Verwijderd schreef op maandag 7 juli 2025 @ 16:12:
[...]
Malacia kwam tot ruim 600 minuten in zijn eerste 10 wedstrijden. Vanaf het moment dat Dest fit geraakte was Bosz uitgewisseld.
Of Malacia weer op niveau komt kan je pas beoordelen na een seizoensvoorbereiding met veel speeltijd.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, dus mogelijk dat iemand anders hier al verder op ingehaakt heeft maar.
- wil ik hem op basis van wat hij liet zijn bij PSV? Nope
- wil ik hem NIET omdat hij weggegaan is? Interesseert me HELEMAAL niets. Er zijn uitzonderingen, als Berghuis na een jaar terug naar Feyenoord gewild had, had ik daar wel iets van gevonden, maar kwaliteit boven sentiment wat mij betreft. Hoewel het dus absoluut wel kan meespelen.
- Ik vind bovenstaande post heel interessant, je zou hem op de gok, kunnen kopen voor 1-2 seizoenen en verhuren voor half jaartje en kijken waar je staat. Als hij in de buurt van zijn vorm kan komen van voor hij naar man u ging, kan je hem er prima bij hebben. Maar prijs en zijn salaris eisen maken hierbij een hoop uit. Ben bang dat hij zelf vind dat hij nog erg goed is en dus een hoop geld hoort te verdienen....
Vind het wel fijn dat 'we' niet per definitie meer in deze vijver vissen. Dus ja liever een jonge getalenteerd speler waar je dan nog hoop mee kan verdienen dan gok nemen op iemand met een zware blessure die mogelijk nooit meer dat oude niveau gaat aantikken.
Maar goed in de gaten houden, je kan natuurlijk ook prima een kleinere club de gok laten nemen en dan later toeslaan als hij weer beter gaat voetballen, maar dan betaal je weer meer geld
Ieder nadeel enzo

---------------
Mijnands naar psv snap ik ook wel. Geen wereld talent in mijn ogen, maar goede all round speler, handig om erbij te hebben. Wellicht mooie achtervang voor Til en jonge speler die mogelijk nog wel stapje hoger kan!
[
Voor 6% gewijzigd door
Sagat op 08-07-2025 10:59
]