[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 48 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
LZ86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:47:
[...]

Wat ik mis is een spits, een keeper en 2 verdedigers.

Trauner is gewoon klaar, dat was vorig seizoen al een probleem en nu weer niet ingeschreven voor VCL.
Keeper --> Wellenreuther is gewoon net niets. Bijlow zijn de afgelopen jaren genoeg woorden aan vuilgemaakt. Daar kan je gewoon niet van op aan.

En dan de verdedigers. Beelen uitgevallen, Trauner zie bovenstaande en Hancko kwijt. Wat erachter stond is net niks. We hebben zat middenvelders en vleugelspelers, maar amper verdedigende backup.

En dan nog een spits die wél kan scoren. Ueda heeft genoeg kansen gehad maar maakt het niet waar. En wat erachter zit is beroerd
Jij had het over "te voorzichtig zijn" bij het uitgeven van geld. Maar dat lijkt me het probleem niet. Er is genoeg uitgegeven aan bijvoorbeeld Borges en Diarra. Dat geld voor de verdediger ligt volgens mij gewoon klaar.

Het gaat om timing en prioriteiten. Als ze zoveel vertrouwen hebben in die ruwe diamant die Diarra zou moeten zijn, waarom dan ook nog Borges halen? Haal hem dan niet en leg dat geld bij het geld dat je voor die Deen hebt betaald. Dan kun je in plaats van die Deen wellicht iemand halen die ook echt een verbetering is ten opzichte van Ueda. Ik zie liever Sauer, Diarra, Slory en Moussa + een kanjer in de punt dan de combi die we nu hebben waarin je moet hopen dat één van de gokjes het ook echt gaat doen. Je ziet die fout bij de meeste clubs overigens: voor topper op positie A moet dan een topper op positie A terugkomen. Terwijl je misschien beter af bent met een eigen speler laten doorstromen op positie A en een topper op positie B, zeker als er op de bewuste positie A zich jeugd aandient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:40
D-e-n schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:17:
[...]

Jij had het over "te voorzichtig zijn" bij het uitgeven van geld. Maar dat lijkt me het probleem niet. Er is genoeg uitgegeven aan bijvoorbeeld Borges en Diarra. Dat geld voor de verdediger ligt volgens mij gewoon klaar.

Het gaat om timing en prioriteiten. Als ze zoveel vertrouwen hebben in die ruwe diamant die Diarra zou moeten zijn, waarom dan ook nog Borges halen? Haal hem dan niet en leg dat geld bij het geld dat je voor die Deen hebt betaald. Dan kun je in plaats van die Deen wellicht iemand halen die ook echt een verbetering is ten opzichte van Ueda. Ik zie liever Sauer, Diarra, Slory en Moussa + een kanjer in de punt dan de combi die we nu hebben waarin je moet hopen dat één van de gokjes het ook echt gaat doen. Je ziet die fout bij de meeste clubs overigens: voor topper op positie A moet dan een topper op positie A terugkomen. Terwijl je misschien beter af bent met een eigen speler laten doorstromen op positie A en een topper op positie B, zeker als er op de bewuste positie A zich jeugd aandient.
Blijkbaar is er of nog steeds echt veel vertrouwen in Ueda of is Feyenoord nog niet zo ver dat ze bereid zijn hun verlies te nemen op zo’n enorme investering. Ik heb de hoop dat Ueda in de combinatie met Steijn misschien goed zou kunnen werken. Veel van posities wisselen, veel ruimte voor elkaar maken. Maar dat is ook echt deels wensdenken en daar ben ik mij bewust van.

Dat je nu grote bedragen spendeert aan bankzitters van clubs die niet per se minder moeten zijn dan Feyenoord snap ik dan echt niet. Als je blijkbaar nog steeds weinig te besteden hebt kan je aankopen als Tengstedt en Borges moeilijk uitleggen. Op papier geen absolute versterkingen voor de basiself. Hopelijk worden we verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
JanW schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:08:
Gloukh officieel aangekondigd door Ajax. Eindelijk creativiteit wat vorig seizoen ontbrak in een middenveld met Henderson - Klaassen - Taylor.
Eindelijk, ben de hele week de berichten over Gloukh nu wel beu. :p
Heb die man nu zeker al 30x gezien.
Gloukh dit, Gloukh dat, zou Gloukh passen bij Ajax?, is Gloukh de creatieve speler die ze nodig hebben etc etc etc
Werd in den treure uitgemolken online

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-08-2025 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Paixao weg... Snif...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
Harribo schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:56:
[...]

Eindelijk, ben de hele week de berichten over Gloukh nu wel beu. :p
Heb die man nu zeker al 30x gezien.
Gloukh dit, Gloukh dat, zou Gloukh passen bij Ajax?, is Gloukh de creatieve speler die ze nodig hebben etc etc etc
Werd in den treure uitgemolken online
* Oscar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Txd23rFEeUPQqeu61oNEq-azOhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GfHvNnCtWelsjgUqOUwDI8Z6.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:55
D-e-n schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:17:
[...]

Voorop gesteld. Ik had die Borges never nooit gehaald.
Met te voorzichtig bedoel ik meer dat je nu 3 wellicht net nietjes haalt ipv een "gegarandeerde" topper. Nu haal je geen versterkingen, maar verbredingen.

Natuurlijk waren Gimenez, Pelle en dergelijke spelers ook gokjes, maar met wat Feyenoord nu haalt heb je echt het idee allemaal net nietjes te halen, of spelers te halen die over een paar jaar pas gaan renderen.

Had men gewoon doorgepakt had het er wellicht wat anders uitgezien nu en was de selectie completer.
Ofc wel vervelend dat alles qua transfers zo lekt, heeft wel e.e.a. verpest deze window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
PSV die zo’n Pléa haalt als stand-in voor Pepi is een mooi voorbeeld. Die kunnen zich het beter veroorloven om te investeren in een 32-jarige zonder restwaarde maar waarvan je wel exact weet wat je in huis haalt.

Feyenoord heeft straks vier spitsen onder contract staan waarvan er 0 onomstreden zijn en er drie pas maximaal een jaar zitten. Dat is ook best knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
donleone83 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:27:
PSV die zo’n Pléa haalt als stand-in voor Pepi is een mooi voorbeeld. Die kunnen zich het beter veroorloven om te investeren in een 32-jarige zonder restwaarde maar waarvan je wel exact weet wat je in huis haalt.

Feyenoord heeft straks vier spitsen onder contract staan waarvan er 0 onomstreden zijn en er drie pas maximaal een jaar zitten. Dat is ook best knap.
Eh de transfersom voor Plea was iets van 4m, dat zou Feyenoord ook prima kunnen veroorloven, echt geen prima voorbeeld. Voor een gemiddelde semi-ok spits van een subtopper betaal je al snel meer, sure dan heb je misschien wat restwaarde, maar misschien ook niet. Wat mij betreft niet een mooi voorbeeld. Daarnaast zou je met Plea eventueel nog wat van restwaarde kunnen hebben als hij het goed doet (maar geen vele miljoenen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 10:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Eerst maar eens zien hoe hij het doet dan weten we ook of het een goede deal was of niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Snowdog schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:04:
[...]

Eh de transfersom voor Plea was iets van 4m, dat zou Feyenoord ook prima kunnen veroorloven, echt geen prima voorbeeld. Voor een gemiddelde semi-ok spits van een subtopper betaal je al snel meer, sure dan heb je misschien wat restwaarde, maar misschien ook niet. Wat mij betreft niet een mooi voorbeeld. Daarnaast zou je met Plea eventueel nog wat van restwaarde kunnen hebben als hij het goed doet (maar geen vele miljoenen).
Het feit dat Feyenoord zo’n speler niet haalt en meer betaalt voor Tengstedt die minder heeft laten zien in de hoop dat hij zich gaat doorontwikkelen is toch precies wat ik aan geef? Ik had het toegejuicht als Feyenoord een speler als Pléa of (extreem voorbeeld) Perisic binnengehaald zou hebben. Je koopt kwaliteit en weet wat je er aan hebt. Feyenoord lijkt weer aan het gokken (zoals we al heel lang doen) en dat baart mij zorgen. Ik had de hoop dat we dat niveau eens konden gaan ontstijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door donleone83 op 01-08-2025 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
donleone83 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:09:
[...]

Het feit dat Feyenoord zo’n speler niet haalt en meer betaalt voor Tengstedt die minder heeft laten zien in de hoop dat hij zich gaat doorontwikkelen is toch precies wat ik aan geef? Ik had het toegejuicht als Feyenoord een speler als Pléa of (extreem voorbeeld) Perisic binnengehaald zou hebben. Je koopt kwaliteit en weet wat je er aan hebt. Feyenoord lijkt weer aan het gokken (zoals we al heel lang doen) en dat baart mij zorgen. Ik had de hoop dat we dat niveau eens konden gaan ontstijgen.
Precies, Peresic heeft PSV vorig seizoen kampioen gemaakt.
Dát koop je ervoor. Soms is iets minder restwaarde prima als het zoiets oplevert.

Maar na het doorslaan hierin vroeger met het bijna faillisement erop volgend is Feyenoord soms gewoon té voorzichtig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tillman was eerder de sleutel wat mij betreft in de competitie. In de internationale wedstrijden dat je wel duidelijk de ervaring van Perisic.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:13
Voorzichtig zou ik het niet noemen. Het is eerder geen plan hebben. Die Borges kost ruim 10 miljoen. Daarbij komen bonussen erbij en een verkoop percentage. Op dezelfde plek hebben we Moussa. Je kan toch niet beide opstellen. Laat dan die Diarra of een jeugdspeler als backup dienen. Nu is de kans zo groot dat je je aankoop bedrag niet meer terugziet.
Dit is gewoon weggegooid geld en er zit geen gedachte achter die aankoop.
Als rechtsbuiten hebben we gewoon Moussa, Stengs, Borges, Diarra en Slory. Belachelijk dit.
Onder Arnesen was dit niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Misschien ziet Van Persie nog hele andere mogelijkheden met die spelers?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Je tegenstander op de rechterflank overlopen met rechtsbuitens zal toch niet het idee van v Persie zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:26:
Als rechtsbuiten hebben we gewoon Moussa, Stengs, Borges, Diarra en Slory. Belachelijk dit.
Onder Arnesen was dit niet gebeurd.
Vergelijk dat eens met Ajax... Berghuis en Traoré :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
Gonadan schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:23:
Tillman was eerder de sleutel wat mij betreft in de competitie. In de internationale wedstrijden dat je wel duidelijk de ervaring van Perisic.
Tillman was soms goed, soms ook minder, speler van momenten, denk dat hij wel iets te veel credits krijgt soms, ook door de stats van met Tillman en zonder Tillman, denk dat daar ook wel beetje toeval inzit, als in het team draaide gewoon ff minder toen hij geblesseerd was. Ik denk niet dat dat puur vanwege Tillman was, hoewel dat natuurlijk niet geholpen heeft en hij echt wel een enorm goede speler is. Perisic was (tot mijn verrassing ook wel) gewoon vrijwel elke wedstrijd een van de beste als niet de beste speler op het veld.

Vanwege de leeftijd had ik liever Tillman gehouden natuurlijk, maar met Perisic ben ik ook al wel heel blij. Dat is gewoon een fantastische speler, zelfs op deze leeftijd en gewoon (veel) beter dan het gemiddelde bij PSV. Hoop dat hij dat kan volhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowdog schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:54:
[...]

Tillman was soms goed, soms ook minder, speler van momenten, denk dat hij wel iets te veel credits krijgt soms, ook door de stats van met Tillman en zonder Tillman, denk dat daar ook wel beetje toeval inzit, als in het team draaide gewoon ff minder toen hij geblesseerd was. Ik denk niet dat dat puur vanwege Tillman was, hoewel dat natuurlijk niet geholpen heeft en hij echt wel een enorm goede speler is. Perisic was (tot mijn verrassing ook wel) gewoon vrijwel elke wedstrijd een van de beste als niet de beste speler op het veld.

Vanwege de leeftijd had ik liever Tillman gehouden natuurlijk, maar met Perisic ben ik ook al wel heel blij. Dat is gewoon een fantastische speler, zelfs op deze leeftijd en gewoon (veel) beter dan het gemiddelde bij PSV. Hoop dat hij dat kan volhouden.
Dat is ook het verschil tussen een aanvaller en een wat meer ondersteunende positie. Als aanvaller val je met name zelf op, als niet-aanvaller kunnen prestaties ook goed indirect zijn.
Tillman liet het hele elftal beter draaien Perisic was met name zelf goed..
Het is anders wel heel toevallig dat de dip die bijna het kampioenschap kostte tegelijk was met de blessure van Tillman. Al sluit ik een algeheel probleem met mentaliteit ook niet uit overigens.
Hiermee wil ik trouwens niet Perisic naar beneden praten hoor, maar dat hij eigenhandig PSV kampioen heeft gemaakt vind ik wat te sterk aangezet. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 23:19:
Je tegenstander op de rechterflank overlopen met rechtsbuitens zal toch niet het idee van v Persie zijn?
Misschien laat hij sommigen wel aan de andere kant spelen als hem dat uit komt? Die afwijking hebben trainers bij 'ons' ook altijd dus ik zou niets uitsluiten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Even met een knipoog, gezien de ophef die ik vaker langs zie komen over interesse van PSV.

'Feyenoord wil Itakura-deal kapen indien eigen transferdoelwit onhaalbaar blijkt'
zo schrijft Feyenoord Transfermarkt via X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
LZ86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 23:19:
Je creëert daar dan wel een man meer situatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gonadan schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 09:58:
Even met een knipoog, gezien de ophef die ik vaker langs zie komen over interesse van PSV.

'Feyenoord wil Itakura-deal kapen indien eigen transferdoelwit onhaalbaar blijkt'
Itakura wil oa graag naar Ajax zo lees ik, omdat Ajax verzekerd is van CL deelname. Feyenoord niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:28:
[...]

Vergelijk dat eens met Ajax... Berghuis en Traoré :|
Vind Berghuis nog wel iets toevoegen met zijn inzicht en passing etc. Traore... Volgens mij is daar de snelheid uit... Komt geen lantaarnpaal voorbij lijkt het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
En Feyenoord schijnt toch weer door te willen gaan pakken op Touré van Atalanta en bereid zijn afscheid te gaan nemen van Ueda. Als dit klopt, had dat natuurlijk prio 1 moeten zijn aan het begin van deze transferperiode. Raar. Over vier dagen speel je een mega belangrijke wedstrijd en de selectie is totaal niet op orde. Ik houd mijn hart vast. Als we iets geleerd zouden moeten hebben van vorig jaar, is het dat je geen tijd hebt om de eerste weken allerlei punten te gaan verspelen als je serieus mee wilt doen om het kampioenschap.

[ Voor 21% gewijzigd door donleone83 op 02-08-2025 12:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32
donleone83 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:33:. Als we iets geleerd zouden moeten hebben van vorig jaar, is het dat je geen tijd hebt om de eerste weken allerlei punten te gaan verspelen als je serieus mee wilt doen om het kampipenschap.
Plus dat er nu tientallen miljoenen op het spel staan ivm de CL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:05
donleone83 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:33:
En Feyenoord schijnt toch weer door te willen gaan pakken op Touré van Atalanta en bereid zijn afscheid te gaan nemen van Ueda. Als dit klopt, had dat natuurlijk prio 1 moeten zijn aan het begin van deze transferperiode. Raar. Over vier dagen speel je een mega belangrijke wedstrijd en de selectie is totaal niet op orde. Ik houd mijn hart vast. Als we iets geleerd zouden moeten hebben van vorig jaar, is het dat je geen tijd hebt om de eerste weken allerlei punten te gaan verspelen als je serieus mee wilt doen om het kampipenschap.
Ik heb geleerd dat je aan het einde met nog maar 5 wedstrijden te gaan een voorsprong van 9 punten kan verspelen |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
donleone83 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:33:
En Feyenoord schijnt toch weer door te willen gaan pakken op Touré van Atalanta en bereid zijn afscheid te gaan nemen van Ueda. Als dit klopt, had dat natuurlijk prio 1 moeten zijn aan het begin van deze transferperiode. Raar.
Met de nadruk op "schijnt". Ik ga echt niet alles meer geloven. Er staat ook zoveel onzin tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Nog eentje van 28. Lijkt me geen goed plan. Dan beter v.d. Berg, die heeft nog restwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:03:
[...]

Met de nadruk op "schijnt". Ik ga echt niet alles meer geloven. Er staat ook zoveel onzin tussen.
Wat mij betreft mogen jullie hem hebben. 10m voor een backup (bij Ajax) slaat nergens op als er nog zoveel plekken zijn die ook versterkt kunnen (moeten) worden.

[edit]oh wacht dit ging niet over Itakura :D :X }:O

Had deze moeten quoten
D-e-n schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:05:
[...]

Nog eentje van 28. Lijkt me geen goed plan. Dan beter v.d. Berg, die heeft nog restwaarde.

[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 02-08-2025 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:50:
[...]

Wat mij betreft mogen jullie hem hebben. 10m voor een backup (bij Ajax) slaat nergens op als er nog zoveel plekken zijn die ook versterkt kunnen (moeten) worden.
Los van het misverstand: dat is toch niet de stand-in van Sutalo? Gaat hij uiteindelijk Baas niet uit de basis spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

Los van het misverstand: dat is toch niet de stand-in van Sutalo? Gaat hij uiteindelijk Baas niet uit de basis spelen
2 rechtspoten centraal achterin zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

2 rechtspoten centraal achterin zie ik niet gebeuren.
Ik heb ergens gelezen dat hij ook gewend was op links te spelen, net als van Dijk zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-09 21:39
Gonadan schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 09:58:

Grappig. Espn meldt het ook, die beweren dat het bod van Ajax is afgewezen. Bild daarentegen meldt dat Ajax en Gladbach er al bijna uit zijn voor 8 + 2 miljoen aan bonussen. En dat Itakura daarom ook niet meespeelt vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
D-e-n schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

Los van het misverstand: dat is toch niet de stand-in van Sutalo? Gaat hij uiteindelijk Baas niet uit de basis spelen?
Sutalo met 40 meter in de rug? Ik moet het nog maar zien dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:00:
[...]

Sutalo met 40 meter in de rug? Ik moet het nog maar zien dit seizoen.
Ik denk dat ie dat prima kan, bij Farioli hing ie ook niet de hele wedstrijd met z'n kont in de 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:05:
[...]

Ik denk dat ie dat prima kan, bij Farioli hing ie ook niet de hele wedstrijd met z'n kont in de 16.
Ik ben benieuwd, in zijn eerste seizoen zag je dat die moeite had om goede keuzes te maken.

Neemt niet weg dat ik het geld liever naar een 6 zie gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:11:
[...]

Ik ben benieuwd, in zijn eerste seizoen zag je dat die moeite had om goede keuzes te maken.

Neemt niet weg dat ik het geld liever naar een 6 zie gaan.
Ik naar een afkoopsom voor Heitinga, maarja kleine kans :D
Wat betreft de 6, kweenie. Dan zou het een ervaren speler moeten zijn die achter Mokio plaatsneemt. Of Taylor zou nog verkocht moeten worden, dan kan Mokio door naar zijn plek (waar ik hem liever zie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

Het zit Feyenoord ook niet mee, Smal is geblesseerd en kan niet mee doen tegen Fenerbahce: https://www.vi.nl/nieuws/...nog-een-verdediger-missen. Ben benieuwd hoe de laatste linie er uit gaat zien.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
gws24 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:00:
Het zit Feyenoord ook niet mee, Smal is geblesseerd en kan niet mee doen tegen Fenerbahce: https://www.vi.nl/nieuws/...nog-een-verdediger-missen. Ben benieuwd hoe de laatste linie er uit gaat zien.
Bos zal wel linksback staan. Dat stond hij vandaag ook de eerste helft.

Staan wel 3‐0 voor tegen Wolfsburg. Twee keer Ueda notabene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Dat zijn wel tegenvallers inderdaad, maar (om voor de grap maar even mee te gaan met alle histerie rondom de oefenduels), Feyenoord kampioen want Ueda scoort 2 maal en Valente en Diarra ook tegen Wolfsburg. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:13
Milan beseft dat ze de verkeerde spits hebben gekocht en bereidt 35 miljoen voor om Ueda over te nemen.
Kunnen we nog 2 recht buitens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:34
We worden kampioen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:05:
[...]

Maar wel met vijf verdedigers en iedereen mee terug helpen bij balverlies (behalve de rechtsbuiten). Dat zie ik bij Heitinga niet gebeuren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:55:
[...]

Grappig. Espn meldt het ook, die beweren dat het bod van Ajax is afgewezen. Bild daarentegen meldt dat Ajax en Gladbach er al bijna uit zijn voor 8 + 2 miljoen aan bonussen. En dat Itakura daarom ook niet meespeelt vanavond.
Oh het komt van ESPN? Dan kan ik nog rustig zitten. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
4-0 tegen de nummer 11 van de Bundesliga. Het geeft wat hoop, mede omdat ik lees dat we best aardig voor de dag kwamen. Laat woensdag maar komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:19:
4-0 tegen de nummer 11 van de Bundesliga. Het geeft wat hoop, mede omdat ik lees dat we best aardig voor de dag kwamen. Laat woensdag maar komen dan.
Het Bundesliga seizoen begint pas over 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Duhhh

Nummer 11 van afgelopen seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfsburg zit in een andere fase van de seizoensvoorbereiding, Ze zijn pas een week bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Heb tweede helft gezien. Feyenoord was beter.
Maar die doelpunten... Dacht ook wel bij een paar .. Matchfixing?
Enfin fijne overwinning geeft wat moed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vond het vanuit De Kuip erg leuk om te zien vandaag. Zat wel voetbal in! Op naar woensdag!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ongelofelijk die invloed van Priske ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Priske, Priske. Hmm, Wie was dat ook alweer :') . Heb sinds zijn vertrek werkelijk geen seconde meer aan die man gedacht.

Ja, die heeft echt een onuitwisbare indruk achtergelaten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hato is de vijfde duurste verkoop van Ajax. Even voor het perspectief voor degenen die vonden dat Kroes hem voor veel te weinig weg deed. Ik vind het bizar veel geld voor een piepjonge linksback.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:32:
[...]

Priske, Priske. Hmm, Wie was dat ook alweer :') . Heb sinds zijn vertrek werkelijk geen seconde meer aan die man gedacht.

Ja, die heeft echt een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Ach, dat gedoe dat het allemaal maar aan Priske lag, i.m.o. was de grootste oorzaak dat het met enkele blessures begon, in combinatie met wekelijkse wedstrijden in de CL waarin spelers boven zich uitstegen, gevolgd door een slechte wedstrijd in het weekend waarin nog eens extra hard gewerkt moest worden omdat het voetballend niet goed genoeg was.
Zouden die wedstrijden in het weekend gemakkelijker worden gewonnen, dan zouden de blessures zich ook niet zo opstapelen. Maar doordat je dus 2 wedstrijden in de week steeds volle bak moest spelen komen de spelers minder tot rust. En als je dan blessures krijgt, en qua bezetting kwalitatief gewoon een jas uitdoet met spelers niet bij de eerste 11, moeten die spelers direct bij terugkomst weer 2 wedstrijden in de week spelen.

M.a.w. er was eigenlijk geen tijd/ ruimte om bepaalde/ bepalende spelers rustig terug te laten komen.

Verder heeft hij inderdaad geen onuitwisbare indruk achter gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:10:
Hato is de vijfde duurste verkoop van Ajax. Even voor het perspectief voor degenen die vonden dat Kroes hem voor veel te weinig weg deed. Ik vind het bizar veel geld voor een piepjonge linksback.
Vind ik ook, Hato was het grootste talent in de verdediging de laatste jaren, maar heeft op mij (en vele anderen) eigenlijk nog niet de indruk weten te maken die de Ligt wel kon maken, maar ook Timber (Jurriën) maakte i.m.o. meer indruk. Hato heeft hele goede wedstrijden gespeeld, maar wisselt teveel af met mindere wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
jbdeiman schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:59:
[...]

Vind ik ook, Hato was het grootste talent in de verdediging de laatste jaren, maar heeft op mij (en vele anderen) eigenlijk nog niet de indruk weten te maken die de Ligt wel kon maken, maar ook Timber (Jurriën) maakte i.m.o. meer indruk. Hato heeft hele goede wedstrijden gespeeld, maar wisselt teveel af met mindere wedstrijden.
Het grootste talent zijn in een verdediging met Gaaei, Sutalo, Baas of Gaaei/Rensch, Sutalo, Martha, en secondanten als Rugani, Kaplan en Wijndal, is ook echt wat anders dan het grootste talent zijn naast, Davinson Sanchez, Martinez, Tagliafico, Blind, Mazraoui, en zelfs Veltman.

Akpom overigens op huurbasis naar Birmingham. Helaas geen permanente transfer. Maar dat is een utopie vrees ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Kist op 03-08-2025 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
jbdeiman schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:57:
[...]

Ach, dat gedoe dat het allemaal maar aan Priske lag, i.m.o. was de grootste oorzaak dat het met enkele blessures begon, in combinatie met wekelijkse wedstrijden in de CL waarin spelers boven zich uitstegen, gevolgd door een slechte wedstrijd in het weekend waarin nog eens extra hard gewerkt moest worden omdat het voetballend niet goed genoeg was.
Zouden die wedstrijden in het weekend gemakkelijker worden gewonnen, dan zouden de blessures zich ook niet zo opstapelen. Maar doordat je dus 2 wedstrijden in de week steeds volle bak moest spelen komen de spelers minder tot rust. En als je dan blessures krijgt, en qua bezetting kwalitatief gewoon een jas uitdoet met spelers niet bij de eerste 11, moeten die spelers direct bij terugkomst weer 2 wedstrijden in de week spelen.

M.a.w. er was eigenlijk geen tijd/ ruimte om bepaalde/ bepalende spelers rustig terug te laten komen.

Verder heeft hij inderdaad geen onuitwisbare indruk achter gelaten.
Naar mijn weten is duidelijk naar voren gekomen dat de performance staf, met name de Deense landgenoot en rechterhand van Priske, er toch op zijn minst een bijzondere werkwijze op nahield. Dus volle bak doortrainen in Europese weken en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 22:28
jbdeiman schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:59:
[...]

+ Men vergeet te makkelijk hoeveel dingen Hato niet kan. Het is geen complete verdediger bijvoorbeeld. Koppen? Dat kan hij absoluut niet, Luuk de Jong heeft zo'n beetje 100% scoringskans tegen Hato. Elke corner tegen is gewoon zeer gevaarlijk. Inzicht kan ook beter.

Vandaar dat goede trainers hem op linksback zetten, CV hoef je niet te proberen in de PL of CL. Timber was goedkoper en een stuk verder dan Hato zoals je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:02:
[...]

Naar mijn weten is duidelijk naar voren gekomen dat de performance staf, met name de Deense landgenoot en rechterhand van Priske, er toch op zijn minst een bijzondere werkwijze op nahield. Dus volle bak doortrainen in Europese weken en dergelijke.
Terwijl in een interview oid met Hancko juist naar voren kwam dat ze juist bijna niet konden trainen doordeweeks ivm belastbaarheid van de spelers...

Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Heitinga Moro puur als linksbuiten ziet en Godts dus een probleem heeft.
Niet dat die zo geniaal speelde de laatste tijd, maar weer briljante kapitaalvernietiging dit. 2 oudjes op rechts die de voorkeur krijgen :X 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:01:
[...]

Terwijl in een interview oid met Hancko juist naar voren kwam dat ze juist bijna niet konden trainen doordeweeks ivm belastbaarheid van de spelers...

Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Heitinga Moro puur als linksbuiten ziet en Godts dus een probleem heeft.
Niet dat die zo geniaal speelde de laatste tijd, maar weer briljante kapitaalvernietiging dit. 2 oudjes op rechts die de voorkeur krijgen :X 8)7
En Regeer als rechtsback. Iets wat die niet kan, wat Regeer zelf ook vindt, wat elke andere trainer van Regeer ooit vindt. Maar onze geweldige Johnny weet beter.

Het is weer een herhaling van zetten bij Ajax. Spelers voor posities halen waar ze niet horen te spelen. En spelers op posities inzetten waar ze niet horen te spelen omdat... redenen.

Loopt er al een pouletje of Johnny december gaat halen?

[ Voor 4% gewijzigd door Kist op 03-08-2025 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 08:48
Kist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:06:
[...]

En Regeer als rechtsback. Iets wat die niet kan, wat hij vindt, wat elke andere trainer van Regeer ooit vindt. Maar onze geweldige Johnny weet beter.

Het is weer een herhaling van zetten bij Ajax. Spelers voor posities halen waar ze niet horen te spelen. En spelers op posities inzetten waar ze niet horen te spelen omdat... redenen.
Ik wilde net typen, 50 pagina's aan Ajax nieuws, kan iemand een samenvatting geven. Maar sneller dan ik het kon typen is daar de samenvatting. Dank! O+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:07:
[...]

Ik wilde net typen, 50 pagina's aan Ajax nieuws, kan iemand een samenvatting geven. Maar sneller dan ik het kon typen is daar de samenvatting. Dank! O+
We kunnen ook standaard alle Ajax-posts gaan pinnen in het topic, kan je ze makkelijker terugvinden. Zou dat helpen? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:07:
[...]

Huh, bij mij is dit pagina 13.
Mar laatste tijd lees ik vooral Feyenoord nieuws. Zal dus met net zijn met welke bril je leest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Megupe schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:38:
[...]

Huh, bij mij is dit pagina 13.
Mar laatste tijd lees ik vooral Feyenoord nieuws. Zal dus met net zijn met welke bril je leest.
Misschien een instelling?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvzTKNJasY1i3mgjXycyecDTwPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LA0KmWDvtNsS242rnyALlEle.png?f=fotoalbum_large

Ik open het topic waarschijnlijk vaak als er weer iets over Ajax geschreven wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Godts heeft al langer een probleem en dat is dat hij het maar niet voor elkaar krijgt langdurig een stijgende lijn aan te houden. Ik vind het niet vreemd als men in hem nog geen onvoorwaardelijke basis ziet, ik heb ook mijn twijfels of hij wel verder gaat komen. In die zin is hij zelf verantwoordelijk voor zijn eigen kapitaalvernietiging.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:38:
[...]

We kunnen ook standaard alle Ajax-posts gaan pinnen in het topic, kan je ze makkelijker terugvinden. Zou dat helpen? ;)
Ik ben nog steeds voorstander van een apart Ajax topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:40:
[...]

Ik ben nog steeds voorstander van een apart Ajax topic!
Ik niet, vind het juist zo gezellig met andere fans. Die van Ajax vind ik altijd zo zuur als de CL niet gewonnen wordt. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
[...]

Maar Hancko is dan ook niet kapot te krijgen, al zet je m 24/7 aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat mag je wat mij betreft ook wel verwachten van een topsporter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

yup, bij je forum instellingen; ik zit ook op pagina 13 met 100 reacties per pagina (standaard is 25 dacht ik):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1ls41p-0JhOiYmv8G6sonxnS7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MT6mp8zck8xn21SKSCY2GiKz.png?f=fotoalbum_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Toch nog even terugkomend op het verhaal Priske en mijn commentaar dat de trainingen onder Priske en dan met name de fysieke belastbaarheid mede hebben geleid tot het vetrek van Priske: dit had ik fout. Wat @toolkist aangeeft is juist, Hancko had daar diverse malen over geklaagd.

Er liagen andere oorzaken aan ten grondslag, voornamelijk het gebrek aan chemie. Ik had wat beter op moeten letten.

https://1908.nl/artikelen...t-niet-gewoon-bij-voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Goeie goal van Taylor, 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:06:
[...]

En Regeer als rechtsback. Iets wat die niet kan, wat Regeer zelf ook vindt, wat elke andere trainer van Regeer ooit vindt. Maar onze geweldige Johnny weet beter.

Loopt er al een pouletje of Johnny december gaat halen?
Tja, John heeft Alexander Arnold bij Liverpool als inverted back zien spelen (back die als extra middenvelder speelt bij balbezit), dat wil ie hoe dan ook nu kopieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
maar maar maar Sierd de Vos zegt dat het Klaassen was :+

Mooi om de laatste wedstrijd ooit van Sierd de Vos mee te maken, tenminste dat zou moeten.

Baas geblesseerd zegt ie Regeer, Sutalo op de tribune is blijkbaar de nieuwe aankoop(waar hij de naam ook niet van weet). Taylor scoort en het is volgens hem Klaassen.

Die vent is dronken of gooit er heel publiekelijk met de pet naar, iig hopelijk snel nooit meer Sierd de Vos

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 03-08-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Lekker verdedigd door Wijndal ook, achter je man blijven staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:35:
Lekker verdedigd door Wijndal ook, achter je man blijven staan..
Dat was zijn man niet eens. Daar had Baas moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:40:
[...]

Misschien een instelling?

[Afbeelding]

Ik open het topic waarschijnlijk vaak als er weer iets over Ajax geschreven wordt.
Ja ik vind per 10 posts weer een nieuwe pagina laden irritant ;)
Maar toevallig vandaag speelt Ajax, dus vandaag kon je de klok erop gelijk zetten dat ze genoemd worden.

Grasmat in de Arena ligt er niet slecht bij zo ver in het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Megupe schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:40:
[...]

Ja ik vind per 10 posts weer een nieuwe pagina laden irritant ;)
Maar toevallig vandaag speelt Ajax, dus vandaag kon je de klok erop gelijk zetten dat ze genoemd worden.

Grasmat in de Arena ligt er niet slecht bij zo ver in het seizoen.
Tegen wie moeten die? Ik kwam even kijken voor de schaal van vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:46:
[...]

Monaco en die snijden echt geregeld als een warm mes door boter door Ajax. Ze laten geen statistieken zien, maar het is wel redelijk duidelijk dat Monaco bijna heer en meester is, Ajax kan er alleen soms via counters er uit komen. Als dit dus een voorproefje voor de CL zou zijn, beloofd het weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Pompi schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:57:
[...]

Monaco en die snijden echt geregeld als een warm mes door boter door Ajax. Ze laten geen statistieken zien, maar het is wel redelijk duidelijk dat Monaco bijna heer en meester is, Ajax kan er alleen soms via counters er uit komen. Als dit dus een voorproefje voor de CL zou zijn, beloofd het weinig goeds.
Dat zou heel erg balen zijn (zacht uitgedrukt) voor onze belangrijke punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
Die Moro kan er ook niet zoveel van he?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:08

OMX2000

By any means necessary...

carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:58:
[...]

Dat zou heel erg balen zijn (zacht uitgedrukt) voor onze belangrijke punten!
Wacht. Ajax moet van ver komen. Da's het enige nuttige wat ik erover kan roepen. Voor NL zou het jammer zijn als de CL een slachtpartij wordt voor Ajax.

Voor Feyenoord hoop ik dat de boel goed op zijn plek valt. De oefenwedstrijd tegen Wolfsburg geeft hoop. Maar woensdag wordt de eerste echte test tegen Fenerbahçe. We hebben wat uitdagingen in de verdediging, maar qua aanval ziet het er leuk uit.

Straks om 18:00 gaan we zien hoe PSV er voor staat, maar die zijn nog steeds favoriet voor het kampioenschap.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:32:
[...]

maar maar maar Sierd de Vos zegt dat het Klaassen was :+

Mooi om de laatste wedstrijd ooit van Sierd de Vos mee te maken, tenminste dat zou moeten.

Baas geblesseerd zegt ie Regeer, Sutalo op de tribune is blijkbaar de nieuwe aankoop(waar hij de naam ook niet van weet). Taylor scoort en het is volgens hem Klaassen.

Die vent is dronken of gooit er heel publiekelijk met de pet naar, iig hopelijk snel nooit meer Sierd de Vos
In mijn ogen de slechtste commentator van Nederland inderdaad.
En misschien ligt het aan mijn verbinding, maar het lijkt alsof zijn commentaar wat achterloopt op de beelden ....

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
WizzlerNL schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:59:
Die Moro kan er ook niet zoveel van he?
En dan speelt hij sinds zijn komst ook nog bijna continu op de plek waar je niet echt een versterking nodig had.
Rechts of vervanger voor Henderson was een grotere prioriteit geweest.

VInd Heitinga voorlopig maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:46:
[...]

Monaco. En schaalt gaat tussen 2 clubs die mij niet interesseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Deadsy schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:15:
[...]
VInd Heitinga voorlopig maar niks.
De voorbereiding heeft er bijna voor gezorgd dat ik vooral kijk om te zien hoe lang hij het vol gaat houden, want het is tactisch zo zwak en je zag/ziet gewoon dat als niveau van tegenstander iets omhoog gaat ze geen antwoord hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:20:
[...]

De voorbereiding heeft er bijna voor gezorgd dat ik vooral kijk om te zien hoe lang hij het vol gaat houden, want het is tactisch zo zwak en je zag/ziet gewoon dat als niveau van tegenstander iets omhoog gaat ze geen antwoord hebben.
Ze moeten die onzinnige ajax dna eis echt laten vallen.
Want het is blijkbaar belangrijker dan ervaring of kwaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:21:
[...]

Ze moeten die onzinnige ajax dna eis echt laten vallen.
Want het is blijkbaar belangrijker dan ervaring of kwaliteit.
Jamaar hij heeft een jaartje of wat bij Slot meegekeken dus nu moet ie ineens wel heel goed zijn! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
Het geeft wel rust halverwege oktober zijn we in alle competities uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
Heitinga mag ongeacht hoe slecht het gaat waarschijnlijk wel tot einde seizoen blijven zitten. Want flikker je hem er in de winter uit tekent dat het brevet van onvermogen van Kroes (En Beuker) zelf. En zichzelf een charlatan noemen zal Kroes wel niet gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
WizzlerNL schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:25:
Heitinga mag ongeacht hoe slecht het gaat waarschijnlijk wel tot einde seizoen blijven zitten. Want flikker je hem er in de winter uit tekent dat het brevet van onvermogen van Kroes (En Beuker) zelf. En zichzelf een charlatan noemen zal Kroes wel niet gaan doen.
Als dat uitkomt mogen we ons opmaken voor de degradatie strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Pfff, is niet best vanmiddag.

Doelstelling Europees voetbal denk ik dan maar voor dit seizoen.

Vanuit Rotterdam een en al hossana na gisteren, dus die en psv moeten we boven ons laten vrees ik.
Ik wacht woensdag nog ff af met voorspellingen voor de poule, maar Telstar thuis kan spoken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
WizzlerNL schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:25:
ja maar welke oud speler gaat hem dan vervangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@carpebios zie je nu wat ik bedoel? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Deadsy schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:31:
[...]

ja maar welke oud speler gaat hem dan vervangen
Sneijder zoekt nog een baantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
God godt godtsamme wat slecht. 2x bal 2x balverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik had in het begin nog wel hoop maar eigenlijk was dat ook denk ik soort van hopen tegen beter weten in.
Echter wat de afgelopen Ajax liet zien slaat nergens op.

Ik denk serieus dat Heitinga en zijn maatje totaal niet weten wat er gevraagd wordt als coach. Maar hij heeft lekker een jaartje van Slot geleerd. Wat een grap.

Heitinga is in niets een tactisch genie en gaat spelers ook echt niet beter maken. in oktober op zoek naar een nieuwe trainer.
Begrijp echt niet dat Kroes niet wat meer heeft nagedacht over een trainer/coach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Origins schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:34:
Ik had in het begin nog wel hoop maar eigenlijk was dat ook denk ik soort van hopen tegen beter weten in.
Echter wat de afgelopen Ajax liet zien slaat nergens op.

Ik denk serieus dat Heitinga en zijn maatje totaal niet weten wat er gevraagd wordt als coach. Maar hij heeft lekker een jaartje van Slot geleerd. Wat een grap.

Heitinga is niets een tactisch genie en gaat spelers ook echt niet beter maken. in oktober op zoek naar een nieuwe trainer.
Begrijp echt niet dat Kroes niet wat meer heeft nagedacht over een trainer/coach.
Als speler liet hij al niet zien echt overzicht etc te hebben.

En Godts, tja is ook niet echt goed voor zijn zelfvertrouwen waneer de club het blijkbaar als prioriteit ziet om geld uit te geven voor een andere linksbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Als speler liet hij al niet zien echt overzicht etc te hebben.

En Godts, tja is ook niet echt goed voor zijn zelfvertrouwen waneer de club het blijkbaar als prioriteit ziet om geld uit te geven voor een andere linksbuiten.
Godts heeft ook wel een jaar niet echt wat laten zien he? Is meer een one trick pony.. Het is ook goed dat je concurrentie aantrekt. Denk wel dat Moro naar rechts gaat en Godts uiteindelijk weer linksbuiten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Origins schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:38:
[...]

Godts heeft ook wel een jaar niet echt wat laten zien he? Is meer een one trick pony.. Het is ook goed dat je concurrentie aantrekt. Denk wel dat Moro naar rechts gaat en Godts uiteindelijk weer linksbuiten wordt.
was afgelopen seizoen wel de sterkere kant. Rechts moest het te vaak van Gaai komen.
Laatste paar maanden was het vanuit Godts flink minder omdat hij denk ik gewoon op was
Pagina: 1 ... 13 ... 48 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken