Vergeet niet dat het geen Regeer is die hem dan verdedigt he?cheiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:12:
Godts haalt daar alle snelheid uit de aanval door alleen te focussen op zijn eigen actie ipv Wiener allemaal om hem heen beweegt. Jammer, want daar lag wel ruimte.
Pakje schoolmelk staat koud!ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:11:
[...]
Wie hier thuis om alcoholvrij bier vraagt krijgt gewoon kraanwater
Ik blijf lekker ESPN kijken hoor, kijk daarna wel een stukje CL of niet, hangt er vanaf of ik mijn nest in wil of nog ff wil blijven hangen.
Dat Feyenoord het wel red vind ik nooit een gegeven, moet er echt nog ff 1 in geschoten worden.
En wil niet iedereen steeds door de competitie heen praten?
Dat Feyenoord het wel red vind ik nooit een gegeven, moet er echt nog ff 1 in geschoten worden.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik ga proberen een foto te maken zo maar zojuist stonden ze 7 tegen 5 en Ajax verliest de bal bijna op eigen helft. Middenveld staat dus compleet fout bij Ajax op dit moment.
Ik moet zeggen dat de intensiteit waarmee Ajax is begonnen met goed bevalt. Niet dat ze dat de hele wedstrijd vol gaan houden, maar het begin is positief.
Het enige jammere aan Italiaanse ploegen is altijd dat je niet weet of ze nou op halve kracht spelen of je bewust in de val lokken.
Met de defensieve zwakte van Ajax vind ik het erg spannend dat ze in het centrum steeds 1 op 1 staan achterin. Benieuwd hoe lang dat goed gaat..
Het enige jammere aan Italiaanse ploegen is altijd dat je niet weet of ze nou op halve kracht spelen of je bewust in de val lokken.
Met de defensieve zwakte van Ajax vind ik het erg spannend dat ze in het centrum steeds 1 op 1 staan achterin. Benieuwd hoe lang dat goed gaat..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Scheidsrechter in de rust leren wat "voordeel" is?
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een toneelspel zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet zo zuur, het valt tot nu toe alles mee.Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:16:
Ik ga proberen een foto te maken zo maar zojuist stonden ze 7 tegen 5 en Ajax verliest de bal bijna op eigen helft. Middenveld staat dus compleet fout bij Ajax op dit moment.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die Thuram is natuurlijk een beest.
Regeer als lucifertje naar de grond
Regeer als lucifertje naar de grond
Ajax speelt echt lekker fel!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat lijkt want het zijn Italianen. Als die dalijk wel drukken staan we 3-0 achter.Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:18:
[...]
Niet zo zuur, het valt tot nu toe alles mee.
Wow haha dat Baas dat gewonnen heeft van Dumfries
Nu snap ik weer waarom ik geen Dumfries fan was, blijft een irritante jankerd als ie bij de tegenstander speelt.
In Oranje valt het mee
In Oranje valt het mee
Ja en Inter scoort strakscarpebios schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:18:
Ajax speelt echt lekker fel!
Maar serieus Ajax doet zijn best ondanks wat mindere spelers zoals Regeer.
Nee hoor. Ik heb nog geen opbouw gezien van achteruit. Alleen maar kansloze lange ballen op Weghorst. Is dit het befaamde Ajax spel dat Heitinga zou terugbrengen?Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:18:
[...]
Niet zo zuur, het valt tot nu toe alles mee.
XXXVI
Nah, eerder dat we in slaap gesust worden en dan genadeloos in een counter gepakt wordt.Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:19:
[...]
Dat lijkt want het zijn Italianen. Als die dalijk wel drukken staan we 3-0 achter.
Ajax heeft wat PSV totaal niet heeft, inzet en durf. Je krijgt altijd een kans(je).Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:20:
[...]
Ja en Inter scoort straks
Maar serieus Ajax doet zijn best ondanks wat mindere spelers zoals Regeer.
Hé ze hebben akanij achterin bij Inter, dat biedt mogelijkheden...
Goede wissels wel nu. Al had ik Valente nog ingebracht en niet SlitiRubman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:16:
Ik blijf lekker ESPN kijken hoor, kijk daarna wel een stukje CL of niet, hangt er vanaf of ik mijn nest in wil of nog ff wil blijven hangen.
Goede corner
Flickr PSN ID= cheironnl
Valente is er net ingekomen voor Steijn.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:22:
[...]
Goede wissels wel nu. Al had ik Valente nog ingebracht en niet Sliti
Toch heb ik liever dat ze met kansloos voetbal een resultaat halen dan met leuk voetbal kansloos verliezen. Tot nu toe lijkt dat goed te gaan maar er is nog driekwart wedstrijd te gaan en ik zie genoeg ziekenhuisballen gespeeld worden.ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:20:
[...]
Nee hoor. Ik heb nog geen opbouw gezien van achteruit. Alleen maar kansloze lange ballen op Weghorst. Is dit het befaamde Ajax spel dat Heitinga zou terugbrengen?
Dit doet Heitinga goed. Ondanks dat er wordt gefloten nu al de meest gevaarlijke corner van de afgelopen 5 jaar.
Wtf sliti....
Huub Huub Barbatruc!
Klaassen... Dat duurde te lang..
Goede crosspass van Baas
Zolang het 0-0 is geniet ik
Goede crosspass van Baas
Zolang het 0-0 is geniet ik
Farioli werd bespot door z’n spelopvatting, hij koos tenminste voor een bepaalde tactiek. Als Ajax vanavond een resultaat haalt dan overkomt dat Heitinga.Malfunctions schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:23:
[...]
Toch heb ik liever dat ze met kansloos voetbal een resultaat halen dan met leuk voetbal kansloos verliezen. Tot nu toe lijkt dat goed te gaan maar er is nog driekwart wedstrijd te gaan en ik zie genoeg ziekenhuisballen gespeeld worden.
Kijk naar het beeld in balbezit. Ze hebben geen idee. Alleen maar lange ballen die vervolgens worden verloren.
XXXVI
En aan de andere kant legt Gladon er straks geheid eentje in.piotr123 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:24:
Zoveel kansen en niet scoren.
Edit: of Kaj Sierhuis. Nog beter.
[ Voor 8% gewijzigd door donleone83 op 17-09-2025 21:26 ]
Sliti gaat gewoon zitten....donleone83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:25:
[...]
En aan de andere kant legt Gladon er straks geheid eentje in.
Feyenoord creert nu kans op kans, dus Fortuna gaat zo scoren. Die wissels hebben wel echt wat gebracht.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2025 21:27 ]
Ajax balt leuk rond maar er zit geen voetbal in. Inter drukt ze precies waar ze Ajax wil hebben. Lange bal Jaros op Weghorst en balverlies door de flanken telkens te knijpen met het 5-3-2 systeem.
Pff passing is wel erg slordig van Ajax. Dat zou toch niet moeten kunnen.
Ziek zal die wel niet zijn, want dan lig je in je bed. Hij was dacht ik geblesseerd.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:28:
Berghuis ziek ofzo? Waarom zit die op de tribune
Lichte blessure na de wedstrijd tegen PEC.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:28:
Berghuis ziek ofzo? Waarom zit die op de tribune
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Fariolli was een echte tacticus en kon een wedstrijd goed voorbereiden en daarop de speelwijze aanpassen.ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:25:
[...]
Farioli werd bespot door z’n spelopvatting, hij koos tenminste voor een bepaalde tactiek. Als Ajax vanavond een resultaat haalt dan overkomt dat Heitinga.
Kijk naar het beeld in balbezit. Ze hebben geen idee. Alleen maar lange ballen die vervolgens worden verloren.
Bij Heitinga zie ik sinds de wedstrijd van Zwolle van afgelopen weekend een gretig Ajax met veel vuur en passie. Het spel is ook vergelijkbaar gezien beide eerste helften*. Dat het nog niet helemaal goed loopt is duidelijk maar ik moet toegeven dat het ergens op begint te lijken. Het valt me ontzettend mee dat Ajax goed stand weet te houden en niet achteruit loopt.
Hopelijk is het verval dit keer niet zo groot in de eerste helft
Zie je wel dat Sliti speelt 
En hij scoort ook nog BAM! en hebben
En hij scoort ook nog BAM! en hebben
Zelfkennis?
Die dronken (of aan een instelling ontsnapte) man met z'n megafoon is er ook weer.
Ja je hebt gelijk. Heitinga zou deze beperkte selectie Inter inderdaad volledig laten overklassen en van het kastje naar de muur sturen met prachtig combinatievoetbal.ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:20:
[...]
Nee hoor. Ik heb nog geen opbouw gezien van achteruit. Alleen maar kansloze lange ballen op Weghorst. Is dit het befaamde Ajax spel dat Heitinga zou terugbrengen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zucht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
fucking Oliver, echt waarom mag die vent nog fluiten
dom
Feyenoord straks 15 uit 5. Dat is pas de 3e keer deze eeuw.
Oliedom van Baas. Ondanks dat die Thurman de eerste overtreding maakt.
XXXVI
Helemaal eens wat betreft Farioli.ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:25:
[...]
Farioli werd bespot door z’n spelopvatting, hij koos tenminste voor een bepaalde tactiek. Als Ajax vanavond een resultaat haalt dan overkomt dat Heitinga.
Jammer dat er nu een penalty komt. Zou netjes zijn als de var hem cancelt.
Mja, is gewoon dom, terechte penalty lijkt mij?
Domme kutactie van Baas. Welke scheidsrechter dan ook.Terranova schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:34:
fucking Oliver, echt waarom mag die vent nog fluiten
overigens nog dommer van Heitinga. Zelf lengte willen in de spits om daarna een smurf tegen 2 spits van 1.90+ te zetten.
Misschien een mazzeltje?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hm hij gaat alsnog kijken.
⏩ PVOutput☀️
Ah, voorafgaand. Zou mooi zijn dit!
Baas echt gouden lul
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoppa!
Nee gewoon een goede VAR. En alsnog dom van Baas. Gratis leermoment voor ‘mGonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:35:
Misschien een mazzeltje?
XXXVI
Pfoe mazzel dit.
⏩ PVOutput☀️
Jippie, een VAR beslissing in het voordeel van een Nederlandse club in de CL!
Flickr PSN ID= cheironnl
Om toch nog even over Feyenoord te hebben, die linksback speelt ook wel lekker hoor. Die voetbalt ook aanvallend lekker mee. Dit geeft ook voor Sauer meer mogelijkheden in de overlap, maar ook om een actie te maken.
En Read is inderdaad veel beter dan Nieuwkoop, maar je moet spelers ook wel rustig brengen en hier en daar wat sparen wanneer dat kan. Je hebt spelers die geblesseerd zijn geweest maar ook een periode van 3x per week voor de boeg. Dus dan is het fijn als anderen ook minuten maken, omdat je iedereen nog hard nodig gaat hebben.
En Read is inderdaad veel beter dan Nieuwkoop, maar je moet spelers ook wel rustig brengen en hier en daar wat sparen wanneer dat kan. Je hebt spelers die geblesseerd zijn geweest maar ook een periode van 3x per week voor de boeg. Dus dan is het fijn als anderen ook minuten maken, omdat je iedereen nog hard nodig gaat hebben.
Echt... Die Thuram... Die moet je eigenlijk niet een op een laten komen met een verdediger. Zo gevaarlijk. 1 ervoor, 1 erachter.
De rest van hun aanvallers zie je nauwelijks
Als dat shirtje trekken niet gezien wordt, versiert hij gewoon een penalty
De rest van hun aanvallers zie je nauwelijks
Als dat shirtje trekken niet gezien wordt, versiert hij gewoon een penalty
Pietluttig? Hij werd half uitgekleed door die spits voorafgaand aan zijn actie.toolkist schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:37:
Kom je heel goed weg dat de VAR zo pietluttig kijkt
Zo licht als dit wel.Vos schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:37:
Een overtreding is toch geen geluk of mazzel? Gewoon de regels goed opgevolgd.
99 van de 100 keer mag dit gewoon doorgaan.
Anders zou echt elke corner een penalty zijn.
Dit. Het is niet dat hij Baas volledig onderuit trekt ofzo. Houdt gewoon even zijn shirtje vast zoals dat continu gebeurt.toolkist schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:37:
Kom je heel goed weg dat de VAR zo pietluttig kijkt
Dit lijkt mij lichtelijk overdreven.VeeGee schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:38:
[...]
Pietluttig? Hij werd half uitgekleed door die spits voorafgaand aan zijn actie.
Maar... 38 minuten en nog geen schot op doel in een thuiswedstrijd. Dat is wel jammer hoor. Godts en Edvardsen worden ook alleen maar in de voeten aangespeeld.
Flickr PSN ID= cheironnl
Go VROUWEN!
Die opbouw van Ajax is om te kotsen.
Gisteren stond je al met 0-2 achtercheiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:38:
Maar... 38 minuten en nog geen schot op doel in een thuiswedstrijd. Dat is wel jammer hoor. Godts en Edvardsen worden ook alleen maar in de voeten aangespeeld.
Wapper even met die handjes Godts.
Op Godts kun je diep spelen, dan rent ie niet. Die wil de bal alleen in de voetencheiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:38:
Fijn om te zien dat de Godts van vorig jaar weer terug is in plaats van de Godts van vorige week.
Overal moet die hangen!Megupe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:40:
Godtsverdomme, in de CL moeten deze gewoon hangen.
Wat vinden de Feyenoorders van Valente op de plek van Steijn eigenlijk?
tjah
Ah, verdomme. Dat is zonde.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ah, daar is Thuram. Daar kunnen wij ook over meepraten...
tja lengte Heitinga, had je goed gezien, alleen zelf niet toegepast
Uitstekend. Zit veel meer voetbal in. Ik riep voor de wissel al dat ik dat graag zou zien tegen zo’n verdedigende ploeg.D-e-n schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:41:
Wat vinden de Feyenoorders van Valente op de plek van Steijn eigenlijk?
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken