Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Steijn eruit voor Timber of Hwang en je hebt het sterkste middenveld van de EDDutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Taghalin is ook echt geen verzwakking he.
Targhalline is gewoon te goed op de bank. Feyenoord heeft op het middenveld een groot luxe probleem. Targhalline zou bij elke andere Eredivisie club in de basis staan, maar is bij Feyenoord 6e keus ofzo.DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Hadden we in plaats van zoveel middenvelders maar wat meer aan de zijkanten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Targhalline is echt een uitstekende speler. Hwang einde seizoen verkopen en deze jongen levert een jaar later veel geld op. Zoekt altijd de oplossing naar voren.DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Europees 4 gespeeld, 1 gewonnen de rest verloren...Maarten_E schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Feyenoord echt heel goed begonnen aan dit seizoen. Heeft Van Persie prima voor elkaar tot nu toe.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Toch wel lekker als je 6 bijna gelijkwaardige middenvelders hebtMaarten_E schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Feyenoord echt heel goed begonnen aan dit seizoen. Heeft Van Persie prima voor elkaar tot nu toe.
6e keus? Bij afwezigheid van Hwang speelt hij dit seizoen altijd.ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:55:
[...]
Targhalline is gewoon te goed op de bank. Feyenoord heeft op het middenveld een groot luxe probleem. Targhalline zou bij elke andere Eredivisie club in de basis staan, maar is bij Feyenoord 6e keus ofzo.
Hadden we in plaats van zoveel middenvelders maar wat meer aan de zijkanten.
Onderschat Steijn niet. Veel vieze meters en zorgt er voor dat Ueda niet meer op een eiland staat.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:55:
[...]
Steijn eruit voor Timber of Hwang en je hebt het sterkste middenveld van de ED
Omdat Moder ook geblesseerd is, en Timber vaak ook.donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]
6e keus? Bij afwezigheid van Hwang speelt hij dit seizoen altijd.
Dit is wel 100% waar ja...ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]
Onderschat Steijn niet. Veel vieze meters en zorgt er voor dat Ueda niet meer op een eiland staat.
Hij is naast Hwang je enige 6 in de selectie. Die blijft echt wel minuten maken dit seizoen.ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:59:
[...]
Omdat Moder ook geblesseerd is, en Timber vaak ook.
Tja, hij dat kan wel, maar we hebben betere middenvelders die hij nu in de weg zit.ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]
Onderschat Steijn niet. Veel vieze meters en zorgt er voor dat Ueda niet meer op een eiland staat.
Als hij niet scoort voegt ie zo weinig toe.
Inderdaad, al wel domme dingen zien doen en wat kansen om zeep geholpenGrudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:01:
Read speelt vandaag niet zo heel super.
donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:04:
Ik telde hem al. Shit.
Echt goede loopactie weer van Ueda en perfect meegegeven van Hadj-Moussa.
Precies dit. Sauer, Moussa, Valente en deze wedstrijd Targhaline maken het verschil.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:03:
[...]
Tja, hij dat kan wel, maar we hebben betere middenvelders die hij nu in de weg zit.
Als hij niet scoort voegt ie zo weinig toe.
Ik vergeet Ueda matuurlijk, die begint opeens ook goed te voetballen.
[ Voor 9% gewijzigd door OMX2000 op 05-10-2025 15:07 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit is inderdaad een beetje het Feyenoord-spook. Als je zoveel beter bent, zoveel balbezit hebt en zoveel kansen moet je gewoon met minimaal 2-0 de rust in.
De sierlijke Italiaanse flair en balbehandeling gekoppeld aan noeste Groningse arbeid en duelkracht. Je zou er haast poëtisch van worden 😂DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:13:
Vindt Valente echt zo'n mooie voetballer.
Nou inderdaad. Jij verwoord het precies goed. Ik kon zo gauw de juiste woorden even niet vindendonleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
De sierlijke Italiaanse flair en balbehandeling gekoppeld aan noeste Groningse arbeid en duelkracht. Je zou er haast poëtisch van worden 😂
Vooral zijn fluwelen balbehandeling vind ik zo mooi om te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 05-10-2025 15:17 ]
Yep. Zelfde verhaal als tegen Villa.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:21:
Blijft toch link, met maar 1 goal voorsprong.
Je domineert, maar beloont jezelf weer eens niet.
Nou nee, verreweg de beste rechtsback van dit elftal. Niet alles lukt of is goed, maar zelfs dan.Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:20:
Read beetje blind paard hoor. Mag er van mij wel uit.
Read kan toch nog geen hele pot spelen, die gaat er rond minuut 70 wel weer uit.Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:20:
Alleen krijgen we dan Nieuwkoop weer om ons oren.....
Tikkeltje ongelukkig. Maar achter hem heb je Nieuwkoop en Lotomba…Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:20:
Read is in potentie de nieuwe RB van het NL elftal. Ontwikkeld zich keihard inderdaad. Maar 19 jaar, dus dan mag je af en toe nog wat grillig zijn.Advizor schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:24:
Read is overigens krap 19 jaar mensen..
Ja, leuk talent en fijn om te zien dat hij het in Rotterdam ook goed aanhaakt. Had ik niet direct verwacht.donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
De sierlijke Italiaanse flair en balbehandeling gekoppeld aan noeste Groningse arbeid en duelkracht. Je zou er haast poëtisch van worden 😂
Ik weet niet of je niet iemand kan losweken bij een andere club. Maar vooruit, een Graham Porter zou het sowieso veel beter doen.wndlr schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:47:
[...]
Zijn er trainers van naam waarvan je op basis van het recente verleden redelijkerwijs mag verwachten dat ie succes gaat brengen die nu nog zonder club zitten?
Overigens ben ik geen scout. Ik mag hopen dat een professionele organisatie lijstjes klaar heeft. Maar Ajax en professioneel…
XXXVI
De BAM zit in De Kuip vandaag
(Aan z'n veel te dure biertje
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 05-10-2025 15:46 ]
:strip_exif()/f/image/4MlqPHWzm1Wt52Gv0IbVSvcg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een kopie, moeten we het mee doen vandaag
[ Voor 6% gewijzigd door piotr123 op 05-10-2025 15:52 ]
Je hebt alleen SlitiLZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:13:
Je mag die vleugels best nog wisselen hoor, v persie?
Dat is het hele seizoen toch al? Donderdag werd er ook te weinig gedaan met een overwichtLZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:17:
Feyenoord xG 3, Utrecht 0,4. En toch staat het 2-2....
Kan helemaal niet dit, net als tegen AZ. Maarja het gebeurt wel.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:17:
Feyenoord xG 3, Utrecht 0,4. En toch staat het 2-2....
v Persie is nog een grotere prutser dan Heitinga.OMX2000 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:14:
Eigen schuld dit. Tactisch niet gereageerd op wissels van Jans.
Pas reageren als Utrecht heeft gescoord. Je zag m al een half uur aankomen en 0 reactie.
Kansen afmaken he. Feyenoord had er al 5 of 6 moeten maken.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:05:
Wát een verval in de 2e helft.
Utrecht was helemaal nergens, en nu is het alsnog spannend........
Lekker sterk en balvast. Goede wissel mag ook eens gezegd worden.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:23:
Die Larin is een prima breekijzer gebleken.
Onnodig moeilijke pot. Meer trainen op uithoudingsvermogen zodat ze het spel uit de 1e helft langer vol kunnen houden.
En v Persie moet leren reageren op tactische omzettingen van zijn tegenstander
Met Hwang reageerde hij ook maar het hielp niet.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:27:
En v Persie moet leren reageren op tactische omzettingen van zijn tegenstander
Als het bij de rust al misgaat lijkt het me puur tactisch.Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:28:
Nou . een winst met heel veel pijn en moeite. Mogen wel trainen op conditie.
Je kunt ook te ver gaan.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:19:
[...]
v Persie is nog een grotere prutser dan Heitinga.
Pas reageren als Utrecht heeft gescoord. Je zag m al een half uur aankomen en 0 reactie.
Concentratie dingetje. Kan ook met conditie te maken hebben. Feyenoord verslapt te vaak onnodig.D-e-n schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:29:
[...]
Als het bij de rust al misgaat lijkt het me puur tactisch.
Maar op het eind kunnen ze het weer welOMX2000 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:30:
[...]
Concentratie dingetje. Kan ook met conditie te maken hebben. Feyenoord verslapt te vaak onnodig.
Iedereen inclusief ikzelf had m al afgeschreven. Heel blij dat hij toch het tegendeel aan het bewijzen is.ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:32:
Ueda 1 op 1 overigens.
Speelde ook vandaag weer erg goed.
Wel 10 jaar ouder die tweede helft, echt totaal niet nodig om het zo spannend te maken.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken