Tjongejonge
Ajax is echt niet meer wat het was. Ongekend hoe die club achteruit is gegaan. Als zelfs spelers als wijndal gewoon stoïcijns blijven en ook gewoon niet verhuurd wil worden…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
My god.
Paxaio slacht in z'n eentje ff Ajax af.
Paxaio slacht in z'n eentje ff Ajax af.
Volgens mij is Sutalo de snelste verdediger, daarom is het spelen met een hoge lijn ook zo dom zonder snelheidHarribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:08:
[...]
Is dat zo? Vraag mij het af wat betreft die snelheid. Denk dat Wijndal sneller is.
Ik vind Sutalo heel matig trouwens dus dat die er naast staat begrijp.
Je zou anders Baas linksback kunnen zetten die is beter
Ik vraag me echt af hoe lang deze dip gaat duren.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:12:
Ajax is echt niet meer wat het was. Ongekend hoe die club achteruit is gegaan. Als zelfs spelers als wijndal gewoon stoïcijns blijven en ook gewoon niet verhuurd wil worden…
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Paixao heeft als ondershirt een Feyenoord shirt aan vermoed ik
Ik ben faliekant tegen rellen, maar ik sta bijna op het punt een capuchon op te doen en naar de arena te trekken
Ff serieus, je kent Paixao toch. Ik snap dan niet dat niet korter op hem zit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wat staat Ajax goed hè.
Onder Farioli was dit nooit gebeurd.
Onder Farioli was dit nooit gebeurd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
DIT IS NEDERLANDmad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
Ik ben faliekant tegen rellen, maar ik sta bijna op het punt een capuchon op te doen en naar de arena te trekken
Dan rel je nog niet hèmad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
Vergeet je pakje wicky in de bus nietmad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
Dit is wel slecht voor de coëfficiënten.
Maar die Paixiao zit wel op voetbal! Knappe goal.
Maar die Paixiao zit wel op voetbal! Knappe goal.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En een snelle jelle voor als je honger krijgt
Kutzooi zeg, wat een slappe bende dit.. Waar is die CL mentaliteit knop?!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
En die zal blijven spelen ook verwacht ik. Sneu.
Opbouweeuw bij Ajax ipv paar jaartjes.
En verdorie ook nog een fout bij Ziggo waardoor ze Atletico niet meer uitserveren op kanaal 8, maar Tottenham. Zure avond zo
En verdorie ook nog een fout bij Ziggo waardoor ze Atletico niet meer uitserveren op kanaal 8, maar Tottenham. Zure avond zo
Als je met alleen een capuchon op gaat maak je wel een statementmad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
Ik las ergens dat Paixao wat last had van blessures en nog niet helemaal gewend was bij Marseille maar Ajax helpt hem daar wel graag bij zo te zien.
Echt hahah die herhaling met Klaassen, ernstig. Waarom speelt hij?
Bij alles meer dan 5-0 Johnny morgen eruit?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ben beschikbaar.jaapstobbe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
Goed Heitinga weg natuurlijk. Wie nu?
12 minuten gespeeld en al 2-0 achter. Ja dit Marseille is geen NAC en dan speel je nota bene tegen Marseille niet tegen City, Barcelona, PSG of Bayern.
Terugkijkend gaat het middenveld en de verdedigers niet vrij uit maar Jaros de keeper had in mijn ogen ook iets mogen doen. Het waren geen onhoudbare ballen.
Terugkijkend gaat het middenveld en de verdedigers niet vrij uit maar Jaros de keeper had in mijn ogen ook iets mogen doen. Het waren geen onhoudbare ballen.
Met een beetje pech pakt Maurice Steijn Ajax ook dit weekend
Swaffelen tegen SjonniesNielz123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:15:
[...]
Als je met alleen een capuchon op gaat maak je wel een statement

Ten Hag is nog beschikbaar? 🙈jaapstobbe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
Goed Heitinga weg natuurlijk. Wie nu?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben nog niet ingeschakeld, maar laat me raden, Berghuis, Klaassen en Wijndal stonden te hoog op het veld zeker? Met hun traagheid ben je kansloos tegen de fitte aanvallers van Marseille
Ajax wint nog wel met balbezit. 61% zag ik net.
Maar ja, je moet er wel wat mee doen.
Maar ja, je moet er wel wat mee doen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Veel Feyenoorders die wat tegen Marseille hebben, maar we hebben veel gemeen. Bijvoorbeeld veel boetes voor pyroLZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
De Marseille tokkies helpen Ajax even met een rookgordijn.
Misschien helpt het.
Op de amateur velden heb ik wel eens van de 2e helft de 3e gemaakt en alles op papier afgehandeld met de tegenstander onder het genot van een biertje.
Het is misschien een tip voor vanavond om verder leed te voorkomen.
Het is misschien een tip voor vanavond om verder leed te voorkomen.
Dat is dan zeker onnozel.Terranova schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
[...]
Volgens mij is Sutalo de snelste verdediger, daarom is het spelen met een hoge lijn ook zo dom zonder snelheid
Van de andere kant... Paixao is volgens mij de man van Rosa? Rosa zie ik nergens.
Je gaat bijna verlangen naar Veltman daar...
Moet wel zeggen. Mislintat heeft veel kwaad gedaan. Maar Klaassen de deur uitzetten had die 100% gelijk in.
John?Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:18:
[...]
Dat is dan zeker onnozel.
Van de andere kant... Paixao is volgens mij de man van Rosa? Rosa zie ik nergens.
Je gaat bijna verlangen naar Veltman daar...
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Beide keren uit positie.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
12 minuten gespeeld en al 2-0 achter. Ja dit Marseille is geen NAC en dan speel je nota bene tegen Marseille niet tegen City, Barcelona, PSG of Bayern.
Berghuis en Klaassen belangrijk maken op het veld is een grove fout geweest.Kist schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:20:
Moet wel zeggen. Mislintat heeft veel kwaad gedaan. Maar Klaassen de deur uitzetten had die 100% gelijk in.
Ik krijg hierdoor echt extra veel zin in FM 26
John verzint dat zelf allemaal niet... Krijgt ook raad van oa die flapper naast hem
Alsof die het beter gaat doen. Die komt alleen als hij spelers kan halen, en voorlopig kan Ajax niet al teveel uitgeven.
Zo tijd voor de Engelsman, het maatje van Johnny.
Klaassen had vorig jaar nog een prima seizoen.Kist schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:20:
Sneu voor Regeer.
Nee MokioTyphone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
Sinds wanneer hebben wij een vrouwelijke arts?
Hoe zit dat als een speler in z’n ballen geschoten wordt vraag ik me af?
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 30-09-2025 21:23 ]
Hoe heette die gast met dat enorme hoofd ook alweer die Ajax ook nog heeft gehad als trainer? Die kan je wellicht ook weer strikken als je toch slechte trainers een 2e kans wil geven.
Die is geblesseerd meen ik.Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
De fout ligt niet alleen bij Mislintat. Begon natuurlijk bij Overmars.Kist schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:20:
Nadeel is alleen dat de arrogantie nu paar jaar achter elkaar gewoon wordt afgestraft. Club lijdt nu ook miljoenen verlies. Spelers als Berghuis en Wijndal helpen niet. Klaassen staat altijd goed, Taylor is nu wel prima, Gods is prima, maar dan houdt het ook wel op.
De te hoge salarissen helpen ook niet mee qua financiën.
Al een hele tijdTyphone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
Schreuder?LZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
Hoe heette die gast met dat enorme hoofd ook alweer die Ajax ook nog heeft gehad als trainer? Die kan je wellicht ook weer strikken als je toch slechte trainers een 2e kans wil geven.
Die is geblesseerd.Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Al een poosje, die draait al eventjes mee.Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Tja je huurt een dure speler die je vervolgens niet gebruikt. Zit zeker in de clausule dat hij X aantal wedstrijden en CL je huurprijs omhoog gaat.
Edit never mind: die zit ook in de lappenmand.
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 30-09-2025 21:24 ]
Het was gewoon slecht.Miki schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:16:
Dit soort onzin verwacht je bij FC Eindhoven. Daar kan je het zelfs nog ergens goedpraten.
Ik dacht dat dat twee jaar terug al wasgroggy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:24:
Dit is toch einde carrière van Heitinga als hoofdcoach?
Rosa laat voor de derde keer Paixao lopen...
Weer aan de buitenkant dekken
Groot licht die Rosa
Met deze spelers heb je weinig te zoeken in de CL
Elke kans is raak
Weer aan de buitenkant dekken
Groot licht die Rosa
Met deze spelers heb je weinig te zoeken in de CL
Elke kans is raak
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:25 ]
Al zet je Klopp daar neer dan gaat het nog niet werken.LZ86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
Denk dat ze eerder terug moeten naar het Ajax beleid en dan pas het voetbal. Eerst die elitaire bovenin eruit knallen. Ga mij vertellen dat Ajax geen betere linksback heeft in de 0-21 / jong Ajax dan wijndal. Scheelt een klap salaris en beleid.
Die bal van Taylor, dan houdt het echt op.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kijk...toch iemand die het ook snapt. Overmars begon al met de ellende en Ten Hag had geluk met een hele goede selectie.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:23:
[...]
De fout ligt niet alleen bij Mislintat. Begon natuurlijk bij Overmars.
Nadeel is alleen dat de arrogantie nu paar jaar achter elkaar gewoon wordt afgestraft. Club lijdt nu ook miljoenen verlies. Spelers als Berghuis en Wijndal helpen niet. Klaassen staat altijd goed, Taylor is nu wel prima, Gods is prima, maar dan houdt het ook wel op.
Ik wil allebei niet terug zien bij Ajax.
Het wanbeleid komt door arrogantie?Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:23:
[...]
Wat zo’n dickpic teweeg kan brengen.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:23:
[...]
Nu heb ik dat op het werk ook weleens gedaan maar meer dan pijn tussen mijn billetjes en een flinke opslag leverde dat niet op.
Kolere, wat een fouten daar achterin.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Inderdaad. Trainer is het grootste probleem nietAgent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:25:
[...]
Al zet je Klopp daar neer dan gaat het nog niet werken.
Denk dat ze eerder terug moeten naar het Ajax beleid en dan pas het voetbal. Eerst die elitaire bovenin eruit knallen. Ga mij vertellen dat Ajax geen betere linksback heeft in de 0-21 / jong Ajax dan wijndal. Scheelt een klap salaris en beleid.
Eens hoor over Overmars. De club heeft gewoon behoefte aan goed beleid, door een goede, ervaren en kundige td die de term Ajax DNA publiekelijk in de ban doet.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:23:
[...]
Jantje
Dé tering 😭
Ze worden compleet weggetikt.
Johnny gaat er voor het weekend nog uit. Dit kan toch niet?
Johnny gaat er voor het weekend nog uit. Dit kan toch niet?
Een berghuisje, lekker kutten in de as en dan fouten maken. Tijd niet gezien
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nou ja. Farioli flikte het wel met dezelfde gebrekkige selectie. Sterker nog, op papier flink wat sterker dan vorig jaar, maar dat komt er totaal niet uit.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:25:
[...]
Al zet je Klopp daar neer dan gaat het nog niet werken.
Denk dat een goede trainer er wel een stuk meer uit kan halen dan nu.
En dat is 3
En dat is dan een van de meest ervaren mannen op het veld.Hugo! schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:26:
Wat is Berghuis een kneus zeg
Wijndal laat ook zijn man binnendoor komen... Tjongejonge dat heb ik zelfs geleerd als rechtsback...
Klaassen maakt wel peperdure fouten. Op zich is er niks mis met het spelbeeld van Ajax, maar als je zulke kneuterige ballen blijft inleveren dan houdt het wel op.
Ik ben niet perse van een Heitinga out, maar dat ie andere spelers mag opstellen is wel overduidelijk.
Ik ben niet perse van een Heitinga out, maar dat ie andere spelers mag opstellen is wel overduidelijk.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar dan wel een no-look!Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:26:
Zo, Tikkie terug steven
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wow, ik schakel ff in bij Ajax na wat andere werkzaamheden. 3-0 na 27 minuten. Dit verwacht je morgen bij PSV, maar toch niet bij dit Ajax?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Berghuis en klaassen hebben de bal bij de 2e en de 3e goal gewoon ingeleverd. Die zijn gewoon aan het muiten.
5 miljoen en die knuppel brengt de club niks. Prima deal voor ons.
Met een beetje geluk voor Ajax ga je rr een keertje met 10-0 af en ben je van Heitinga verlost
Je wordt er zo cynisch van.. je gaat bijna hopen op een echte 10-0 afslachting
Heeft genoeg gebracht, maar te lang mee doorgegaan.Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:27:
5 miljoen en die knuppel brengt de club niks. Prima deal voor ons.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken