Kan hij niks meer aan doen hier. Op het moment dat ze aanvallend schakelen geeft Berghuis de bal weg. Haha 3-0 na 25 minuten. We hadden het voorspeld.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:27:
Wijndal laat ook zijn man binnendoor komen... Tjongejonge dat heb ik zelfs geleerd als rechtsback...
Farioli heeft bewezen dat er echt meer uit deze selectie te halen is.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:25:
[...]
Al zet je Klopp daar neer dan gaat het nog niet werken.
Denk dat ze eerder terug moeten naar het Ajax beleid en dan pas het voetbal. Eerst die elitaire bovenin eruit knallen. Ga mij vertellen dat Ajax geen betere linksback heeft in de 0-21 / jong Ajax dan wijndal. Scheelt een klap salaris en beleid.
Moet je wel:
1 realistisch zijn in je aanpak
2 überhaupt weten wat je aanpak is
Twee ex Feyenoorders nekken Ajax
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
0 punten ga je halen dit CL avontuur. Ik denk ook dat er geen goal gemaakt gaat worden.
Berghuis is leuk voor de eredivisie en Conference League.Hugo! schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:26:
Wat is Berghuis een kneus zeg
Dat is de reden dat hij in het buitenland nergens slaagde.
Heeft geen snelheid en alles naar zijn linker poot
Je wordt niet eens weggetikt, je wordt snoeihard afgestraft op je onkunde. 3x wordt je gepakt op een terugspeel bal die zo slap wordt ingespeeld dat de oplettende Marseille speler deze op kan pikken en gelijk de diepe man kan zoeken. De Zerbi fileert Ajax compleet.DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:26:
Ze worden compleet weggetikt.
Johnny gaat er voor het weekend nog uit. Dit kan toch niet?
“Dit” Ajax? Verklaar je nader.carpebios schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:27:
Wow, ik schakel ff in bij Ajax na wat andere werkzaamheden. 3-0 na 27 minuten. Dit verwacht je morgen bij PSV, maar toch niet bij dit Ajax?
Ajax dit seizoen gezien?
Of bedoel je dat het 6-0 had moeten staan? Dan eensch!
Die moet lekker in Amerika of de zandbak gaan spelen. Hoef je niet zo hard en veel te lopen.Vos schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:28:
[...]
Heeft genoeg gebracht, maar te lang mee doorgegaan.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit gaat pijn doen maar met wat geluk is het wel exit Heitinga
Onze tijd komt nog ja 😉carpebios schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:27:
Wow, ik schakel ff in bij Ajax na wat andere werkzaamheden. 3-0 na 27 minuten. Dit verwacht je morgen bij PSV, maar toch niet bij dit Ajax?
Ik denk dat er na de winterstop geen Nederlandse clubs meer in Europa (buiten Nederland) voetballen.
Hou jij je mond eens. Die is helemaal niet meer leuk!Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:28:
[...]
Berghuis is leuk voor de eredivisie en Conference League.
Die kunnen het tempo niet aan.groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:27:
Berghuis en klaassen hebben de bal bij de 2e en de 3e goal gewoon ingeleverd. Die zijn gewoon aan het muiten.
In de eredivisie kan het al niet meer. Berghuis en Klaassen zijn klaar. Gewoon op de tribune zetten. Hebben echt totaal het niveau niet meer.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:28:
[...]
Berghuis is leuk voor de eredivisie en Conference League.
Ik durf te wedden dat Heitinga gewoon mag blijven na deze wedstrijd.
Misschien moet Heitinga eens met Slot gaan praten.
On a side note: wat deed Heitinga eigenlijk bij Liverpool? Want met voetbal techniek of met tactiek had het vast niet te maken.
On a side note: wat deed Heitinga eigenlijk bij Liverpool? Want met voetbal techniek of met tactiek had het vast niet te maken.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Denk je nou echt dat ze Heitinga er niet al uit hadden gegooid als ze een haalbare vervanger in het vizier hadden?sNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:28:
Met een beetje geluk voor Ajax ga je rr een keertje met 10-0 af en ben je van Heitinga verlost
Die man had uberhaupt nooit aangesteld moeten worden, dat is al wanbeleid. Maar denk dat geen enkele zichzelf respecterende trainer in deze puinzooi wil stappen.
Einde seizoen wellicht, als je mag versterken. Maar nu kansloze excercitie
Sorry... Jij slaapt onder een Berghuis dekbedovertrek?Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:29:
[...]
Hou jij je mond eens. Die is helemaal niet meer leuk!
Dat Ajax hier niet ging winnen ging een ieder toch wel vanuit? Maar de manier waarop is wel erg triest.
Denk pionnen uitzettennocalimero schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:31:
Slapen. Niets maar dan ook helemaal niets is terug te ziennocalimero schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:31:
Hoe lang gaat het duren voordat men gaat mokken over Alex Kroes en Marijn Beuker? De redders zijn niet echt aan het redden met de aanstelling van Heitinga en de transfers deze zomer.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik hoop dat de spelers Heitinga samen met Klaassen en Berghuis in de rust opsluiten in de kleedkamer
Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:31:
[...]
Sorry... Jij slaapt onder een Berghuis dekbedovertrek?
Ik begrijp niet eens dat hij en Klaassen zo belangrijk gemaakt zijn. Alle parels van afgelopen seizoen kunnen opeens niks meer aldus Heitinga.
Ajax is niet de enige. FC Paphos (wie???) staat ook met 3-0 achter.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Grappig ook dat al die supporters toen zo aan het vechten waren voor Kroes. Is geen haar beter geworden met hem en totaal geen TD.Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:32:
Hoe lang gaat het duren voordat men gaat mokken over Alex Kroes en Marijn Beuker? De redders zijn niet echt aan het redden met de aanstelling van Heitinga en de transfers deze zomer.
Gooi ze er allebei maar uit, Beuker heb ik geen mening over. Trouwens, los van dat...Heitinga ontslaan zou niet meteen hun kop moeten kosten maar toont dan weer kunde juist.
Dan weet je dat je diep bent gezonkensNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:33:
De scheids heeft medelijden. Geen geel
Terechte opmerking. Kroes scheen er slecht voor te staan hoorde ik in een podcast. Maar goed dat is allemaal weer lange termijn en het gevaar bij Ajax is altijd dat er van die hitsige PwC wannabe’s komen om te graaien.Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:32:
Ik denk dat we na de winterstop allemaal voor AZ zijn in Europa!sNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:29:
[...]
Onze tijd komt nog ja 😉
Ik denk dat er na de winterstop geen Nederlandse clubs meer in Europa (buiten Nederland) voetballen.
Niet dat Feyenoord heilig is verder op het moment.
We krijgen het lastig zat tegen villa
Pylonnen neerzetten en koffie zettennocalimero schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:31:
Tjah, hoe lang zit de trainer er nu? Bij PSV loopt het al sinds januari niet en die man blijft ook maar zitten. Een trainer wegsturen kost ook nog eens heel veel geld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je als club in nood zit moet je terug naar de eigen jeugd.
En geen middelmatige buitenlanders halen die ook nog een bak geld kosten
En geen middelmatige buitenlanders halen die ook nog een bak geld kosten
Reken maar dat ie bij het koffiezetten aankwam met een pot thee. Zo kundig als hij is.
Dan moeten ze Wouter Goes toch verkopen in de winterstop.Bao_mi1 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:35:
[...]
Ik denk dat we na de winterstop allemaal voor AZ zijn in Europa!
Berghuis ging er de vorige keer met rood eraf tegen Marseille geloof ik. Even kijken of hij de eerste helft nog kan overleven
Hele selectie beleid moet ook een keer goed op de schop.
Elke keer van die technische dwergen zonder inzicht halen schiet je niets mee op
Elke keer van die technische dwergen zonder inzicht halen schiet je niets mee op
Villa staat 16e en draait voor geen meter. Liggen kansenAgent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:35:
Net als tegen BragaDutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:36:
[...]
Villa staat 16e en draait voor geen meter. Liggen kansen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat zag er toch niet heel ernstig uit? Hij sprong daarna ook nog 3,59m in de lucht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Naar mijn weten is ie ondanks alles gewoon kampioen geworden en is de teloorgang bij lange na niet zo groot als bij Ajaxcarpebios schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:35:
Tjah, hoe lang zit de trainer er nu? Bij PSV loopt het al sinds januari niet en die man blijft ook maar zitten. Een trainer wegsturen kost ook nog eens heel veel geld.
Dat past geloof ik in de visie van Beuker.d-vine schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:36:
Hele selectie beleid moet ook een keer goed op de schop.
Ik heb momenteel Feyenoord het hoogste zitten van de top 3.
Die Arthur vermeeren is wel next level op dat middenveld hoor Pohh
Onzin, de teloorgang sinds januari is super groot. Van dominantie naar niet meer kunnen voetballen. Met geluk en dankzij Ajax worden wij met minimaal verschil kampioen. Kijk hoe ze nu tegen een Telstar in eigen huis verliezen. Tegen een Ajax waar de spelers de vallende ziekte hebben maar tot 2-2 komen. Het is te beschamend voor woorden, maar de trainer blijf maar zitten.mad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:36:
[...]
Naar mijn weten is ie ondanks alles gewoon kampioen geworden en is de teloorgang bij lange na niet zo groot als bij Ajax
Yup, wij hebben ook een tactisch genie op de bank.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:35:
Verschil is dat wij wél defensief degelijk staan. Dat wij geen scorend vermogen hebben is vervelend, maar op deze manier in een half uur 3 goals slikken zie ik niet snel gebeuren.
Dapper gespeeld van Mokio en Baas. Laat die Mokio maar eens staan.
Het is in ieder geval Kroes en Beuker aan te rekenen dat zij Heitinga hebben aangesteld. Nu achteraf gezien een kapitale fout al hadden vele al hun vraagtekens hierbij gezet.
De kans dat je door deze foute beslissing geen landskampioen wordt is evident maar dat heeft ook gevolgen voor aankomende seizoen en plaatsing voor de CL. Komende jaren wordt ook weer sappelen terwijl je met Fariolli goud in handen had.
De kans dat je door deze foute beslissing geen landskampioen wordt is evident maar dat heeft ook gevolgen voor aankomende seizoen en plaatsing voor de CL. Komende jaren wordt ook weer sappelen terwijl je met Fariolli goud in handen had.
Ik ken echt niemand die de aanstelling van Heitinga een goed idee vond.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:39:
Het is in ieder geval Kroes en Beuker aan te rekenen dat zij Heitinga hebben aangesteld. Nu achteraf gezien een kapitale fout al hadden vele al hun vraagtekens hierbij gezet.
Dat botste weer met de ego’s in het bestuur. En de “cultuurbewakers”. Smiddags een bolletje kaas ipv caparccio of pasta en andere wegwezen met de trainer.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:39:
Dat heb ik altijd, maar het lijkt dit seizoen weer eens reëel inderdaad.Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:37:
Ik heb momenteel Feyenoord het hoogste zitten van de top 3.
Coolsingel!

Ze hebben Heitinga aangesteld omdat die betaalbaar was qua salaris etc. Anders hadden ze zeker wel een niveau Bielsa aangesteld. Ze zijn niet achterlijk.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:39:
Sjonnie mag vertrekken. Graag een buitenlandse coach
Ik snapte ook al niet dat Regeer daar stond.Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:39:
Dapper gespeeld van Mokio en Baas. Laat die Mokio maar eens staan.
Mokio is snel en steekt veel energie erin, dat heb je daar nodig.
Hij zal wel eens wat fout doen maar ik zie wel wat in hem.
Baas is ook wel goed.
Het is gewoon jammer dat er teveel zwakke schakels tussen lopen
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:42 ]
Ik vond , en vind het nog steeds een top idee!Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:41:
[...]
Ik ken echt niemand die de aanstelling van Heitinga een goed idee vond.
Ik hoorde het publiek douze, douze douze scanderen. Dat zal de Franse versie van tien, tien, tien zijn.sNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:28:
Met een beetje geluk voor Ajax ga je rr een keertje met 10-0 af en ben je van Heitinga verlost
Iets dat Feyenoord ooit in Eindhoven is overkomen. Daar wordt hier tot op de dag van vandaag nog vol trots en vriendelijk leedvermaak over gesproken.
Nou vrije trap... Slinger die bal eens voor
Edit : nee hoor weer kort en terug zucht
Edit : nee hoor weer kort en terug zucht
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:43 ]
Old boys netwerk speelde ook mee in die keuze. De bekende vijfde colonne waar Ajax altijd last van heeft helaas. Farioli vorig jaar was een afwijking omdat het technisch bestuur net was vernieuwd.CryptoNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:41:
[...]
Ze hebben Heitinga aangesteld omdat die betaalbaar was qua salaris etc. Anders hadden ze zeker wel een niveau Bielsa aangesteld. Ze zijn niet achterlijk.
Douze is zelfs meer dan 10.mavaros schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:42:
[...]
Ik hoorde het publiek douze, douze douze scanderen. Dat zal de Franse versie van tien, tien, tien zijn.
Iets dat Feyenoord ooit in Eindhoven is overkomen. Daar wordt hier tot op de dag van vandaag nog vol trots en vriendelijk leedvermaak over gesproken.
Maar dat gaan ze denk ik niet halen, gaat daar intussen te langzaam voor, Maargoed overwinning is wel binnen voor Marseille.
Als ik in het veld stond bij Ajax en Godts kwam mij zo als een dol paard voorbij trapte ik hem ongenadig hard onderuit. Het lijkt heel wat maar hij dribbelt elke keer met zijn kop omlaag rond als een dekhengst die een bronstige merrie geroken heeft. Wat een gast zeg.
Meer DPD, ergens neerflikkeren en dan hopen dat het goed aankomt.Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:44:
Godts heeft blijkbaar ook weer avonddienst bij de ptt.
Ajax had echt beter materiaal kunnen hebben gehaald die zeker weten betaalbaar waren en die ook iets hebben laten zien. Simonis, Pascal Janssen, Dick Schreuder. Maar nee, we moesten Ajax DNA met een oud speler die al had bewezen het niet te kunnen.CryptoNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:41:
[...]
Ze hebben Heitinga aangesteld omdat die betaalbaar was qua salaris etc. Anders hadden ze zeker wel een niveau Bielsa aangesteld. Ze zijn niet achterlijk.
Dat leek zowaar op goede voorzet van nota bene Wijndal
Laten we ook niet vergeten dat Keizer, de beoogde hoofdtrainer, ook gewoon de neef is van Piet Keizer. Dat verklaart al waarom men hem zo graag een nieuwe kans wilde geven.Trishul schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:43:
[...]
Old boys netwerk speelde ook mee in die keuze. De bekende vijfde colonne waar Ajax altijd last van heeft helaas. Farioli vorig jaar was een afwijking omdat het technisch bestuur net was vernieuwd.
Natuurlijk sowieso een heel raar idee. Je had een beoogd hoofdtrainer die maak je maar assistent want hoofdtrainer zijn vindt die niks.
Vervolgens bouw je een staf met allemaal mensen die al eerder totaal geflopt zijn in technische functies binnen Ajax waarvan 2 als hoofdtrainer bij Ajax 1.
Ik ben bang dat het vertrek van blind uit de rvc ruimte maakt om blind weer als falende trainer aan te stellen
Wellicht is Jaap Stam bereid om in te stappen. Die is ook kaal en kan er niets van.
Past precies in het Ajax-1 trainersprofiel dat Kroes lijkt na te streven.
Stel je voor dat Go Ahead Eagles de meeste punten van alle Nederlandse clubs gaat halen in Europa...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ga helemaal stukLZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:48:
Wellicht is Jaap Stam bereid om in te stappen. Die is ook kaal en kan er niets van.
Lukt me niet.Maarten_E schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:48:
Stel je voor dat Go Ahead Eagles de meeste punten van alle Nederlandse clubs gaat halen in Europa...
Denk dan toch aan az.
Psv, ajax, Utrecht en gae onmachtig.
Fey misschien niet maar de coach heeft er geen zin in.
Tjongejonge Berghuis.... Kan je nu echt niet van afstand een bal goed inbrengen?
Dat is al de derde keer
Dat is al de derde keer
Het goede nieuws is dat we nog een helft te gaan hebben. Het kan nog omgedraaid worden. Laten we positief blijven.
Breng ze niet op ideeën want ik zie dit scenario zomaar gebeurenLZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:48:
Alle drie totaal ongeschikt. Gewoon een buitenlandse coach svpMiki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:46:
[...]
Ajax had echt beter materiaal kunnen hebben gehaald die zeker weten betaalbaar waren en die ook iets hebben laten zien. Simonis, Pascal Janssen, Dick Schreuder. Maar nee, we moesten Ajax DNA met een oud speler die al had bewezen het niet te kunnen.
Perenboom je weet wel die knakker die het slechtste jong Ajax ooit onder zijn hoede had.groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:49:
Haha wie heeft die vrije trappen ingestudeerd
AZ vond ik juist kwakkelen, zou dan nog eerder Feyenoord zeggen, heel misschien PSV, maar die hebben niet een jasje maar de hele wintercollectie uitgedaan.Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:49:
[...]
Lukt me niet.
Denk dan toch aan az.
Psv, ajax, Utrecht en gae onmachtig.
Fey misschien niet maar de coach heeft er geen zin in.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alhoewel bij nader inzicht is dat natuurlijk ex Feyenoord, dus die zal wel bij PSV op gaan duikenMiki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
[...]
Breng ze niet op ideeën want ik zie dit scenario zomaar gebeuren
Hoop moet wel op iets gebaseerd zijn hèMog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
Het goede nieuws is dat we nog een helft te gaan hebben. Het kan nog omgedraaid worden. Laten we positief blijven.
Maar twee goals voor OM ipv drie?Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
Dat snap ik en ben ik normaal gesproken ook wel voor... alleen Ajax creëert geen kansen.Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
Ajax eerste club ooit de de coach in de rust ontslaat?
XXXVI
Zo speelt hij allang. Afgelopen 4 wedstrijden zeker, en vorig seizoen ook niet zo bijzonder. Farioli was niet zo gecharmeerd van hem, stelde liever Traore op (18 G/A vorig seizoen).Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
Tjongejonge Berghuis.... Kan je nu echt niet van afstand een bal goed inbrengen?
Dat is al de derde keer
Berghuis fopt de afgelopen seizoenen iedereen in de voorbereiding door fanatiek te spelen, en dan in de competitie is het niks.
Koppies omhoog
Doe het voor de fans
We hebben nog een helft
Knallen
Aldus Heitinga zijn tactische omzetting in de rust
Doe het voor de fans
We hebben nog een helft
Knallen
Op de gouden pik von Heitinga??
Dest ook niet erbij tegen Leverkusen voor PSV, stuur maar Jong PSV op deze manier.
Al zou Van Duiven (van Jong PSV) die bij de selectie zit erin gooien ook een goeie grap zijn.
Al zou Van Duiven (van Jong PSV) die bij de selectie zit erin gooien ook een goeie grap zijn.
Je vergeet spug tussen de handen en je mouwen opstropen!groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:53:
Koppies omhoog
Doe het voor de fans
We hebben nog een helft
Knallen
Teveel vriendjespolitiek?Mog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:41:
[...]
Ik ken echt niemand die de aanstelling van Heitinga een goed idee vond.
De directie van Ajax moet eigenlijk als eerste weg, groot zooitje volgens mij.
Het lijkt met Heitinga een beetje op Maduro. Ze hebben een goede reputatie en staan bekend om hun tactisch vernuft. Dat overbrengen op een spelersgroep, dat kunnen ze niet. Slot is daar ontzettend goed in, dat heeft Heitinga toch wel af kunnen kijken zou je zeggen. Heeft weinig geholpen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Er was geen geld. Noodoplossing etcHarribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:55:
[...]
Teveel vriendjespolitiek?
De directie van Ajax moet eigenlijk als eerste weg, groot zooitje volgens mij.
Heeft die al trainerspapieren?groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:57:
Sneijder is boos
Ik ruik kansen voor Kroes. Sneijder past in het profiel
De Dick Advocaat-stijl.groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:53:
Koppies omhoog
Doe het voor de fans
We hebben nog een helft
Knallen
Met als verschil dat Dickie het achterin nog wel redelijk dicht hield.
Inderdaad...van Basten en sneijder... . Backs horen aan de binnenkant te dekken bij balverlies.
Dat weet toch elke back? Zo raar
Dat weet toch elke back? Zo raar
Heeft hij voldoende Ajax DNA?groggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:57:
Sneijder is boos
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken