Zou Heitinga het goed gezien hebben op de Mac? Pfff
Ongelooflijk
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Donder toch op joh..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nou dat zal z'n laatste wedstrijd wel zijn toch.
Zouden de spelers zelf onderhand van Heitinga af willen of zo?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, dit zal wel het einde van Heitinga betekenen
(Als coach van Ajax)
(Als coach van Ajax)
[ Voor 21% gewijzigd door Holk op 04-10-2025 17:51 ]
Er gaan nog vele wedstrijden komen zoals deze dit seizoen met of zonder Heitinga.
Misschien is het maar goed om paar keer goed onderuit te gaan dan gaan er tenminste koppen rollen.
Jammer dat het jaren gaat duren voordat je de selectie op orde krijgt wat dat is nog het grootste probleem.
Misschien is het maar goed om paar keer goed onderuit te gaan dan gaan er tenminste koppen rollen.
Jammer dat het jaren gaat duren voordat je de selectie op orde krijgt wat dat is nog het grootste probleem.
En dan? Keizer interim?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kijk net de tussenstand, dit is wel heel slecht.
Elect a clown, expect a circus.
Ook de arena uitschoppen. Daarnaast wilde hij geen hoofdtrainer zijn
Een ander middenveld neerzetten zou nogal helpen. Maar verder begint het ook gewoon op werkweigering te lijken.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:51:
Wat kan Heitinga hieraan doen dan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er zijn op deze wereld 3 trainers die deze groep aan het voetballen krijgen. Van Gaal, Farioli en Mourinho.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Voor een wispelturige groep moet je geen onervaren trainer/coach zetten. En als je hoogtepunten individueel acties zijn van spelers en na 10 wedstrijden op 1 hand te tellen zijn, dan mag je als coach naar het UWVLZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:51:
Ajax heeft het de afgelopen jaren al lastig om kansen te creëren en te winnen van Sparta, omdat die van uit compacte en gesloten organisatie spelen, en dan zegt Heitinga in de voorbereiding dat hij Oscar er uit heeft gelaten omdat hij meer lopers wil. Dan heb je nog minder creativiteit en speel je Sparta in de kaart, zeker als je "lopers" zoals net verzaken en weigeren te lopen...
Het is een wonder dat Heitinga geslaagd is voor coachingsdiploma als dit zijn beheersing van tactiek en wedstrijdinzicht is.
Het is een wonder dat Heitinga geslaagd is voor coachingsdiploma als dit zijn beheersing van tactiek en wedstrijdinzicht is.
Mourinho zou niet eens zo slecht zijn, al is het maar tot einde seizoen. Nadeel is dat ie meer verdient dan de hele selectie bij elkaarOMX2000 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:53:
Er zijn op deze wereld 3 trainers die deze groep aan het voetballen krijgen. Van Gaal, Farioloi en Mourinho.
Aan de situatie helemaal niets. Alleen al dat je geen fatsoenlijke links back hebt zegt al heel veel.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:51:
Maar laten we ook eerlijk wezen hij is al trainer gewoon een maatje te klein. In die wespennest van Ajax moet geen trainer staan die net komt kijken. Daar moet een stevig persoon staan die de boel en de club eromheen ook weet te leiden.
Aub Jans voor de rest van het seizoen. Al is het maar om de boel enigzins te redden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Programma van Ajax na deze wedstrijd:
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Ik hoop dat ze vandaag direct ingrijpen, want de komende wedstrijden zijn al lastig genoeg, laat staan met de huidige staff..
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Ik hoop dat ze vandaag direct ingrijpen, want de komende wedstrijden zijn al lastig genoeg, laat staan met de huidige staff..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mourinho lijkt me leuk maar onrealistisch helaas.OMX2000 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:53:
Er zijn op deze wereld 3 trainers die deze groep aan het voetballen krijgen. Van Gaal, Farioloi en Mourinho.
Elect a clown, expect a circus.
Wie moet er voor de groep gaan staan? Zelfs Kluivert gaat er nu niet aan beginnenGynnad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:55:
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Bogarde?groggy schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:56:
[...]
Wie moet er voor de groep gaan staan? Zelfs Kluivert gaat er nu niet aan beginnen
De islam kan uw vrijheid schaden
De grootste uitdaging is wie is beschikbaar, heeft er zin om die puinzooi op te ruimen en is ook nog betaalbaar?Gynnad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:55:
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Dit ziet er goed uit. Het dynamische trio Weghorst, Klaassen, Berghuis gelukkig in ere hersteld. Nu vanavond laat nog orde op zaken stellen. Heitinga weg. Kroes een aardappelveld in. Het zonnetje schijnt.
Vorig jaar was zo'n rijtje de ommekeer. Farioli werd het graf in geschreven toen er ineens resultaat gehaald werd.Gynnad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:55:
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Ik zie nu alleen niet zoveel aanknopingspunten voor weer een ommekeer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1 punt, thuis tegen Heerenveen.Gynnad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:55:
Ajax - AZ
Chelsea - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Heerenveen
Ajax - Galatasaray
Utrecht Ajax
Heb je die wel eens aanwijzingen horen geven? Dat is van hetzelfde kaliber als Heitinga. Je moet als verdediger goed staan. Hoe dan? Gewoon goed tov de tegenstander en de bal. Bedankt bogarde
Klassen is eraf heTyphone schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:58:
Dit ziet er goed uit. Het dynamische trio Weghorst, Klaassen, Berghuis gelukkig in ere hersteld. Nu vanavond laat nog orde op zaken stellen. Heitinga weg. Kroes een aardappelveld in. Het zonnetje schijnt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik herinner mij Bogarde vooral als de werkweigeraar/ bank warmhouden voor 50k per week bij Chelsea.
Deze neger buigt voor niemandDutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Ik herinner mij Bogarde vooral als de werkweigeraar/ bank warmhouden voor 50k per week bij Chelsea.
Ken je wijndal?DutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Nee ik bedoelde de basis haha. Gruwelijk.
Ja maar als Heitinga weg is, heeft Ajax nog steeds een matige selectie. Die gaan niet ineens 100% beter kunnen spelen.Miki schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Aan de situatie helemaal niets. Alleen al dat je geen fatsoenlijke links back hebt zegt al heel veel.
Maar laten we ook eerlijk wezen hij is al trainer gewoon een maatje te klein. In die wespennest van Ajax moet geen trainer staan die net komt kijken. Daar moet een stevig persoon staan die de boel en de club eromheen ook weet te leiden.
Hoe rot ook voor Ajaxieden, denkt dar je het beste hem het seizoen af laten maken en dan in de zomer een nieuwe trainer er verterkingen kan aantrekken en opnieuw beginnen
Jij bent, net als ik, duidelijk ook voor Feyenoord. Ik hoop ook vurig dat Heitinga het seizoen mag afmaken.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Ja maar als Heitinga weg is, heeft Ajax nog steeds een matige selectie. Die gaan niet ineens 100% beter kunnen spelen.
Hoe rot ook voor Ajaxieden, denkt dar je het beste hem het seizoen af laten maken en dan in de zomer een nieuwe trainer er verterkingen kan aantrekken en opnieuw beginnen
Wel bewijs dat Heitinga de spelersgroep definitief kwijt is
Ondanks dat de selectie matig is, is hier echt wel meer uit te halen. Fitheid is ver te zoeken, positiespel is matig, tempo ligt laag, ga zo maar door. En ja ik geef toe dat het geen kampioenschap zal opleveren maar wel meer dan wat we nu zien. De vorige trainer liet dat namelijk ook zien en die had nog slechter materiaal tot zijn beschikking.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Ja maar als Heitinga weg is, heeft Ajax nog steeds een matige selectie. Die gaan niet ineens 100% beter kunnen spelen.
Buiten de obvious lol.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:03:
[...]
Jij bent, net als ik, duidelijk ook voor Feyenoord. Ik hoop ook vurig dat Heitinga het seizoen mag afmaken.
Wie gaat hier instappen. Wespennest.
Je kan niet goed doen ongeveer. Wie je ook voor de griep zet, de selectie is niet sterk genoeg om ajax ambities waar te maken. En dat weten trainers ook. Je graaft je eigen graf als trainer door nu in te stappen
De eerste 25 minuten van de tweede helft gemist, wtf is er gebeurd?! De eerste helft was zo slecht nou ook weer niet.
Woehoe, 3-2
Woehoe, 3-2
Flickr PSN ID= cheironnl
Heitinga is boos. Hij wil alleen kopdoelpunten zien.
Waarom zou Ron Jans dat doen?Quad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:55:
Aub Jans voor de rest van het seizoen. Al is het maar om de boel enigzins te redden.
Ajax is nu een slangenkuil waar je niet moet zijn. Wat voor perspectief heeft een andere trainer bij de Amsterdammers?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je zoekt dus iemand die feitelijk niets te verliezen meer heeft. De enige logische kandidaat is dan denk ik Erik ten Hag. Na falen bij ManU en het debacle bij Leverkusen kan hij zich revancheren als hij Ajax nog aan de praat krijgt. Met dit jaar zelfs de luxe van nul verwachtingen meer. En faalt hij, kan hij de schuld bij Heitinga en de directie leggen. Nog een sof gaat toch geen impact meer hebben op zijn carrière.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:06:
[...]
Buiten de obvious lol.
Wie gaat hier instappen. Wespennest.
Je kan niet goed doen ongeveer. Wie je ook voor de griep zet, de selectie is niet sterk genoeg om ajax ambities waar te maken. En dat weten trainers ook. Je graaft je eigen graf als trainer door nu in te stappen
Fitz-Jim wordt dan ook gewoon vastgepakt
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat ik alleen niet snap, waarom speelt die gehuurde jongen van Liverpool niet. Die zou toch behoorlijk niveau moeten aantikken. Die is gehaald voor de 6 maar nu speelt Fitz-Jim die weg moest.
Niets. Maar geen hoofdtrainer is ook geen optie.nocalimero schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:08:
[...]
Waarom zou Ron Jans dat doen?
Ajax is nu een slangenkuil waar je niet moet zijn. Wat voor perspectief heeft een andere trainer bij de Amsterdammers?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan Nijhuis inderdaad Heitinga niet naar de tribune sturen?cheiron schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:09:
Fitz-Jim wordt dan ook gewoon vastgepakt
Ah typisch Nijhuis weer... Ipv te fluiten voor overduidelijk vasthouden ga je geel geven als je daar terecht commentaar op krijgt.
Hopelijk schiet Ajax geen bal op de lat aan het einde. Dan hebben we sterk gespeeld in de laatste fase aldus Heitinga.
Competitievervalsing ook dat Ajax in de regen moet spelen.
Competitievervalsing ook dat Ajax in de regen moet spelen.
Waarom zou Ajax Jans willen? Die wil nog maximaal anderhalf seizoen en dan met pensioen.nocalimero schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:08:
[...]
Waarom zou Ron Jans dat doen?
Ajax heeft gewoon Co Adriaanse nodig
Flickr PSN ID= cheironnl
Die moet eerst het Ajax spel leren kennen. Hij mag nu een kwartiertje ruiken.Miki schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:09:
Wat ik alleen niet snap, waarom speelt die gehuurde jongen van Liverpool niet. Die zou toch behoorlijk niveau moeten aantikken. Die is gehaald voor de 6 maar nu speelt Fitz-Jim die weg moest.
Ha, maar die heeft toch al aangegeven er niet op te wachten. Die krijgt veel doekoes om thuis te zittendonleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:09:
[...]
Je zoekt dus iemand die feitelijk niets te verliezen meer heeft. De enige logische kandidaat is dan denk ik Erik ten Hag. Na falen bij ManU en het debacle bij Leverkusen kan hij zich revancheren als hij Ajax nog aan de praat krijgt. Met dit jaar zelfs de luxe van nul verwachtingen meer. En faalt hij, kan hij de schuld bij Heitinga en de directie leggen. Nog een sof gaat toch geen impact meer hebben op zijn carrière.
Kan ie mooi zijn kerstboom weer op gaan tuigen zo vlak voor kerst.cheiron schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:11:
We zoeken gewoon een goede trainer, en die zijn er meer dan genoeg die ook nog wel naar Ajax willen.donleone83 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:09:
[...]
Je zoekt dus iemand die feitelijk niets te verliezen meer heeft. De enige logische kandidaat is dan denk ik Erik ten Hag. Na falen bij ManU en het debacle bij Leverkusen kan hij zich revancheren als hij Ajax nog aan de praat krijgt. Met dit jaar zelfs de luxe van nul verwachtingen meer. En faalt hij, kan hij de schuld bij Heitinga en de directie leggen. Nog een sof gaat toch geen impact meer hebben op zijn carrière.
Deze selectie is goed genoeg voor top 2 klassering als er geen simpele ziel voor de groep staat.
Dit vind ik interessant, waar is co? Wat doet hij?cheiron schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:11:
Als ie z'n pielemans maar binnenboord houdt dan is alles best.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:12:
Ajax heeft Overmars nodig
En supporters die niet per se sprankelend voetbal willen maar genoegen nemen met lelijke punten
Wat gaat Ajax doen met de dames die er zitten?sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:12:
Ajax heeft Overmars nodig
Ron Jans doet het niet, die weet dat hij nooit op zijn manier kan werken bij Ajax, nu gaat niemand er in stappen. Ook een tussenpaus niet.
Die paar die een dickpic hebben gehad krijgen een miljoen om een andere baan te zoeken. Opgelost.Miki schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:14:
[...]
Wat gaat Ajax doen met de dames die er zitten?
In hindsight hadden ze die vrouwen beter tientallen miljoenen kunnen geven dat was een goedkopere en betere deal geweest.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:15:
[...]
Die paar die een dickpic hebben gehad krijgen een miljoen om een andere baan te zoeken. Opgelost.
Ben het met je eens, maar bij PSV waren er stiekem best wat mensen die blij waren dat Cocu weg was qua spel, ook al had hij best wat succes. En dat terwijl PSV wel goed voetbal probeert te spelen over het algemeen, maar redelijk pragmatisch is.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:13:
En supporters die niet per se sprankelend voetbal willen maar genoegen nemen met lelijke punten
Zou echt wel iets om moeten schakelen bij Ajax, ook van bovenaf, om mensen "lelijke" punten te laten accepteren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Probleem met Cocu was ook wel dat hij best ok begon, maar het voetbal werd steeds slechter, althans in mijn herinneren en het was gewoon doodsaai om te zien. Vind het dan ook niet vreemd dat zijn trainerscarriere een vroege dood is gestorven.Maarten_E schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:16:
[...]
Ben het met je eens, maar bij PSV waren er stiekem best wat mensen die blij waren dat Cocu weg was qua spel, ook al had hij best wat succes. En dat terwijl PSV wel goed voetbal probeert te spelen over het algemeen, maar redelijk pragmatisch is.
Zou echt wel iets om moeten schakelen bij Ajax, ook van bovenaf, om mensen "lelijke" punten te laten accepteren.
Het probleem is dat bijna niemand het grote plaatje ziet. Speel eens 5 jaar alleen voor de punten. Hark zo geld binnen en dan komt het voetbal er vanzelf achteraan.Maarten_E schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:16:
[...]
Ben het met je eens, maar bij PSV waren er stiekem best wat mensen die blij waren dat Cocu weg was qua spel, ook al had hij best wat succes. En dat terwijl PSV wel goed voetbal probeert te spelen over het algemeen, maar redelijk pragmatisch is.
Ik denk dat Vitesse nog kans maakt tegen dit Ajax.
Die knakker van Liverpool staat positioneel echt slecht. Die staat als 6 rugdekking te geven.... En zn mannetje heeft lekker de ruimte
Op basis waarvan zou de selectie beter zijn dan die van Feyenoord of psv op dit moment? (Want daar moet je overheen/ voorbij wil je top 2 halen).toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:12:
[...]
We zoeken gewoon een goede trainer, en die zijn er meer dan genoeg die ook nog wel naar Ajax willen.
Deze selectie is goed genoeg voor top 2 klassering als er geen simpele ziel voor de groep staat.
Op dit moment en met het afgelopen seizoen (en die daarvoor) in het achterhoofd zie ik niet veel trainers die er heel genegen voor zullen zijn. Ik denk toch dat je vooral op trainers uitkomt die weinig te verliezen hebben.
Een trainer die het bij zijn eigen club goed doet zal niet snel overstappen, een beginnende trainer wellicht wel, maar die moet je als Ajax niet willen.
Wtf doet gaaei
[ Voor 7% gewijzigd door groggy op 04-10-2025 18:26 ]
Nee. Dat kan je gewoon niet maken.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:13:
[...]
Als ie z'n pielemans maar binnenboord houdt dan is alles best.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Slaat toch helemaal nergens op? Geen blessures, VAR checks of wat dan ook. Toch?sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:25:
8 minuten??
Als het spelbeeld en de stand nu andersom was geweest, heb ik het vermoeden dat er nooit 8 minuten bijgeteld zou zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door donleone83 op 04-10-2025 18:28 ]
Je verwacht het niet, Berghuis met een pisbal ipv gewoon een schot op goal...
Of toch wel?
Of toch wel?
Ten Hag werkte zo goed door het tandem met Overmars. Nu zou ik hem niet terug halen, er is helemaal geen fundament
Omdat ik de selectie van Feyenoord gewoon niet beter vindt dan die van Ajax, zo simpel is het (voor mij).jbdeiman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:25:
[...]
Op basis waarvan zou de selectie beter zijn dan die van Feyenoord of psv op dit moment? (Want daar moet je overheen/ voorbij wil je top 2 halen).
Op dit moment en met het afgelopen seizoen (en die daarvoor) in het achterhoofd zie ik niet veel trainers die er heel genegen voor zullen zijn. Ik denk toch dat je vooral op trainers uitkomt die weinig te verliezen hebben.
Een trainer die het bij zijn eigen club goed doet zal niet snel overstappen, een beginnende trainer wellicht wel, maar die moet je als Ajax niet willen.
En als PSV thuis van Telstar kan verliezen, dan is alles mogelijk.
En los daarvan zijn er meer dan genoeg trainers in het buitenland voor wie Ajax gewoon een grote stap vooruit is. Grotere competitie, meer geld (salaris), Europees voetbal.
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 04-10-2025 18:30 ]
Heitinga en staf hebben alle zekerheden en spelpatronen van vorig seizoen vakkundig om zeep geholpen. Resultaat is een spelersgroep zonder vertrouwen dat los zand is. Ga je een hele goede trainer krijgen nu als vervanger, nee dat denk ik niet, maar misschien wel één die wat patronen en vertrouwen terug brengt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Kijk eens naar wat Feyenoord bijvoorbeeld op het middenveld heeft rondlopen. Dat is toch beter en vooral veel breder dan bij Ajax?toolkist schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:29:
[...]
Omdat ik de selectie van Feyenoord gewoon niet beter vindt dan die van Ajax, zo simpel is het (voor mij).
En als PSV thuis van Telstar kan verliezen, dan is alles mogelijk.
Kom je nog goed weg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wensdenken. Ze kunnen echt stukken beter dan dit.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken