[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14:27
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:58:
[...]

Natuurlijk, dat zaten ze vorig jaar ook allemaal toen Ajax met +9 punten voorsprong geen kampioen werd. Er was niemand die Ajax op 1 had voorspeld.

Dus nee ik zou analisten niet erbij halen om je mening kracht bij te zetten. Analisten moeten headlines scoren en clickbait genereren. De rest is minder belangrijk.
Vorig jaar was er een plan en een boel geluk. Nu is er geen plan meer en het geluk is op. Dan wordt de kwaliteit van veel spelers weer pijnlijk zichtbaar.

Zo over analisten denken lijkt me een beetje struisvogel gedrag. Er worden wel degelijk vaak zinnige dingen gezegd.
Vond Wim Kieft bijvoorbeeld wel verhelderend afgelopen zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:38:
Het zal een combinatie zijn van de trainer en een te zwakke selectie om mee te doen. Vergeet niet: je hebt nu enkel potjes tegen promovendi en degradatiekandidaten gehad.

Vorig jaar was het al een godswonder dat ze meededen. Dit jaar op enkele plekken een betere speler (Vooral Gloukh lijkt een versterking, maar die speelt ook nog niet altijd minimaal een 6). Maar ik denk oprecht dat Ajax gaat strijden om plek 3. Die selectie is niet zo slecht dat je niet in de top 5 gaat eindigen, maar meedoen voor top 2 is echt te veel gegrepen. Dat ze nu nog maar 6 punten achterstaan komt ook vooral door het makkelijke programma wat ze tot nu toe gehad hebben. Net zoals Heerenveen daardoor laag staat. Die hebben al best wel wat moeilijke ploegen gehad. De enige pot dat Ajax enigzins acceptabel voetbal op de mat legde (net aan) was tegen PSV een helft. Heitinga eruit gooien gaat de selectie niet ineens kwalitatief beter maken, zal wellicht wel e.e.a. verbloemen als een trainer meer behouden gaat spelen.
Dat is een manier om er naar te kijken en niet per se onjuist, maar Ajax heeft ook een historie van juist tegen de kleintjes slecht voetballen en punten verliezen. Ook vorig seizoen was het matig tegen de kleintjes in de eerste fase, pas later toen gevoelsmatig de nekslag voor Farioli ging komen draaide het ineens om.

Nu is dat geen enkele garantie dat het nu weer gebeurt, maar het is ook niet uit te sluiten dat het met wat aanpassingen ineens wel gaat lopen. En daarmee is het te makkelijk om trainers of selecties al bij voorbaat op basis van scorebordjournalistiek af te schrijven.

Het is altijd een combinatie van factoren en dat moet je wel objectief houden. Zo had Feyenoord vorig jaar ook een abominabel begin en dat was volgens sommigen 100% de schuld van Priske en alle blessures kwamen ook door hem maar zo slecht was het niet, maar bij Ajax mogen we dan wel direct concluderen dat het een oordeel over de selectie legt. Dat komt op mij selectief over. :)
De komende 6 weken gaan we het zien, eerst dat schijt interlandvoetbal, en dan komen er 4 lastige potten aan voor Ajax. Zou zomaar kunnen dat ze daar amper punten gaan scoren, dat zou op het moment logischer zijn dan dat ze die gaan winnen.

Mijn eigen club speelt dan wel goed voetbal, maar de frustratie bij mij zit daar vooral dat we maar niet scoren.
Tegen Aston villa 65 minuten gedomineerd, onterechte goal afgekeurd maar verder niet kunnen scoren. Tegen Utrecht idem, al was dat iets korter en voornamelijk de 1e helft. Tegen AZ ook. Dát breekt ons zo zwaar op. Het gat had al 9 punten moeten zijn, want AZ heeft dat punt gestolen.

PSV gaat alle kanten op. Dan weer een grote uitslag en ansich leuk spel, maar de week erop verliezen van Telstar.

Dit seizoen gaat de meest stabiele club de titel pakken. En op dit moment is dat Feyenoord.
De eerste paar wedstrijden wel, maar het seizoen is vrij lang en het is ook nog lang niet altijd overtuigend. Eerst dat schijtinterlandspul inderdaad en daarna gaan we het zien, maar niet alleen van Ajax, ook van de rest.
Blijft het dubbeltje voor Feyenoord de goede kant op vallen of krijg je toch tegenslag? Blessures kunnen altijd roet in het eten gooien en je weet nooit wat Van Persie weer in zijn hoofd haalt, dat blijft een tikkende tijdbom.
En PSV, misschien valt het daar ineens op zijn plaats. Komt Schouten uit de dip of zet Bosz het anders neer en gaat ineens alles weer van een leien dakje, dan heeft de rest van de Eredivisie het nakijken vrees ik.

Het kan alle kanten op gaan, ik voorzie nog hele interessante (en ook bij tijd en wijlen teleurstellende) tijden. Feyenoord staat er nu goed voor, dat zal niemand ontkennen. Maar nu al je geld op een club gaan zetten is wel erg optimistisch. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Welke analist heb je wel eens iets zinnigs horen zeggen, waar ze ook achter blijven staan als de resultaten ineens 180graden veranderen? Ik ken er geen
Het gaat niet over resultaten, het gaat over de kwaliteit van spelers en de selectie.
De Ajax selectie is misschien max nr 3 van Nederland. Zet daar een zwakke trainer voor en succes ermee.

Vervolgens verwacht (vrijwel) iedereen van Heitinga dat ie daarmee leuk voetbal speelt èn ook nog even mee doet om de titel.
Dat is gewoon niet realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Vorig jaar was er een plan en een boel geluk. Nu is er geen plan meer en het geluk is op. Dan wordt de kwaliteit van veel spelers weer pijnlijk zichtbaar.

Zo over analisten denken lijkt me een beetje struisvogel gedrag. Er worden wel degelijk vaak zinnige dingen gezegd.
Vond Wim Kieft bijvoorbeeld wel verhelderend afgelopen zondag.
Was Kieft een keer helder dan? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Sagat schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:55:
Moet zeggen dat Saur ook erg lekker speelt. Had niet verwacht dat die al zo snel, 'op zijn plek' zou zijn en eigenlijk gewoon op dit moment basis speler is. 'Paxie' was beter, maar dat is het leven als club in Nederland zulke jongens raak je kwijt (en die speelde er natuurlijk ook al een tijdje! Wie weet hoe ver Sauer is over 1-2 jaar?)
Ja, maar met Moussa, Sauer en Paixao heb je 3 goede buitenspelers en kan je nog eens wat wisselen of een blessure opvangen. Nu heb je 2 goede maar wisselvallige spelers en is het heel matig als een van die 2 er niet bij is of niet presteert (Sliti is wel een talent wat er aan komt, Slory heeft nog een lange weg te gaan).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:12:
[...]

Maar uhm, uiteindelijk hadden die analisten toch gelijk dat Ajax niet op de eerste plaats eindigde?
Dat klopt maar Ajax werd ook geen 4e of 5e in een totaal kansloos seizoen - zoals voorspeld door de analisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:20:
[...]

Ja, maar met Moussa, Sauer en Paixao heb je 3 goede buitenspelers en kan je nog eens wat wisselen of een blessure opvangen. Nu heb je 2 goede maar wisselvallige spelers en is het heel matig als een van die 2 er niet bij is of niet presteert (Sliti is wel een talent wat er aan komt, Slory heeft nog een lange weg te gaan).
Begrijp me niet verkeerd had hem er erg graag bijgehouden. En ja, je moet soms ook beetje geluk hebben met de aankopen. Voorin is het tot nu toe helaas een magere lichting. En dat is inderdaad weer ik het mis zie gaan, als 1 of 2 van de 3 basis spelers uitvalt wordt het lastig, en met alle 3 ugh.....

centraal Achterin idem, hoewel je op papier met trauner en Beelen normaliter kleine blessures en gele/rode kaarten zou moeten kunnen opvangen. qua backs denk ik dat het (wederom met budget in het achterhoofd) tevreden moeten zijn. Vooral smal/bos ben ik erg happy mee.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Welke analist heb je wel eens iets zinnigs horen zeggen, waar ze ook achter blijven staan als de resultaten ineens 180graden veranderen? Ik ken er geen
Van de Vaart zei vorig seizoen, toen Ajax met 9 punten voorstond, dat PSV kampioen zou worden.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:14
Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
[...]
Het kan alle kanten op gaan, ik voorzie nog hele interessante (en ook bij tijd en wijlen teleurstellende) tijden. Feyenoord staat er nu goed voor, dat zal niemand ontkennen. Maar nu al je geld op een club gaan zetten is wel erg optimistisch. :P
Absoluut. Het is ook te vroeg om 100% in te zetten op een club.
Alleen zijn de tekenen dat het tussen 2 clubs gaat er al wel. Geen garantie, maar wel een trend.

Vorig jaar had Feyenoord een soortgelijke start als Ajax nu heeft. Tegen kleine clubs dom puntverlies.
Veel blessures op plekken waar je het niet kon opvangen, niet met de sterkste 11 kunnen spelen en een slechte trainer.

uiteindelijk net aan 3e geworden en een midseason trainerswissel gehad. Het zal bij Ajax ongeveer zo gaan als bij ons een jaartje terug. Ik heb er iig veel deja vu momenten bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Dat klopt maar Ajax werd ook geen 4e of 5e in een totaal kansloos seizoen - zoals voorspeld door de analisten.
Het zijn ook meer dagkoersen dan gedegen analyses. Laat staan dat de seizoensvoorspellingen meestal voor de laatste inkomende en uitgaande transfers wordt gedaan. Er zit dermate veel onzekerheidsmarge in dat je daar amper tot niet iets uit kan concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
Het is altijd een combinatie van factoren en dat moet je wel objectief houden. Zo had Feyenoord vorig jaar ook een abominabel begin en dat was volgens sommigen 100% de schuld van Priske en alle blessures kwamen ook door hem maar zo slecht was het niet, maar bij Ajax mogen we dan wel direct concluderen dat het een oordeel over de selectie legt. Dat komt op mij selectief over. :)
Priske had volgens mij te maken met onze mexicaan uit vorm en een pre seizoen 2025/26 Ueda. Eigenlijk pas na de winterstop met Hwang en Moder erbij ging het elftal beter draaien...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:29:
Absoluut. Het is ook te vroeg om 100% in te zetten op een club.
Alleen zijn de tekenen dat het tussen 2 clubs gaat er al wel. Geen garantie, maar wel een trend.

Vorig jaar had Feyenoord een soortgelijke start als Ajax nu heeft. Tegen kleine clubs dom puntverlies.
Veel blessures op plekken waar je het niet kon opvangen, niet met de sterkste 11 kunnen spelen en een slechte trainer.

uiteindelijk net aan 3e geworden en een midseason trainerswissel gehad. Het zal bij Ajax ongeveer zo gaan als bij ons een jaartje terug. Ik heb er iig veel deja vu momenten bij.
En ook weigeren toe te geven dat de selectie minder was dan hij onder Slot leek, ja ik heb ook een hoop déjà vu momenten. :P

Of wij die tussentijdse trainerswissel gaan krijgen is nog maar de vraag. Enerzijds zou je zeggen dat kan toch niet anders? Anderzijds, als je hem er nu nog niet uit kiept en je gaat nog een traject in met extra hulp, dan moet je dat toch bijna wel doorzetten? Dan zou die trainerswissel in februari gaan komen of zo, wanneer blijkt dat zelfs na de hulp én extra kwaliteitsinjectie het nog steeds niet wil.
Maar nu ik terug denk, volgens mij was Priske ook in februari ontslagen? Als dat klopt dan worden het wel erg enge parallellen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:02:
[...]

En ook weigeren toe te geven dat de selectie minder was dan hij onder Slot leek, ja ik heb ook een hoop déjà vu momenten. :P

Of wij die tussentijdse trainerswissel gaan krijgen is nog maar de vraag. Enerzijds zou je zeggen dat kan toch niet anders? Anderzijds, als je hem er nu nog niet uit kiept en je gaat nog een traject in met extra hulp, dan moet je dat toch bijna wel doorzetten? Dan zou die trainerswissel in februari gaan komen of zo, wanneer blijkt dat zelfs na de hulp én extra kwaliteitsinjectie het nog steeds niet wil.
Maar nu ik terug denk, volgens mij was Priske ook in februari ontslagen? Als dat klopt dan worden het wel erg enge parallellen. :D
Dan komen er wel een paar leuke CL wedstrijden aan voor jullie 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
[...]

Priske hielp alle vastigheden van 3 jaar Slot om zeep door een ander systeem te gaan spelen. Uiteindelijk inderdaad begin februari ontslagen.

Bij Sparta Praag doet Priske het momenteel niet slecht gezien de stand. Zie dat ie net als ik nog geen fan is van Sivert Mannsverk ;)@toolkist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Priske inderdaad in februari ontslagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:16:
[...]

Het gaat niet over resultaten, het gaat over de kwaliteit van spelers en de selectie.
De mening van nagenoeg alle analisten valt of staat wel met de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:21:
[...]

Van de Vaart zei vorig seizoen, toen Ajax met 9 punten voorstond, dat PSV kampioen zou worden.
Dus jij vindt dat Vd Vaart altijd nuttige dingen zegt? Of heeft ie nu toevallig een keer een toevalstreffer gehad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:33
Nou de messias is gevonden hoor. Fred Grim wordt als assistent toegevoegd aan de technische staf bij Ajax.

Man o man, in welk universum gaat dit ook maar iets uitmaken??

[ Voor 23% gewijzigd door Henkie_NtA op 07-10-2025 15:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En het lek bij Ajax is boven, hoera.
Met Fred Grim als assistent worden we kampioen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
Henkie_NtA schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:59:
Nou de messias is gevonden hoor. Fred Grim wordt als assistent toegevoegd aan de technische staf bij Ajax.

Man o man, in welk universum gaat dit ook maar iets uitmaken??
Je mist nog belangrijkste punt uit de aankondiging. Het is op verzoek van John zelf... graaft dus rustig zijn eigen graf verder, want niks ten nadele van Grim die volgens mij een prima man is maar hij is trainer/coach van niveau KKD. Maar John is vast bang dat als hij betere trainer aanstelt hij al snel over schaduwt zou worden plus dat hij mogelijk denkt met nog meer "Ajax-DNA" hij minder snel ontslagen zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:58:
[...]

Dus jij vindt dat Vd Vaart altijd nuttige dingen zegt? Of heeft ie nu toevallig een keer een toevalstreffer gehad?
MIsschien een toevalstreffer. Maar wel een die hij logisch onderbouwde en volhield.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:33
Pompi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:03:
[...]

Je mist nog belangrijkste punt uit de aankondiging. Het is op verzoek van John zelf... graaft dus rustig zijn eigen graf verder, want niks ten nadele van Grim die volgens mij een prima man is maar hij is trainer/coach van niveau KKD. Maar John is vast bang dat als hij betere trainer aanstelt hij al snel over schaduwt zou worden plus dat hij mogelijk denkt met nog meer "Ajax-DNA" hij minder snel ontslagen zou worden.
Ik ken een trainer die ook wat verzoeken had, maar dat was allemaal veels te veeleisend....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 16:09

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:59:
En het lek bij Ajax is boven, hoera.
Met Fred Grim als assistent worden we kampioen }:|
Hahaha ik geloof mijn ogen niet. Amsterdams geneuzel op hoog niveau. Baantjes schuiven onder dezelfde cirkel van zogenaamde oud Ajacieden. Verschrikkelijk wat een kansloos gedoe toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:09:
[...]

Hahaha ik geloof mijn ogen niet. Amsterdams geneuzel op hoog niveau. Baantjes schuiven onder dezelfde cirkel van zogenaamde oud Ajacieden. Verschrikkelijk wat een kansloos gedoe toch weer.
Aangezien het ontslag van Heitinga nog niet op tafel ligt wie anders zou er nu willen instappen als assistent?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Grimmige sfeer in de Arena.

Maar hij past in het profiel.

Kaal, geen prestaties en Ajax DNA :+

Hij is 15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!

[ Voor 80% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2025 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:03
Ik ben als Feyenoord fan echt ontzettend dankbaar dat Johnny zich nu minder hoeft te richten op afwerkvormen en zich nog meer kan focusen op het bedenken van zijn tactische meesterzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:26:
15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!
Wat een armoede bij Ajax. Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor :r ;w 8)7

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:26:
Hij is 15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!
Dat zegt weinig over zijn kwaliteiten als assistent / veldtrainer.

Wat doet Pepijn Lijnders tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Grim heeft in het verleden prima werk verricht maar het is niet echt de naam waar je op hoopte. Het is meer een zoveelste uit den ouden doosch. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
wndlr schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:14:
[...]

Dat zegt weinig over zijn kwaliteiten als assistent / veldtrainer.
Noem dan eens iets waaruit blijkt dat Grim iets toevoegt :? Ik zie namelijk vooral een explosie van nepotisme.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:19:
Noem dan eens iets waaruit blijkt dat Grim iets toevoegt :? Ik zie namelijk vooral een explosie van nepotisme.
Wie wil er nu nog instappen als assistent met het risico dat Heitinga wel over een paar wedstrijden wordt ontslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Hij was eerder assistent van Blind, wie zou met deze suggestie gekomen zijn? Nog even een trap na voordat je de RvC helemaal verlaat? :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken