Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hup Fey. Laat die Portugezen maar een poepie ruiken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft blijkbaar Braga misschien niet hoog zitten? en eerlijk gezegd... Feyenoord is de eerste minuten aan de bal, nb in eigen huis.
Of de Europa League interesseert rvp niet, kan ook
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 24-09-2025 21:09 ]
Hij doet inderdaad een Farioli'tje. Het is echt puur rust geven aan een aantal basisklanten...En als ik Ueda zo zag zondag kan ie dat ook wel gebruiken denk ik.Harribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:07:
Ik weet niet wat het idee van rvp is met deze opstelling.
Hij heeft blijkbaar Braga misschien niet hoog zitten? en eerlijk gezegd... Feyenoord is de eerste minuten aan de bal, nb in eigen huis.
Of de Europa League interesseert rvp niet, kan ook
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 24-09-2025 21:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Denk dat rvp zijn vurigste wens is dat hij kampioen wordt. Zo'n Europese wedstrijd kost toch kracht.DutchOwnage schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:10:
[...]
Hij doet inderdaad een Farioli'tje. Het is echt puur rust geven aan een aantal basisklanten...
Tengstedt... Tot nu toe een flater... Misschien laat hij vanavond wat zien
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nooit meegemaaktLAD93 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:19:
Is dat nieuw? Het spel stil leggen in een aanval voor een VAR check?
Ja inderdaadVlassie1980 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:21:
Ze mogen wel in hun handjes knijpen met deze scheids...
Met de var niet
Je zou zeggen, dit moet te winnen zijn door Feyenoord maar het duurt nog ff
Diarra moet leren waar het doel is
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Begrijp me niet verkeerd, heel goed is het niet, maar een paar jaar geleden had je überhaupt met wisselen al dat er eigenlijk niets overbleef.
Die moet gewoon bijtekenen, druk eraf en weer vrij voetballen.floriz87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:28:
Timber toch wat uit vorm de laatste tijd heb ik het idee.
Trapt in alles
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In heel Zuid-EuropaOMX2000 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:33:
Bij Braga zit acteren in het curriculum.
Wat een waardeloze scheids weer zeg
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 24-09-2025 21:35 ]
Nadeel van de Europa League, zal een niveautje lager nog veel erger zijn ben ik bang.DutchOwnage schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:34:
[...]
In heel Zuid-Europa
Wat een waardeloze scheids weer zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 24-09-2025 21:39 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Feyenoord moet veel beter kansen creëren en benutten, liggen genoeg mogelijkheden.
Die kerel is hartstikke blind man.Harribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:42:
Wat een nutteloos gezeur over de arbitrage weer.
Feyenoord moet veel beter kansen creëren en benutten, liggen genoeg mogelijkheden.
Veel Feyenoord spelers ook, pass nauwkeurigheid en aannames zijn niet best.
Ja joh daar ligt het nu aan dat Feyenoord nog niet gescoord heeft.:p
Zo nutteloos zaniken over de scheidsrechter
Deze voorhoede van Feyenoord is nog zoekende. Totaal ook nog niet op elkaar ingespeeld.
Tengstedt helemaal niet gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 24-09-2025 21:46 ]
Deze hele voorhoede is kakHarribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:45:
[...]
Deze voorhoede van Feyenoord is nog zoekende. Totaal ook nog niet op elkaar ingespeeld.
per aspera ad astra
Maar Feyenoord heeft ook geen uitgespeelde kans gecreeërd zeg. Wat een armoede die voorhoede
Het kan toch naast elkaar bestaan? Het spel van Feyenoord doet mij echt pijn aan mijn ogen. Maar de scheids is ook ontzettend dramatisch. Beiden is waar dus inmiddels wil ik mijn ogen spoelen met chloor.Harribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:45:
[...]
Ik heb ook het idee dat hij er geen zak van kan. Die Canadees misschien iets meer?
Ik vind dat van Persie de EL overigens weer ouderwets onderschat overigens. Terwijl Portugal een directe concurrent is
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 24-09-2025 21:51 ]
Vind die Borges wel wat hebben de eerste helft. Niet dat het allemaal een hoog rendement heeft maar heeft tenminste techniek en kan een man uitspelen.
Tengstedt... Bijzonder... Leuk voor top oss krijg ik het idee
Volgens mij iedereen meer dan Tengstedt.D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:50:
[...]
Ik heb ook het idee dat hij er geen zak van kan. Die Canadees misschien iets meer?
Je kunt zeggen hij krijgt geen goede voorzetten maar hij staat er ook niet om te kaatsen oid... Wint ook geen duels etc
Elleboog op tafel …..Quad schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:15:
Goed schot, maar zoiets moet je natuurlijk uitkappen, draaien, jack in the box en dan uithalen in de verre hoek.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vind Diarra en Borges nu ook niet echt genoemde namen, heel de voorhoede speelt niet met elkaar lijkt het.
Targhalline vind ik wel goed en scherp spelen, op foutje in de 16 na dan.
Verder over het algemeen zeer matige wedstrijd met veel Portugezen met de vallende ziekte waar de scheids in trapt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Of RvP neemt de Europa League gewoon niet zo serieus..
Wordt wel tijd onderhand anders krijg je die aloude voetbalwetten weer.Harribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:42:
Wat een nutteloos gezeur over de arbitrage weer.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
per aspera ad astra
Anders: Prioriteit ligt bij de Eredivisie. De rest is extra.aaaido schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:12:
Alsof je kijkt naar een Feyenoord met een volledig B elftal dat voor de eerste keer met elkaar speelt...
Of RvP neemt de Europa League gewoon niet zo serieus..
Als we van Portugese ploegen verliezen is die tweede CL plek ook weer zo wegStrawberry_1985 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:22:
[...]
Anders: Prioriteit ligt bij de Eredivisie. De rest is extra.
Veel erger is dat Ajax en Psv met hun matig spel in de CL spelen.D-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:26:
[...]
Als we van Portugese ploegen verliezen is die tweede CL plek ook weer zo weg
Deze wedstriid kan alle kanten op.
Diarra ook maar eens wisselen.
Nu gaat het middenveld en achterhoede ook lopen kloten
[ Voor 27% gewijzigd door Rubman op 24-09-2025 22:30 ]
Ik snap e.e.a. aan rouleren best. Maar je hele voorhoede?
Scoren is al niet supermakkeijk fvoor Feyenoord, en dan gooi je de B garnituur er massaal in?
Drie veel te dure miskopenLZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:30:
Wat een kutpot.
Ik snap e.e.a. aan rouleren best. Maar je hele voorhoede?
Scoren is al niet supermakkeijk fvoor Feyenoord, en dan gooi je de B garnituur er massaal in?
En Borges. Je buitenspelers creëeren totaal niks. Die Borges schaart zich een ongeluk, maar kan geen bal voorzetten. En Diarra is tot nu toe een blind paardHarribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:29:
[...]
Veel erger is dat Ajax en Psv met hun matig spel in de CL spelen.
Deze wedstriid kan alle kanten op.
Diarra ook maar eens wisselen.
Het interesseert hem niks deze wedstrijd, zo lijkt het
Ja keuze om Watanabe en lotomba erin te zetten volg ik ook niet helemaal.Rubman schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:32:
Dus het loopt totaal niet voorin en wat doe je er worden verdedigers gewisseld. Tuurlijk. Maarja achterin was het ook niet heel denderend laatste 10-15 minuten
Ik snap niet dat hij nog op het veld staat.Harribo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:35:
Diarra verspeelt elke bal.
Ff 15 miljoen weg gepleurdLZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:35:
Diarra niet meer opstellen.
Borges idem.
2 enorme miskopen
Bedankt van Persie.
Diarra er snel af ja. Zet Borges maar op links.DutchOwnage schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:38:
Hadj Moussa er nog ff in dan
Compleet tactisch onbenul is het. Je vraagt een als je met deze basis begint.
Zie Feyenoord niet meer gelijkmaken ook nu.
Volledig B elftal, niemand op elkaar ingespeeld en volslagen idiote en te late wissels.
RvP dit staat hem niet goed
Moet ook demotiverend zijn voor de spelers als de coach ogenschijnlijk maar wat aan rommelt.Rubman schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:41:
Dit was op papier de makkelijkste tegenstander he, ongelofelijk wat knullig.
Volledig B elftal, niemand op elkaar ingespeeld en volslagen idiote en te late wissels.
RvP dit staat hem niet goed
per aspera ad astra
Zo van: Kijk dan toch waar je mee aankomt, hier kan ik niets mee?
Hoe dan ook. 7 wissels van je normale basis 11 in een EL pot. Dan ben je gewoon een tactisch onbenul.
Volledig op het conto van v Persie dit.
Die Borges en Diarra weten amper op welke sport ze zitten man. Die verdedigen niet mee.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:44:
Zou het een soort middelvinger naar DTK zijn?
Hoe dan ook. 7 wissels van je normale basis 11 in een EL pot. Dan ben je gewoon een tactisch onbenul.
En tegen Aston villa begint die met z’n normale 11 en gaat die er alsnog af. Kan die zich mooi indekken.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:44:
Zou het een soort middelvinger naar DTK zijn?
DTK met z’n scoutmuts opD-e-n schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:45:
Welke scout heeft Borges en Tengstedt eigenlijk aangedragen? Sjaak Swart?
per aspera ad astra
Je zal daar maar zitten, 1000 euro betalen voor kaartje, vlucht en hotel.Agent47 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:46:
[...]
Die Borges en Diarra weten amper op welke sport ze zitten man. Die verdedigen niet mee.
En dan krijg je Diarra, Tengstedt en Borges voorgeschoteld. Ze moeten al die supporters hun kosten vergoeden als straf
Dat is geen kwestie van tactiek maar totale minachting voor de EL. Hij benadert de EL als een bekerwedstrijd tegen Top Oss.LZ86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:44:
En ja die Larin brengt meer, maar worstelt nog met de buitenspelregel.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken