Haha echt he.Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:32:
Godts rot op
Nou, door wie zullen we Bos eens gaan vervangen? Ten Hag?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Gloukh is wel echt heel erg goed. Denk de beste Ajacied qua skills.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heitinga?ST10©DE schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:33:
Nou, door wie zullen we Bos eens gaan vervangen? Ten Hag?
⏩ PVOutput☀️
Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waarbij voor iedere duikeling waar niks aan de hand is een vrijetrap gegeven wordt. Taylor een nieuw record met 40 swalbes in 1 wedstrijd.
Psv laat het liggen in de eerste helft. Ajax wint 1 punt, PSV verliest er 2.
Zero.
Speelt opeens op zijn eigen plek. Waar wij al weken om roepen…Quad schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:33:
Nou Heitinga blijft nog even zitten… Heb er gemixte gevoelens bij, maar 2-2 is wel terecht denk ik zo.
Bizarre wedstrijd. Na 30 minuten dacht ik echt dat PSV Ajax hier met 5-0 zou afdrogen.
Anyway Sjonny; kappen met dit kut-middenveld en gewoon Gloukh erin.
Anyway Sjonny; kappen met dit kut-middenveld en gewoon Gloukh erin.
Flickr PSN ID= cheironnl
Snap ook echt niet dat die gozer niet speelt. Beste voetballer die Ajax heeft. Ok hij is fysiek niet super sterk, maar dat zijn de juffrouwen die verder bij Ajax speler ook niet. En Oscar kan tenminste wel serieus voetballen.Quad schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:33:
Johnny mag nog blijven zitten. Wat een kut resultaat. Toen het naar 7 minuten 1-0 werd hoopte ik op een 5 of 6-0 maar helaas.
Moet je nagaan als er een spit voor speelt en twee middenvelder ernaast die wel wat met de bal kunnen. Hoezo vanaf nu niet Gloukh, Mokio en die huurling?Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:34:
[...]
Speelt opeens op zijn eigen plek. Waar wij al weken om roepen…
XXXVI
Hij valt aan, hij is zo te zien ook sterk in het verdedigen rond de middenlijn. Kan een man uitspelen, is snel.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:34:
[...]
Speelt opeens op zijn eigen plek. Waar wij al weken om roepen…
Ja, hij hoort achter de spits, niet op de flank.
⏩ PVOutput☀️
PSV wint er 1 in de tweede helft. Geen grote kansen gehad in de eerste helft.Pelox schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:34:
Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waarbij voor iedere duikeling waar niks aan de hand is een vrijetrap gegeven wordt. Taylor een nieuw record met 40 swalbes in 1 wedstrijd.
2-2 terechte stand
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
0 punten voor m'n poule.Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:35:
OMG, 2-2 gelijk in Eindhoven haha
⏩ PVOutput☀️
Ja want Heitinga denk ik. Ik begrijp ook niet waarom Mokio niet meer kan voetballen opeens.ephymerous schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:35:
[...]
Moet je nagaan als er een spit voor speelt en twee middenvelder ernaast die wel wat met de bal kunnen. Hoezo vanaf nu niet Gloukh, Mokio en die huurling?
De lamme tegen de blinde, 2-2 eindstand. Uiteindelijk nog wel blij mee gezien de late 2-1.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit was wel de lamme tegen de blinde. Erg slechte wedstrijd.
Dit kan zo maar eens het seizoen van Feyenoord worden, PSV is hopeloos uit vorm en Ajax is gewoon matig. Ben benieuwd naar AZ - Feyenoord.
Dit kan zo maar eens het seizoen van Feyenoord worden, PSV is hopeloos uit vorm en Ajax is gewoon matig. Ben benieuwd naar AZ - Feyenoord.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
PSV had dik moeten winnen.
Maar wat was deze topper van een bedroevend niveau.
Beide niets te zoeken in de CL
Maar wat was deze topper van een bedroevend niveau.
Beide niets te zoeken in de CL
Pfff, met een goede coach rol je dit psv gewoon op. Nu mag je in je handen knijpen dat per ongeluk de beste speler op zijn plek komt te spelen en we een punt pakken.
Zeer frustrerende pot als Ajax supporter.
Oneens, PSV speelde ook niks klaar.d-vine schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:36:
PSV had dik moeten winnen.
Jaren. Ik begrijp echt niet dat je na een goede keuze als Farioli komt aanzetten met een coach als Heitinga. Nadat je, voor Farioli, hebt gezien wat een matige coach doet. Notabene dezelfde Heitinga

XXXVI
Absoluut. Zelden was PSV zo zwak als vandaag. En dan zitten wij met een clown op de bank die totaal niet voelt waar je PSV pijn kan doen.Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:37:
Pfff, met een goede coach rol je dit psv gewoon op. Nu mag je in je handen knijpen dat per ongeluk de beste speler op zijn plek komt te spelen en we een punt pakken.
Op 2 korte fases na vond ik PSV echt een stuk beter.
Ik snap die 2 minuten blessuretijd ook echt niet. Met PSV vol in de aanval en Ajax met mogelijk een counter had die wedstrijd nog alle kanten op kunnen gaan bij normale blessuretijd.
Ik snap die 2 minuten blessuretijd ook echt niet. Met PSV vol in de aanval en Ajax met mogelijk een counter had die wedstrijd nog alle kanten op kunnen gaan bij normale blessuretijd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Psv twee periodes echt de betere, maar Ajax had ook twee periodes dat ze beter waren. Uitslag terecht. Maar de verdediging van psv is echt slecht
Wou net zeggen. Ajax had ook veel grote kansen, had nog 3x kunnen scoren. PSV heeft hier niet gewonnen door gebrek aan support denk ik. Ze spelen notabene thuis, en de hele tweede helft tot aan de 2-1 hoorde je het thuispubliek niet. En dan na het fluitsignaal ook nog je eigen team uitfluiten. Schiet mij maar lek.
Die was er nooit.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:38:
Maar van de Hosanna stemming rondom Dolberg zijn de Ajacieden neem ik aan ook weer genezen?
En zolang de vleugels of backs geen fatsoenlijke voorzetten gaan geven heb je niets aan een spits.
⏩ PVOutput☀️
Schouten is ook geen schim meer van wat hij was voor zijn blessure
Hoezo? Die heeft weinig fout gedaan vooralsnogLZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:38:
Maar van de Hosanna stemming rondom Dolberg zijn de Ajacieden neem ik aan ook weer genezen?
Positief iets is trouwens dat Ajax de tweede helft best prima speelde, elke andere wedstrijd dit seizoen is de tweede helft dramatisch
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Al twee jaar niet gewonnen van Ajax, dat is wel eens anders geweest.Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:41:
[...]
En dan na het fluitsignaal ook nog je eigen team uitfluiten. Schiet mij maar lek.
De les die blijft hangen is dat zowel Ajax als PSV verdedigend echt zwak zijn.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:39:
[...]
Absoluut. Zelden was PSV zo zwak als vandaag. En dan zitten wij met een clown op de bank die totaal niet voelt waar je PSV pijn kan doen.
Die gaan beiden op rare momenten nog veel meer puntverlies krijgen.
Als we allemaal die zesjes mentaliteit hebben, wordt het natuurlijk nooit wat.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:42:
[...]
Hoezo? Die heeft weinig fout gedaan vooralsnog
2 minuten sloeg ook nergens op .ph4ge schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:39:
Op 2 korte fases na vond ik PSV echt een stuk beter.
5 gele kaarten, een stuk of 4-5 wisselmomenten, dat hadden al minimaal 4-5 minuten moeten zijn.
En weer een stadion vol rook...
Vooralsnog ben ik al blij als heel Ajax een 6 haalt elke wedstrijd.DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:44:
[...]
Als we allemaal die zesjes mentaliteit hebben, wordt het natuurlijk nooit wat.
Een deel van de 2e helft.Gynnad schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:43:
Positief iets is trouwens dat Ajax de tweede helft best prima speelde, elke andere wedstrijd dit seizoen is de tweede helft dramatisch
Tot minuut 55 was Ajax nergens, en na minuut 80-85 eigenlijk ook niet meer.
PSV kan echter niet meer afronden dus t werd niet afgestraft.
Dat onze trainer snel z’n ontslag mag krijgen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit resultaat is echt heel slecht voor lange termijn voor Ajax. Heitinga gaat lekker blijven zitten en dit verbloemt zo veel. Het was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Eens. Ajax onwaardig wat ze daar allemaal deden!hotymoty schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:54:
Dit resultaat is echt heel slecht voor lange termijn voor Ajax. Heitinga gaat lekker blijven zitten en dit verbloemt zo veel. Het was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
PsV ook weer slecht zeg na die 2-1 pfff
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De resultaten van vorig seizoen hebben heel veel verbloemd.hotymoty schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:54:
Huh , ik dacht dat jij voor psv was. Maar eens, snel Heitinga vervangen.carpebios schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:49:
Misschien kunnen jullie ruilen?Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:58:
[...]
Huh , ik dacht dat jij voor psv was. Maar eens, snel Heitinga vervangen.
Wel fijn dat El Ahmadi in pauze commentaar gaf, super Marokkaanse Nederlander. Was op het laatst voor Ajax, omdat ze underdog waren.
Geef die Goes eens een kaart
Goes heeft de juiste inzet en je mag als verdediger best een eikel zijn, maar dit soort gedrag moet er echt uit. Geef hem gewoon eens rood hiervoor ook al is het net te zwaar bestraft.
Want? Iedere Ajacied verwacht nu een kampioenschap? Of succes in de CL? Of roemt de kwaliteit in het elftal? Niet bepaald. Ajax is nog ver verwijderd van het niveau van paar jaar terug. En ook qua organisatie.Advizor schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:56:
[...]
De resultaten van vorig seizoen hebben heel veel verbloemd.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-09-2025 17:09 ]
Mooi doelpunt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tuurlijk
AZ heeft twee gele kaarten te weinig, wij krijgen geen penalty en dat zondagschot gaat erin. Ja ja
Was niet eens heel bijzonder, slecht ook heel ruimte Read geeft.
Komt nog wel goed, maar genaaid is het welAgent47 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:12:
AZ heeft twee gele kaarten te weinig, wij krijgen geen penalty en dat zondagschot gaat erin. Ja ja
Die Goes gaat nog een keer een doodschop krijgen als hij blijft zuigen. Er zal een keer een speler kortsluiting krijgen, dat is wel gegarandeerd.
Sinds wanneer ben jij Ajacied?carpebios schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:49:
Al zeven corners? Daar mag je dan wel eens uit scoren
[ Voor 52% gewijzigd door D-e-n op 21-09-2025 17:17 ]
Ik ben benieuwd naar cijfers, maar volgens mij scoort Feyenoord bijna nooit uit een corner.D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:17:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Uit 1 van die corners had een penalty moeten komen, en uit 2 ervan een kaart voor die Goes....D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:17:
Ruilen?carpebios schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:49:
Lekker voor je Goes. Eng ventje.
Iig kan Steijn nog wel scoren uit een penalty.
Iig kan Steijn nog wel scoren uit een penalty.
[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2025 17:23 ]
Het is een redelijk open wedstrijd beide kanten op, wel jammer dat er 1 zo'n once in a lifetime schot in gaat.
En Goes tsja wat zal ik zeggen zuigende speler. Had gewoon een kaart moeten hebben.
Gelukkig nu goedgemaakt met een penalty terecht voor hands
En Goes tsja wat zal ik zeggen zuigende speler. Had gewoon een kaart moeten hebben.
Gelukkig nu goedgemaakt met een penalty terecht voor hands
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Smit trapt bal weg, ook geen geel
We leren wel iets over het beroep van de moeder van de scheids zo
Ik hoop dat het dan enige rust geeft dat het tenminste zondag is. Moet je voorstellen dat je dat op een doordeweekse dag overkomtAgent47 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:12:
In een vrije rol zonder spits. Waarom is Dolberg dan gehaald?Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:37:
Hoe vaak kan je die Goes waarschuwen?
Ik zou als Watanabe rcht helemaal gek worden met zo'n Goes aan me lijf.
Wat is doe Goes intens irritant bezig zeg, waarom heeft die nog geen kaart gekregen had er imho al met rood af gemogen.
Familie van 1 van de scheidsrechters?
Familie van 1 van de scheidsrechters?
Geef die Goes zijn tweede keel eens. Wat een arrogante bloedzuiger
Die Goes moeten ze eens een rotschop geven. Zou echt mooi zijn. Goes eraf en feyenoord rood
Hij moet zijn eerste nog krijgenAgent47 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:32:
Geef die Goes zijn tweede keel eens. Wat een arrogante bloedzuiger
Die Goes had ongeveer al 6 kaarten moeten hebben. Watanabe helemaal onder de knijpplekken van die kerel,
Ueda gewoon stompen en maar de vermoorde onschuld spelen.
Wat een totale randdebiel. Kan zo met Weghorst het gesticht in
Heeft geel gekregen voor die handsbal
Weghorst is irritant, maar die verlaagt zich niet tot knijpen en stompen enzo.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:35:
Die Goes had ongeveer al 6 kaarten moeten hebben. Watanabe helemaal onder de knijpplekken van die kerel,
Zeker? Kan het niet vinden namelijk.
Nope…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Clasie sadiq en penetra hebben geel.
Goes niet
Goes niet
Oh oh oh die Hadj Moussa. Staan 3 man vrij en daar gaat ie weer....kop naar beneden en zelf schieten.
Zo enorm irritant.
Zo enorm irritant.
Man man man wat makkelijk
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken