Gister dan Ajax maar eens aangezet voor het eerst dit seizoen, maar jeetje. Moest Farioli hiervoor wijken?

Nou, nou, wat hebben we kunnen genieten van dat aanvallende Ajax zeg. Poe, poe. Ik ben nog steeds aan het bijkomen ervan. Ik denk dat de rest van de Eredivisie wel de bibbers krijgt van dit flitsende Ajax.
Met Moro en Gloukh erbij had Farioli hier wel aan kunnen tippen hoor. Wat een ongekend wanbeleid zeg
Er moeten eigenlijk echt nog versterkingen bij. Een 6 sowieso, maar wat mij betreft ook een spits. Weghorst kan ook echt niet. Ik weet niet welke minuut het was maar ergens tweede helft had ie toch behoorlijk wat vrijheid, om vervolgens die bal met links het land uit te schieten. Alsjeblieft, hou op, schei uit. Dit is toch Ajax onwaardig. Vertrouwen in Brobbey heb ik ook niet. Als we het hiermee moeten gaan doen dit seizoen dan benijd ik de seizoenkaarthouders niet.
Itakura debuteerde oké. Ben benieuwd wat hij samen met Sutalo kan centraal. Op papier best een aardig centrum. De backs, waardeloos. Wijndal niks, Gaaei had het niet, Rosa, tsja. Regeer is geen back maar dat weigert Heitinga ook in te zien.
Klaassen, Berghuis, het kan niet meer. Als Berghuis ook maar 3 stappen achter een back aan moet zetten dan is hij al gezien. Het is geen Messi die zich dat kan permitteren doordat hij garant staat voor 50 goals per seizoen. Klaassen, scoort weer eens de 1-0 maar is later zijn man ook volledig kwijt dus die 1-0 wordt eigenlijk weer ongedaan gemaakt.
Het wordt echt tijd om door te selecteren. Klaassen eruit, Gloukh erin. Berghuis eruit en van mijn part Edvardsen erin. Die legt er tenminste wat energie in. Traore hoef ik al helemaal niet meer te zien.
Wat mij betreft spelen we met een middenveld bestaande uit Taylor, Gloukh en Mokio maar, zoals gezegd, er moet echt een (ervaren) 6 bij. Nu al leunen op Mokio lijkt me geen goed idee. Godts begon ook goed maar je ziet gewoon dat je nog niet op dat soort jongens moet willen leunen.
Komende zondag moet je winnen en mag eigenlijk geen probleem opleveren als je kijkt naar de huidige staat van Heracles. Ik ben benieuwd wat er op de mat gelegd wordt als men weer een week verder is.