[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gonadan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:05:
[...]
Kampioen wordt je tegen alle tegenstanders, niet alleen de kleintjes en niet alleen de groten. Het zal niet voor het eerst zijn dat de eerste paar ronden van de competitie niet heel representatief zijn voor hoe de einduitslag gaat zijn.
Ik kan mij een seizoen herinneren dat Feyenoord geen enkele topper verloor maar toch op een straatlengte achterstand 3e werd omdat we alle punten tegen de kleintjes lieten liggen.

De afgelopen vijf wedstrijden waren altijd potentiële bananenschillen en gingen vaker verloren dan gewonnen. Dat het spel dan misschien zo-zo is maakt me in deze fase van de competitie echt heel weinig uit. Met 15 punten naar AZ is toch lekkerder dan met 5 of 8 punten.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tuurlijk is het lekkerder dat je ze wel wint dan dat je ze niet wint, dat lijkt mij nogal evident. Je kunt echter wel alles winnen tegen de kleintjes maar als je dan alle toppers verliest en niet alle subtoppers wint dan ben je alsnog geen kampioen. Het zijn van die tegeltjeswijsheden die maar weinig feitelijke inhoud hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:02:
[...]

We moeten ook niet vergeten dat Feyenoord nog niet eens buiten eigen stadion heeft gespeeld in de competitie... Terwijl ik dit typ, vraag ik me af of dit ook echt zo is, zo ongelooflijk klinkt dit. Ook twee rode kaarten mee dacht ik.
En Feyenoord heeft nou ook niet bepaald een lastige reeks gehad, vergelijkbaar met Ajax en PSV. Nog lastig te zeggen dus, als ze nog steeds ruim bovenaan staan tegen kerst, dan zou ik zeggen het kampioenschap ligt voor het oprapen.
we hebben sparta uit gehad hoor. Hebben al buiten de Kuip gespeeld

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:59:
[...]
we hebben sparta uit gehad hoor. Hebben al buiten de Kuip gespeeld
Ah oke. Tnx voor de correctie! Dan hebben ze nog niet buiten hun thuis stad gespeeld in de competitie :P

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:18

Sf1nX

Tuinder

Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:15:
[...]

Ah oke. Tnx voor de correctie! Dan hebben ze nog niet buiten hun thuis stad gespeeld in de competitie :P
Klopt, Excelsior uit hebben we ook al gehad.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

Gonadan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:42:
Tuurlijk is het lekkerder dat je ze wel wint dan dat je ze niet wint, dat lijkt mij nogal evident. Je kunt echter wel alles winnen tegen de kleintjes maar als je dan alle toppers verliest en niet alle subtoppers wint dan ben je alsnog geen kampioen. Het zijn van die tegeltjeswijsheden die maar weinig feitelijke inhoud hebben.
Nou ja, als de “toppers” ook wedstrijden verliezen of gelijkspelen tegen de kleintjes…

We gaan het allemaal wel zien. De traditionele top 3 speelt nog geen heeel sprankelend of dominant voetbal.

Wat ik wel mooi vind is dat de Feyenoord selectie vrij jong is, maar toch stabiel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:15:
[...]

Precies. Rotterdam nog niet uitgeweest, maar wel 2 x uit gespeeld.
Al is het bij Sparta een soort Amsterdam Light, dus in die zin toch een andere wereld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
Ergens wel beetje blij met Heitinga want weet nu net als tijdens het jaar van Steijn dat ik opeens veel meer vrije tijd heb, aangezien ik zijn gekut niet hoef te zien. Gister was niet om aan te zien qua tactiek, vooral lange ballen rossen op Weghorst en dan op goed geluk hopen op een aanval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Gvd, Mourinho getekend bij Benfica... Dat betekent dat Ajax dus tegen Mourinho speelt over een paar maanden. Als Nederlander kom je ook nooit van hem af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:02

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:33:
Ergens wel beetje blij met Heitinga want weet nu net als tijdens het jaar van Steijn dat ik opeens veel meer vrije tijd heb, aangezien ik zijn gekut niet hoef te zien. Gister was niet om aan te zien qua tactiek, vooral lange ballen rossen op Weghorst en dan op goed geluk hopen op een aanval.
Zeg je vakantie maar af na circa medio oktober. Dan komt er hopelijk een einde aan het verhaal maar is de achterstand op de nummer 1 en 2 wellicht al te groot.

Heitinga maakt zich zorgen om de fitheid van Berghuis. Nou die mag voorlopig nog even "onfit" blijven. Geen idee waar die zijn basisplek aan verdiend heeft op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 19-09-2025 10:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:35:
Gvd, Mourinho getekend bij Benfica... Dat betekent dat Ajax dus tegen Mourinho speelt over een paar maanden. Als Nederlander kom je ook nooit van hem af.
Als je zoveel zorgen hebt over je eigen trainer hoef je je over de trainer van de tegenstander geen zorgen te maken. Ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:27
Trishul schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:35:
Ik hoop voor Mourinho dat hij zich daar wel prettig voelt en dat de spelers goed genoeg zijn voor 'm, anders is die zo weer weg. :D

Maar ik ben allang blij dat Feyenoord nu eens niet tegen een ploeg van die man hoeft. Het kan bijna geen toeval (meer) zijn dat ze steeds dezelfde ploegen en/ of trainers treffen. Zou het met de affiches te maken kunnen hebben, of om het lekker op te kunnen kloppen in de media, zodat er meer mensen kijken, immers allers voor het geld, en dat bereik je door zoveel mogelijk kijkers te trekken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
ephymerous schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:28:
[...]

Als je zoveel zorgen hebt over je eigen trainer hoef je je over de trainer van de tegenstander geen zorgen te maken. Ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)
Zeker. En ik ben bang dat Heitinga er nog zeker zit tot kerst, dus Benfica eind november maakt hij ook nog wel mee.
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken