O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo'n kans als van Godts... Die MOET erin op dit niveauMiki schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:42:
Dit dus, zelf niet scoren en dan doen de Italianen het wel.
Wie zal Heitinga onder de bus gooien straks? Of misschien geeft ie weer voer voor een nieuwe meme?
Gemopper op Weghorst is echt onterecht. Als trainer ken je zijn kwaliteiten en weet je dat je m in de zestien aanvoer moet geven. Het enige dat ie krijgt zijn kansloze lange ballen.
[ Voor 70% gewijzigd door ephymerous op 17-09-2025 21:46 ]
XXXVI
Zit op de bank.Megupe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:42:
Aloude Europese wet.
Waarom hebben wij geen spits...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die speelt al de hele wedstrijd onzichtbaar en verliest elke bal en elk duel. En Hawk Tuah Glouk Gloukh mag niet spelen.Megupe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:42:
Aloude Europese wet.
Waarom hebben wij geen spits...
Een spits is ook zo 2022!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Steijn mag banken. Is al 2 potten onzichtbaar, Immers 2.0. Valente veel beterD-e-n schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:41:
Wat vinden de Feyenoorders van Valente op de plek van Steijn eigenlijk?
lekker verdedigd ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat roep ik altijd!carpebios schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:42:
Zoals een wijs man @Harribo altijd zegt. Als je hem zelf niet maakt......
Ahum...
Ik wilde net iets dergelijks typen. Waarom ging ie überhaupt voor het schot daar?Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:44:
Gvd Godts blind paard, kijk toch eens om je heen.
Valt me ook op.Terranova schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:44:
Weghorst is ook totaal nutteloos
Een soort kapstok om lange ballen op te spelen, maar qua spel heb je helemaal niets aan die kerel.
En zijn gedrag stoort me ook.
Omdat het een blind paard is wat na één goede pot weer denkt dat hij het mannetje is. En iedereen maar roepen hoe goed hij is terwijl hij tot afgelopen weekend gewoon dik en half jaar droog stond.Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:44:
[...]
Ik wilde net iets dergelijks typen. Waarom ging ie überhaupt voor het schot daar?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Steijn brengt veel energie, zet goed druk, is altijd dreigend maar valt voetballend tegen. Immers zag er altijd uit alsof hij veel deed maar was nutteloos in het druk zetten en dekte alleen maar lucht.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:43:
[...]
Steijn mag banken. Is al 2 potten onzichtbaar, Immers 2.0.
Steijn is het voetballend nog niet nee. De vraag is of hij echt gaat scoren of niet. Anders wordt het inderdaad banken denk ik.
Helemaal waar, maar ook een goede loopactie. Door dat block was Davey kansloos.Quad schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:42:
Jouw mannetje Davy...
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mijn ideale middenveld is Timber, Valente, Targhelline.donleone83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:47:
[...]
Steijn brengt veel energie, zet goed druk, is altijd dreigend maar valt voetballend tegen. Immers zag er altijd uit alsof hij veel deed maar was nutteloos in het druk zetten en dekte alleen maar lucht.
Steijn is het voetballend nog niet nee. De vraag is of hij echt gaat scoren of niet. Anders wordt het inderdaad banken denk ik.
Als Hwang terug is mag die erin voor Targhelline. En dan beetje rouleren tussen die. Steijn speelde 2 potten prima, nu 3 potten totaal waardeloos.
XXXVI
Ik denk berer, vind Steijn nog niet goed spelen.D-e-n schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:41:
Wat vinden de Feyenoorders van Valente op de plek van Steijn eigenlijk?
Heeft ie wel vaker last van. Zodra ie de bal krijgt gaan de oogkleppen op.Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:44:
Gvd Godts blind paard, kijk toch eens om je heen.
Veel minder dan Weghorst kan het toch niet worden...ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:50:
Nou graag een beetje voetbal inbrengen. Bijvoorbeeld Mokio voor Regeer en Oscar voor Klaassen. Ook Dolberg kan je dan overwegen maar die was z’n laatste seizoenen bij Ajax slecht hoor. Maargoed, dat was even geleden.
Nou ja het is 0-1...er is hoop.
Denk dat je nu beter eerst kan gaan verdedigen. Ga je nu fanatiek aanvallen dan speel je denk ik Inter in de kaart, maken zij de tweede, is het over en sluiten.
Gewoon vies counteren als het lukt
Ze staan maar 0-1 achter, wat moet hij doen dan? Ze spelen echt wel prima hoor. Maar je moet wel je kansen afmaken.Deadsy schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:54:
Wat is de kans dat Heitinga gaat ingrijpen
Vandaag niets weggegeven. En dat met toch een start 11 waar je vraagtekens bij kon zetten.
Topstart dit seizoen
Wat vind je prima? Oprechte vraag. Ik zie vooral een elftal dat geen idee heeft hoe Inter te bespelen en daarom maar kansloze lange ballen naar voren rostcarpebios schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:56:
[...]
Ze staan maar 0-1 achter, wat moet hij doen dan? Ze spelen echt wel prima hoor. Maar je moet wel je kansen afmaken.
Is de bal meer dan vijf keer overgespeeld zonder m te verliezen?
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 17-09-2025 21:59 ]
XXXVI
Heel eerlijk, hij valt me mee tot nu toe. Redelijk onzichtbaar maar dat is in zijn geval een pluspunt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vergeet niet dat dit Inter is.
Thuram gewoon 4 man op zetten
Ik heb zelf het idee dat Inter controleert en de wedstrijd volledig in handen heeft. Ajax mag komen, maar dat is niet omdat Inter dat niet tegen kan houden. Ze leggen minder energie in het spel.carpebios schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:56:
[...]
Ze staan maar 0-1 achter, wat moet hij doen dan? Ze spelen echt wel prima hoor. Maar je moet wel je kansen afmaken.
⏩ PVOutput☀️
Jaephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:58:
[...]
Wat vind je prima? Oprechte vraag. Ik zie vooral een elftal dat geen idee heeft hoe Inter te bespelen en daarom maar kansloze lange ballen naar voren rost
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Kom maar,
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Thuram is lastig te verdedigen idd. Fysiek een beest en ook nog supersnel. En dan heeft hij ook nog techniek.Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:59:
Ik vond dat Ajax de eerste helft gewoon goed speelde. Ook opbouwend waar het kon.
Nee joh akanij kan Weghorst wel koppend van winnen. Dus Woutje gewoon bij akanij gaan staan, niet bij Bastoni. 1 goede voorzet en bamOuterspace schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:00:
Dat 'gejank' over Weghorst, man man man. Die kerel krijgt allemaal te hoge kutballen. Speel 'm eens laag in, dan kan ie 'm bij zich houden of kaatsen. Winnen van een Akanji in de lucht is hetzelfde als winnen van Fellaini
Kom maar,
Maar ja goede voorzetten... Zagen we gisteren ook nauwelijks
Op de eigen helft misschien. Ik vind het echt slechter dan slecht

XXXVI
Eigenlijk de Brobbey die we hoopten te zien.Trishul schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:01:
[...]
Thuram is lastig te verdedigen idd. Fysiek een beest en ook nog supersnel. En dan heeft hij ook nog techniek.
⏩ PVOutput☀️
Sneijder toonde even perfect aan hoe dat middenveld opereert.ephymerous schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:58:
[...]
Wat vind je prima? Oprechte vraag. Ik zie vooral een elftal dat geen idee heeft hoe Inter te bespelen en daarom maar kansloze lange ballen naar voren rost
Voor mijn gevoel gaat de competitie zondag pas echt beginnen. Feyenoord is Rotterdam nog niet eens uitgeweest. Zondag de eerste echte test.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:57:
Feyenoord gewonnen. 15 uit 5 en slechts 1 goal tegen.
Vandaag niets weggegeven. En dat met toch een start 11 waar je vraagtekens bij kon zetten.
Topstart dit seizoen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 26% gewijzigd door Trishul op 17-09-2025 22:06 ]
En wij spelen met de reserves.
Zelden zo vaak gescoord uit een corner in de JCA
[ Voor 33% gewijzigd door Megupe op 17-09-2025 22:07 ]
Omdat Inter ze laat komen.Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:59:
Ik vond dat Ajax de eerste helft gewoon goed speelde. Ook opbouwend waar het kon.
Italiaanse ploeg. Je denkt: We doen leuk mee, maar toch staan ze 2-0 voor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja en het is notabene de aanvoerder ook nogtoolkist schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:06:
Weer lekker gesprongen door Klaassen...
XXXVI
Met alcohol nu aub.Gonadan schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:07:
Ik ga meer bier halen. @Typhone wil je ook wat?
Thuram hoeft niet eens te springen dangws24 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:07:
Dus Klaassen is blijkbaar de vaste bewaker van Thuram bij hoekschoppen; man man man
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het kán dus wel, die idioot uitfilteren.
Ja zag je gisteren ook
Fysieke spelers missen we soms
Is wel het leuke aan de nieuwe opzet. Vanaf de eerste speelronde kan doelsaldo een flinke rol gaan spelen in je uiteindelijke plek op de ranglijst.
[ Voor 59% gewijzigd door donleone83 op 17-09-2025 22:10 ]
Flickr PSN ID= cheironnl

oh wacht...
Zet je elke corner een man bij de paal stond het nu 0-0. Maar omdenken zit er niet in bij Ajax.Terranova schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
tja had je maar een verdediger die net zo lang, sterk en snel is als Thuram
oh wacht...
De nieuwe BlindHarribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
Klaassen is leuk als je als team dominant bent. In dit soort wedstrijden komt hij overal tekort. Handelen en snelheid
Van Inter, verliezend finalist afgelopen CL mag je nog wel verliezen. Gisteren wat PSV liet zien tegen Union was op z’n zachtst gezegd niet best.DutchOwnage schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
Maar lekker weekje zo voor NL op het hoogste podium
Ja ok. Maar heb je gezien wie de aanval moeten verzorgen...?cheiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:10:
Prima als je het fysiek niet kunt bijbenen, maar speel dan op zijn minst met een beetje durf en scherpte.
Godts kan soms wat met zijn snelheid maar verder? Weghorst en Edvardsen.? .. Bij Inter moeten ze hun lachen inhouden
Het gaat er niet om wie je daar neerzet. Thuram is ook vele malen beter dan Sutalo. Het gaat er om dat je achterin steeds 1 tegen 1 komt te staan tegen spelers die beter, sterker en sneller zijn. Wat @Typhone al zei: het middenveld functioneert voor geen meter.Terranova schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
tja had je maar een verdediger die net zo lang, sterk en snel is als Thuram
oh wacht...
Maar ik zie het dit jaar veeels te weinig op de Nederlandse velden. Het is nog te loom allemaal.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klaassen is leuk voor n ander.Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
Klaassen is leuk als je als team dominant bent. In dit soort wedstrijden komt hij overal tekort. Handelen en snelheid
Komt eigenlijk gewoon tekort. Dat was al zo toen ie vertrok naar Inter en dat is nu nog steeds zo. En dat zeg ik met pijn en moeite, want ik heb nog een shirt met Klaassen achterop.
Als het middenveld beter zou functioneren kun je met die drie echt wel wat. Ben overigens meer dan van Edvardsen dan Godts...Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:14:
[...]
Ja ok. Maar heb je gezien wie de aanval moeten verzorgen...?
Godts kan soms wat met zijn snelheid maar verder? Weghorst en Edvardsen.? .. Bij Inter moeten ze hun lachen inhouden
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Het middenveld levert de ballen af bij de spitsen... En daar stopt het dancheiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:15:
[...]
Als het middenveld beter zou functioneren kun je met die drie echt wel wat. Ben overigens meer dan van Edvardsen dan Godts...
Maar met Klaassen zijn snelheid en handelen speel je eigenlijk met een middenvelder minder op dit niveau
En dan zit Lautaro nog op de bank.donleone83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:14:
[...]
Het gaat er niet om wie je daar neerzet. Thuram is ook vele malen beter dan Sutalo. Het gaat er om dat je achterin steeds 1 tegen 1 komt te staan tegen spelers die beter, sterker en sneller zijn. Wat @Typhone al zei: het middenveld functioneert voor geen meter.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet van vandaag, maar blij dat ik niet de enige ben.
Huub Huub Barbatruc!
Sowieso... Ik wil wel eens wat anders zien voor het vermaakTyphone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:17:
Tief Godts, Klaassen en Regeer er meteen uit aub.
Dolberg bijvoorbeeld
Laat Moro eens draven
Dat niemand op de bank ziet dat het middenveld ontbreekt. Echt onkunde.Typhone schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:17:
Tief Godts, Klaassen en Regeer er meteen uit aub.
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben er bang voor. Weghorst eruit zo te zien. En dan alle ballen hoog op Dolberg en hem een 4,0 geven als beoordeling op het einde. Zucht.Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:18:
[...]
Sowieso... Ik wil wel eens wat anders zien voor het vermaak
Dolberg bijvoorbeeld
Laat Moro eens draven
En dan nu die wedstrijd kantelen, dat zou het compleet maken.donleone83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:20:
Leuke wedstrijd om te debuteren voor Dolberg en McConnell.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet niet wie ik slechter vind. PSV gister of Ajax. Ze doen weinig voor elkaar onder tot zover.
Bah, Bavaria.
Taylor speelde nog wel ok. Haal dan Klaassen eruit
[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 17-09-2025 22:22 ]
Oh ik wel... Psv was extreem slecht gisterenLZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:21:
Ajax is totaal kansloos. Was natuurlijk verwacht, maar toch hoop je erop dat ze goed voor de dag komen als NLe club.
Weet niet wie ik slechter vind. PSV gister of Ajax. Ze doen weinig voor elkaar onder tot zover.
Die zaten allemaal aan de dope zo leek het
Kijkt nog net zo emotieloos als die jaren geleden. Kijken wat ie ervan bakt.
Union of Inter, Ajax met afstand favoriet voor zondag dus.LZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:21:
Ajax is totaal kansloos. Was natuurlijk verwacht, maar toch hoop je erop dat ze goed voor de dag komen als NLe club.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die hadden tenminste nog grote kansen. Ajax 1 kans gehad deze pot?Harribo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:22:
[...]
Oh ik wel... Psv was extreem slecht gisteren
Die zaten allemaal aan de dope zo leek het
Tegen Union <<<< InterLZ86 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:23:
[...]
Die hadden tenminste nog grote kansen. Ajax 1 kans gehad deze pot?
Wat had Inter vorig jaar ook alweer gewonnen.. 🤔🙂
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 17-09-2025 22:25 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken