per aspera ad astra
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die scheids geeft mij de indruk daar niet veel geduld mee te hebben. Is ook aardig resuluut.
Eric, Signing off !!
Fred mag maar blijven babbelen tegen de beste manBao_mi1 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:35:
Wat is er trouwens gebeurd met die nobele maar naïeve regel dat spelers geel krijgen bij commentaar op de leiding?
per aspera ad astra
Feyenoord moet wat minder slordig worden, want kunnen de bal geen 2 spelers vast houden zo
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vond ik afgelopen weekend ook al opvallendBao_mi1 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:35:
Wat is er trouwens gebeurd met die nobele maar naïeve regel dat spelers geel krijgen bij commentaar op de leiding?
On the beach?Pierre schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:36:
Krijg iedere keer een flashback als ik die herhaling zie EXXEN
Had een lekkere klutsgoal kunnen zijn..
per aspera ad astra
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 63% gewijzigd door Bao_mi1 op 12-08-2025 19:40 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Onterecht? De keeper maakt vol hands mag blij zijn dat hij geen kaart krijgtGynnad schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:40:
Oi oi 0-1 door een onterechte vrije trap, dat zal pijnlijk zijn voor Mourinho
Zo vlak voor rust.
Gaat Feyenoord (en Fener) toch amders de rust in
Eric, Signing off !!
Die speler van Feyenoord eerder ook.Rubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Onterecht? De keeper maakt vol hands mag blij zijn dat hij een kaart krijgt
Geeft ie rood aan de keeper gaat de VAR kijken en wordt de kaart alsnog ongedaan gemaakt
1 overtreding is geen excuus voor een overtreding van de amdere ploeg.toolkist schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:41:
[...]
Die speler van Feyenoord eerder ook.
Geeft ie rood aan de keeper gaat de VAR kijken en wordt de kaart alsnog ongedaan gemaakt
Eric, Signing off !!
Dat was natuurlijke positie en opstijgend imho, maar die discussie kun je altijd voeren beide kanten optoolkist schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:41:
[...]
Die speler van Feyenoord eerder ook.

Dit was wel gevolg van het voorgaande, dus die handsbal. De scheids had het gewoon teruggedraaid en een vrijebal aan Fener gegevenEric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:42:
[...]
1 overtreding is geen excuus voor een overtreding van de amdere ploeg.
Twente komt eraan!
Speler van Feyenoord maakte hands daarvoor, waar Fenerbahçe dacht een vrije trap voor te krijgen, wat terecht zou zijn, maar de scheidsrechter had het niet gezien/gefloten.Rubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Onterecht? De keeper maakt vol hands mag blij zijn dat hij geen kaart krijgt
Geen excuus, maar het is wel hoe de VAR kijkt.Eric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:42:
[...]
1 overtreding is geen excuus voor een overtreding van de amdere ploeg.
[ Voor 3% gewijzigd door LAD93 op 12-08-2025 19:46 ]
per aspera ad astra
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die stond flink te slapen ja. Ahmedhodzic oid?DutchOwnage schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:46:
Jezus man. Laat je t ff lopen dan.
Idd, zo snel besloten juist manier te raken, soort volleyBao_mi1 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:47:
Kut.. Wel een mooie goal zeg
Het is gewoon onsamenhangend, geen team, geen automatismes nog. Ben benieuwd of Van Persie dat er in gaat krijgen.LAD93 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:45:
Lotomba is ook wel rijp voor een wissel. Heel slecht.
Dat is nu net de plek waar er weer twee blessures zijn. Geen rechtsback meer overLAD93 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:45:
Lotomba is ook wel rijp voor een wissel. Heel slecht.
Lotomba had daar meer moeten doen
Van lekker de rust in gaan naar volle bak moeten erna is toch anders.
Hopelijk krijgt RvP het op de rit met de spelers.
[ Voor 8% gewijzigd door Rubman op 12-08-2025 19:49 ]
Vond ik echt een geweldige spits toen ie bij Villa speelde. Zo scherp voor de goal, ongelofelijk. Echt jammer dat ie zo vroeg richting de zandbak is gegaan, maar wie weet komt ie ooit nog bij een echte topclub terecht.Polycom schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:47:
Goed afgemaakt van die Duran
Dat heeft tijd nodig, dat centrale duo speelt nu.. 3e wedstrijd samen? Of wellicht nog 1 vrienschappelijke wedstrijd erbij ofzo?BurnsMM schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:47:
[...]
Het is gewoon onsamenhangend, geen team, geen automatismes nog. Ben benieuwd of Van Persie dat er in gaat krijgen.
Mourinho gaat alles op counter en anti voetbal gooien zoals hij altijd en overal doet.Agent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:49:
RVP krijgt dat niet voor elkaar. Mourinho is tactisch te sterk en te sluw
Vooral die 2e CV stond te dromen, die had nooit zo ver naar voren mogen staan.Rubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:48:
Niets op aan te merken die goal, maar de 2e helft wordt heel pittig zo.
Lotomba had daar meer moeten doen
Van lekker de rust in gaan naar volle bak moeten erna is toch anders.
Hopelijk krijgt RvP het op de rit met de spelers.
Heeft een Nederlandse ploeg ooit van die gast gewonnen?Agent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:49:
RVP krijgt dat niet voor elkaar. Mourinho is tactisch te sterk en te sluw
Fener maakt wel heel veel overtredingen die niet bestraft worden imho, maar stuk scherper verder.
Het liefst zou je Lotomba wisselen maarja er is verder niemand, vind Timber en Steijn ook vrij onzichtbaar mogelijk Valente voor Timber erin, maarja dan mis je wel wat oudere ervaring.
Hadj Moussa komt ook weer 3 keer dezelfde man voorbij om vervolgens de bak te missen het is algeheel slordig.
Feyenoord 2xD-e-n schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Heeft een Nederlandse ploeg ooit van die gast gewonnen?
https://www.voetbalnieuws...-spraakmakende-duels.htmlD-e-n schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Heeft een Nederlandse ploeg ooit van die gast gewonnen?
De linkerkant is zwak vandaag. Lotomba iets te traag helaas, maar over het algemeen wel goed bezig. Maar ik zie echt veel te veel onnodig balverlies, dat moet echt beter. Ik ben er niet gerust op dat we dit gaan redden.Agent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:53:
Als RVP slim is dan haalt hij in ieder geval Sauer er uit
Wisselt te veel sterke momenten met zwakke af.
Eric, Signing off !!
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken