geen bijdrage aan heeft geleverd enkel en alleen vanwege zijn nationaliteit.

De eredivisie zit vol met spelers die afkomstig zijn uit Afrikaanse dictaturen of landen die structureel mensenrechten schenden (Turkije, Iran). En we doen als land ongegeneerd zaken met China (Oeigoeren) en Arabische landen die het niet zo hebben op mensenrechten. Boycotten is doorgaans een politiek drukmiddel en wordt zeer selectief en subjectief ingezet, daar kan je als club beter buiten blijven zo lang de betreffende speler van onbesproken gedrag is en er geen wettelijke verplichting is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
En wat heeft Gloukh te maken met wat zijn regering uitvoert? Hij staat zelf niet namens het IDF met een geweer in Gaza, toch?
Volgens deze logica zou je ook alle Marokkanen verantwoordelijk kunnen houden voor de acties van enkele individuen.. Heeft Wilders ineens wel een punt :o

Ter aanvulling: ik verwacht overigens wel een hoop gedoe qua spreekkoren in de stadions (gemiddelde niveau ligt doorgaans al niet vrij hoog) en misschien ook wel bij trainingen van Ajax aangezien al die beroepsdemonstranten toch niks beters te doen hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door JEightyFive op 31-07-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
basvdp1974 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:19:
[...]

Voor het perspectief. Als je kijkt op transfermarkt zijn er slechts 11 linksbacks getransfereerd voor meer dan 40 miljoen euro.
Voor het tegenperspectief. Hij heeft 1 seizoen linksback gespeeld, ervoor LCV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
JEightyFive schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:18:
[...]

En wat heeft Gloukh te maken met wat zijn regering uitvoert? Hij staat zelf niet namens het IDF met een geweer in Gaza, toch?
Volgens deze logica zou je ook alle Marokkanen verantwoordelijk kunnen houden voor de acties van enkele individuen.. Heeft Wilders ineens wel een punt :o

Ter aanvulling: ik verwacht overigens wel een hoop gedoe qua spreekkoren in de stadions (gemiddelde niveau ligt doorgaans al niet vrij hoog) en misschien ook wel bij trainingen van Ajax aangezien al die beroepsdemonstranten toch niks beters te doen hebben.
Tsja, als je rook wilt zien is er altijd wel een vuurtje om op te poken. Zie de logica ook niet in net zoals je zegt, als hij openlijk de regering steunt zou je er als club wat van moeten vinden maar als hij die vragen (want die komen) gewoon niet beantwoord dan zie ik weinig problemen

Zou meer problemen hebben met een Vlap die willens en wetens naar Rusland wilde om daar te voetballen. Dan ben je in mijn boekje meer “af” dan Gloukh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:47:
[...]

De laatste wedstrijden onder Schip speelde hij al weer op linksback.
Het eerste halfjaar onder Heitinga ook voornamelijk als linksback.

En zou Chelsea interesse hebben getoond als Farioli hem het afgelopen seizoen uitsluitend als LCV had gebruikt?

[ Voor 9% gewijzigd door basvdp1974 op 31-07-2025 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:22
Sempy schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:24:
[...]
En verder heeft Gloukh niet gediend bij de IDF
Weten we dat zeker? Bij mijn weten is er een verplichte dienstplicht voor Israëliërs. Of kun je daar als topsporter onderuit?

Niet om een punt te maken, maar meer uit nieuwsgierigheid. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Als Gloukh niet actief het Israëlische gedachtegoed uit is het toch prima. Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij uit dat land komt en eventueel verplicht in dienst is geweest.

Net als iemand anders zegt, nu naar Rusland of Israel gaan om te voetballen is gewoon oogkleppen op en f*ck de mensheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
Terranova schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:13:
[...]

en eerst nog 55-60 mil vragen. Als dit dus klopt heeft Kroes mega gefaald of Ajax krijgt 30% van de volgende transfer ofzo
Dat is gewoon het spelletje, je gaat als Ajax toch niet een eindbod van 44 miljoen ex bonussen weigeren voor een speler van 19?

Martinez was verder, De Jong was verder, De Ligt was verder en allemaal CL ervaring. Dan is 44 miljoen prima, strik er omheen en door.

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
Mijn post wordt een beetje uit zijn verband getrokken. Ik zei niet dat Ajax hem niet mag halen.
Ik zei dat het voor problemen gaat zorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
Sempy schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:24:
[...]

De klopjacht op Israëliërs was volgens de AIVD antisimitisch geweld vanuit een extremistisch ideologisch kader ((bron). Beetje vreemd om op basis daarvan geen Israëlische spelers meer te contracteren.
Ah ja, misschien moet je dit stuk eens lezen.
https://www.bnnvara.nl/jo...rd-naar-amsterdam-gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Gloukh gaat natuurlijk zorgen voor problemen bij uitwedstrijden. En het lijkt me nogal een temperamentvolle speler, dus dan zal hij daar weer op gaan reageren.
Potentieel haalt Ajax hiermee een hele geweldige speler natuurlijk, misschien wel de beste nummer 10 straks in de eredivisie.
Maar potentieel ook een splijtzwam. Zelfs binnen de Ajax selectie zal het niet goed vallen als hij nationalistisch gaat doen of, in het ergste geval provoceren.

Ik zie het al gebeuren dat onze politiek zich ermee gaat bemoeien, met Wilders en natuurlijk Yesilgoz voorop.

[ Voor 11% gewijzigd door Trishul op 31-07-2025 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Trishul schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:05:
Gloukh gaat natuurlijk zorgen voor problemen bij uitwedstrijden. En het lijkt me nogal een temperamentvolle speler, dus dan zal hij daar weer op gaan reageren.
Potentieel haalt Ajax hiermee een hele geweldige speler natuurlijk, misschien wel de beste nummer 10 straks in de eredivisie.
Maar potentieel ook een splijtzwam. Zelfs binnen de Ajax selectie zal het niet goed vallen als hij nationalistisch gaat doen of, in het ergste geval provoceren.

Ik zie het al gebeuren dat onze politiek zich ermee gaat bemoeien, met Wilders en natuurlijk Yesilgoz voorop.
We hebben geen controle wat politici doen, maar we hebben wel controle wat er in deze topic gebeurt.
Laten we het bij voetbalzaken houden. Wat er gaat gebeuren weten we niet, maar nu speculeren heeft geen zin en maakt de topic niet plezieriger van.

Ajax heeft een geweldige speler gehaald. Laten we lekker hopen dat het een flop wordt op voetbal gebied :)

Edit:
Het lijkt erop dat Feyenoord geen extra verdediger in gaat schrijven voor de kwalificatie. Dus de hoop is dat Trainer fit wordt en blijft tegen Fenerbahçe.
Tja……

[ Voor 7% gewijzigd door Russel88 op 31-07-2025 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:15:
[...]

Ah dan volg ik je, maar dan hebben we wat mij betreft nog wel een probleem. :P
toolkist schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:31:
[...]

Dat houdt dan in dat Baas naar de bank gaat lijkt me. Je gaat geen 10m betalen voor een speler om die op de bank te zetten.
Volgens de BBC moet de RvC overigens nog akkoord geven, dus de deal mbt Hato is nog niet helemaal rond ;)

[edit] blijkbaar rechtsbenig, dan snap ik deze transfer echt niet.
Backup voor Sutalo? Lees: snel basis want Sutalo kon wel eens hard door het ijs gaan als Heitinga echt wil gaan aanvallen.

Zie je het al voor je? Een Blind, Baas en Sutalo die moeten omschakelen met dertig meter in de rug? Waar Wijndal nog ergens staat te grijnzen bij de cornervlag van de tegenstander? Is alleen Gaaei op tijd terug. Ik krijg nu al koude rillingen.
toolkist schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:47:
Dat was ook maximaal één seizoen toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:21:
[...]

Ah dan volg ik je, maar dan hebben we wat mij betreft nog wel een probleem. :P

[...]

Backup voor Sutalo? Lees: snel basis want Sutalo kon wel eens hard door het ijs gaan als Heitinga echt wil gaan aanvallen.

Zie je het al voor je? Een Blind, Baas en Sutalo die moeten omschakelen met dertig meter in de rug? Waar Wijndal nog ergens staat te grijnzen bij de cornervlag van de tegenstander? Is alleen Gaaei op tijd terug. Ik krijg nu al koude rillingen.
Dat zou echt fantastische kapitaalvernietiging zijn, zie ik Heitinga inderdaad wel doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En Bijlow is weer geblesseerd geraakt. Heel knap. Koop die gast toch uit en laat hem lekker scouten ofso.

Kansloos zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20:54
Zo enorm veel talent, maar zo'n zwak lichaam. Eeuwig zonde en gewoon heel sneu voor hemzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Heeft nog lang geduurd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JEightyFive
Agent47 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:52:
En Bijlow is weer geblesseerd geraakt. Heel knap. Koop die gast toch uit en laat hem lekker scouten ofso.

Kansloos zeg.
Uit een comment op Voetbalzone:
Laatste contractverlenging Bijlow was 11 november 2023 voor een jaarsalaris van +- 2,5 miljoen. Sindsdien zo’n €4,35 miljoen opgestreken.

Sindsdien heeft hij 24 wedstrijden gekeept, wat neerkomt op €181.250 per wedstrijd
Er zijn dagen dat ik het niet verdien.

Maar zonder dollen. Dit lijkt me toch wel einde carrière voor Bijlow? Wie wil nou een keeper die al geblesseerd raakt wanneer hij een keer tegen een blaadje op zijn gazon aan loopt?
Dit is wel echt ongekend. Zuur voor die jongen ook maar jeetje, het is eerder nieuws wanneer hij langer dan 3 wedstrijden fit is dan wanneer hij geblesseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Snap wel dat Wellenreuther blijft. Die hoeft niks te doen en Bijlow raakt binnen 2,5 maand wel weer geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17:40
Vld1989 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:54:
Zo enorm veel talent, maar zo'n zwak lichaam. Eeuwig zonde en gewoon heel sneu voor hemzelf.
Wat verschrikkelijk voor hem inderdaad. Steeds weer jezelf terug vechten na zo'n blessure, om binnen no-time weer teruggeworpen te worden. Het is ondertussen wel zo goed als onhoudbaar, en voor een jongen die zo goed kan keepen is dat eeuwig zonde..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Trishul schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:05:
[…]

Echt, serieus, gast…. Werk jij bij de Telegraaf of Voetbalprimeir of zo? Wat een gezwets dit. Zou je misschien het enigszins kunnen onderbouwen met bijvoorbeeld gedragingen uit het verleden? Heeft Gloukh zich wellicht al dusdanig gedragen bij zijn oude club waardoor je wellicht een punt hebt? Las net ook een artikel op Voetbalprimeur over dat een Italiaanse club zich had teruggetrokken vanwege zijn nationaliteit. Zonder bron, zonder onderbouwing. Totale onzin. Die club was Como en hebben zelf aangegeven zich te hebben teruggetrokken vanwege hun samenwerking met Ajax. Ik word zo langzamerhand serieus onpasselijk van dit soort geneuzel. Wat dit, wat dat, als dit, dan dat. Allemaal klinkklare onzin en stemmingmakerij van de bovenste plank.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
#Fophef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Han schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 14:04:
[...]

Echt, serieus, gast…. Werk jij bij de Telegraaf of Voetbalprimeir of zo? Wat een gezwets dit. Zou je misschien het enigszins kunnen onderbouwen met bijvoorbeeld gedragingen uit het verleden? Heeft Gloukh zich wellicht al dusdanig gedragen bij zijn oude club waardoor je wellicht een punt hebt? Las net ook een artikel op Voetbalprimeur over dat een Italiaanse club zich had teruggetrokken vanwege zijn nationaliteit. Zonder bron, zonder onderbouwing. Totale onzin. Die club was Como en hebben zelf aangegeven zich te hebben teruggetrokken vanwege hun samenwerking met Ajax. Ik word zo langzamerhand serieus onpasselijk van dit soort geneuzel. Wat dit, wat dat, als dit, dan dat. Allemaal klinkklare onzin en stemmingmakerij van de bovenste plank.
Grotendeels met je eens.
Maar ik heb, geloof ad, geleden dat como zich terugtrok omdat die club Indonesische eigenaren heeft, dat is het land met de meeste inwoners die moslim zijn.
Russel88 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:38:
[...]

We hebben geen controle wat politici doen, maar we hebben wel controle wat er in deze topic gebeurt.
Laten we het bij voetbalzaken houden. Wat er gaat gebeuren weten we niet, maar nu speculeren heeft geen zin en maakt de topic niet plezieriger van.

Ajax heeft een geweldige speler gehaald. Laten we lekker hopen dat het een flop wordt op voetbal gebied :)
Je begint goed, vervolgens eindig je met een smerig negatieve toon. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:52:

Kansloos zeg.
Artikel en tweet zijn weer verdwenen. Opgezet plannetje om degene die al die transfers lekt uit te roken? :Y)

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Gonadan schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:21:

[...]

Ik vrees er ook voor. Had persoonlijk ook gehoopt op een vertrek van Sutalo. Hogere marktwaarde gaat die in dienst van Ajax niet halen.

Zou mij niet verbazen als we eindigen met een centrum Bouwman - itakura.

Overigens wel pas nadat we meermaals de deksel op de neus hebben gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kist op 31-07-2025 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Han schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 14:04:
[...]

Nou dat kan best wat beschaafder, niet?
Laat ik voorop stellen: Gloukh is een aanwinst voor zowel Ajax als de eredivisie. Hij is ook een beetje een nationalistische speler: https://www.jpost.com/israel-news/sports/article-861771
Dus zo vergezocht was mijn post niet.
Even tot drie tellen en dan pas reageren misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
LAD93 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 14:34:
[...]

Artikel en tweet zijn weer verdwenen. Opgezet plannetje om degene die al die transfers lekt uit te roken? :Y)
Precies, zn zaakwaarnemer heeft het ook ontkent. Zou me niks verbazen als Feyenoord achter de lekker aan zit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LAD93 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 14:34:
[...]

Dat is nu het gerucht inderdaad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Trishul schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 15:14:
Nou dat kan best wat beschaafder, niet?
Vind je je eigen reactie wel beschaafd dan? Het is gewoon misplaatst, doordrenkt van aannames, nergens op gebaseerd. En dat artikel waarmee je vervolgens komt, waaruit haal je dat hij, ik quote 'natuurlijk gaat zorgen voor problemen bij uitwedstrijden', hij een 'temperamentvolle speler is en dus daar weer op gaan reageren' en dat het een 'potentieel splijtzwam zal zijn die zelfs binnen de Ajax selectie niet goed zal vallen als hij nationalistisch gaat doen of, in het ergste geval provoceren'. Allemaal speculaties, aannames en niet onderbouwt. Dat vind ik dan persoonlijk weer onbeschaafd. Je zet iemand op een bepaalde manier weg die je niet kent en zich nog nooit zo op een dergelijke manier heeft gedragen. Heeft vorig jaar 4 uitwedstrijden gespeeld in de CL, 0,0 problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Han op 31-07-2025 15:34 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken