Mr 1-0
ESPN loopt hier wel achter, kreeg de melding al een stuk eerder op de telefoon ..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap dus echt de kritiek op Klaassen niet hier. Die gast is toch goud waard voor elk team in de ED?
Die keeper kan die bal toch gewoon pakken?
Jezus, zo krijg je m ook wel cadeau zeg.
Knap dat Klaassen op de goede plek staat, maar ik tel 3 grove fouten die m in staat stellen te scoren daar
Knap dat Klaassen op de goede plek staat, maar ik tel 3 grove fouten die m in staat stellen te scoren daar
Goed dat Itakura er daar tussen zat ant Baas stond achter zn man.
Flickr PSN ID= cheironnl
Shit, ik hoop geen polsbreuk voor Weghorst
Als je zo de herhaling terugziet, dan had de scheids wel even Nauber flink mogen aanspreken op z'n minst
Als je zo de herhaling terugziet, dan had de scheids wel even Nauber flink mogen aanspreken op z'n minst
[ Voor 55% gewijzigd door Trishul op 17-08-2025 12:33 ]
IngooienLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:33:
Gelukkig mag je met je pols toch niets met de bal doen
Nauber heeft de 0-1 al cadeau gedaan. Laat die arme manTrishul schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:32:
Shit, ik hoop geen polsbreuk voor Weghorst
Uitwedstrijden van Ajax kijken toch een stuk prettiger, geen megafoon-tokkie waar een ESPN microfoon naast staat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Shit wat slecht verdedigd hier
[ Voor 3% gewijzigd door Hugo! op 17-08-2025 12:40 ]
Kak, die stond wel heel erg vrij
Baas lag nog op de grond.sNielz123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:38:
Leek buitenspel
Flickr PSN ID= cheironnl
Moet je nu niet zeggen dat het een cadeautje was?LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:38:
Gezien het spelbeeld terecht.
Ja Mokio, daar stond je te slapen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goed om het respect te zien. Ook vanuit het uitvak.
Vond m minder dan die goal van Klaassen. Maar wel een beetje inderdaadVos schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
Moet je nu niet zeggen dat het een cadeautje was?
Maar gezien het spelbeeld niet meer dan terecht dat de Eagles weer gelijkstaan.
Mwa de grotere kansen waren voor Ajax.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:42:
[...]
Vond m minder dan die goal van Klaassen. Maar wel een beetje inderdaad
Maar gezien het spelbeeld niet meer dan terecht dat de Eagles weer gelijkstaan.
Go Ahead voetbalt zoveel makkelijker dan Ajax.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben er als Groninger totaal ook niet blij mee hoe het gegaan is. We kunnen toch wel normaal doen denk ik dan? Hou het leuk.Ramzzz schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 11:27:
[...]
Ik vond het - naast een enorme WTF - wel weer schandalig dat deze wedstrijd überhaupt gespeeld is...
Volledig incognito idioten met bivakmutsen - dat hoort geen enkele autoriteit waar dan ook te accepteren, en zeker niet in een besloten voetbalstadion waar ze zich volledig kunnen misdragen zonder enige verantwoording te hoeven afleggen - in een stadion tijdens een verhitte derby?
Bivakmutsen? -> staken.
Vervolgens een gigantische bak fijnstof genererend teringvuurwerk ('sfeeracties'? Schfeeracties!) waar ook een wedstrijd voor gestaakt zou moeten worden. En dan nog bij herhaling (meer dan 1x !) doelbewust rotzooi op het veld gemikt.
Staken, boetes, arrestaties wegens diverse overtredingen. Handhaving - de 'driehoek' - heeft hier een stevige off day gehad.
Helemaal eens, bivakmutsen en capuchons wat mij betreft gewoon verbieden. Mutsen die je mag dragen voor de kou, koop je maar in het stadion voor een prikkie. Zoiets.
Enfin dit wordt wat Randzaken praat...
Edit : Ajax uit tegen Go Ahead zie ik... Ben benieuwd of Ajax dat redt nu
Hopelijk nog een paar weken en dan een andere trainer in plaats van domme Sjon
Zoals ik al voorspelde, Berghuis speelt weer erg slecht.
Ajax staat vaak met 10 man te voetballen.
Die Weghorst, wat een mannetje.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij deze situatie net stond ie er ij en keek ernaarTrishul schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:50:
Zoals ik al voorspelde, Berghuis speelt weer erg slecht.
Was bar weinig aan de hand, flink wat theater.carpebios schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:51:
Die Weghorst, wat een mannetje.
Ja, zeker omdat er andere prioriteiten zijn.D-e-n schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:49:
[...]
Zou mooi zijn als hij dat doorzet maar als we een eigen speler hebben die hetzelfde kan dan hou ik die miljoenen liever op de bank.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja en de scheids en de zon en de wind en het gras is te groen.Vos schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:52:
[...]
Was bar weinig aan de hand, flink wat theater.
Je kunt ook gewoon accepteren wat de scheids doet als een kerel en doorgaan.
Die jongen lijkt soms echt in een parallel universum te leven, waarin iedereen tegen hem is en hij er niets van snapt.
[ Voor 16% gewijzigd door carpebios op 17-08-2025 12:54 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is weer bedroevend hoe slecht Ajax weer staat te spelen. Het verbaasd me al weken, maanden en helaas paar jaar al niet meer.
En dat alles door de ver ondermaatse selectie jaar op jaar.
Dit gaat niet het laatste drama worden dit jaar.
Verkeerde trainer. Domme Sjon kan er niks van.d-vine schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:54:
Het is weer bedroevend hoe slecht Ajax weer staat te spelen. Het verbaasd me al weken, maanden en helaas paar jaar al niet meer.
Nee dat kan niet bij voetbalcarpebios schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:53:
[...]
Ja en de scheids en de zon en de wind en het gras is te groen.
Elke Eagle speler die naar de grond gaat krijgt een vrije trap mee, ongelofelijk
Idd, letterlijk een paar van dat soort momenten. Echt bizar. Wat een technische staf en trainer heeft Ajax zeg.sNielz123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:52:
[...]
Bij deze situatie net stond ie er ij en keek ernaar
Komt toch ook niet totaal als een verrassing sinds de piemelaffaire en alles wat erna kwam. Dat duurt jaren.d-vine schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:54:
Het is niet alleen de trainer het is voornamelijk het wanbeleid en jaar op jaar zeer zeer matige selectie.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:54:
[...]
Verkeerde trainer. Domme Sjon kan er niks van.
Kwaliteit is om te huilen
Heeft gewoon de bal aan de voetTrishul schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:58:
Tijdrekken door keeper GAE?
Weghorst krijgt geel om niks en nu uiteraard geen geel....
Hij kan opeens weer lopen na zo op de grond te liggen. Ik wou dat ik zo'n vent was. Ik zou bij zo'n gezicht naar de EHBO moeten.
Die gaan we onthouden voor later in het seizoen...carpebios schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:53:
Zou hier ongeveer de helft van de berichten schelentoolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:00:
[...]
Die gaan we onthouden voor later in het seizoen...
Wat een gepruts weer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar hebben ze alle 22 last van.carpebios schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:59:
Hij kan opeens weer lopen na zo op de grond te liggen. Ik wou dat ik zo'n vent was. Ik zou bij zo'n gezicht naar de EHBO moeten.
En weer lekker verdedigd.
Mooie aanval man. Echt een leuke ploeg dar Go Ahead.
Man man man, sinds de 1-1 zijn ze de controle volledig kwijt
Go Ahead speelt leuk, en dat wisten we. Maar Ajax MOET beter, zo lafjes spelen kan niet in de CL!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klaassen... Kijkt gewoon hoe z'n man uit z'n rug loopt en laat het gebeuren...sNielz123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:01:
2-1. Was te verwachten.
Er lopen er 4 niet met hun man mee, zucht.
Genoeg kansen in het begin voor Ajax maar als je die niet afrond...
Genoeg kansen in het begin voor Ajax maar als je die niet afrond...
Klaassen te laat gestart met meelopen, terwijl je weet dat GAE met alles naar voren gaat. Dat had slimmer aangepakt kunnen worden. Tussenstand is wel m.i. wel terecht, GAE doet vele malen meer dan Ajax.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zou die scheids doorhebben waarom er lijnen op het veld staan?
Weghorst had geel gekregentoolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:04:
Zou die scheids doorhebben waarom er lijnen op het veld staan?
Die nieuwe aankoop Moro daar ga je de oorlog ook nooit mee winnen.
Dat is niet meer dan een middelmatige vleugelaanvaller.
Dat is niet meer dan een middelmatige vleugelaanvaller.
Zo iemand in het gezicht schieten zou gewoon rood moeten zijn.
Ultiem flipperkast doelpunt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een doelpunt!
Nadeel van Go Ahead is dat ze de doelpuntjes wel erg makkelijk weggeven.
Ze kunnen niet eens het doel raken als ze daar hun best voor doen, denk je echt dat dit opzet was?sNielz123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:05:
Zo iemand in het gezicht schieten zou gewoon rood moeten zijn.
Oh, die zag ik dan weer niet aankomen van Baas. Prima tussenstand zo
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ajax net zo? Vermakelijk voor neutrale toeschouwer.DutchOwnage schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:06:
Nadeel van Go Ahead is dat ze de doelpuntjes wel erg makkelijk weggeven.
Pfff dan ga je toch nog redelijk de rust in. Wat een laag tempo van dit Ajax steeds. Ik snap het commentaar overigens wel op Heitinga, maar geef het ook wat tijd. Vind het te snel om hem nu al af te schrijven.
Nee was niet serieus hoor. Maar goeie reactie 😁Koppensneller schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
Ze kunnen niet eens het doel raken als ze daar hun best voor doen, denk je echt dat dit opzet was?
niet verdiend, wel gelijk. Gaat denk ik een beetje het thema worden bij Ajax wedstrijden.
Al lieten ze die kopper wel bizar vrij staan. Kopt m mooi binnen daar
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 17-08-2025 13:07 ]
Hoe vrij Gaaei die voorzet kon geven was nog veel ergerLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:07:
niet verdiend, wel gelijk. Gaat denk ik een beetje het thema worden bij Ajax wedstrijden.
Al lieten ze die kopper wel bizar vrij staan
was die niet al achter de lijn?Vos schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:05:
Wow die omhaal, die gunde je.
Go Ahead valt erg leuk aan, maar hun verdediging is echt slecht.
Ajax valt leuk aan, (als ze een keer de bal hebben) maar hun verdediging is echt slecht.
Leuke pot voor de neutrale kijker. Gebeurt veel.
Ajax valt leuk aan, (als ze een keer de bal hebben) maar hun verdediging is echt slecht.
Ik totaal niet. Hij was wmb nooit begonnen als hoofdcoach.Hugo! schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:06:
Pfff dan ga je toch nog redelijk de rust in. Wat een laag tempo van dit Ajax steeds. Ik snap het commentaar overigens wel op Heitinga, maar geef het ook wat tijd. Vind het te snel om hem nu al af te schrijven.
En ik mis Farioli, hoe makkelijk Ajax z'n goals tegen krijgt is pas sneu.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 17-08-2025 13:09 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tijd geven? Het is Ajax niet fc bal op het dak waar de vader van de linksachter wat tijd over heeft.Hugo! schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:06:
Als er nou iets van een idee of lijn zichtbaar was. Maar het is gewoon weer het Ajax onder van t Schip.
Ajax speelt nog steeds niet met hun beste spelers achterin. Gaaei - Sutalo - Itakura - BaasLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:08:
Ik vind dat vaak zo'n makkelijke kritiek. Je ziet als kijker duidelijk dat er heel veel gebeurd in die 16, een schot/assist, een omhaal en dan de kopbal. En GAE moet met 10 man verdedigen ook nog. Alles gaat zo snel en dan is het lastig om in the moment continu scherp te zijn en te anticiperen op de juiste man.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:07:
Bwahaha zegt onze Feyenoorder die gisteren gewoon keihard had moeten verliezen in KralingenLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:07:

Dat zou als Ajax niet uit mogen maken.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:09:
[...]
Ajax speelt nog steeds niet met hun beste spelers achterin. Gaaei - Sutalo - Itakura - Baas
Prima begin zo vd voetbalzondag zo met Twente-PSV en Arsenal-Man U nog in het verschiet. Heerlijke luie zondagen dit.
Hoop dat de verdediging van Ajax beter staat als je Sutalo samen met Itakura hebt staan. Zou ook graag een alternatief voor Klaassen/Berghuis zien, vind die op de goal na erg tegenvallen op het momentLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:08:
Natuurlijk wel. Deze jongens hebben nog nooit samen gespeeld, maar met deze coach gaat het nooit iets worden.
Het was slecht gister maar Excelsior verdiende niet te winnenchim0 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:10:
[...]
Bwahaha zegt onze Feyenoorder die gisteren gewoon keihard had moeten verliezen in Kralingen
Feyenoord heeft ook een extreem matige coach. Gaat ook niks worden, idem met HeitingaD-e-n schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:12:
[...]
Het was slecht gister maar Excelsior verdiende niet te winnen gisteren
Je team zou zo moeten staan en de taken zouden dusdanig duidelijk moeten zijn dat je zo iedereen in kan passen.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Natuurlijk wel. Deze jongens hebben nog nooit samen gespeeld, maar met deze coach gaat het nooit iets worden.
Zoals vooraf al voorspeld, het grootste probleem ligt bij Berghuis en Wijndal. Ze hebben het niveau gewoon niet meer.
Je hebt geen Farioli als coach. Je hebt een extreem matige coach die nog nooit iets gepresteerd heeft. Wat verwacht je?Kist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:13:
[...]
Je team zou zo moeten staan en de taken zouden dusdanig duidelijk moeten zijn dat je zo iedereen in kan passen.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken