[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Och ik ga niet eens moeite doen om een nieuw BAM-plaatje voor dit seizoen te maken. Ik geloof er helemaal niet in dat Ajax ergens om mee gaat doen.

CL wordt drama, competitie idem. Heitinga is vast een aardige vent, maar met alles wat hij verteld had ik ook wel kunnen bedenken.

Maar ik laat me graag verrassen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:58:
[...]

Het zegt qua resultaat niks, maar qua spelwijze wel.
Met z'n allen stil staan zodat de verdediging geen bal kwijt kan, en als er dan ruimte is de bal niet durven/kunnen geven (hoi Klaassen).. Vergeet niet dat de competitie over 3 weken alweer begint.
Hij wilde toch zo 'intens' spelen? Straalt dat er nog niet van af dan? oOo

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Intense ontspanning.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:20
Harribo schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:50:
Zo'n oefenpotje zegt mij weinig. Volgens mij is het gewoon een zomermiddag training , beetje lekker bewegen. Geloof niet dat ze er allemaal nu vol voor gaan. Kan je weinig van zeggen zo

Enige punt van kritiek : die linksback in de tweede helft. Doet veel verkeerd.
Heeft Ajax Feyenoord en psv afgetroefd met Salah eddine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 13 juli 2025 @ 00:08:
[...]

Hij wilde toch zo 'intens' spelen? Straalt dat er nog niet van af dan? oOo
Intens saai ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Quad schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 17:03:
Och ik ga niet eens moeite doen om een nieuw BAM-plaatje voor dit seizoen te maken. Ik geloof er helemaal niet in dat Ajax ergens om mee gaat doen.

CL wordt drama, competitie idem. Heitinga is vast een aardige vent, maar met alles wat hij verteld had ik ook wel kunnen bedenken.

Maar ik laat me graag verrassen.
Er zijn bar weinig tekenen dat Ajax ook maar ergens mee gaat doen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ach, die oefenwedstrijden zeggen toch niks. Clubs zijn amper compleet. Slot verloor met Feyenoord ook ooit met 0-4 ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

D-e-n schreef op zondag 13 juli 2025 @ 12:41:
Ach, die oefenwedstrijden zeggen toch niks. Clubs zijn amper compleet. Slot verloor met Feyenoord ook ooit met 0-4 ofzo?
0-7 inderdaad. En toen werden we kampioen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Zo wij zijn van Ivanušec af, in ieder geval voor een jaar.
Die liep me een partij met de ziel onder de arm..

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Timber heeft geen interesse om zijn contract te verlengen bij Feyenoord. Ze zullen hem dus deze zomer moeten verkopen willen ze er nog wat aan verdienen, gezien zijn verbintenis komende zomer afloopt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 13 juli 2025 @ 12:41:
Een wedstrijd op zich niet. Maar met een (veel) slechtere trainer dan Farioli en tot nu toe nog geen versterkingen in de selectie op een gehuurde keeper na (en waarschijnlijk een vleugelspeler) is het toch ook niet reeel om ook maar iets te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gynnad schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:02:
Timber heeft geen interesse om zijn contract te verlengen bij Feyenoord. Ze zullen hem dus deze zomer moeten verkopen willen ze er nog wat aan verdienen, gezien zijn verbintenis komende zomer afloopt.
Ook die zag men al aankomen. Zelfde geval als Hartman maar dat mag je hier niet zeggen. Dit is al nummer 2 die ondanks lang blessureleed niet bijtekent.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:44:
[...]

Ook die zag men al aankomen. Zelfde geval als Hartman maar dat mag je hier niet zeggen. Dit is al nummer 2 die ondanks lang blessureleed niet bijtekent.
Je mag dat uiteraard best vinden. Maar denken dat een speler gewoon naar even bijtekent terwijl transfervrij zijn inhoudt dat ie een enorme zak geld extra opstrijkt is... naief
Of wellicht heeft Feyenoord helemaal niet zo'n interessant voorstel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:35:
[...]

Een wedstrijd op zich niet. Maar met een (veel) slechtere trainer dan Farioli en tot nu toe nog geen versterkingen in de selectie op een gehuurde keeper na (en waarschijnlijk een vleugelspeler) is het toch ook niet reeel om ook maar iets te verwachten?
Hetgeen anders is dat de concurrentie ook niet echt sterker is geworden ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

[...]

Dat zaakwaarnemerskantoor zit hier behoorlijk te stoken.. die willen cashen deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:40:
[...]

Dat zaakwaarnemerskantoor zit hier behoorlijk te stoken.. die willen cashen deze zomer.
Maar waarom is dat stoken, dat is toch gewoon zakelijk, ook voor de speler? Dat is net als dat er steeds geroepen wordt dat PSV achter elke speler aan gaat die in de belangstelling staat van Feyenoord. Zaakwaarnemer verspreiden die geruchten om het onderste uit de kan te krijgen, dat is toch logisch? Clubs doen het ook nog wel eens om de prijs wat op te voeren voor de ander. We/supporters kunnen wel heel naïef denken dat spelers clubliefde hebben en dat clubs het beste met spelers voor hebben maar uiteindelijk zijn het bedrijven. Als ik volgend jaar een beter betaalde baan kan krijgen door nu niet bij te tekenen doe ik dat ook.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
LoneRanger schreef op zondag 13 juli 2025 @ 18:20:
[...]
Als ik volgend jaar een beter betaalde baan kan krijgen door nu niet bij te tekenen doe ik dat ook.
Voor mij geldt dat zeker niet. Ik stap niet over vanwege geld. Want redelijkerwijs kan ik doen wat ik nu ook al doe. Het beperken van je behoefte aan geld draagt echt veel meer bij aan je geluk ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:57
ephymerous schreef op zondag 13 juli 2025 @ 19:43:
[...]

Voor mij geldt dat zeker niet. Ik stap niet over vanwege geld. Want redelijkerwijs kan ik doen wat ik nu ook al doe. Het beperken van je behoefte aan geld draagt echt veel meer bij aan je geluk ;)
In grondbeginsel eens. Maar een voetballer moet wel in korte tijd zijn geld bij elkaar krijgen. De meeste kunnen niet veel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Wat betreft Timber valt het mij toch een beetje rauw op m'n dak, ik.zag deze niet direct aankomen. Snap heus dat jongens als Hartman en in meerdere mate Timber stappen willen zetten, maar speel dan eerst nog een seizoentje constant basis bij Feyenoord na een hele lange revalidatie.

Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze enigzins gek worden gemaakt door slimme zaakwaarnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Kist schreef op zondag 13 juli 2025 @ 19:50:
[...]

In grondbeginsel eens. Maar een voetballer moet wel in korte tijd zijn geld bij elkaar krijgen. De meeste kunnen niet veel anders.
Vroegah begonnen ze een sigarenzaak na hun profcarrière, moet je nu niet meer mee aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Kist schreef op zondag 13 juli 2025 @ 19:50:
[...]

Dat wordt gezegd ja maar ik betwijfel dat. Tja als je je jet-set leventje tot je 85e wilt volhouden… is er wat mis met daarna een gewone baan? Met het inkomen dat een speler heeft bij Ajax hoef je overigens nooit meer te werken hoor. Zorg dat je een huis en passief inkomen hebt…

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
ephymerous schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:02:
[...]

Dat wordt gezegd ja maar ik betwijfel dat. Tja als je je jet-set leventje tot je 85e wilt volhouden… is er wat mis met daarna een gewone baan? Met het inkomen dat een speler heeft bij Ajax hoef je overigens nooit meer te werken hoor. Zorg dat je een huis en passief inkomen hebt…
Zat voetballers die na hun carrière snel door hun geld heen waren ja. Als je eenmaal gewend bent aan een bepaalde levensstijl.. Zo'n Babel is nooit de beste voetballer geweest maar heeft het dan wel weer slim aangepakt met de centen die hij verdiend heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
DutchOwnage schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:29:
[...]

Vroegah begonnen ze een sigarenzaak na hun profcarrière, moet je nu niet meer mee aankomen :+
Tegenwoordig zitten ze in de cokehandel, jwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:31
JEightyFive schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:06:
[...]

Zat voetballers die na hun carrière snel door hun geld heen waren ja. Als je eenmaal gewend bent aan een bepaalde levensstijl.. Zo'n Babel is nooit de beste voetballer geweest maar heeft het dan wel weer slim aangepakt met de centen die hij verdiend heeft.
Slim zou je het kunnen noemen. Ethisch en moreel juist waarschijnlijk niet.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Malfunctions schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:12:
[...]

Dat is een andere discussie ja, maar laten we die hier niet voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo heeft Ramon Zomer een sportwinkel bij ons in het dorp na z'n carrière overgenomen en uitgebouwd tot een stabiele zaak.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Chrisjuh_15 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:40:
[...]

Het zou voor heel veel spelers een stuk beter zijn als zaakwaarnemers een vast bedrag per jaar mogen verdienen aan hun spelers ipv meecashen bij een transfer.

Dan is een transfer minder interessant en een lange carrière juist veel meer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Player1S schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Het zou voor heel veel spelers een stuk beter zijn als zaakwaarnemers een vast bedrag per jaar mogen verdienen aan hun spelers ipv meecashen bij een transfer.

Dan is een transfer minder interessant en een lange carrière juist veel meer.
Ik kan er niet teveel overzeggen (helaas) maar er zijn ook zaakwaarnemers (en andere mensen die spelers helpen) die heel scherp letten op het leven van de voetballer na het voetbal en zorgen dat er genoeg geld opzij is gezet. Het zijn niet alleen maar geldwolven, en vergeet ook niet dat sommige voetballers ook niet de verstandigste zijn. Wat op zich niet gek is op jonge leeftijd maar als je niet geadviseerd wil worden (of liever voor het nu ipv de toekomst kiest) houdt het natuurlijk ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
Malfunctions schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:12:
[...]

Ryan Babel niet etisch of moreel juist? Hij heeft iets van 35 pandjes en wat bedrijfjes waar hij mede-eigenaar van is, hoe is dat niet etisch? 8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:31
offtopic:
@KillaZ Dat is voor in een ander topic. Laten we het erop houden dat bij belastingontwijking promoot en dat er verschillende meningen bestaan over hoe Babel zich als huisjesmelker gedraagt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 13 juli 2025 @ 18:20:
[...]

Maar waarom is dat stoken, dat is toch gewoon zakelijk, ook voor de speler? Dat is net als dat er steeds geroepen wordt dat PSV achter elke speler aan gaat die in de belangstelling staat van Feyenoord. Zaakwaarnemer verspreiden die geruchten om het onderste uit de kan te krijgen, dat is toch logisch? Clubs doen het ook nog wel eens om de prijs wat op te voeren voor de ander. We/supporters kunnen wel heel naïef denken dat spelers clubliefde hebben en dat clubs het beste met spelers voor hebben maar uiteindelijk zijn het bedrijven. Als ik volgend jaar een beter betaalde baan kan krijgen door nu niet bij te tekenen doe ik dat ook.
Dat laatste vooral, je wordt voor een grotere groep clubs interesant omdat ze in beginsel niet hoeven te onderhandelen met een club en een speler maar enkel met de speler. Waar dan de transfersom deels naar de speler kan gaan ( dan wel tekengeld of een hoger salaris ) en wordt dat niet afgeroomd door de verkopende club en opeens heb je twee partijen die beter af zijn terwijl er één verliezer in het verhaal is.

Daarnaast vraag ik me wel af waarom Feyenoord met regelmaat voor contracten kiest met een looptijd van vier jaar ( Timber, Zerrouki & Smal, nu ook Steijn en Valente ), dit terwijl de norm bij concurenten ( PSV / Ajax ) vijf jaar is. Je zet je daarmee ook al in een positie dat je na maximaal 2 jaar 'moet' gaan verkopen ( of verlengen ) terwijl een speler soms een jaar aanpassingstijd heeft en dan één jaar op niveau in het elftal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Het is lastig oordelen zolang we niet weten wat de details van een verlenging zouden zijn. Is dat met hetzelfde loon of sterk verbeterd? Als hij zich voor minimale verbetering een stuk langer moest vastleggen dan snap ik dat het niet aantrekkelijk is. Je zit dan toch weer meer vast en je weet dat hij in principe wel een stap wil gaan maken binnen korte termijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ook niet als je ervoor kan zorgen dat je partner/kinderen/weetikveel wie daardoor een (financieel) onbezorgd leven kunnen leiden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

https://www.voetbalprimeu...tigt-absentie-paix-o.html

En onze vloek zet gewoon voort. Paixao geblesseerd tot in ieder geval wedstrijd 2 in de competitie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
[...]

Niet meer opstellen en afzonderen van de rest van de selectie. Ondankbaar mannetje.

Lekker ook dat Paixao nu geblesserd is. Gaat weer lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Maar jij bent geen jonge ambitieuze twintiger die aan het begin van z'n carrière staat en ongetwijfeld op veel shortlisten staat. Mijn laatste zin wat was onhandig wat dat betreft, had natuurlijk jij in zijn situatie moeten zijn en niet perse jij want er is altijd een uitzondering. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Agent47 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:37:
https://www.voetbalprimeu...tigt-absentie-paix-o.html

En onze vloek zet gewoon voort. Paixao geblesseerd tot in ieder geval wedstrijd 2 in de competitie
Ideaal toch? Nu blijft ie wel. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:19:
[...]

Ook niet als je ervoor kan zorgen dat je partner/kinderen/weetikveel wie daardoor een (financieel) onbezorgd leven kunnen leiden?
Nah dan moet ik wel zo absurt veel meer gaan verdienen… ik denk dat mijn kinderen meer waarde hechten aan een vader die wat vaker thuis is en dingen met ze onderneemt. Werken kunnen ze tzt zelf ook wel ;)
JEightyFive schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:06:
[...]

Daar heb ik dan weer geen medelijden mee. Het is vooral erg dom en onverantwoordelijk. Babel is inderdaad een noemenswaardige uitzondering. Er zullen er wel meer zijn toch? :)

[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 14-07-2025 19:08 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Over blijven gesproken, is er al iets bekend over Luuk de Jong?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08
Quad schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:07:
Die vertrekt gewoon, psv gaat Plea (32 jaar) halen van gladbach.. had liever een jongere spits gezien als echte concurrent voor Pepi. Maar misschien valt het mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 14-07-2025 20:30 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:27:
[...]

Die vertrekt gewoon, psv gaat Plea (32 jaar) halen van gladbach.. had liever een jongere spits gezien als echte concurrent voor Pepi. Maar misschien valt het mee.
Die zal ook geen misselijk salaris krijgen.
Krijg langzaamaan een beetje flashbacks naar Ajax 2 jaar geleden ;)

En Bakayoko stukken goedkoper weg dan Lang, wie had dat vorig jaar gedacht nadat Bakayoko 55m op had kunnen leveren als ie ja had gezegd tegen de zandbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik heb het al gezien. Psv is de enige die echt meteen goed doorpakt. Die worden fluitend kampioen weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:08:
Ik heb het al gezien. Psv is de enige die echt meteen goed doorpakt. Die worden fluitend kampioen weer.
Ik moet het nog maar eens zien. Van Bommel blijft maar afwachten en vind ik zeker minder dan Lang, die Spanjaard heeft nog geen 20 competitiewedstrijden gespeeld in het 1e, van Pepi is het maar afwachten hoe die terugkomt na z'n zware blessure en Tilman kwijt is gewoon echt een aderlating voor PSV die vervangen ze niet even.
Als je zoveel spelers moet vervangen is er altijd een (groot) risico dat er een aantal transfers niet zo slagen als vantevoren gedacht/gehoopt. Dat heeft Ajax wel laten zien 2 jaar terug. Maar hopelijk voor PSV (en waarschijnlijk) zal het niet zo bagger gaan als bij Ajax toen ;)

Voorlopig is Feyenoord Hancko, Paixao en Timber nog niet kwijt, blijven die dan heb je echt geen mindere selectie staan.
Dat er bij Ajax nog wel ff wat moet gebeuren voor die aan meedoen om het kampioenschap mogen denken is wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
toolkist schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:05:
[...]

Die zal ook geen misselijk salaris krijgen.
Krijg langzaamaan een beetje flashbacks naar Ajax 2 jaar geleden ;)

En Bakayoko stukken goedkoper weg dan Lang, wie had dat vorig jaar gedacht nadat Bakayoko 55m op had kunnen leveren als ie ja had gezegd tegen de zandbak...
Bakayoko had nog maar een 1 jarig contract en heeft het afgelopen jaar helemaal niks gepresenteerd. 18 mil + 4mil aan bonussen. Meer dan prima deal voor de bakayoko van afgelopen seizoen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 14 juli 2025 @ 23:07:
[...]

Bakayoko had nog maar een 1 jarig contract en heeft het afgelopen jaar helemaal niks gepresenteerd. 18 mil + 4mil aan bonussen. Meer dan prima deal voor de bakayoko van afgelopen seizoen.
18m voor een 1jarig contract is zeker niet verkeerd nee. Maar 't ging me erom dat de verwachtingen 1-2 jaar geleden toch heel anders waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
Porte heeft schijnbaar de fooienpot van het personeelsrestaurant omgekeerd en biedt wel 15m voor Taylor.

Vind wel een zeer laag bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Megupe schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 06:43:
Porte heeft schijnbaar de fooienpot van het personeelsrestaurant omgekeerd en biedt wel 15m voor Taylor.

Ik zou het heel snel aannemen, ik heb nooit iets gezien in Taylor.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 06:52:
[...]

Je gaat het pas zien als je het door hebt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Megupe schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 06:43:

Haha daar mogen ze zijn schoenen voor hebben :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 06:52:
[...]

Tis geen geweldenaar ofzo, maar 15 is wel erg weinig. 25 lijkt me een stuk reëler.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 07:55:
[...]

Tis geen geweldenaar ofzo, maar 15 is wel erg weinig. 25 lijkt me een stuk reëler.
Als Van Bommel 16 miljoen waard is, dan is iets in de range 25-30 miljoen zeker niet onredelijk voor Taylor. 15 miljoen is in ieder geval een aanfluiting van een bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Kist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 07:58:
[...]

Als Van Bommel 16 miljoen waard is, dan is iets in de range 25-30 miljoen zeker niet onredelijk voor Taylor. 15 miljoen is in ieder geval een aanfluiting van een bod.
Precies, afgelopen seizoen gewoon een goed seizoen gedraaid, wat mij betreft mag Taylor nog wel een seizoen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Paixao eruit voor de kwalificatie. Dan moet je het dus doen met Sauer, Ueda en Moussa in de voorhoede.
Ppfff dat wordt billen knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Russel88 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:13:
Paixao eruit voor de kwalificatie. Dan moet je het dus doen met Sauer, Ueda en Moussa in de voorhoede.
Ppfff dat wordt billen knijpen.
En Valente mogelijk en die Diarra en wellicht nog Sliti en die knul van 16 voor een invalbeurtje. Belangrijkste is dat er een spits komt lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
D-e-n schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:14:
[...]

En Valente mogelijk en die Diarra en wellicht nog Sliti en die knul van 16 voor een invalbeurtje. Belangrijkste is dat er een spits komt lijkt me?
Een CL waardige spits zou een groot verschil maken idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Als Steijn 10 miljoen waard is, is 15 miljoen wel weer een keurig bedrag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Haat/liefde verhouding met Taylor, al was hij afgelopen seizoen wel een van de betere spelers, zo niet de beste. Dan is 15 miljoen wel aan de karige kant ja voor een van je belangrijkste spelers als je kijkt wat Ajax doorgaans verdient aan transfers.
Nu zegt hij zelf niet zomaar weg te willen, maar dat soort praatjes hebben we vaker gehoord dus dat neem ik met een flinke korrel zout.

Het kan trouwens verkeren. 2 jaar geleden riep iedereen dat Ajax de verkeerde Kroaat had gehaald (Sutalo ipv Ivanusec) en kijk nu eens. Kennelijk heeft die gekke Mislintat dat dan weer wel goed gezien (of stond hij al ergens op een lijstje?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:56:
Het kan trouwens verkeren. 2 jaar geleden riep iedereen dat Ajax de verkeerde Kroaat had gehaald (Sutalo ipv Ivanusec) en kijk nu eens. Kennelijk heeft die gekke Mislintat dat dan weer wel goed gezien (of stond hij al ergens op een lijstje?).
Dat Sutalo gewoon een prima speler is was van tevoren ook al bekend, was al international voor Kroatië.
Mislintat heeft hoogstens teveel betaald voor hem, 20m+ betalen is voor een NL club gewoon achterlijk en ik hoop dat dat (inflatie daargelaten) nooit meer gaat gebeuren bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kan nooit lang duren voordat die clowns van de T weer een stukje schrijven over hoe Farioli bewust zijn kennis van de financiële situatie probeert te gebruiken om de sterkhouders van Ajax voor weinig mee te nemen. Of denk ik nu te cynisch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:07:
Kan nooit lang duren voordat die clowns van de T weer een stukje schrijven over hoe Farioli bewust zijn kennis van de financiële situatie probeert te gebruiken om de sterkhouders van Ajax voor weinig mee te nemen. Of denk ik nu te cynisch? ;)
Cynisch? Reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Behalve dat Ajax niet per se hoeft te verkopen, althans niet Taylor/Hato. Alleen de groot verdieners die niet meer mee mogen trainen. Voor 15 miljoen gaat hij echt niet weg, minimaal 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:07:
[...]

Dat Sutalo gewoon een prima speler is was van tevoren ook al bekend, was al international voor Kroatië.
Mislintat heeft hoogstens teveel betaald voor hem, 20m+ betalen is voor een NL club gewoon achterlijk en ik hoop dat dat (inflatie daargelaten) nooit meer gaat gebeuren bij Ajax.
Als Sutalo goed blijft presteren haal je dat er wel weer uit, hij staat er kennelijk goed op in het buitenland. Al blijft het enorm veel geld voor een Nederlandse club ja.
Bergwijn en (inflatie meegerekend) Sulejmani waren pas echt grote miskopen. 16 miljoen destijds was ook compleet van de pot gerukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:12
Bombvis schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:43:
[...]

Als Steijn 10 miljoen waard is, is 15 miljoen wel weer een keurig bedrag :Y)
Dat kun je niet zo vergelijken. Steijn heft in december zijn aflopende contract verlengd met de afspraak dat Twente zou meewerken aan een transfer. Taylor ligt nog gewoon twee jaar vast.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
[...]

Het "probleem" lijkt me hier de club die hem wil hebben. Als er een PL club komt kom je al snel op bedragen boven de 20 miljoen, zie Milambo. Maar Porto betaalt die bedragen niet zo snel lijkt me.

Hetzelfde bij Paixao en Marseille overigens

Edit: lijkt me ook voor beide spelers niet zo'n ideale stap

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 15-07-2025 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
https://www.nu.nl/voetbal...zier-aan-hem-beleven.html

Nou, hèhè, nu durf ik het (eindelijk) wel te geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trouwens, ben ik de enige die liever heeft dat Forbs blijft en Traoré vertrekt, dan andersom?
Van mij hoeft Forbs sowieso niet per se weg, met zijn snelheid brengt ie een kwaliteit die Ajax verder niet echt heeft in de selectie. Als ie, net als Conceicao eerder, meer rust en overzicht krijgt dan ben ik ervan overtuigd dat hij echt nog wel van waarde kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:53:
Trouwens, ben ik de enige die liever heeft dat Forbs blijft en Traoré vertrekt, dan andersom?
Van mij hoeft Forbs sowieso niet per se weg, met zijn snelheid brengt ie een kwaliteit die Ajax verder niet echt heeft in de selectie. Als ie, net als Conceicao eerder, meer rust en overzicht krijgt dan ben ik ervan overtuigd dat hij echt nog wel van waarde kan zijn.
Beide spelers erg onvoorspelbaar, en beide hebben soms goede momenten.
Vind ze lastig te plaatsen, als het salaris meevalt niet erg om beide erbij te hebben.
Al heb ik soms het idee dat Traore in een westrijd nogal demonstratief aan het muiten is, dat spreekt in zijn nadeel.

NB: Moro nu eindelijk binnen, hoop dat we er inderdaad plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:45:
[...]

Het "probleem" lijkt me hier de club die hem wil hebben. Als er een PL club komt kom je al snel op bedragen boven de 20 miljoen, zie Milambo. Maar Porto betaalt die bedragen niet zo snel lijkt me.

Hetzelfde bij Paixao en Marseille overigens

Edit: lijkt me ook voor beide spelers niet zo'n ideale stap
Benfica heeft toch net Kokcu verkocht? Wie weet dat ze zich nu ook bij Ajax gaan melden ;)
Porto staat er inderdaad niet om bekend om flinke transfersommen te betalen, maar wie weet. Eens moet de eerste keer zijn. En of het de ideale stap is, geen idee. Top Serie A, waar ook veel interesse zou zijn, zie ik Taylor nog niet direct doen. Premier League idem.
Dan is Portugal wel een mooi land om eens 2 jaar aan voetballen in het buitenland te wennen. Kun je daarna altijd nog de stap naar de Premier League maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:57:
[...]

Benfica heeft toch net Kokcu verkocht? Wie weet dat ze zich nu ook bij Ajax gaan melden ;)
Porto staat er inderdaad niet om bekend om flinke transfersommen te betalen, maar wie weet. Eens moet de eerste keer zijn. En of het de ideale stap is, geen idee. Top Serie A, waar ook veel interesse zou zijn, zie ik Taylor nog niet direct doen. Premier League idem.
Dan is Portugal wel een mooi land om eens 2 jaar aan voetballen in het buitenland te wennen. Kun je daarna altijd nog de stap naar de Premier League maken.
Toch denk ik dat we als Nederland verkeerd bezig zijn om onze betere spelers aan onze concurrent op de Europese ranglijst te verkopen voor een appel en een ei.
Die Portugezen verkopen zelf regelmatig voor krankzinnige bedragen, laat ze maar lekker lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
JEightyFive schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:59:
[...]

Toch denk ik dat we als Nederland verkeerd bezig zijn om onze betere spelers aan onze concurrent op de Europese ranglijst te verkopen voor een appel en een ei.
Die Portugezen verkopen zelf regelmatig voor krankzinnige bedragen, laat ze maar lekker lappen.
Ajax heeft aangegeven minimaal 35 miljoen te willen voor Taylor, dus die gaat niet naar Portugal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSMcmGhnQ7tb8OePr8PG5EMVYRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xk90jnNYVciIbQQswDRV9MO2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:48
Die logo's en sponsors op het shirt konden niet nog wat groter? Allemachtig zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Quad schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:07:
Naar het schijnt wil Luuk wel met 2 jaar verlengen, maar wil PSV niet beter dan 1 jaar bieden. Dan snap ik wel dat het zo lang duurt. Ontzettend krenterig van PSV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvallend dat het transferbedrag niet genoemd wordt op Ajax.nl. Dat lijkt een indicatie dat het bedrag fors lager ligt dan de bedragen die circuleren in diverse media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:20
Lt. Big Mack schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:01:
[...]

Naar het schijnt wil Luuk wel met 2 jaar verlengen, maar wil PSV niet beter dan 1 jaar bieden. Dan snap ik wel dat het zo lang duurt. Ontzettend krenterig van PSV..
Kan me voorstellen dat Pepi uiteindelijk ook wel wat wil laten zien. Is een goede spits met veel potentie. Met Luuk als aanvoerder erbij mag hij nog 2 jaar op de bank zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:21:
[...]

Kan me voorstellen dat Pepi uiteindelijk ook wel wat wil laten zien. Is een goede spits met veel potentie. Met Luuk als aanvoerder erbij mag hij nog 2 jaar op de bank zitten.
Die zou lijkt me toch gewoon aanvoerder op de bank worden. Pepi ga je ook niet 1 jaar op de bank zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lt. Big Mack schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:01:
[...]

Naja of ze zien een oudere speler vooral als risico. Veel geld, weinig speeltijd en dus een laag rendement. Als hij geblesseerd raakt is het helemaal prijziger.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:20
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Die zou lijkt me toch gewoon aanvoerder op de bank worden. Pepi ga je ook niet 1 jaar op de bank zetten
Ik ken hem niet goed genoeg, maar ik denk dat Luuk zich gewoon als eerste spits en aanvoerder van PSV ziet. Misschien niet onterecht, maar je komt op een punt dat je moet door selecteren. Pepi verhuren aan Feyenoord is natuurlijk ook een optie. Die maakt gehakt van Ueda en schiet ons naar de groepsfase CL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Dit idd, aanvoerderschap is niet 1 op 1 gelinkt aan 1e spits. Pepi moet nu gewoon constant basis, anders is dat echt kapitaal vernietiging.

Wat betreft oudere speler als risico zien, ze hebben nog niet zo lang geleden Perisic ook met 2 jaar verlengd en die is zelfs nog ietsje ouder. Dus vanuit die optiek zou dat wel scheef zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-09 13:35
Lt. Big Mack schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:26:
[...]

Dit idd, aanvoerderschap is niet 1 op 1 gelinkt aan 1e spits. Pepi moet nu gewoon constant basis, anders is dat echt kapitaal vernietiging.

Wat betreft oudere speler als risico zien, ze hebben nog niet zo lang geleden Perisic ook met 2 jaar verlengd en die is zelfs nog ietsje ouder. Dus vanuit die optiek zou dat wel scheef zijn.
Leeftijd is maar één van de factoren, maar dat is niet het hele plaatje natuurlijk. Ze doen allerlei tests om conditie, snelheid, herstelvermogen, etc goed in te kunnen schatten. En ze zien de prestaties op het veld ook.

Perisic levert een unieke atletische prestatie, qua zorg voor zijn lichaam (en genen) is dat bijna op het niveau van Ronaldo. Dat ze bij Luuk daarentegen twijfels hebben, zou ik niet gek vinden. Los daarvan weet ik niet of het gerucht dat hij alleen voor 2 jaar wil blijven , wel waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:36:
[...]

Naja of ze zien een oudere speler vooral als risico. Veel geld, weinig speeltijd en dus een laag rendement. Als hij geblesseerd raakt is het helemaal prijziger.
En dus halen ze een andere oudere speler, die uiteindelijk met die transfersom en tekengeld erbij waarschijnlijk minimaal even duur is als de Jong een jaar extra geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Lt. Big Mack schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:26:
[...]

Pepi had voor zijn blessure natuurlijk ook meer dan prima cijfers waardoor hij potentieel al de Jong voorbij zou zijn gegaan indien hij fit was gebleven ( alsin eerste keuze ). Dat de Jong daarna de enige echte beschikbare spits was in de selectie en daardoor minder rust kon krijgen zal een factor zijn geweest.
Leeftijd vergelijkbaar maar daar houdt het wel mee op, daarnaast moet je er natuurlijk ook uit kunnen komen met betrekking tot het aanbod. Als er al communicatie was over een minimale vergoeding en de club zich daar niet twee jaar aan wil commiteren dan houdt het bijvoorbeeld ook al sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
https://www.vi.nl/nieuws/...ord-met-club-brugge-nabij

8 a 9 miljoen voor Forbs, als het doorgaat. Verkopen lijkt Kroes inmiddels wel te kunnen, nu nog kijken of ie ook creatief kan inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:53:

8 a 9 miljoen voor Forbs, als het doorgaat. Verkopen lijkt Kroes inmiddels wel te kunnen, nu nog kijken of ie ook creatief kan inkopen
Wat een sukkels bij Brugge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:03:
[...]

Wat een sukkels bij Brugge
Dat dachten we bij Porto met Conceicao ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:58:
[...]

Dat dachten we bij Porto met Conceicao ook...
Misschien spelen ze countervoetbal bij Brugge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou kunnen.. Ze hebben op zich prima scouts bij Brugge, die verkopen regelmatig spelers voor flinke bedragen. Die zullen iets zien wat wij nog niet gezien hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:27:
Zou kunnen.. Ze hebben op zich prima scouts bij Brugge, die verkopen regelmatig spelers voor flinke bedragen. Die zullen iets zien wat wij nog niet gezien hebben ;)
Ik denk sowieso dat er meer in Forbs zit dan Ajax eruit gekregen heeft. Deed het in de voorbereiding vorig jaar redelijk. Denk ook maar zo, hij was een jeugdspeler die ineens bij een nieuwe club in het slechtste Ajax ooit, waar strijd en chaos was in elke laag van de club, verschil gemaakt moest worden. Dan kan je ook bijna niet slagen. Heck zelfs Henderson dacht in zijn eerste half jaar, met al zijn ervaring, waar ben ik beland.

In die omstandigheden waren zijn statistieken vergelijkbaar met die van Godts afgelopen seizoen.

Overduidelijk niet klaar voor een echt grote competitie en niet een speler die in de toekomst voor een gouden ball gaat. Maar er zit echt wel meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Paixao persoonlijk rond met Marseille.

Man man man t wordt echt niks dit seizoen zo. Dennis is weer op vakantie ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:26:

Man man man t wordt echt niks dit seizoen zo. Dennis is weer op vakantie ook volgens mij.
Zolang ze niet genoeg bieden is er niks aan de hand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online

Nog 10 maanden en dan zijn jullie de kampioen https://www.pzc.nl/video/...zijn-wij-kampioen-1430906 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:40:
[...]

Zolang ze niet genoeg bieden is er niks aan de hand toch?
We gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88

Het is wat hè. We hebben een spits, een linksback en een linker centrale verdediger nodig als niemand meer weggaat.
Over een klein aantal weken begint de voorronde al, waarom hebben we nog geen spits?
Is het geld op?
Het plan was toch om de selectie veel eerder in orde te hebben zodat we in het begin geen punten verspelen. We hebben nu ook een mega belangrijke kwalificatie.
We hebben de CL echt hard nodig. Ook om onze reputatie te verhogen. De verkeerde clubs shoppen bij ons. We verkopen spelers consequent voor een lagere prijs dan Ajax en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Russel88 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 08:00:
[...]

Het is wat hè. We hebben een spits, een linksback en een linker centrale verdediger nodig als niemand meer weggaat.
Over een klein aantal weken begint de voorronde al, waarom hebben we nog geen spits?
Is het geld op?
Het plan was toch om de selectie veel eerder in orde te hebben zodat we in het begin geen punten verspelen. We hebben nu ook een mega belangrijke kwalificatie.
We hebben de CL echt hard nodig. Ook om onze reputatie te verhogen. De verkeerde clubs shoppen bij ons. We verkopen spelers consequent voor een lagere prijs dan Ajax en PSV.
Geen geld? We hebben afgelopen 2 jaar 200 miljoen bruto binnen gehaald met inkomens van CL, verkopen van Kokcu, Sini, Santi, Wieffer etc.

Dat stadion of de aandelen moeten bijna wel uitgekocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online

Ik geloof er eigenlijk niks van. In elk geval niet voor die bedragen. Die Fransen lullen wellicht ook maar wat.
Begrijp sowieso niet waarom je naar Marseille zou gaan. Dat is absoluut geen topclub. We hebben er een aantal jaren terug nog van gewonnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

L'Om is een van de top 4 clubs in de Ligue 1, dus is het sowieso een stap voorwaarts ten opzichte van de Eredivisie. Getuige hun cijfers, doen ze het stelselmatig goed in de financien, dus ik denk dat hij er zeker op vooruit gaat :). Dat het niet een topclub is zoals Inter, Juve, PSG, Barca, Real, City, Bayern etc is, daar ben ik het mee eens.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:53:

Lijk toch wat minder te zijn, 6 + 1.2 aldus Fabrizio Romano. Flinke afprijzing op basis van zijn aankoopbedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:01:
[...]

Lijk toch wat minder te zijn, 6 + 1.2 aldus Fabrizio Romano. Flinke afprijzing op basis van zijn aankoopbedrag.
Iets meer als de helft, niet fantastisch maar zal in de buurt van z'n boekwaarde liggen dus administratief gezien geen groot verlies ;)
Maar wat ik eerder al zei, ik vind het eigenlijk wel jammer dat ie nooit een fatsoenlijke kans gehad heeft. Ik had Traoré echt 10x liever zien vertrekken. Vorig seizoen af en toe belangrijk geweest, maar vaak ook zo enorm nonchalant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:29:
[...]

Ik had Traoré echt 10x liever zien vertrekken. Vorig seizoen af en toe belangrijk geweest, maar vaak ook zo enorm nonchalant.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Overmars mogelijk naar Traoré hengelt.. Even zoeken..

Never mind. Verkeerde Traoré :)

[ Voor 29% gewijzigd door JEightyFive op 16-07-2025 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Luuk niet verlengd bij PSV en lijkt daar nu overbodig en/of niet meer gewenst?

Zou het een mooie combo kunnen zijn met Steijn? En helemaal met PAxiaou schijnbaar ook weg...missschien moet je dan focussen op het middenveld waar we (helemaal als timber ook blijft, en ook Hwang, Moder) dan erg sterk worden
Optie, een soort van 4-5-1 opstelling waarbij Luuk dan mogelijk Ueda ook nog kan uitleggen hoe je de bal in het netje krijgt?

Zie het niet gebeuren en Mwah, denk dat als je maar een spits hebt het ook helpt als hij snel is een een actie kan maken en dat is nou niet bepaald Luuk zijn kracht...wil ik het zelf? Nee, maar wel grappig om even paar tellen over na te denken :P

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken