Gloukh redt Johnny z'n baan vrees ik.
Verrassing, degene iedereen in de basis wilde behalve Heitinga scoort.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha. Sparta geeft de bal weg omdat niemand meer de hoek in wil gaan en dan krijg je de 3-3 om de oren. Jezus.
Ben er ook bang voor, nog steeds ongeslagen nutoolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:31:
Gloukh redt Johnny z'n baan vrees ik.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Belachelijk dit man. Deze wedstrijd had al lang afgelopen moeten zijn. 8 minuten blessuretijd is totale waanzin en willekeur.
Waar sloeg die 8 minuten extra tijd eigenlijk op?
Berghuis heeft ook wel echt tempootje bejaardensoos te pakken. Niet om aan te zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat vind ik dus niet. De enige speler van Feyenoord die ik wel bij Ajax zou willen zien is Timber. Wellicht Readdonleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:31:
[...]
Kijk eens naar wat Feyenoord bijvoorbeeld op het middenveld heeft rondlopen. Dat is toch beter en vooral veel breder dan bij Ajax?
Zou John nu wel snappen dat Gloukh gewoon moet spelen? Of heeft hij nog een of andere vage reden waarom het toch goed is hem steeds te laten banken?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja wat moet je d'r van zeggen...
De islam kan uw vrijheid schaden
Dat is aan de volgende trainerGonadan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:33:
Zou John nu wel snappen dat Gloukh gewoon moet spelen? Of heeft hij nog een of andere vage reden waarom het toch goed is hem steeds te laten banken?
Tja hij had benen nodig... Je moet het simpel houdenGonadan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:33:
Dat kan. Vind ik een hele bijzondere mening maar dat mag natuurlijk. Ik zie op het middenveld bij Feyenoord op elke positie een betere speler dan bij Ajax.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:33:
[...]
Dat vind ik dus niet. De enige speler van Feyenoord die ik wel bij Ajax zou willen zien is Timber. Wellicht Read
Oké, tijd voor de Heitinga bingo bij zijn interview
: ik ga voor gestreden tot het eind
Het hele middenveld van Feyenoord zou ik wel willen omruilen. Timber, Valente en Hwang zou ik heel graag hebben gehad. Steijn mag om privé redenen blijventoolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:33:
[...]
Dat vind ik dus niet. De enige speler van Feyenoord die ik wel bij Ajax zou willen zien is Timber. Wellicht Read
Dan ben ik heel benieuwd hoe je Steijn bv beter vindt dan Gloukh.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:34:
[...]
Dat kan. Vind ik een hele bijzondere mening maar dat mag natuurlijk. Ik zie op het middenveld bij Feyenoord op elke positie een betere speler dan bij Ajax.
Maak je nu een grapje? Ik vind bijvoorbeeld Taylor een prima speler maar die moet bij Feyenoord wellicht ook gewoon banken gezien de concurrentie op het middenveld.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:33:
[...]
En dat je "misschien" zegt bij Read is echt lachwekkend. Die heeft meer voetbal in zijn teen dan Gaai en Rosa bij elkaar opgeteld.
Overigens, ik had vandaag liever geen punt gehad en dan Heitinga eruit, dan dit. Nu blijft ie 100% zeker nog een paar weken zitten (net als bij Steijn de vorige keer, toen hadden ze ook de interland window moeten misbruiken).
Steijn is gewoon ruk op het moment. Maar je liegt als je Valente en Hwang niet in je selectie zou willen.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 04-10-2025 18:38 ]
Johny "toch goed dat ik die Gloukh heb ingebracht"
Als 14e en 15e man sure. In de basis? Nee.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:38:
Steijn is gewoon ruk. Maar je liegt als je Valente en Hwang niet in je selectie zou willen.
Ik denk dat menig Feyenoord fan Steijn op de bank zet als iedereen fit istoolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
Dan ben ik heel benieuwd hoe je Steijn bv beter vindt dan Gloukh.
Edit: ik vraag me dan wel af wat je favoriete Ajax elf is
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 04-10-2025 18:40 ]
Gloukh heeft natuurlijk nog niet heel veel laten zien terwijl Steijn vorig jaar topscorer van de eredivisie was.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zeg niet per se dat ik Steijn in de basis wil en ik heb Gloukh vooral als aanvaller gezien.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
Maar als je dan die twee per se wilt vergelijken dan zie ik in Gloukh een groter talent en in Steijn iemand die zich als doelpuntenmaker al bewezen heeft in de Eredivisie.
Ik ben net zo benieuwd hoe jij Mokio of McConnell tegen Hwang afzet.
En wat laat ie nu zien? Niks.cheiron schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:40:
[...]
Gloukh heeft natuurlijk nog niet heel veel laten zien terwijl Steijn vorig jaar topscorer van de eredivisie was.
Terwijl Gloukh een zwalkend Ajax op sleeptouw neemt.
Op sleeptouw neemt? Dat vind ik een bijzondere uitspraak als je naar zijn speelminuten en impact kijkt sinds zijn komst (nog niets een meenemend wat er voor betaald is). Ik denk dan aan iemand die het hele elftal beter laat spelen. Gloukh is een leuk talent die laat zien dat hij goed kan voetballen, maar als hij Ajax op sleeptouw had genomen was Ajax niet bijna elke wedstrijd zo belachelijk slecht geweest dit seizoen.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:42:
[...]
En wat laat ie nu zien? Niks.
Mokio is ver ver verreweg het grootste talent in de selectie van Ajax en zou bij mij ALTIJD spelen.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:40:
Ik ben net zo benieuwd hoe jij Mokio of McConnell tegen Hwang afzet.
Geef hem speeltijd, daar leert ie van. Niet van 5 minuten op 6, dan weer 10 op 8, dan ineens weer linksback.
McConnel heeft niks in het Ajax shirt te zoeken.
Overigens, in heel mijn vergelijking hou ik de huidige vorm buiten beschouwing.
Want neem je dat mee dan blijft alleen Gloukh over.
Mokiotoolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:44:
[...]
Mokio is ver ver verreweg het grootste talent in de selectie van Ajax en zou bij mij ALTIJD spelen.
Geef hem speeltijd, daar leert ie van. Niet van 5 minuten op 6, dan weer 10 op 8, dan ineens weer linksback.
McConnel heeft niks in het Ajax shirt te zoeken.
Overigens, in heel mijn vergelijking hou ik de huidige vorm buiten beschouwing.
Want neem je dat mee dan blijft alleen Gloukh over.

De islam kan uw vrijheid schaden
Je moet natuurlijk nog maar afwachten hoe hij speelt als hij elke keer start en hoe de balans dan is.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:42:
[...]
En wat laat ie nu zien? Niks.
Maar het is natuurlijk een prima speler maar het lijkt me nog steeds overduidelijk dat het middenveld van Feyenoord in totaal en in de breedte beter is. Buiten Taylor en Gloukh komt niemand van de Ajax middenvelders überhaupt aan speeltijd bij Feyenoord. Idem voor wat betreft de backs van Ajax.
Sorry: ik vergeet Mokio. Dat is natuurlijk een groot talent maar daar bouw je niet een heel seizoen op
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 04-10-2025 18:47 ]
Gloukh redt m'n poule enigzins. En Heitinga natuurlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gloukh is de beste speler bij Ajax. Die zou ik bij PSV nog wel willen.
Gloukh Gloukh Gloukh, proost!sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:46:
Gloukh is de beste speler bij Ajax. Die zou ik bij PSV nog wel willen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Transfersom heeft 0,niks te maken of je een elftal op sleeptouw neemt.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:44:
[...]
Op sleeptouw neemt? Dat vind ik een bijzondere uitspraak als je naar zijn speelminuten en impact kijkt sinds zijn komst (nog niets een meenemend wat er voor betaald is). Ik denk dan aan iemand die het hele elftal beter laat spelen. Gloukh is een leuk talent die laat zien dat hij goed kan voetballen, maar als hij Ajax op sleeptouw had genomen was Ajax niet bijna elke wedstrijd zo belachelijk slecht geweest dit seizoen.
Hij zorgt er nu persoonlijk voor dat je niet verliest tegen Sparta en deed hetzelfde tegen NAC en PSV.
Ondanks het gekloot van Heitinga die hem dan weer bankt, dan op 10, dan op 11, dan in de spits, dan weer op 8. Dat op sleeptouw nemen is natuurlijk nog niet structureel, maar de laatste weken zeker wel.
Zonder Gloukh stond Ajax nu in het rechter rijtje
Vergelijk de Gaaei van vorig jaar met Read en er zit niet zoveel verschil tussen. Vandaar ook dat ik evt Read zeiD-e-n schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:46:
[...]
Je moet natuurlijk nog maar afwachten hoe hij speelt als hij elke keer start en hoe de balans dan is.
Maar het is natuurlijk een prima speler maar het lijkt me nog steeds overduidelijk dat het middenveld van Feyenoord in totaal en in de breedte beter is. Buiten Taylor en Gloukh komt niemand van de Ajax middenvelders überhaupt aan speeltijd bij Feyenoord. Idem voor wat betreft de backs van Ajax.
Sorry: ik vergeet Mokio. Dat is natuurlijk een groot talent maar daar bouw je niet een heel seizoen op
Wijndal is natuurlijk helemaal niks, maar ik word ook niet warm van Smal/Bos.
Centraal achterin is mij om het even, daar zit bijster weinig verschil tussen.
Tenzij je spelers als Sutalo dingen laat doen die ie niet kan, dan zakt ie wel door het ijs ja.
Gloukh is zeker wel een zeer goede speler. Ik denk dat daar geen discussie over mogelijk is.
Als we dan toch de selecties tegen het licht aan het houden zijn: Gloukh, Baas en Gods zou ik wel bij Feyenoord willen. En weghorst als pinch hitter of voor 30 minuten. Maar dat was het wel.
Als we dan toch de selecties tegen het licht aan het houden zijn: Gloukh, Baas en Gods zou ik wel bij Feyenoord willen. En weghorst als pinch hitter of voor 30 minuten. Maar dat was het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 04-10-2025 18:54 ]
En als we PSV er dan bij betrekken... Daar wil ik Bosz, Dest, Pepi en Saibari wel van zien bij Ajax. De rest vind ik ook lood om oud ijzer.
Ik kom er net achter dat Ajax al heeft gespeeld. Dit lijkt me de zwanenzang van Heitinga.
XXXVI
Perisic, dennis man, van bommel (fit).toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:54:
En als we PSV er dan bij betrekken... Daar wil ik Bosz, Dest, Pepi en Saibari wel van zien bij Ajax. De rest vind ik ook lood om oud ijzer.
Mauro misschien nog wel.
Ik heb het gevoel dat Heitinga gewoon gaat blijven door deze late gelijkmaker
Volgens mij onderschat jij Read. Dat is echt een megatalent en potentieel international. Die zou ook bij Ajax altijd spelen of jullie moeten Dumfries halen.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
Vergelijk de Gaaei van vorig jaar met Read en er zit niet zoveel verschil tussen.
Wat kan hij dan niet? Met ruimte in de rug spelen? Als je bij Ajax (of Feyenoord of PSV) niet met ruimte in de rug kan spelen heb je wel een probleem.Tenzij je spelers als Sutalo dingen laat doen die ie niet kan, dan zakt ie wel door het ijs ja.
Gloukh laat leuke dingen zien nu. Vooral als invaller. Maar toen hij eindelijk 84 minuten in de basis mocht op zijn beste plek werd Ajax weggetikt door NAC. Laat hem het eerst maar eens langere tijd laten zien.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:52:
Gloukh is zeker wel een zeer goede speler. Ik denk dat daar geen discussie over mogelijk is.
Als we dan toch de selecties tegen het licht aan het houden zijn: Gloukh, Baas en Gods zou ik wel bij Feyenoord willen. En weghorst als pinch hitter of voor 30 minuten.
Gloukh, Baas en Godts er bij zou lekker zijn, maar zouden in mijn ideale Feyenoord elftal vooralsnog allemaal banken. Steijn overigens ook.
Ik ben geen fan van Weghorst maar dit interview was wel netjes
Mauro vind ik echt drama, die zou ik echt never nooit opstellen.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:55:
[...]
Perisic, dennis man, van bommel (fit).
Mauro misschien nog wel.
van Bommel vs Godts is weer gelijkwaardig, Perisic zou nog wel kunnen idd.
Baas als welkome aanvulling op het centrale duo wat we al hebben? Want beter is hij niet in mijn ogen.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:52:
Godts is inderdaad een talent maar dat is Sauer ook. Dat is ook het moeilijke bij dit soort vergelijkingen. Spelers van de concurrent die je mogelijk zou willen hebben spelen soms op een plek die bij je eigen club ook al bezet is.
Ik vind Gotds dan echt weer niks. Kan leuk dribbelen maar daar houdt het vaak wel op.
Gaaei is ook een potentieel international voor DenemarkenD-e-n schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:57:
[...]
Volgens mij onderschat jij Read. Dat is echt een megatalent en potentieel international. Die zou ook bij Ajax altijd spelen of jullie moeten Dumfries halen.
[...]
Wat kan hij dan niet? Met ruimte in de rug spelen? Als je bij Ajax (of Feyenoord of PSV) niet met ruimte in de rug kan spelen heb je wel een probleem.
En mbt Sutalo, zie vorig seizoen waarin hij ineens heel sterk speelde.
En ik herinner me nog een tijd dat we Feyenoord niet steeds naar beneden mochten praten. 
Ik heb verder geen zin in deze discussie maar ben het roerend met @toolkist eens. Behalve dan dat hij Bosz zou willen.
Ik heb verder geen zin in deze discussie maar ben het roerend met @toolkist eens. Behalve dan dat hij Bosz zou willen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als Moro, hard rennen en dan.. niks.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:01:
Ik vind Gotds dan echt weer niks. Kan leuk dribbelen maar daar houdt het vaak wel op.
Yep, en daarom dat ik dan kies voor houden wat je hebt ipv inwisselen voor de concurrentD-e-n schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:01:
[...]
Baas als welkome aanvulling op het centrale duo wat we al hebben? Want beter is hij niet in mijn ogen.
Godts is inderdaad een talent maar dat is Sauer ook. Dat is ook het moeilijke bij dit soort vergelijkingen. Spelers van de concurrent die je mogelijk zou willen hebben spelen soms op een plek die bij je eigen club ook al bezet is.
Hadden wij Godts/Moro niet, dan was Sauer/van Bommel van harte welkom.
Edit: laat ook maar. Deze discussie is zinloos door alle nuances. En door…toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:02:
[...]
Gaaei is ook een potentieel international voor Denemarken
En mbt Sutalo, zie vorig seizoen waarin hij ineens heel sterk speelde.
[ Voor 31% gewijzigd door donleone83 op 04-10-2025 19:04 ]
net als Hadj Moussa dus
Snap je nu waarom ik niet altijd de noodzaak van het inwisselen van spelers zie?
Godts kan nog hard rennen met bal. Moro kan alleen hard rennen.
Jammer dat we in het voetbal geen All-Star wedstrijd hebben
Je kunt dus prima bij een topclub spelen, zie vorig seizoen met Farioli.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:03:
[...]
Je zegt zelf dat Sutalo dingen moet doen die hij niet kan. Dan wordt de vraag gesteld wat dan en als je niet met ruimte in de rug kan spelen je niet bij een topclub moet spelen. Ik ben ook wel benieuwd waar je dan op doelt.
Je moet hem alleen niet als laatste man zonder hulp om hem heen 1 op 1 op de middenlijn zetten.
Vaak wel. Al maakt Moussa wel goals en assiststoolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:04:
[...]
net als Hadj Moussa dus
Snap je nu waarom ik niet altijd de noodzaak van het inwisselen van spelers zie?
Nee, maar Bosz ook niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Moro hoort ech niet in dit rijtje thuis.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:03:
[...]
Yep, en daarom dat ik dan kies voor houden wat je hebt ipv inwisselen voor de concurrent
Hadden wij Godts/Moro niet, dan was Sauer/van Bommel van harte welkom.
Die is meer Borges of Driouech.
Eigenlijk nog te slecht voor Vitesse.
Ahem.Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:05:
[...]
Vaak wel. Al maakt Moussa wel goals en assists
Godts in de Eredivisie dit seizoen. 5 gespeeld 2 doelpunten 2 assists (en dat was voor Sparta, volgens mij weer een assist erbij
Moussa: 6 gespeeld, 2 doelpunten.
Bel jij Sjonnie even?Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:07:
Klaassen kan overigens echt niet meer. Stel dan Gloukh maar op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:07:
[...]
Moro hoort ech niet in dit rijtje thuis.
Die is meer Borges of Driouech.
Eigenlijk nog te slecht voor Vitesse.

Het ging over Moro.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:07:
[...]
Ahem.
Godts in de Eredivisie dit seizoen. 5 gespeeld 2 doelpunten 2 assists (en dat was voor Sparta, volgens mij weer een assist erbij
Moussa: 6 gespeeld, 2 doelpunten.
Dit was alleen de suggestie van John zelf...Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:10:
[...]
Nee ik vind het prima zo!
Overigens heeft Kroes hem opgezadeld met een nr. 6 die niet beter is dan wat er al was.
En Weghorst zou ik ruilen tegen Robert Alberts van GTST.
Sterker nog, ik vind hem beter dan Robert de Niro
Sterker nog, ik vind hem beter dan Robert de Niro
Waarschijnlijk omdat er geen geld meer was.toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:11:
[...]
Dit was alleen de suggestie van John zelf...
Verspild aan een overbodige rechtsbuiten.
Fortuna overklast Volendam volledig, maar helaas pas 1 doelpunt.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Voor het eerst in lange tijd ben ik blij dat er een interland break is...
Zo, Ajax toch nog een punt. Over de hele pot niet terecht, maar daar hebben ze dit seizoen een handje van.
Wel lekker dat Heitinga dus nog mag blijven
Ongeslagen in de ED!
Nu PSV, kijken wat die ervan bakken.
Wel lekker dat Heitinga dus nog mag blijven
Nu PSV, kijken wat die ervan bakken.
Obvious troll is obvious.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vond jij het terecht dat Ajax gelijkmaakte dan?
Sparta had meer schoten op doel, meer corners en een hogere xG.
Ajax meer balbezit, maar dat leek vooral ook de tactiek van Sparta. Countervoetbal.
Nou, die 3-3 kwam voort uit het feit dat Sparta de bal compleet vrijwillig weggaf omdat niemand even de hoek in wilde om de klok weg te spelen. 5 seconden later lag ie aan de andere kant in het netje...Blunder van jewelste.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
Ajax meer balbezit, maar dat leek vooral ook de tactiek van Sparta. Countervoetbal.
Als je puur naar de cijfers kijkt, dan doet Ajax het toch niet heel slecht?
In de CL is het niet heel gek om te verliezen van Italiaanse en Franse clubs.
In de competitie niet veel gewonnen, maar een compleet nieuwe systeem introduceren kost tijd.
In de CL is het niet heel gek om te verliezen van Italiaanse en Franse clubs.
In de competitie niet veel gewonnen, maar een compleet nieuwe systeem introduceren kost tijd.
Zoals dat Ajax tegen Volendam en GAE hogere xG had maar punten verspeelde? Zie dat ze zelfs tegen Inter marginaal hogere xG hadden.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
Oftewel je opmerking dat ze er handje van hebben gaat niet echt op.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 04-10-2025 20:17 ]
Welk systeem?Russel88 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:06:.
PSV weer ouderwets waardeloos. 0 aanvallen en alleen maar tegenhouden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is schouten verplicht die bal naar Jarek te spelen na de doeltrap?
Hij kan toch gewoon oplopen met die bal.
Och, over het seizoen middelt het wel uit, want tegen Telstar en NAC punten gehaald die onverdiend waren.Vos schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:09:
[...]
Zoals dat Ajax tegen Volendam en GAE hogere xG had maar punten verspeelde? Zie dat ze zelfs tegen Inter marginaal hogere xG hadden.
Oftewel je opmerking dat ze er handje van hebben gaat niet echt op.
Nee, want Schouten kan niet meer voetballen. Dus dan moet je verplicht naar Jarek spelensNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:22:
Is schouten verplicht die bal naar Jarek te spelen na de doeltrap?
Eindelijk
BAM
Nog een x posten!sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:27:
Vlug doorduwen nu.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken