Jij had het over "te voorzichtig zijn" bij het uitgeven van geld. Maar dat lijkt me het probleem niet. Er is genoeg uitgegeven aan bijvoorbeeld Borges en Diarra. Dat geld voor de verdediger ligt volgens mij gewoon klaar.LZ86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:47:
[...]
Wat ik mis is een spits, een keeper en 2 verdedigers.
Trauner is gewoon klaar, dat was vorig seizoen al een probleem en nu weer niet ingeschreven voor VCL.
Keeper --> Wellenreuther is gewoon net niets. Bijlow zijn de afgelopen jaren genoeg woorden aan vuilgemaakt. Daar kan je gewoon niet van op aan.
En dan de verdedigers. Beelen uitgevallen, Trauner zie bovenstaande en Hancko kwijt. Wat erachter stond is net niks. We hebben zat middenvelders en vleugelspelers, maar amper verdedigende backup.
En dan nog een spits die wél kan scoren. Ueda heeft genoeg kansen gehad maar maakt het niet waar. En wat erachter zit is beroerd
Het gaat om timing en prioriteiten. Als ze zoveel vertrouwen hebben in die ruwe diamant die Diarra zou moeten zijn, waarom dan ook nog Borges halen? Haal hem dan niet en leg dat geld bij het geld dat je voor die Deen hebt betaald. Dan kun je in plaats van die Deen wellicht iemand halen die ook echt een verbetering is ten opzichte van Ueda. Ik zie liever Sauer, Diarra, Slory en Moussa + een kanjer in de punt dan de combi die we nu hebben waarin je moet hopen dat één van de gokjes het ook echt gaat doen. Je ziet die fout bij de meeste clubs overigens: voor topper op positie A moet dan een topper op positie A terugkomen. Terwijl je misschien beter af bent met een eigen speler laten doorstromen op positie A en een topper op positie B, zeker als er op de bewuste positie A zich jeugd aandient.