Harribo schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 10:35:
[...]
Harribo zat in de kantine op een camping op Schiermonnikoog en is weg gevlucht daar...die mensen dachten dat ze in het stadion waren, horen en zien verging mij...
Wel blij met de overwinning

Beetje teveel gezien verdiend maar ach moet Heerenveen het ook maar beter afmaken.
Kans van Heerenveen in de laatste minuut bezorgde mij een hartverzakking... Hoe kan je in 1 minuut de tegenstander zo dichtbij laten komen..?
Uiteraard een biertje

Ik vond het - naast een enorme WTF - wel weer schandalig dat deze wedstrijd überhaupt gespeeld is...
Volledig incognito idioten met bivakmutsen - dat hoort geen enkele autoriteit waar dan ook te accepteren, en zeker niet in een besloten voetbalstadion waar ze zich volledig kunnen misdragen zonder enige verantwoording te hoeven afleggen - in een stadion tijdens een verhitte derby?
Bivakmutsen? -> staken.
Vervolgens een gigantische bak fijnstof genererend teringvuurwerk ('sfeeracties'? Schfeeracties!) waar ook een wedstrijd voor gestaakt zou moeten worden. En dan nog bij herhaling (meer dan 1x !) doelbewust rotzooi op het veld gemikt.
Staken, boetes, arrestaties wegens diverse overtredingen. Handhaving - de 'driehoek' - heeft hier een stevige
off day gehad.
En de KNVB? Die doet sowieso niets denk ik.
Als dit in pakweg de Kuip of Arena was gebeurd (om maar even twee 'hoge bomen' te noemen), was er vast njiet verdergespeeld, en was de recidiverende club wellicht wel beboet.
[
Voor 7% gewijzigd door
Ramzzz op 17-08-2025 11:30
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan