In ieder geval beschaafder dan die van u. Al helemaal omdat u wederom zo op de man reageert.Han schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 15:30:
[...]
Vind je je eigen reactie wel beschaafd dan? Het is gewoon misplaatst, doordrenkt van aannames, nergens op gebaseerd. En dat artikel waarmee je vervolgens komt, waaruit haal je dat hij, ik quote 'natuurlijk gaat zorgen voor problemen bij uitwedstrijden', hij een 'temperamentvolle speler is en dus daar weer op gaan reageren' en dat het een 'potentieel splijtzwam zal zijn die zelfs binnen de Ajax selectie niet goed zal vallen als hij nationalistisch gaat doen of, in het ergste geval provoceren'. Allemaal speculaties, aannames en niet onderbouwt. Dat vind ik dan persoonlijk weer onbeschaafd.
Natuurlijk doe ik een aanname in mijn post, maar ik leg ook uit waarom dit niet eens zo vergezocht is. U weet toch ook wel wat er allemaal bij uitwedstrijden vanaf de tribunes komt tijdens Ajax wedstrijden?
Als u alleen maar onderbouwde stellingen met meerdere bronnen wil zien, dan is dit misschien niet de juiste plek.