Sinds wanneer staat Heitinga bekend om tactisch vernuft?FirePuma142 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:56:
Het lijkt met Heitinga een beetje op Maduro. Ze hebben een goede reputatie en staan bekend om hun tactisch vernuft. Dat overbrengen op een spelersgroep, dat kunnen ze niet. Slot is daar ontzettend goed in, dat heeft Heitinga toch wel af kunnen kijken zou je zeggen. Heeft weinig geholpen.
Heitinga inmiddels in een taxi richting NL gestopt? Op staande voet ontslaan, direct. Wat een tactisch onbenul is het
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij is wel kaal.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dit kan je Heitinga niet aanrekenen. Hij heeft in de voorbereiding nog gezegd dat het belangrijk is om goed te staan.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:59:
Inderdaad...van Basten en sneijder... . Backs horen aan de binnenkant te dekken bij balverlies.
Dat weet toch elke back? Zo raar
@Gonadan kratje al leeg denk ik?
Heitinga hanteert een tactiek van 1 op 1 met backs aan de buitenkant.
Kolere dan overschat je je elftal enorm.
Farioli had dat beter gezien, die zag al, spelen vanuit een gesloten verdediging.
Snap dat de Ajax directie aantrekkelijker voetbal wilde zien maar daar zal je dan ook het team voor moeten hebben of halen
Kolere dan overschat je je elftal enorm.
Farioli had dat beter gezien, die zag al, spelen vanuit een gesloten verdediging.
Snap dat de Ajax directie aantrekkelijker voetbal wilde zien maar daar zal je dan ook het team voor moeten hebben of halen
Op de elftalfoto???groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:59:
[...]
Dit kan je Heitinga niet aanrekenen. Hij heeft in de voorbereiding nog gezegd dat het belangrijk is om goed te staan.
Wel echt @#€%^& dat de Nederlandse clubs niet door lijken te kunnen bouwen op het Europese seizoen van vorig jaar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heitinga zei dat het altijd belangrijk is om goed te staan. Je weet wel gewoon goed, dat is niet verkeerd staan. Nou hup knallen mannen.
Die Heitinga is zon visionair.
Ik gun Heitinga HEEL VEEL Heinekens de komende jaren.
en die flutspelers op het veld mogen ze tappen. wat een wanvertoning

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Volgens mij hadden we het over betaalbaar, dus dan geef ik je 3 namen die beschikbaar waren en zeker aangetoond hebben een goede trainer te zijn. Even los dat die ook geen garantie waren maar wel in dat specifieke profiel paste.CryptoNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
[...]
Alle drie totaal ongeschikt. Gewoon een buitenlandse coach svp
Een buitenlandse coach is ook niet gek maar aangezien de salarissen in het buitenland veel hoger liggen ga je niet snel een geschikte coach vinden. Een beetje coach van naam gaat dan toch vaak voor een avontuur in de subtop van de PL, La Liga. Dan moet je weer gokken op één Fariolli en dat was al een schot in de roos.
Tja, dat was de verwachting wel. GAE en Ajax boven verwachting gepresteerd en eigenlijk beiden niets te zoeken in de CL/EL waar ze in uitkomen. Was het conference league had ik ze meer kansen toegedicht.Maarten_E schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:02:
Wel echt @#€%^& dat de Nederlandse clubs niet door lijken te kunnen bouwen op het Europese seizoen van vorig jaar.
Dat PSV en Feyenoord tegenvielen zag ik minder aankomen. AZ gaat ook niet best, niet typisch. Utrecht 50/50
Teleurstellende EU campagne voor NL zover.
Zou ie nu in de rust hebben gezegd dat het belangrijk is meer goals te maken dan de tegenstander?groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:02:
[...]
Heitinga zei dat het altijd belangrijk is om goed te staan. Je weet wel gewoon goed, dat is niet verkeerd staan. Nou hup knallen mannen.
Die Heitinga is zon visionair.
Sinds wanneer nemen we het social media geroep serieus?sNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:05:
#HeitingaOut is trending op X
Als je de UK media een beetje gevolgd hebt gedurende zijn periode in Liverpool, dan was dat toch echt telkens hetgeen dat kwam boven drijven.LZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:59:
[...]
Sinds wanneer staat Heitinga bekend om tactisch vernuft?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Juist de media. Die neem ik sowieso ook niet al te serieus.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:07:
[...]
Als je de UK media een beetje gevolgd hebt gedurende zijn periode in Liverpool, dan was dat toch echt telkens hetgeen dat kwam boven drijven.
Ramptoerisme, angst en sensatie verspreiden
Deze keer kan het best.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:06:
[...]
Sinds wanneer nemen we het social media geroep serieus?
Een Liverpool assistent die hoog aangeschreven stond maar die er op eigen benen niks van kan. Ik heb het gevoel dat ik dat eerder heb gezien.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:07:
[...]
Als je de UK media een beetje gevolgd hebt gedurende zijn periode in Liverpool, dan was dat toch echt telkens hetgeen dat kwam boven drijven.
Kunnen we daar niet met z’n allen #BoszOut van maken?sNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:05:
#HeitingaOut is trending op X
Komt morgen, PSV speelt net zo dramatischST10©DE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:10:
[...]
Kunnen we daar niet met z’n allen #BoszOut van maken?
Pohh counter
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is misschien optisch, maar Ajax lijkt met Edvardsen beter te staan. Al vaker gevaarlijker geworden dan de eerste helft.
Of is dat omdat OM het wel best vind?
Of is dat omdat OM het wel best vind?
En weer geslacht in de omschakeling
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Oplossing: Heitinga en Bosz ruilen. *duikt weg*ST10©DE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:10:
[...]
Kunnen we daar niet met z’n allen #BoszOut van maken?
En 4-0 OM.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ennn een counter uit het boekje hoe wel te voetballen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vanuit de zoveelste k*t vrije trap.
Nog twee te gaan.Malfunctions schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
Bij alles meer dan 5-0 Johnny morgen eruit?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Typisch weer, oerdomme Hollandse trainer die afgestraft wordt door Italiaans vernuft.
Wijndal moet aubameyang verdedigen... I rest my case...
Hey, was dat nou de man waar Wijndal bij liep? Alweer?
Hoop dat hij er snel uitvliegt dan kunnen ze namelijk een vervanger halen zonder dat psv er ook eentje zoekt
Wijndal denkt ook, ik ga er liever af.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Niet meerHarribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
En hamstring bij Wijndal...Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
Jezus, dit is echt verdedigen op niveau d-junioren van de amateurs. Zo ga je er gewoon 7-0 af.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou deze kwam tenminste wel bij spelers aanTyphone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:12:
Vanuit de zoveelste k*t vrije trap.
Die van Berghuis waren over de achterlijn of een makkelijke vangbal voor de keeper
Ze laten echt gewoon Heitinga in de steek, lopen helemaal niet terug.
Vind het nog erger richting de fans, vind het echt heel slecht uitzien.
Rouleren, dan heb je nog fitte spelers later
Nee andersom, baas stond er al in.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:14:
Baas voor Sutalo? Hè wat?
[ Voor 66% gewijzigd door Megupe op 30-09-2025 22:15 ]
Ik denk dat Wijndal zelfbewuster is dan we denken en zijn blessures faked om hier geen onderdeel meer van te zijn.
XXXVI
Andersom hoor ik op de radio.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:14:
Baas voor Sutalo? Hè wat?
Baas er uit? Waarom? Serieus, waarom?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Yup er staan nu twee backs die niet kunnen verdedigen.Koppensneller schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
Hey, was dat nou de man waar Wijndal bij liep? Alweer?
Kost je 4 tegen doelpunten
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 22:15 ]
Wel prima dat er geen fans bij mogen zijn vanuit Amsterdam. Die bespaar je het hotel/reis/ticket geld.HollowGamer schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:14:
Je zal als Ajax fan hier maar voor betaald hebben.
Die zijn gelukkig niet meeHollowGamer schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:14:
Nee je zou als Feyenoord supporter vorige week in braga zijn aangekomen en dan ineens de opstelling zien.LZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:15:
[...]
Wel prima dat er geen fans bij mogen zijn vanuit Amsterdam. Die bespaar je het hotel/reis/ticket geld.
Je zal als Ajax fan hier maar voor betaald hebben.
Voel je je ook maximaal genaaid. Kleine pleister op de wond is dat ze goed weer hadden en het bier daar niks kost.
Was vanuit Van Persie ook één grote schande.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee zelfs die intelligentie dicht ik hem niet toeephymerous schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:15:
Ik denk dat Wijndal zelfbewuster is dan we denken en zijn blessures faked om hier geen onderdeel meer van te zijn.
Sorry, maar wat een lulkoek, het gaat hier over voetbal. Buiten het feit dat je met het grootste gemak alle media al generaliserend weg wappiet.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:08:
[...]
Juist de media. Die neem ik sowieso ook niet al te serieus.
Ramptoerisme, angst en sensatie verspreiden
Next!
Ach na de wedstrijd tegen NAC was dit gewoon te verwachten. Heitinga aardige gozer, leuke assistent maar hoofdtrainer nee. Maar dat was ook al bekend. Jammer dat hij zelf niet lijkt te weten waar zijn grenzen liggen. Wat is er mis met assistent bij Liverpool zijn. Weer laat het management & bestuur van Ajax zoveel steken vallen, met dat geouwehoer over Ajax dna & aanvallend voetbal. Moet je het wel kunnen met de selectie die je hebt. En die kunnen dat niet.Malfunctions schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
Jezus, dit is echt verdedigen op niveau d-junioren van de amateurs. Zo ga je er gewoon 7-0 af.
Ja zeker. Die moeten ook hun geld terugkrijgen van DtK. Ook een totale schandeAgent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:17:
[...]
Nee je zou als Feyenoord supporter vorige week in braga zijn aangekomen en dan ineens de opstelling zien.
Voel je je ook maximaal genaaid. Kleine pleister op de wond is dat ze goed weer hadden en het bier daar niks kost.
Was vanuit Van Persie ook één grote schande.
Dat we die ooit opgehemeld hebben. Wat snoven we toen? Ik heb het nodig!Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:18:
Godts, klasse zo kennen we je weer.
Ik denk dat het dat kistje bier van @Gonadan wasTyphone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:19:
[...]
Dat we die ooit opgehemeld hebben. Wat snoven we toen? Ik heb het nodig!
Nee het ging over het serieus nemen van de media. Daar ging het over.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:18:
[...]
Sorry, maar wat een lulkoek, het gaat hier over voetbal. Buiten het feit dat je met het grootste gemak alle media al generaliserend weg wappiet.
En veel media, niet alle, is ramptoerisme, angst en sensatie. Let er maar eens op en reageer dan weer
die despo's gaan er goed in hier. heber nog wel wat.Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:20:
[...]
Ik denk dat het dat kistje bier van @Gonadan was
De roep vanuit de harde kern (die blijkbaar best wat te vertellen hebben) om een Ajax dna trainer en dat zogenaamde Ajax spel was anders best hard. Die hebben het hele seizoen aan de stoelpoten van Farioli lopen zagen.CornermanNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:18:
[...]
Ach na de wedstrijd tegen NAC was dit gewoon te verwachten. Heitinga aardige gozer, leuke assistent maar hoofdtrainer nee. Maar dat was ook al bekend. Jammer dat hij zelf niet lijkt te weten waar zijn grenzen liggen. Wat is er mis met assistent bij Liverpool zijn. Weer laat het management & bestuur van Ajax zoveel steken vallen, met dat geouwehoer over Ajax dna & aanvallend voetbal. Moet je het wel kunnen met de selectie die je hebt. En die kunnen dat niet.
Nu hebben ze hun zin gekregen. Denk je dat ze er blij mee zijn?
6-1 gewed?Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:16:
Tering edvardsen, hoe krijg je die er niet in. Zo gaat mijn 6-1 nog de prullenmand in
Je maakt een goede kans
Detecteer ik daar sarcasme?Highland schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:21:
Ik vind iedereen hier best negatief. Terwijl Ajax het al een hele tijd op 4-0 houdt.
Het is nu met Mokio wel wat beter maar ik vraag mij dan altijd af of het bij deze stand ook niet aan de tegenstander ligtHighland schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:21:
Ik vind iedereen hier best negatief. Terwijl Ajax het al een hele tijd op 4-0 houdt.
Tuut tuut tuut, hij werkt!
En 3 corners voor en 0 tegen. Was dat andersom geweest was het al 7-0groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:22:
52% balbezit voor Ajax.
Nee helaas, maar wel voor aanvang van de wedstrijd alhier door mij voorspeld
[ Voor 36% gewijzigd door Megupe op 30-09-2025 22:24 ]
ach de zuigo ziggo go app valt ook stil opnieuw aanzetten is wel enkele ogenblikken zwart beeld, altijd beter. draait alweer.
edit : ik zit als een vent de kwelling gewoon uit.
edit : ik zit als een vent de kwelling gewoon uit.

[ Voor 17% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 30-09-2025 22:25 ]
De prestaties van Farioli worden met de wedstrijd indrukwekkender.
Je hoeft mij geen mediadynamiek uit te leggen. Je snapt zelf ook wel dat het proberen weg te blaffen van een mening door een totaal irrelevante opmerking over “de media” te maken niet bepaald constructief is.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:20:
[...]
Nee het ging over het serieus nemen van de media. Daar ging het over.
En veel media, niet alle, is ramptoerisme, angst en sensatie. Let er maar eens op en reageer dan weer
Kortom, reageer gewoon op het onderwerp in plaats van een hondenfluitje (whargarble media boeee!) en reageer dan weer.
na sparta uit ga je als ajacied nog bijna verlangen naar de interlandbreak. bijna.
Interland break! Ideaal moment voor een nieuwe coach! Hopelijk beseft Brands / Steward dit ook…
Zowaar kansen nu
[ Voor 96% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 22:30 ]
Je vindt dat Bosz is uitgewerkt bij PSV?ST10©DE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:28:
Interland break! Ideaal moment voor een nieuwe coach! Hopelijk beseft Brands / Steward dit ook…
kom jongens, ga een biertje drinken of leg K3 van vinyl op je platenspelerHarribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:29:
[...]
Tjonge jonge lijkt mij beter als ik nu helemaal niet reageer hierop. Allemaal aannames en veroordelingen.

Dat shot op Heitinga, het gaat allemaal te snel voor hem. Voordat hij het moment heeft kunnen verwerken gebeurt er al weer iets anders.
Zouden bij beide clubs op de bank zitten.LZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:30:
Zou die Gloukh al spijt hebben van de transfer? En Itakura? Die kon toch ook naar PSV of Feyenoord.
Dus dat denk ik niet.
Absoluut!Maarten_E schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:31:
[...]
Je vindt dat Bosz is uitgewerkt bij PSV?
Heitinga keek alsof hij geen idee had wat er gebeurd…..
Zo zie je maar hoe diep Ajax gezonken is. Spelers aantrekken die meekunnen bij PSV en Feyenoord getuigt van weinig ambitieLZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:30:
Zou die Gloukh al spijt hebben van de transfer? En Itakura? Die kon toch ook naar PSV of Feyenoord.
Ik hoef helemaal niks te snappen van jou. Lees een ander maar de les graag.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:27:
[...]
Je hoeft mij geen mediadynamiek uit te leggen. Je snapt zelf ook wel dat het proberen weg te blaffen van een mening door een totaal irrelevante opmerking over “de media” te maken niet bepaald constructief is.
Kortom, reageer gewoon op het onderwerp in plaats van een hondenfluitje (whargarble media boeee!) en reageer dan weer.
Ik wil best reageren op het onderwerp, dan moet de bron wel serieus te nemen zijn. Dat is social media in het algemeen niet.
Lijkt mij beter als ik hierop helemaal niet meer reageer.
Tja, nog niet al te lang geleden was er bij Feyenoord wellicht 1 of 2 spelers die bij Ajax mee konden. Is nu andersom. Bizar snel diep gezonken.Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:34:
[...]
Zo zie je maar hoe diep Ajax gezonken is. Spelers aantrekken die meekunnen bij PSV en Feyenoord getuigt van weinig ambitie
Zijn nog wel wat andere bijzonder uitslagen in de CL zover.
FK Bodø/Glimt staat voor tegen Tottenham, Liverpool achter tegen Galatasaray en Pafos FC gescoord tegen Bayern.
Voeg nou is daad bij het woord en reageer niet... Ga lekker genieten van de pot voetbal.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:35:
[...]
Ik hoef helemaal niks te snappen van jou. Lees een ander maar de les graag.
Ik wil best reageren op het onderwerp, dan moet de bron wel serieus te nemen zijn. Dat is social media in het algemeen niet.
Lijkt mij beter als ik hierop helemaal niet meer reageer.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken