[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 85 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14
Wat zegt mij een Psv-Ajax nog als je op CL niveau weggetikt wordt.

Ik kijk sowieso liever naar een Feyenoord of Az, die mentaliteit spreekt mij veel meer aan. Drive, durf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:48:
Proberen Ajacieden en PSV‐ers nu allebei die topper van dit weekend te jinxen? De ene is nog negatiever dan de ander. Moet niet gekker worden?
En als we zeggen dat we wel even winnen zijn we arrogant :p
Sowieso, qua negatief zijn staan de Feyenoord supporters toch wel bovenaan hoor.. met 5 punten voor met 2 wedstrijden te gaan nog bang zijn dat het fout gaat ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
toolkist schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:18:
[...]

Sowieso, qua negatief zijn staan de Feyenoord supporters toch wel bovenaan hoor.. met 5 punten voor met 2 wedstrijden te gaan nog bang zijn dat het fout gaat ;)
Feyenoorders hebben het excuus van jarenlange ellende met slechte transfers en waardeloze trainers. Dat is een trauma hoor. Daar zijn Heitinga of Mislantat niks bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01

Quad

Doof

Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:55:
Excelsior '31 - Spakenburg kan ook spannend zijn, terwijl ze geen CL spelen.

Als het een beetje gelijkwaardig is, en voor de competitie bepalend wordt, kan het best een interessante wedstrijd worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:08:
[...]

Zat ruimte. Kijk maar eens wanneer hij de bal ziet en wanneer hij begint te sprinten. Hij staat gewoon wat te slapen soms. Vast niet bewust maar ja het helpt niet mee.
Je hebt gelijk. Thuis voor de tv is het allemaal heel simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:27:
[...]

Excelsior '31 - Spakenburg kan ook spannend zijn, terwijl ze geen CL spelen.
Maar daar heeft niet iedereen het over van te voren.
Zou mij niets verbazen als Feyenoord en Az de nummers 1 en 2 worden aan het eind van de rit.
Psv en Ajax zijn niet top nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:26:
[...]

Feyenoorders hebben het excuus van jarenlange ellende met slechte transfers en waardeloze trainers. Dat is een trauma hoor. Daar zijn Heitinga of Mislantat niks bij :)
Haha wat denk je van het rijtje Schreuder - Heitinga - Steijn - Schip? Een illuster rijtje matige trainers hoor. Ja... we hebben een jaartje Farioli gehad :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:48:
Proberen Ajacieden en PSV‐ers nu allebei die topper van dit weekend te jinxen? De ene is nog negatiever dan de ander. Moet niet gekker worden?
Verwachtingen laag houden, dan kan het alleen maar mee vallen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-10 22:38
PSV mist gewoon ervaring achterin, vooral in de laatste 20 minuten van de wedstrijd was het echt schrijnend hoe het achterin georganiseerd stond. Verder merk je echt dat je een kapstok voorin mist, aangezien de buitenspelers steeds voorzetten blijven geven (jongens, Luuk de Jong staat daar niet meer). Pleá won ondanks z'n lengte nog aardig wat kopduels, bij Pepi weet je van te voren dat hij het af gaat leggen (liggen zijn kwaliteiten natuurlijk ook niet).

En Saibari jongens, wat heeft die man een ontzettende lage ondergrens, weet door z'n fysiek en techniek vaak wel de weg naar voren te vinden, maar de eindpass of het schot is zo enorm wisselvallig. Laat ook direct merken wat voor een uitzonderlijke speler Tillman was.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
Schouten was weer dramatisch. En het middenveld liep totaal niet.

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:47
Harribo schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:55:

Ik kijk sowieso liever naar een Feyenoord of Az, die mentaliteit spreekt mij veel meer aan. Drive, durf.
Dat zeg ik al jaren. Binnen Nederland lijken de grote clubs er nog toe te doen, zodra ze de grens oversteken is het pijnlijk duidelijk hoever de Nederlandse clubs afstaan van de Europese.

Ongetwijfeld tegen het zere been van veel supporters, maar de feiten bewijzen het elk jaar weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
Trichoglossus schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:49:
[...]

Dat zeg ik al jaren. Binnen Nederland lijken de grote clubs er nog toe te doen, zodra ze de grens oversteken is het pijnlijk duidelijk hoever de Nederlandse clubs afstaan van de Europese.

Ongetwijfeld tegen het zere been van veel supporters, maar de feiten bewijzen het elk jaar weer.
De feiten zijn toch dat PSV en Feyenoord het vorig jaar prima deden in de CL? AZ werd uiteindelijk uitgeschakeld door Tottenham Hotspur, ook prima. Ajax liet het helaas een beetje lopen tegen Frankfurt maar kwam verder ook redelijk voor de dag. Twente verloor tegen Fenerbahce, ook geen schande.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 17-09-2025 08:13 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:12

Typhone

Who Dares Wins

OMX2000 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:36:
[...]

Gaan we weer. Hij heeft PSV 2x kampioen gemaakt en is vorig jaar ook ver gekomen in de CL.

PSV heeft best wel een jasje uit gedaan met het vertrek van Lang, de Jong en Tilman. Ik vermoed dat ze nu al bezig zullen zijn om in de winter versterking te halen.

En trainers als Guardiola, en Amorim hebben harder gefaald en zitten er nog. Ja Bosz heeft zwaktes maar kan ook tactisch verrassen.
Bosz heeft PSV 1x kampioen gemaakt. Die andere was een cadeau van Farioli. Cadeaukampioenschap nummer 4 in totaal op het palmares van PSV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Qua coëfficiënten (dus de score over de afgelopen jaren) doen Italië, Spanje, Duitsland, Engeland en Frankrijk het beter dan Nederland. De rest niet. Dat zijn de feiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Dat is niet waar lijkt me. Afgelopen jaren doen we het aardig in Europa.
Alleen ik vrees dat dit jaar in ieder geval de CL te hoog gegrepen is voor ons. Psv en Ajax lijken slechter geworden.
Maar ik laat mij graag overtuigen vanavond van het tegendeel

Ik heb nu wel zoiets straks bij PSV - Ajax... Ja Psv, leuk als je wint maar het verbloemt voor mij niet de slechte pot van gisteren die je had moeten winnen. Hoewel ik mij ook wel afvraag of Psv op een goede dag dit had kunnen winnen, misschien is Psv een stuk zwakker dan vorig jaar.

Dit gevoel van verlies in de CL tegen zo'n tegenstander is dus voor mij niet opeens weg als Psv het slechtere Ajax in eigen competitie verslaat. Een doekje, meer niet.

Ik ben natuurlijk ook neutraal in die wedstrijd als fc Groningen aanhanger en kijk dan als neutrale toeschouwer naar het grotere plaatje. Dat ziet er dan niet best uit.
Psv zal wel winnen denk ik want die moeten nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 17-09-2025 09:10 ]

• Harribo
OMX2000 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:36:
[...]

PSV heeft best wel een jasje uit gedaan met het vertrek van Lang, de Jong en Tilman. Ik vermoed dat ze nu al bezig zullen zijn om in de winter versterking te halen.
Dit gevoel heb ik ook.
Lang wordt prima, misschien zelfs beter vervangen door van Bommel maar Luuk de Jong en vooral Tillman waren mensen die stabiliteit aan het elftal gaven en.... Ze scoorden tenminste..
Niet onbelangrijk.
Saibari moet zich diep schamen dat hij er gisteren niet een gemaakt heeft.

• LZ86
Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:07:
[...]

Dat is niet waar lijkt me. Afgelopen jaren doen we het aardig in Europa.
Alleen ik vrees dat dit jaar in ieder geval de CL te hoog gegrepen is voor ons. Psv en Ajax lijken slechter geworden.
Maar ik laat mij graag overtuigen vanavond van het tegendeel

Ik heb nu wel zoiets straks bij PSV - Ajax... Ja Psv, leuk als je wint maar het verbloemt voor mij niet de slechte pot van gisteren die je had moeten winnen. Hoewel ik mij ook wel afvraag of Psv op een goede dag dit had kunnen winnen, misschien is Psv een stuk zwakker dan vorig jaar.

Dit gevoel van verlies in de CL tegen zo'n tegenstander is dus voor mij niet opeens weg als Psv het slechtere Ajax in eigen competitie verslaat. Een doekje, meer niet.

Ik ben natuurlijk ook neutraal in die wedstrijd als fc Groningen aanhanger en kijk dan als neutrale toeschouwer naar het grotere plaatje. Dat ziet er dan niet best uit.
Psv zal wel winnen denk ik want die moeten nu.
Denk dat e.e.a af gaat hangen hoe Ajax vanavond voor de dag komt.
PSV heeft een betere selectie, maar als die presteren zoals gisteren heeft Ajax gewoon een kans. Als Ajax vanavond ook totaal afgedroogd gaat worden dan zal PSV wel winnen. Maar denk dat Ajax best weet dat er tegen PSV in de huidige vorm best wel iets te halen valt. En afgelopen weekend speelde Ajax aan de hand van Godts een best goede 1e helft, dus er zit wel voetbal in. Dat ze daarna weer totaal inkachelden en goed wegkwamen doet niets aan die 1e helft af. Als PSV hetzelfde voor de dag komt als afgelopen weekenden en gisteren zie ik Ajax echt wel iets halen.

Gaat voor de neutrale kijker een erg leuke wedstrijd worden iig.

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2025 09:19 ]

• Harribo
LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:17:
[...]

PSV heeft een betere selectie, maar als die presteren zoals gisteren heeft Ajax gewoon een kans.
Ajax is ook niet zo bar slecht als wel eens hier gesuggereerd wordt.
Toch heeft Psv meer kwaliteit en die zitten nu dagen in een kloten humeur op de club.
Die moeten nu wel. Nu zullen ze wél gemotiveerd zijn.
Zo is het helaas gesteld met de motivatie en mentaliteit in Nederland, zeer opportunistisch. Denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-10 04:37
Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:14:
[...]

Dit gevoel heb ik ook.
Lang wordt prima, misschien zelfs beter vervangen door van Bommel maar Luuk de Jong en vooral Tillman waren mensen die stabiliteit aan het elftal gaven en.... Ze scoorden tenminste..
Niet onbelangrijk.
Saibari moet zich diep schamen dat hij er gisteren niet een gemaakt heeft.
Vergeet vooral ook Boscagli en Benitez niet. Het begint bij de opbouw, en een goede inspeelpass.

Gisteren ook weer, Kovar houdt de bal steeds lang onder z'n voet, brengt zichzelf bijna in de problemen en doet dan een lange bal, die we 9 van de 10 keer verloren. Benitez was daar veel stabieler en betrouwbaarder in. En Boscagli had vorig jaar niet zn beste seizoen, maar kon zo met een crosspass ruimte creëren, en had zoveel goede ideeën.

Dit seizoen hebben we zo veel moeite om van achteruit een mooie aanval op te bouwen. En dat komt door die 2 spelers die we nu missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:20:
[...]

Ajax is ook niet zo bar slecht als wel eens hier gesuggereerd wordt.
Toch heeft Psv meer kwaliteit en die zitten nu dagen in een kloten humeur op de club.
Die moeten nu wel. Nu zullen ze wél gemotiveerd zijn.
Zo is het helaas gesteld met de motivatie en mentaliteit in Nederland, zeer opportunistisch.
Je kan een klote humeur hebben en moeten, maar PSV speelt al 2 speelronden en nu in de CL gewoon ondermaats. Dan kan je meer kwaliteit hebben, als dat laat afweten heb je het met elke club moeilijk

Ajax is niet het team wat je normaal bij de club Ajax verwacht en zijn duidelijk een ploeg/club in opbouw, maar zijn gewoon gevaarlijk voor PSV in de huidige vorm. Normaal gesproken beter dan iig 15 van de andere teams in de ED nu. En PSV heeft het met zwakke broeders ook al moeilijk gehad.

Nu gebied de eerlijkheid wel te zeggen dat PSV wel al enkele wat sterkere tegenstanders heeft gehad dan Ajax, maar waar Ajax ondanks ondermaats spel wél weet te winnen van Telstar verliest PSV er gewoon van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:17:
[...]

Denk dat e.e.a af gaat hangen hoe Ajax vanavond voor de dag komt.
PSV heeft een betere selectie, maar als die presteren zoals gisteren heeft Ajax gewoon een kans. Als Ajax vanavond ook totaal afgedroogd gaat worden dan zal PSV wel winnen. Maar denk dat Ajax best weet dat er tegen PSV in de huidige vorm best wel iets te halen valt. En afgelopen weekend speelde Ajax aan de hand van Godts een best goede 1e helft, dus er zit wel voetbal in. Dat ze daarna weer totaal inkachelden en goed wegkwamen doet niets aan die 1e helft af. Als PSV hetzelfde voor de dag komt als afgelopen weekenden en gisteren zie ik Ajax echt wel iets halen.

Gaat voor de neutrale kijker een erg leuke wedstrijd worden iig.
Kwaliteit van de selectie is altijd zo'n subjectieve discussie. Zowel Ajax als PSV hebben goede en minder goede spelers, én hebben de balans niet helemaal op orde. PSV mist echt wat in de as, Ajax een beetje as en de backs. Hierdoor kan een wedstrijd als zondag feitelijk alle kanten op gaan.
En dat maakt voetbal eigenlijk ook weer leuk, je weet het van tevoren eigenlijk nooit precies. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 20:50
Bao_mi1 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:22:
[...]

Vergeet vooral ook Boscagli en Benitez niet. Het begint bij de opbouw, en een goede inspeelpass.

Gisteren ook weer, Kovar houdt de bal steeds lang onder z'n voet, brengt zichzelf bijna in de problemen en doet dan een lange bal, die we 9 van de 10 keer verloren. Benitez was daar veel stabieler en betrouwbaarder in. En Boscagli had vorig jaar niet zn beste seizoen, maar kon zo met een crosspass ruimte creëren, en had zoveel goede ideeën.

Dit seizoen hebben we zo veel moeite om van achteruit een mooie aanval op te bouwen. En dat komt door die 2 spelers die we nu missen.
Ik wou net zeggen, ik mis in de discussie Boscagli. Als je naar zijn statistieken kijkt van afgelopen seizoen was hij op sommige punten (ik geloof voorkomen aanvallende passen en opbouwen) beter dan Hancko en Sutalo. De 3 beste CV's waren afgelopen seizoen die drie spelers, over het algemeen vergelijkbare statistieken, de ene soms net iets beter dan de ander op een bepaald gebied.

Geen Boscagli meer is misschien wel het grootste gemis voor PSV, aanvallend is er nog genoeg over. Ook zonder een Lang en Tillman. Van Schouten en Veerman weten we dat die het altijd goed doen in de eredivisie, maar op CL of nationaal niveau zakken ze door het ijs.

Verwijderd

Trishul schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:35:
Ik wou net zeggen, ik mis in de discussie Boscagli. Als je naar zijn statistieken kijkt van afgelopen seizoen was hij op sommige punten (ik geloof voorkomen aanvallende passen en opbouwen) beter dan Hancko en Sutalo. De 3 beste CV's waren afgelopen seizoen die drie spelers, over het algemeen vergelijkbare statistieken, de ene soms net iets beter dan de ander op een bepaald gebied.
Waar kan ik die statistiek vinden waarin Sutalo aan de bal beter voor de dag komt dan Baas?

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:35:
Geen Boscagli meer is misschien wel het grootste gemis voor PSV, aanvallend is er nog genoeg over.
Wat er nu staat is toch zeker wel beter verdedigend dan Boscagli?
Met Veerman en Schouten op het middenveld heb je zoveel passend vermogen dat zelfs als de verdedigers de bal alleen bij hun inleveren (1 vd 2 uitzakken) de opbouw geen probleem mag zijn.

• Trishul
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:00:
[...]

Waar kan ik die statistiek vinden waarin Sutalo aan de bal beter voor de dag komt dan Baas?
Geen idee, ik beweerde dat ook niet :+
Volgens mij is Baas voetballend beter dan Sutalo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:03:
[...]

Wat er nu staat is toch zeker wel beter verdedigend dan Boscagli?
Met Veerman en Schouten op het middenveld heb je zoveel passend vermogen dat zelfs als de verdedigers de bal alleen bij hun inleveren (1 vd 2 uitzakken) de opbouw geen probleem mag zijn.
Veerman en zelfs Schouten missen duelkracht op CL niveau en zijn ook niet zo pressie bestendig.
Ajax overigens ook niet hoor, daar mist ook wat op het middenveld.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:16
Trishul schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:20:
[...]

Veerman en zelfs Schouten missen duelkracht op CL niveau en zijn ook niet zo pressie bestendig.
Ajax overigens ook niet hoor, daar mist ook wat op het middenveld.
Schouten kon het vorig seizoen eerst nog wel, maar is (enorm) ver teruggevallen in mijn optiek. Kan ook zijn dat vorig seizoen een enorme uitschieter was. Veerman heeft i.m.o. vorig seizoen wel laten zien, dat hij (nog) niet altijd snel genoeg is in zijn handelen, maar die heeft wel echt een goede trap. Ik vond Veerman niet eens zo slecht spelen overigens gisteren, Schouten daarentegen vond ik wel behoorlijk zwak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
jbdeiman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:27:
[...]

Schouten kon het vorig seizoen eerst nog wel, maar is (enorm) ver teruggevallen in mijn optiek. Kan ook zijn dat vorig seizoen een enorme uitschieter was. Veerman heeft i.m.o. vorig seizoen wel laten zien, dat hij (nog) niet altijd snel genoeg is in zijn handelen, maar die heeft wel echt een goede trap. Ik vond Veerman niet eens zo slecht spelen overigens gisteren, Schouten daarentegen vond ik wel behoorlijk zwak.
Schouten was in het NL elftal ook echt heel slecht.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:16
LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:27:
[...]

Schouten was in het NL elftal ook echt heel slecht.
Oh, maar dat klopt. Bij PSV was hij ,leek het, belangrijk, maar ik denk dat hij vooral lekker meedraaide en minder dragend was als dat het leek.
Die (Schouten )valt gewoon tegenwoordig erg tegen. Maar dat vind ik wel vaker overigens bij voetballers. In een lekker draaiend team gaat het gemakkelijk, maar er zijn er maar weinig die zich ook in een slecht draaiend team kunnen profileren.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:19:
[...]

Oh, maar dat klopt. Bij PSV was hij ,leek het, belangrijk, maar ik denk dat hij vooral lekker meedraaide en minder dragend was als dat het leek.
Die (Schouten )valt gewoon tegenwoordig erg tegen. Maar dat vind ik wel vaker overigens bij voetballers. In een lekker draaiend team gaat het gemakkelijk, maar er zijn er maar weinig die zich ook in een slecht draaiend team kunnen profileren.
Ik kan het mis hebben maar vergeleken met zijn eerste seizoen moet hij nu veel verder doordekken. Hij komt heel vaak bij de 10 uit en bij balverlies is er geen 6 meer. Maar bovenal is het toch gewoon dat de "magie" van Bos niet meer werkt? Vorig seizoen werd het nog afgeschoven op een stukje motivatie en onderschatting. Nu met een half nieuwe selectie kun je dat toch niet meer stellen? Wat ook wel grappig is is die discussie over fysiek en dat komt natuurlijk doordat die trainer van Union de wereld in slingerde dat hij benieuwd was of PSV fysiek wel mee kon. Vorig seizoen lukte het in Europa toch ook prima met een zelfde soort selectie qua fysiek. Alsof het hele Nederlandse voetbal ineens fysiek tekort schiet waar je daar vorig jaar niemand over hoorde en dat op basis van de wedstrijd van PSV. Bos' bal is volgens mij redelijk te doorgronden voor de meeste trainers en bij een gebrek aan plan B. Ik ben geen analyticus maar volgens mij ligt daar eerder de zere plek.

Only fools are enslaved by time and space.

• LZ86
jbdeiman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:19:
[...]

Ja preciess. Ook dé reden dat ik erg benieuwd ben naar Dolberg bij Ajax. En Borges bij ons.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:56
Schouten zou ook niet de eerste speler zijn die gewoon veel slechter uit een blessure komt dan dat hij was voor de blessure.

Het helpt ook niet dat we nog niet in de sterkste opstelling hebben kunnen spelen. Wel knap zo vroeg in het seizoen je blessure-elftal al zo vol hebben zitten.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
ElPaco schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:18:
Schouten zou ook niet de eerste speler zijn die gewoon veel slechter uit een blessure komt dan dat hij was voor de blessure.

Het helpt ook niet dat we nog niet in de sterkste opstelling hebben kunnen spelen. Wel knap zo vroeg in het seizoen je blessure-elftal al zo vol hebben zitten.
Ik krijg flashbacks naar het Feyenoord van vorig seizoen.

• ephymerous
  • Nu online
Oeioei Regeer en Wijndal tegen Inter. Hopelijk wordt het vanavond geen oorwassing van jewelste.

XXXVI

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou, bijna alle aankopen op de bank. Ik ben benieuwd naar het legendarische strijdplan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het te idioot voor woorden.

Waar is Sutalo in de basis? Waar zijn Gloukh, Moro, McConnel en Dolberg?

Ik ga vanavond bij vrienden (PSV fans) kijken, maar vanavond is het zeer waarschijnlijk gedeelde smart.

PVOutput☀️

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:02
Je kan hem geven wel degelijk vast gehouden.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@Quad Sutalo er niet in is nog wel uit te leggen met Itakura erbij toch? Brengt een stuk meer ervaring.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dus bodyslam in de 16, geen VAR. Goed om te weten.
Verder wel bijzonder dat hij Valente nu weer op de bank houdt voor Targhalline, hoewel dat wel een pareltje is denk ik maar moet nog wat steviger worden.
Sliti voor Moussa snap ik zeker, die kan hem nog wel eens uit de basis spelen

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:08:
@Quad Sutalo er niet in is nog wel uit te leggen met Itakura erbij toch? Brengt een stuk meer ervaring.
Ik dacht dat dit twee samen moesten gaan spelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Quad schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:09:
Ik dacht dat dit twee samen moesten gaan spelen.
Waarom? Dat kost je een hoop opbouw. Tenzij je Baas op links zet maar de hoop dat Wijndal er nog naast komt te staan heb ik langzamerhand wel opgegeven.

Rest nog maar een ding, ze moeten ons maar verrassen vanavond. Ik ga er voor zitten. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Rubman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:08:
Verder wel bijzonder dat hij Valente nu weer op de bank houdt voor Targhalline, hoewel dat wel een pareltje is denk ik maar moet nog wat steviger worden.
Rouleren vanwege het programma vertelde v Persie. Snap ik ergens wel. Van Fortuna moet je met 2e keuze ook kunnen winnen.

Het is tot nu toe ook 1 richtingsverkeer, alleen scherpte voor de goal ontbreekt nog

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
Rubman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:08:
Op basis waarvan zou Slory (Sliti speelt niet) Hadj-Moussa de basis uit moeten spelen? Een leuk jaartje in Dordrecht? Hadj-Moussa was vorig jaar een van de smaakmakers van Feyenoord in de CL en is haast niet te verdedigen als hij het op zijn heupen heeft. Dwingt dubbele dekking af waardoor er ergens anders ruimte ontstaat en is de enige die vanuit stilstand een man kan passeren en zo een man-meer situatie kan creëren.

Natuurlijk doet hij ook zat fout, maar Slory (en ook Sliti) hebben echt nog een hele lange weg te gaan voordat ze Hadj-Moussa uit de basis spelen.

• ephymerous
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:02:
Ik vind het te idioot voor woorden.
Ik heb echt Steijn vibes, alsof hij de boel bewust aan het saboteren is. Kroes moet toch ook onderhand inzien dat ie een explosie van onkunde heeft aangesteld als trainer :?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
donleone83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:26:
[...]

Op basis waarvan zou Slory (Sliti speelt niet) Hadj-Moussa de basis uit moeten spelen? Een leuk jaartje in Dordrecht? Hadj-Moussa was vorig jaar een van de smaakmakers van Feyenoord in de CL en is haast niet te verdedigen als hij het op zijn heupen heeft. Dwingt dubbele dekking af waardoor er ergens anders ruimte ontstaat en is de enige die vanuit stilstand een man kan passeren en zo een man-meer situatie kan creëren.

Natuurlijk doet hij ook zat fout, maar Slory (en ook Sliti) hebben echt nog een hele lange weg te gaan voordat ze Hadj-Moussa uit de basis spelen.
Slory geeft een hoop goeie voorzetten deze 25 minuten. Staat alleen geen echte spits die ze erin kopt. Als we een de Jong type hadden waren er 100% al goals gevallen uit die voorzetten.
Hadj had al die keren zelf geschoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Geen Sutalo, geen Gloukh, geen Moro, geen Dolberg? Wel Wijndal, wel Regeer? Waarom Edvardsen en geen Moro op rechts? Why?

Kan iemand Heitinga ontslaan? Dit gaat nergens meer over. Het CL, stel je beste spelers op bij de aftrap

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• donleone83
LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:28:
[...]

Slory geeft een hoop goeie voorzetten deze 25 minuten. Staat alleen geen echte spits die ze erin kopt. Als we een de Jong type hadden waren er 100% al goals gevallen uit die voorzetten.
Hadj had al die keren zelf geschoten.
Absoluut een speler met talent. Daarom mag hij het vanavond ook laten zien. Maar Hadj-Moussa maakt Feyenoord beter en onvoorspelbaarder doordat hij een waanzinnige kwaliteit heeft in de 1 tegen 1. Bewezen op CL niveau. Slory was goed in de KKD.

[ Voor 4% gewijzigd door donleone83 op 17-09-2025 20:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Begrijp ik het nu goed dat we Wijndal tegen Dumfries gaan zien :')

• Rubman

Rubman

Ja bedoel Slory ipv Sliti, vind Hadj Moussa ondanks smaakmaker zijnde wat te opgehemeld af en toe. Doet ook heel veel fout en verzand in steeds hetzelfde en blind voor andere spelers. Maar dat is mijn visie. Slory is er ook zeker nog niet direct, maar wel zeker concurrentie op die positie imho.

Snap ook dat er roulatie is met drukke schema, maar een speler die zo lekker draait zet je toch niet meteen weer op de bank.

Het is veel spel voor Feyenoord, maar echte kansen vallen heel erg tegen, sowieso weinig doelpunten altijd maar half half lijken te winnen. Heb er niet veel vertrouwen in.

[ Voor 7% gewijzigd door Rubman op 17-09-2025 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Rubman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:38:
Ja bedoel Slory ipv Sliti, vind Hadj Moussa ondanks smaakmaker zijnde wat te opgehemeld af en toe. Doet ook heel veel fout en verzand in steeds hetzelfde en blind voor andere spelers. Maar dat is mijn visie.

Snap ook dat er roulatie is met drukke schema, maar een speler die zo lekker draait zet je toch niet meteen weer op de bank.

Het is veel spel voor Feyenoord, maar echte kansen vallen heel erg tegen, sowieso weinig doelpunten altijd maar half half lijken te winnen. Heb er niet veel vertrouwen in.
Tja, door die gele muur heenkomen.
Ze liggen bijna allemaal in de doelmond. De kansen zijn er, nu nog afmaken.

• Harribo
Fortuna staat tot nu toe goed achterin. Heeft Buys goed gedaan.

Edit : ahum ik dacht laat eens wat zinnigs zeggen maar kan dus ook alweer de prullenbak in

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 17-09-2025 20:41 ]

• donleone83
Rubman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:38:
Ja bedoel Slory ipv Sliti, vind Hadj Moussa ondanks smaakmaker zijnde wat te opgehemeld af en toe. Doet ook heel veel fout en verzand in steeds hetzelfde en blind voor andere spelers. Maar dat is mijn visie.

Ik had Valente ook zeker laten starten. Tegen zo’n tegenstander als Fortuna had ik hem ook wel eens op de plek van Steijn willen zien. Meer dan Steijn heeft hij een versnelling en een steekpass.

Maar wij hebben Ueda!

• Rubman

Rubman

LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:39:
[...]

Tja, door die gele muur heenkomen.
Ze liggen bijna allemaal in de doelmond. De kansen zijn er, nu nog afmaken.
Ja het is hoe dichter bij de 16 hoe meer er voor gaan liggen.

En BAM! Nu doorzetten en er vol overheen. wel weer Ueda

• LZ86
En daar is ie!
Ueda onze ninja.

• Rubman

Rubman

Spitsengoaltje hoor, goed gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• piotr123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgUHcho-b_iPffEI4SSkSVVVuaA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pQ3E9epSIhAilPFlQNoSvhUZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Nu moet Fortuna gaan komen. Maar als ze dat doen staat het binnen no time 2-0.

Die gekke Ueda, ondanks alle kritiek wel elke pot gescoord

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:34
De bevrijdende 1-0. Maar goed ook, want hoewel het eenrichtingsverkeer is blijkt het toch erg lastig om die gele muur te slechten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
Als hij er volgende week weer twee inlegt vraag ik mij af of iemand er de Coen Dillen index alweer bij gaat pakken 😂

• Harribo
Ueda wordt topscorer straks, Willemson is nl geblesseerd tot half oktober :'(

• Rubman

Rubman

Das een beste klap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Kont uit de kom

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:38

Polycom

Poes van goud

Voorspelling Ajax - Inter
1 - 3

• LZ86
Nieuwkoop overigens weer zwak hoor, deze pot.
Blijft toch een risico die kerel op te stellen.

• Harribo
Die Dahlhaus van Fortuna... Verbaast mij elke week weer dat die eredivisie speelt..
Nu weer een dikke fout
Fijn voor Feyenoord. Ueda goed afgemaakt

• piotr123
LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:48:
Nieuwkoop overigens weer zwak hoor, deze pot.
Blijft toch een risico die kerel op te stellen.
Ja is weer op weg naar een kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

piotr123 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:49:
[...]

Ja is weer op weg naar een kaart.
En/of een blessure altijd beetje 50/50 met die man

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
Hij liet ook weten waarom centrale verdediger Josip Sutalo niet in de basis staat. ,,Josip komt terug van een blessure. Hij is op de weg terug, maar kan nog niet 90 minuten spelen."
Echt wat een leugens weer, die 90 minuten bij Kroatië tellen vast niet Sjonnie?

Amateur, snel ontslaan die gek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Willen jullie niet de hele tijd door de CL heenpraten? Dank! :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:52:
[...]

Echt wat een leugens weer, die 90 minuten bij Kroatië tellen vast niet Sjonnie?

Amateur, snel ontslaan die gek
Sutalo speelde ook wel heel slecht afgelopen weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Pijnlijk om het contrast ook te zien in kwaliteit. Op het veld straks spelers zoals Regeer en Wijndal. Op de tribune zag ik Seedorf en Rijkaard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:16:
[...]

Waarom? Dat kost je een hoop opbouw. Tenzij je Baas op links zet maar de hoop dat Wijndal er nog naast komt te staan heb ik langzamerhand wel opgegeven.

Rest nog maar een ding, ze moeten ons maar verrassen vanavond. Ik ga er voor zorgen. :Y)
Ah zie dat het beiden rechtspoten zijn. Dat is lastig dan en heb ik het verkeerd begrepen.

Enfin, hopen op een goede afloop.

PVOutput☀️

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:38
Poh, sfeertje in de JCA hoor. Eindelijk weer CL waar het hoort. En Chivu graag ook weer snel terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Han schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:30:
Geen Sutalo, geen Gloukh, geen Moro, geen Dolberg? Wel Wijndal, wel Regeer? Waarom Edvardsen en geen Moro op rechts? Why?

Kan iemand Heitinga ontslaan? Dit gaat nergens meer over. Het CL, stel je beste spelers op bij de aftrap
Edvardsen gaat meer werk verzetten en mee verdedigen. Kon je nu wel eens meer aan hebben dan aanvallen. Maar dat is een Farioli keuze, waarom doet Heitinga dit? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Edvardsen, Regeer en Wijndal in de CL… m’n bier slaat er spontaan dood van :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:45
Mijn verwachtingen zijn zo laag dat in mijn ogen alles minder dan 0-5 een goede prestatie is.

Benieuwd of ik teleurgesteld ga worden door Johnny.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Han schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:58:
Ohja, dat moet ik nog pakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:54:
Aan de kant voor de koploper :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:58:
Jij wilde wachten tot eind oktober toch? :P

• ephymerous
  • Nu online
Zelfde tactiek als tegen Pec in de tweede helft. Voetballen onder druk lukt niet dus de lange bal op Weghorst. Wat een armoede.

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:59:
[...]

Ohja, dat moet ik nog pakken.
En ik dan? (Alcoholvrij aub)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen Emile Schelvis aangezien Italiaans voetbal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
HollowGamer schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:03:
Geen Emile Schelvis aangezien Italiaans voetbal?
Gelukkig niet zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Megupe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:56:
Poh, sfeertje in de JCA hoor. Eindelijk weer CL waar het hoort. En Chivu graag ook weer snel terug!
Laat me raden.De witte vlaggetjes waren weer in de bonus 2+2 gratis. En om het feest compleet te maken komt de megafoon ook gezellig langs zometeen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
De Feyenoord supporter staat nu wel voor een dilemma... Of je eigen club kijken die het wel redt of de vijand naar de slachtbank getrokken zien worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:04:
De Feyenoord supporter staat nu wel voor een dilemma... Of je eigen club kijken die het wel redt of de vijand naar de slachtbank getrokken zien worden
ESPN op de TV, Ziggo Go op het tweede scherm. Probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat een jankvoorzet weer van Gaaei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Of gewoon allebei kijken of 2 schermen. Wel alleen Feyenoord met geluid.

• DutchOwnage
Ik kies voor het eerste. 1-0 is nog niet genoeg.
Ik haak de 2e helft wel aan bij Ajax. Of Liverpool- Athletico.....ook zo'n mooie.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 17-09-2025 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:02:
[...]

Dat pak je zelf maar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
[...]

Leffe 0.0! (hier met de standaard toastjes gorgonzola en eiersalade)
Enfin volgens mij wat off topic...

Wat een goed team dat Inter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ah Oliver is scheidsrechter. Die man doet vaak meer fout dan goed.

• ephymerous
  • Nu online
[...]

Wie hier thuis om alcoholvrij bier vraagt krijgt gewoon kraanwater ;)

XXXVI

• Harribo
HollowGamer schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:10:
Ah Oliver is scheidsrechter. Die man doet vaak meer fout dan goed.
Ja is vaak een drama.
Laten we hopen dat hij ten onrechte een penalty aan Ajax geeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Er staan er 7 van Inter op de helft van Ajax tegenover 6 van Ajax. Dan MOET je voorin toch een man extra vrij hebben of zie ik dat verkeerd?

• LZ86
Slory mag wel naar de kant. Doet weinig goed meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:54:
De KNVB gaat een claim krijgen van ESPN, die verliezen nu kijkers. Al die Feyenoorders die toch Ajax willen zien. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:11:
Er staan er 7 van Inter op de helft van Ajax tegenover 6 van Ajax. Dan MOET je voorin toch een man extra vrij hebben of zie ik dat verkeerd?
Inderdaad! Zo zat ik ook dus te kijken
Goede pass van Gaaie trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:46
Godts haalt daar alle snelheid uit de aanval door alleen te focussen op zijn eigen actie ipv Wiener allemaal om hem heen beweegt. Jammer, want daar lag wel ruimte.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:11:
[...]

Wie hier thuis om alcoholvrij bier vraagt krijgt gewoon kraanwater ;)
Oh ik heb het wel hoor, maar @Typhone mag het lekker zelf pakken. Ik ga niet weer opstaan. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 54 ... 85 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken