Kuipvrees is internationaal gelukkig
Haal die gast er maar meteen uit
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niet meer klagen over de scheids vandaag... Hoe ie een 100% rode kaart niet geeft?
Was het Goes?Harribo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:08:
Az nu al rode kaart
Mening geen feittoolkist schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:18:
Niet meer klagen over de scheids vandaag... Hoe ie een 100% rode kaart niet geeft?
Villa snijdt makkelijk door de as. Watkins blijft een gevaarlijke spits
Of je de bal wil spelen of niet, of de speler er voorbij was of niet, het maakt geen zak uit als je een doorgebroken speler neerhaalt. En die bal ging zowat rechtdoor, dit was echt een 100% kans geweest en zeker voor Watkins.Rubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:18:
Goede beslissing imho, spel voor de bal maar gewoon te laat geen rood.
Speler was er nog niet 100%voorbij en bal gaat naar de zijkant
Ik schakel pas net in, en zie net die gele kaart terug.
Maar dat had gewoon rood kunnen zijn. Komen we goed weg.
Ik vind het geel. Die speler had nooit meer bij die bal gekund dus het is niet “het ontnemen van een scoringskans”.LZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:22:
Ik schakel pas net in, en zie net die gele kaart terug.
Toch worden ze wel gegeven dus in die zin heb je inderdaad geluk.
Zo, daar Feyenoord zwaar genaaid. Konden zo op de keeper af. Was echt totaal niets aan de handDutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:23:
Flikker op man niks aan de hand
Niet zeuren over een voortandje die los gaat zitten hoor
Je wilt prof voetbal, je speelt prof voetbal
Je wilt prof voetbal, je speelt prof voetbal
Tuurlijk kun je er rood voor geven en ja het kan wat betekenen voor Watkins, maar in het spel lezen is het naar mijn mening niet rood.toolkist schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:21:
[...]
Of je de bal wil spelen of niet, of de speler er voorbij was of niet, het maakt geen zak uit als je een doorgebroken speler neerhaalt. En die bal ging zowat rechtdoor, dit was echt een 100% kans geweest en zeker voor Watkins.
Genoeg die hem wel zouden geven hoor.
Van mij hoeft geen enkele NL ploeg in Europa League Champions League of de conference League te verliezen en dus blij met slechts geel.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wat een prutszooi die NL clubs vanavond en deze week. Zo gaan die die Europese plekken nooit vasthouden. AZ ook alweer achter.
Gvd Steijn. Hier ben je voor aangetrokken he
[ Voor 62% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2025 21:28 ]
Pfoe goede redding van Bizot, heeft het gelukkig al lekker druk.
Nu al meer op doel geschoten dan alle eredivisie wedstrijden bij elkaar.
Nu al meer op doel geschoten dan alle eredivisie wedstrijden bij elkaar.
Pfoi best wel spannend!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wow, Feyenoord krijgt ook geweldige kansen!
Leuke wedstrijd zo.
Leuke wedstrijd zo.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Sauer doet het wel goed vind ik.
Sauer gaat lekker zo, daar hebben ze weinig grip op lijkt het.
Nu Ueda nog ff een keer goed raken.
Nu Ueda nog ff een keer goed raken.
Oh ik vind het ook prima dat ie em niet geeft hoor, als ik met m'n NL bril kijkRubman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:24:
Van mij hoeft geen enkele NL ploeg in Europa League Champions League of de conference League te verliezen en dus blij met slechts geel.
Wat het ook gaat worden. Feyenoord doet niet onder voor toch wel een van de moeilijkste ploegen nu in de EL.
Als ze zo in de competitie gaan spelen worden we fluitend kampioen
Ik hoop dat Feyenoord dit conditioneel weet vol te houden.LZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:30:
Wat het ook gaat worden. Feyenoord doet niet onder voor toch wel een van de moeilijkste ploegen nu in de EL.
Kom op Steijn! Scoor even voor ons.
Gebeurd letterlijk niks
Was het ook gewoonDutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:32:
Jezus dacht goal man
Hoezo is deze afgefloten?
Totaal mesjogge echt
Totaal mesjogge echt
Hier wordt Feyenoord bestolen. Dit is belachelijk
Dit is gewoon een geldig doelpunt die je door de neus wordt geboord.
Enfin verder maar weer
Enfin verder maar weer
Gaat de scheids vanaf nu alles uit de kast trekken om Feyenoord te benadelen ofzo? Als compensatie? Zuivere goal door de neus geboord
De scheids is niet erg sterk vandaag. Waarom kijkt de var niet naar dat doelpunt?
Deze weggestreept tegen de "rode" kaart en we hebben in de rust geen geklaag bij de arbitrage
In Engeland lachen ze zich rot dat dit wordt afgefloten
My 2 cents is dat deze scheids de intensiteit/het niveau van deze wedstrijd niet aan kan en daardoor cruciale fouten maakt.D-e-n schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:34:
Gaat de scheids vanaf nu alles uit de kast trekken om Feyenoord te benadelen ofzo? Als compensatie? Zuivere goal door de neus geboord
Wat een heerlijke 33 minuten zeg. Volle bak erop
Deze scheidsrechter is het kwijt. Hoezo wordt bij ons doelpunt de VAR niet ingeschakeld ?
Hoezo wordt de wedstrijd niet stil gelegd om te laten checken?
Huub Huub Barbatruc!
Zul je zien dat Aston Villa vlak voor rust scoort na een overtreding die niet gezien wordt ofzo. Mark my words.
Mooi om te zien hoe rustig Valente aan de bal is
Moet mijzelf nu wel beetje corrigeren, fey-avl is toch wel een hele leuke pot om te zien. Beetje gek om een Rotterdamse voetbalclub tegen een Amsterdams ziekenhuis te zien voetballen, maar doet aan het plezier niks af.Megupe schreef op zondag 28 september 2025 @ 14:53:
[...]
Ah, jij ervaart nu ook wat ik altijd bij feyenoord heb 🤣
En hup gae in Europa..
Valente is echt wel fijn op het middenvelt. Heerlijke speler.
Wat een rust bij Valente aan de bal en wat een steekpassjes van Sauer. Genieten gewoon.
Steijn valt een beetje weg zo, zeker nu Hwang weer speelt en meteen sterk ook.
Steijn valt een beetje weg zo, zeker nu Hwang weer speelt en meteen sterk ook.
Valente jongen! Lekker schot man.
Manmanman, ze moeten zichzelf nu wel echt even belonen hoor. Spelen wel erg goed verder.
Was Hwang de missende schakel op het middenveld?
Feyenoord speelt echt goed. Regent kansen, alleen het afmaken......
Feyenoord speelt echt goed. Regent kansen, alleen het afmaken......
Ben nog steeds boos over de 1-0
Huub Huub Barbatruc!
3 corners penalty toch?
Hadden we er al 2 gehad
Hadden we er al 2 gehad
Zit wel te genieten van Feyenoord zo.
Hier nog een.Grudgie schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:44:
Zit wel te genieten van Feyenoord zo.
Lijntje coke in de rust? Weet niet hoe ze dit anders vol gaan houden. Als ze zo spelen zijn we gewoon 100% het beste team in NL op het moment.
Oh nu wel tijd voor de var
Huub Huub Barbatruc!
Echt wel. Eerste wedstrijd zo dat ik echt geniet.DutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:45:
By far de beste 1e helft dit seizoen
Overigens: als Utrecht en AZ tegen deze tegenstanders niet winnen hebben we qua coefficienten wel een probleem geloof ik?
Gelukkig snel over die check, doodnerveus altijd van die var
Steijn is te traag
Erg vreemd dat hij het spel na het doelpunt niet even stil legde voor een echte check inderdaadDNA_Saint schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:45:
Oh nu wel tijd voor de var
Maar wel balvast, dat houdt hem nog op de been in deze wedstrijdAgent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:46:
Steijn is te traag
Pfff even bijkomen zo zeg. Heerlijke pot dit, Feyenoord moet zichzelf gaan belonen 2e helft.
Wat een tempo
Feyenoord kan hier echt wel van winnen.
Stel je even TImber voor ipv Steijn deze potAgent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:46:
Steijn is te traag
Wel dikke complimenten voor de eerste helft.
Zou lekker zijn maar het is nog geen weekend helaasLZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Hier nog een.
Lijntje coke in de rust? Weet niet hoe ze dit anders vol gaan houden. Als ze zo spelen zijn we gewoon 100% het beste team in NL op het moment.
Leuke oefenwedstrijd voor de wedstrijd tegen Utrecht.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En voor Feyenoord ook.Grudgie schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:49:
Wel dikke complimenten voor de eerste helft.
🤣🤣🤣
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Traag of niet, hij stond een aantal keer op de goede plaats en had hij moeten scorenAgent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:46:
Steijn is te traag
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-10-2025 22:02 ]
Precies dat is het sterke punt van Steyn. Die staat bijna altijd op de goede plek.Harribo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
Traag of niet, hij stond een aantal keer op de goede plaats en had hij moeten scoren
Dat was waardoor hij bij Twente zoveel scoorde
Hoezo doet de Ziggo app het opeens niet meer.
Verbinding weg en moet inloggen, tsja dat was ik dus eigenlijk niet van plan.
Verbinding weg en moet inloggen, tsja dat was ik dus eigenlijk niet van plan.
Hwang eruit? Waarom? Dit lijkt mij niet handig
Wat een Heitinga actie
Wat een Heitinga actie
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-10-2025 22:06 ]
We wisten van tevoren al dat ie geen hele pot ging spelen. Is nog op de terugweg na zijn blessure.Harribo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:05:
Hwang eruit? Waarom? Dit lijkt mij niet handig
Wat een Heitinga actie
Read insgelijks, die is meestal na 65 minuten ook wel op
Pfoe gelukkig na legen cache doet hij het weer.
Maar Hwang eruit, die ga je missen op het middenveld. Zal wel uit voorzorg zijn met terugkomst van blessure en nog weinig wedstrijd ritme.
Targhalline is goed maar geen Hwang
Maar Hwang eruit, die ga je missen op het middenveld. Zal wel uit voorzorg zijn met terugkomst van blessure en nog weinig wedstrijd ritme.
Targhalline is goed maar geen Hwang
Wat een pass van Valente.
Wat een debiele scheidsrechter
Wat een debiele scheidsrechter
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken