Z'n vader heb ik dit vroeger wel eens toegewenst (kansloos natuurlijk), nu vind ik het alleen maar heel sneu voor die jongen. Begon prima bij PSV
Taylor en co stromen niet over qua reflectie vermogen.toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:18:
[...]
Taylor zal zich na die 0-1 toch wel realiseren dat ie helemaal niet weg komt al had ie het graag, tenzij ie z'n contract uitdient?
Misschien kunnen ze Hans Westerhof bellen of die nog een paar reflectie formulieren heeft liggen.
"Veel slimmer dan Godts". Tja.
Flickr PSN ID= cheironnl
Blijft toch bijzonder hoe zo'n gewricht dan ineens besluit, tot hier en niet verder.
Zonde voor v Bommel. Was erg goed begonnen bij PSV
Zonde voor v Bommel. Was erg goed begonnen bij PSV
Godts gaat voor de man ipv bal en mist. Ook niet het meest heldere licht in dit soort situaties.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoofd naar beneden en rennen, en vooral weigeren af te spelen. Zo kennen we Godts weer
Show die handjes Mika! Alfa ben je niet alleen als het goed gaat.
De spelers van ajax liggen wel graag op de grond zeg. Ik zou me schamen nadat ik van bommel gezien had om me dan nog zo aan te stellen. Tactiek of niet.
Zero.
Wel slim als je een scheids hebt waarbij vallen ook fluiten is.Pelox schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:25:
De spelers van ajax liggen wel graag op de grond zeg. Ik zou me schamen nadat ik van bommel gezien had om me dan nog zo aan te stellen. Tactiek of niet.
Zo, ineens uit het niets een grote kans voor Ajax
Wat een afmaken zeg. Zwak zwak zwak.
Ajax wederom zonder plan. Je bent zo erg afhankelijk van een individuele ingeving.
Als het geen penalty is wordt het lastig he Taylor?
Als het geen penalty is wordt het lastig he Taylor?
XXXVI
Ai dat had zo 1-3 kunnen hebben gestaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 21-09-2025 15:28 ]
Niet eens op doel Godts, wat doe je?!?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Zoveel uitgespeelde kansen heeft PSV niet gehad hoor.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:26:
Conclusie eerste helft: PSV veel beter maar verzaken het om met 3-0 voor te staan.
Die Godts hahahaah wat een belabberde speler is het ook
En daarom optiefen met Heitinga en eens druk zetten naar voren. Meteen twee 100% kansen
Godts naar binnen, naar binnen naar binnen en de fokking vuurpijl
Godts' signature move.Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:28:
Godts naar binnen, naar binnen naar binnen en de fokking vuurpijl
Ik zie ze nog wel winnen ook eigenlijk. PSV heeft geen plan B en er komen vast nog wel kansen voor Ajax.DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:28:
Ajax komt steeds beter in de wedstrijd. Wordt een interessante 2e helft.
Eh... Eerste helft en we zitten in 51e minuut?
Edit: keek scheelt over de 7m
[ Voor 26% gewijzigd door Trishul op 21-09-2025 15:30 ]
PSV is een beetje in mineur nu vanwege Ruben. Misschien kan Ruben nog een paar woorden in de kleedkamer doen, dat zou ze moeten opzwepen.DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:28:
Ajax komt steeds beter in de wedstrijd. Wordt een interessante 2e helft.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Blessure tijd Van Bommrl natuurlijkTrishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:29:
Opvallend bij Feyenoord: Sliti op linksbuiten.
Ja wegens blessureTrishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:29:
Wijndal, lekker de drukte in lopen net voor de 16.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dankzij een kwartier durende VAR Ajax terug in de wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat mag je niet eens in de jeugd doen…cheiron schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:30:
Wijndal, lekker de drukte in lopen net voor de 16.
Was gewoon een terechte strafschop. 1-1 is een terechte afspiegeling van de eerste helft.carpebios schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:31:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Grappig, ik dacht dankzij Dest die niet binnen de regels kan tackelen.carpebios schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:31:
Ik zie het liefst een gelijkspel, maar ik vond het best een goedkope strafschop en PSV beter.Gynnad schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:32:
[...]
Was gewoon een terechte strafschop. 1-1 is een terechte afspiegeling van de eerste helft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet overdrijven! 1-2 was een betere weergave geweest.Gynnad schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:32:
[...]
Was gewoon een terechte strafschop. 1-1 is een terechte afspiegeling van de eerste helft.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
1 - 3 die van Taylor had erin gemoeten en van Godts ook.ST10©DE schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:33:
[...]
Niet overdrijven! 1-2 was een betere weergave geweest.
Ajax stond vooral in de eigen 16 het eerste deel van de 1ste helft. En tijd te rekken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Na het wegvallen van Ruben van Bommel is PSV het compleet kwijt, mag echt van geluk spreken dat het nog gelijk staat.
Ik had gehoord dat zijn vervanger (met die moeilijke naam) beter is. Is dat waar?joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:37:
Na het wegvallen van Ruben van Bommel is PSV het compleet kwijt, mag echt van geluk spreken dat het nog gelijk staat.
Weet niet welke pot jij kijkt, maar PSV heeft weinig te duchten van Ajax.joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:37:
Als PSV scherper gaat qua eindpass in de 2e helft staat het zo weer voor.
Die gelijkmaker kwam ook redelijk uit het niets.
NEC lijkt het ook kwijt te zijn? Gaat weer veel punten kosten in de poule.
⏩ PVOutput☀️
Die twee kansen in de blessuretijd voor Godts en Taylor zeggen toch anders.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:44:
[...]
Weet niet welke pot jij kijkt, maar PSV heeft weinig te duchten van Ajax.
Als PSV scherper gaat qua eindpass in de 2e helft staat het zo weer voor.
Die gelijkmaker kwam ook redelijk uit het niets.
Die Heitinga heeft vorig seizoen zitten slapen bij Liverpool
Want helemaal niets van de inzet en passie daar zie je hier terug op het veld.
Gelukkig is er tegenwoordig een VAR die een lastig te beoordelen penalty heeft gegeven(terecht ) dat je nog in de wedstrijd zit.
En ja dat kost tijd liever dat dan het niet krijgen.
Misschien moet Ajax maar keihard onderuit gaan want de alarm bellen rinkelen nog niet
Want helemaal niets van de inzet en passie daar zie je hier terug op het veld.
Gelukkig is er tegenwoordig een VAR die een lastig te beoordelen penalty heeft gegeven(terecht ) dat je nog in de wedstrijd zit.
En ja dat kost tijd liever dat dan het niet krijgen.
Misschien moet Ajax maar keihard onderuit gaan want de alarm bellen rinkelen nog niet
Ben benieuwd wie nu in de spits gaat spelen. Oscar daar neerzetten is het verder kapotmaken van je enige creatieve tien die een serieus potentieel heeft.
/edit
Ja hoor, hij misbruikt weer een speler op een verkeerde plek
/edit
Ja hoor, hij misbruikt weer een speler op een verkeerde plek

[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 21-09-2025 15:49 ]
XXXVI
En voor het gemak vergeet je dan even alle PSV kansen in de rest van de 1e helft?joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:46:
[...]
Die twee kansen in de blessuretijd voor Godts en Taylor zeggen toch anders.
Voor Ajax zou met het huidige spel een gelijkspel een cadeau zijn. Wellicht kunnen ze in de 2e helft nog iets anders brengen, maar dat zou wel een half wondertje zijn.
Als ik Godts de man met een latency van 999ms nog ooit stoer zie doen met die handjes issie ze beide kwijt.
Beetje zoals Tadic vaak deed?Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:47:
Hm Oscar als valse 9 i.p.v. Dolberg
⏩ PVOutput☀️
Regeer… onmacht met twee voetbalschoenen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:51:
Als ik Godts de man met een latency van 999ms nog ooit stoer zie doen met die handjes issie ze beide kwijt.

⏩ PVOutput☀️
Uitstekende redding.
⏩ PVOutput☀️
Wat staat Baas daar nou te doen? Je weet toch dat Pepi achter je staat?
Flickr PSN ID= cheironnl
Die Klaassen daarnet 😂
Weer op 18m gedekt door Wijndal. Kan iemand de Ajax bank bellen dat dit al vanaf 47 seconden zo is?
Probleem bij Ajax is dat alle spelers wel prima zijn, maar allemaal onnodige fouten maken. Tel dan 11 spelers bij elkaar op en het lijkt van tijd tot tijd drijfzand
Kijk dit was nou de eerste echte echte kans voor Ajax. Die had erin gemoeten.
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 21-09-2025 15:59 ]
Haha die hoekschop, de zoveelste keer dit seizoen niets 
/edit
Taylor en Oscar lopen elkaar in de weg, ja die hebben dezelfde positie normaalgesproken.
/edit
Taylor en Oscar lopen elkaar in de weg, ja die hebben dezelfde positie normaalgesproken.
[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 21-09-2025 16:00 ]
XXXVI
Godts..
Flickr PSN ID= cheironnl
Heitinga kan er niks van, maar Jaros is inderdaad een prima keeper. Jammer dat die niet van Ajax is.LZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:54:
Jaros echt goed.
Godts moet echt nooit meer babbelen. Prutser.
Afgeven naar rechts en het doel was leeg.
⏩ PVOutput☀️
Altijd een goed teken wanneer Veerman hoofdschuddend zn handen in de lucht gooit.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vroeger grapte ik altijd met een maat van me dat als je hoorde 'Kans, Immers' bij Feyenoord, je niet op hoeft te kijken. 1 van de 10 ging maar op doel. Godts is de Immers van Ajax gewordenLZ86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:00:
Godts met de volgende...
Wat een misser. Dat cadeautje hoor je uit te pakken.
Daar zag je Gloukh even mooi. Aanspeelbaar in het midden, man uitspelen, dieptepass en geen spits dus geen goal.
Oh PSV wil je met 13 tegen 11 laten spelen? Tssk zo kan ik ook wel winnen.joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:02:
Til en Wanner erbij aub.
⏩ PVOutput☀️
GODTS WAT BEN JE SLECHT! Doe je ogen toch eens open kerel.
Godts moet gewoon geen tijd krijgen om na te denken, dan gaat het fout.Hugo! schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:03:
Wat heeft Godts veel kansen nodig zeg, wanneer het een tegenstander is met niet niveau pec….
Flickr PSN ID= cheironnl
Op zich geen nieuw beeld. Eigenlijk is die wedstrijd tegen PEC de vreemde eend in de bijt helaas. Er zit wel potentie in. Maar ook nog zoveel gebreken.Hugo! schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:03:
Wat heeft Godts veel kansen nodig zeg, wanneer het een tegenstander is met niet niveau pec….
Een goede helft gespeeld en nu mag ie blijkbaar weer wedstrijden aankloten.Kist schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:05:
[...]
Op zich geen nieuw beeld. Eigenlijk is die wedstrijd tegen PEC de vreemde eend in de bijt helaas. Er zit wel potentie in. Maar ook nog zoveel gebreken.
XXXVI
Het is oprecht een lamme tegen de blinde pot geworden.
In de eerste helft weinig aan de hand voor PSV, maar inmiddels zakken die door de ondergrens. En Ajax is te slecht om dat echt uit te kunnen buiten.
In de eerste helft weinig aan de hand voor PSV, maar inmiddels zakken die door de ondergrens. En Ajax is te slecht om dat echt uit te kunnen buiten.
[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 21-09-2025 16:07 ]
4 tegen 3 en dan schiet je zo hopeloos..
Flickr PSN ID= cheironnl
Oogkleppen in de aanbieding bij Ikea zeker. Man Gloukh blinde.
⏩ PVOutput☀️
Hoeveel overtredingen mag die Schouten nog maken?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die gozer zou toch niet eens basis moeten staan.sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:07:
Wissel schouten eens
Ook ongelofelijk dat Koeman die vent opstelt in het NL elftal
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken