Och wat een fout zeg. Schouten.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2025 22:24 ]
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2025 22:24 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 01-10-2025 22:26 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat doet Bosz toch altijd?ST10©DE schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:28:
Schouten , Veerman, Til en Bosz mogen wel een paar wedstrijden van de zijlijn toekijken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vind van dat rijtje alleen Schouten soms te slecht in deze wedstrijdST10©DE schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:28:
Schouten , Veerman, Til en Bosz mogen wel een paar wedstrijden van de zijlijn toekijken.
Helaas doet hij meer dan alleen kijken. Maar goed zet Bosz even op non actief. Totdat hij ook leert realistisch uit te verdedigen.
Veerman valt wel mee vind ik. Eerste helft echt nog wel een paar goede passes.ST10©DE schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:28:
Ik vind dat Psv goed terugtrekt bij balverlies. Meteen weer 2x4 achterin. Dat zit wel goed hoor vandaag.ST10©DE schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:32:
[...]
Helaas doet hij meer dan alleen kijken. Maar goed zet Bosz even op non actief. Totdat hij ook leert realistisch uit te verdedigen.
Ik bedoel het weigeren van de bal naar voren te rossen indien nodig. Dat is bij Bosz verboden, ze moeten er onder uit voetballen.Harribo schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:34:
[...]
Ik vind dat Psv goed terugtrekt bij balverlies. Meteen weer 2x4 achterin. Dat zit wel goed hoor vandaag.
Oh dat. Ja dat is niet altijd handig.ST10©DE schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:35:
[...]
Ik bedoel het weigeren van de bal naar voren te rossen indien nodig. Dat is bij Bosz verboden, ze moeten er onder uit voetballen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
2e kwartier 1e helft leken de duitsers veel sterker. Daarna kreeg psv meer grip. Maar heel gevaarlijk werden ze nu ook weer niet. Ik vind het gelijkspel een mooie afspiegeling.DutchOwnage schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:55:
Nou, het eerste puntje is binnen. Ook voor NL. Dat er morgen nog maar een paar bijkomen.
Toch had hier best meer ingezeten voor PSV, met name de 2e helft was prima.
10 second ninja DONE
Als Veerman de tijd krijgt de bal te geven dan is het een erg goede passer, hij speelde best aardig verder. Voel me gewoon op, dat hij echt steeds zoekt naar een meter (of meer) ruimte om de bal goed te kunnen spelen.sNielz123 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:32:
[...]
Veerman valt wel mee vind ik. Eerste helft echt nog wel een paar goede passes.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 02-10-2025 07:44 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 49% gewijzigd door Maarten_E op 02-10-2025 08:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Veerman heeft het stigma dat ie op een hoger niveau niet mee kan, maar dat is echt bullshit. Maar als het een keer wordt geroepen, dan gaat iedereen dat exact herhalen. Ik zie hem echt nog wel een stap maken. Word ook een steeds hardere werker en vind het niet vervelend om vuile meters te maken. Hij ontstijgt naar mijn gevoel zeker de malaise waarin PSV zich bevind.jbdeiman schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 07:27:
[...]
Als Veerman de tijd krijgt de bal te geven dan is het een erg goede passer, hij speelde best aardig verder. Voel me gewoon op, dat hij echt steeds zoekt naar een meter (of meer) ruimte om de bal goed te kunnen spelen.
Bal in de voet, meenemen naar achteren zodat hij ruimte heeft en dan passen. In die zin denk ik dat voor een echte topper (die kan dit ook in kleinere ruimtes / heeft minder tijd nodig) Veerman net niet goed genoeg is, maar als je m slim kan inzetten een leuke aanvulling op je team.
Zeker met de sloot aan spelers overal die niet eens meer fatsoenlijk een corner kunnen nemen.
Een goede uitgangspositie op wat? Met het resterende programma had PSV nu op 6 punten moeten staan om enige reële kans te hebben op de tussenronde.LZ86 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:11:
Tegen een goede tegenstander een punt en bij vlagen de bovenliggende partij zijn moet een goede uitgangspositie zijn voor PSV
Als in, dit moet de ondergrens voor ze zijn.wndlr schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:36:
[...]
Een goede uitgangspositie op wat? Met het resterende programma had PSV nu op 6 punten moeten staan om enige reële kans te hebben op de tussenronde.
Hij is (volgens snelle google) 26. Ook een flauw cliche maar als je op die leeftijd al relatief lang nog in nederlands rondloopt....dan is er wsl toch iets niet goed genoeg. Ik vind idd ook dat hij nu wel meer inzet toont en vuile meters maakt. Maar vermoed dat het andere issue idd handelings snelheid is. Verwacht dat hij nog wel een transfer zal maken maar meer subtop van een van de grotere landen. Of wellicht juist naar een van de sterkere teams waar hij tegen kleine tegenstanders natuurlijk geweldig is om erbij te hebben, maar tegen gelijkwaardige teams dan wsl vaker zal banken. omdat je dan met meer druk en minder tijd het dan moeilijk zou hebben.tiswat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:36:
[...]
Veerman heeft het stigma dat ie op een hoger niveau niet mee kan, maar dat is echt bullshit. Maar als het een keer wordt geroepen, dan gaat iedereen dat exact herhalen. Ik zie hem echt nog wel een stap maken. Word ook een steeds hardere werker en vind het niet vervelend om vuile meters te maken. Hij ontstijgt naar mijn gevoel zeker de malaise waarin PSV zich bevind.
10 second ninja DONE
Als er echt het scherpst op de snede wordt gespeeld, vlak op de man, en het tempo gaat omhoog, dan komt hij snelheid tekort denk ik.tiswat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:36:
[...]
Veerman heeft het stigma dat ie op een hoger niveau niet mee kan, maar dat is echt bullshit. Maar als het een keer wordt geroepen, dan gaat iedereen dat exact herhalen. Ik zie hem echt nog wel een stap maken. Word ook een steeds hardere werker en vind het niet vervelend om vuile meters te maken. Hij ontstijgt naar mijn gevoel zeker de malaise waarin PSV zich bevind.
Zou me meer zorgen maken om Schouten, die kost je de overwinning en speelt al tijden ondermaatstiswat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:36:
[...]
Neuh we gaan er hard vanaf. Zeker als v persie weer een debiele opstelling het veld instuurt. Eens afwachtenAgent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
Ik denk 1-3 vanavond. Totaal geen goed gevoel over
Je zag dat heel veel passes niet aankwamen, Tillmann en Poku maakten een paar leuke rushes maar als ze dan niet aan de bal komen heb je er weinig aan. Die goal van Kofane kwam ook echt uit de lucht vallen omdat Schouten mal ging doen.carpebios schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:05:
Ik was gaan tennissen met de mannen. Hoefde de afslachting niet perse te zien. Maar 1-1 is een prima resultaat zeg! Speelde ze oké? Telstar > bayern leverkussen
Feyenoord speelt thuis en ik zag dat Aston Villa het heel slecht doet in de PL tot nu toe (16e plek?). Verbaasde mij wel eigenlijk, vorig jaar deden ze het een stuk beter.Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
2-0Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
Idem. Moet ie het wel serieus aanvangen inderdaad.Mog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:40:
Ik denk dat Van Persie wakker is geworden en de Europa League serieuzer gaat nemen. Ik denk een 2-2 gelijkspel.
10 euro op de winst voor Feyenoord gezet.toolkist schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:42:
[...]
2-0
Eens kijken of het net zo wil lukken als gister, misschien nu wel maar eens inzetten op winst Feyenoord
Super leuk van iemand die Ajax een zeer warm hart toedraagt. Mag ook wel eens gezegd wordentoolkist schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:57:
[...]
10 euro op de winst voor Feyenoord gezet.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2025 12:26 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2025 15:23 . Reden: Houd het beschaafd ]
Dat is helemaal geen bullshit. Meermaals flink gefaald in CL wedstrijden en ook bij Oranje. Hij kan het niveau van de andere middenvelders daar niet bijbenen.tiswat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:36:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 02-10-2025 18:52 ]
Voor de andere wedstrijden heb je het betaalde Ziggo Sport nodig.HollowGamer schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:51:
Wat doen ze raar bij Ziggo? Utrecht op twee kanalen (drie met Extra), en GAE op een kanaal (13) dat andere buiten Ziggo helemaal niet kunnen zien.
Edit: ze hebben het gefixed. Het klopt volgens mij nog steeds niet, andere wedstijden zijn niet te zien?
Ik heb op 404 de switch, op 405 Roma-Lille en op 406 Fener-Nice. Missen we er nu nog wat of waren dit de 18.45 wedstrijden?HollowGamer schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:51:
Wat doen ze raar bij Ziggo? Utrecht op twee kanalen (drie met Extra), en GAE op een kanaal (13) dat andere buiten Ziggo helemaal niet kunnen zien.
Edit: ze hebben het gefixed. Het klopt volgens mij nog steeds niet, andere wedstijden zijn niet te zien?
Het was hier heel raar, zo zag ik niet Roma en Fener eerst staan. Gok dat de EPG weer eens van Ziggo niet klopte. Of ik ben zelf niet zo scherp, wat ook kan.DutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 18:57:
[...]
Ik heb op 404 de switch, op 405 Roma-Lille en op 406 Fener-Nice. Missen we er nu nog wat of waren dit de 18.45 wedstrijden?
Waarom hebben ze niet 407-408.. gekozen? Ik dacht namelijk dat ESPN begint bij 421.DutchOwnage schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:08:
https://www.totaaltv.nl/n...-ziggo-sport-wederom-uit/
Kan ook hier mee te maken hebben. Dat ze zelf ook ff het overzicht kwijt zijn bij Ziggo
[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 02-10-2025 20:11 ]
Ja zag het. Dat zag er lang niet naar uit. TopIngens schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:25:
Eagles staat “gewoon” voor hoor 🫣
An eye for an eye makes the whole world blind.
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2025 20:45 ]
Gladde jongen vanwege gillette zie ik nou.Agent47 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:37:
Van persie praat zo mooi, maar zo om het onderwerp heen.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 02-10-2025 20:48 ]
En dat op zijn 79e. Mooie sfeer zo
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 02-10-2025 20:56 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Lekker dat wordt roodOMX2000 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:15:
Risicovolle overtreding. Qua kaart maar ook door de vrij trap nu
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 02-10-2025 21:18 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq