Van persie is spits en een trainernocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:58:
[...]
Misschien is een spits als trainer een idee....
Logische wissel wel. En logisch om de dure jongens te negeren. Misschien wil een club uit de zandbak er nog eentje hebben?Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:28:
Steijn eruit Larin erin?
Of de hele voorhoede van 20.miljoen, want die zijn zo goed
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hoe ziek ik er ook van ben, Feyenoord kan met opgeheven hoofd van het veld. Genoeg goede aanknopingspunten en gezien het spel niks om je voor te schamen tegen de kwartfinales CL vorig seizoen.
Feyenoord van Slot had meegekund. En ja zoals van Wonderen zegt, met fitte Moder, Timber, Hwang was het een stuk anders.Harribo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:56:
Dat aston Villa speelt gewoon 90 minuten lang ook power voetbal. Wat een conditie.
Dat zijn we in de Eredivisie niet gewend
Ueda en Sauer gingen lekker. Dus er zit echt wel muziek in dit team.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zeker, Feyenoord heeft een fantastisch team, goed ingekocht en draait goed.OMX2000 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Feyenoord van Slot had meegekund. En ja zoals van Wonderen zegt, met fitte Moder, Timber, Hwang was het een stuk anders.
Jammer dat ze vandaag niet scoorden in zo'n wedstrijd
Centrum wel. Valente ook geweldig maar die reserve voorhoede is wel een dure blunder
Sauer wordt ook steeds beter. Ueda lijkt los.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zodra Nederlandse clubs maar 1 voet over de grens zetten en tegen buitenlandse clubs moeten, wordt het pijnlijk duidelijk dat het niveau allerbelabberdst is.
Totaal onnodig verloren in Rotterdam.
Die tweede goal was helemaal onnodig. De vrije man volledig over het hoofd gezien, abc’tje.
Die tweede goal was helemaal onnodig. De vrije man volledig over het hoofd gezien, abc’tje.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mja, het is wel eens anders geweest natuurlijk. Probleem is dat de eredivisie heel veel kwaliteit is verloren afgelopen jaren. Heb je de trainers van Ajax en Feyenoord gezien bijvoorbeeld? En we hebben geen spelers meer van het kaliber Kudus, Lang, Martinez, Frenkie, Gravenberch, Paixao, Neres, Antony, Hancko, Tadic enz rondlopen in de eredivisie.Trichoglossus schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 23:13:
Zodra Nederlandse clubs maar 1 voet over de grens zetten en tegen buitenlandse clubs moeten, wordt het pijnlijk duidelijk dat het niveau allerbelabberdst is.
De scheidsrechter heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor de afgekeurde goal, niet dat je er wat voor koopt, maar toch.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Whut!? Serieus!? Maar goed we kwamen eerder ook goed weg met die rode kaart die hij niet gaf.ph4ge schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:12:
De scheidsrechter heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor de afgekeurde goal, niet dat je er wat voor koopt, maar toch.
Boeien? Je verliest met 2-0, een goal helpt je weinig, tenzij doelsaldo ooit een rol gaat spelen, maar da's vrij onwaarschijnlijk.ph4ge schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:12:
Je kan er vergif op innemen dat er straks meerdere teams zijn met hetzelfde puntenaantal en dat doelsaldo gaat bepalen of je rechtsstreeks doorgaat of misschien wel geheel uitgeschakeld bent. Kijk de league fase van vorig seizoen van de verschillende toernooien nog maar eens na.Snowdog schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 01:18:
Boeien? Je verliest met 2-0, een goal helpt je weinig, tenzij doelsaldo ooit een rol gaat spelen, maar da's vrij onwaarschijnlijk.
Steijn viel me wel vies tegen, steeds net te traag qua handelingssnelheid op de beslissende momenten.OMX2000 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Feyenoord van Slot had meegekund. En ja zoals van Wonderen zegt, met fitte Moder, Timber, Hwang was het een stuk anders.
Steijn is ook te traag voor een nummer 10 vind ik. Leuk dat die aanvallend op de goede plek staat, als er een counter komt dan is hij weg.toolkist schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:08:
[...]
Steijn viel me wel vies tegen, steeds net te traag qua handelingssnelheid op de beslissende momenten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
DirkJan blijft/is geweldigtoolkist schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:06:
De Dirk-Jan is nog nooit zo relevant geweest...
[Afbeelding]
Wedstrijd van fey gisteren geeft me wel wat wrange nasmaak mbt de coefficientenpolonaise. Als ze dit vorige week op de mat hadden gelegd dat hadden ze die pot gemakkelijk kunnen winnen.
En gisteren hadden ze eigenlijk ook wel genoeg mogelijkheden om te scoren, maar door een (denk ik) foute beslissing van de scheids en doordat ze telkens ongericht op doel (over of tegen iemand aan) schoten gingen die er niet in. Die eerste goal van avl was wat dat betreft een mooi voorbeeld van doelgericht.
[ Voor 37% gewijzigd door Megupe op 03-10-2025 08:20 ]
Sssst, het is natuurlijk veel makkelijker om ongefundeerd te zeiken dan constructief iets bij te dragen.Trishul schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 23:18:
[...]
Mja, het is wel eens anders geweest natuurlijk. Probleem is dat de eredivisie heel veel kwaliteit is verloren afgelopen jaren. Heb je de trainers van Ajax en Feyenoord gezien bijvoorbeeld? En we hebben geen spelers meer van het kaliber Kudus, Lang, Martinez, Frenkie, Gravenberch, Paixao, Neres, Antony, Hancko, Tadic enz rondlopen in de eredivisie.
Steijn zijn kracht is zijn scorend vermogen. Als hij op dat vlak niet levert, wat nu al weken het geval is, komt hij vooralsnog voetballend tekort. Hopelijk kan hij aanhaken maar er komt een moment dat alle middenvelders weer fit zijn en er dan keuzes gemaakt moeten worden. Hwang, Timber, Valente lijkt mij dan kwalitatief het beste en het meest complementaire middenveld. Met Moder, Targhalline en Steijn als back-up is dat echt luxe.toolkist schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:08:
[...]
Steijn viel me wel vies tegen, steeds net te traag qua handelingssnelheid op de beslissende momenten.
Heb ik gisteren niet gezien hoor.Trichoglossus schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 23:13:
Tegen een club met een budget dat misschien 10x hoger is dan feyenoord.
Feyenoord kon prima mee met het niveau en als de 1-0 had geteld, had je een andere 2e helft gehad.
En daarnaast heeft de scheids over de rode kaart een beslissing gemaakt, dus het is gewoon geel.
Huub Huub Barbatruc!
Ah ja, maar ook een keer in het elftal van de week gestaan bij de CL. Het is allemaal maar geblaat in de verte. Een speler mag wat mindere wedstrijden spelen. Dat wil niet direct zeggen dat zijn limiet is bereikt. Het is gewoon echt bullshit.Advizor schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:35:
[...]
Dat is helemaal geen bullshit. Meermaals flink gefaald in CL wedstrijden en ook bij Oranje. Hij kan het niveau van de andere middenvelders daar niet bijbenen.
Onder druk heb je vrij weinig aan Veerman.
10x? zullen we iets minder dan 3x aanhouden?DNA_Saint schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:50:
Tegen een club met een budget dat misschien 10x hoger is dan feyenoord.
130 vs 360
Die moeten we erin houden, zo is er nooit meer enige discussie over een beslissing van een scheids (dus ook niet over de afgekeurde goal)DNA_Saint schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:50:
En daarnaast heeft de scheids over de rode kaart een beslissing gemaakt, dus het is gewoon geel.
Enig verschil is dat hij bij de goal blijkbaar wel een fout heeft gemaakt.toolkist schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:05:
[...]
Die moeten we erin houden, zo is er nooit meer enige discussie over een beslissing van een scheids (dus ook niet over de afgekeurde goal)
Huub Huub Barbatruc!
Dan adviseer ik je om zo min mogelijk aan de wedstrijd tegen Braga te denken. Daar ben ik nu EXTRA ziek van.DutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:59:
Hoe ziek ik er ook van ben, Feyenoord kan met opgeheven hoofd van het veld. Genoeg goede aanknopingspunten en gezien het spel niks om je voor te schamen tegen de kwartfinales CL vorig seizoen.
Hoeveel punten heb je nodig om de tussenronde te bereiken, 11 ongeveer toch? Thuis winnen van Panathinaikos, Celtic en Sturm Graz. Uit van FCSB. Puntje sprokkelen bij Stuttgart en Betis.
Niks aan de hand
(als ze het niveau van gisteren kunnen aantikken)
Niks aan de hand
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 03-10-2025 10:11 ]
Ik bedoelde ook niet dat die het nooit zou halen, maar eigenlijk zie je dat wanneer de tegenstander kort op Veerman zit en blijft zitten, hij de tijd niet krijgt en de kwaliteit van zijn passing met een enorm verschil verminderd.tiswat schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:03:
[...]
Ah ja, maar ook een keer in het elftal van de week gestaan bij de CL. Het is allemaal maar geblaat in de verte. Een speler mag wat mindere wedstrijden spelen. Dat wil niet direct zeggen dat zijn limiet is bereikt. Het is gewoon echt bullshit.
Dat maakt i.m.o. ook dat er nog niet op te bouwen is. Qua fysiek zit Veerman denk ik op zijn prime, het willen werken zit er ondertussen ook echt wel meer in. Als hij nu nog het gevoel (inzicht) krijgt om die bal ook op snelheid, onder druk in 1 keer te kunnen geven (dit is prima te leren door een stuk ervaring) kan hij zeker een hoog niveau halen.
Maar de absolute top heb ik gewoon mijn vraagtekens bij, daarvoor vind ik het verschil te groot met de spelers die daar (maar ook in het NL Eltfal) op het middenveld lopen, dan zijn het best wel grote stappen die gezet moeten worden i.m.o.
De absolute top zal ie ook niet halen, maar dat is ook helemaal niet erg. Hij zal nooit bij een Real of Barca gaan voetballen en dat is ook helemaal om je voor te schamen. Dat is maar een hele kleine selecte groep die dat wel haalt.jbdeiman schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:37:
[...]
Ik bedoelde ook niet dat die het nooit zou halen, maar eigenlijk zie je dat wanneer de tegenstander kort op Veerman zit en blijft zitten, hij de tijd niet krijgt en de kwaliteit van zijn passing met een enorm verschil verminderd.
Dat maakt i.m.o. ook dat er nog niet op te bouwen is. Qua fysiek zit Veerman denk ik op zijn prime, het willen werken zit er ondertussen ook echt wel meer in. Als hij nu nog het gevoel (inzicht) krijgt om die bal ook op snelheid, onder druk in 1 keer te kunnen geven (dit is prima te leren door een stuk ervaring) kan hij zeker een hoog niveau halen.
Maar de absolute top heb ik gewoon mijn vraagtekens bij, daarvoor vind ik het verschil te groot met de spelers die daar (maar ook in het NL Eltfal) op het middenveld lopen, dan zijn het best wel grote stappen die gezet moeten worden i.m.o.
Dat mag jij vinden. Feit is als Veerman onder druk wordt gezet je heel weinig aan hem hebt.tiswat schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:03:
[...]
Ah ja, maar ook een keer in het elftal van de week gestaan bij de CL. Het is allemaal maar geblaat in de verte. Een speler mag wat mindere wedstrijden spelen. Dat wil niet direct zeggen dat zijn limiet is bereikt. Het is gewoon echt bullshit.
Zijn trap, inzicht en passing zijn natuurlijk subliem. Maar op topniveau wordt er meer gevraagd.
VAR niet op de lijn gehad? Genegeerd?ph4ge schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:12:
UEFA-/ FIFA-Beleid!?!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Prestaties uit een ver verleden die nooit meer terugkomen. De kloof wordt gewoon te groot tussen de grote clubs in Europa en de rest, die voor spek en bonen en het nodige geld meedoen.Trishul schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 23:18:
[...]
Mja, het is wel eens anders geweest natuurlijk. Probleem is dat de eredivisie heel veel kwaliteit is verloren afgelopen jaren. Heb je de trainers van Ajax en Feyenoord gezien bijvoorbeeld? En we hebben geen spelers meer van het kaliber Kudus, Lang, Martinez, Frenkie, Gravenberch, Paixao, Neres, Antony, Hancko, Tadic enz rondlopen in de eredivisie.
Door dat geld zorgen de nationale clubs er weer voor dat de afstand tussen de Nederlandse clubs groter is en blijft.
Kennelijk werd het spel te snel herstart en kan de VAR dan niks meer doen.Ramzzz schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:08:
VAR niet op de lijn gehad? Genegeerd?
UEFA-/ FIFA-Beleid!?!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bam, 0-1. Lekker doelpunt De Jonge! Groningen ook iets beter tot nog toe.
[ Voor 2% gewijzigd door donkerlicht op 03-10-2025 21:01 . Reden: 0-1, geen 1-0 ]
Nac supporters doen net alsof de scheidsrechter steeds tegen hun fluit maar momenteel is Groningen beter en nac zit soms weer ouderwets te schoppen en shirtjes te trekken
Bam, 0-2. Van Bergen met een leuke dribbel en scoort eindelijk eens een keer. Prima pass van Vaessen, daar heeft hij zich flink in verbeterd dit seizoen.
0-2 voor Groningen nu
Ben ik blij om, heb een hekel aan Boy Kemper
Ben ik blij om, heb een hekel aan Boy Kemper
Bummer, 1-2 NAC. Nog paar minuten blessuretijd.
Lekker begin van het seizoen voor Groningen en wat een stabiliteit, tot de 1-2 in ieder geval. Zal wel effect van het avondje NAC zijn. En ik was nog bang dat er te weinig was gehaald na het vertrek van Ekdal en Valente, twee belangrijke spelers van vorig seizoen.
9 minuten extra tijd.
Nu ben ik er wel voor om alle tijd bij te trekken, moeten ze veel vaker doen, maar wordt toch minder enthousiast als Groningen op dat moment voor staat.
Groningen maakte het onnodig spannend het laatste kwartier
Nu ben ik er wel voor om alle tijd bij te trekken, moeten ze veel vaker doen, maar wordt toch minder enthousiast als Groningen op dat moment voor staat.
Groningen maakte het onnodig spannend het laatste kwartier
Trainer Rehm gaf aan dat voor Vitesse het seizoen eigenlijk pas medio oktober begint en dat de eerste wedstrijden als voorbereiding gezien moeten worden. Ik had er geen rekening mee gehouden dat hij daarmee bedoelde dat dan de minpunten al weggewerkt zijn. Ondanks dat ik blij ben dat ze weer mogen spelen had ik er totaal niets van verwacht, maar 10 punten uit de eerste 6 wedstrijden is gewoon heel erg goed gezien de situatie.
Gloukh naar de bank, die deed het wat dat betreft toch meer dan prima in de minuten die hij mocht maken?
De kortste weg naar promotie is wellicht voor Vitesse een periodekampioenschap. Vierde periode pieken en dan de vorm doortrekken naar de play-offsParaDroid2 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:08:
Trainer Rehm gaf aan dat voor Vitesse het seizoen eigenlijk pas medio oktober begint en dat de eerste wedstrijden als voorbereiding gezien moeten worden. Ik had er geen rekening mee gehouden dat hij daarmee bedoelde dat dan de minpunten al weggewerkt zijn. Ondanks dat ik blij ben dat ze weer mogen spelen had ik er totaal niets van verwacht, maar 10 punten uit de eerste 6 wedstrijden is gewoon heel erg goed gezien de situatie.

Niemand snapt dat behalve Heitinga; wel goed dat hij Berghuis bankt en start met Moro. Keuze voor Mokio op linksback neem ik aan omdat Wijndal geblesseerd is.Napo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:49:
Gloukh naar de bank, die deed het wat dat betreft toch meer dan prima in de minuten die hij mocht maken?
:strip_exif()/f/image/hmOw7iIwSC8bLdek8cMFgASE.png?f=user_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moeten ze alleen niet laatste worden.Napo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:51:
[...]
De kortste weg naar promotie is wellicht voor Vitesse een periodekampioenschap. Vierde periode pieken en dan de vorm doortrekken naar de play-offs
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat er überhaupt gedacht kan worden aan de mogelijkheden van promotie is bizar. Niemand gaf een stuiver voor ons na het terugkrijgen van de licentie en zie nu! De nu behaalde punten zijn ook alleszins gestolen.Napo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:51:
[...]
De kortste weg naar promotie is wellicht voor Vitesse een periodekampioenschap. Vierde periode pieken en dan de vorm doortrekken naar de play-offs
Maar ik verwacht geen promotie, gewoon meedoen is al de grootste winst.
Shit, "gratis" espn compleet is bij mij afgelopen. Nu kan ik Ajax niet in uhd zien en mogelijk de rest van het seizoen maar deels.
19 euro best prijzig voor espn...
19 euro best prijzig voor espn...
Sparta zet dan ook niet de hele tijd hoog druk; en als ze het wel doen is het nog niet heel goed/fel. Dat hadden bijna alle andere tegenstanders beter voor elkaar.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:40:
Ajax al beter gestart dan tegen OM
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Sparta is dan ook een matig team.gws24 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Sparta zet dan ook niet de hele tijd hoog druk; en als ze het wel doen is het nog niet heel goed/fel. Dat hadden bijna alle andere tegenstanders beter voor elkaar.
Maar die laten Ajax inderdaad gewoon komen en razen.
Zou het de tactiek zijn van Steijn? Beetje laten razen en loeren op de counter?
Steijn denkt gewoon, even verliezen misschien neemt Johnny dan over paar weken mijn titel van slechtste Ajax trainer ooit over.LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
Sparta is dan ook een matig team.
Maar die laten Ajax inderdaad gewoon komen en razen.
Zou het de tactiek zijn van Steijn? Beetje laten razen en loeren op de counter?
Mokio op linksback is toch een lachertje tegen Van Bergen? Mokio wordt elke keer het bos in gestuurd pff.
2 grote kansen nu al in de afgelopen 2 minuten.
Rosa rechtsback is ook niet veel soeps imo..
2 grote kansen nu al in de afgelopen 2 minuten.
Rosa rechtsback is ook niet veel soeps imo..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nou Sjonnie, je hebt nu wel gezien dat Mokio als linksback tegen die snelle van Bergen geen goed idee is toch?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe Van Bergen al 5 keer met dezelfde beweging Mokio omzeilt 😂
En wat nog veel schrijnender is, er is geen rugdekking. Dus van Bergen kan zo door richting de goal.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:52:
Hoe Van Bergen al 5 keer met dezelfde beweging Mokio omzeilt 😂
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou is van Bergen ook niet zo goed. Dus misschien is dit ook wel goed doorgedacht en de bedoelingHan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
En wat nog veel schrijnender is, er is geen rugdekking. Dus van Bergen kan zo door richting de goal.
Fitz-Jim
Fitz-Jim speelt want loper. Die kan niet eens eens de bal bijhouden...
tsja als je daar maar op kon trainenLZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:58:
Daar was bijna de 1-0. Corners is toch wel hét zwakke punt van Ajax
Mijn oudste zoon speelt g-voetbal. Maar ze zouden het zowel Ajax als Sparta knap lastig kunnen maken
Als je eerst op een stuk basis voetbal moet trainen, dan blijft er voor deze dode spelsituaties geen tijd meer over...
Johny op de 1e dag van de training "vergeet alles wat jullie vorig jaar geleerd hebben"jbdeiman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:04:
[...]
Als je eerst op een stuk basis voetbal moet trainen, dan blijft er voor deze dode spelsituaties geen tijd meer over...
Prachtige aanval… wat een pass van Baas 
BAM!
BAM!
Mooie goal hoor.
De islam kan uw vrijheid schaden
Hij had wel windje mee die Baas. Dat scheelt
Zonder discussie hands toch?
Dat is wel hands..
Flickr PSN ID= cheironnl
Wind tegen. Geen last van.
[ Voor 44% gewijzigd door DutchOwnage op 04-10-2025 17:19 ]
dus een natuurlijke beweging in een sprint duel kan dus ook niet meer...
Dit gaat wel wat verder dan een natuurlijke bewegingfredgroes schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:19:
Het is echt hand naar de bal op borsthoogte. Als dit geen hands meer is wat dan nog wel?fredgroes schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:19:
Zeldzame eensgezindheid over een overtreding hier. 😂
⏩ PVOutput☀️
iedereen beweegt anders met zijn handen tijdens het sprinten. maar het blijft gek dat je moet gaan nadenken in een duel in het strafschopgebied wat je met je handen doetNapo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:20:
[...]
Dit gaat wel wat verder dan een natuurlijke beweging
Deze viel ook weinig over te discussiërenQuad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:21:
Zeldzame eensgezindheid over een overtreding hier. 😂
Ik kijk dit keer niet ivm een verjaardag en wat tarwesmoothies. Maar het viel mij op.
Deze stand mag van mij wel blijven staan ivm de poule.
⏩ PVOutput☀️
Baas begint wel een beetje de Matthijs de Ligt vloek te krijgen, elke wedstrijd wel een potentieel penalty moment.
Diarree op een verjaardag is echt de horror. SterkteQuad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Ik kijk dit keer niet ivm een verjaardag en wat tarwesmoothies.
Nou dat krijg ik wel van Ajax tegenwoordig, heb ik geen tarwesmoothies voor nodig.sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:33:
[...]
Diarree op een verjaardag is echt de horror. Sterkte
⏩ PVOutput☀️
Zou het niet eerder verstopt zijn, want onder Heintinga loop het nietQuad schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:41:
[...]
Nou dat krijg ik wel van Ajax tegenwoordig, heb ik geen tarwesmoothies voor nodig.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken