[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 85 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gonadan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:05:
[...]
Kampioen wordt je tegen alle tegenstanders, niet alleen de kleintjes en niet alleen de groten. Het zal niet voor het eerst zijn dat de eerste paar ronden van de competitie niet heel representatief zijn voor hoe de einduitslag gaat zijn.
Ik kan mij een seizoen herinneren dat Feyenoord geen enkele topper verloor maar toch op een straatlengte achterstand 3e werd omdat we alle punten tegen de kleintjes lieten liggen.

De afgelopen vijf wedstrijden waren altijd potentiële bananenschillen en gingen vaker verloren dan gewonnen. Dat het spel dan misschien zo-zo is maakt me in deze fase van de competitie echt heel weinig uit. Met 15 punten naar AZ is toch lekkerder dan met 5 of 8 punten.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tuurlijk is het lekkerder dat je ze wel wint dan dat je ze niet wint, dat lijkt mij nogal evident. Je kunt echter wel alles winnen tegen de kleintjes maar als je dan alle toppers verliest en niet alle subtoppers wint dan ben je alsnog geen kampioen. Het zijn van die tegeltjeswijsheden die maar weinig feitelijke inhoud hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:19
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:02:
[...]

We moeten ook niet vergeten dat Feyenoord nog niet eens buiten eigen stadion heeft gespeeld in de competitie... Terwijl ik dit typ, vraag ik me af of dit ook echt zo is, zo ongelooflijk klinkt dit. Ook twee rode kaarten mee dacht ik.
En Feyenoord heeft nou ook niet bepaald een lastige reeks gehad, vergelijkbaar met Ajax en PSV. Nog lastig te zeggen dus, als ze nog steeds ruim bovenaan staan tegen kerst, dan zou ik zeggen het kampioenschap ligt voor het oprapen.
we hebben sparta uit gehad hoor. Hebben al buiten de Kuip gespeeld

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:59:
[...]
we hebben sparta uit gehad hoor. Hebben al buiten de Kuip gespeeld
Ah oke. Tnx voor de correctie! Dan hebben ze nog niet buiten hun thuis stad gespeeld in de competitie :P

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:35

Sf1nX

Tuinder

Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:15:
[...]

Ah oke. Tnx voor de correctie! Dan hebben ze nog niet buiten hun thuis stad gespeeld in de competitie :P
Klopt, Excelsior uit hebben we ook al gehad.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06

OMX2000

By any means necessary...

Gonadan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:42:
Tuurlijk is het lekkerder dat je ze wel wint dan dat je ze niet wint, dat lijkt mij nogal evident. Je kunt echter wel alles winnen tegen de kleintjes maar als je dan alle toppers verliest en niet alle subtoppers wint dan ben je alsnog geen kampioen. Het zijn van die tegeltjeswijsheden die maar weinig feitelijke inhoud hebben.
Nou ja, als de “toppers” ook wedstrijden verliezen of gelijkspelen tegen de kleintjes…

We gaan het allemaal wel zien. De traditionele top 3 speelt nog geen heeel sprankelend of dominant voetbal.

Wat ik wel mooi vind is dat de Feyenoord selectie vrij jong is, maar toch stabiel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:15:
[...]

Precies. Rotterdam nog niet uitgeweest, maar wel 2 x uit gespeeld.
Al is het bij Sparta een soort Amsterdam Light, dus in die zin toch een andere wereld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ergens wel beetje blij met Heitinga want weet nu net als tijdens het jaar van Steijn dat ik opeens veel meer vrije tijd heb, aangezien ik zijn gekut niet hoef te zien. Gister was niet om aan te zien qua tactiek, vooral lange ballen rossen op Weghorst en dan op goed geluk hopen op een aanval.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Gvd, Mourinho getekend bij Benfica... Dat betekent dat Ajax dus tegen Mourinho speelt over een paar maanden. Als Nederlander kom je ook nooit van hem af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 08:41

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:33:
Ergens wel beetje blij met Heitinga want weet nu net als tijdens het jaar van Steijn dat ik opeens veel meer vrije tijd heb, aangezien ik zijn gekut niet hoef te zien. Gister was niet om aan te zien qua tactiek, vooral lange ballen rossen op Weghorst en dan op goed geluk hopen op een aanval.
Zeg je vakantie maar af na circa medio oktober. Dan komt er hopelijk een einde aan het verhaal maar is de achterstand op de nummer 1 en 2 wellicht al te groot.

Heitinga maakt zich zorgen om de fitheid van Berghuis. Nou die mag voorlopig nog even "onfit" blijven. Geen idee waar die zijn basisplek aan verdiend heeft op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 19-09-2025 10:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:54
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:35:
Gvd, Mourinho getekend bij Benfica... Dat betekent dat Ajax dus tegen Mourinho speelt over een paar maanden. Als Nederlander kom je ook nooit van hem af.
Als je zoveel zorgen hebt over je eigen trainer hoef je je over de trainer van de tegenstander geen zorgen te maken. Ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 18:01
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:35:
Ik hoop voor Mourinho dat hij zich daar wel prettig voelt en dat de spelers goed genoeg zijn voor 'm, anders is die zo weer weg. :D

Maar ik ben allang blij dat Feyenoord nu eens niet tegen een ploeg van die man hoeft. Het kan bijna geen toeval (meer) zijn dat ze steeds dezelfde ploegen en/ of trainers treffen. Zou het met de affiches te maken kunnen hebben, of om het lekker op te kunnen kloppen in de media, zodat er meer mensen kijken, immers allers voor het geld, en dat bereik je door zoveel mogelijk kijkers te trekken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
ephymerous schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:28:
[...]

Als je zoveel zorgen hebt over je eigen trainer hoef je je over de trainer van de tegenstander geen zorgen te maken. Ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)
Zeker. En ik ben bang dat Heitinga er nog zeker zit tot kerst, dus Benfica eind november maakt hij ook nog wel mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:39

Quad

Doof

Nou het vd Brom effect was zichtbaar na de rust.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 19-09-2025 21:57 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:57:
Nou het vd Brom effect was zichtbaar na de rust.
Het Steijn effect ook :P

• donkerlicht
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 09-10 09:34
Bam!
Zat er lekker in die vrije trap van Taha. 1-0 voor Groningen, na een fase waarin Telstar wat beter begon te worden.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:32
Dat FC Groningen doet het best aardig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donkerlicht
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 09-10 09:34
Controversieel, maar wel 2-0. Slecht varmoment (zeg ik als aanhanger van FC Groningen).

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06

OMX2000

By any means necessary...

Wat hebben scheidsrechters?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• krissie100
  • Laatst online: 07:32
Ff serieus, hoe moeilijk is het om een overduidelijke duw met twee handen in de rug na 5 minuten kijken op het scherm de goal gewoon af te keuren!? BIZAR EN BELACHELIJK...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
krissie100 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:37:
Ff serieus, hoe moeilijk is het om een overduidelijke duw met twee handen in de rug na 5 minuten kijken op het scherm de goal gewoon af te keuren!? BIZAR EN BELACHELIJK...
Op het fc Groningen forum snapten wij het ook niet.
Maar de uitleg was zoiets van de bal was afgepakt daarna kwam de duw en daarom mocht het door.
Blijft raar natuurlijk maar ik als fc Groningen supporter accepteer het dan maar.

Fc Groningen speelde bar slecht en won, wel verdiend, maar Telstar was niet veel slechter.
Telstar had best kunnen scoren maar dat is wrs hun probleem. Goed spelen, niet scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 18:01
Gebrek aan niveau en persoonlijkheid. Maar ook teveel druk (als var) om zich toch even te profileren, wat is het var zijn waard als je niet minimaal een keer hebt ingegrepen..
Daarnaast veelal vriendjes van elkaar, dus daarmee ook het lastig gemaakt door de knvb om in te grijpen, want volgende week moet je weer samen. Dus als de scheidsrechter van dienst zich met tegenzin geroepen voelt een besluit dat (op gewone snelheid) prima te billijken was, na het zien van heel veel vertraagde beelden, het besluit te wijzigen, kan dat de onderlinge relatie verminderen.
Daarnaast zal de druk ook totaal niet helpen, zeker nu met alle (sociale) media die bovenop ieder (mogelijk) foutje duiken.

Blijft overigens echt frappant dat er zoveel grijze gebieden in de regels zitten, dat het eigenlijk alleen nog maar interpretatie is.
Wat is 'hinderlijk buitenspel', wat is een onnatuurlijke houding van de armen bij hands, wat is de intensiteit van natrappen/ slaan. (Er zijn er nog meer, van dit soort interpretatie regels) Enige ongeveer, dat niet voor interpretatie vatbaar is: de lijnen van het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:53
Harribo schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 23:16:
[...]

Op het fc Groningen forum snapten wij het ook niet.
Maar de uitleg was zoiets van de bal was afgepakt daarna kwam de duw en daarom mocht het door.
Blijft raar natuurlijk maar ik als fc Groningen supporter accepteer het dan maar.

Fc Groningen speelde bar slecht en won, wel verdiend, maar Telstar was niet veel slechter.
Telstar had best kunnen scoren maar dat is wrs hun probleem. Goed spelen, niet scoren.
Ik vind het wel sterk van de coach van Telstar, Correia, dat hij na het zien van de beelden zich blijft focussen op het gebrek aan doelpunten. Dat is wel knap, want de verleiding is groot om teveel waarde te hechten aan een onterecht toegekend doelpunt. En die discussie leidt uiteindelijk af (want ook met een afgekeurd doelpunt sta je nog steeds met 1-0 achter). Hopelijk weet Telstar hoe ze zich daar kunnen verbeteren, want gelet op hun spel vind ik dat ze te laag geklasseerd staan.

[ Voor 3% gewijzigd door rclahsen op 21-09-2025 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18
Nou, benieuwd wat "Super Sunday" ons gaat brengen. Ik zit vanaf een uurtje of 2 in ieder geval voor de buis voor onze 2 "toppers", de F1 en met als toetje Arsenal-City. PSV-Ajax vind ik echt lastig te voorspellen, als ik dan toch een voorspelling moet doen zeg ik PSV maar alleen vanwege het thuisvoordeel. Feyenoord krijgt het gewoon lastig in Alkmaar. Ondanks de "hosanna" stemming moet ik het allemaal nog maar zien. Ik blijf er bij dat ik vind dat ze nog niet echt getest zijn. afgezien van Fener en we weten hoe dat afliep. Maar het kan net zo goed dat alles op zijn plek begint te vallen en ze gewoon een hele knappe overwinning eruit gaan slepen.

In ieder geval veel plezier op deze druilerige zondag d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:36:
Nou, benieuwd wat "Super Sunday" ons gaat brengen. Ik zit vanaf een uurtje of 2 in ieder geval voor de buis voor onze 2 "toppers", de F1 en met als toetje Arsenal-City. PSV-Ajax vind ik echt lastig te voorspellen, als ik dan toch een voorspelling moet doen zeg ik PSV maar alleen vanwege het thuisvoordeel. Feyenoord krijgt het gewoon lastig in Alkmaar. Ondanks de "hosanna" stemming moet ik het allemaal nog maar zien. Ik blijf er bij dat ik vind dat ze nog niet echt getest zijn. afgezien van Fener en we weten hoe dat afliep. Maar het kan net zo goed dat alles op zijn plek begint te vallen en ze gewoon een hele knappe overwinning eruit gaan slepen.

In ieder geval veel plezier op deze druilerige zondag d:)b
Bij Telstar hadden ze ook het thuisvoordeel :+
De laatste 6 doelpunten in ons eigen stadion zijn 5 tegendoelpunten!

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 21-09-2025 10:31 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Helemaal gelijk in.

Al denk ik dat er tegen Ajax andere sentimenten naar boven komen drijven. Tenmiste, dat mag je verwachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:40
Vandaag de eerste stappen naar de Coolsingel zetten!! Dvdtje maken, en de fontein zal ook wel goed gevuld zijn gezien het slechte weer. Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Lekkerboeie86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:54:
Vandaag de eerste stappen naar de Coolsingel zetten!! Dvdtje maken, en de fontein zal ook wel goed gevuld zijn gezien het slechte weer. Zin in!
De bouwput, voorheen bekend als de Hofpleinfontein? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-10 21:54
krissie100 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:37:
Inderdaad waanzinnig. Duidelijke overtreding, VAR grijpt in, scheidsrechter negeert VAR. Het is echt bedroevend in de Eredivisie.

Wat mij betreft worden dit soort blunders stevig bestraft met bijvoorbeeld 2 weken niet fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 21 september 2025 @ 08:59:
[...]

Gebrek aan niveau en persoonlijkheid. Maar ook teveel druk (als var) om zich toch even te profileren, wat is het var zijn waard als je niet minimaal een keer hebt ingegrepen..
Daarnaast veelal vriendjes van elkaar, dus daarmee ook het lastig gemaakt door de knvb om in te grijpen, want volgende week moet je weer samen.
In dit geval was daar toch geen sprake van, de var haalt em terecht naar het scherm.
En wat betreft dat laatste, zorg gewoon voor duidelijke verantwoordelijkheden.
Kunnen ze daar niet professioneel mee omgaan, dan is het tijd om afscheid te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Dolberg in de spits bij Ajax. Alsnog verwacht ik dat PSV thuis wint, gok op 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:28:
Dolberg in de spits bij Ajax. Alsnog verwacht ik dat PSV thuis wint, gok op 3-1.
Als Ajax dan moet verliezen dan hoop ik op 6-0. Zou ook niet gek zijn hoor met Wijndal, Rosa en Regeer in de basis :X

Ik ben benieuwd naar het “plan” vanmiddag. Lange bal op Dolberg?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:34:
[...]

Als Ajax dan moet verliezen dan hoop ik op 6-0. Zou ook niet gek zijn hoor met Wijndal, Rosa en Regeer in de basis :X

Druk zetten. Zoals elk plan tegen bosz

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
[...]

Een 6-0 is een mogelijkheid. Als de supporters massaal achter PSV gaan staan thuis, wat ze verwacht ik wel zullen doen tegen Ajax, dan is veel mogelijk. Zeker als de PSV aanval vandaag scherp is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:38

ST10©DE

Dus.............

[...]

In de handen spugen en mouwen opstropen !

Dan toch beter 11-0? Is Ajax ook daar beter in dan Feyenoord.

[ Voor 8% gewijzigd door ST10©DE op 21-09-2025 13:53 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:37:
[...]

Een 6-0 is een mogelijkheid. Als de supporters massaal achter PSV gaan staan thuis, wat ze verwacht ik wel zullen doen tegen Ajax, dan is veel mogelijk. Zeker als de PSV aanval vandaag scherp is.
HaHa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
ST10©DE schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:51:
Dan toch beter 11-0? Is Ajax ook daar beter in dan Feyenoord.
Nee hoor, bepaalde “records” laat ik graag bij Feyenoord ;) :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hoezo speelt Regeer???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Is dat niet de standaard reactie bij een Heitinga opstelling? Waarom speelt X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:11:
[...]

Is dat niet de standaard reactie bij een Heitinga opstelling? Waarom speelt X
Bijna wel. Hoezo speelt die gast van Liverpool niet?
Weghorst geblesseerd. Had al last van klachten na PEC, speelde wel tegen Inter.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 21-09-2025 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:13:
[...]

Bijna wel. Hoezo speelt die gast van Liverpool niet?
Weghorst geblesseerd. Had al last van klachten na PEC, speelde wel tegen Inter.
Tjah, omdat we nu een coach hebben met Ajax-dna die het middenveld omgebouwd heeft tot een dynamische broedplaats voor creativiteit…. Oh wacht :9

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Saibari gaat vlammen deze wedstrijd heb ik het gevoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:21:
als we dan eerder van heitinga af zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:28:
[...]

als we dan eerder van heitinga af zijn
Het kalf moet eerst verdronken zijn helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe kun je als PSV bedenken 'ja, dit vuurwerk lijkt ons een prima idee'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:16

Agent47

I always close my contracts.

Man man man

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:32:
Hoe kun je als PSV bedenken 'ja, dit vuurwerk lijkt ons een prima idee'
Ze hebben de wedstrijd Ajax - Dortmund in 2021 teruggekeken. Was dit georganiseerd nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Mja vanuit Eindhoven kom je makkelijker aan vuurwerk natuurlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:32:
[...]

Ze hebben de wedstrijd Ajax - Dortmund in 2021 teruggekeken. Was dit georganiseerd nee toch?
Gezien de hoeveelheid lijkt het me sterk dat ze hier geen weet van hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:10

Niellie41

[object Object]

En als fans dan fluiten dat ze naar binnen gaan. 😂

Ik heb voetbalfans nooit begrepen, als niet-voetballer

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 21-09-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:33:
Mja vanuit Eindhoven kom je makkelijker aan vuurwerk natuurlijk haha
Dit komt niet uit België ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:53
Tijd voor een algeheel vuurwerk verbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan om gaan roepen alsof je helemaal verbaasd bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het probleem dat onze politie en politiek geen controller meer heeft op de samenleving, wederom weer bevestigd. Voor mij is dat ook op links, rechts en het midden.

Waarom grijp je niet gewoon in?

[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 21-09-2025 16:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:34:
Het probleem dat onze politie en politiek geen controller meer heeft op de samenleving, wederom weer bevestigd.
Voor mij is dat ook op links, rechts en het midden.

Waarom grijp je niet gewoon in? Bij links zijn ze bang dat politie te hard in grijpen wellicht.
Zullen we dat soort kortzichtige meningen buiten dit topic laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vaak zie je dat bij geplande acties zoals die grote doeken; de supporters vereniging een dag van te voren alles klaar legt. Vaak geeft de harde kern dan fakkels mee en die worden op de wc oid klaargelegd.

Tijdens het fouilleren de dag erop heeft dus niemand wat mee en wordt het van de bepaalde plek gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:33:
[...]

Dit komt niet uit België ;)
Dat hoeft ook helemaal niet. Veel van dat spul wordt verkocht, illegaal vanuit oude WOII bunkers in Duitsland of gewoon in Polen. Eindhoven-Polen is ook wel te doen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slim om jonge gasten vuurwerk/explosieven op te laten rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De mannen in zwarte pakken zijn aanwezig in elk geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:35:
[...]

Zullen we dat soort kortzichtige meningen buiten dit topic laten?
Het is toch zo? Hoe vaak hebben wij voetbal supporters niet al gevraagd voor harder ingrijpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het ken hier ook nooit eens een keer normaal he :')

Vast dezelfde lui als gister in Den Haag.

[ Voor 30% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2025 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Potverdikkeme, ik had de wasmachine zo uitgekiend dat hij in de rust klaar was. Nu krijg ik overlap met andere activiteiten grrr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:37:
Potverdikkeme, ik had de wasmachine zo uitgekiend dat hij in de rust klaar was. Nu krijg ik overlap met andere activiteiten grrr.
Ik ook. Straks mis ik het begin van AZ-Feyenoord :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:36:
Het ken hier ook nooit eens een keer normaal he :')

Vast dezelfde lui als gister in Den Haag.
Ook benieuwd of we de wedstrijd volledig kunnen uitspelen vandaag.

Je ziet dit niet bij de topper straks in Engeland, daar grijpen ze wel in en hebben ze deze mensen uit het stadion kunnen weren. Hier doen we niets of roepen dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hoeveel tijd dacht dest daar te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Huilcorners Ajax: 1/1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Fantastische corner Taylor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zie daar de aanvallende kracht van Ajax. Twee voorzetten van rechts (eentje corner) en allebei kansloos weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
1-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trishul schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:21:
En Wijndal falen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Taylor heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker verdedigd Taylor.. Meteen maar wisselen voor iemand die er wel zin in heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 13-10 07:23
1-0! Mooie goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Tering wat stond Saibari vrij daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Half verdedigen van Wijndal (want; Wijndal) en alle ruimte voor Saibari. Dit wordt een afslachting.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Saibari kan dus wél afronden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Taylor luie klootviool.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:37:
Tegen die tijd wil je de tv of allang uitzetten, of kan de was wel 5 minuutjes wachten voor je em eruit haalt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Waarom heb ik een goal voor Ajax ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ik hoop dat Saibari zijn oude vorm heeft hervonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

cheiron schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:46:
Half verdedigen van Wijndal (want; Wijndal) en alle ruimte voor Saibari. Dit wordt een afslachting.
Die dekte op 2,5m. Commentator zei nog dat Perisic er langs was maar dat was helemaal niet zo zag ik in de herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:46:
Nouja, PSV krijgt er altijd eentje tegen toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:46:
Mijn voorspelling 4-1 overgenomen wellicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Wijndal opstellen is direct ontslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:16
Waarom hebben we Taylor niet gratis weggeven aan Porto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Quad schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:47:
[...]

Nouja, PSV krijgt er altijd eentje tegen toch?
Wel meer dan eentje 🥲
Kan zomaar 10-9 worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tristan Wins schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:47:
Wijndal opstellen is direct ontslag.
Heitinga: “zoiets mag niet gebeuren, dat moeten we analyseren”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wijndal Tsja, maar waarom laat Taylor Saibari lopen? Hij doet helemaal niets, nul komma nul. En dat krijgt 1.5 miljoen per jaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:48:
Wijndal Tsja, maar waarom laat Taylor Saibari lopen? Hij doet helemaal niets, nul komma nul. En dat krijgt 1.5 miljoen per jaar.
Waarvan de helft naar Jade Anna gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
Hij hoeft alleen maar in de weg te lopen.
Beetje zoals ik de hele week op het werk doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Taylor heeft nog enige restwaarde. Wijndal is restafval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nou, lekker middagje rondo voor PSV.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:50:
[...]

Hij hoeft alleen maar in de weg te lopen.
Beetje zoals ik de hele week op het werk doe.
Dit soort opmerkingen kunnen zomaar mijn hele dag maken. Te grappig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Taylor speelt wel heel erg ondermaats. Hawk Tuah Gloukh Gloukh erin en snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Dit is eigenlijk wel geel hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
sNielz123 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:46:
Ik hoop dat Saibari zijn oude vorm heeft hervonden
Godtsamme heeft zijn oude vorm wel weer te pakken...

Trouwens , bij Ajax hebben ze het over een schreeuwlelijk op de tribune. Maar deze trommel komt ook giga storend de huiskamer binnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Megupe op 21-09-2025 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
Megupe schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:54:
[...]

Godtsamme heeft zijn oude vorm wel weer te pakken...
Die mg op cursus bij Perisic als het gaat om functioneel dribbelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Haha ik zei het toch, Saibari gaat vlammen. Voorspelbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wijndal heel snel eruit. Elke voorzet komt aan op het moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:52:
Taylor speelt wel heel erg ondermaats. Hawk Tuah Gloukh Gloukh erin en snel.
Wat is de relatie met hawk tuah in deze?

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 58 ... 85 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken