Ik begin me wel zorgen te maken dat Oscar niet echt beter is dan Bounida...ephymerous schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:17:
[...]
Ik beoordeel ze pas als de door Slot aangeraakte Heitinga ze een paar wedstrijden op de eigen positie zet.
Het valt niet mee hoor. Verdedigen en aanvallen met zo’n middenveld.
Bounida komt uit de jeugd, de bestuurders van Ajax doen liever grote aankopen die niets toevoegen boven wat we al hebben lopen.Trishul schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:19:
[...]
Ik begin me wel zorgen te maken dat Oscar niet echt beter is dan Bounida...
Althans, daar lijkt het op.
Maar tot hoever voor dat een speler de bal krijgt kan je buitenspel staan? Toen de keeper de bal naar moro speelde stond ie niet meer buitenspel.
Again, zolang je structureel spelers op verkeerde posities zet en een rammelende tactiek hanteert, heb je het tegen iedereen moeilijk en zal zelfs een Ronaldo of Messi in de hoogtijdagen het lastig hebben.Trishul schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:19:
[...]
Ik begin me wel zorgen te maken dat Oscar niet echt beter is dan Bounida...
Ajax lijkt me mel een dubbele zes te spelen. Zowel Taylor als FJ hebben daar nog nooit een goede pot gespeeld. Berghuis lijkt op tien te staan terwijl hij z’n beste wedstrijden op rechtsbuiten heeft gespeeld. Oscar is een tien en geen buitenspeler. Achterin spelen Rosa en Wijndal terwijl Sutalo op de bank zit?
Afijn je kan een hoop poppetjes wisselen maar qua automatismen en spelopvatting lijkt het nergens op. Verdedigend wordt er veel ruimte weggeven en aanvallend is het fantasieloos.
XXXVI
Wat een doelpunt uit het niets zeg, mooi schot!
Nu zelf op weg naar Eindhoven met dochter!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha Oscar wordt gewisseld voor Edvardsen. Had Berghuis eruit gehaald en Oscar gewoon op 10 gezet.
Maar ja, Berghuis moet spelen...
Maar ja, Berghuis moet spelen...
vraag me af hoe veel weken het nog gaat duren voordat hij zoiets doetephymerous schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:17:
[...]
Ik beoordeel ze pas als de door Slot aangeraakte Heitinga ze een paar wedstrijden op de eigen positie zet.
Het valt niet mee hoor. Verdedigen en aanvallen met zo’n middenveld.
te veelDeadsy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:38:
[...]
vraag me af hoe veel weken het nog gaat duren voordat hij zoiets doet
Itakura wisselen voor Sutalo ook weer zoiets. Speelt een sterke wedstrijd, had Wijndal eruit gehaald voor Sutalo en dan Baas op linksback het laatste halfuur. Maar nee natuurlijk...
Handjes aan het stuur dan 😉carpebios schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:24:
Wat een doelpunt uit het niets zeg, mooi schot!
Waarschijnlijk om itakura beetje te sparen. Was niet helemaal fit.Trishul schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:51:
Itakura wisselen voor Sutalo ook weer zoiets. Speelt een sterke wedstrijd, had Wijndal eruit gehaald voor Sutalo en dan Baas op linksback het laatste halfuur. Maar nee natuurlijk...
[ Voor 43% gewijzigd door Megupe op 30-08-2025 17:53 ]
Snap het ook niet. Maar vraag me af of het misschien komt doordat hij vorige week geblesseerd was en nog niet helemaal fit?Trishul schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:51:
ja lijkt er op dat hij tot de groep trainers hoort die niet echt snel leert van hun fouten.
Wat een geklaag door iedereen.
Dit is gewoon het huidige Ajax. Leer er maar mee leven.
Dit soort relativeringen helpen mij als Feyenoord fan al tientallen jaren nietmavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:58:
per aspera ad astra
Volgens mij heeft Berghuis geen bal goed geraakt deze wedstrijd...
Vorig jaar hebben we gezien wat een bevlogen trainer met visie en vaardigheden kan doen met een matig elftal. Worstelen tegen Telstar, GAE en Volendam mag nooit de lat zijn. De tegenstanders die wel wat kunnen komen notabene nog…mavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:58:
XXXVI
Ajax is nog bezig met voorbereiding voor CL, dit betekent helemaal niks. 😋ephymerous schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:01:
[...]
Vorig jaar hebben we gezien wat een bevlogen trainer met visie en vaardigheden kan doen met een matig elftal. Worstelen tegen Telstar, GAE en Volendam mag nooit de lat zijn. De tegenstanders die wel wat kunnen komen notabene nog…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geen terugspeelbal van Taylor?
Zo’n Godts, al maanden uit vorm, hoezo breng je die? Die mag het eerst wel weer eens laten zien bij een 3-0 voorsprong.
Je hebt creativiteit nodig en brengt Klaassen? Als de tegenstander zo compact staat en je hebt een boomlange spits… backs eroverheen en voorzetten maar?
Je hebt creativiteit nodig en brengt Klaassen? Als de tegenstander zo compact staat en je hebt een boomlange spits… backs eroverheen en voorzetten maar?
XXXVI
Waar ik en velen met mij vooraf al bang voor waren is al vrij snel duidelijk. Heitinga is een matige trainer. Er zit echt op alle vlakke echt geen enkel idee, geen enkele lijn geen enkel patroon in. Van geen enkele speler heb je het gevoel dat hij weet wat hij moet doen. Het is puur toevalsvoetbal en hopen op bevliegingen en daar is de selectie gewoon veels te matig voor.
Gaat echt een heel lang en frustrerend seizoen worden.
Gaat echt een heel lang en frustrerend seizoen worden.
Dat vind ik nou zo bijzonder. Je hebt een echte spits die aanvoer nodig heeft, ga je linksbenige spelers op rechts en vice versa neerzetten. Dan krijgt de spits ook geen aanvoer.ephymerous schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:15:
Het heeft ook geen zin meer om elke keer boos richting Ajax of Feyenoord te gaan lopen vloeken. Dat is zonde van de tijd.LAD93 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:00:
[...]
Dit soort relativeringen helpen mij als Feyenoord fan al tientallen jaren niet
Dan kan je beter naar PSV gaan, in de wetenschap dat je minimaal 5 doelpunten ziet vallen en je juichend het stadion uithuppelt. Jammer dat ik geen PSV-supporter ben.
En dan nu nog Bounida brengen. In welk universum is dat wat je verzint?? Als je die brengt moet je hem minimaal een kwartier geven.
Heitinga denkt dat ie Slot isHenkie_NtA schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:19:
En dan nu nog Bounida brengen. In welk universum is dat wat je verzint?? Als je die brengt moet je hem minimaal een kwartier geven.
Altijd leuk om een onervaren trainer wat te laten aankloten bij een top club.
Zoveel betere opties maar die hadden geen Ajax DNA.
Die haalt de winterstop niet op deze manierDeadsy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:22:
Altijd leuk om een onervaren trainer wat te laten aankloten bij een top club.

Mourinho zit nu zonder club.
Wissel Heitinga in voor deze dwaas.
Optimist.Trichoglossus schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:23:
[...]
Die haalt de winterstop niet op deze manier
Brrr… dat zogenaamd noodzakelijke Ajax DNA voor een Ajax trainer. Dat is alsof de chauffeur van de wensambulance terminaal dient te zijnDeadsy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:22:

XXXVI
Zou echt een giller zijn.mavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:24:
Mourinho zit nu zonder club.
Mourinho naar Ajax zou ik wel een strakke move vinden.
Oei, dat schema van ajax, komende 5 potjes 1-4 punten.
Oei, dat schema van ajax, komende 5 potjes 1-4 punten.
Ten Hag heeft ook nog niet gewonnen..... zal ook de kerst wel niet halen daar.
[ Voor 32% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2025 18:26 ]
Niks te zoeken in de Champions League, kunnen we Utrecht niet sturen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verloren seizoen, en Kroes en Heitinga gaan zeker nog wel blijven zitten tot de kerst, wat er ook gebeurt. Mensen boven hun zitten er voor zichzelf en gaan hun fouten niet toegeven.
Feyenoord heeft een prima palmares in Europa.Gynnad schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:26:
Niks te zoeken in de Champions League, kunnen we Utrecht niet sturen?
Ajax wordt gefileerd in de groepswedstrijden in de CL. Die zijn echt totaal de weg kwijt en worden een aanfluiting in de Europese wedstrijden.
Ten Hag heeft zoveel geprofiteerd van het werk van Overmars. Doe maar iemand nieuw. Maar geen Ajax dna. Gewoon iemand die bewezen heeft wat te kunnen. En mik die vreselijke Kroes er ook maar uit.DutchOwnage schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:26:
Ten Hag heeft ook nog niet gewonnen..... zal ook de kerst wel niet halen daar.
Als Palmares de graadmeter is dan moet je toch echt Ajax sturen. Goed de komende 20 jaar komt er hoogstens een knvb beker bij. Maar daar hebben we het niet over.mavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:31:
[...]
Feyenoord heeft een prima palmares in Europa.
Ajax wordt gefileerd in de groepswedstrijden in de CL. Die zijn echt totaal de weg kwijt en worden een aanfluiting in de Europese wedstrijden.
Tja het loopt nou ook niet bepaald over van kwaliteit. Ik weet niet hoeveel trainers het zoveel beter zouden doen met deze selectie maar zoals eerder gezegd had ik ook Heitinga niet aangesteld.
Maar voorin moet het toch echt van Berghuis en Weghorst komen, en die zitten niet in de beste fase van hun carrière…. En dan weet je dat het een moeilijk jaar gaat worden.
Maar voorin moet het toch echt van Berghuis en Weghorst komen, en die zitten niet in de beste fase van hun carrière…. En dan weet je dat het een moeilijk jaar gaat worden.
Ze hebben Kroes toen geprobeerd eruit te mikken maar dat mocht niet van de vriendjes van Kroes. Oh sorry ik bedoel de super serieuze en professionele bestuursraad.Trishul schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:26:
Verloren seizoen, en Kroes en Heitinga gaan zeker nog wel blijven zitten tot de kerst, wat er ook gebeurt. Mensen boven hun zitten er voor zichzelf en gaan hun fouten niet toegeven.
Misschien de licentie verkopen, er schijnt een groepje in Arnhem interesse te hebben. Kunnen ze mooi een onderzoeksinstituut voor Ajax DNA starten RFK jr schijnt de uitslagen met spanning af te wachten.
Een goede trainer kan beter met deze selectie. De bekende Farioli bijvoorbeeld. Die man moest het een halfjaar doen met 1 linksbuiten van KroesSineplex schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:42:
Tja het loopt nou ook niet bepaald over van kwaliteit. Ik weet niet hoeveel trainers het zoveel beter zouden doen met deze selectie maar zoals eerder gezegd had ik ook Heitinga niet aangesteld.

Maar ja, het Ajax DNA narratief dat meer kapotmaakt dan goed doet. Het oude netwerk.
Op deze manier wordt mijn voorspelling van maximaal 12 wedstrijden nog optimistisch.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De eigenwijsheid van het bestuur bij Ajax… Je had Farioli nooooit moeten laten gaan. Dus meewerken met wat hij graag wilde. Maar ja, geen Ajax DNA. Terwijl hij in Portugal dus wel aanvallend speelt. Dus de man is realistisch.Sineplex schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:42:
Reken maar dat Heitinga de kerst haalt. Sterker nog die blijft gewoon tot het einde van het seizoen. Ok Ajax eindigt dan in het rechter rijtje. Maar dat komt allemaal door Mislintat.Malfunctions schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:46:
Op deze manier wordt mijn voorspelling van maximaal 12 wedstrijden nog optimistisch.
Ajax verliest al voor de 2e keer punten in hun makkelijke seizoensstart qua tegenstanders.
De komende weken komen er meer ploegen van formaat voorbij in het schema. Dat gaan 0 punten worden.
Duidelijk is wat het niveau van Ajax momenteel is. Farioli heeft echt wonderen verricht vorig seizoen. Wanbeleid dat ze die hebben laten gaan en dan met nobody Heitinga aankomen.
De komende weken komen er meer ploegen van formaat voorbij in het schema. Dat gaan 0 punten worden.
Duidelijk is wat het niveau van Ajax momenteel is. Farioli heeft echt wonderen verricht vorig seizoen. Wanbeleid dat ze die hebben laten gaan en dan met nobody Heitinga aankomen.
Nu al een crisis sfeertje in Amsterdam? Ook Klaassen denkt dat ze met 0 punten eindigen in de CL 
https://sportnieuws.nl/vo...A%2F%2Flm.facebook.com%2F
Zo kennen we Steven weer.

https://sportnieuws.nl/vo...A%2F%2Flm.facebook.com%2F
Zo kennen we Steven weer.
[ Voor 63% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2025 18:52 ]
Slightly pissig dat ze CL gaan spelen.LZ86 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:48:
Ajax verliest al voor de 2e keer punten in hun makkelijke seizoensstart qua tegenstanders.
Welke Nederlandse club niet in de CL. Die doen allemaal mee als kanonnenvoermavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:31:
[...]
Vorig jaar niet. PSV speelde uit gelijk tegen PSG. Feyenoord won overtuigend van Benfica. Speelde spectaculair tegen Bayern, en verraste tegen City. Soms zijn we in Nederland echt te negatief.Trichoglossus schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:02:
[...]
Welke Nederlandse club niet in de CL. Die doen allemaal mee als kanonnenvoer
Ajax heeft ook een prima palmares in Europa, maar er dit seizoen niks te zoeken.mavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:31:
[...]
Mbt Feyenoord; Als je niet van Fenerbahçe weet te winnen heb je er ook niet veel te zoeken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Feyenoord zit prima in de EL eigenlijk. Leuke poule met een aantal uitdagende tegenstanders. Ik zou teleurgesteld zijn als ze de groepsfase niet doorkomen.
We doen al jaren niet meer mee in de echte top. Lees plaats 1. Of is meedoen belangrijker dan winnen in dit miljoenenspel. Pas als een Nederlandse club de CL wint, dan komen we ergens.OMX2000 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:06:
[...]
Vorig jaar niet. PSV speelde uit gelijk tegen PSG. Feyenoord won overtuigend van Benfica. Speelde spectaculair tegen Bayern, en verraste tegen City. Soms zijn we in Nederland echt te negatief.
Andere ploegen hebben ook zo hun problemen. En Europese wedstrijden zijn ook anders qua beleving van de spelers. Zie het als Volendam tegen Ajax. Spelers lijken ineens van een andere planeet te komen en stijgen boven zichzelf uit. We gaan Europees gewoon weer verbazen met onze ploegen.OMX2000 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:06:
[...]
Vorig jaar niet. PSV speelde uit gelijk tegen PSG. Feyenoord won overtuigend van Benfica. Speelde spectaculair tegen Bayern, en verraste tegen City. Soms zijn we in Nederland echt te negatief.
Het is 19:29 uur. Schrijnend om te zien dat Johnny en visieloze Kroes er nog zitten. Neem aan dat die vanavond nog beiden eruit worden gestuurd. Je kunt het seizoen alweer invullen en - sorry @toolkist - een top 2 zit er met dit gedoe niet in. Waanzin.
PSV zal zeker de CL niet winnen, maar die zie ik niet compleet afgaan in de Europese wedstrijden.Trichoglossus schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:02:
[...]
Welke Nederlandse club niet in de CL. Die doen allemaal mee als kanonnenvoer
Bij Ajax houd ik mijn hart vast en zit de hele wedstrijd met dichtgeknepen billen angstig af te wachten. Dat is niet leuk meer.
Misschien is het een gevalletje "altijd negatief over de eigen club", maar zie het in de CL toch zwaarder in voor PSV dan voor Ajax.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Pohh als Ajax net zoals vandaag voor de dag komt in de CL dan komt het niet goed.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik kwam ff kijken in het forum om te kijken of iemand al een update heeft over deze 2 clowns.Typhone schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:30:
Het is 19:29 uur. Schrijnend om te zien dat Johnny en visieloze Kroes er nog zitten. Neem aan dat die vanavond nog beiden eruit worden gestuurd. Je kunt het seizoen alweer invullen en - sorry @toolkist - een top 2 zit er met dit gedoe niet in. Waanzin.
Helaas nog niet dus
Meedoen is voor ons land juist HEEEL belangrijk. Met de budgetten die wij hebben is het vrij lastig om tegen de Europese top op te boxen. Maar door de nieuwe opzet kun je door de inkomsten wel aangehaakt blijven.Trichoglossus schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:19:
[...]
We doen al jaren niet meer mee in de echte top. Lees plaats 1. Of is meedoen belangrijker dan winnen in dit miljoenenspel. Pas als een Nederlandse club de CL wint, dan komen we ergens.
Daarnaast betekent CL spelen ook dat buitenlandse spelers sneller voor je kiezen. Als je als land wel bekend staat als springplank voor La Liga, Premier League en Bundesliga is dat zeker interessant.
Ajax kan niet beter, dus zo komen ze ook voor de dag in de CL.Agent47 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:38:
Pohh als Ajax net zoals vandaag voor de dag komt in de CL dan komt het niet goed.
Dat gaat helaas niet gebeuren. De gifbeker is nog lang niet leeg. Zou me niet verbazen als ze er nog zeker tot kerst zitten.Megupe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:51:
[...]
Ik kwam ff kijken in het forum om te kijken of iemand al een update heeft over deze 2 clowns.
Helaas nog niet dus
Prachtige goal zeg. Leuke pot wel, had ik niet verwacht.
Ik weet wel zeker dat een betere trainer hier meer uit zou kunnen halen.. oh wacht hoe heette die italiaan ook alweer die na een jaar vertrok?CornermanNL schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:08:
[...]
Ajax kan niet beter, dus zo komen ze ook voor de dag in de CL.
Het is gewoon beschamend dat Volendam en Telstar het Ajax lastig hebben weten te maken, terwijl die een fractie hebben van de begroting van Ajax. Het is vernederend dat NEC momenteel leuker voetbal speelt. En het doet gewoon zeer dat PSV gewoon een veel beter scouting apparaat heeft en gewoon beter renderende spelers haalt, inclusief een degelijke trainer die ze goed laat voetballen.
Technisch beleid is ver te zoeken, of investeer zoals PSV in een degelijke ploeg met dito trainer of durf het aan om zoals AZ gewoon met de eigen jeugd te voetballen en koop dan alleen echt aan wat nodig is.
Met Bounida en Edvardsen op de bank was Moro bijvoorbeeld geen directe noodzaak en was een opvolger voor Henderson en een andere (scorende) spits veel wenselijker geweest. Begrijp me goed Moro is okay maar niet 100x beter dan wat we al hadden en dus geen directe versterking. Die jonge huurling uit Liverpool, is die echt zoveel beter dan Mokio?
Maar goed, we spelen wel lekker met Ajax DNA

TELSTAR BLIJFT IN DE ED HYPE!!!!!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zoals ze nu spelen is het een verrijking.
Absoluut, 't is dit jaar mijn adoptieclub, maar niet tegen mijn ploeg aubOMX2000 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:38:
[...]
Zoals ze nu spelen is het een verrijking.
Telstar speelt goed.
Hun coach praat ook geen poep, en komt een stuk geloofwaardiger over dan veel andere trainers in de eredivisie.Agent47 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:42:
Telstar speelt goed.
Zou ook wel grappig zijn als wij een Leicester verhaal in Nederland meemaken
[ Voor 14% gewijzigd door OMX2000 op 30-08-2025 20:48 ]
Niet in de CL, maar misschien past de EL beter bij een club uit Nederland, behalve PSV.Gynnad schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:07:
[...]
Ajax heeft ook een prima palmares in Europa, maar er dit seizoen niks te zoeken.
Mbt Feyenoord; Als je niet van Fenerbahçe weet te winnen heb je er ook niet veel te zoeken.
Overigens maakt PSV er de eerste helft een potje van. Niet positief, maar best waardeloos.
Die Koeman heeft wel een opvallend goede pass in zijn benen. Toch die genen
Ok ik hap wel. Vorig jaar heeft Feyenoord echt wel betere wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV. En hun totale prestatie was vergelijkbaar. Ik ben echt bang hoe Ajax het gaat doen.mavaros schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:49:
[...]
Niet in de CL, maar misschien past de EL beter bij een club uit Nederland, behalve PSV.
Overigens maakt PSV er de eerste helft een potje van. Niet positief, maar best waardeloos.
En eerlijk is eerlijk, het huidige Feyenoord is ook echt niet op CL niveau. Dus voor “ons” is Europa League beter.
Ook mooi hoe hij Moro en Gloukh de schuld geeft achteraf. En niet effe in de spiegel kijkt mbt Taylor, Klaassen, Berghuis en zichzelf. Laffe haas.Megupe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:51:
[...]
Ik kwam ff kijken in het forum om te kijken of iemand al een update heeft over deze 2 clowns.
Helaas nog niet dus
Dat geneuzel over die 6 ook weer zo halfslachtig. Nee het is om tranen in je ogen te krijgen. Zo vroeg als zo’n kansloos spel op de mat leggen wetende dat het dat was qua aankopen.
Ho eens
"Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen."
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh mijn god...
Hulde aan Telstar, dit moet afgestraft worden.
Hulde aan Telstar, dit moet afgestraft worden.
Onderschatting psv + Telstar dat gewoon geniet van jaartje eredivisie dus totaal geen druk?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
NEC met een wedstrijd minder bovenaan, netjes.
⏩ PVOutput☀️
Pff, echt grote kansen heeft PSV niet eens en Telstar heeft er maar 1 nodig. Stond best aardig 2e helft, maar dit wordt zwaar.
Veerman was zo tezien al in Engeland. Die hadden ze gewoon meteen moeten laten gaan.
Veerman was zo tezien al in Engeland. Die hadden ze gewoon meteen moeten laten gaan.
Telstar speelt best goed, combineert veel en zet constant druk. PSV lijkt daar niet mee om te kunnen gaan.Player1S schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:25:
Onderschatting psv + Telstar dat gewoon geniet van jaartje eredivisie dus totaal geen druk?
⏩ PVOutput☀️
Wat ook niemand zou geloven.Maarten_E schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:03:
Zou hilarisch zijn als de twee clubs die het langst in de KKD zaten (Telstar/FC Eindhoven) binnen 2 jaar van elkaar promoveren. En dan hopen dat Telstar erin blijft.
Maar effekes:
Had 5 jaar geleden gezegd dat:
- GAE in de Europa League speelt
- Telstar in de Eredivisie speelt
NIEMAND had je geloofd
Telstar dat uit bij PSV met 2-0 voor staat.
Psv heeft echt wel zijn kwetsbaarheden. Maar weinig ploegen maken er gebruik van.Quad schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:26:
[...]
Telstar speelt best goed, combineert veel en zet constant druk. PSV lijkt daar niet mee om te kunnen gaan.
En van alle ploegen (met alle respect mogelijk), Telstar. Echt heel erg knap.Kist schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:29:
[...]
Psv heeft echt wel zijn kwetsbaarheden. Maar weinig ploegen maken er gebruik van.
En ik denken dat PSV met 7-0 Telstar ff oprolt.. 0 punten dus.
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht dat ook, net als 93% van Nederland denk ik..Quad schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:32:
En ik denken dat PSV met 7-0 Telstar ff oprolt.. 0 punten dus.
Kan koeman toch zijn zoon nog eens oproepen als keeper voor oranje 😅. Maar ook wel beschamend voor PSV dit.
Nec word kampioenElPaco schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:32:
[...]
Ik dacht dat ook, net als 93% van Nederland denk ik..
Perisic krijgt nooit een kaart of zo?
Telstar gaat door iedereen onderschat worden. Net als Almere in het eerste seizoen. Die bleven er toen ook relatief makkelijk in.
Telstar hoeft ook niet. Een Volendam bijvoorbeeld wel dus daar zit druk op. En dat ga je ook bij Heracles zien.
Telstar hoeft ook niet. Een Volendam bijvoorbeeld wel dus daar zit druk op. En dat ga je ook bij Heracles zien.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Telstar blijft gewoon voetballen en komt met counters er gevaarlijk uit. Daardoor krijgt PSV niet de ruimte om het spel te maken omdat ze weten dat ieder balverlies gelijk omschakelen betekent en dat kost energie.
Met dat betreft ontzettend knap wat die coach van Telstar doet door ze vrij te laten voetballen zonder angst. Even wat anders dan Heracles met Sibum.
Met dat betreft ontzettend knap wat die coach van Telstar doet door ze vrij te laten voetballen zonder angst. Even wat anders dan Heracles met Sibum.
Ik ben blij dat dit nu gebeurd. Een goede wake-up call begin van het seizoen dat PSV echt niet meer zo goed is als de vorige 2 seizoenen en dat we alleen kampioen kunnen worden als iedereen alles geeft. We hebben gewoon 0 creativiteit voorin. Niemand die een actie kan maken. En de gasten die er wel zijn, zijn niet op elkaar ingespeeld.
Wtf, ik kijk even 81e minuut, ik dacht dat ik helemaal ladderzat was hier. Wtf, Telstar 2-0 voor tegen PSV wtf
98% minstensElPaco schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:32:
[...]
Ik dacht dat ook, net als 93% van Nederland denk ik..
Ruilen met de voorhoede van Ajax?Bao_mi1 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:36:
Ik ben blij dat dit nu gebeurd. Een goede wake-up call begin van het seizoen dat PSV echt niet meer zo goed is als de vorige 2 seizoenen en dat we alleen kampioen kunnen worden als iedereen alles geeft. We hebben gewoon 0 creativiteit voorin. Niemand die een actie kan maken. En de gasten die er wel zijn, zijn niet op elkaar ingespeeld.
De verrassing van het jaar tot nu toe. Als PSV-supporter ben ik chagrijnig, voor het voetbal is dit ge-wel-dig. Op deze manier staat Telstar verdiend in de middenmoot.
Ik vind het een verschrikkelijk man, maar Driessen heeft wel gelijk gekregen. Volgens mij zei hij in De Voetbalkantine 0-2 ook nog lol.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken