Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Spit on it, gloukh gloukh. Beetje hardop uitspreken of even wat filmpjes op het net opzoeken van die strekking en geluid aanzetten en je snapt hem
Die moet nog een hele wedstrijd tegen Perisic met geel op zak
Ik ken de hawk tuah meme wel, maar snap die relatie met Oscar niet zo.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
[...]
Spit on it, gloukh gloukh. Beetje hardop uitspreken of even wat filmpjes op het net opzoeken van die strekking en geluid aanzetten en je snapt hem
Maakt niet uit, soms heb je het dat iets in je hoofd leuker klinkt dan dat het uitgeschreven staat.
⏩ PVOutput☀️
Dat is een vrij bekende Ajax meme afhankelijk van welke Whatsapp groepen je kentQuad schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:58:
[...]
Ik ken de hawk tuah meme wel, maar snap die relatie met Oscar niet zo.
Maakt niet uit, soms heb je het dat iets in je hoofd leuker klinkt dan dat het uitgeschreven staat.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niet voor mij. Ik bevind me niet in dergelijke kringen.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:59:
[...]
Dat is een vrij bekende Ajax meme afhankelijk van welke Whatsapp groepen je kent
⏩ PVOutput☀️
Dat zal niet gaan, want Ajax heeft de bal niet.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:00:
Nou Godts, zoek die Perisic de hele wedstrijd op vanaf nu.
Hij moet iets weten van Heitinga, zo dik ligt het erop.Agent47 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:00:
Wijndal wou niet verhuurd of verkocht worden en z’n contract uitzitten?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze zetten ook totaal geen druk. Angsthazen voetbal.Advizor schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:00:
[...]
Dat zal niet gaan, want Ajax heeft de bal niet.
Alleen tegen de kleintjes.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:46:
Saibari kan dus wél afronden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Valt mij ook enorm op.Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:02:
[...]
Ze zetten ook totaal geen druk. Angsthazen voetbal.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
MOET Leon, MOET!LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:06:
Je kan m geven hiervoor
Dolberg normaal gesproken denk ik.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:07:
Oh wee als Taylor deze durft op te eisen
⏩ PVOutput☀️
U zei?toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:07:
Oh wee als Taylor deze durft op te eisen
Laatste 3 waren raak weliswaartoolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:08:
BLIJF AF EN GEEF AAN DOLBERG
⏩ PVOutput☀️
Tenzij Taylor m mist, dan is het vooral grappig
Scheidsrechters zijn zo inconsequent als wat.
Dan nog.. Je spits speelt z'n 1e competitie wedstrijd na een transfer, die wil je altijd graag z'n 1e goal laten maken om de "druk van de eerste" eraf te halen. Maar goed dan moet ie de 1-2 maar maken.
Mag van mij geel zijnDutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:09:
Niet zo handig Taylor richting thuispubliek.
Taylor is het een beetje zat geworden dat ze zijn vriendin beledigenDutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:09:
Niet zo handig Taylor richting thuispubliek.
Zero.
Oh mee eens hoor. Ik gun het Dolberg ook veel meer dan Taylor. Maar ja.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:10:
[...]
Dan nog.. Je spits speelt z'n 1e competitie wedstrijd na een transfer, die wil je altijd graag z'n 1e goal laten maken om de "druk van de eerste" eraf te halen. Maar goed dan moet ie de 1-2 maar maken.
⏩ PVOutput☀️
Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:06:
Die scheids gaat m niet geven hoor, 100%
Jij moet geen waarzegger worden.Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:08:
Die gaat er niet in
Niks aan de hand, je kan hem geven, sint is vroeg. Dat lijkt op dat mensen het niet terecht vinden
Ah. Ik ken die voorgeschiedenis niet.Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:10:
[...]
Taylor is het een beetje zat geworden dat ze zijn vriendin beledigen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind dat je hem kan geven.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:11:
[...]
Wel dusZie bv post van Advizor en SNielz123
Ik moet natuurlijk ook een beetje counter-jinxen.
Maar, mn voorspelling over Saibari klopt tot nu toe
Dat zei ik niet. Maar je kan hem geven.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:11:
[...]
Wel dusZie bv post van Advizor en SNielz123
Ik vind het te weinig voor een VAR moment. Geef mij het Engelse systeem maar.
Flickr PSN ID= cheironnl
De Engelse arbitrage is totale drama? Wwwr doel je precies op qua 'systeem'?Advizor schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:12:
[...]
Dat zei ik niet. Maar je kan hem geven.
Ik vind het te weinig voor een VAR moment. Geef mij het Engelse systeem maar.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-09-2025 15:14 ]
Altijd vooruitdenken heD-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Gelijkspelletje is overigens prima wat mij betreft
Voor Feyenoord is winst Ajax beter denk ik. Dit Ajax doet niet mee voor plekken 1-2. Hopelijk jinx ik hetD-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Yep winst AZ gaan ze over Ajax heen.D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Alleen al op basis van de eerste helft zou dat een zwaar gestolen punt zijn voor ajax. Haast onvoorstelbaar als je psv ziet spelen.D-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Zero.
PSV maakt veel fouten achterin dus ik ben niet overtuigd dat ze makkelijk winnenPelox schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:14:
[...]
Alleen al op basis van de eerste helft zou dat een zwaar gestolen punt zijn voor ajax. Haast onvoorstelbaar als je psv ziet spelen.
Ik vindt dat nog enigzins aan de vroege kant om die conclusie te trekken hoor.Vos schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:14:
[...]
Voor Feyenoord is winst Ajax beter denk ik. Dit Ajax doet niet mee voor plekken 1-2. Hopelijk jinx ik het.
Hadden al met 3-0 op voorsprong moeten staan.. van bommel ziet er niet best uit.. ai ai aiD-e-n schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:15:
[...]
PSV maakt veel fouten achterin dus ik ben niet overtuigd dat ze makkelijk winnen
Zero.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vaak voel je het als voetballer wel als het niet goed is. Sneu.
Zag ff niet hoe het gebeurde
Ajax had Klaassen überhaupt nooit terug moeten halen. En dit jaar gewoon afscheid van hem en Berghuis moeten nemen.cheiron schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Het middenveld van Ajax lijkt helemaal nergens op. Ik heb ook geen idee waar Klaassen mee bezig is, die lijkt vooral in de weg te lopen.
Meteen ook afscheid moeten nemen van FJ, Regeer en Taylor en dan een heel nieuw middenveld halen met daarin volop ruimte voor minuten voor spelers als Mokio, Steur en Bounida.
Zero.
⏩ PVOutput☀️
Kan nog wel eens meevallen qua herstel.
[ Voor 61% gewijzigd door Megupe op 21-09-2025 15:19 ]
Taylor zal zich na die 0-1 toch wel realiseren dat ie helemaal niet weg komt al had ie het graag, tenzij ie z'n contract uitdient?Kist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:17:
[...]
Ajax had Klaassen überhaupt nooit terug moeten halen. En dit jaar gewoon afscheid van hem en Berghuis moeten nemen.
Meteen ook afscheid moeten nemen van FJ, Regeer en Taylor en dan een heel nieuw middenveld halen met daarin volop ruimte voor minuten voor spelers als Mokio, Steur en Bounida.
En de knie expert, helaas.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:17:
Perisic ook meteen erbij. Is gewoon de natuurlijke aanvoerder van PSV
Zero.
Heel herkenbaar als je kinderen hebt ..Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:17:
Die beelden van vader van Bommel en Marwijk zijn zo bijzonder om te zien, hoewel het geen leuke situatie is natuurlijk. Die zorgelijke blik in de ogen van Mark v Bommel
Klopt, Klaassen heb je vooral wat aan als je de bovenliggende partij bent en veel op de helft van de tegenstander bent. Dan komt hij in zijn kracht door in de 16 op te duiken. Wordt je echter terug gedrukt zoals nu dan heeft hij niet de creativiteit en snelheid om goed aanvalsspel te leveren. Hij wordt dus fout gebruikt door Heitinga.cheiron schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
Het middenveld van Ajax lijkt helemaal nergens op. Ik heb ook geen idee waar Klaassen mee bezig is, die lijkt vooral in de weg te lopen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken