Wijndal heeft volgens mij maar één jaar goed gespeeld.Trishul schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:13:
Zoals vooraf al voorspeld, het grootste probleem ligt bij Berghuis en Wijndal. Ze hebben het niveau gewoon niet meer.
Dat geroep om Farioli allemaal na 2 wedstrijden wordt een beetje lachwekkend.Quad schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:09:
[...]
Ik totaal niet. Hij was wmb nooit begonnen als hoofdcoach.
En ik mis Farioli, hoe makkelijk Ajax z'n goals tegen krijgt is pas sneu.
Die heeft gewoon het kampioenschap weggeven, maar oh oh wat was ie geweldig.
Yup. Maar onze eerste pot wel dik terecht gewonnen in tegenstelling tot een bepaalde andere ploegchim0 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:10:
[...]
Bwahaha zegt onze Feyenoorder die gisteren gewoon keihard had moeten verliezen in Kralingen
En bij ons is de verdediging minder een probleem maar vooral de aanval het manko.
Voeg Ajax en Feyenoord samen en je hebt best een goede ploeg
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 17-08-2025 13:18 ]
Ik ben vanaf dag 1 tegen de aanstelling van Heitinga omdat ik een bewezen waardeloze trainer vind. Ik vind alleen dat je als Ajax een trainer hoort te hebben die wel capabel is.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:13:
[...]
Je hebt geen Farioli als coach. Je hebt een extreem matige coach die nog nooit iets gepresteerd heeft. Wat verwacht je?
Maar Ajax denkt dat het nog de jaren 60 is waar je trainer alleen maar even wat voetbal ervaring en Ajax dna nodig heeft.
Je hebt nu gewoon een trainer nodig die veel facetten beheerst en intelligent is. Van beiden heeft Heitinga nog nooit blijk gegeven.
Exact. Ben benieuwd wie de volgende trainer gaat wordenKist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Ik ben vanaf dag 1 tegen de aanstelling van Heitinga omdat ik een bewezen waardeloze trainer vind. Ik vind alleen dat je als Ajax een trainer hoort te hebben die wel capabel is.
Maar Ajax denkt dat het nog de jaren 60 is waar je trainer alleen maar even wat voetbal ervaring en Ajax dna nodig heeft.
Je hebt nu gewoon een trainer nodig die veel facetten beheerst en intelligent is. Van beiden heeft Heitinga nog nooit blijk gegeven.
Eens, als je een groep met topvoetballers hebt kom je er wel mee weg. Maar anders is het gewoon te min.Kist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Ik ben vanaf dag 1 tegen de aanstelling van Heitinga omdat ik een bewezen waardeloze trainer vind. Ik vind alleen dat je als Ajax een trainer hoort te hebben die wel capabel is.
Farioli was niet perfect, maar kwam wel in de positie om iets weg te geven met een slechtere selectie. Heitinga komt niet eens in de buurt van de top 5.Advizor schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:15:
[...]
Dat geroep om Farioli allemaal na 2 wedstrijden wordt een beetje lachwekkend.
Is Godts geblesseerd?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe zit hij niet!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit belooft voor de 2e helft. Allebei al een kans. Ondanks dat het buitenspel was.
Wie er op het lijstje van Nederlandse trainers ook maar een beetje Ajax-dna heeft. Helaas.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Exact. Ben benieuwd wie de volgende trainer gaat worden
Ik begin een beetje die hangende plaat te worden, maar ik hoop dat Ajax weer verder durft te kijken. Maar dat zal de vijfde colonne wel weer tegenhouden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik wil een buitenlandse trainer. Dat Nederlands is zo overtrokken. Helft van je selectie spreekt niet eens NederlandsMalfunctions schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
Wie er op het lijstje van Nederlandse trainers ook maar een beetje Ajax-dna heeft. Helaas.
Ik begin een beetje die hangende plaat te worden, maar ik hoop dat Ajax weer verder durft te kijken. Maar dat zal de vijfde colonne wel weer tegenhouden.
En teveel komen uit de KNVB Trainers school.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:33:
[...]
Ik wil een buitenlandse trainer. Dat Nederlands is zo overtrokken. Helft van je selectie spreekt niet eens Nederlands
Daar komt al zo lang zo bizar weinig uit.
Dat je oud voetballer bent is daar bijna het enige dat telt.
Kunnen we niet een goede trainer zoeken en die wat Ajax dna injecteren
'Ajax-DNA' is een effectief narratief gecreëerd door die vijfde colonne.Malfunctions schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
Wie er op het lijstje van Nederlandse trainers ook maar een beetje Ajax-dna heeft. Helaas.
Ondertussen glijdt Ajax steeds verder weg.
Kijk nu hoe Heitinga het heeft omgezet: Oscar en Edvardsen niet op hun meest effectieve posities en Berghuis laten staan.
Lekker nuttig Wijndal.
Flickr PSN ID= cheironnl
Baas is ook geen echt back. Goede voetballer, niet je gewenste back.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:09:
[...]
Ajax speelt nog steeds niet met hun beste spelers achterin. Gaaei - Sutalo - Itakura - Baas
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De meer succesvolle NL trainers van de laatste tijd waren zelf geen topspelers iig.Deadsy schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
En teveel komen uit de KNVB Trainers school.
Daar komt al zo lang zo bizar weinig uit.
Dat je oud voetballer bent is daar bijna het enige dat telt.
Kunnen we niet een goede trainer zoeken en die wat Ajax dna injecteren
Slot, v Gaal, Advocaat, Hiddink. En dat zijn slimme mannen. De meeste voetballers (er zijn gelukkig uitzonderingen) hebben met elke kopbal wel een punt IQ ingeleverd en kunnen zich amper normaal uitdrukken.
Dit was wel een kans hoor. De helft van gae bleef in de aanval hangen
Hier had AJax meer mee gemoeten.
Eerste keer deze pot dat ze een echt mooie uitgespeelde kans bij elkaar voetballen.
Eerste keer deze pot dat ze een echt mooie uitgespeelde kans bij elkaar voetballen.
Beste trainer ter wereld is de enige uitzondering die ook echt in de wereldtop heeft gespeeld, namelijk AncelottiLZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:37:
[...]
De meer succesvolle NL trainers van de laatste tijd waren zelf geen topspelers iig.
Slot, v Gaal, Advocaat, Hiddink. En dat zijn slimme mannen. De meeste voetballers (er zijn gelukkig uitzonderingen) hebben met elke kopbal wel een punt IQ ingeleverd en kunnen zich amper normaal uitdrukken.
Eerste helft Taylor...LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:39:
Hier had AJax meer mee gemoeten.
veel te weinig natuurlijk
Ancelotti werkt alleen met topspelers.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:39:
[...]
Beste trainer ter wereld is de enige uitzondering die ook echt in de wereldtop heeft gespeeld, namelijk Ancelotti
Zidane deed het met Real ook wel aardigCryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:39:
[...]
Beste trainer ter wereld is de enige uitzondering die ook echt in de wereldtop heeft gespeeld, namelijk Ancelotti
Kan zijn maar er is niemand die meer heeft bereikt dan hij. Guardiola etc werken ook met topspelers, toch flikt Ancelotti het keer op keer.
Het lijkt wel alsof Ajax niet meer weet hoe ze moeten overspelen, de hele tijd balletjes in de loze ruimte…
Ancelotti, Guardiola, Alonso, Cruijff, Beckenbauer zijn weer de trainers die het tegendeel bewijzen.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:37:
[...]
De meer succesvolle NL trainers van de laatste tijd waren zelf geen topspelers iig.
Maar het klopt, de meeste zijn gezapig. Maar tactisch vrijwel nooit verrassend.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ancelotti heeft veel meer gewonnen. Ongeëvenaarde prijzenkast
Ik hoef Farioli niet terug, maar hij heeft Ajax wel een 2e plaats gegeven wat een Heitinga nooit zal lukken.Advizor schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:15:
[...]
Dat geroep om Farioli allemaal na 2 wedstrijden wordt een beetje lachwekkend.
Maar goed, ik ga er voorlopig over ophouden, hij is nu eenmaal aangesteld, en in zijn positie had ik hetzelfde gedaan als Ajax je vraagt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is meer. Wat is beste trainer? Ancelotti is een ontzettende top trainer, maar kan hij het ook met matige spelers? We zullen het nooit weten.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:42:
[...]
Kan zijn maar er is niemand die meer heeft bereikt dan hij. Guardiola etc werken ook met topspelers, toch flikt Ancelotti het keer op keer.
Hij heeft eerder al een half jaar de tijd gehad om te laten zien dat ie het niet in zich heeft.Hugo! schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:06:
Pfff dan ga je toch nog redelijk de rust in. Wat een laag tempo van dit Ajax steeds. Ik snap het commentaar overigens wel op Heitinga, maar geef het ook wat tijd. Vind het te snel om hem nu al af te schrijven.
We gaan het zien bij Brazilië want dat elftal is niet geweldig.Kist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:43:
[...]
Het is meer. Wat is beste trainer? Ancelotti is een ontzettende top trainer, maar kan hij het ook met matige spelers? We zullen het nooit weten.
Gaari denkt dat Steijn weer de trainer is
Dat heeft ie bij Everton toch laten zien?Kist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:43:
[...]
Het is meer. Wat is beste trainer? Ancelotti is een ontzettende top trainer, maar kan hij het ook met matige spelers? We zullen het nooit weten.
Vrees dat hij het Brazilië weer gaat laten zien en dat elftal is echt niet geweldig. Vooral achterin en middenveld is maar zo zotoolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
Dat heeft ie bij Everton toch laten zien?
Ajax is er qua selectie ook niet op vooruit gegaan.Quad schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:43:
[...]
Ik hoef Farioli niet terug, maar hij heeft Ajax wel een 2e plaats gegeven wat een Heitinga nooit zal lukken.
Maar goed, ik ga er voorlopig over ophouden, hij is nu eenmaal aangesteld, en in zijn positie had ik hetzelfde gedaan als Ajax je vraagt.
Enige wat ik vreemd vind is dat Godts niet speelt.
Wordt tijd dat ze dan ook naar die andere grote colonne luisteren, de supportersMalfunctions schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
Of ze negeren gewoon allebei, nog beter
Niet op vooruit gegaan?Advizor schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:46:
[...]
Ajax is er qua selectie ook niet op vooruit gegaan.
Absoluut wel.Advizor schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:46:
[...]
Gae wordt moe. Gaat nog spannend worden in de slotfase
Kan Ajax of FEY niet de aanvoerder van GAE overnemen? Wordt hij nergens genoemd?
Dat was toch eerst de knie?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Net als de destijds aanvoerder van AZ Wijndal? Bij een 'topploeg' wordt er veelal meer verwacht.HollowGamer schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:50:
Kan Ajax of FEY niet de aanvoerder van GAE overnemen? Wordt hij nergens genoemd?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-08-2025 13:51 ]
Ik had graag ook een andere hoek gezien, maar dat is vast niet mogelijk met dit VAR hatende stadionOMX2000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:50:
En bij de laatste tijd tel ik dan alleen slot.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:37:
[...]
De anderen zijn van de generatie(s) ervoor.
Mja ze verdienen er flink aan dus de KNVB zal er niets aan doen
Ik heb ook geen hands gezien, vanuit beide hoeken zie ik knie en dan borst..OMX2000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:50:
Slot veels te kort. 1 zwaluw maakt nog geen zomerDeadsy schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
En bij de laatste tijd tel ik dan alleen slot.
De anderen zijn van de generatie(s) ervoor.
Mja ze verdienen er flink aan dus de KNVB zal er niets aan doen
Eerst de knie… andersom was het geen penalty geweest, hoezo dan afkeuren? Blijft een bijzonder gedoe rondom hands of niet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat maakt dus dat Heitinga nog niet bewezen heeft een goede trainer te zijn, of vanuit cynische hoek: nog niet bewezen geen waardeloze trainer te zijn.Kist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Heb nu al bewezen waardeloos noemen is veel te snel oordelen, hoeveel heeft hij nu echt kunnen laten zien tot nu toe?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat kan niet in dit stadion weet je nog. Ajax heeft 2 jaar geleden ofzo dit nog ondervonden. Niet genoeg goeie hoeken voor de camera's.toolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
Daar heeft de VAR nooit fatsoenlijk naar gekeken...
Geen idee of dit wel/geen hands was overigens
Veel? Jong Ajax, vorige periode Ajax?Gonadan schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:52:
[...]
Dat maakt dus dat Heitinga nog niet bewezen heeft een goede trainer te zijn, of vanuit cynische hoek: nog niet bewezen geen waardeloze trainer te zijn.
Heb nu al bewezen waardeloos noemen is veel te snel oordelen, hoeveel heeft hij nu echt kunnen laten zien tot nu toe?
Het maakt wel uit of het verdedigend hands is of aanvallend. Maar ik kon het nu niet goed zien, leek bovenarm toch? Dat is dan hands.Han schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
Eerst de knie… andersom was het geen penalty geweest, hoezo dan afkeuren? Blijft een bijzonder gedoe rondom hands of niet
Dan nog kunnen ze vaker dan 2x kijken naar de beelden die ze wel hebben. Los van dat er natuurlijk prima camera's op het dak kunnen, of desnoods met een hoogwerker.Terranova schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:52:
[...]
Dat kan niet in dit stadion weet je nog. Ajax heeft 2 jaar geleden ofzo dit nog ondervonden. Niet genoeg goeie hoeken voor de camera's.
Geen idee of dit wel/geen hands was overigens
Arm tegen het lichaam, nooit handssNielz123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:52:
Dit is ook hands toch
Het maakt niet zo heel veel uit hoe het gaat en wat het spelbeeld was. Successen zullen hoe dan ook veelal als onverdiend worden bestempeld, door fans van de concurrentie.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:07:
niet verdiend, wel gelijk. Gaat denk ik een beetje het thema worden bij Ajax wedstrijden.
Al lieten ze die kopper wel bizar vrij staan. Kopt m mooi binnen daar
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2 Van die reuzen van Eagles met Fitz-Jim en Edvardsen erbij. Dat is toch vragen om problemen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Wel grappig dat de Feyenoorders onder ons hier hands in zien. Iets met de wens van de gedachte?
Je was er al achter las ik, maar hij wil blijkbaar zijn voornaam op zijn shirt. Geen idee waarom, ze zoeken het maar uit.LZ86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 11:38:
Wie is Oscar? Ik zie die naam vaker voorbijkomen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een vreemde keeper van Eagles.
Flickr PSN ID= cheironnl
Van Lommel SKcheiron schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:54:
Wat een vreemde keeper van Eagles.
Had me al gecorrigeerd hoorHan schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:54:
Wel grappig dat de Feyenoorders onder ons hier hands in zien. Iets met de wens van de gedachte?
Nou Slot heeft bij AZ en Feyenoord ook wel het nodige laten zien, en zijn omgang msg de pers en dar soort bijzaken zijn heel goed.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
Slot veels te kort. 1 zwaluw maakt nog geen zomer
En dan vergeet men ten Hag steeds. Volgens mij heeft die nog steeds meer prijzen dan Slot. Ik zeg niet dat hij beter is dan Slot, maar ten Hag is zeker ook wel een goede trainer van zijn generatie.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
Slot veels te kort. 1 zwaluw maakt nog geen zomer
Wijndal heeft ook wel nooit vertrouwen gekregen van de (ex-)trainers.Vos schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
Net als de destijds aanvoerder van AZ Wijndal? Bij een 'topploeg' wordt er veelal meer verwacht.
Jammer dat Itakura eraf is, die speelde prima. Regeer heeft nog niet kunnen overtuigen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maximaal een half jaartje hoofdtrainer van een eerste dus? Als interim omdat het pure ellende in de selectie was?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat veel mensen inderdaad vergeten dat hij al eens eventjes trainer was bij Ajax.
En als ik zijn keuzes zie heb ik niet het gevoel dat deze Heitinga beter is dan de vorige Heitinga.
Tactisch is het gewoon niets.
Huh, wat? Itakura eruit voor Regeer? Bij corners neemt GAE de luchtmacht mee
Kale koppen niet te stoppen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ah makkelie was op z'n pik getrapt? Die grens kon dat nooit goed genoeg zien. Hier heb je de VAR voor, bij twijfel gewoon door laten gaan en later kijken
Is ook nog trainer geweest van Jong Ajax in de KKD. Niets gepresteerdGonadan schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Maximaal een half jaartje hoofdtrainer van een eerste dus? Als interim omdat het pure ellende in de selectie was?
Makkelie niet dan toch, maar de 4e man waarschijnlijk?Terranova schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:58:
ah makkelie was op z'n pik getrapt? Die grens kon dat nooit goed genoeg zien. Hier heb je de VAR voor, bij twijfel gewoon door laten gaan en later kijken
Kaplan, Janse, allerlei CV's kun je brengen en dus zet je Rosa centraal achterin. What could possibly go wrong tegen Edvardsen....
Zet Keizer maar voor de groep. Meer passie in zich dan domme Sjon die maar voor zich uit staat te staren.
Ook niet, allebei wieberen.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:59:
Zet Keizer maar voor de groep. Meer passie in zich dan domme Sjon die maar voor zich uit staat te staren.
Janse is naar Groningen. Kaplan geblesseerd licht.toolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:59:
Kaplan, Janse, allerlei CV's kun je brengen en dus zet je Rosa centraal achterin. What could possibly go wrong tegen Edvardsen....
Janse is verhuurdtoolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:59:
Presteren met jong Ajax, hoe zie je dat voor je dan? Dat team is elke week andere afhankelijk van de grillen van het eerste.CryptoNL schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:58:
[...]
Is ook nog trainer geweest van Jong Ajax in de KKD. Niets gepresteerd
Dat is dus géén eerste elftal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, maar Keizer zei er wat van. Nouja, iemand van de arbitrage kan er iig niet tegen dat iemand het wel beter weetcarpebios schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:59:
[...]
Makkelie niet dan toch, maar de 4e man waarschijnlijk?
Keizer kan het nooit zien dus moet gewoon z'n klep houden. Die grens zal buitenspel echt wel goed gezien hebben.Terranova schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:00:
[...]
Ja, maar Keizer zei er wat van. Nouja, iemand van de arbitrage kan er iig niet tegen dat iemand het wel beter weet
Tjah, 2e wedstrijd en het gaat hier en op de bank alleen maar over de scheidsrechter. Ik zou mij meer focussen op het spel van Ajax als leiding van de groep. Ajax heeft het lastig maar dit moeten ze toch gewoon winnen als je het beeld nu bekijkt.Terranova schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:00:
[...]
Ja, maar Keizer zei er wat van. Nouja, iemand van de arbitrage kan er iig niet tegen dat iemand het wel beter weet
Dat is niet waar wat je zegt. Je volgt geen JA prima. 80-85% zijn vaak dezelfde spelers. Geen enkele speler werd beter door onze SjonGonadan schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:00:
[...]
Presteren met jong Ajax, hoe zie je dat voor je dan? Dat team is elke week andere afhankelijk van de grillen van het eerste.
Weghorst weer ff kortsluiting.
Wat schattig om te zien dat de staf van Go Ahead allemaal bij dezelfde kleermaker geshopt heeft. Zo van kijk ons eens eenheid uitstralen
De trainer van NEC laat wel een goede indruk achter in kort tijdsbestek. Dan zou Heitinga dat toch ook moeten kunnen?Gonadan schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:00:
[...]
Presteren met jong Ajax, hoe zie je dat voor je dan? Dat team is elke week andere afhankelijk van de grillen van het eerste.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hoe kan de grens het zien aan de andere kant van het veld met het goal er tussen? Praktisch onmogelijk. Hier moet de VAR gewoon naar kijken als het iets zou zijn. Dat was gewoon de regel toch?toolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:01:
[...]
Keizer kan het nooit zien dus moet gewoon z'n klep houden. Die grens zal buitenspel echt wel goed gezien hebben.
Godts is niet fit.Advizor schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:46:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken