Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 85 ... 124 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11 20:48
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:58:
[...]

Natuurlijk, dat zaten ze vorig jaar ook allemaal toen Ajax met +9 punten voorsprong geen kampioen werd. Er was niemand die Ajax op 1 had voorspeld.

Dus nee ik zou analisten niet erbij halen om je mening kracht bij te zetten. Analisten moeten headlines scoren en clickbait genereren. De rest is minder belangrijk.
Vorig jaar was er een plan en een boel geluk. Nu is er geen plan meer en het geluk is op. Dan wordt de kwaliteit van veel spelers weer pijnlijk zichtbaar.

Zo over analisten denken lijkt me een beetje struisvogel gedrag. Er worden wel degelijk vaak zinnige dingen gezegd.
Vond Wim Kieft bijvoorbeeld wel verhelderend afgelopen zondag.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:38:
Het zal een combinatie zijn van de trainer en een te zwakke selectie om mee te doen. Vergeet niet: je hebt nu enkel potjes tegen promovendi en degradatiekandidaten gehad.

Vorig jaar was het al een godswonder dat ze meededen. Dit jaar op enkele plekken een betere speler (Vooral Gloukh lijkt een versterking, maar die speelt ook nog niet altijd minimaal een 6). Maar ik denk oprecht dat Ajax gaat strijden om plek 3. Die selectie is niet zo slecht dat je niet in de top 5 gaat eindigen, maar meedoen voor top 2 is echt te veel gegrepen. Dat ze nu nog maar 6 punten achterstaan komt ook vooral door het makkelijke programma wat ze tot nu toe gehad hebben. Net zoals Heerenveen daardoor laag staat. Die hebben al best wel wat moeilijke ploegen gehad. De enige pot dat Ajax enigzins acceptabel voetbal op de mat legde (net aan) was tegen PSV een helft. Heitinga eruit gooien gaat de selectie niet ineens kwalitatief beter maken, zal wellicht wel e.e.a. verbloemen als een trainer meer behouden gaat spelen.
Dat is een manier om er naar te kijken en niet per se onjuist, maar Ajax heeft ook een historie van juist tegen de kleintjes slecht voetballen en punten verliezen. Ook vorig seizoen was het matig tegen de kleintjes in de eerste fase, pas later toen gevoelsmatig de nekslag voor Farioli ging komen draaide het ineens om.

Nu is dat geen enkele garantie dat het nu weer gebeurt, maar het is ook niet uit te sluiten dat het met wat aanpassingen ineens wel gaat lopen. En daarmee is het te makkelijk om trainers of selecties al bij voorbaat op basis van scorebordjournalistiek af te schrijven.

Het is altijd een combinatie van factoren en dat moet je wel objectief houden. Zo had Feyenoord vorig jaar ook een abominabel begin en dat was volgens sommigen 100% de schuld van Priske en alle blessures kwamen ook door hem maar zo slecht was het niet, maar bij Ajax mogen we dan wel direct concluderen dat het een oordeel over de selectie legt. Dat komt op mij selectief over. :)
De komende 6 weken gaan we het zien, eerst dat schijt interlandvoetbal, en dan komen er 4 lastige potten aan voor Ajax. Zou zomaar kunnen dat ze daar amper punten gaan scoren, dat zou op het moment logischer zijn dan dat ze die gaan winnen.

Mijn eigen club speelt dan wel goed voetbal, maar de frustratie bij mij zit daar vooral dat we maar niet scoren.
Tegen Aston villa 65 minuten gedomineerd, onterechte goal afgekeurd maar verder niet kunnen scoren. Tegen Utrecht idem, al was dat iets korter en voornamelijk de 1e helft. Tegen AZ ook. Dát breekt ons zo zwaar op. Het gat had al 9 punten moeten zijn, want AZ heeft dat punt gestolen.

PSV gaat alle kanten op. Dan weer een grote uitslag en ansich leuk spel, maar de week erop verliezen van Telstar.

Dit seizoen gaat de meest stabiele club de titel pakken. En op dit moment is dat Feyenoord.
De eerste paar wedstrijden wel, maar het seizoen is vrij lang en het is ook nog lang niet altijd overtuigend. Eerst dat schijtinterlandspul inderdaad en daarna gaan we het zien, maar niet alleen van Ajax, ook van de rest.
Blijft het dubbeltje voor Feyenoord de goede kant op vallen of krijg je toch tegenslag? Blessures kunnen altijd roet in het eten gooien en je weet nooit wat Van Persie weer in zijn hoofd haalt, dat blijft een tikkende tijdbom.
En PSV, misschien valt het daar ineens op zijn plaats. Komt Schouten uit de dip of zet Bosz het anders neer en gaat ineens alles weer van een leien dakje, dan heeft de rest van de Eredivisie het nakijken vrees ik.

Het kan alle kanten op gaan, ik voorzie nog hele interessante (en ook bij tijd en wijlen teleurstellende) tijden. Feyenoord staat er nu goed voor, dat zal niemand ontkennen. Maar nu al je geld op een club gaan zetten is wel erg optimistisch. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Advizor
toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Welke analist heb je wel eens iets zinnigs horen zeggen, waar ze ook achter blijven staan als de resultaten ineens 180graden veranderen? Ik ken er geen
Het gaat niet over resultaten, het gaat over de kwaliteit van spelers en de selectie.
De Ajax selectie is misschien max nr 3 van Nederland. Zet daar een zwakke trainer voor en succes ermee.

Vervolgens verwacht (vrijwel) iedereen van Heitinga dat ie daarmee leuk voetbal speelt èn ook nog even mee doet om de titel.
Dat is gewoon niet realistisch.

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Vorig jaar was er een plan en een boel geluk. Nu is er geen plan meer en het geluk is op. Dan wordt de kwaliteit van veel spelers weer pijnlijk zichtbaar.

Zo over analisten denken lijkt me een beetje struisvogel gedrag. Er worden wel degelijk vaak zinnige dingen gezegd.
Vond Wim Kieft bijvoorbeeld wel verhelderend afgelopen zondag.
Was Kieft een keer helder dan? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-11 22:46
Sagat schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:55:
Moet zeggen dat Saur ook erg lekker speelt. Had niet verwacht dat die al zo snel, 'op zijn plek' zou zijn en eigenlijk gewoon op dit moment basis speler is. 'Paxie' was beter, maar dat is het leven als club in Nederland zulke jongens raak je kwijt (en die speelde er natuurlijk ook al een tijdje! Wie weet hoe ver Sauer is over 1-2 jaar?)
Ja, maar met Moussa, Sauer en Paixao heb je 3 goede buitenspelers en kan je nog eens wat wisselen of een blessure opvangen. Nu heb je 2 goede maar wisselvallige spelers en is het heel matig als een van die 2 er niet bij is of niet presteert (Sliti is wel een talent wat er aan komt, Slory heeft nog een lange weg te gaan).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:59

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:12:
[...]

Maar uhm, uiteindelijk hadden die analisten toch gelijk dat Ajax niet op de eerste plaats eindigde?
Dat klopt maar Ajax werd ook geen 4e of 5e in een totaal kansloos seizoen - zoals voorspeld door de analisten.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:20:
[...]

Ja, maar met Moussa, Sauer en Paixao heb je 3 goede buitenspelers en kan je nog eens wat wisselen of een blessure opvangen. Nu heb je 2 goede maar wisselvallige spelers en is het heel matig als een van die 2 er niet bij is of niet presteert (Sliti is wel een talent wat er aan komt, Slory heeft nog een lange weg te gaan).
Begrijp me niet verkeerd had hem er erg graag bijgehouden. En ja, je moet soms ook beetje geluk hebben met de aankopen. Voorin is het tot nu toe helaas een magere lichting. En dat is inderdaad weer ik het mis zie gaan, als 1 of 2 van de 3 basis spelers uitvalt wordt het lastig, en met alle 3 ugh.....

centraal Achterin idem, hoewel je op papier met trauner en Beelen normaliter kleine blessures en gele/rode kaarten zou moeten kunnen opvangen. qua backs denk ik dat het (wederom met budget in het achterhoofd) tevreden moeten zijn. Vooral smal/bos ben ik erg happy mee.

10 second ninja DONE

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24

ST10©DE

Dus.............

[...]

Welke analist heb je wel eens iets zinnigs horen zeggen, waar ze ook achter blijven staan als de resultaten ineens 180graden veranderen? Ik ken er geen
Van de Vaart zei vorig seizoen, toen Ajax met 9 punten voorstond, dat PSV kampioen zou worden.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
[...]
Het kan alle kanten op gaan, ik voorzie nog hele interessante (en ook bij tijd en wijlen teleurstellende) tijden. Feyenoord staat er nu goed voor, dat zal niemand ontkennen. Maar nu al je geld op een club gaan zetten is wel erg optimistisch. :P
Absoluut. Het is ook te vroeg om 100% in te zetten op een club.
Alleen zijn de tekenen dat het tussen 2 clubs gaat er al wel. Geen garantie, maar wel een trend.

Vorig jaar had Feyenoord een soortgelijke start als Ajax nu heeft. Tegen kleine clubs dom puntverlies.
Veel blessures op plekken waar je het niet kon opvangen, niet met de sterkste 11 kunnen spelen en een slechte trainer.

uiteindelijk net aan 3e geworden en een midseason trainerswissel gehad. Het zal bij Ajax ongeveer zo gaan als bij ons een jaartje terug. Ik heb er iig veel deja vu momenten bij.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Dat klopt maar Ajax werd ook geen 4e of 5e in een totaal kansloos seizoen - zoals voorspeld door de analisten.
Het zijn ook meer dagkoersen dan gedegen analyses. Laat staan dat de seizoensvoorspellingen meestal voor de laatste inkomende en uitgaande transfers wordt gedaan. Er zit dermate veel onzekerheidsmarge in dat je daar amper tot niet iets uit kan concluderen.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
Het is altijd een combinatie van factoren en dat moet je wel objectief houden. Zo had Feyenoord vorig jaar ook een abominabel begin en dat was volgens sommigen 100% de schuld van Priske en alle blessures kwamen ook door hem maar zo slecht was het niet, maar bij Ajax mogen we dan wel direct concluderen dat het een oordeel over de selectie legt. Dat komt op mij selectief over. :)
Priske had volgens mij te maken met onze mexicaan uit vorm en een pre seizoen 2025/26 Ueda. Eigenlijk pas na de winterstop met Hwang en Moder erbij ging het elftal beter draaien...

10 second ninja DONE

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:29:
Absoluut. Het is ook te vroeg om 100% in te zetten op een club.
Alleen zijn de tekenen dat het tussen 2 clubs gaat er al wel. Geen garantie, maar wel een trend.

Vorig jaar had Feyenoord een soortgelijke start als Ajax nu heeft. Tegen kleine clubs dom puntverlies.
Veel blessures op plekken waar je het niet kon opvangen, niet met de sterkste 11 kunnen spelen en een slechte trainer.

uiteindelijk net aan 3e geworden en een midseason trainerswissel gehad. Het zal bij Ajax ongeveer zo gaan als bij ons een jaartje terug. Ik heb er iig veel deja vu momenten bij.
En ook weigeren toe te geven dat de selectie minder was dan hij onder Slot leek, ja ik heb ook een hoop déjà vu momenten. :P

Of wij die tussentijdse trainerswissel gaan krijgen is nog maar de vraag. Enerzijds zou je zeggen dat kan toch niet anders? Anderzijds, als je hem er nu nog niet uit kiept en je gaat nog een traject in met extra hulp, dan moet je dat toch bijna wel doorzetten? Dan zou die trainerswissel in februari gaan komen of zo, wanneer blijkt dat zelfs na de hulp én extra kwaliteitsinjectie het nog steeds niet wil.
Maar nu ik terug denk, volgens mij was Priske ook in februari ontslagen? Als dat klopt dan worden het wel erg enge parallellen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:02:
[...]

En ook weigeren toe te geven dat de selectie minder was dan hij onder Slot leek, ja ik heb ook een hoop déjà vu momenten. :P

Of wij die tussentijdse trainerswissel gaan krijgen is nog maar de vraag. Enerzijds zou je zeggen dat kan toch niet anders? Anderzijds, als je hem er nu nog niet uit kiept en je gaat nog een traject in met extra hulp, dan moet je dat toch bijna wel doorzetten? Dan zou die trainerswissel in februari gaan komen of zo, wanneer blijkt dat zelfs na de hulp én extra kwaliteitsinjectie het nog steeds niet wil.
Maar nu ik terug denk, volgens mij was Priske ook in februari ontslagen? Als dat klopt dan worden het wel erg enge parallellen. :D
Dan komen er wel een paar leuke CL wedstrijden aan voor jullie 8)

10 second ninja DONE

• Advizor
[...]

Priske hielp alle vastigheden van 3 jaar Slot om zeep door een ander systeem te gaan spelen. Uiteindelijk inderdaad begin februari ontslagen.

Bij Sparta Praag doet Priske het momenteel niet slecht gezien de stand. Zie dat ie net als ik nog geen fan is van Sivert Mannsverk ;)@toolkist

• LZ86
[...]

Priske inderdaad in februari ontslagen :+

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:16:
[...]

Het gaat niet over resultaten, het gaat over de kwaliteit van spelers en de selectie.
De mening van nagenoeg alle analisten valt of staat wel met de resultaten.

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:21:
[...]

Van de Vaart zei vorig seizoen, toen Ajax met 9 punten voorstond, dat PSV kampioen zou worden.
Dus jij vindt dat Vd Vaart altijd nuttige dingen zegt? Of heeft ie nu toevallig een keer een toevalstreffer gehad?

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:34
Nou de messias is gevonden hoor. Fred Grim wordt als assistent toegevoegd aan de technische staf bij Ajax.

Man o man, in welk universum gaat dit ook maar iets uitmaken??

[ Voor 23% gewijzigd door Henkie_NtA op 07-10-2025 15:59 ]

• toolkist
  • Niet online
En het lek bij Ajax is boven, hoera.
Met Fred Grim als assistent worden we kampioen }:|

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:44
Henkie_NtA schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:59:
Nou de messias is gevonden hoor. Fred Grim wordt als assistent toegevoegd aan de technische staf bij Ajax.

Man o man, in welk universum gaat dit ook maar iets uitmaken??
Je mist nog belangrijkste punt uit de aankondiging. Het is op verzoek van John zelf... graaft dus rustig zijn eigen graf verder, want niks ten nadele van Grim die volgens mij een prima man is maar hij is trainer/coach van niveau KKD. Maar John is vast bang dat als hij betere trainer aanstelt hij al snel over schaduwt zou worden plus dat hij mogelijk denkt met nog meer "Ajax-DNA" hij minder snel ontslagen zou worden.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:58:
[...]

Dus jij vindt dat Vd Vaart altijd nuttige dingen zegt? Of heeft ie nu toevallig een keer een toevalstreffer gehad?
MIsschien een toevalstreffer. Maar wel een die hij logisch onderbouwde en volhield.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:34
Pompi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:03:
[...]

Je mist nog belangrijkste punt uit de aankondiging. Het is op verzoek van John zelf... graaft dus rustig zijn eigen graf verder, want niks ten nadele van Grim die volgens mij een prima man is maar hij is trainer/coach van niveau KKD. Maar John is vast bang dat als hij betere trainer aanstelt hij al snel over schaduwt zou worden plus dat hij mogelijk denkt met nog meer "Ajax-DNA" hij minder snel ontslagen zou worden.
Ik ken een trainer die ook wat verzoeken had, maar dat was allemaal veels te veeleisend....

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:59:
En het lek bij Ajax is boven, hoera.
Met Fred Grim als assistent worden we kampioen }:|
Hahaha ik geloof mijn ogen niet. Amsterdams geneuzel op hoog niveau. Baantjes schuiven onder dezelfde cirkel van zogenaamde oud Ajacieden. Verschrikkelijk wat een kansloos gedoe toch weer.

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:09:
[...]

Hahaha ik geloof mijn ogen niet. Amsterdams geneuzel op hoog niveau. Baantjes schuiven onder dezelfde cirkel van zogenaamde oud Ajacieden. Verschrikkelijk wat een kansloos gedoe toch weer.
Aangezien het ontslag van Heitinga nog niet op tafel ligt wie anders zou er nu willen instappen als assistent?

• LZ86
Grimmige sfeer in de Arena.

Maar hij past in het profiel.

Kaal, geen prestaties en Ajax DNA :+

Hij is 15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!

[ Voor 80% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2025 16:32 ]

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:16
Ik ben als Feyenoord fan echt ontzettend dankbaar dat Johnny zich nu minder hoeft te richten op afwerkvormen en zich nog meer kan focusen op het bedenken van zijn tactische meesterzetten.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
LZ86 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:26:
15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!
Wat een armoede bij Ajax. Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor :r ;w 8)7

XXXVI

• wndlr
  • Niet online
Hij is 15e geworden met RKC, gedegradeerd met Willem II en 7de geworden met Emmen in de Keuken Kampioen Divisie. Lijkt me een topper!
Dat zegt weinig over zijn kwaliteiten als assistent / veldtrainer.

Wat doet Pepijn Lijnders tegenwoordig?

• Gonadan

Gonadan

Grim heeft in het verleden prima werk verricht maar het is niet echt de naam waar je op hoopte. Het is meer een zoveelste uit den ouden doosch. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
wndlr schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:14:
[...]

Dat zegt weinig over zijn kwaliteiten als assistent / veldtrainer.
Noem dan eens iets waaruit blijkt dat Grim iets toevoegt :? Ik zie namelijk vooral een explosie van nepotisme.

XXXVI

• wndlr
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:19:
Noem dan eens iets waaruit blijkt dat Grim iets toevoegt :? Ik zie namelijk vooral een explosie van nepotisme.
Wie wil er nu nog instappen als assistent met het risico dat Heitinga wel over een paar wedstrijden wordt ontslagen?

• Gonadan

Gonadan

Hij was eerder assistent van Blind, wie zou met deze suggestie gekomen zijn? Nog even een trap na voordat je de RvC helemaal verlaat? :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Nu nog wachten op een versterking deze wintertransfer: Daley Blind op linksback.
Dan heb je een droom opstelling met Blind, Klaassen en Berghuis _O-

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Grimmige sfeer in de Arena.

Maar hij past in het profiel.

Kaal, geen prestaties en Ajax DNA :+

De enige conclusie die je daar uit kunt trekken is dat het geen goede hoofdtrainer is, daarom is hij nu “assistent”. Maar het kalf gaat zoals altijd eerst moeten verzuipen alvorens er oplossingen komen. Wat dat aangaat is het jammer dat er zo’n 5e kolonne over Ajax hangt. 90% van die lui gaat het niet om Ajax maar om een CV boost en bijbehorend LinkedIn gelul.

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 07-10-2025 18:27 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

wndlr schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:21:
[...]

Aangezien het ontslag van Heitinga nog niet op tafel ligt wie anders zou er nu willen instappen als assistent?
Ik mag hopen niemand.

• Advizor
wndlr schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:25:
[...]

Wie wil er nu nog instappen als assistent met het risico dat Heitinga wel over een paar wedstrijden wordt ontslagen?
Er is geen alternatief, dus Heitinga blijft gewoon zitten tot de Kerst.

Had die malle Arno Vermeulen toch gelijk.

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:01
Benieuwd wie het hulpje van Kroes wordt, heb iets vernomen over ene Marco Vermars…

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-11 20:49
[...]

Ze hebben blijkbaar besloten dat dit vooraf kansloze huwelijk koste wat het kost moet slagen. Dus deze situatie gaat inderdaad nog maanden door etteren.

Ik had het nog begrepen als je net als toen met Gio een trainer met een behoorlijke staat van dienst er naast zet. Maar Grim is toch een nobody als trainer? Men denkt nu een jaar met de beste trainer van Nederland meelopen heeft hem niks geleerd, nu nemen we er een die nooit wat gepresteerd heeft. Maar hij heeft wel Ajax DNA dus alles komt goed.

Maak me maar wakker als Ajax ooit nog op een voetbalclub gaat lijken. Wat een aanfluiting.

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:38:
[...]

Vooralsnog niet. Hij had het over hulp voor Kroes, dat heb ik nog niet gezien. Hulp voor Heitinga hing al maanden in de lucht, dat is geen nieuws.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:18:
[...]

Vooralsnog niet. Hij had het over hulp voor Kroes, dat heb ik nog niet gezien. Hulp voor Heitinga hing al maanden in de lucht, dat is geen nieuws.
En toch zullen Klaassen en Berghuis gewoon weer spelen in het weekend. Adviseur ik zou zeggen:
Jaros
Mokio Itakura Sutalo Rosa
Baas Taylor Gloukh
Godts Dolberg Moro

Ga je met onze clowns spelen dan moet je 5-4-1 of variant op 5-3-2 gaan spelen met wingbacks.

Baas dezelfde rol geven als Blind vroeger onder Ten Hag. Inzakken en het spel maken wat hij goed kan.

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 07-10-2025 19:36 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:33

Agent47

I always close my contracts.

In deze staat krijgt Ajax het tot 1-1-2026 gewoon zwaar, op Excelsior thuis na.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• LZ86
Agent47 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
In deze staat krijgt Ajax het tot 1-1-2026 gewoon zwaar, op Excelsior thuis na.
Zal je zien dat ze alles winnen buiten precies die :+

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:38:
[...]

Er zijn genoeg alternatieven, maar ze durven gewoon niet door te pakken omdat ie nog niet verloren heeft in de competitie.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:33:
[...]

En toch zullen Klaassen en Berghuis gewoon weer spelen in het weekend.
Gelukkig niet, of heeft Koeman ze opgeroepen?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:58:
[...]

Wel weer een flauwe opmerking. Je vraag was of je wel eens een analist iets zinnigs heb horen zeggen. Niet altijd. Discutabele discussietechniek.
[...]

Ik heb dus een perfect voorbeeld gegeven op je vraag.

• Advizor
ST10©DE schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Wel weer een flauwe opmerking. Je vraag was of je wel eens een analist iets zinnigs heb horen zeggen. Niet altijd. Discutabele discussietechniek.
[...]
Ik heb dus een perfect voorbeeld gegeven op je vraag.
Vd Vaart zegt zeker vaak zinnige dingen. Volgens mij een Ajacied die geregeld terecht kritisch is op zijn eigen club. Niks mis mee.

Je kunt de duiders in praatprogramma's wel allemaal negeren, maar dat is natuurlijk een beetje struisvogel gedrag.

• Gonadan

Gonadan

Van der Vaart heeft altijd hele goede ideeën over frikandellen. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
  • Laatst online: 10:15
Gonadan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:15:
Van der Vaart heeft altijd hele goede ideeën over frikandellen. :9
Dat klinkt fout, maar is waarschijnlijk goed bedoeld, ik zet de frietpan nog ff aan :P

• wndlr
  • Niet online
En toch zullen Klaassen en Berghuis gewoon weer spelen in het weekend. Adviseur ik zou zeggen:
Jaros
Baas Taylor Gloukh
Godts Dolberg Moro
Van die 11 zullen er ongetwijfeld twee niet fit genoeg zijn om te starten tegen AZ, want zo gaat het het hele seizoen al. :F

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:22
[...]

Jaros
Baas Taylor Gloukh
Godts Dolberg Moro

Ga je met onze clowns spelen dan moet je 5-4-1 of variant op 5-3-2 gaan spelen met wingbacks.

Baas dezelfde rol geven als Blind vroeger onder Ten Hag. Inzakken en het spel maken wat hij goed kan.
Ik zou Mokio en Baas omruilen. Verder denk ik geen sterkeere opstelling te kunnen verzinnen met de huidige selectie.

• LZ86
wndlr schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 03:58:
[...]

Van die 11 zullen er ongetwijfeld twee niet fit genoeg zijn om te starten tegen AZ, want zo gaat het het hele seizoen al. :F
Das mooi, dan kunnen daar Berghuis en Klaassen staan 8)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:02
Megupe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 08:53:
[...]

Ik zou Mokio en Baas omruilen. Verder denk ik geen sterkeere opstelling te kunnen verzinnen met de huidige selectie.
Eens.
Rosa is toch ook een lek in de verdediging? Dan maar Gaaie. Heb je tenminste nog een voorzet op zijn tijd.

• Megupe
Harribo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:39:
[...]

Eens.
Rosa is toch ook een lek in de verdediging? Dan maar Gaaie. Heb je tenminste nog een voorzet op zijn tijd.
Bij Rosa heb ik nog totaal geen goed beeld. Durf dus niet te zeggen of hij beter of slechter dan gaaei is.

• Advizor
[...]

Behalve dat Itakura geblesseerd is, en Moro armoe.

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:54:
[...]

Blijf nog lekker ff door jinxen, dan lach ik extra als ie tegen Feyenoord de winnende scoort ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

En er is komend weekend geen speelronde in de ED.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Megupe
[...]

beiden sla ik hoger aan dan bergwijndal.

• Advizor
toolkist schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:03:
[...]

Blijf nog lekker ff door jinxen, dan lach ik extra als ie tegen Feyenoord de winnende scoort ;)
Nog niks laten zien. Net als je andere ster Mannsverk. ;)

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Die REFCAM beelden van Manschot van afgelopen zondag zijn wel heel erg vet zeg!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06
Ja, echt nice. Hopelijk over niet al te lange tijd Live beschikbaar ook zoals in de F1. Deze scheids floot bij uitzondering nou eens wel (zo goed als) foutloos.

• ephymerous
Van der Vaart heeft treffende teksten over Heitinga en (Nigel) de Jong :+
Ik heb nooit de indruk gehad dat ik met professors in het team heb gezeten, maar ze gebruiken woorden waar ze zelf de betekenis niet van weten.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:07:
[...]

Nog niks laten zien. Net als je andere ster Mannsverk. ;)
En Forbs.. Oh wacht die past natuurlijk niet in het plaatje wat je probeert te schetsen ;)

• Advizor
toolkist schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:47:
[...]

En Forbs.. Oh wacht die past natuurlijk niet in het plaatje wat je probeert te schetsen ;)
Geen idee wat voor punt je nu probeert te maken. Ik heb je meermaals zien roepen dat Forbs verkocht moest worden.

• Gonadan

Gonadan

Dan haal je de opbouwende kwaliteiten van Baas naar helemaal linksachter, dat lijkt me ook wat zonde, juist in de as kan je Baas goed gebruiken. Dat Mokio tegen viel afgelopen keer klopt zeker, maar dat was ook voor het eerst sinds lange tijd dat hij weer een keer op links stond, die verdient nog wel een kans, in tegenstelling tot Wijndal.

En eventueel Edvardsen voor Moro wanneer je iets meer zekerheid en werklust nodig hebt.
Harribo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:39:
[...]

Eens.
Rosa is juist vrij stabiel in de verdediging, althans vergeleken met de andere backs. Hij heeft ook wel centraal gestaan en dat ging op zich ook oké. Het zal geen topper worden en je moet hem niet laten opbouwen, maar wanneer het om verdedigen gaat is het 100% beter dan Gaaei.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Megupe
Gonadan schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:05:
[...]

Dan haal je de opbouwende kwaliteiten van Baas naar helemaal linksachter, dat lijkt me ook wat zonde, juist in de as kan je Baas goed gebruiken. Dat Mokio tegen viel afgelopen keer klopt zeker, maar dat was ook voor het eerst sinds lange tijd dat hij weer een keer op links stond, die verdient nog wel een kans, in tegenstelling tot Wijndal.

En eventueel Edvardsen voor Moro wanneer je iets meer zekerheid en werklust nodig hebt.

[...]

Rosa is juist vrij stabiel in de verdediging, althans vergeleken met de andere backs. Hij heeft ook wel centraal gestaan en dat ging op zich ook oké. Het zal geen topper worden en je moet hem niet laten opbouwen, maar wanneer het om verdedigen gaat is het 100% beter dan Gaaei.
Mijn inzet was alleen de linies. Niet of iemand links of rechts of midden staat.
Maar ik zou ook voor baas centraal achterin gaan.

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:17:
[...]

Mijn inzet was alleen de linies. Niet of iemand links of rechts of midden staat.
Maar ik zou ook voor baas centraal achterin gaan.
Maar wie zet je dan LB als Baas CV staat en Mokio op midden?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Megupe
Gonadan schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Ik doe ff een Heitinga en zeg niet over nagedacht.

• ph4ge
Feyenoord zonder internationals wordt ondertussen thuis afgedroogd door FC Dordrecht. Zo breed is de selectie kennelijk niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• KillaZ
  • Laatst online: 15:29
[...]

Late duit in het zakje, maar ik vind Vink daarin best sterk :) Die mag van mij best wel vaker aanschuiven bij de wat langere discussies.

K to the KillaZ

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:07:
Feyenoord zonder internationals wordt ondertussen thuis afgedroogd door FC Dordrecht. Zo breed is de selectie kennelijk niet.
Aanval en verdediging zijn idd niet erg goed bezet wmb buiten de basis. Verdediging op papier wel met Trauner en beelen achter de hand, maar beiden geblesseerd volgens mij.

Middenveld is wel goed bezet maar dat zijn allemaal internationals (valante misschien nog jong oranje? Hoewel die volgens mij ook wel naar het echte oranje mag/kan) dus daar blijft dan niet veel over.

edit:
3 basis spelers meegedaan
achmed 1 helft
steijn 1 helft (die niet in best vorm steekt)
en Valente kwartiertje

Voor de rest wmb allemaal vrij onbekende namen...(ja bijlow op doel, maar iets met wedstrijdritme :X )

edit2:
4 basis spelers, had Smal gemist. Borges en tengsted natuurlijk wel bekende namen, en plug heb ik ook wel eens hier genoemd zien worden....maar dan is het ook echt klaar :P

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 09-10-2025 13:32 ]

10 second ninja DONE

• Harribo
Gonadan schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:05:
[...]

Zag hem anders tegen Marseille meerdere malen aan de buitenkant verdedigen, hoe onnozel kan je zijn als back. Les 1 als back.
Dan moet Gaaie wel een extreem slechte verdediger zijn.

• Harribo
Snap je reactie, het is niet geweldig van Feyenoord.
Toch er zijn wat extra factoren volgens mij buiten het missen van de internationals...
Ten eerste de motivatie. Een aantal bij Feyenoord gelooft het wrs wel en bij Dordrecht zitten spelers die zich mooi in de kijker kunnen spelen bij het grote Feyenoord. Hun grote kans.
En ten tweede... Vergis je niet in een kkd ploeg. Ik heb het gezien toen Groningen degradeerde, die vlogen meteen naar plek 14 in de kkd omdat de kkd heel anders spelen is. Zie ook Willem II.
Dat vergt normaal gesproken ook aanpassingstijd.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

lol. Gezien wie er speelden?

• ph4ge
Tengstedt alleen is meer waard, of heeft in ieder geval meer gekost, als heel FC Dordrecht. Borges is de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis. Natuurlijk is het een oefenwedstrijd, maar juist dit is de kans om je te laten zien en kennelijk zijn ze dus gewoon niet goed genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 09-10-2025 14:49 ]

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

ph4ge schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:48:
[...]

Tengstedt alleen is meer waard, of heeft in ieder geval meer gekost, als heel FC Dordrecht. Borges is de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis. Natuurlijk is het een oefenwedstrijd, maar juist dit is de kans om je te laten zien en kennelijk zijn ze dus gewoon niet goed genoeg.
Met z'n tweeën draag je geen elftal.

Bovendien:
Harribo schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:56:
[...]
Snap je reactie, het is niet geweldig van Feyenoord.
Toch er zijn wat extra factoren volgens mij buiten het missen van de internationals...
Ten eerste de motivatie. Een aantal bij Feyenoord gelooft het wrs wel en bij Dordrecht zitten spelers die zich mooi in de kijker kunnen spelen bij het grote Feyenoord. Hun grote kans.
En ten tweede... Vergis je niet in een kkd ploeg. Ik heb het gezien toen Groningen degradeerde, die vlogen meteen naar plek 14 in de kkd omdat de kkd heel anders spelen is. Zie ook Willem II.
Dat vergt normaal gesproken ook aanpassingstijd.

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

Zag hem anders tegen Marseille meerdere malen aan de buitenkant verdedigen, hoe onnozel kan je zijn als back. Les 1 als back.
Dan moet Gaaie wel een extreem slechte verdediger zijn.
Klopt. Gaaei heeft een enorme gunfactor vanwege zijn onophoudelijke loopvermogen en drive, en zwabbert er af en toe een legendarische bal in of voor. Maar voetballen kan hij eigenlijk helemaal niet. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Nou ja mochten mensen nog denken dat Feyenoord ondermaats speelde, Fortuna had er tegen Lierse SK uit de Belgische 2e klasse blijkbaar helemaal geen zin in (1-8)

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:20
Fortuna moest natuurlijk ook al zijn internationals missen :+

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:46:
[...]

Geen idee wat voor punt je nu probeert te maken. Ik heb je meermaals zien roepen dat Forbs verkocht moest worden.
Ik heb meerdere keren gezegd dat Forbs niet verkocht moest worden.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

• Advizor
toolkist schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:57:
[...]
Ik heb meerdere keren gezegd dat Forbs niet verkocht moest worden.
Oh dat is heel gek..
Een greep uit het vorige topic:
toolkist schreef op 12 augustus 2024 @ 22:43
Wat mij betreft Forbs, Bergwijn en Akpom verkopen als de gelegenheid er is
Na een bod van 15 miljoen:
Rij jij of rij ik?

HUP PAK DIE AUTO, WE GAAN NAAR AMSTERDAM. IK NEEM DE STRIK MEE
Verder snap ik ook totaal niet waarom je spelers als Mannsverk en Moro maar blijft verdedigen. Blijkbaar neemt de emotie het dan toch over van de realiteit.
Het is een beetje alsof ik zou beweren dat Ivanusec een geslaagde aankoop was, of Borges en Tengstedt geweldige spelers zijn.

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:46:
Tja, waar Sutalo en Gaaei vorig jaar de kans hebben gekregen om te laten zien dat ze toch wel iets kunnen als het elftal geen los zand is, heeft Forbs die kans niet meer gekregen. We zullen zien hoe het bij Club nu gaat, ik denk dat we nog wel eens spijt kunnen krijgen van deze verkoop.
toolkist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:28:
[...]

Daardoor was Edvardsen al gehaald, als concurrent op links. Plus je had Forbbs gewoon kunnen houden als een speler die wat anders kan brengen
Speciaal voor jou @Advizor
Je weet wel, mensen kunnen van mening veranderen.... :O

• toolkist
  • Niet online
Moro krijgt van mij gewoon de tijd om te wennen, gek he? Dat jij Tengsted of Borges de tijd niet wil geven is jouw probleem. Wel negatief blijven als die ineens blijken te aarden en goed gaan presteren he!

Waar is je kritiek op alle Feyenoord supporters hier die vorig jaar Ueda bij de enkels afzaagden?

[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 10-10-2025 14:40 ]

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Gewoon GEEN linksback, je kan ook met drie verdedigers spelen. Je moet spelen naar het materiaal dat je hebt.

• Harribo
Dat is ook niet best en dat met toch veel van de basis 11.

• toolkist
  • Niet online
Tristan Wins schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Gewoon GEEN linksback, je kan ook met drie verdedigers spelen. Je moet spelen naar het materiaal dat je hebt.
Dat is wel vragen om problemen, dan moet je haast automatisch naar 5-3-2 of 3-4-3

• Advizor
toolkist schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:39:
Moro krijgt van mij gewoon de tijd om te wennen, gek he? Dat jij Tengsted of Borges de tijd niet wil geven is jouw probleem. Wel negatief blijven als die ineens blijken te aarden en goed gaan presteren he!

Waar is je kritiek op alle Feyenoord supporters hier die vorig jaar Ueda bij de enkels afzaagden?
Steeds de aandacht verleggen van het onderwerp maakt het geen argument.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Advizor schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:09:
[...]

Offtopic

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 13-10-2025 14:47 ]

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:09:
[...]

Steeds de posts negeren die je ongelijk tonen ook niet. Maar ik ben er wel klaar mee

• Advizor
toolkist schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 23:31:
[...]

Steeds de posts negeren die je ongelijk tonen ook niet. Maar ik ben er wel klaar mee
Het ging over Moro en Mokio. Jij vindt dit (grote) talenten, net als Mannsverk. Die gaat volgens jou zelfs de Premier League halen.
Ik vind deze spelers niet veel, omdat ze nog niets hebben laten zien en verder nergens in uitblinken.
Vervolgens haal je Forbs en Ueda er bij, wat werkelijk helemaal niets met de discussie te maken heeft.

Ik hoef geen gelijk, maar onderbouw op zijn minst je mening.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
Kan ik deze discussie in PDF of epub krijgen? Heerlijk voer voor als ik ooit niet kan slapen :O

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06
Het wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we weer lekker zeiken op onze cluppies ipv op elkaar.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Yessss, die irritante interlands zitten er weer op, en de competitie gaat weer verder!

Benieuwd of Feyenoord het tegen een mindere god ook kan, of dat we dan weer ouderwets op onze snufferd gaan.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:05

Stimulate14

⭐⭐⭐

DutchOwnage schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:01:
Het wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we weer lekker zeiken op onze cluppies ipv op elkaar.
_/-\o_ . Het is maar een spelletje jongens, niet zo druk maken.

• ephymerous
Stimulate14 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:08:
[...]

Maar wel de belangrijkste bijzaak in het leven ;)

XXXVI

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Stimulate14 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:08:
[...]

Je klinkt net als m'n vriendin (en die snapt het ook niet :+)

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:56
Misschien begrijpt je vriendin het beter als je uitlegt dat je door het zeiken op de club, voorkomt dat je op haar zeikt?

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:20
JanW schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:32:
Kan ik deze discussie in PDF of epub krijgen? Heerlijk voer voor als ik ooit niet kan slapen :O
Qua slaapverwekkend materiaal niks te klagen op dit moment toch? Gewoon een wedstrijd van Ajax aanzetten ;)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:35:
[...]

Je klinkt net als m'n vriendin (en die snapt het ook niet :+)
Zeg tegen haar dat Instagram ook nergens op slaat.. benieuwd wat dan de reactie is. ;)

Ajax is ook slaapverwekkend, maar dat vind ik eigenlijk van de hele Eredivisie. Het contrast tussen de competities wordt echt heel groot. Ajax stelt niets voor dit seizoen, maar straat gewoon stevig derde. Net als de rest hoor, dat is een beetje mijn punt. :)

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:20
HollowGamer schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ajax is ook slaapverwekkend, maar dat vind ik eigenlijk van de hele Eredivisie. Het contrast tussen de competities wordt echt heel groot. Ajax stelt niets voor dit seizoen, maar straat gewoon stevig derde. Net als de rest hoor, dat is een beetje mijn punt. :)
Ik denk dat we in Nederland moeten accepteren dat het een golfbeweging is. We hebben een periode gehad waarin Ajax het geweldig gedaan heeft maar er zijn grote (financiële) risico's genomen. Je ziet dat bij het minste geringste het kaartenhuis in elkaar stort. Op termijn is het gewoon niet vol te houden om structureel de CL te overleven.
Feyenoord heeft het geweldig gedaan met Slot en ook de broodnodige punten binnengeharkt maar ook daar zie je dat hem opvolgen nog niet zo 1,2,3 gedaan is en ook PSV lijkt een jasje uit gedaan te hebben met het vertrek van enkele bepalende spelers.

Dezelfde kwaliteit terugkopen als wat vertrekt is voor Nederlandse clubs bijna niet te doen dus je zal altijd afhankelijk zijn van een voltreffer, aangevuld met eigen jeugd. En ook bij dat laatste moet je net een goede lichting hebben.
Ik hoop dat deze situatie voor Ajax ook weer betekent dat men terug naar de basis gaat, dat waar men altijd goed in is geweest: de eigen jeugd. Aankopen zijn prima maar ze moeten wel een versterking zijn, anders kan je net zo goed een eigen jongen de kans geven.
Zo'n McConnell (of hoe heet ie) van Liverpool huren en vervolgens nooit laten spelen, waarom in godsnaam?
Als je in de jeugd loopt en je ziet dit beleid dan begrijp ik best dat je uitwijkt naar AZ of Feyenoord.

De aanstelling van een onervaren (en reeds eerder mislukte) trainer als Heitinga is wat dat betreft ook killing voor je wederopbouw. De CL kan je wel vergeten zolang hij er zit, terwijl die miljoenen juist broodnodig zijn en je interessanter bent voor eventuele versterkingen en voor het behoud van bepalende spelers.
Je moet er toch niet aan denken dat je straks spelers als Sutalo en Gloukh kwijt bent, geen CL speelt en je het moet doen met brandhout als Klaassen, Berghuis, Wijndal, Regeer en meer ;w
Pagina: 1 ... 85 ... 124 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken