[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Hij wordt toch gewoon met 2 handen beetgepakt? Waar is de VAR?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:45
De scheidsrechter is nog slechter dan Tengstedt. Of hij wordt gewoon betaald door Braga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14

Agent47

I always close my contracts.

Bedankt van persie. Tactisch onbenul

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Strawberry_1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:54
ph4ge schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:52:
Hij wordt toch gewoon met 2 handen beetgepakt? Waar is de VAR?
Die had zn momentjes in de eerste helft. Nu siesta.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:03
Borges is Portugees he.

• D-e-n
Je wordt wel genaaid nog. 100% strafschop

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:05
Hake is toch ook niet zo'n ervaren assistent of heeft niet veel in te brengen.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:05
D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:53:
Je wordt wel genaaid nog. 100% strafschop
Eerste helft had Feyenoord hem ook tegen kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:12
D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:52:
De scheidsrechter is nog slechter dan Tengstedt. Of hij wordt gewoon betaald door Braga
Scheids was 100% gekocht.

Maar onze "trainer" ook. Wat een schandalige verliespartij. Heb Feyenoord in geen jaren meer zo slecht zien voetballen.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:16

OMX2000

By any means necessary...

Vreemde scheids. Maar je verliest tactisch. Moussa had je eerder moeten brengen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Geen Hwang, geen Hadj Moussa, buitenspelers die niet weten wat links of rechts is.

T is een schande Van Persie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Nu verliezen en aankomend weekend ook... Het zit Feyenoord niet mee..
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Niveautje MVV die Portugezen. En je verliest er gewoon van.

Bijna nog erger dan v Bronckhorst taferelen dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Van Persie maakt hier echt een slechte beurt. 100 procent over jezelf afgeroepen. Nu hebben spelers rust maar word je overspoeld met negativiteit. Weg flow.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
Deze komt volledig op het conto van Van Persie.

• OMX2000

OMX2000

Steijn is echt behoorlijk pissig. Dat egoïsme zat hem vooral veel bij de buitenspelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:59
Die Steijn heeft wel volledig gelijk. Iedereen ging voor zichzelf en dat is ergens wel te begrijpen want was veel b elftal en die willen zich bewijzen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
OMX2000 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:58:
Steijn is echt behoorlijk pissig. Dat egoïsme zat hem vooral veel bij de buitenspelers.
Fijn dat het hardop in de media gezegd word.
Dat is natuurlijk al het hele seizoen een enorm irritatiepunt bij Feyenoordsupporters.
Als buiten die Hadj Moussa de anderen dat ook gaan doen win je geen pot meer.

De voorhoede van vandaag mag deze winter weer verkocht worden.
Alleen Jeng deed het imho leuk. Die heeft zich nog enigzins positief laten zien.

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
aaaido schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:59:
Die Steijn heeft wel volledig gelijk. Iedereen ging voor zichzelf en dat is ergens wel te begrijpen want was veel b elftal en die willen zich bewijzen...
Steijn is zelf ook wederom volledig onzichtbaar, zoals al het hele seizoen. Voetballend veel te licht voor Europa en top Eredivisie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:55:
Geen Hwang, geen Hadj Moussa, buitenspelers die niet weten wat links of rechts is.

T is een schande Van Persie
Besef je dat die faal voorhoede ons dit seizoen 20 miljoen heeft gekost.

Ze kunnen er helemaal niks van, voor die 20 miljoen hadden we 1 spits kunnen kopen die wél kan scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07:54
Ik weet eigenlijk geen eens wat ik er nou van vind. Vooral frustratie omdat dat Braga er echt niks van blijkt te kunnen en je met een normale opstelling hoogstwaarschijnlijk met 0-4 hier overheen wandelt.

Vond het overigens ook echt een bizar laag niveau van beide kanten hoor. Iets anders dan 0-0 doet zo'n walgelijk slechte wedstrijd per definitie geen recht aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:00:
Alleen Jeng deed het imho leuk. Die heeft zich nog enigzins positief laten zien.
Larin stond ook gelijk op scherp. In een paar minuten meer gevaar dan de rest van Feyenoord in 90 minuten.

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:03:
[...]

Ze kunnen er helemaal niks van, voor die 20 miljoen hadden we 1 spits kunnen kopen die wél kan scoren.
Die Larin kan volgens mij best goed mee. Een beetje ala Luuk de Jong. Hopelijk staat die hoger in de pikorde dan Tengstedt.

Qua voorhoede was het natuurlijk redelijk dun, dus dat je wat ging halen is logisch. Maar shop dan in de eredivisie of 1e divisie, daar lopen echt wel spelers rond die nuttiger zijn dan Borges en Diarra. Moussa is ook een egoïstische speler, maar creëert ook veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
OMX2000 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:10:
[...]

Maar shop dan in de eredivisie of 1e divisie, daar lopen echt wel spelers rond die nuttiger zijn dan Borges en Diarra.
Nu snap ik waarom van Persie Sliti en Slory niet wilde verhuren want die zijn beter. Maar had dat geld dan gehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

[...]

Realiseer je ook dat als je hier Read en hadj Moussa had opgesteld, je met rust al 0-2 voor stond. Read is uit voorzorg thuis gelaten.

Van persie had voor een gelijkspel getekend met deze opstelling en dan kon die tegen Groningen en Aston villa met z’n beste team. Hij dacht dat het hem wel ff zou lukken.

Lotomba ook weer lucht aan het dekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Wat een kritiek loos interview met van Persie

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:41:
Dit was op papier de makkelijkste tegenstander he, ongelofelijk wat knullig.
Volledig B elftal, niemand op elkaar ingespeeld en volslagen idiote en te late wissels.
RvP dit staat hem niet goed
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wel net even de interviews achteraf. Waarom is die vraag niet aan Van Persie gesteld? Andere trainers worden daarop afgemaakt, maar met vrienden in de media merk je echt het verschil.

Zoals @D-e-n al aangaf, vond ik het kritiekloos en de spelers kregen de volle lading. Ik vind 7 spelers wisselen en denken dat Braga van RKC niveau is, wel erg naïef van een trainer. Al snap ik ook dat je misschien meer verwacht van bepaalde spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 25-09-2025 07:01 ]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Ik vind het altijd gemakkelijk om het te leggen op falende spelers/aankopen. Opvallend is dat spelers weggaan en dan wel vertrouwen krijgen (of weten wat ze moeten doen), het dan opeens wel kan.

Je moet denk ik spelers in hun kracht gebruiken. Veel jonge trainers denken dat spelers kneedbaar en alles kunners zijn. Dat zie je echt heel erg terug bij Van Persie, ik geloof daar echt stukken minder in.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07:43
20 miljoen betaald voor twee buitenspelers en een spits die werkelijk helemaal niks klaar spelen. Balverlies na balverlies. Deed pijn aan m'n ogen.

Laat dit experiment een eye opener geweest zijn voor V Persie en co. Gewoon werken aan een vaste basis 11.

• LZ86
HollowGamer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:57:
[...]

Ik vind het altijd gemakkelijk om het te leggen op falende spelers/aankopen. Opvallend is dat spelers weggaan en dan wel vertrouwen krijgen (of weten wat ze moeten doen), het dan opeens wel kan.

Je moet denk ik spelers in hun kracht gebruiken. Veel jonge trainers denken dat spelers kneedbaar en alles kunners zijn. Dat zie je echt heel erg terug bij Van Persie, ik geloof daar echt stukken minder in.
Allemaal leuk en aardig. Maar die Borges is overal geflopt. 88 wedstrijden en slechts enkele assists en 1 goal.
Als buitenspeler is dat bizar laag. Dat die kerel gekocht is kan hij niets aan doen, dat is DTK faalbeleid. Maar je kan niet verwachten dat die knul het bij Feyenoord ineens wél kan.

Geflopt experimant van v Persie om aan te tonen dat de selectie superbreed is.
Dat is ie ook wel, maar precies in de aanval dus niet. Alle middenvelders zijn goede spelers, Steijn krijgt kritiek, maar die gozer is gehaald als 10/valse spits om in de 16 op te duiken en goals mee te pikken. Precies hoe hij niet gebruikt is bij Feyenoord. Gebruik hem meer in zijn kracht en zijn spel zal fors verbeteren.

Achter de basisspelers in de aanval hebben we gewoon maar matige spelers. Sliti en Slory zijn stukken beter dan die prutsers die gisteren in de basis stonden. Larin ging nog wel, maar toen was het kwaad al geschied.

Enige lichtpuntje is dat Jeng verdienstelijk inviel in een zeer solide defensie. Daar hebben we daadwerkelijk iets leuks achter de hand.
Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken