toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die had zn momentjes in de eerste helft. Nu siesta.ph4ge schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:52:
Hij wordt toch gewoon met 2 handen beetgepakt? Waar is de VAR?
Eerste helft had Feyenoord hem ook tegen kunnen krijgen.D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:53:
Je wordt wel genaaid nog. 100% strafschop
Scheids was 100% gekocht.D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:52:
De scheidsrechter is nog slechter dan Tengstedt. Of hij wordt gewoon betaald door Braga
Maar onze "trainer" ook. Wat een schandalige verliespartij. Heb Feyenoord in geen jaren meer zo slecht zien voetballen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
T is een schande Van Persie
Bijna nog erger dan v Bronckhorst taferelen dit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Fijn dat het hardop in de media gezegd word.OMX2000 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:58:
Steijn is echt behoorlijk pissig. Dat egoïsme zat hem vooral veel bij de buitenspelers.
Dat is natuurlijk al het hele seizoen een enorm irritatiepunt bij Feyenoordsupporters.
Als buiten die Hadj Moussa de anderen dat ook gaan doen win je geen pot meer.
De voorhoede van vandaag mag deze winter weer verkocht worden.
Alleen Jeng deed het imho leuk. Die heeft zich nog enigzins positief laten zien.
Steijn is zelf ook wederom volledig onzichtbaar, zoals al het hele seizoen. Voetballend veel te licht voor Europa en top Eredivisie.aaaido schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:59:
Die Steijn heeft wel volledig gelijk. Iedereen ging voor zichzelf en dat is ergens wel te begrijpen want was veel b elftal en die willen zich bewijzen...
Besef je dat die faal voorhoede ons dit seizoen 20 miljoen heeft gekost.Agent47 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:55:
Geen Hwang, geen Hadj Moussa, buitenspelers die niet weten wat links of rechts is.
T is een schande Van Persie
Ze kunnen er helemaal niks van, voor die 20 miljoen hadden we 1 spits kunnen kopen die wél kan scoren.
Vond het overigens ook echt een bizar laag niveau van beide kanten hoor. Iets anders dan 0-0 doet zo'n walgelijk slechte wedstrijd per definitie geen recht aan.
Larin stond ook gelijk op scherp. In een paar minuten meer gevaar dan de rest van Feyenoord in 90 minuten.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:00:
Alleen Jeng deed het imho leuk. Die heeft zich nog enigzins positief laten zien.
Die Larin kan volgens mij best goed mee. Een beetje ala Luuk de Jong. Hopelijk staat die hoger in de pikorde dan Tengstedt.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:03:
[...]
Besef je dat die faal voorhoede ons dit seizoen 20 miljoen heeft gekost.
Ze kunnen er helemaal niks van, voor die 20 miljoen hadden we 1 spits kunnen kopen die wél kan scoren.
Qua voorhoede was het natuurlijk redelijk dun, dus dat je wat ging halen is logisch. Maar shop dan in de eredivisie of 1e divisie, daar lopen echt wel spelers rond die nuttiger zijn dan Borges en Diarra. Moussa is ook een egoïstische speler, maar creëert ook veel meer.
Nu snap ik waarom van Persie Sliti en Slory niet wilde verhuren want die zijn beter. Maar had dat geld dan gehoudenOMX2000 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:10:
[...]
Maar shop dan in de eredivisie of 1e divisie, daar lopen echt wel spelers rond die nuttiger zijn dan Borges en Diarra.
Realiseer je ook dat als je hier Read en hadj Moussa had opgesteld, je met rust al 0-2 voor stond. Read is uit voorzorg thuis gelaten.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:03:
[...]
Van persie had voor een gelijkspel getekend met deze opstelling en dan kon die tegen Groningen en Aston villa met z’n beste team. Hij dacht dat het hem wel ff zou lukken.
Lotomba ook weer lucht aan het dekken.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wel net even de interviews achteraf. Waarom is die vraag niet aan Van Persie gesteld? Andere trainers worden daarop afgemaakt, maar met vrienden in de media merk je echt het verschil.Rubman schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:41:
Dit was op papier de makkelijkste tegenstander he, ongelofelijk wat knullig.
Volledig B elftal, niemand op elkaar ingespeeld en volslagen idiote en te late wissels.
RvP dit staat hem niet goed
Zoals @D-e-n al aangaf, vond ik het kritiekloos en de spelers kregen de volle lading. Ik vind 7 spelers wisselen en denken dat Braga van RKC niveau is, wel erg naïef van een trainer. Al snap ik ook dat je misschien meer verwacht van bepaalde spelers.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 25-09-2025 07:01 ]
Ik vind het altijd gemakkelijk om het te leggen op falende spelers/aankopen. Opvallend is dat spelers weggaan en dan wel vertrouwen krijgen (of weten wat ze moeten doen), het dan opeens wel kan.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:03:
[...]
Je moet denk ik spelers in hun kracht gebruiken. Veel jonge trainers denken dat spelers kneedbaar en alles kunners zijn. Dat zie je echt heel erg terug bij Van Persie, ik geloof daar echt stukken minder in.
Laat dit experiment een eye opener geweest zijn voor V Persie en co. Gewoon werken aan een vaste basis 11.
Allemaal leuk en aardig. Maar die Borges is overal geflopt. 88 wedstrijden en slechts enkele assists en 1 goal.HollowGamer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:57:
[...]
Ik vind het altijd gemakkelijk om het te leggen op falende spelers/aankopen. Opvallend is dat spelers weggaan en dan wel vertrouwen krijgen (of weten wat ze moeten doen), het dan opeens wel kan.
Je moet denk ik spelers in hun kracht gebruiken. Veel jonge trainers denken dat spelers kneedbaar en alles kunners zijn. Dat zie je echt heel erg terug bij Van Persie, ik geloof daar echt stukken minder in.
Als buitenspeler is dat bizar laag. Dat die kerel gekocht is kan hij niets aan doen, dat is DTK faalbeleid. Maar je kan niet verwachten dat die knul het bij Feyenoord ineens wél kan.
Geflopt experimant van v Persie om aan te tonen dat de selectie superbreed is.
Dat is ie ook wel, maar precies in de aanval dus niet. Alle middenvelders zijn goede spelers, Steijn krijgt kritiek, maar die gozer is gehaald als 10/valse spits om in de 16 op te duiken en goals mee te pikken. Precies hoe hij niet gebruikt is bij Feyenoord. Gebruik hem meer in zijn kracht en zijn spel zal fors verbeteren.
Achter de basisspelers in de aanval hebben we gewoon maar matige spelers. Sliti en Slory zijn stukken beter dan die prutsers die gisteren in de basis stonden. Larin ging nog wel, maar toen was het kwaad al geschied.
Enige lichtpuntje is dat Jeng verdienstelijk inviel in een zeer solide defensie. Daar hebben we daadwerkelijk iets leuks achter de hand.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dus ja.......idd bewuste actie van Robin om te laten zien, kijk dit hebben we achter de hand..help? Of idd de EL gewoon zien als niet belangrijk? Aston villa, ken ik niet zo goed als team, maar als pm subtop/middenmotor lijkt me dat idd ook een zeer behoorlijke kluif.
Maar juist met dat in het achterhoofd was het fijn geweest als je gewoon 3 punten had meegepakt hier. Het is natuurlijk ook heel vervelend om tegen zulke ploegen te spelen, maar denk idd dat je met de basis 11 had moeten winnen.
Of toch idd echt spelers sparen, vorige seizoen waren de blessures echt killing. Maar dan ben ik benieuwd wat we tegen groningen gaan zien. Als je die nu gewoon weer pakt, mja....was het dan waard? mocht je gelijk spelen of zelfs verliezen....wow
10 second ninja DONE
Zag ook wel goede dingen. Zaak is om die jongens goed te begeleiden zodat ze beter kunnen worden. Hoop dat Feyenoord dat goed op kan brengen.
Tengstedt daarentegen heb ik nu een aantal keren gezien en bracht helemaal niks, dat is een schrijnend geval vrees ik.
Rvp had alleen beter gewoon kunnen beginnen met de basis elf en dan die nieuwe voorhoede het laatste kwartier nog wat meters laten maken.
Maar blijkbaar vind hij de El niet belangrijk genoeg. Denk dat zijn grootste doel is om met Feyenoord CL te spelen volgend seizoen.
Wel jammer, dit was toch niet nodig geweest.
En dat uitgerekend tegen een naar Portugees elftal.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 25-09-2025 09:22 ]
Ik denk dat je hypothese redelijk klopt. Hij is met wat geluk uit de startblokken geschoten en staat bovenaan. Als Slory zo’n persoonlijke fout niet maakt dan sta je ruim met 5 punten boven.Harribo schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:17:
Ik ben er niet zo van om bij de eerste grote wedstrijd die die buitenspelers krijgen, ze meteen voorgoed af te branden. Geef die jongens tijd, het zijn ook normaal de wissels he?
Zag ook wel goede dingen. Zaak is om die jongens goed te begeleiden zodat ze beter kunnen worden. Hoop dat Feyenoord dat goed op kan brengen.
Tengstedt daarentegen heb ik nu een aantal keren gezien en bracht helemaal niks, dat is een schrijnend geval vrees ik.
Rvp had alleen beter gewoon kunnen beginnen met de basis elf en dan die nieuwe voorhoede het laatste kwartier nog wat meters laten maken.
Maar blijkbaar vind hij de El niet belangrijk genoeg. Denk dat zijn grootste doel is om met Feyenoord CL te spelen volgend seizoen.
Zijn rouleren heeft tot nu toe uitgepakt, al is het nog erg vroeg natuurlijk. Hij gaat puur voor de top 2.
Hij ging er gisteren gewoon vanuit dat hij wel een puntje uit het vuur zou slepen en dat hij zondag met de sterkste kon beginnen tegen “jouw” groningen .
Kan je alvast vertellen dat zondag een kut partij wordt.
Toen Hadj Moussa erin kwam ging alles ineens lopen voorin. Leuk die laatste 5 minuten.LZ86 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:12:
[...]
Allemaal leuk en aardig. Maar die Borges is overal geflopt. 88 wedstrijden en slechts enkele assists en 1 goal.
Als buitenspeler is dat bizar laag. Dat die kerel gekocht is kan hij niets aan doen, dat is DTK faalbeleid. Maar je kan niet verwachten dat die knul het bij Feyenoord ineens wél kan.
Geflopt experimant van v Persie om aan te tonen dat de selectie superbreed is.
Dat is ie ook wel, maar precies in de aanval dus niet. Alle middenvelders zijn goede spelers, Steijn krijgt kritiek, maar die gozer is gehaald als 10/valse spits om in de 16 op te duiken en goals mee te pikken. Precies hoe hij niet gebruikt is bij Feyenoord. Gebruik hem meer in zijn kracht en zijn spel zal fors verbeteren.
Achter de basisspelers in de aanval hebben we gewoon maar matige spelers. Sliti en Slory zijn stukken beter dan die prutsers die gisteren in de basis stonden. Larin ging nog wel, maar toen was het kwaad al geschied.
Enige lichtpuntje is dat Jeng verdienstelijk inviel in een zeer solide defensie. Daar hebben we daadwerkelijk iets leuks achter de hand.
Zet daar een Hwang op het middenveld bij en desnoods Valente op linksbuiten, dan had je een hele andere wedstrijd. Maar nee hoor, Van Persie bluft maximaal met de jeugd om te laten zien dat hij durft. Op de gok dat het goed uitpakt.
Alleen Valente, Read en Jeng pakken dan uit qua jonkies. Die Jan Plug is het ook niet. Borges is het niet, Diarra is het niet.
Steijn heeft gelijk qua ego. Kijk maar eens in wedstrijden hoe vaak Ueda vrij loopt, maar ook echt vrij loopt en staat. Die zou oprecht meer goals maken als hij die ballen krijgt, maar met Hadj Moussa heb je al één ego te veel.
Aged like milk.Zelfverzekerde Feyenoord-aanwinst krijgt kans van Van Persie: 'Fans gaan genieten'
En precies Hadj Moussa gaf gisteren die bal die uiteindelijk buitenspel was op Larin en een aantal andere voorzetten die gevaarlijk waren.Agent47 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:39:
[...]
Toen Hadj Moussa erin kwam ging alles ineens lopen voorin. Leuk die laatste 5 minuten.
Zet daar een Hwang op het middenveld bij en desnoods Valente op linksbuiten, dan had je een hele andere wedstrijd. Maar nee hoor, Van Persie bluft maximaal met de jeugd om te laten zien dat hij durft. Op de gok dat het goed uitpakt.
Alleen Valente, Read en Jeng pakken dan uit qua jonkies. Die Jan Plug is het ook niet. Borges is het niet, Diarra is het niet.
Steijn heeft gelijk qua ego. Kijk maar eens in wedstrijden hoe vaak Ueda vrij loopt, maar ook echt vrij loopt en staat. Die zou oprecht meer goals maken als hij die ballen krijgt, maar met Hadj Moussa heb je al één ego te veel.
Rvp heeft die pot gister moedwillig weggegooid door met de zwakts mogelijke opstelling te starten tegen een MVV niveau tegenstander. Had je basis 11 de eerste helft laten spelen en je had 0-2 of meer voorgestaan en had er 5 kunnen wisselen voor rust.
En inderdaad. Als Ueda meer ballen zou krijgen was ie veel vaker trefzeker
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2025 09:45 ]
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Villa draait momenteel voor geen meter en heeft de grootste moeite met überhaupt scoren. Het zou me dan ook echt niks verbazen als die de EL laten voor wat het is en de sterkste 11 voor de PL bewaren of, als ze wel met de sterkste 11 komen, dat Feyenoord nog steeds wint.Agent47 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:47:
[...]
En tegen Aston villa begint die met z’n normale 11 en gaat die er alsnog af. Kan die zich mooi indekken.
Van Persie heeft vanaf minuut één lekker amicaal gedaan tegen het journaille. Slim want dat is een behoorlijk rancuneus kliekje en zodra je een sterke mening hebt gaan ze je wekelijks afmaken. Hoe de media over je schrijven heeft vaker weinig met de inhoud te maken dan veel.HollowGamer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:53:
[...]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wel net even de interviews achteraf. Waarom is die vraag niet aan Van Persie gesteld? Andere trainers worden daarop afgemaakt, maar met vrienden in de media merk je echt het verschil.
Zoals @D-e-n al aangaf, vond ik het kritiekloos en de spelers kregen de volle lading. Ik vind 7 spelers wisselen en denken dat Braga van RKC niveau is, wel erg naïef van een trainer. Al snap ik ook dat je misschien meer verwacht van bepaalde spelers.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Diarra wil ik nog wel wat maanden geven. Die kwam razendsnel via de amateurs en de Turkse 2e divisie. Die moet en kan wellicht nog heel wat leren. Maar nu is Sliti zeker beter
RvP maakt hier wederom een grote blunder in zijn nog prille trainerscarriere. Bij een Arsenal en ManU kan je nog wegkomen met het opstellen van en B elftal en beargumenteren dat je perse wil winnen. Dit bij Feyenoord toepassen is ongelooflijk naïef en hiermee zeg je dat het je niet uitmaakt of je de wedstrijd wint of verliest. RvP zet hier het Nederlandse voetbal mee in zijn hemd en benadeeld hier indirect ook andere Nederlandse voetbalclubs mee.Harribo schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:17:
Ik ben er niet zo van om bij de eerste grote wedstrijd die die buitenspelers krijgen, ze meteen voorgoed af te branden. Geef die jongens tijd, het zijn ook normaal de wissels he?
Farioli werd hier vorige jaar, zeer terecht, om verguisd. Hij had daar als drs ook een heel mooi verhaal bij, maar heeft letterlijk bewust de EL laten schieten toen. RvP moet op een vergelijkbare manier behandeld worden. Het is een bepaalde arrogantie van een topclub om er zo mee om te gaan.
Van Persie heeft 1 verantwoordelijkheid en dat is Feyenoord, niet andere voetbalclubs.Mr.Jappe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:48:
RvP zet hier het Nederlandse voetbal mee in zijn hemd en benadeeld hier indirect ook andere Nederlandse voetbalclubs mee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als..Agent47 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:35:
[...]
Als Slory zo’n persoonlijke fout niet maakt dan sta je ruim met 5 punten boven.
Als Ajax vorig seizoen uit bij Groningen niet die late tegengoal kreeg.
Heh vind het wel mooi dat jullie nu RVP verdedigen.Gonadan schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:00:
Zo negatief moeten we het ook weer niet zien. Het is niet dat hij bewust het resultaat weggooit, hooguit dat hij te naïef was over hoe goed zijn plan zou werken. Dat is ook niet goed, maar stellen dat hij bewust de EL laat schieten gaat mij te ver.
Ik vind het geen fijn idee dat 'Club politiek' zo ver kan gaan dat je een wedstrijd bewust......ha nee niet weggooit dat gaat te ver, Maar door 7 andere spelers op te stellen geeft impliciet aan het niet belangrijk te vinden. Kan me voorstellen dat idd onderaan de streep CL voetbal veiligstellen belangrijker is dan EL succes. En dat hij dit dus als opdracht heeft meegekregen.
Naïef zou ik dan alleen kunnen vertalen naar het overschatten van eigen spelers en/of onderschatten tegenstander. Hoewel het nog een jonge en onervaren trainer is, zou ik me hierover meer zorgen maken dan scenario 1....
10 second ninja DONE
Exact hetzelfde standpunt had ik vorig jaar met Farioli, dus ik zou het hypocriet van mijzelf vinden als ik nu ineens anti Van Persie zou redeneren.Sagat schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:25:
Heh vind het wel mooi dat jullie nu RVP verdedigen.
Ik vind het geen fijn idee dat 'Club politiek' zo ver kan gaan dat je een wedstrijd bewust......ha nee niet weggooit dat gaat te ver, Maar door 7 andere spelers op te stellen geeft impliciet aan het niet belangrijk te vinden. Kan me voorstellen dat idd onderaan de streep CL voetbal veiligstellen belangrijker is dan EL succes. En dat hij dit dus als opdracht heeft meegekregen.
Naïef zou ik dan alleen kunnen vertalen naar het overschatten van eigen spelers en/of onderschatten tegenstander. Hoewel het nog een jonge en onervaren trainer is, zou ik me hierover meer zorgen maken dan scenario 1....
Ik geloof dat een trainer keuzes moet maken en niet altijd met dezelfde opstelling kan aantreden. Ik geloof ook dat hij op basis van inschatting van de tegenstander voor en type plan en opstelling kiest. Ik geloof ook dat trainers die vol van zichzelf zijn hun eigen plan en de kans op succes nog wel eens flink kunnen overschatten. Maar ik geloof niet dat een trainer van een Nederlandse club deelname aan de Europese competitie totaal niet belangrijk vinden en bewust de resultaten negatief willen laten uitvallen. Daar ga ik gewoon écht niet in mee.
En ja, ik zou me maar zorgen maken over Van Persie. Het is een nogal eigengereid figuur met een rotsvast vertrouwen in zichzelf en een totaal gebrek aan ervaring, die heeft zijn laatste capriolen nog niet gemaakt hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik moet zeggen, ook al valt me Steijn al weken tegen, hij wel een punt heeft/had.
[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 25-09-2025 14:08 ]
Van Weghorst ook nog maar afwachten of die op tijd terug is. Enige voordeel is dat Heitinga dan misschien weer gedwongen wordt Gloukh te gebruiken, al zal die dan waarschijnlijk toch weer niet op zijn eigen plekje staan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klaassen zou ik in de spits zetten, het wordt wel eens vergeten dat hij daar ook ingezet kan worden.Gonadan schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:17:
Nou Dolberg dus nog te geblesseerd om tegen NAC te spelen, had iemand al gezegd dat hij van glas was?
Van Weghorst ook nog maar afwachten of die op tijd terug is. Enige voordeel is dat Heitinga dan misschien weer gedwongen wordt Gloukh te gebruiken, al zal die dan waarschijnlijk toch weer niet op zijn eigen plekje staan.
Is het half vol of half leeg, dat is in feite de vraag.Gonadan schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:17:
Nou Dolberg dus nog te geblesseerd om tegen NAC te spelen, had iemand al gezegd dat hij van glas was?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar moet je als captain bij de media boos doen of alleen in de kleedkamer, zeker als dit nu pas een keer een incident is?DutchOwnage schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:06:
Er schijnen nu praatsessies bij Feyenoord aan de gang te zijn om de gelederen te sluiten en om terug te komen op de nogal woeste Steijn in zijn interview na de wedstrijdHopelijk weten een aantal bepalende spelers het RVP aan te praten dat het gisteren 1 keer was, maar nooit meer.
Ik moet zeggen, ook al valt me Steijn al weken tegen, hij wel een punt heeft/had.
Berghuis natuurlijkTristan Wins schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:27:
[...]
Klaassen zou ik in de spits zetten, het wordt wel eens vergeten dat hij daar ook ingezet kan worden.
Persoonlijk vindt ik dat je best je teleurstelling mag ventileren voor de camera, maar wat Steijn deed ging mij net iets te ver. Doe dat inderdaad in de kleedkamer of zoals nu, ga even een kringgesprek aan om de neuzen weer de goede richting op te krijgen. En zeker als je net een paar seconden geleden van het veld stapt met je emoties hoog, hou je een klein beetje in.toolkist schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:15:
[...]
Maar moet je als captain bij de media boos doen of alleen in de kleedkamer, zeker als dit nu pas een keer een incident is?
Hij had best valide punten, maar hou dat binnenskamers.
Wat anders, het zou mij niets verbazen dat de NL clubs deze ronde CL en EL op nul keer winst uitkomen. Niet best
[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 25-09-2025 16:31 ]
Behoorlijk irritant ja. Maar is denk ik meer UEFA dan Ziggo.HollowGamer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:43:
Gaan ze bij Ziggo nu ook reclame instarten als het hun uitkomt?
Exact, en dat is Van Persie dan weer aan te rekenen, dit is op deze manier geen aanvoerdersmateriaal.DutchOwnage schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:27:
[...]
Persoonlijk vindt ik dat je best je teleurstelling mag ventileren voor de camera, maar wat Steijn deed ging mij net iets te ver. Doe dat inderdaad in de kleedkamer of zoals nu, ga even een kringgesprek aan om de neuzen weer de goede richting op te krijgen. En zeker als je net een paar seconden geleden van het veld stapt met je emoties hoog, hou je een klein beetje in.
Hij had best valide punten, maar hou dat binnenskamers.
Wat anders, het zou mij niets verbazen dat de NL clubs deze ronde CL en EL op nul keer winst uitkomen. Niet best
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In het veld bedoel je?Tristan Wins schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:32:
Berghuis is over the hill, Klaassen heb je echter alleen op posities gezien waar hij tekort komt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bal mag wat mij betreft wel vaker de 16 ingespeeld worden, hoog of laag.
Ook hier missen weer vleugelspitsen die hun mannetje voorbij kunnen komen.
Edit :nu proberen ze het meer
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 25-09-2025 20:09 ]
Wat een armoe.
Utrecht begint verder voortvarend
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 25-09-2025 21:14 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twente komt eraan!
Ik kijk trouwens op de VRT, veel fijner.
Hoe kan dat? Hebben ze een sublicentie gekocht?Gynnad schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:16:
Voor de liefhebbers die niet via Ziggo willen kijken, Sporza (Belg) zendt ook Utrecht uit.
Is geen Nederland.HollowGamer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:35:
[...]
Hoe kan dat? Hebben ze een sublicentie gekocht?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoel dat ik dacht dat dit ook naar commerciële omroepen al jaren was.
Alleen az gelijk.
Bij Feyenoord vind ik het meer de schuld van de trainer. Bij de andere mis je denk ik inzet en kwaliteit, hoe zeer ik het GAE echt gun.Megupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:37:
Nou 5 keer verlies in de maak?
Alleen az gelijk.
Dramatische 2 weken voor het Nederlandse voetbal.Megupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:37:
Nou 5 keer verlies in de maak?
Alleen az gelijk.
Het was gewoon niet goed genoeg dat is nu nog het meest zorgelijke
Maar Heitinga is duidelijk fan van Berghuis dus die gaat ie echt wel weer ergens opstellen.Tristan Wins schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:32:
Berghuis is over the hill, Klaassen heb je echter alleen op posities gezien waar hij tekort komt.
Logisch zou zijn Konadu in de spits en Gloukh erachter, dus reken ik er niet op dat dat gaat gebeuren
Volgens mij al aangegeven dat hij het vorig seizoen redelijk afgemaakt heeft, en dat hij op het minst het voordeel van de twijfel geniet.Gonadan schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:51:
En ja, ik zou me maar zorgen maken over Van Persie. Het is een nogal eigengereid figuur met een rotsvast vertrouwen in zichzelf en een totaal gebrek aan ervaring, die heeft zijn laatste capriolen nog niet gemaakt hoor.
Dit seizoen is wmb de meetlat, als het klaar is kunnen we beoordelen of het echt was is of simpelweg niet. Sowieso ben je als trainer natuurlijk enorm afhankelijk van je spelers, en allerlei leuke random factores als vorm van de dag, blessures en scheidsrechters. Dus blijft altijd lastig......
Maar heb er helaas nog niet super veel vertrouwen in. Goed opzich heeft hij Ueda aan het scoren gekregen dus wat dat betreft is hij al beter dan Slot
10 second ninja DONE
Begrijp me niet verkeerd, ik wil hem ook zeker niet nu al afschrijven als trainer. Hij doet ook dingen goed en ik hoop dat hij er komt en we er weer en goede Nederlandse trainer bij hebben. Echter ben ik er wel van overtuigd dat hij nog rare capriolen gaat uithalen. Niet vanwege zijn kwaliteiten als trainer, maar gewoon om de persoon die hij is.Sagat schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:07:
[...]
Volgens mij al aangegeven dat hij het vorig seizoen redelijk afgemaakt heeft, en dat hij op het minst het voordeel van de twijfel geniet.
Dit seizoen is wmb de meetlat, als het klaar is kunnen we beoordelen of het echt was is of simpelweg niet. Sowieso ben je als trainer natuurlijk enorm afhankelijk van je spelers, en allerlei leuke random factores als vorm van de dag, blessures en scheidsrechters. Dus blijft altijd lastig......
Maar heb er helaas nog niet super veel vertrouwen in. Goed opzich heeft hij Ueda aan het scoren gekregen dus wat dat betreft is hij al beter dan Slot
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jammer dat het achter een paywall zit anders had ik het hier ook even gedropt.
https://www.parool.nl/spo...n-nac-als-spits~b336eebb/toolkist schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:57:
[...]
Maar Heitinga is duidelijk fan van Berghuis dus die gaat ie echt wel weer ergens opstellen.
Logisch zou zijn Konadu in de spits en Gloukh erachter, dus reken ik er niet op dat dat gaat gebeuren
Sorry, maar als Ajax tegen NAC geen echte spits opstellen is een zwaktebod. Een valse spits werkt tegen ploegen die zelf ook willen voetballen omdat je dan ruimte kan creëren door een CV uit het centrum weg te lokken. Tegen een ploeg die waarschijnlijk het grootste deel van de tijd toch tegen de eigen 16 aan hangt heeft dat geen enkele zin. Je hebt dan mensen in de 16 nodig.
Ik hoop echt dat Johnny bewijst dat hij het beter snapt dan iemand die nooit verder is gekomen dan de hoofdklasse in de jeugd 25 jaar geleden, maar ik heb ernstige twijfels.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Laat me raden; VP wilt ook een zo fit mogelijke selectie?DutchOwnage schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:14:
Las zojuist weer een prima columm van Sjoerd Moussou van het AD aangaande RVP. Hij trekt hierin pijnlijk de vergelijking met Farioli van vorig seizoen.
Jammer dat het achter een paywall zit anders had ik het hier ook even gedropt.
Als ze Feyenoord in de PL had gespeeld, dan had ik de wissels nog begrepen. Maar voor onze Eredivisie.. je gaat tegen de beker echt 2 niveaus lager, in Engeland zijn zelfs Championship-teams nog PL waardig (niet allen, maar die competitie is wel van niveau Eredivisie in mijn optiek).
Daarnaast spelen ze in andere competities nog voor 3x meer bekers en dat op een veel hoger niveau (ze hebben zelfs geen winter-break). Ik denk dat veel trainers hier, zoals van Persie, echt denken dat het niveau niet veel scheelt.
[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 26-09-2025 14:11 ]
Nu heeft Groningen geen echte goalgetter meer aangezien Willemson er ook niet bij is.
De rest van de voorhoede ontbeert wat scorend vermogen.
Ik had er nog wel een héél klein beetje vertrouwen in tegen Feyenoord maar dat is nu wel weg
Het is allemaal relatief. Het niveau van de competities is hier lager, maar ook het niveau van de spelers is hier lager. Verwachten dat een huidige Feyenoord speler pas moeite gaat krijgen bij PL niveau is waanzin.HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:09:
[...]
Laat me raden; VP wilt ook een zo fit mogelijke selectie?
Als ze Feyenoord in de PL had gespeeld, dan had ik de wissels nog begrepen. Maar voor onze Eredivisie.. je gaat tegen de beker echt 2 niveaus lager, in Engeland zijn zelfs Championship-teams nog PL waardig (niet allen, maar die competitie is wel van niveau Eredivisie in mijn optiek).
Daarnaast spelen ze in andere competities nog voor 3x meer bekers en dat op een veel hoger niveau (ze hebben zelfs geen winter-break). Ik denk dat veel trainers hier, zoals van Persie, echt denken dat het niveau niet veel scheelt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben het met je eens hoor, maar ik twijfel dus of van Persie dat ook zo ziet.Gonadan schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:17:
[...]
Het is allemaal relatief. Het niveau van de competities is hier lager, maar ook het niveau van de spelers is hier lager. Verwachten dat een huidige Feyenoord speler pas moeite gaat krijgen bij PL niveau is waanzin.
Nee, dat lijkt me evident. Hij dacht ook dat zijn reserves Braga wel even zouden oprollen.HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:42:
[...]
Ben het met je eens hoor, maar ik twijfel dus of van Persie dat ook zo ziet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er was nog een doelpunt van Twente waar een vermeende fout aan vooraf ging. De grensrechter stond te vlaggen maar Makkelie floot niet en gaf denk ik voordeel maar de keeper verspeelde de bal en er ontstond een doelpunt.
Dus hier was wel ruimte voor discussie.
JarosJanW schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:53:
Vanmiddag met m'n zwager naar de Arena toe. Thuis tegen NAC zonder echte spits, maar wel een basisplaats voor Gloukh... hopelijk. Zin in, leuke tijd ook om half 5
Gaaei - Sutalo - Itakura - Wijndal
Klaassen - Taylor - Gloukh
Edvardsen - Konadu - Godts
Weghorst op de bank. Dolberg en Baas afwezig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verrassend dichtbij wat ik zelf zou kiezen. Gelukkig gewoon Konadu een kans geven, Gloukh gewoon op het middenveld. Gaaei en Wijndal niet mijn voorkeur maar Baas is niet fit en tegen NAC zou het gewoon moeten kunnen. Net als Klaassen op zes.wndlr schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:19:
Jaros
Gaaei - Sutalo - Itakura - Wijndal
Klaassen - Taylor - Gloukh
Edvardsen - Konadu - Godts
Weghorst op de bank. Dolberg en Baas afwezig.
Met een beetje mazzel gaat Sjonnie vanaf nu normaal doen en worden we gewoon kampioen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dachten we van PSV tegen Telstar ook. Elke wedstrijd moet je gewoon aan de bak.LZ86 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:28:
Met alle respect. het is NAC. Daar moet je ook op een slechte dag van winnen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Braga ook.LZ86 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:28:
Het gaat niet om de tegenstander, we kijken of onze bewierookte trainer het een beetje logisch neerzet, dat is stap één.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan vanaf hier de man met de megafoon zien. Zal ik m nog de groeten doen van je?LZ86 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:28:
Stop dat ding even in zijn reetJanW schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:20:
[...]
Ik kan vanaf hier de man met de megafoon zien. Zal ik m nog de groeten doen van je?
Daar doe je heel voetbalkijkend Nederland een plezier mee
Je zou pas echt een baas zijn als je dat ding recht voor z'n neus door de shredder duwtJanW schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:20:
[...]
Ik kan vanaf hier de man met de megafoon zien. Zal ik m nog de groeten doen van je?
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Malfunctions schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:09:
[...]
https://www.parool.nl/spo...n-nac-als-spits~b336eebb/
Sorry, maar als Ajax tegen NAC geen echte spits opstellen is een zwaktebod. Een valse spits werkt tegen ploegen die zelf ook willen voetballen omdat je dan ruimte kan creëren door een CV uit het centrum weg te lokken. Tegen een ploeg die waarschijnlijk het grootste deel van de tijd toch tegen de eigen 16 aan hangt heeft dat geen enkele zin. Je hebt dan mensen in de 16 nodig.
Ik hoop echt dat Johnny bewijst dat hij het beter snapt dan iemand die nooit verder is gekomen dan de hoofdklasse in de jeugd 25 jaar geleden, maar ik heb ernstige twijfels.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken