[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
Agent47 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 13:40:
En PSV snoept Gasiorowski voor de neus van Feyenoord weg omdat de Arabieren op zich laten wachten met de deal Hancko rond te maken.

Verrassend :+
Gelukkig hebben ze niet door dat de GOAT Zerrouki op het punt staat een hele dikke contractverlenging te tekenen bij Feyenoord. Die kaapt PSV vast niet voor onze neus weg hoop ik!!

Hoopt dat PSV scouts hier meelezen aangezien ze toch enkel de Feyenoordscouts lijken te volgen de laatste jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:26:
[...]

Dat wordt nog max 25 miljoen fzo, er gaat geen club zo gek zijn om een dergelijk bedrag op tafel te leggen. Erg jammer voor Feyenoord.
Ja erg jammer inderdaad. Ook een reden om niet teveel zaken met de zandbak te doen. Onbetrouwbaar als partner. Net zoals die russische clubs.

Het zou wel gaaf zijn als Hancko en Paixao allebei nog een jaar blijven. Dan hebben we plots best een ziek elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05

Quad

Doof

Voor iemand die geen Feyenoordsites volgt, wie zou er weggaan voor 35 miljoen? En is waarom genaaid?

Ik heb geen flauw idee over welke speler jullie het hebben eigenlijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:08:
Voor iemand die geen Feyenoordsites volgt, wie zou er weggaan voor 35 miljoen? En is waarom genaaid?

Ik heb geen flauw idee over welke speler jullie het hebben eigenlijk.
Hancko natuurlijk. Daar heb je geen Feyenoord sites voor nodig heeft op elke voetbal nieuws site gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:10
LZ86 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:01:
[...]

Gelukkig hebben ze niet door dat de GOAT Zerrouki op het punt staat een hele dikke contractverlenging te tekenen bij Feyenoord. Die kaapt PSV vast niet voor onze neus weg hoop ik!!

Hoopt dat PSV scouts hier meelezen aangezien ze toch enkel de Feyenoordscouts lijken te volgen de laatste jaren
Het is wel steevast zo dat eerst naar buiten komt dat Feyenoord ermee aan de slag is, en dat even later psv zich bij de speler meldt. Psv heeft nu het voordeel dat ze zeker CL spelen helaas.

Ps. Met steevast bedoel ik dat hier de laatste jaren wel meer een trend in ontstaan lijkt. Andersom hoor je minder vaak. Is Feyenoord dan pro-actiever dan psv?

[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 08-07-2025 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:14
PSV lijkt van Bommel te willen halen voor een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen euro. Dat is een flink bedrag en ook best een risico, niet wat je bij PSV gewend bent?

AZ gaat zo voor verschillende spelers mooie bedragen krijgen, maar moet opletten dat ze niet teveel verkopen.

https://www.vi.nl/nieuws/...or-afronding-psv-transfer

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 08-07-2025 07:15 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 01:35:
[...]

Hancko natuurlijk. Daar heb je geen Feyenoord sites voor nodig heeft op elke voetbal nieuws site gestaan
Ah, thanks. Ik heb enkel NOS en NU.nl als bron geprobeerd te gebruiken. Voetbalnieuwspaginas bezoek ik bijna niet ivm de vage clickbaits en non-nieuws.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Quad schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:05:
[...]

Ah, thanks. Ik heb enkel NOS en NU.nl als bron geprobeerd te gebruiken. Voetbalnieuwspaginas bezoek ik bijna niet ivm de vage clickbaits en non-nieuws.
De deal was rond. Bedrag was tussen de 35 en 40 miljoen in één keer overmaken.

Speler was al een tijdje rond. Ronaldo tekent mega contract daar, club krijgt ineens een andere eigenaar en andere leden en laat niks meer horen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Agent47 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:28:
[...]

Speler was al een tijdje rond. Ronaldo tekent mega contract daar, club krijgt ineens een andere eigenaar en andere leden en laat niks meer horen.
Ai, ik lees dat zo inderdaad ook. Ineens een Portugese trainer en een Portugees die deels over transferbeleid gaat.

Ja dan ben je gezien, zonde. Maar hopelijk komt er voor Hancko een mooiere club.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
jbdeiman schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 06:46:
[...]

Het is wel steevast zo dat eerst naar buiten komt dat Feyenoord ermee aan de slag is, en dat even later psv zich bij de speler meldt. Psv heeft nu het voordeel dat ze zeker CL spelen helaas.

Ps. Met steevast bedoel ik dat hier de laatste jaren wel meer een trend in ontstaan lijkt. Andersom hoor je minder vaak. Is Feyenoord dan pro-actiever dan psv?
Nee, jullie lezen eerst Feyenoord nieuws en later pas algemeen voetbalnieuws. Dus je zult altijd eerder van de interesse van Feyenoord horen dan van die van PSV.
Zo vanaf de zijlijn herken ik totaal geen patroon anders dan dat de media bij elke interesse een lijstje clubs weten te noemen ook al zijn die er totaal niet actief mee bezig.. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Agent47 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:28:
[...]

Dan stond er dus blijkbaar ook nog geen handtekening met papierwerk wat in orde was. Hoe rond is rond dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:39:
[...]

Dan stond er dus blijkbaar ook nog geen handtekening met papierwerk wat in orde was. Hoe rond is rond dan?
Alleen het krabbeltje ontbrak. Beide partijen hadden mondeling akkoord. De deal zou rond 1-7 op papier worden afgerond wegens die hele Ronaldo heisa daar en het nieuwe boekjaar voor beide clubs.

Ronaldo tekent bij, ineens geen communicatie meer.

Ik hoop dat hij dat voor om en nabij de 30 alsnog richting Engeland gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
basvdp1974 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 22:46:
[...]

[...]

De speeldagen vanaf speelronde 13 worden pas later bekend gemaakt.

Eind augustus wordt bekeken of aanpassingen nodig zijn. Begin september worden dan eventueel de wedstrijden in speelrondes 5 tot en met 12 aangepast in speeldag en/of aanvangstijd. Ook worden dan de wedstrijden in speelrondes 13 tot en met 22 definitief ingepland. Voor de speelrondes 23 en verder gebeurt dat niet eerder dan eind december.
Wordt wel lastig om wat verder in het jaar dingen te plannen dan als je ook naar de wedstrijd wil. Anyway, verwacht niet dat de komende tijd wedstrijden van Ajax naar een andere dag verplaatst worden aangezien CL deelname gegarandeerd is. Hooguit wat tijden die worden aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:39:
[...]

Nee, jullie lezen eerst Feyenoord nieuws en later pas algemeen voetbalnieuws. Dus je zult altijd eerder van de interesse van Feyenoord horen dan van die van PSV.
Zo vanaf de zijlijn herken ik totaal geen patroon anders dan dat de media bij elke interesse een lijstje clubs weten te noemen ook al zijn die er totaal niet actief mee bezig.. :)
Dat lijkt mij de plausibele verklaring.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Harribo schreef op maandag 7 juli 2025 @ 23:36:
[...]

Van Bommel is wat wisselvallig inderdaad.
Maar nog jong en komt eigenlijk net kijken. Dus die kan nog beter worden is wrs het idee.

Lees dat Psv 15 miljoen geboden heeft, absurd veel.
Schijnt concurrentie van Bologna te hebben, dat zal van invloed zijn en hebben natuurlijk het geld van de Lang transfer.
Familie van de lokale held hè, dat is ook wat waard. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Agent47 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:54:
Alleen het krabbeltje ontbrak. Beide partijen hadden mondeling akkoord. De deal zou rond 1-7 op papier worden afgerond wegens die hele Ronaldo heisa daar en het nieuwe boekjaar voor beide clubs.

Ronaldo tekent bij, ineens geen communicatie meer.

Ik hoop dat hij dat voor om en nabij de 30 alsnog richting Engeland gaat.
Ah de klassieke een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst, althans volgens ons lokale recht, en alleen als je het kunt bewijzen. Ofwel, het was niet rond. Hoe zuur dat ook moge zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:54:
[...]

Ah de klassieke een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst, althans volgens ons lokale recht, en alleen als je het kunt bewijzen. Ofwel, het was niet rond. Hoe zuur dat ook moge zijn.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:08:
Wordt wel lastig om wat verder in het jaar dingen te plannen dan als je ook naar de wedstrijd wil. Anyway, verwacht niet dat de komende tijd wedstrijden van Ajax naar een andere dag verplaatst worden aangezien CL deelname gegarandeerd is. Hooguit wat tijden die worden aangepast.
- Ik tel overigens 6x een zondagse wedstrijd voor Ajax in de eerste 12 speelronden (1, 2, 3, 6, 10 en 12).
- Van de zes zaterdagen vallen er vier voor een CL week, nl. 5, 7 , 9 en 11.
- Speelronde 4 de uitwedstrijd bij Volendam had misschien naar de zondag gekund.
- Speelronde 8 de uitwedstrijd bij Sparta niet, omdat Feyenoord zondags thuis speelt.

En dat er vooralsnog slechts 2x een 14.30 wedstrijd is ingepland kan je ook toeschrijven aan het fenomeen risico wedstrijden en omdat er komend seizoen potentieel vier clubs op de donderdag Europese verplichtingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
LZ86 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:01:
[...]

PSV wilde hem al in de winter hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 7 juli 2025 @ 16:12:
[...]

Malacia kwam tot ruim 600 minuten in zijn eerste 10 wedstrijden. Vanaf het moment dat Dest fit geraakte was Bosz uitgewisseld.

Of Malacia weer op niveau komt kan je pas beoordelen na een seizoensvoorbereiding met veel speeltijd.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, dus mogelijk dat iemand anders hier al verder op ingehaakt heeft maar.
- wil ik hem op basis van wat hij liet zijn bij PSV? Nope
- wil ik hem NIET omdat hij weggegaan is? Interesseert me HELEMAAL niets. Er zijn uitzonderingen, als Berghuis na een jaar terug naar Feyenoord gewild had, had ik daar wel iets van gevonden, maar kwaliteit boven sentiment wat mij betreft. Hoewel het dus absoluut wel kan meespelen.
- Ik vind bovenstaande post heel interessant, je zou hem op de gok, kunnen kopen voor 1-2 seizoenen en verhuren voor half jaartje en kijken waar je staat. Als hij in de buurt van zijn vorm kan komen van voor hij naar man u ging, kan je hem er prima bij hebben. Maar prijs en zijn salaris eisen maken hierbij een hoop uit. Ben bang dat hij zelf vind dat hij nog erg goed is en dus een hoop geld hoort te verdienen....

Vind het wel fijn dat 'we' niet per definitie meer in deze vijver vissen. Dus ja liever een jonge getalenteerd speler waar je dan nog hoop mee kan verdienen dan gok nemen op iemand met een zware blessure die mogelijk nooit meer dat oude niveau gaat aantikken.

Maar goed in de gaten houden, je kan natuurlijk ook prima een kleinere club de gok laten nemen en dan later toeslaan als hij weer beter gaat voetballen, maar dan betaal je weer meer geld

Ieder nadeel enzo ;)
---------------
Mijnands naar psv snap ik ook wel. Geen wereld talent in mijn ogen, maar goede all round speler, handig om erbij te hebben. Wellicht mooie achtervang voor Til en jonge speler die mogelijk nog wel stapje hoger kan!

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 08-07-2025 10:59 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
basvdp1974 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:53:
[...]

- Ik tel overigens 6x een zondagse wedstrijd voor Ajax in de eerste 12 speelronden (1, 2, 3, 6, 10 en 12).
- Van de zes zaterdagen vallen er vier voor een CL week, nl. 5, 7 , 9 en 11.
- Speelronde 4 de uitwedstrijd bij Volendam had misschien naar de zondag gekund.
- Speelronde 8 de uitwedstrijd bij Sparta niet, omdat Feyenoord zondags thuis speelt.

En dat er vooralsnog slechts 2x een 14.30 wedstrijd is ingepland kan je ook toeschrijven aan het fenomeen risico wedstrijden en omdat er komend seizoen potentieel vier clubs op de donderdag Europese verplichtingen hebben.
Kennelijk hebben ze op de site van Ajax alles op zaterdag gezet, en ik heb het over de thuiswedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:16:
Kennelijk hebben ze op de site van Ajax alles op zaterdag gezet, en ik heb het over de thuiswedstrijden :)
Wederom vijf minuten verspild die ik nooit meer terugkrijg. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:54:
Mijnands naar psv snap ik ook wel. Geen wereld talent in mijn ogen, maar goede all round speler, handig om erbij te hebben. Wellicht mooie achtervang voor Til en jonge speler die mogelijk nog wel stapje hoger kan!
10-12m voor een backup die eigenlijk nergens echt goed in is? Halo Sven M ben jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:06:
[...]

10-12m voor een backup die eigenlijk nergens echt goed in is? Halo Sven M ben jij het?
haha wilde dat het waar was! Maar goed, iets met meningen (en ja kan 2 kanten op uitgelegd worden :*) )

Bedragen voor spelers zijn belachelijk en ik vind het idd een hoop geld. Vind ik het teveel gezien andere bedragen? Nope. Is hij goed genoeg? Ik verwacht niet dat hij direct basisspeler word, maar maar voor de breedt icm met groei potentieel denk ik dus ja.

Hoewel hij wel iets ouder is dan ik dacht....hoewel met 25 ook weer niet mega oud is...denk dat hij wel beter zou worden van spelen bij PSV en Europees.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
gws24 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:02:
Misschien zodat er zoveel mogelijk dagen tussen een competitiewedstrijd en de CL zitten? Snel even het schema van PSV bekeken en die spelen ook vaak op zaterdag.
Dat is inderdaad vrij standaard.

Zondag een eredivisiewedstrijd spelen en dan op dinsdag weer voor de CL is onwenselijk en daardoor is de consequentie van CL voetbal effectief dat je veel meer op zaterdag speelt, andersom gaat hetzelfde op voor de EL/ECL, de combinatie zaterdag en donderdag is ook vrij kort waardoor je effectief vaak op Zondag speelt.

Je komt anders gewoonweg niet aan je rusttijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Zo, Rasmussen door de keuring bij Fortuna Düsseldorf. Weer eentje die het niveau niet heeft weten te slijten.
Geen vetpot maar stukje bij beetje ruimt het wel op zo.
Hlynsson dus naar Twente, ben benieuwd. (Oud) Ajacieden leven daar wel vaker op. Nu hopen dat hij het daar niet te goed gaat doen en we 'm weer voor het dubbele terughalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Ajax doet goede zaken door al die flops te verkopen.
Rasmussen... Mmm dat zag ik nog wel enigszins íets in... Maar dus ook weg.
Mannsverk schijnt in de belangstelling te staan van Blackburn Rovers.
Benieuwd of Ajax nog met versterkingen komt

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 09-07-2025 13:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Feyenoord komt uit bij Salah-Edinne :D Wat een beroerde scouting bij de top 3. Filteren in de database. Vinkje zetten bij "minder dan 10 basisplaatsen vorig seizoen" en bij "heeft Eredivisie-ervaring" en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

JanW schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:08:
Feyenoord komt uit bij Salah-Edinne :D Wat een beroerde scouting bij de top 3. Filteren in de database. Vinkje zetten bij "minder dan 10 basisplaatsen vorig seizoen" en bij "heeft Eredivisie-ervaring" en gaan met die banaan.
Pohh echt slecht als dit uitkomt :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
Henderson weg bij Ajax. Misschien Salah eddine achterna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:29:
Henderson weg bij Ajax. Misschien Salah eddine achterna?
Wie gaat nu de hand van Šutalo vasthouden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:52:
[...]

Wie gaat nu de hand van Šutalo vasthouden? :o
Die wordt ook nog wel verkocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:02
Addai voor 15 miljoen naar Como, Van Bommel voor 16 miljoen naar PSV. En wij verkopen de topscoorder van de Eredivisie voor een fooi aan Feyenoord voor de transfermarkt überhaupt open was, wat een oetlul die Bruggink

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

10 miljoen is zeker een schijntje voor de topscorer. Maar dat wist iedereen, behalve de beleidsbepalers bij Twente.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
JoteW schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:24:
Addai voor 15 miljoen naar Como, Van Bommel voor 16 miljoen naar PSV. En wij verkopen de topscoorder van de Eredivisie voor een fooi aan Feyenoord voor de transfermarkt überhaupt open was, wat een oetlul die Bruggink
Nu had ik ook niet verwacht dat Psv 16 miljoen neer telde voor van Bommel.
Wat iemand zei... Familie en zo...
Tis toch niet de nieuwe Robben of zo

AZ doet goede zaken maar de minste van de potentiële transfers, Mijnans, willen ze graag houden.
Rare jongens die kaaskoppen

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 09-07-2025 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:21

gws24

Thinking is hard!

Zoals gewoonlijk weer uit de dikke duim gezogen door een journalist:

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
gws24 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:16:
[...]

[X]
Wil 't nog wel eens zien. Journalist in kwestie is Martijn Krabbedam. Die is dacht ik goed geïnformeerd over Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

JanW schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 22:51:
[...]

Wil 't nog wel eens zien. Journalist in kwestie is Martijn Krabbedam. Die is dacht ik goed geïnformeerd over Feyenoord.
Normaalgesproken klopt zijn nieuws inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die gast gaat echt niet in de basis spelen onder Gasparini en dan wil ie ongetwijfeld ineens wel weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:16:
[...]

De ontkenning via Romano is te opvallend. Het zal mij niks verbazen dat er geen toestemming van Roma was voor gesprekken en dat Krabbendam wel de waarheid schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gatver, hopen dat dit bullshit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Henderson dus weg. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Enerzijds denk ik wel dat hij wat toevoegde qua ervaring en mentaliteit, anderzijds vond ik 'm voetballend nou ook niet per se geweldig.
Hij verdiende natuurlijk ook grof en drukte daarmee behoorlijk in het salarishuis en dit biedt weer wat ademruimte.

Ik denk wel dat er een 6 bij moet komen dan want wie gaan we er anders opstellen? Klaassen zie ik geen 6 in en Mokio lijkt me nog wat vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:24:
Henderson dus weg. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Enerzijds denk ik wel dat hij wat toevoegde qua ervaring en mentaliteit, anderzijds vond ik 'm voetballend nou ook niet per se geweldig.
Hij verdiende natuurlijk ook grof en drukte daarmee behoorlijk in het salarishuis en dit biedt weer wat ademruimte.

Ik denk wel dat er een 6 bij moet komen dan want wie gaan we er anders opstellen? Klaassen zie ik geen 6 in en Mokio lijkt me nog wat vroeg.
Ze hadden toch interesse in een of andere verdedigende middenvelder van Pachuca wat een groot talent zou moeten zijn? Dit lijkt me het moment om door te pakken dan. Kan ie met Regeer om die plek strijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1bbYOFJNBJ2ktodi6l91yGpkHU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OO82fSVdSY4qOy0arU8wS2D9.jpg?f=fotoalbum_large

Noem mij een lompe klojo, maar ik begrijp niet zo goed waarom het overlijden van Jota ervoor zorgt dat Henderson geen verdere verklaring wil geven over zijn vertrek bij Ajax? Die beslissing zal toch niet heel plotseling genomen zijn?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:28
Maarten_E schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:25:
[Afbeelding]

Noem mij een lompe klojo, maar ik begrijp niet zo goed waarom het overlijden van Jota ervoor zorgt dat Henderson geen verdere verklaring wil geven over zijn vertrek bij Ajax? Die beslissing zal toch niet heel plotseling genomen zijn?
Nou dan ben ik ook een lompe klojo want ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.

Verder niet super rouwig dat hij weggaat los van dat ik zijn toegevoegde waarde echt wel zag vorig seizoen. Kostte gewoon een godsvermogen aan salaris. Ben benieuwd wie de 6 gaat worden nu. Lijkt me dat als er niemand bijkomt dat Regeer en Mokio het mogen laten zien. Klaassen daar lijkt me geen goed idee, dan heb je niemand die de 1-0 of de 1-1 kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
Als ik de wat langere mededeling op nu.nl lees dan komt die uitgebreidere uitleg later.
"Maar ik besef heel goed dat ik deze club, mijn teamgenoten en de supporters een uitgebreider en persoonlijker dankwoord verschuldigd ben. Dat zal ik uiteraard doen op een moment dat beter aanvoelt. Voor nu wil ik de club nogmaals bedanken."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:25:
[Afbeelding]

Hij rouwt over een omgekomen oud-teamgenoot en wil ongetwijfeld nu niet de aandacht op zichzelf hebben. Logisch toch?
Dat dat toch gebeurt omdat ie nu weggaat is omdat ie, zo schijnt, een clausule had waarmee ie de 1e 2 weken van juli z'n contract kon laten ontbinden, dus als ie dat wilde dan moest het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:34:
[...]

Ze hadden toch interesse in een of andere verdedigende middenvelder van Pachuca wat een groot talent zou moeten zijn? Dit lijkt me het moment om door te pakken dan. Kan ie met Regeer om die plek strijden.
Al die geruchten zullen wel, ik geloof het pas zodra er een keer iemand gepresenteerd wordt.

Regeer en Mokio lijkt me nou niet echt een geweldige bezetting op die positie. Mokio is talentvol maar daar moet je nog niet op willen bouwen en van Regeer ben ik zelf niet overtuigd of dat het niveau is wat je na moet willen streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Zonder Henderson zag ik Ajax echt niet de toppers tegen PSV en Feyenoord winnen. Hij speelde toen echt goed, een big game player.

In dat opzicht een gemis dat zo'n leider vertrekt, maar aan de andere kant geeft dit veel (salaris)ruimte om een nieuwe leider te contracteren. Ik ben heel benieuwd wie dat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:36

FreakNL

Well do ya punk?

https://www.voetbalprimeu...entie-van-vitesse-in.html

Gaat het nu echt gebeuren?

Aan de ene kant bizar hoe je in 2017 de beker nog kunt winnen en in 2021 nog Europees kan spelen terwijl je nu helemaal kapot gaat.

Aan de andere kant compleet logisch gezien het beleid (of beter gezegd, de complete afhankelijkheid van Oligarch dollars).. Je had ook iets van een basis kunnen opbouwen in al die jaren.. Zoals AZ dat ooit gedaan heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 14:08:
[...]

Al die geruchten zullen wel, ik geloof het pas zodra er een keer iemand gepresenteerd wordt.

Regeer en Mokio lijkt me nou niet echt een geweldige bezetting op die positie. Mokio is talentvol maar daar moet je nog niet op willen bouwen en van Regeer ben ik zelf niet overtuigd of dat het niveau is wat je na moet willen streven.
Mokio heb ik liever als box to box middenvelder, zoals bv Timber bij Feyenoord. Op de plek van Taylor als die vertrekt. Dan dus een verdedigende middenvelder erachter en een creatieve middenvelder op de 3e plek op het middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
FreakNL schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:25:

Aan de ene kant bizar hoe je in 2017 de beker nog kunt winnen en in 2021 nog Europees kan spelen terwijl je nu helemaal kapot gaat.

Aan de andere kant compleet logisch gezien het beleid (of beter gezegd, de complete afhankelijkheid van Oligarch dollars).. Je had ook iets van een basis kunnen opbouwen in al die jaren.. Zoals AZ dat ooit gedaan heeft..
Een keer houdt het ook op natuurlijk.. Sneu voor de supporters, maar ze hebben er daar intern natuurlijk ook een geweldige teringzooi van gemaakt :F

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
JoteW schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:14:
[...]

Een keer houdt het ook op natuurlijk.. Sneu voor de supporters, maar ze hebben er daar intern natuurlijk ook een geweldige teringzooi van gemaakt :F
Het zou fijn zijn als dit nu een keer stopt. Dat Vitesse een keer de beker heeft gewonnen doet niets af dat het al tijden rommelt rond de club. Uithuilen en opnieuw beginnen. Zie RBC Roosendaal. Die zijn ook weer onderaan begonnen en spelen inmiddels weer derde divisie. Voor een club als Vitesse zou het sneller moeten kunnen. Zit je alleen met feit dat de KKD nog steeds een soort gesloten systeem is qua promotie degradatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:24:

Een modelprof in de kleedkamer a la Tadic is prettig om iedereen te motiveren iedere training en iedere het beste uit jezelf te halen. Hierarchie is belangrijk binnen een team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:12

Ik denk dat het voor het Nederlands voetbal goed is dat er wat clubs op de fles gaan. Ons land is simpelweg te klein voor zoveel profclubs. Misschien een onpopulaire mening en ik begrijp dat het voor de supporters in kwestie een hard gelach is.

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:37
Er wordt inderdaad hard gelachen door supporters van andere clubs. Voor de Vitessenaren zelf is het vooral een hard gelag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
ephymerous schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:24:
[...]

Ik denk dat het voor het Nederlands voetbal goed is dat er wat clubs op de fles gaan. Ons land is simpelweg te klein voor zoveel profclubs. Misschien een onpopulaire mening en ik begrijp dat het voor de supporters in kwestie een hard gelach is.
Mwoa niet mee eens, het is alleen voor teams op het 3e niveau gewoon te lastig om aan te haken richting de KKD qua regels en benodigdheden.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Wippie1234 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:06:
[...]

Een modelprof in de kleedkamer a la Tadic is prettig om iedereen te motiveren iedere training en iedere het beste uit jezelf te halen. Hierarchie is belangrijk binnen een team
Gelukkig schijnt Tadic geen optie te zijn. Sommige mensen noemen Farioli een wegloper, maar meneer Tadic met zijn contract voor het leven ongeveer, die meteen op het eerste prive-jet naar Istanbul springt zodra het lastig wordt, mag lekker wegblijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Kist schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:44:
[...]

Gelukkig schijnt Tadic geen optie te zijn. Sommige mensen noemen Farioli een wegloper, maar meneer Tadic met zijn contract voor het leven ongeveer, die meteen op het eerste prive-jet naar Istanbul springt zodra het lastig wordt, mag lekker wegblijven.
Hij zag het gewoon goed en na een gesprek wist hij het zeker. Ook hij kon deze natuurramp niet voorkomen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ajax bereikt akkoord met de speler waar Feyenoord vorig jaar achteraan zat. Daar gaat Ajax plezier aan beleven. Hele goede voor de Eredivisie. Zag hem graag naar ons komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Agent47 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:22:
Ajax bereikt akkoord met de speler waar Feyenoord vorig jaar achteraan zat. Daar gaat Ajax plezier aan beleven. Hele goede voor de Eredivisie. Zag hem graag naar ons komen..
Clubs moeten er nog uit komen. Hij ging vorig jaar voor 11 miljoen weg, waar zou Ajax dat geld ineens vandaan hebben getoverd?

Feyenoord was destijds ook akkoord met de speler..

[ Voor 8% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 11-07-2025 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 11-07-2025 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb echt geen idee of het nu definitief is of niet. De recente ontwikkelingen met de lokale ondernemers is op zich positief maar misschien ook too little too late?

Dat de brief 50 pagina's lang is zegt ook wel weer dat ze er goed over hebben nagedacht.
Toch verwacht ik dat ze het in een civiele zaak gewoon gaan winnen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:37
Dat denk ik niet, want die gaat niet op de stoel van de LC willen zitten.

De meeste kans zie ik bij de BC, die misschien nog de nadruk op het voldoen aan de basisvoorwaarden voor een licentie kan leggen waar Vitesse nu wel aan voldoet. De gronden waarop de LC de licentie nu intrekt draaien toch vooral om vertrouwen. Ziet de BC daar nog wel voldoende openingen in - en de recente ontwikkelingen stemmen daarin positief - dan kan men besluiten het nog een seizoen aan te zien. Volgt dan weer zo'n soap als de afgelopen seizoenen, dan zal de LC opnieuw de licentie intrekken en de BC daar wel in meegaan. Maar het kan ook definitief ten goede keren.

Het is evenwel koffiedikkijken wat Vitesses kansen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ze gaan nog in beroep, en zolang er mogelijkheden tot beroep zijn is het niet definitief. Blijft nog even afwachten dus.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Op de site van Omroep Gelderland lees ik dat destijds de eis van de KNVB/LC was dat de aandelen in een stichting gestopt zouden worden en Vitesse zelf grondig onderzoek zou doen naar beoogde eigenaren. Dat hebben ze bij de vorige groep van 5 niet gedaan en nu weer niet bij de lokale ondernemers.

Als je dat leest zie ik het somber in voor de Vitesse supports. Dat is dus ook het stukje vertrouwen wat dan mist.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
Agent47 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:22:
En over wie gaat het? :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verdraaide clickbait hier op GoT...

https://www.ajaxshowtime....guayaanse-spits-van-bahia

Uruguayaan van 21. Jeugdinternational. Geen heel indrukwekkende stats afgelopen seizoen bij Bahia, maar wie weet.

Kan ook zomaar zijn dat een buitenlandse journalist zich heeft vergist en Feyenoord bedoelde.

Geld vermoedelijk wat is vrijgekomen met vertrokken spelers en mogelijk een aanstaande transfer van Brobbey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

JanW schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:31:

Uruguayaan van 21. Jeugdinternational. Geen heel indrukwekkende stats afgelopen seizoen bij Bahia, maar wie weet.

Kan ook zomaar zijn dat een buitenlandse journalist zich heeft vergist en Feyenoord bedoelde.

Geld vermoedelijk wat is vrijgekomen met vertrokken spelers en mogelijk een aanstaande transfer van Brobbey.
Nee hoor,

https://1908.nl/artikelen...onlijk-rond-met-feyenoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
zaterdagmiddag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBv-5IAYbpIZmx2kXFriA3WPvKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOXoxbwGYM13zDjWmvrInyUg.jpg?f=fotoalbum_large
Bron

*Harribo mist het voetbal op tv*

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 11-07-2025 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:09:
zaterdagmiddag
[Afbeelding]
Bron

Ajax - Aarhus is helaas alleen te zien op Ziggo 2
Ben je niet in de gelegenheid af te reizen naar Hattem? Dan kun je de wedstrijd op televisie volgen. Het duel met Aarhus is te zien bij Ziggo Sport. Daarbij moeten we helaas wel vermelden dat het niet gaat om het open kanaal, maar het betaalkanaal Ziggo Sport 2.

Navraag bij de hoofdsponsor leert dat het vanwege het volle sportprogramma, met onder andere Wimbledon en MotoGP, niet is gelukt alle oefenwedstrijden van Ajax op het open kanaal van Ziggo te programmeren. Dat houdt in dat de wedstrijd tegen Aarhus alleen te volgen is voor Ziggoklanten met een Ziggo Sport Totaalpakket.

Het duel in Hattem begint om 15.00 uur. De uitzending op Ziggo Sport 2 begint vijf minuutjes daarvoor en eindigt kort na het laatste fluitsignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:31:

Ik geloof weinig van die L'Equippe geruchten.
Zo zou Ajax volgens hun ook nog met een keeper bezig zijn. Dus dan zouden we Pasveer, Jaros, Gorter, Fofana en Heerkens hebben? We zijn geen Chelsea met die 20 keepers toch zeker :+
https://www.voetbalprimeu...ar-24-jarige-doelman.html

Overigens zou Brugge 5m geboden hebben voor Forbs, wat geweigerd zou zijn.
Miljoen of 2 erbij, doorverkoop, en dan zie ik het wel gebeuren. Dan is zowat al het brandhout weg en kan Kroes gaan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:35:
[...]

Clubs moeten er nog uit komen. Hij ging vorig jaar voor 11 miljoen weg, waar zou Ajax dat geld ineens vandaan hebben getoverd?

Feyenoord was destijds ook akkoord met de speler..
5-6 miljoen van Kudus, flinke besparing salaris Henderson, 1.5m Rasmussen, 2m Hlynsson, waarschijnlijk Mannsverk nog weg... t zijn geen mega bedragen maar alles bij elkaar "zou het kunnen". Alleen zie ik het niet gebeuren zolang Brobbey/Weghorst/Akpom er nog lopen. Pas als 2 vd 3 weg zijn zie ik Ajax een nieuwe spits halen voor in de A-selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:50:
[...]

Ik heb echt geen idee of het nu definitief is of niet. De recente ontwikkelingen met de lokale ondernemers is op zich positief maar misschien ook too little too late?

Dat de brief 50 pagina's lang is zegt ook wel weer dat ze er goed over hebben nagedacht.
Toch verwacht ik dat ze het in een civiele zaak gewoon gaan winnen.
Ik denk dat ze in een civiele zaak juist kansloos zijn. Als een bezwaar bij de LC geen succes heeft dan geloof ik niet dat het nog goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:03:
[...]

Ik geloof weinig van die L'Equippe geruchten.
Zo zou Ajax volgens hun ook nog met een keeper bezig zijn. Dus dan zouden we Pasveer, Jaros, Gorter, Fofana en Heerkens hebben? We zijn geen Chelsea met die 20 keepers toch zeker :+
https://www.voetbalprimeu...ar-24-jarige-doelman.html
De bron heeft het over recent geinformeerd in de zoektocht naar concurrentie voor eerste keeper Pasveer.

Een gerucht wat waar kan zijn, maar inmiddels is ingehaald met het huren van Jaros.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Harribo schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:09:
zaterdagmiddag
[Afbeelding]
Bron

Thx. Dat het maar gauw augustus wordt en "we" weer voor het echie mogen. Van het vrouwenvoetbal krijg ik, sorry, echt de kriebels. Heb het geprobeerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
DutchOwnage schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:06:
[...]

Thx. Dat het maar gauw augustus wordt en "we" weer voor het echie mogen. Van het vrouwenvoetbal krijg ik, sorry, echt de kriebels. Heb het geprobeerd...
Ik leef met je mee
Ik heb het vrouwenvoetbal 2 minuten geprobeerd en wk clubs helemaal niet..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Ik zit hier echt te balen. Tillman naar Bayer voor 40 miljoen. In mijn ogen is Tillman meer waard. PSV zonder en met hem is vechten voor plek 4 of titelkandidaat.

Het liefst had ik hem nog een jaar bij ons gezien.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
ElPaco schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:42:
Ik zit hier echt te balen. Tillman naar Bayer voor 40 miljoen. In mijn ogen is Tillman meer waard. PSV zonder en met hem is vechten voor plek 4 of titelkandidaat.

Die periode dat ajax hoopte op de titel was toch ook beetje de periode dat tillman geblesseerd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Correct. Ik denk ook dat we de prime Tillman nog niet eens gezien hebben. Die wordt echt nog wel wat beter.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ach kom op: Saibari, Schouten, Veerman is toch een lekker middenveld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi. Dan wordt Feyenoord komend seizoen 1e, 2e en 3e tenzij Paixão verkocht wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Nu online
Megupe schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 11:10:
[...]

Die periode dat ajax hoopte op de titel was toch ook beetje de periode dat tillman geblesseerd was?
In mijn beleving was dat in ieder geval wel zo. Zodra Tillman terug was ging het niveau bij PSV weer omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo

Dat snap ik heel goed . Voor PSV is het een aderlating. Hij tikt een hoger niveau aan dan de rest vind ik.
Van de andere kant, 40 miljoen is een mooi bedrag.

De groten plukken de kleintjes en zo blijft elke club rond het niveau hangen waar hij zich bevindt. Tenzij het management prutst.

Ik ken het gevoel op een lager niveau bij fc Groningen.
Elke speler die daar een beetje beter kan voetballen dan de rest gaat snel weg.
Ik heb wel eens zitten denken... Als Groningen al die spelers van de afgelopen jaren vast kon houden, deden wij gewoon denk ik mee voor het kampioenschap. Enfin ik droom wel verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 11:11:
[...]

Ach kom op: Saibari, Schouten, Veerman is toch een lekker middenveld?
Voor de eredivisie maar Europees CL/EL... Mwah niet echt denk ik.
Saibari te laconiek, Veerman valt door de mand als het tempo en de druk omhoog gaat.
Schouten is al tijden uit vorm, dat vond ik wel eerder een topper.

Benieuwd wat Feyenoord dit seizoen gaat brengen, hebben volgens mij goede aankopen gedaan

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 12-07-2025 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous

Snap ik, de scouting met het bord op schoot zijn voor Feyenoord en PSV ook weinig hoopgevend. Veel geld voor op z’n best middelmatige spelers als Steijn en van Bommel.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
@Harribo

Zeker weten dat Feyenoord op ESPN komt? Ik kan er niks over terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
DutchOwnage schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 12:54:
@Harribo

Zeker weten dat Feyenoord op ESPN komt? Ik kan er niks over terugvinden.
Ik zie het nu ook niet. Dubieuze site dus.
Balen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax is gelukkig nog steeds Ajax, 22 minuten gevoetbald, 0 kansen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IiRWvu178qVrMjXI0BM8ikuP24A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0KuFrvL29BDWJtD5kGilQemM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hopelijk heeft Heitinga niet lang nodig om te realiseren dat dit middenveld bankvulling is en niet basiswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Mja Feyenoord 1-1 zonder Paixao en Hancko. Zonder iets gezien te hebben is het lastig oordelen. PSV won recent met 1-0 van ze dacht ik.

Trouwens best schandalig dat je 50 euro dient neer te leggen voor Feyenoord One voor 3 oefenpotjes in de voorbereiding...

[ Voor 32% gewijzigd door DutchOwnage op 12-07-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als je dit toch ziet dan moet er echt nog heel wat bij. Heitinga heeft nog heel wat te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
toolkist schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:35:
Als je dit toch ziet dan moet er echt nog heel wat bij. Heitinga heeft nog heel wat te doen.
Heitinga hadden ze nooit moeten nemen en dat zeg ik als Ajacied

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
CryptoNL schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:37:
[...]

Heitinga hadden ze nooit moeten nemen en dat zeg ik als Ajacied
Dat roept zo'n beetje elke Ajax fan maar goed, we hebben het er voorlopig maar mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
toolkist schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:40:
[...]

Dat roept zo'n beetje elke Ajax fan maar goed, we hebben het er voorlopig maar mee te doen.
Helaas wel maar gaat niet lang duren :)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 15:35:
Hopelijk heeft Heitinga niet lang nodig om te realiseren dat dit middenveld bankvulling is en niet basiswaardig.
Heitinga en dat middenveld zijn niet eens bankwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Echt elke bal naar Traoré is kansloos balverlies. En meneer loopt er als een zoutzak bij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kist
  • Nu online
CryptoNL schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:41:
[...]

Helaas wel maar gaat niet lang duren :)
Met deze selectie heb je een realistische coach nodig. Die hadden ze en hebben ze gratis en voor niets naar Porto laten vertrekken. Alle mensen die zeiden dat Ajax vorig jaar meer had moeten aanvallen zullen dit jaar wel zien hoe ontzettend gelijk Farioli had.

Met dit Ajax kan je de kkd niet eens winnen als je gaat aanvallen en proberen hoog druk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zo'n oefenpotje zegt mij weinig. Volgens mij is het gewoon een zomermiddag training , beetje lekker bewegen. Geloof niet dat ze er allemaal nu vol voor gaan. Kan je weinig van zeggen zo

Enige punt van kritiek : die linksback in de tweede helft. Doet veel verkeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-07-2025 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:50:
Zo'n oefenpotje zegt mij weinig. Volgens mij is het gewoon een zomermiddag training , beetje lekker bewegen. Geloof niet dat ze er allemaal nu vol voor gaan. Kan je weinig van zeggen zo

Enige punt van kritiek : die linksback in de tweede helft. Doet veel verkeerd.
Het zegt qua resultaat niks, maar qua spelwijze wel.
Met z'n allen stil staan zodat de verdediging geen bal kwijt kan, en als er dan ruimte is de bal niet durven/kunnen geven (hoi Klaassen).. Vergeet niet dat de competitie over 3 weken alweer begint.
Pagina: 1 ... 5 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken