Trichoglossus schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:49:
[...]
Dat zeg ik al jaren. Binnen Nederland lijken de grote clubs er nog toe te doen, zodra ze de grens oversteken is het pijnlijk duidelijk hoever de Nederlandse clubs afstaan van de Europese.
Ongetwijfeld tegen het zere been van veel supporters, maar de feiten bewijzen het elk jaar weer.
Dat is niet waar lijkt me. Afgelopen jaren doen we het aardig in Europa.
Alleen ik vrees dat dit jaar in ieder geval de CL te hoog gegrepen is voor ons. Psv en Ajax lijken slechter geworden.
Maar ik laat mij graag overtuigen vanavond van het tegendeel
Ik heb nu wel zoiets straks bij PSV - Ajax... Ja Psv, leuk als je wint maar het verbloemt voor mij niet de slechte pot van gisteren die je had moeten winnen. Hoewel ik mij ook wel afvraag of Psv op een goede dag dit had kunnen winnen, misschien is Psv een stuk zwakker dan vorig jaar.
Dit gevoel van verlies in de CL tegen zo'n tegenstander is dus voor mij niet opeens weg als Psv het slechtere Ajax in eigen competitie verslaat. Een doekje, meer niet.
Ik ben natuurlijk ook neutraal in die wedstrijd als fc Groningen aanhanger en kijk dan als neutrale toeschouwer naar het grotere plaatje. Dat ziet er dan niet best uit.
Psv zal wel winnen denk ik want die moeten nu.
[
Voor 5% gewijzigd door
Harribo op 17-09-2025 09:10
]