"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Maar het lijkt wel op lekker druk blijven zetten ook in de 2e helft. Hopelijk houden ze dat vol.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Volgens mij net niet idd.Mog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:11:
Deze bal was toch niet uit?
Steijn mag wat harder schieten, zijn allemaal slappe balletjes lijkt het.
Maarja hij stata wel op de goede plek steeds.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Huub Huub Barbatruc!
Wel aan de goede kant dan.nocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:13:
Het blijft een leuke wedstrijd in de Kuip. Nu nog doelpunten...
NeeAgent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:13:
Krijgt AV ook nog geel ?
Nu al een paar keer slecht
Leek wel American FootballHarribo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:15:
Misschien Hadj Moussa de volgende keer maar geen vrije trappen meer laten nemen?
Nu al een paar keer slecht
Tegen wie kun je die nog wisselen?
Niemand...Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:18:
Steijn moet oppassen, gaat tegen zichzelf spelen zo.
Tegen wie kun je die nog wisselen?
Huub Huub Barbatruc!
Spel.is iets aan het vertragen lijkt het. Steeds meer op de kansjes dan vol door in de snelheid en jagen.
Les gekregen van de beste spits uit de Nederlandse geschiedenis 😝DutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:19:
Ueda heeft geleerd z'n lichaam er in te zetten.
Huub Huub Barbatruc!
Van Depay? 😱DNA_Saint schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:20:
[...]
Les gekregen van de beste spits uit de Nederlandse geschiedenis 😝
Huub Huub Barbatruc!
Nee dat is toevallig de meest scorende spits in het Nederlands elftal.
GVD zuur dit, onverdiend
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Feyenoord moet gewoon doorgaan met kansen creëren, ze kunnen er ook in
Oude voetbal wetten, als je zelf niet scoort......
Ze zijn een beetje op lijkt het en dan nu deze tik
[ Voor 14% gewijzigd door Rubman op 02-10-2025 22:25 ]
Deventer deed het best goed vandaag.D-e-n schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:23:
Die man in de wolken heeft dit seizoen een schijthekel aan Nederland volgens mij.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Of de hele voorhoede van 20.miljoen, want die zijn zo goed
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 5% gewijzigd door piotr123 op 02-10-2025 22:30 ]
Echt he, etc moet Nieuwkoop erin. Ook echt alleen omdat Read nog geen volle wedstrijd kan spelen hoop ik.Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:29:
Nieuwkoop. Mijn tv gaat uit.
Nou kom maar met die 0-2 dan.
Steijn mag van mij lekker banken. Handelingssnelheid is gewoon niet hoog genoeg voor dit niveau en kansen maakt hij vooralsnog ook niet af dit seizoen.Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:31:
WTF is dat voor bal Steijn, helemaal op lijkt het.
Yup, read zijn ze ook voorzichtig mee nog.Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:30:
[...]
Echt he, etc moet Nieuwkoop erin. Ook echt alleen omdat Read nog geen volle wedstrijd kan spelen hoop ik.
Nou kom maar met die 0-2 dan.
Dit is ook Steijn. Hij staat er voor de doelpunten, maar als die uitblijven… Helaas ben je redelijk beperkt op het middenveld door al die blessures.Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:31:
WTF is dat voor bal Steijn, helemaal op lijkt het.
Tegen Braga had je vol moeten gaan en hier moeten doseren.LZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:26:
Tja, nu de keuze maken. Nog vol voor dit gaan, of spelers gaan sparen voor Utrecht.
Yup, maar v Persie besloot dom te doen.BurnsMM schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:32:
[...]
Tegen Braga had je vol moeten gaan en hier moeten doseren.
Echt bizar trouwens. AV echt amper kansen gehad, onterecht goal Feyenoord afgekeurd. 16 om 4 schoten en 8 om 1 corner.
En toch achter.......
Van Persie leest meeRubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:28:
Steijn eruit Larin erin?
Of de hele voorhoede van 20.miljoen, want die zijn zo goed
Jammer er waren zat kansen daarvoor
Zo goed spelen en dan 0 resultaat. Zwaar onterecht. Typische Nederlandse ziekte weer.
Nee dit voelt teleurstellend. Kansen moet je afmaken op dit niveauMog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:40:
Man man man… Dit voelt zo onterecht.
Maar over het algemeen al jaren een typisch Nederlandse ziekte in Europa
Ik ben eigenlijk grofweg 2 jaar geleden volledig afgehaakt met voetbal. Gek genoeg na de 6-0 van Feyenoord tegen Ajax. De totale onvoorspelbaarheid van de VAR/Scheidsrechter haalde zoveel lol in het kijken weg, dat ik gestopt ben met kijken.
Ik ben nu in Spanje aan de kust waar om onduidelijke reden deze wedstrijd op staat. En dan zie je die 1-0 afgekeurd worden en dan ben ik weer blij, dat ik deze ellende niet meermaals per maand hoef te bekijken. Ik hou van het spel en van de club. Maar kan er op deze manier geen lol meer in hebben.
Klopt dat is wat zijn manco.Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:41:
Die Valente kan echt niet afmaken
Maar heb het idee dat hij en een aantal anderen er doorheen zitten
Wie had deze zin voor de 2025-2026 toto?nocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:41:
Gelukkig hebben we Go Ahead Eagles nog voor de coëfficiënten....
Als je vorig jaar dit in Deventer had gezegd was de GGZ crisisdienst gebeld...nocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:41:
Gelukkig hebben we Go Ahead Eagles nog voor de coëfficiënten....
De VAR heeft ook echt wel goeds gebracht.PWM schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:43:
[...]
Ik ben eigenlijk grofweg 2 jaar geleden volledig afgehaakt met voetbal. Gek genoeg na de 6-0 van Feyenoord tegen Ajax. De totale onvoorspelbaarheid van de VAR/Scheidsrechter haalde zoveel lol in het kijken weg, dat ik gestopt ben met kijken.
Ik ben nu in Spanje aan de kust waar om onduidelijke reden deze wedstrijd op staat. En dan zie je die 1-0 afgekeurd worden en dan ben ik weer blij, dat ik deze ellende niet meermaals per maand hoef te bekijken. Ik hou van het spel en van de club. Maar kan er op deze manier geen lol meer in hebben.
Maar op deze momenten vraag ik me ook wel eens af waarom ik nog kijk.
100% En van Persie kan lullen wat hij wil, maar over 20 jaar gaat ie toegeven dat het een inschattingsfout was.BurnsMM schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:32:
[...]
Tegen Braga had je vol moeten gaan en hier moeten doseren.
Wat ook jammer is is dat je in de 1e helft niet tot scoren komt. Was denk ik ook het strijdplan. 2e helft zakt het in elkaar
Dit gaat niet meer beter worden helaas.
Gemiste kans met helaas een onterechte goal afgekeurd, kansen niet afgemaakt en een Aston wat gewoon langer kan blijven drukken en daarmee scoort.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Van Persie is trots op het team. Veel inzet bla bla bla
Zul je zien dat we eind van de rit een punt tekort komen, die je tegen Braga minimaal had moeten pakken.
Feyenoord heeft goed gespeeld, alles gegeven alleen zichzelf niet weten te belonen. Helaas.
Dude! Beter dan Heitinga die dinsdag zijn team complimenten gaf na een 4-0 nederlaag….met k-spel….Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:48:
Laat me raden:
Van Persie is trots op het team. Veel inzet bla bla bla
Zul je zien dat we eind van de rit een punt tekort komen, die je tegen Braga minimaal had moeten pakken.
Altijd lastig, AEK Larnaca uit.hoevenpe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:48:
AZ wordt afgeslacht, niemand dat aan het volgen?
Ja, dat is pas erg! Grootste Europese overwinning voor een Cypriotische ploeg?hoevenpe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:48:
Wat pakte het anders uit... Wat een sof
Dan maar blij zijn met go ahead
Tegen een club uit Cyprus. Terwijl dat de wedstrijden zijn waarin je punten moet halenhoevenpe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:48:
Met 10 man wel ja... Overigens krijgt AZ ook in de competitie veel kaarten. Dat is wel een dingetje
Geeft vader Goes de verdedigingstraining???nocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Met 10 man wel ja... Overigens krijgt AZ ook in de competitie veel kaarten. Dat is wel een dingetje
Dat zijn we in de Eredivisie niet gewend
Dat is al 3 seizoenen het grote manco. Prima elftallen, maar scoren is erg lastig.nocalimero schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:53:
Feyenoord speelt de mogelijkheden erg slordig uit. Die mogen wel gaan trainen op afronden.
Mickey Mouse wil een andere competitie, de eredivisie voortaan verder als amoebe-league.ST10©DE schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:50:
Ja, dat is pas erg! Grootste Europese overwinning voor een Cypriotische ploeg?
Ook knap
Misschien is een spits als trainer een idee....LZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Dat is al 3 seizoenen het grote manco. Prima elftallen, maar scoren is erg lastig.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken