Dat bedoel ik
Helaas.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet zo’n beetje buitenspel ook. Hoe kan je die missen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens jouw maatstaf niet. Ajax hogere xGLZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:23:
[...]
Och, over het seizoen middelt het wel uit, want tegen Telstar en NAC punten gehaald die onverdiend waren.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-10-2025 20:31 ]
Ja hoor, iedereen geel nu.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waren ook twee terechte kaarten. Als PEC beetje slim is naaien ze iemand rood aan.carpebios schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:28:
Ja hoor, iedereen geel nu.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die stagiaire grensrechter kent er ook niet veel van
Schwalbe is toch ook geel?
Gezien het spelbeeld wel ja. De een was niet duidelijk beter dan de ander en het zat Sparta ook niet tegen bij de doelpunten. Gelijkspel is (helaas) een prima afspiegeling van de wedstrijd.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
Vond jij het terecht dat Ajax gelijkmaakte dan?
Sparta had meer schoten op doel, meer corners en een hogere xG.
Ajax meer balbezit, maar dat leek vooral ook de tactiek van Sparta. Countervoetbal.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooie pass van Edine. Is best een goede speler
Pff wat is die Saibari toch ineffectief... Het is dat hij er al per ongeluk eentje heeft ingelopen deze wedstrijd.
PEC gaat nooit een kaart krijgen.
Pff loopt toch echt niet zo lekker nog altijd, hoop defensieve errors ook heb ik het idee. Ik vraag me wel af, gaat Schouten ooit nog zijn vorm terugvinden? Vind het so far dit jaar wel iets beter dan vorig jaar, maar vrijwel elke wedstrijd maakt hij wel een grote fout. Echt vreemd hoe hij van zo'n beetje de beste speler van PSV naar een vrij middelmatige speler (at best) is gegaan.
Er is om hem heen natuurlijk ook wel het een en ander veranderd, zou dat geen invloed hebben?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oef werd nog even spannend, maar gelukkig de 3 punten.Yakolev schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:37:
Fortuna overklast Volendam volledig, maar helaas pas 1 doelpunt.
Ajax voorbij komen op de ranglijst moet wel lukken
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Dit jaar wel, vorig jaar viel wel mee toch? Ik denk niet dat dat de oorzaak is.Gonadan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:55:
Er is om hem heen natuurlijk ook wel het een en ander veranderd, zou dat geen invloed hebben?
Na zijn blessure is Schouten slechts een schim van zichzelf. Snap ook niet dat hij aanvoerder is.Snowdog schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:50:
Pff loopt toch echt niet zo lekker nog altijd, hoop defensieve errors ook heb ik het idee. Ik vraag me wel af, gaat Schouten ooit nog zijn vorm terugvinden? Vind het so far dit jaar wel iets beter dan vorig jaar, maar vrijwel elke wedstrijd maakt hij wel een grote fout. Echt vreemd hoe hij van zo'n beetje de beste speler van PSV naar een vrij middelmatige speler (at best) is gegaan.
Als je vandaag ook kijkt doet hij vaak maar half mee. Dat je tegen pec speelt verbloemt dat een hoop, maar hij is echt niet goed.
Yea, ik las aan het begin van het seizoen nog dat hij vorig seizoen vaak met pijnstillers speelde ofzo, maar dat hij nu echt weer fit was, dacht ah dat verklaart het, maar so far is het nog altijd vrij bedroevend en begin de hoop wel een beetje kwijt te raken dat hij dat niveau nog gaat aantikken.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:01:
[...]
Na zijn blessure is Schouten slechts een schim van zichzelf. Snap ook niet dat hij aanvoerder is.
Als je vandaag ook kijkt doet hij vaak maar half mee. Dat je tegen pec speelt verbloemt dat een hoop, maar hij is echt niet goed.
Heerenveen Excelsior uitgesteld wegens medisch geval op de tribune
Was dezelfde speler die net ook al die enigszins harde tackle of move op Driouech maakte toch? Tsjah...
Als Driouech net geel kreeg voor niks kan je hier wel rood voor geven ja. Maar vond dit eerder geel.
Yea, bedoelde niet die gele kaart voor Driouech, meer dat hij net al een vrij harde tackle te verwerken kreeg van (volgens mij) dezelfde speler, waarbij het spel wel doorging, maar hij ff langs de zijlijn lag. Maar goed, BAM en we safe. Dit is wel over, voor zover het dat niet al was.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:24:
Als Driouech net geel kreeg voor niks kan je hier wel rood voor geven ja. Maar vond dit eerder geel.
Het blijft een eikel. Meer fan van Schouten.ElPaco schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:27:
Lekker Veerman! Hij speelt goed vandaag.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Goed verdedigd zeg.
Dit is ook geel voor Thomas. Eerder rood dan die andere overtreding
Wie is Fernandez? Nooit van gehoord zelfs... En waar is Babadi? Waarom krijgt die nooit meer speeltijd, ook een raar verhaal. Zoveel om te doen toen hij niet wilde verlengen, dan verlengt hij eindelijk en zien we hem nooit meer terug.
Als je hem niet kent kijk je te weinig Jong PSV
wat Babadi misdaan heeft weet ik niet, laat misschien dan toch minder zien op trainingen dan anders jongens uit Jong PSV. Dat team draait dit seizoen echt lekker!
Babadi is toch verhuurd?Snowdog schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:41:
Wie is Fernandez? Nooit van gehoord zelfs... En waar is Babadi? Waarom krijgt die nooit meer speeltijd, ook een raar verhaal. Zoveel om te doen toen hij niet wilde verlengen, dan verlengt hij eindelijk en zien we hem nooit meer terug.
Kijk idd nooit Jong PSV, maar het is toch apart hoe hij de next big talent was en nu totaal verdwenen is. Ok, hij heeft af en toe nog een paar speelminuten gehad, maar ik zou wel iets meer verwachten. Het is ook niet alsof andere jongens uit Jong PSV wel kansen krijgen (vandaag uitgezonderd misschien), Bosz is vrij conservatief en over het algemeen krijgen jonge spelers maar weinig kansen.ElPaco schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:51:
Als je hem niet kent kijk je te weinig Jong PSVwat Babadi misdaan heeft weet ik niet, laat misschien dan toch minder zien op trainingen dan anders jongens uit Jong PSV. Dat team draait dit seizoen echt lekker!
Ah, wist wel dat ze daarmee bezig waren, maar dacht dat dat mislukt was, dat heb ik dan even gemist. Even checken dan hoe dat momenteel gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Snowdog op 04-10-2025 21:56 ]
Maar in België zit hij nu ook op de bank, in ieder geval ten tijde dat ik dit typ
hij lijkt daar invaller te zijn.
Hoe dan ook is Bosz doorgaans voor mijn gevoel niet echt van de jeugd kans geven.
Hoe dan ook is Bosz doorgaans voor mijn gevoel niet echt van de jeugd kans geven.
Hij laat zich vaak van zijn verkeerde kant zien. Vorig jaar een paar keer.ElPaco schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:31:
Waarom is het een eikel? En Schouten is het al even niet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Echt geen idee waar je het over hebt?OMX2000 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Hij laat zich vaak van zijn verkeerde kant zien. Vorig jaar een paar keer.
Ik vond het niet eens een overtreding. Speelt gewoon de bal.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:24:
Weer die scheidsrechter Bos trouwens.
Grootste talent van Ajax hoorde ik vandaag, die Mokio.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:52:
Hoe Van Bergen al 5 keer met dezelfde beweging Mokio omzeilt 😂
Ik kan me het wel een beetje voorstellen, als het tegenzit is hij in interviews vaak super negatief en alsof hij echt 0,0 zin heeft om te praten (best normaal). Maar dan komt hij wel echt over als een chagarijnige dude. Kan me wel voorstellen dat je dan denkt van, zeg dan beter ff niks.
Als het om iets anders ging, ook geen idee though
Die hadden goed naar mijn poule gekeken!Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:26:
Heerenveen draait achterstand binnen 5 minuten om naar 2-1 winst.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken