Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Yep. Veel te makkelijk. Wel erg netjes gescoord.Agent47 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:55:
Man man man wat makkelijk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Heb een collega die AZ supporter is, die ergert zich net zo hard aan het gedrag van Goes.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:48:
Opstootje in de catacombe nog. Triestig.
Zo’n Goes is toch een schande voor het voetbal.
Kinderen zien dit ook he.
"Wij fans van andere clubs" zijn dus iig niet de enigen die het zien
Dat kinderen dit verder ook zien, boeiend. Dan heb je als ouder een mooi moment om je kinderen te leren dat dit gedrag niet normaal is en je dit nooit van ze wil zien.
edit: wij zagen vroeger Wouters de oogkas van Gascoigne bewerken met zn elleboog, zijn we ook niet massaal gaan imiteren.
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 21-09-2025 18:01 ]
Wordt dus een gelijkspel net als Ajax en PSV of verlies volgens de statistieken
Of Sliti eruit en 4-4-2 gaan spelen.
Feyenoord is de betere, maar niet effectief genoeg met de kansen. AZ 2 kansen 2 goals.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sinds eind vorig seizoen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vraag me wel erg af hoe dit betekend wordtjbdeiman schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:13:
Wat een statistiek ook, ExG (Expected goals) 0.2 tegen 1.8. Feyenoord scoort dus naar verwachting eigenlijk, Az scoort veel meer dan je zou mogen verwachten.
Gelukkig zegt xG helemaal niks voor losse wedstrijdenjbdeiman schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:13:
Wat een statistiek ook, ExG (Expected goals) 0.2 tegen 1.8. Feyenoord scoort dus naar verwachting eigenlijk, Az scoort veel meer dan je zou mogen verwachten.
PSN: Finally_Chris
Altijd laten staan die gast. Hoe irritant ook soms.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:22:
Toch weer meneer oogklep.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vind ik ook. Hij krijgt veel te weinig waardering. Je moet zo'n speler beoordelen op wat wel lukt, niet op wat niet lukt.CR1691 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:24:
Hadj Moussa levert altijd. Irritatie, circus maar ook genialiteit!
Want het was vorig seizoen ook niet zo best. De vaak met geluk behaalde 2-1 overwinningen hebben een boel verhuld, al vaker uitgelegd hier. Maar de meesten vinden Farioli een Messias.Vos schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:07:
[...]
Want? Iedere Ajacied verwacht nu een kampioenschap? Of succes in de CL? Of roemt de kwaliteit in het elftal? Niet bepaald. Ajax is nog ver verwijderd van het niveau van paar jaar terug. En ook qua organisatie.
Eens en er is geen andere vleugelspeler die we hebben die in de buurt van zijn kwaliteiten komen. Al vond ik sliti zeker niet onaardig spelen.ph4ge schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:26:
[...]
Vind ik ook. Hij krijgt veel te weinig waardering. Je moet zo'n speler beoordelen op wat wel lukt, niet op wat niet lukt.
Beter als Slory eerlijk gezegd. In ieder geval vandaag.CR1691 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:30:
[...]
Eens en er is geen andere vleugelspeler die we hebben die in de buurt van zijn kwaliteiten komen. Al vond ik sliti zeker niet onaardig spelen.
We zijn er nog nietsNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:31:
Feyenoord kan dus toch winnen buiten Rotterdam
Slory hadden ze aan Eagles moeten verhuren. Gouden zet geweest. Maar zal wel een dingetje zijn aangezien zijn contract nog niet verlengd is.DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:30:
[...]
Beter als Slory eerlijk gezegd. In ieder geval vandaag.
Donder toch op met die Makkelie
1x tijdrekken van de keeper en geel mag normaal altijd een keer of 30 voordat er een waarschuwing wordt gegeven.
Exht treurnis ten top
Ach daar is hij voor en Makkelie heeft kaarten teveel denk ik. Quotum halen.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:39:
Nieuwkoop 3 seconden in het veld en alweer geel....
Slory mag voorlopig bankie. Duur en zuur puntverlies.
[ Voor 56% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2025 18:42 ]
Hij steekt iedere keer dezelfde omhoog heRubman schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:39:
[...]
Ach daar is hij voor en Makkelie heeft kaarten teveel denk ik. Quotum halen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 13% gewijzigd door Megupe op 21-09-2025 18:41 ]
Oh welsNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:40:
[...]
Hij steekt iedere keer dezelfde omhoog he
Slory kan Lotomba achterna. Voorlopig niet meer opstellen.
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 21-09-2025 18:41 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Die kleurt hij toch altijd ff snel in met stift?sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:41:
[...]
Behalve die rode dat was dan een andere
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hebben
De
Slechtste
Scheidsrechters
Feyenoord wordt al de hele wedstrijd gematst.krissie100 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:44:
Hoe krijg slory daar geen tweede geel!?
Ik denk dat ze op waren na een stuk of 5 onterechte gele kaarten. Goes werd ook keer op keer op keer op keer op keer gespaard.krissie100 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:44:
Hoe krijg slory daar geen tweede geel!?
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 21-09-2025 18:46 ]
Wat een onzin man. AZ is duizend keer goed weggekomen. Hele wedstrijd dood gemaakt en smerig gespeeld. Wat een ontzettende irritante ploeg en een aanfluiting voor het voetbal.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:45:
[...]
Feyenoord wordt al de hele wedstrijd gematst.
Makkelie even terug naar de amateurs en Slory een tijdje niet meer opstellen. Maar wat hier gebeurt qua scheids is echt te bizar voor woorden.
Wordt een spannend seizoen!
Was een beetje trollen, sorry. Zal het niet meer doen.donleone83 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:47:
[...]
Wat een onzin man. AZ is duizend keer goed weggekomen. Hele wedstrijd dood gemaakt en smerig gespeeld. Wat een ontzettende irritante ploeg en een aanfluiting voor het voetbal.
Makkelie even terug naar de amateurs en Slory een tijdje niet meer opstellen. Maar wat hier gebeurt qua scheids is echt te bizar voor woorden.
Aanfluiting lijkt me nogal overdreven. Hoe vervelend het tijdens de wedstrijd ook is, wees blij dat NL teams ook irritant gaan spelen, dan leren we ons wat beter wapenen tegen de Portugese ploegen enzo.donleone83 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:47:
[...]
Wat een onzin man. AZ is duizend keer goed weggekomen. Hele wedstrijd dood gemaakt en smerig gespeeld. Wat een ontzettende irritante ploeg en een aanfluiting voor het voetbal.
Hou toch op. Die Goes had 2x rood moeten hebben. En da’s letterlijk geen discussie. De 1e geel van Ahmedhodžić was niet eens een overtreding.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:45:
[...]
Feyenoord wordt al de hele wedstrijd gematst.
Ik trap er met beide ogen in uit pure frustratie. Ben zo ontzettend pissig 😅sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:48:
[...]
Was een beetje trollen, sorry. Zal het niet meer doen.
Het is dat dit voor PSV een doede uitslag was, maar eigenlijk gunde ik het Feyenoord meer alleen al vanwege Goes.OMX2000 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:49:
[...]
Hou toch op. Die Goes had 2x rood moeten hebben. En da’s letterlijk geen discussie. De 1e geel van Ahmedhodžić was niet eens een overtreding.
Wat een malloot.
Dat oneindige waarschuwen is gewoon onkunde, en daar kom je in Europa ook absoluut niet mee weg. En aan de andere kant deelde hij gele kaarten uit als pepernoten.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:48:
[...]
Aanfluiting lijkt me nogal overdreven. Hoe vervelend het tijdens de wedstrijd ook is, wees blij dat NL teams ook irritant gaan spelen, dan leren we ons wat beter wapenen tegen de Portugese ploegen enzo.
Op naar Portugal.
Op de begin fase na was Feyenoord gewoon veel beter. Veel meer kansen gecreëerd, en dat ondanks alle overtredingen.DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:52:
Toch denk ik wel een terecht gelijkspel eerlijk gezegd, als je puur naar het voetbal kijkt. Een puntje uit bij AZ is zo verkeerd nog niet.
Op naar Portugal.
Van Persie wel slecht gewisseld.
Dat de scheids knudde fluit geloof ik meteen. Maar ik bedoel dan ook meer leren hoe je om moet gaan met ziekende tegenstanders. Hoe vaker je daar tegen speelt hoe beter je je ertegen kunt gaan wapenen.ph4ge schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:50:
[...]
Dat oneindige waarschuwen is gewoon onkunde, en daar kom je in Europa ook absoluut niet mee weg. En aan de andere kant deelde hij gele kaarten uit als pepernoten.
Dit inderdaad.D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:53:
En je mist Ahmedhozic een wedstrijd nu. Lijkt me vervelend. Nog geen zicht op Trauner?
Feyenoord heeft maar 2 fitte centrale verdedigers. Mag Plug invallen voor Ahmedhozic. En het is maar hopen dat het maar bij 1 wedstrijd blijft.
Feyenoord ging er prima mee om. Hooguit kan je hiervan leren om te accepteren dat je zo af en toe echt met overmacht te maken hebt. Zorgen dat je niet in een negatieve flow komt enzo.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:55:
[...]
Dat de scheids knudde fluit geloof ik meteen. Maar ik bedoel dan ook meer leren hoe je om moet gaan met ziekende tegenstanders. Hoe vaker je daar tegen speelt hoe beter je je ertegen kunt gaan wapenen.
En iedereen altijd beledigd als spelers in Europees verband wel gelijk kaarten krijgen. ‘In Nederland laat de scheidsrechter tenminste meer toe!’ Als ze daar nou eens mee kappen in de ED, heb je iig betere verwachtingen.ph4ge schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:50:
[...]
Dat oneindige waarschuwen is gewoon onkunde, en daar kom je in Europa ook absoluut niet mee weg. En aan de andere kant deelde hij gele kaarten uit als pepernoten.
per aspera ad astra
Kan zomaar geseponeerd worden. 1e geel was gewoon geen kaart.D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:53:
En je mist Ahmedhozic een wedstrijd nu. Lijkt me vervelend. Nog geen zicht op Trauner?
Dat kan volgens mij niet, hoe bizar die gele kaart ook was. Volgens mij kan alleen een administratieve fout gecorrigeerd worden.OMX2000 schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:03:
Kan zomaar geseponeerd worden. 1e geel was gewoon geen kaart.
Gele kaarten worden volgens mij niet geseponeerd om die reden, alleen bij persoonsverwisseling. Dus als ie duidelijk aan de verkeerde speler is gegeven.OMX2000 schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:03:
[...]
Kan zomaar geseponeerd worden. 1e geel was gewoon geen kaart.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken