Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 86 ... 124 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
Interlands weer voorbij! *O*

Benieuwd hoe de teams uit deze onderbreking komen. Dit weekend al wat zware jongens voor iig Ajax en een klein beetje PSV

Ajax zie ik niet winnen van AZ, maar het meest stabiele team is AZ nou ook weer niet. De eerste echte krachtmeting voor Ajax in de ED naast de pot tegen PSV.

PSV tegen de Eagles was vroeger 3 punten voor Eindhoven, maar GAE speelt dit seizoen leuk voetbal en komen goed voor de dag. Liggen zeker kansen voor de Deventenaren.

Feyenoord is het verplicht aan zijn stand om te winnen tegen de nr laatst, dus dat zal ook wel onnodig spannend gaan worden.

Ik heb er weer zin in

• LZ86
toolkist schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:05:
[...]

Dat is wel vragen om problemen, dan moet je haast automatisch naar 5-3-2 of 3-4-3
3-4-3 is voor Ajax wellicht helemaal niet zo gek toch? De backs zijn gewoon slecht, winst om die niet op te stellen.

De beste linie bij het huidige Ajax is het middenveld. Daar kan je dan 4 lui opstellen, waar je er in 4-3-3 weer eentje moet banken.

Kan je met die Gloukh, Taylor en Morio spelen, en kan Heitinga alsnog zijn beste vriend Klaassen opstellen zonder dat dit ten koste gaat van een van de voorgenoemde 3. Zal wellicht voor de aanvoer richting de aanvallers ook beter lopen.

DIe goals tegen krijgt Ajax toch wel, maar als ze er meer maken dan de tegenstander pak je toch de puntjes.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45
LZ86 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:40:
Interlands weer voorbij! *O*

Benieuwd hoe de teams uit deze onderbreking komen. Dit weekend al wat zware jongens voor iig Ajax en een klein beetje PSV

Ajax zie ik niet winnen van AZ, maar het meest stabiele team is AZ nou ook weer niet. De eerste echte krachtmeting voor Ajax in de ED naast de pot tegen PSV.

PSV tegen de Eagles was vroeger 3 punten voor Eindhoven, maar GAE speelt dit seizoen leuk voetbal en komen goed voor de dag. Liggen zeker kansen voor de Deventenaren.

Feyenoord is het verplicht aan zijn stand om te winnen tegen de nr laatst, dus dat zal ook wel onnodig spannend gaan worden.

Ik heb er weer zin in
AZ mist geloof ik wel nog Parrot en Meerdink

• LZ86
Chrisjuh_15 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:35:
[...]

Je klinkt net als m'n vriendin (en die snapt het ook niet :+)
Laat haar buitenspel uitleggen :+

• LZ86
Deadsy schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:48:
[...]

AZ mist geloof ik wel nog Parrot en Meerdink
Parrot is volgens mij weer terug. Hij heeft iig in die interlands afgelopen week minuten gemaakt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Parrot is net weer terug inderdaad.
LZ86 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:40:

Ik heb er weer zin in
Zo zit ik ook vaak voor de TV inderdaad. _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:20
LZ86 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

3-4-3 is voor Ajax wellicht helemaal niet zo gek toch? De backs zijn gewoon slecht, winst om die niet op te stellen.

De beste linie bij het huidige Ajax is het middenveld. Daar kan je dan 4 lui opstellen, waar je er in 4-3-3 weer eentje moet banken.

Kan je met die Gloukh, Taylor en Morio spelen, en kan Heitinga alsnog zijn beste vriend Klaassen opstellen zonder dat dit ten koste gaat van een van de voorgenoemde 3. Zal wellicht voor de aanvoer richting de aanvallers ook beter lopen.

DIe goals tegen krijgt Ajax toch wel, maar als ze er meer maken dan de tegenstander pak je toch de puntjes.
Het idee vind ik zo gek nog niet als je dan met Sutalo - Baas - Itakura kan spelen achterin, waarbij Baas de opbouw kan verzorgen. Ik vrees alleen wel dat je met een middenveld bestaande uit Mokio, Taylor, Klaassen en Gloukh veel te weinig verdedigende arbeid hebt, dus tenzij Heitinga o.a. Taylor een goede schop onder zijn reet weet te verkopen ga je echt compleet overlopen worden.
De tegenstander hoeft alleen maar te loeren op balverlies en dat is er momenteel meer dan genoeg.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JEightyFive schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:58:
[...]

Het idee vind ik zo gek nog niet als je dan met Sutalo - Baas - Itakura kan spelen achterin, waarbij Baas de opbouw kan verzorgen. Ik vrees alleen wel dat je met een middenveld bestaande uit Mokio, Taylor, Klaassen en Gloukh veel te weinig verdedigende arbeid hebt, dus tenzij Heitinga o.a. Taylor een goede schop onder zijn reet weet te verkopen ga je echt compleet overlopen worden.
De tegenstander hoeft alleen maar te loeren op balverlies en dat is er momenteel meer dan genoeg.
Dat krijg je qua veldbezetting nooit op orde en al helemaal niet met deze selectie

• JEightyFive
toolkist schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:10:
[...]

Dat krijg je qua veldbezetting nooit op orde en al helemaal niet met deze selectie
Ik weet niet of het met deze selectie niet kan, ik weet wel dat het met deze trainer niet kan.
Het idee dat je bij een dergelijke opstelling geen Wijndal, Rosa of Gaaei op hoeft te stellen was wel een interessante ;)

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
LZ86 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

Kan je met die Gloukh, Taylor en Morio spelen,
Is Morio dan een soort samensmelting van Mokio en Moro?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• LZ86
evleerdam schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:50:
[...]

Is Morio dan een soort samensmelting van Mokio en Moro?
Ja, dat lijkt toch veel te veel op elkaar _O-

Ik bedoelde Mokio dus.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ook weer gigantische zin in de komende periode met ED en EL. Feyenoord moet tegen Panathinaikos echt die 3 punten pakken om nog mee te gaan doen!

Ueda in waanzinnige vorm. De winnende tegen Brazilië. Hopelijk trekt ie het weer door in Rotterdam.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 15-10-2025 15:14 ]

• LZ86
DutchOwnage schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:12:
Ook weer gigantische zin in de komende periode met ED en EL. Feyenoord moet tegen Panathinaikos echt die 3 punten pakken om nog mee te gaan doen!

Ueda in waanzinnige vorm. De winnende tegen Brazilië. Hopelijk trekt ie het weer door in Rotterdam.
Als ze spelen zoals tegen Utrecht de 1e helft en Aston Villa moet het toch goedkomen zou je denken.

Ooit gaan ze de kansen benutten en goals maken, dan gaat het leuk worden, want het voetbal is verder gewoon goed.

Ueda trouwens voor Japan de winnende gemaakt tegen Brazilië :Y

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 15-10-2025 15:16 ]

• JEightyFive
https://www.voetbalzone.n...-tijd/blt6ddefd1f3b2737f2
Alex Kroes laat in gesprek met Ajax Life weten dat hij niet heeft overwogen om John Heitinga te ontslaan. De technisch directeur van Ajax roept om meer tijd voor de hoofdtrainer.

[...]

De 51-jarige bestuurder van Ajax noemt Mikel Arteta als een voorbeeld. “Mikel Arteta werd in zijn eerste twee seizoenen achtste en vijfde met Arsenal. Gun trainers de tijd om iets op te bouwen. Hetzelfde geldt voor nieuwe spelers."

Kroes krijgt de vraag wanneer de positie van Heitinga onhoudbaar wordt. "Zodra een heel stadion zich gaat roeren, dan ga je nat. Dus niet een klein deel. Aan de andere kant: je stapt met een fluitconcert van het veld nadat je NAC met pijn en moeite hebt verslagen. Dat is het goede nieuws. We zijn weer Ajax…”, sluit Kroes af.
Je gaat me toch niet vertellen dat deze man oprecht gelooft dat Heitinga hetzelfde kan neerzetten als Arteta 8)7
Tijd dus dat de hele Arena zich maar gaat roeren dan want voor die tijd weigert Kroes Heitinga dus te ontslaan.

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:00
Wel fijn dat hij het publiek op een presenteerblaadje geeft wat ze moeten doen. Volgende thuiswedstrijd massaal witte zakdoekjes en hij kan zijn spullen pakken dus.

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:53:
https://www.voetbalzone.n...-tijd/blt6ddefd1f3b2737f2

[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat deze man oprecht gelooft dat Heitinga hetzelfde kan neerzetten als Arteta 8)7
Tijd dus dat de hele Arena zich maar gaat roeren dan want voor die tijd weigert Kroes Heitinga dus te ontslaan.
Als hij weg moet om Heitinga eruit te wieberen, dan rot ie ook maar op.
We willen helemaal niet nu al terug zijn in 2019, we willen doorbouwen van vorig seizoen....

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:14:
[...]

Ik weet niet of het met deze selectie niet kan, ik weet wel dat het met deze trainer niet kan.
Het idee dat je bij een dergelijke opstelling geen Wijndal, Rosa of Gaaei op hoeft te stellen was wel een interessante ;)
Maar daar houdt het wel op.
Je hele veldbezetting slaat dan als een tang op een varken.
De vleugels wagenwijd open, goed plan. Gaan de 3 centrale verdedigers die moeten overnemen ligt het centraal open. Wil je verdedigende middenvelders hebben om centraal te ondersteunen, die hebben we niet. Wil je de 2 buitenste middenvelders de hele vleugel laten doen, kom je terug bij Gaaei en Wijndal.. Dus nee heeft 0,0 zin

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ah ja Arteta de Guardiola adept, Heitinga de Slot adept.
Gloukh is net Odegaard.

Maar hij neemt inderdaad een voorhand op een ontslag. Eerst vertrouwen uitspreken maar zodra het hele stadion een keer zich gaat roeren na een slecht resultaat is het klaar. Net als voorheen met Steijn eerst aanmodderen tot het te vaak mis gaat voor je actie onderneemt. Dit is Ajax.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24

ST10©DE

Dus.............

En Dave Vos is ook weg?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• WizzlerNL
Zit in Porto naast Farioli.

• JEightyFive
Yup. Bij Ajax werkt men volgens het credo: It's not what you know, it's who you know.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De conditie trainer ook, en naar verluidt is er nog geen eens een vervanger. Als dat echt zo is dan is het echt een zooitje. Een conditie trainer, met alle respect, moet toch echt niet zo lastig te zijn om te vinden.

• PolarBear
  • Niet online
'In de laatste week voor de interlandbreak kreeg ik veel vragen van mensen die vonden dat hij (Heitinga, red.) eruit moest', vertelt Kroes. 'Maar dat gaan we niet doen, zei ik. In de eerste plaats moesten we rust creëren. Daarnaast verwachten mensen dat je weer in 2019 bent. Accepteer nou met z’n allen dat er een nieuwe werkelijkheid is… Het voetbal heeft zich internationaal doorontwikkeld en wij – als land – niet voldoende. Sterker, op bepaalde punten zijn we terug bij af.'
https://www.ajaxshowtime....-gaan-we-niet-doen-zei-ik

Ik weet het niet hoor, maar ik ken geen enkele supporter die verwachten dat we terug zijn in 2019. Ik ken er wel veel die verwachten dat we met Ajax vooruit gaan, dat er iets meer een tactisch plan is dan "gewoon simpel voetballen", "in de handen spugen", "duels winnen" en "aanvallund voetballen" (allemaal punten waarop je ziet dat Heitinga nou niet vooroploopt in de ontwikkelingen in voetbal).

Als je als Kroes zegt dat het voetbal zich ontwikkeld heeft en Ajax/Nederland niet en dan Heitinga als hoofd trainer aanstelt (met als assistenten Perenboom, Grim, Keijzer allemaal lui die óók niet voorop lopen) dan gaat er toch iets mis.

We zijn nu toch wel even onderweg in dit seizoen en ik zie nog helemaal niets verbeteren bij Ajax. Er is geen lijn, geen doel. Wat dat betreft is het verschil met vorig jaar, wat je ook van de speelstijl vond, enorm.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:54
Je ziet het bijna alleen maar in de voetballerij:
Een TD/clubeigenaar/clubmanagement die in de media melden dat "Trainer X het volste vertrouwen heeft van de club."

Om dan vervolgens vaak na de volgende wedstrijd eruit te worden gebonjourd. Waar heeft dat mee te maken?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• PolarBear
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:24:
Je ziet het bijna alleen maar in de voetballerij:
Een TD/clubeigenaar/clubmanagement die in de media melden dat "Trainer X het volste vertrouwen heeft van de club."

Om dan vervolgens vaak na de volgende wedstrijd eruit te worden gebonjourd. Waar heeft dat mee te maken?
Mja dat is gewoon een stukje beleefdheid. Net als er mensen ontslagen worden dat het in goed overleg gaat etc.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:54
PolarBear schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:27:
[...]

Mja dat is gewoon een stukje beleefdheid. Net als er mensen ontslagen worden dat het in goed overleg gaat etc.
Dat "in goed overleg" snap ik nog. Maar waarom eerst schijnheilig iets naar buiten sturen alsof er niks aan de hand is, en dan een week later alsnog iemand ontslaan. Nooit begrepen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
toolkist schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Als hij weg moet om Heitinga eruit te wieberen, dan rot ie ook maar op.
We willen helemaal niet nu al terug zijn in 2019, we willen doorbouwen van vorig seizoen....
Hij moest van mij niet weg maar hij zakt nu ook door het ijs. Voortbouwen…ja graag. Maar ik wil op z’n minst vooruitgang zien in spelopvatting, opbouwpatronen, drukzetten, allemaal zaken die een middelmatige trainer er in een kwartaal in de basis inslijpt.

Op dit moment zit er echt helemaal niets in. Nul komma nul. Het is niet slecht, het is nog minder dan dat. Allebei maar zsm wieberen.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2025 12:43 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:42:
[...]

Hij moest van mij niet weg maar hij zakt nu ook door het ijs. Voortbouwen…ja graag. Maar ik wil op z’n minst vooruitgang zien in spelopvatting, opbouwpatronen, drukzetten, allemaal zaken die een middelmatige trainer er in een kwartaal in de basis inslijpt.

Op dit moment zit er echt helemaal niets in. Nul komma nul. Het is niet slecht, het is nog minder dan dat. Allebei maar zsm wieberen.
Van mij hoefde ie tot eerder vandaag ook niet zo nodig weg, vond dat ie best prima werk gedaan had gezien de beperkingen. Maar als je dan dit soort gekke dingen gaat roepen dan maak je het jezelf wel heel erg lastig.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-11 20:49
toolkist schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:04:
[...]

Van mij hoefde ie tot eerder vandaag ook niet zo nodig weg, vond dat ie best prima werk gedaan had gezien de beperkingen. Maar als je dan dit soort gekke dingen gaat roepen dan maak je het jezelf wel heel erg lastig.
Best prima werk? Meneer vond 4 linksbacks een nekslag waard en door hem zitten we met 4 linksbuitens en alleen Berghuis als rechtsbuiten.

We hebben een technische staf die bijna volledig gevuld is met al eerder volledig mislukte trainers bij Ajax.

Eerste dat eruit moet is de bestuursraad, daarna Kroes en die mag mooi de technische staf met zich meenemen.

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:51:
Best prima werk? Meneer vond 4 linksbacks een nekslag waard en door hem zitten we met 4 linksbuitens en alleen Berghuis als rechtsbuiten.
We hebben twee linksbuitens, een vleugelspeler voor beide kanten en een middenvelder die ook wel eens op linksbuiten gezet werd maar wat zijn positie niet is. Het is maar net hoe je redeneert hè?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:26
Gonadan schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:29:
[...]

We hebben twee linksbuitens, een vleugelspeler voor beide kanten en een middenvelder die ook wel eens op linksbuiten gezet werd maar wat zijn positie niet is. Het is maar net hoe je redeneert hè?
Moro is gewoon een linksbuiten hoor, dat ie op rechts wordt gezet betekent niet dat ie dat ook echt is.
Bovendien is het linksback probleem ook niet echt weg. Baas is er eigenlijk ook eentje(en moet daar ook spelen, Itakura - Sutalo hoort het centrum te zijn). Wijndal is er nog en Rosa is ook een linksback die ooit 1x op rechtsback heeft gespeeld dus Kroes vond dat ie z'n rechtsback had gevonden.

Henderson heeft ie ook eigenlijk de deur gewezen en nu hebben we ook geen 6.

Kroes heeft veel woorden over Mislintat gehad, maar hij is zelf eigenlijk op z'n minst even slecht.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Jongens! Heitinga ziet prima wie waar het beste kan spelen en hoe zijn spelers het best uit de verf komen! De spelers hebben het soms alleen zelf nog niet door! Heitinga is een genie, er zijn echter maar weinigen die dat (kunnen) zien. Weliswaar een veelal onbegrepen genie, maar geef hem alstjeblieft nog twee seizoenen de tijd en iedereen zal het gaan zien! Eindelijk zal de meerderheid dan ook zijn analyses na de wedstrijd gaan begrijpen. Geef Heitinga een kans! :+ Team #Heitingaverdientcontractverlenging

[ Voor 4% gewijzigd door ST10©DE op 17-10-2025 14:42 ]

• Kist
Gonadan schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:29:
[...]

Moro heeft alleen op het onder 21 toernooi rechtsbuiten gespeeld. Speelt verder altijd, inclusief onder Heitinga, linksbuiten. Gloukh heeft ook vooral heel veel hangend op links gespeeld.

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Kist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Moro heeft alleen op het onder 21 toernooi rechtsbuiten gespeeld. Speelt verder altijd, inclusief onder Heitinga, linksbuiten. Gloukh heeft ook vooral heel veel hangend op links gespeeld.
Transfermarkt geeft toch een heel ander beeld dan altijd.

• Gonadan

Gonadan

[...]

Akpom heeft ook op links gespeeld, Brobbey zelfs ook, laatst zag ik Weghorst daar rondhangen. Veel linksbuitens bij Ajax. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:57:
[...]

Moro is gewoon een linksbuiten hoor, dat ie op rechts wordt gezet betekent niet dat ie dat ook echt is.
Bovendien is het linksback probleem ook niet echt weg. Baas is er eigenlijk ook eentje(en moet daar ook spelen, Itakura - Sutalo hoort het centrum te zijn). Wijndal is er nog en Rosa is ook een linksback die ooit 1x op rechtsback heeft gespeeld dus Kroes vond dat ie z'n rechtsback had gevonden.

Henderson heeft ie ook eigenlijk de deur gewezen en nu hebben we ook geen 6.

Kroes heeft veel woorden over Mislintat gehad, maar hij is zelf eigenlijk op z'n minst even slecht.
Henderson wilde weg, Heitinga wilde zelf Wijndal nog een kans geven.
Niet alles zo makkelijk richting Kroes schuiven.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:26
toolkist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

Henderson wilde weg, Heitinga wilde zelf Wijndal nog een kans geven.
Niet alles zo makkelijk richting Kroes schuiven.
Nouja als je een beetje wat gelezen had, dan had je gelezen dat Kroes gister zelf toegaf in een interview dat de afspraak van Ajax met Henderson van transfervrij ging verlopen en er nog niets aan zat te komen en dus hij zelf de zaakwaarnemer had aangespoord. Overigens moet je ook niet vergeten dat Henderson alleen weg wil omdat Kroes leugens aan het verspreiden was afgelopen winter.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 16:17:
[...]

Nouja als je een beetje wat gelezen had, dan had je gelezen dat Kroes gister zelf toegaf in een interview dat de afspraak van Ajax met Henderson van transfervrij ging verlopen en er nog niets aan zat te komen en dus hij zelf de zaakwaarnemer had aangespoord. Overigens moet je ook niet vergeten dat Henderson alleen weg wil omdat Kroes leugens aan het verspreiden was afgelopen winter.
'Begin juli was er nog niets, dus ik belde zijn agent en wees hem op de naderende datum', aldus Kroes. 'Hij informeerde mij dat Jordan zeer waarschijnlijk weg zou gaan maar wist nog niet naar welke club.
Dit heb ik ook gelezen, en dit lees ik niet als aansporen.

"Jongens, die datum komt eraan, wat is de status". Een idee krijgen waar je aan toe bent dus.

@Advizor daar waar ik eerder die 50% betwijfelde had je dus toch gelijk (y)
'Vorig jaar kwamen er acht huurlingen terug die allemaal vijftig procent meer gingen verdienen omdat wij ons gekwalificeerd hadden voor de Champions League en zij in de oude constructie zaten. Dat is funest. Als je nu onverhoopt Europees voetbal zou mislopen, hoef je niet meteen vier spelers te verkopen.'

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:12
Gonadan schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:49:
[...]

Akpom heeft ook op links gespeeld, Brobbey zelfs ook, laatst zag ik Weghorst daar rondhangen. Veel linksbuitens bij Ajax. :P
Beste linkerflank van de eredivisie aldus Wijndal

• Gonadan

Gonadan

DaWayne schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:36:
[...]

Beste linkerflank van de eredivisie aldus Wijndal
Europa toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11 20:48
[...]

Moro stond de laaste 2 wedstrijden op rechts.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11 20:48
toolkist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:25:
[...]

[...]
Dit heb ik ook gelezen, en dit lees ik niet als aansporen.

"Jongens, die datum komt eraan, wat is de status". Een idee krijgen waar je aan toe bent dus.

@Advizor daar waar ik eerder die 50% betwijfelde had je dus toch gelijk (y)

[...]
Dank voor de credits.
Deze salarissen lagen als een molensteen op het transfer beleid afgelopen jaar. Kroes heeft dat redelijk opgelost.
Wat je Kroes wel kunt verwijten is dat er te weinig versterkingen voor de juiste posities zijn gehaald. En een hele lichte trainer..

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:12
Haha, ja het was best wel een kwestie van zelfoverschatting

• Kist
Gonadan schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:49:
[...]

Moro heeft in zijn hele carrière 95 wedstrijden als linksbuiten gespeeld en maar 18 als rechtsbuiten. Dat is dus gewoon een linksbuiten. (Overigens zijn beste statistieken zijn als schaduwspits)

Van Oscar kan ik zijn exacte positie statistieken niet zo snel vinden.

Zoals je het zelf al zegt, dat je Moro op rechtsbuiten zet of hem daarvoor koopt maakt hem geen rechtsbuiten. Net als dat Brobbey of Weghorst linksbuiten zetten hen geen linksbuiten maakt. Of dat Heitinga trainer van een topclub maken hem niet direct een toptrainer maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Kist op 17-10-2025 22:02 ]

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Julie begrijpen het niet. Echte grote trainers zetten spelers niet op de plek waar ze op hun best zijn, maar waar ze het meest bijdragen aan het teamsucces!

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:01:
[...]

Moro heeft in zijn hele carrière 95 wedstrijden als linksbuiten gespeeld en maar 18 als rechtsbuiten. Dat is dus gewoon een linksbuiten. (Overigens zijn beste statistieken zijn als schaduwspits)

Van Oscar kan ik zijn exacte positie statistieken niet zo snel vinden.

Zoals je het zelf al zegt, dat je Moro op rechtsbuiten zet of hem daarvoor koopt maakt hem geen rechtsbuiten. Net als dat Brobbey of Weghorst linksbuiten zetten hen geen linksbuiten maakt. Of dat Heitinga trainer van een topclub maken hem niet direct een toptrainer maakt.
Er is nogal een verschil tussen een speler op een plek zetten waar hij niet past, en een speler gebruiken op een positie die niet zijn favoriet is maar wel werkt. Moro is meer dan een linksbuiten, in tegenstelling tot dat andere rijtje.
Maar goed, alle argumenten zijn in feite irrelevant. Het doel is Kroes afbranden en daar wordt alles op geënt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• WizzlerNL
Kroes heeft opzich wel gelijk in dat interview en geduld mag ook best gevraagd worden maar dan had hij geen trainer neer moeten zetten die er geen klote van kan.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Mooi Heitinga laten zitten, kan Groningen er misschien ff geniepig over heen op de ranglijst (y)

Vanavond Ajax - Az... Mooi affiche

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 18-10-2025 10:23 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Jaros; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa;Taylor, Mokio, Gloukh; Edvardsen, Weghorst, Godts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4pXaZco6RAqt0of0T_dz9z-yKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KBuWHVvfuY2bMFOJZh5gWPCx.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan

Gonadan

Met de huidige blessures best logisch denk ik. Benieuwd of de spelers het gaan laten zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

@Gynnad mijn score app maakt er: Rosa, Gaaei, Baas, Mokio in de verdediging van, met Sutalo op het middenveld. Ik neem aan dat dat ding hallucineert of heeft Sjon weer iets nieuws bedacht. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
Benieuwd in welke minuut we ons weer gaan irriteren aan Goes...

• Gynnad
Gonadan schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:06:
@Gynnad mijn score app maakt er: Rosa, Gaaei, Baas, Mokio in de verdediging van, met Sutalo op het middenveld. Ik neem aan dat dat ding hallucineert of heeft Sjon weer iets nieuws bedacht. :D
Mag toch hopen dat ie hallucineert, Mokio speelt gewoon op het middenveld

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zo'n leuke show, laten ze bobo's zien.

• ephymerous
Tegen beter weten maar Ajax kijken. Het erge is dat ik nul spanning ervaar. Onder leiding van Sjohnnie wordt het nooit wat.
HollowGamer schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:59:
Zo'n leuke show, laten ze bobo's zien.
Kunnen we daar ook Heitinga de schuld van geven? :+

XXXVI

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:55:
Benieuwd in welke minuut we ons weer gaan irriteren aan Goes...
Bij het bekend maken van de opstelling. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
  • Laatst online: 10:15
Hmm niet al te veel reacties op de match van PSV. Bedoel het was ook bar slecht in bepaalde opzichten, maar dit is wel nog een stapje minder dan verwacht. De 3 punten iig weer binnen, mooi zo, nu ff tegen Napoli verliezen en hopen op het beste in het weekend daarna...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42
Ugh, wat een prutgoal.

Flickr PSN ID= cheironnl

• ephymerous
Haha weer een standaardsituatie waaruit de tegenstander scoort :+

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Ajax en hoekschoppen… ongelofelijk.

Betere van het spel maar geen uitgespeelde kansen, dus deksel op de neus.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58

Quad

Doof

Tijd voor de witte doekjes?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gynnad
Het is helemaal niet dat Ajax zo slecht speelt, alleen echt grote kansen creëren lukt nog niet.

Achterin proberen ze af en toe wel iets teveel op te bouwen, dat mag wel wat minder

• Han
  • Niet online

Han

Hahaha… die Grim met z’n iPad, nee schuddend bij de herhaling van de 0-1 :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online

Han

Och och Rosa toch, blinde koe

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:11
Domme domme en nog eens domme overtreding van Rosa.

• ephymerous
Gynnad schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:31:
Het is helemaal niet dat Ajax zo slecht speelt, alleen echt grote kansen creëren lukt nog niet.

Achterin proberen ze af en toe wel iets teveel op te bouwen, dat mag wel wat minder
AZ speelt gewoon slim. Ze wachten rustig op de fouten die toch komen. En zie hier de 0-2 incoming.

XXXVI

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45
Je vraagt je af hoe het allemaal zou zijn wanneer ze een goede trainer hadden, eentje die wel werkt aan de zwakke punten

• ephymerous
Kroes deed een uitnodiging. Wat mij betreft zijn witte zakdoekjes meer dan terecht. Thuis kansloos 0-2 achter tegen een AZ dat slecht in vorm is en rustig aan doet -O-

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Nou Kroes, bel Ten Hag maar, vanaf morgen heb je een nieuwe trainer nodig

• cheiron
  • Laatst online: 19:42
Bijzonder dat je hier 0-2 achter staat, want AZ laat ook weinig zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad

Quad

Doof

ephymerous schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
[...]

Kroes deed een uitnodiging. Wat mij betreft zijn witte zakdoekjes meer dan terecht. Thuis kansloos 0-2 achter tegen een AZ dat slecht in vorm is en rustig aan doet -O-
Daarom, ik verwacht dat het publiek wel iets mee heeft genomen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ephymerous
cheiron schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
Het Ajax van Heitinga verliest zelfs een oefenwedstrijd tegen elf etalagepoppen…

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

cheiron schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
Hoeven ze ook niet, enkel loeren op de counter, balverlies op het middenveld bij Ajax is een garantie.

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
Ten Hag liever niet. Wie dan wel? Geen idee, maar Ten Hag hoef ik niet meer terug bij Ajax.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kist
Kroes denkt dat Ajax over een paar jaar onder Heitinga weer voor de prijzen speelt. Ajax periode kampioen in 2028-2029?

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Ik heb de eerste helft gezien tot aan het doelpunt. Was wel op mijn telefoon aan het kijken maar ik vond Ajax helemaal niet slecht.

• ephymerous
Quad schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:47:
[...]

Ten Hag liever niet. Wie dan wel? Geen idee, maar Ten Hag hoef ik niet meer terug bij Ajax.
Ten Hag is inderdaad alles behalve een zekerheidje. Ajax is geen rehabilitatieplek voor mislukte trainers.

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Die bouwt de ploeg vanuit de verdediging weer op en zorgt dat ze fit zijn. Dus doe maar wel, een alternatief heb je niet vermoed ik. Dit jaar maar als tussenjaar nemen en bouwen.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:15

OMX2000

By any means necessary...

Veel individuele fouten. Maar opvallender vind ik dat de kansen niet worden afgemaakt door Ajax. Ze staan met tachtig man in de 16 maar krijgen de bal niet tegen het net.

Ajax is beter, maar AZ effectiever en soms ook slimmer.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Kist
ephymerous schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:49:
[...]

Ten Hag is inderdaad alles behalve een zekerheidje. Ajax is geen rehabilitatieplek voor mislukte trainers.
Kan je dat Kroes vertellen?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Heitinga wisselt met Grim in de rust. Het zal mij op het moment even niet boeien wie er staat, maar dit gaat niet.

Spelers proberen het te compenseren met intensiteit, maar krijg je alleen maar fouten.
Nog steeds geen automatismen, aanvallen die nergens op uitlopen. Spelers als Weghorst verkeerd gebruiken en er is geen middenveld.

En dan vergeet ik vast nog wel wat punten. :P

Tweakers Discord

• OMX2000

OMX2000

Han schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:50:
[...]

Die bouwt de ploeg vanuit de verdediging weer op en zorgt dat ze fit zijn. Dus doe maar wel, een alternatief heb je niet vermoed ik. Dit jaar maar als tussenjaar nemen en bouwen.
Hoezo hebben Ajacieden zoveel vertrouwen in Ten Hag. Ook onder hem is United afgezakt naar een staat waar Ajax nu ook in is.

Als Heitinga niet slaagt moet Kroes weg. En haal je een TD die serieus opnieuw gaat opbouwen. Te beginnen met een trainer die ergens bewezen heeft te kunnen bouwen.

• Miki
Han schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:50:
[...]

Hoeveel tussenjaren wil je nog hebben? Het is echt al een aantal seizoenen bal op het afgelopen seizoen na. Best treurig wetende hoeveel geld er geïnvesteerd wordt terwijl het resultaat om te janken is.

• ephymerous
Kist schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:50:
[...]

Kan je dat Kroes vertellen?
Ja hoor, deel je zijn nummer even via PB?
OMX2000 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:53:
[...]

Hoezo hebben Ajacieden zoveel vertrouwen in Ten Hag.
De meeste Ajacieden die ik ken gruwelen van ten Hag. Misschien dat de explosie van onkunde die we nu zien maakt dat we zelfs ten Hag terugverlangen.

Doe mij die Terzic, Potter of Xavi maar.

[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 18-10-2025 21:57 ]

XXXVI

• OMX2000

OMX2000

Miki schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:54:
[...]

Hoeveel tussenjaren wil je nog hebben? Het is echt al een aantal seizoen bal op het afgelopen seizoen na. Best treurig wetende hoeveel geld er geïnvesteerd wordt terwijl het resultaat om te janken is.
Ik ben er van overtuigd dat het zo blijft tot de organisatie veranderd. Ajax heeft sinds de “Overmars” situatie aangetoond niet goed in management te zijn. Gekke besluiten maken is geen incident meer.

• Sineplex
  • Laatst online: 19:49
Geen Berghuis, geen Klaassen. Dan zie je dat het niveau inzakt, treurig genoeg. Die Edvardsen hoort toch totaal niet thuis in Ajax 1? Om nog maar niet over die linksback te beginnen….

• OMX2000

OMX2000

Sineplex schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:58:
Geen Berghuis, geen Klaassen. Dan zie je dat het niveau inzakt, treurig genoeg. Die Edvardsen hoort toch totaal niet thuis in Ajax 1? Om nog maar niet over die linksback te beginnen….
Dat is zeker zo. Maar Klaassen en Berghuis zouden mee moeten gaan met het niveau, niet het niveau optrekken.

Maar ga lekker zo door hoor, ik klaag niet te hard. Ik denk dat het gek genoeg beter is voor Ajax dat ze 3e of 4e worden en dat je hard moet ingrijpen.

• Miki
OMX2000 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:58:
[...]

Ik ben er van overtuigd dat het zo blijft tot de organisatie veranderd. Ajax heeft sinds de “Overmars” situatie aangetoond niet goed in management te zijn. Gekke besluiten maken is geen incident meer.
Eens, het begint met een goede directie en technisch team. Maar wat ook wel een keer aangekaart mag worden is dat om de zoveel tijd er weer gedonder is tussen de verschillende kampen die menen het beter te moeten weten. Het is al een kleine 15 jaar gewoon niet lang rustig geweest.

• Typhone
  • Laatst online: 18:59

Typhone

Who Dares Wins

Kom net terug van familiegedoe en dacht zal ik nog gaan kijken of lees ik even hier bij. Ik huil alweer nadat ik zie dat el Heitinga er de afgelopen twee weken goed over nagedacht heeft. Clown.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
Kroes hoeft niemand meer te bellen nu ie zn lot aan Heitinga verbonden heeft. Los van dat Ten Hag absoluut niet de juiste persoon is om Heitinga op te volgen

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:55:
[...]

Ja hoor, deel je zijn nummer even via PB?

[...]

De meeste Ajacieden die ik ken gruwelen van ten Hag. Misschien dat de explosie van onkunde die we nu zien maakt dat we zelfs ten Hag terugverlangen.

Doe mij die Terzic, Potter of Xavi maar.
Potter? Wil je 5-3-2 afbraak voetbal zien bij Ajax?
Dan nog liever Postecoglu.

• ephymerous
Achteraf zonde he dat Ajax die Godts niet heeft verpatst voor 15 miljoen.

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik wil niet tegen Ajax zijn maar verlies zorgt voor gemor en extra druk. Zul je zien dat een hele late gelijkmaker Heitinga weer gaat redden. Flater ook van het bestuur dit. Nu moet je Heitings nog 2-3 wedstrijden laten zitten en dan vliegt hij. Loop je weer te zwaar achter de feiten aan.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:13:
Ik wil niet tegen Ajax zijn maar verlies zorgt voor gemor en extra druk. Zul je zien dat een hele late gelijkmaker Heitinga weer gaat redden. Flater ook van het bestuur dit. Nu moet je Heitings nog 2-3 wedstrijden laten zitten en dan vliegt hij. Loop je weer te zwaar achter de feiten aan.
Tis wat dat betreft een kopie van de situatie met Steijn.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:29
OMX2000 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:53:
[...]

Hoezo hebben Ajacieden zoveel vertrouwen in Ten Hag. Ook onder hem is United afgezakt naar een staat waar Ajax nu ook in is.

Als Heitinga niet slaagt moet Kroes weg. En haal je een TD die serieus opnieuw gaat opbouwen. Te beginnen met een trainer die ergens bewezen heeft te kunnen bouwen.
Onder Ten Hag? Die droom coach uit Portugal doet het niet veel beter. De enige die nog een knappe prijs pakte was die gek mourinho met afbraakvoetbal :+

K to the KillaZ

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:14:
[...]

Tis wat dat betreft een kopie van de situatie met Steijn.
Ik was even vergeten dat ik Ajax moest voorspellen na die stomme interlands. Kan iemand uitleggen waarom ik dacht dat het 3-1 zou worden? Fred Grim zijn aura?

• Han
  • Niet online

Han

Ah, mr. 3-2 komt in de ploeg :P

• ephymerous
Haha eerste actie Klaassen scoort ie een gele kaart. Wat een armoede. De tweede helft is nog slechter dan de eerste.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:16:
[...]

Ik was even vergeten dat ik Ajax moest voorspellen na die stomme interlands. Kan iemand uitleggen waarom ik dacht dat het 3-1 zou worden? Fred Grim zijn aura?
Je durfde niet tegen Ajax te voorspellen wegens @Gonadans en mijn eerdere kritieken? O-)

• ephymerous
Comedy Capers. Heitinga die praat met z’n hand voor z’n mond. Alsof iemand nog serieus neemt wat daar uitkomt :+

XXXVI

Pagina: 1 ... 86 ... 124 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken