[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 84 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
ephymerous schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:07:
[...]

Wees vooral dankbaar. Dankbaar dat je de keuze om niet te kijken voor je wordt gemaakt :o

Hier overigens hetzelfde hoor. Met de kinderen gaat de tv tijdens het eten uit.
Ja komend weekend weer. Ben benieuwd. Steijn vs Steijn 2.0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:04:
Echt, wie in Zeist heeft dat schema van Ajax in elkaar zitten flansen }:|
Al die k*t wedstrijden om 16:30..
Feyenoord speelt aankomende zondag thuis en dan gaat een wedstrijd van Ajax in Rotterdam naar de zaterdag bij daglicht. En op de zaterdagen voor een CL week zit één van de CL deelnemers standaard op 16:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Jeng's blessure was gisteren toch heftig.
Hij is inmiddels al geopereerd. Geruchten zijn gescheurde achillespees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:37

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:57:
Ja en Beelen is er een hele tijd niet bij. Trauner kan ook niet meer.

Je moet bidden dat Watanabe en die Bosnische jongen blijven staan. Zie het heel somber in met kraaijeveld of Jan Plug daar. Laatstgenoemde werd er gister niet ingezet als CV, zegt genoeg waar hij staat.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Agent47 schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:32:
[...]

Ja en Beelen is er een hele tijd niet bij. Trauner kan ook niet meer.

Je moet bidden dat Watanabe en die Bosnische jongen blijven staan. Zie het heel somber in met kraaijeveld of Jan Plug daar. Laatstgenoemde werd er gister niet ingezet als CV, zegt genoeg waar hij staat.
Jan Plug is wel een perfecte naam voor een verdediger :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:32:
[...]

Jan Plug is wel een perfecte naam voor een verdediger :+
Hij blij dat ie niet naar Burt Reynolds vernoemd is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
LZ86 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:57:
Hij leek toch ergens anders naar te grijpen. Maar hoe dan ook, voor de winter zien we hem niet meer terug. Ik denk dat bijv Moder maar moet oefenen op verdedigen want het is wel heel mager achterin. Overigens doodzonde want Jeng maakte een prima indruk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Denk dat tenzij dingen flink veranderen het wel vast staat dat Heitinga de kerst niet gaat halen.

Vraag me dan af wie ze als vervanger gaan halen. Hoop niet weervan t schip als interim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:16:
[...]

Hij leek toch ergens anders naar te grijpen. Maar hoe dan ook, voor de winter zien we hem niet meer terug. Ik denk dat bijv Moder maar moet oefenen op verdedigen want het is wel heel mager achterin. Overigens doodzonde want Jeng maakte een prima indruk.
We hebben in theorie ook nog onze Oostenrijkse beer, Trauner. Al weet ik niet of die uberhaupt alweer richting fit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Deadsy schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:49:
Denk dat tenzij dingen flink veranderen het wel vast staat dat Heitinga de kerst niet gaat halen.

Vraag me dan af wie ze als vervanger gaan halen. Hoop niet weervan t schip als interim
Op basis waarvan zouden dingen flink veranderen? Het is wel duidelijk dat er totaal geen lijn in zit en inmiddels is door Klaassen uitgesproken dat ze ook geen idee hebben wat ze moeten doen. Op basis van de interviews met Heitinga snap ik dat ook wel want een inhoudelijke analyse heb ik nog niet gehoord. Hoe moet dat dan in de kleedkamer? Of zal hij dat aan Keizer overlaten? In dat geval blijkbaar net zo'n ramp.

Het is slechts uitstel van executie. Ik denk dat Kroes wacht op het geschikte moment (een pak slaag tegen Marseille?) en niet na een overwinning op NAC, hoe dramatisch slecht ook.
In de media veranderen de geluiden inmiddels ook dus zijn positie lijkt me vrij onhoudbaar.

Na United was ik wel voorstander van een terugkeer van Ten Hag. Na de deceptie bij Leverkusen weet ik het zo net nog niet. Lijkt me voor hem ook een heel groot afbraakrisico dus ik betwijfel ook of hij er zelf voor open zou staan. Nu is hij toch de man met wie Ajax grote successen heeft behaald. Als hij dit zootje ongeregeld ook niet aan de praat krijgt blijft dat toch aan hem kleven. Qua transfers moet hij sowieso geen inspraak krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
JEightyFive schreef op maandag 29 september 2025 @ 15:15:
[...]

Op basis waarvan zouden dingen flink veranderen? Het is wel duidelijk dat er totaal geen lijn in zit en inmiddels is door Klaassen uitgesproken dat ze ook geen idee hebben wat ze moeten doen. Op basis van de interviews met Heitinga snap ik dat ook wel want een inhoudelijke analyse heb ik nog niet gehoord. Hoe moet dat dan in de kleedkamer? Of zal hij dat aan Keizer overlaten? In dat geval blijkbaar net zo'n ramp.

Het is slechts uitstel van executie. Ik denk dat Kroes wacht op het geschikte moment (een pak slaag tegen Marseille?) en niet na een overwinning op NAC, hoe dramatisch slecht ook.
In de media veranderen de geluiden inmiddels ook dus zijn positie lijkt me vrij onhoudbaar.

Na United was ik wel voorstander van een terugkeer van Ten Hag. Na de deceptie bij Leverkusen weet ik het zo net nog niet. Lijkt me voor hem ook een heel groot afbraakrisico dus ik betwijfel ook of hij er zelf voor open zou staan. Nu is hij toch de man met wie Ajax grote successen heeft behaald. Als hij dit zootje ongeregeld ook niet aan de praat krijgt blijft dat toch aan hem kleven. Qua transfers moet hij sowieso geen inspraak krijgen.
ga er ook niet vanuit dat er iets flink gaat veranderen. Maar zoals jals ze de komende wedstrijden ruim winnen met ruk spel dan gaan ze hem ook niet ontslaan.

In het laatste seizoen van Ten hag bij Ajax kon je al een beetje zien dat het geen echte top trainer is. Dat het success te danken was aan de zeer sterke selectie.

Ben bang dat Kroes weer met Ajax DNA komt.
Maar hoop zelf op een trainer die al iets heeft laten zien. Zou helpen als deze een sterke TD zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
En door. Dolberg, Weghorst en McConnell afwezig. Baas mee voor de bank.

De opstelling voor morgen graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12
Leuk dat Feyenoord in de pers wordt genoemd als de enige top club die de overwinning verdient heeft afgelopen weekend. Maar we kopen er niks voor. Gat met PSV en Ajax is nog steeds minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:23:
[...]

ga er ook niet vanuit dat er iets flink gaat veranderen. Maar zoals jals ze de komende wedstrijden ruim winnen met ruk spel dan gaan ze hem ook niet ontslaan.

In het laatste seizoen van Ten hag bij Ajax kon je al een beetje zien dat het geen echte top trainer is. Dat het success te danken was aan de zeer sterke selectie.

Ben bang dat Kroes weer met Ajax DNA komt.
Maar hoop zelf op een trainer die al iets heeft laten zien. Zou helpen als deze een sterke TD zou hebben.
Ik denk dat Kroes best een ander type trainer aan wil stellen, heeft ie tenslotte ook gedaan met Farioli, maar dat de RvC weer typisch bezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
toolkist schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:44:
[...]

Ik denk dat Kroes best een ander type trainer aan wil stellen, heeft ie tenslotte ook gedaan met Farioli, maar dat de RvC weer typisch bezig is.
Was Farioli niet uit de hoge hoed van Beuker getoverd?

De directie heeft zich nogal misgerekend dat er met deze selectie best aanvallender kan worden gespeeld. En het vertrek van twee onbetwiste basisspelers is niet opgevangen. Voor Henderson is geen degelijke vervanger gekomen en voor Hato is niets gekomen. Dus kunnen we iedere pot naar Wijndal gaan kijken.

Ik snap dat er creativiteit is gehaald, dat ontbrak er echt aan en met Gloukh is dat wel goed gekomen. Moro wil ik ook nog niet afschrijven, want in een elftal wat niet draait kan niemand goed presteren, maar overtuigen doet die jongen ook nog niet echt in de minuten die hij krijgt.

Heitinga wil vanaf dag één anders spelen dan Farioli. Gooit vastigheden en stabiliteit van vorig jaar overboord en zegt waarschijnlijk 5 minuten voor de aftrap dat ze "ff lekker gas moeten geven". En hoopt dan dat 't wel goed komt.

Je ziet dat er geen idee in zit. Iedereen wordt nerveus, kijkt naar elkaar. Die bal van Klaassen over Edvardsen heen die z'n veters stond te strikken als meest komische voorbeeld voor de ellende.

En dan De Zerbi die zegt dat Ajax goed aan 't seizoen is begonnen. Ik hoop dat hij alleen de uitslagen kijkt en niet de wedstrijden zelf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:12
JEightyFive schreef op maandag 29 september 2025 @ 15:15:
[...]
Maar op basis waarvan denk je dat Ten Hag zijn manier van voetballen er wel in zou krijgen? Daar heb je totaal de spelers niet voor, dus i.m.o. is dit vooral een mooie wens, maar realistisch dat die het wel kan lijkt mij (ook gezien zijn laatste seizoen bij Ajax en alles daarna), het niet iemand die alles wel verbeteren kan zeg maar.

Ik denk met de huidige selectie dat je een realistische trainer nodig hebt, vertrouwen krijgen doordat je (net als vorig seizoen ) bijna niets weggeeft, en daarmee gewoon veel punten binnen haalt. Leuk voetballen komt op de 2e plek (zeg ik als iemand die juist wel van een leuk spelletje voetbal houdt, met tempo, aanvallen en kansen, ben minder van het tegenhouden en zelf met een uitbraak (of een paar) te scoren), Maargoed daar gaan veel supporters ook niet mee akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ander bericht in de media, het netto verlies van Ajax bedroeg 37,3 miljoen. Het seizoen daarvoor (mede door heel hoge transfersommen) was dat ruim 30 miljoen in de plus.
Het is dus wel zaak dat de broekriemen worden strakgetrokken, wat ze ook flink aan het doen zijn. De Europese inkomsten liggen natuurlijk veel hoger dan vorig seizoen, maar een verkoop als van Hato, zie ik op dit moment niet gebeuren obv wat de spelers hebben laten zien.
Verder enerzijds wat dure spelers gelost, wat salaris bespaart maar met CL voetbal zijn er wat ik begreep (van Ajacieden op verschillende fora) wel wat spelers nog overgebleven die een behoorlijke verhoging hebben gekregen. Ben benieuwd naar de cijfers van dit jaar wat dat aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

We gaan het zien hoop ik... voorlopig heb ik maandag 27 oktober in mijn agenda rood omcircelt, dat is de dag dat Ajax Heitinga op non-actief gaat zetten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:05
Han schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 08:39:
[...]

We gaan het zien hoop ik... voorlopig heb ik maandag 27 oktober in mijn agenda rood omcircelt, dat is de dag dat Ajax Heitinga op non-actief gaat zetten :)
Waarom dan pas en niet na die 5-0 van vanavond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
[...]

Scheelt dat die RvC aardig leeg aan het lopen is. Die kunnen weer lekker terug naar de hockey en waar ze allemaal vandaan zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
jbdeiman schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:57:
[...]

Maar op basis waarvan denk je dat Ten Hag zijn manier van voetballen er wel in zou krijgen? Daar heb je totaal de spelers niet voor, dus i.m.o. is dit vooral een mooie wens, maar realistisch dat die het wel kan lijkt mij (ook gezien zijn laatste seizoen bij Ajax en alles daarna), het niet iemand die alles wel verbeteren kan zeg maar.
Ik spreek ook juist mijn twijfels uit na die deceptie bij Leverkusen. Na United had ik hem wel terug willen zien, inmiddels ben ik er ook niet meer zo zeker van.
Toch heeft hij buiten Ajax ook bij Utrecht goede dingen laten zien en dat was zeker niet niveau Tadic, de Jong, Ziyech etc. Hij was dus best prima in staat om met redelijk materiaal goede resultaten te halen, alleen weet ik niet wat er is gebeurd waardoor het nu steeds niet lukt. Was dan toch Schreuder het geheime ingrediënt? :+

En inderdaad, op het eind bij Ajax kwam de klad er ook al wel een beetje in. Toch denk ik wel dat Ten Hag een prima trainer is maar om de redenen die ik in mijn andere reactie geef denk ik ook niet dat hij er zelf voor open zou staan.
Dan rest dus wel de vraag: wie dan? Ik weet het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
JEightyFive schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:08:
[...]

Scheelt dat die RvC aardig leeg aan het lopen is. Die kunnen weer lekker terug naar de hockey en waar ze allemaal vandaan zijn gekomen.
Dit statement laat precies het conservatieve en de nostalgie van de bestuursraad en de 5de colonne in de media richting Ajax zien, wat er voor zorgt dat Ajax zo aan het "afbrokkelen" is en als er niks veranderd niet weer bovenop komt. Van het niveau Telegraaf of Voetbal Inside die geen ander goed argument hebben om hun onderbuik gevoelens te etaleren en het dan maar op dit gooien. Het zogenaamd een bepaalde sport spelen is ook echt niet de reden dat de RVC van Ajax de laatste jaren een draaideur van komen en gaan was, de reden ligt echt meer bij de eerder genoemde bestuursraad die o.a. de RVC overrulde en zei dat Kroes niet ontslagen mocht worden na het aandelen gebeuren en de 5de colonne die alles wat niet Nederlands of "Ajax-DNA" |:( heeft of geen vrienden is met Rob Janssen er uit probeert te werken

Van alle andere sporten die er zijn lijkt hockey ook nog het meest op Ajax voetbal, met een 433 opstelling met buitenspelers die voorzetten geven en opkomende backs en een voorstopper die het middenveld inschuift terwijl de laatste man achterblijft. Verder is het veel moderner en innovatiever dan voetbal met dat ze de afgelopen jaren o.a. de selfpass hebben ingevoerd en andere aanpassingen die het spel aantrekkelijker moeten maken.
Daarnaast kan je juist veel leren van andere sporten, het verbaasd mij ook niks dat grote clubs als Real Madrid, Barcalona of Bayern ook andere sporten hebben zoals handbal, basketbal, hockey, ijshockey(!!!), etc.. Ook betekend een achtergrond in andere sport ook niet dat je geen goede bestuurder in voetbal zou kunnen zijn zie Toon Gerbrands (volleybal) of Robert Eenhoorn (honkbal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:30
Han schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 08:39:
[...]

Ik heb gezegd maximaal 12 wedstrijden. Dus t/m maandag 10 november, de dag na Utrecht uit zie ik nu. Als hij nog zo lang overleeft is het wel aannemelijk dat Utrecht de genadeklap uitdeelt. Maar ik zie in oktober nog AZ en Twente, dus dat moment zou zomaar eerder kunnen komen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

WizzlerNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 08:50:
Waarom dan pas en niet na die 5-0 van vanavond?
Vanwege het programma….. eerst door de zure appel heen, daarna nieuwe trainer met een ‘te doen’ programma :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:41:
[...]

Ik heb gezegd maximaal 12 wedstrijden. Dus t/m maandag 10 november, de dag na Utrecht uit zie ik nu. Als hij nog zo lang overleeft is het wel aannemelijk dat Utrecht de genadeklap uitdeelt.
Als Utrecht zelf dan niet al een nieuwe trainer/coach zoekt. Bezig aan een slechte reeks en een pittig dubbel programma t/m Ajax thuis. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Maar zolang Ajax de punten wel binnenhaalt in de competitie, zie ik het ontslag waar jullie het over hebben niet snel gebeuren.
In die zin, als met extreem slecht voetbal er toch voldoende punten worden gehaald, dan zal Heitinga niet direct ontslagen worden. Maar als Heitinga weg moet wie zullen dan nog meer het veld ruimen?
Alleen Heitinga weg ga je niets mee opschieten, want het bestuur zal weer een nieuwe oud Ajacied willen aanstellen. Op dat hogere niveau in de organisatie moet ook wel echt wat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Rustig hier. Niemand zin in de wedstrijd van vanavond? :+

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 30-09-2025 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:02
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:31:
Nee. Het had zo mooi kunnen zijn, Farioli vs. De Zerbi, twee voetbal schaakmeesters. In plaats daarvan, naja, ook geen woorden meer aan vuil maken.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:49

gws24

Thinking is hard!

edit: laat maar, niet goed naar de datum gekeken (twitter stond blijkbaar opeens op hoogtepunten ipv posts, alhoewel ik betwijfel of 27/9 een hoogtepunt was :P )

@Gonadan Dank voor de juiste opstelling

[ Voor 148% gewijzigd door gws24 op 30-09-2025 20:22 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gws24 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:19:
Nou, dezelfde opstelling als zaterdag omdat dat zo goed werkte:

[Afbeelding]
Ajax geeft een betere. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-69vIYjVqXx6bxnSmMYFo9XYFsg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XtGg3FFp8LDCTzfoXhhOn6ow.png?f=fotoalbum_large

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:31:
Zin, nee. Maar ik zit er wel klaar voor, extra bier in huis om het te verzachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:02:
[...]

Nee. Het had zo mooi kunnen zijn, Farioli vs. De Zerbi, twee voetbal schaakmeesters. In plaats daarvan, naja, ook geen woorden meer aan vuil maken.
Tegen Inter was het zo dramatisch slecht nog niet toch. Wellicht dat het podium van de CL iets extra's teweeg kan brengen.

Vanavond steun ik gewoon de NL ploeg. Of dat Ajax is doet even niet ter zake. We hebben puntjes nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57
Durf bijna niet te kijken naar mijn club want ik vrees het ergste met de jochies tegen de mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:16
Ah, de lokale kenner geeft de Feyenoord supporters de schuld dat andere Nederlandse clubs geen supporters mee mag nemen.

Na een aantal jaren van wangedrag van Feyenoord snap ik dat wel. Al is hun laatste incident ondertussen ook wel ff geleden toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 07:59

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:22:
[...]

Zin, nee. Maar ik zit er wel klaar voor, extra bier in huis om het te verzachten.
Ha, dit keer kijk / luister ik mooi vanuit de sportschool. Vernedering nummer zoveel incoming.
Heitinga weer zoekende en weer een compleet andere as. Om moedeloos van te worden die man.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9ydIqq2QmC9R2OhgRAKEQVkKHQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XtsxifnlZqeQ2FHYM3NSdY2a.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 30-09-2025 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Megupe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:25:
Ah, de lokale kenner geeft de Feyenoord supporters de schuld dat andere Nederlandse clubs geen supporters mee mag nemen.

Na een aantal jaren van wangedrag van Feyenoord snap ik dat wel. Al is hun laatste incident ondertussen ook wel ff geleden toch?
Clubs? Volgens mij zijn alleen de Ajax supporters vanavond niet welkom? En dat zal echt niet (alleen) aan Feyenoord " supporters " liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:30:
[...]

Ha, dit keer kijk / luister ik mooi vanuit de sportschool. Vernedering nummer zoveel incoming.
Heitinga weer zoekende en weer een compleet andere as. Om moedeloos van te worden die man.
Zo hatelijk van die mensen die steeds op hun telefoon zitten tussen de setjes door. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:33:
[...]

Zo hatelijk van die mensen die steeds op hun telefoon zitten tussen de setjes door. :+
Nee joh, die blijft in m'n broekzak zitten maar luisteren kan ik tussendoor wel mooi ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:22:
Ik heb 6 bokbiertjes om de pijn wat te verzachten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Han schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:38:
[...]

Ik heb 6 bokbiertjes om de pijn wat te verzachten :X
Dan red je het toch zeker tot de rust. Hoop ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 21:54
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:23:
[...]

Tegen Inter was het zo dramatisch slecht nog niet toch. Wellicht dat het podium van de CL iets extra's teweeg kan brengen.
Inderdaad, deed Ajax best goed tegen een Inter.
2 kopmomentjes deden ze de das om.
Maar ja dit is uit tegen Marseille. Ander verhaal vrees ik.

Wijndal, Regeer zie ik... Zulke matige spelers... Lopen toch al veel te lang bij Ajax.

Enfin hoop dat het nog een beetje spannend blijft.
Hup Ajax :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gelukkig legt Wesley het ons even uit :)
Hij heeft wel gelijk trouwens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 10:27
1-3 denk ik, heb alle vertrouwen

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Jij hebt al het bier al op begrijp ik? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:44:
[...]

Jij hebt al het bier fles Ouzo al op begrijp ik? :D
FTFY :twk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:02
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:23:
[...]

Tegen Inter was het zo dramatisch slecht nog niet toch.
Inter was zeker niet slecht. Die hebben op 50% de wedstrijd gecontroleerd en uitgespeeld.

Het zou mij niet verbazen als vanavond Ajax een negatief record gaat neerzetten. Grootse uit nederlaag ooit?
Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:30:
[...]

Heitinga weer zoekende en weer een compleet andere as.
Jouw idool Berghuis speelt gelukkig wel :9

[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 30-09-2025 20:46 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:45:
[...]

Inter was zeker niet slecht. Die hebben op 50% de wedstrijd gecontroleerd en uitgespeeld.

Het zou mij niet verbazen als vanavond Ajax een negatief record gaat neerzetten. Grootse uit nederlaag ooit?

[...]

Jouw idool Berghuis speelt gelukkig wel :9
Ook weer dat geneuzel over Gloukh als 'valse spits'. Ja het liep toevallig goed tegen PSV maar die variant was nog nooit uitgeprobeerd verder. En vanavond loopt dat totaal niet omdat je sowieso op rechts geen diepte hebt met Berghuis. Gewoon 1 + 1 = 2 maar geen idee welk plan Heitinga daar nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Typhone schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:48:
[...]

Ook weer dat geneuzel over Gloukh als 'valse spits'. Ja het liep toevallig goed tegen PSV maar die variant was nog nooit uitgeprobeerd verder. En vanavond loopt dat totaal niet omdat je sowieso op rechts geen diepte hebt met Berghuis. Gewoon 1 + 1 = 2 maar geen idee welk plan Heitinga daar nu heeft.
Er is ook weinig keus he?
Er is geen echte spits.
Of wil je Regeer daar neerzetten? :p

Edit : Godts en Gloukh zijn redelijk snel dus dat je die dan voorin zet snap ik wel

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:30
OMG, die opstelling met Wijndal, Klaassen en Berghuis in het veld tegelijk. En daarbovenop ook nog Regeer...

En dat moet dan aantreden tegen een Marseille met als aanvallers Aubameyang, Greenwood, Paixao en trainer 'Farioli 2.0' Roberto de Zerbi.

Tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Engelse scheids?
Dan kan de var naar huis.
2x rood voor Ajax en als goedmakertje een onterechte penalty.
Eindstand 6-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57
Trishul schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:52:
OMG, die opstelling met Wijndal, Klaassen en Berghuis in het veld tegelijk. En daarbovenop ook nog Regeer...

En dat moet dan aantreden tegen een Marseille met als aanvallers Aubameyang, Greenwood, Paixao en trainer 'Farioli 2.0' Roberto de Zerbi.

Tja.
Heb je de bank wel eens gezien daar zit weinig soeps tussen.

Het is al jaren een selectie dat zwaar onder de maat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Tja.
Ik vind ook dat Heitinga daar weg moet. Haal Farioli maar terug.
Dat komt de rust eindelijk weer terug, en kunnen mensen stoppen Heitinga de schuld te geven van alles. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Lekker spandoekie hebben die Fransen opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26
Hahaha wat triest dat spandoek

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gewoon 4 reclames voor de wedstrijd.. en dan alles bij elkaar is de voorbeschouwing 20-25min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Franse publiek heeft er zin in, trieste banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo

Tja.
Hahaha ja dat dacht ik ook toen ik de opstelling zag.
Wat een armoe bij Ajax.. Ik vind het nog steeds ongelooflijk bij een club als Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik heb het niet gezien? Wat stond erop (als je dat hier mag plaatsen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Wordt ook steeds kutter met die reclames }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
HollowGamer schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:58:
[...]

FCK Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
HollowGamer schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:58:
[...]

FCK AJAX
Ze bedoelden niet FC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 11:09
Hup Ajax (in hele kleine lettertjes getikt)

Dat we vanavond de hele wereld in verbijstering en schoonheid mogen achterlaten.

Gewoon een keertje nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:02

Vos

AFCA

Waarom zit Sutalo constant op de bank? En Wijndal er in, Berghuis. Zoveel vragen constant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gemist wat stond erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou vrije trap, koppers naar voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 16:47

ST10©DE

Dus.............

Wel 4-4-2 op papier…… zou Heitinga een plan hebben?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:59:
[...]

FCK AJAX
Ze bedoelden niet FC.
Het blijft helaas vaak zo bij de Franssen, ook bij deze clubs.

Die trainer van hun, vind ik ook maar een vervelende man.
Denk dat ze goed zijn geweest bij Brighton hem gewoon te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vos schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:02:
Waarom zit Sutalo constant op de bank? En Wijndal er in, Berghuis. Zoveel vragen constant...
Omdat Sutalo een centrale verdediger is en Itakura en Baas beter zijn. Vind ik ook

Edit : nou het maximale uit die vrije trap gehaald... Die had je toch voor kunnen slingeren?

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:02:
Geen Farioli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:03:
[...]

Omdat Sutalo een centrale verdediger is en Itakura en Baas beter zijn. Vind ik ook
En daardoor Wijndal op linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Godts wordt vrijgelaten want die rendeert toch niet. Scherp gezien van de Zerbi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Vos schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:04:
[...]

En daardoor Wijndal op linksback.
Wie wil je anders linksback?
Sutalo is geen linksback, totaal geen snelheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:05:
[...]

Baas ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26
Dat is één....

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Paixao scoort altijd tegen Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Wow.

Hee, waar kennen we die van. Maar dit is niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vind dat alle Nederlandse clubs, buiten GAE, gewoon niet meer moeten gaan buiten de Eredivisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 22:51

Qu3st

Lol.... :w
John eruit aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Harribo schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:05:
[...]

uhh Sutalo geen snelheid? Jij hebt em nog nooit zien spelen?

Overigens is Baas dan de linksback

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat was 1 :D
Weg plannen Heitinga.

Ik zou nog iets aanvallender gaan staan.

[ Voor 37% gewijzigd door Typhone op 30-09-2025 21:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Nou dat ging gemakkelijk zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die keeper probeert ook niet eens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoe kan het dat je door een speler op eigen helft er uit gecounterd wordt. Ow zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat deed die keeper dan.....

overigens wel erg makkelijk weggegeven. Slecht verdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vos schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:07:
Hoe kan het dat je door een speler op eigen helft er uit gecounterd wordt. Ow zo slecht.
Te hoog staan. Paixao is ook wel snel moet ik zeggen, maar dan moet je niet te hoog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Terranova schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:06:
[...]

uhh Sutalo geen snelheid? Jij hebt em nog nooit zien spelen?

Overigens is Baas dan de linksback
Is dat zo? Vraag mij het af wat betreft die snelheid. Denk dat Wijndal sneller is.

Ik vind Sutalo heel matig trouwens dus dat die er naast staat begrijp.
Je zou anders Baas linksback kunnen zetten die is beter

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Dit wasd\ echt heel slecht verdedigend spel. Wel een mooie goal over de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Als Marseille er nog een inprikt ga ik naar Galatasaray-Liverpool. Dan geloof ik het verder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:08:
[...]

Te hoog staan. Paixao is ook wel snel moet ik zeggen, maar dan moet je niet te hoog staan.
Ja dat snap ik ;). En dat is dus zo slecht. Je hebt je tegenstander toch geanalyseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:26

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 22:51

Qu3st

Gelukkig zijn Baas en Itakura wel goed in vorm |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Moet ik ook zeggen dat ik Marseille één van de meest stomme ploegen van Europa vind. Afvoerputje van Europa noem ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 11:24
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:08:
Als Marseille er nog een inprikt ga ik naar Galatasaray-Liverpool. Dan geloof ik het verder wel.
En met jou hoop ik ook de directie van Ajax. Wat een grote bak ellende is dit toch 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Volgens mij moet je als rechtsback nooit aan de buitenkant verdedigen maar ja..
Moet Regeer er nota bene achteraan. Wel goed dat hij geen overtreding maakte want dan had je ook nog rood gehad

Godts is de enige waar dreiging vanuit gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-09-2025 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:08:
Ik ga maar naar het Switch-kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
[...]

Met Onana in de goal had je wel zo kunnen spelen, maar met dit elftal zo spelen is zelfmoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:26
Nee, nu nog niet. Je moet hem wel de tijd geven.
Doe maar in de winterstop ofzo....

... ik ben overigens geen Ajacied, daar kan het ook aan liggen.....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ajax toont aan waarom ze in de Eredivisie geen corners mee willen krijgen. Niemand die de bal knap voor kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mad-dog schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:10:
[...]

En met jou hoop ik ook de directie van Ajax. Wat een grote bak ellende is dit toch 😏
Inderdaad die directie moet eruit. Wanbeleid gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 11:24
En 2
Pagina: 1 ... 70 ... 84 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken