Didn't age wellDutchOwnage schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:40:
Lekker vlak voor rust.
Nou laat de 10 miljoen van Borges zich maar bewijzen, was hem eigenlijk beetje vergeten dat we die gehaald hadden.
Sauer eruit vind ik geen slechte die speelde zeer onfortuinlijk.
Sauer eruit vind ik geen slechte die speelde zeer onfortuinlijk.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
In potentie heeft Feyenoord echt wel een behoorlijk elftal staan.
Je merkt alleen aan alle kanten dat ze nog onvoldoende op elkaar zijn ingespeeld, de routine ontbreekt.
Wat dat betreft komen deze wedstrijden wellicht net te vroeg.
Je merkt alleen aan alle kanten dat ze nog onvoldoende op elkaar zijn ingespeeld, de routine ontbreekt.
Eric, Signing off !!
Szymanski heeft Lotomba echt volledig in de tang he.
Dat is altijd bij die CL voorrondes. Valt nog mee dat we een centrum hebbenEric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:07:
Ach ach Borges je had je onsterfelijk kunnen maken
Flashback naar zondag, 1 op 1 met de keeper en kansloos verkloten
Jeetje Borges dat had echt beter gemoeten
Dat geldt voor veel ploegen?Eric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:07:
Wat een kans...
Eerlijk?Rubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:09:
Jeetje Borges dat had echt beter gemoeten
Ik had hem er ook niet ingelegd hoor 😂
Eric, Signing off !!
Borges 11 miljoen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het zit toch in de naam denk ik. Hard rennen maar niet zo goed mikken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar jij krijgt ook geen miljoen per jaar betaald ervoor gok ik zoEric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:12:
[...]
Eerlijk?
Volgens mij had hij hem ook heel goed af kunnen leggen.Eric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:12:
[...]
Eerlijk?
Feyenoord moet echt de bal beter vast houden
En ja hoor weer slordig balverlies en raak
Gvd. Lotomba verantwoordelijk voor 2 tegengoals
Jeetje die kwam echt uit het niets, toch de Mourinho counter.
Ik wilde net zeggen. Ze laten zich veel te ver inzakken, het is wachten op een treffer van Fener
En zie daar……
En zie daar……
Eric, Signing off !!
Verbazend dat een Zwitsers international zulke domme dingen doet
Van alle scenario’s is dit een hele slechte.
Maar Lotomba heeft nu veel negatieve invloed gehad. Maar wie breng je erin…
Maar Lotomba heeft nu veel negatieve invloed gehad. Maar wie breng je erin…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hoe lang laat je Lotomba nog stuntelen?
Afgelopen
Zijn twee vervangers zijn geblesseerdRubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:15:
Hoe lang laat je Lotomba nog stuntelen?
Dit is wel klaar nu inderdaad, gaat Fenerbahçe niet meer weg geven en Feyenoord is niet in staat dit te keren zonder wonder.
Dan wordt het Europa League voor een schijntje.
Dan wordt het Europa League voor een schijntje.
Dat ver inzakken is niet het probleem, zeker niet gezien de ruimte die in de 1e helft achter de Feyenoord verdediging lag. Maar als je zo eenvoudig ballen inlevert, is dat een groter probleem. Dit was echt wel heel pijnlijk..Eric H schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:15:
Ik wilde net zeggen. Ze laten zich veel te ver inzakken, het is wachten op een treffer van Fener
En zie daar……
I know maar dan nog je kan bijna beter niemand er meer zetten zo
Zelf 1 op 1 missen, dan kan je er haast op wachten… zonde wel!
Twente komt eraan!
Yep, met zoveel stom balverlies en Borges die zo’n kans mist, dan kan je de overige 30 minuten wel extrapoleren.
Toch geloof ik nog in een goaltje voor Feyenoord. Alleen niks meer tegenkrijgen nu anders is t klaar.
Borges nu al irritant met alleen zichzelf en dan het stadion uit knallen.
Teveel bewijsdrang? Hopelijk komt dat nog goed
Teveel bewijsdrang? Hopelijk komt dat nog goed
[ Voor 24% gewijzigd door Rubman op 12-08-2025 20:18 ]
Dit kon je toch niet echt een counter noemen, de bal halverwege de helft vd tegenstander afpakken?Hugo! schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:15:
Jeetje die kwam echt uit het niets, toch de Mourinho counter.
Heeft een Nederlandse ploeg überhaupt ooit een tweeluik tegenover een Mourinho-ploeg gewonnen? AZ tegen AS Roma volgens mij, maar een andere ploeg ook nog?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze hadden die back uit de jeugd mee moeten nemen. Die deed de voorbereiding meeRubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:16:
[...]
I know maar dan nog je kan bijna beter niemand er meer zetten zo
Nee. Gelijk hoofdtoernooi.Megupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:18:
Als fey verliest moet je dan nog voorronde EL?
Een je weet het het theater wordt groter en groter, pijntje hier pijntje daar.
Ik denk dat we minder dan 10 speelminuten gaan zien tot het eindsignaal
We zijn inderdaad meteen weer in het slow theater beland.
Man wat word ik moe van dat soort gedoe steeds. Dat rekken en sleuren
Man wat word ik moe van dat soort gedoe steeds. Dat rekken en sleuren

Scheelt wel bij a 5M.Megupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:20:
[...]
Dat scheelt. Maar dan maakt het ook niet uit als je verliest of dat deze ronde is of de volgende.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik bedoelde natuurlijk alleen het sportieve aspect.
De polonaise kar kan binnen blijven als fey dit niet omdraait, laten we hopen op nog een bevlieging.
Ja gescheurde milt uit het niets. Ga er maar af keeper.
Maarja alles voor de minuten he
Maarja alles voor de minuten he
[ Voor 25% gewijzigd door Rubman op 12-08-2025 20:26 ]
Turken stellen zich alleen Maar aan. Verschrikkelijk
Ik ben benieuwd of de Nederlandse pers (Telegraaf voorop) nu wel iets durft te zeggen over FEY.
Het is nog niet voorbij, maar het lijkt wel gespeeld. Heb zo'n gevoel dat ze met Van Persie veel milder zijn, misschien ook wel bang voor een reactie van hem?
Het is nog niet voorbij, maar het lijkt wel gespeeld. Heb zo'n gevoel dat ze met Van Persie veel milder zijn, misschien ook wel bang voor een reactie van hem?
Wijkje hiernaast heeft veel Fener fans, ik kijk er nu al naar uitAgent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:27:
Turken stellen zich alleen Maar aan. Verschrikkelijk
Dit is schijnbaar mensen fantastisch vinden met Mourinho voetbal?Rubman schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:19:
Gelukkig gelijk hoofdtoernooi @Megupe .
Nu al tijdrekken met kramp? En een scheids die dan fluit?
Ik zie het niet.
Het niveau begint nu wel echt bedenkelijk te worden. Pfff
Als ze met een feitelijke analyse komen lijkt me daar weinig mis mee. Veel individuele fouten die ons de CL kosten, mag gewoon gezegd worden. En als trainer mag je best de nadruk op zorgvuldigheid leggen.HollowGamer schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:28:
Ik ben benieuwd of de Nederlandse pers (Telegraaf voorop) nu wel iets durft te zeggen over FEY.
Krijg het idee dat fey lotomba niet meer aan de bal laat komen. En fen laat hem ook helemaal vrij staan.
Kan je beter gewoon wisselen.
Maar wie moet er dan nog in?Megupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:30:
Krijg het idee dat fey lotomba niet meer aan de bal laat komen. En fen laat hem ook helemaal vrij staan.
Weet van Persie dat je tijdens een wedstrijd mag wisselen?
edit: Ja dus
edit: Ja dus
[ Voor 12% gewijzigd door Polycom op 12-08-2025 20:31 ]
Kan van Persie niet wisselen of durft hij niet 
Hij moet iets omzetten want in de opbouw gaat het goed mis en ook in de omschakeling loopt het niet goed.
Hij moet iets omzetten want in de opbouw gaat het goed mis en ook in de omschakeling loopt het niet goed.
Timber lijkt de enige die nog kan voetballen, wat een armoede opeens.
In het begin had ik nog wel zoiets van dit kan iets, maar het is echt dramatisch geworden.
Feyenoord kan niet omgaan hiermee en dat theater nekt ze ook steeds weer.
In het begin had ik nog wel zoiets van dit kan iets, maar het is echt dramatisch geworden.
Feyenoord kan niet omgaan hiermee en dat theater nekt ze ook steeds weer.
Feitelijke, inhoudelijke kritiek is niet per se het sterkste punt van het journaille.dr.lowtune schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:29:
[...]
Als ze met een feitelijke analyse komen lijkt me daar weinig mis mee. Veel individuele fouten die ons de CL kosten, mag gewoon gezegd worden. En als trainer mag je best de nadruk op zorgvuldigheid leggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies Valente erin voor Lotomba kan die laatste in ieder geval de bal niet meer verliezenMegupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:31:
[...]
Maakt toch niet uit wie.
Je moet winnen, dan ga je met iemand minder achterin spelen.
Zeker maakt dat wel uit, je kan er in een keer alles mee omgooien of juist nuance verschillen aanbrengen.Megupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:31:
[...]
Maakt toch niet uit wie.
Je moet winnen, dan ga je met iemand minder achterin spelen.
Die turken hebben de scheidsrechters maximaal mee
Volgens mij was deze scheids in 2022 ook al niet heel zuiver beoordeeld met Fey - AS Roma.Agent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:33:
Die turken hebben de scheidsrechters maximaal mee
Maarja wat doe je eraan.
Man wat treurig weer zeg Borges laat zich niet goed zien zo
[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 12-08-2025 20:34 ]
We verliezen het hier niet door de scheidsrechter
UWDA GA WEG
Oei Oei Oei dit soort momenten kosten je hoor.
Je had alweer voor kunnen staan met de momenten van Borges en Ueda
Je had alweer voor kunnen staan met de momenten van Borges en Ueda
Mja maar die keeper was behoorlijk uitgekomen
Haha Steijn probeert de Turken na te doen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gebeurde toch helemaal niets bij beide dus gewoon doorspelen imho
Au klaar
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze maken ze wel mooi af zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
4-1 zeg. Alsof je tegen Arsenal speelt. Dit mag Feyenoord toch niet overkomen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat ik me ook wel afvraag.
Zou er in Turkije nou ook een soort Michiel Kramer zijn die dan in de rust een durum kebab gegeten heeft?
Of zou dat daar gewoon mogen?
Zou er in Turkije nou ook een soort Michiel Kramer zijn die dan in de rust een durum kebab gegeten heeft?
Of zou dat daar gewoon mogen?
Het is het gewoon net niet. Dat zie je bij dit soort momentenAgent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:39:
UWDA GA WEG
Nu is het wel klaar he, zo makkelijk weg gegeven weer die ballen. En ja als je ze dan zelf niet erin legt bij hele grote kansen is het onmogelijk.
Krijgt die clown van een Mourinho toch weer gelijk.
Krijgt die clown van een Mourinho toch weer gelijk.
Die Bos is het toch ook niet, of zie ik dat nou verkeerd? Als je in zo'n situatie niet ff die 5 meter maakt om voor die man te komen
Ach iedere Feyenoord supporter weet dat dit gaat gebeuren. Feyenoord scoort en het flikkert helemaal in elkaar. Is standaard
Weet het niet hoor. Het waren toch vooral de individuele fouten die je kosten.carpebios schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:43:
Maar het is behoorlijk pijnlijk ja.
Kan zo zijn maar nu is het algehele malaisetoolkist schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:44:
Die Bos is het toch ook niet, of zie ik dat nou verkeerd? Als je in zo'n situatie niet ff die 5 meter maakt om voor die man te komen
Meer risico dan krijg je dit. Maar je moet het voorin gewoon beter doen. Die Tengstedt is ook nikscarpebios schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:43:
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 12-08-2025 20:46 ]
Haha wat denk je van die speler van 11 miljoen en UEDA? 20 miljoen weggeflikkerttoolkist schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:44:
Kom op! Nog 1
Nou komop met die verlenging.
Wel leuke wedstrijd
Wel leuke wedstrijd
Qua resultaat ja, maar Watanabe bv vind ik wel heel sterk spelen.piotr123 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:45:
[...]
Kan zo zijn maar nu is het algehele malaise
4-1 tegen zo’n armzalig team, wat slecht. Dan heb je in de CL ook niks te zoeken en is de EL prima. Het is dat Ajax de centen kan gebruiken anders hadden die ook beter in de EL kunnen gaan ballen. Alle hoop op PSV dit jaar qua CL resultaten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Moussa onzichtbaar, Lotomba faalde, middenveld imponeerde niet, en allebei de backs waren niet thuis.
Pfffff…
Pfffff…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja, op de camping bingo wil het niet lukken maar bij Feyenoord altijd prijs.Agent47 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:44:
Ach iedere Feyenoord supporter weet dat dit gaat gebeuren. Feyenoord scoort en het flikkert helemaal in elkaar. Is standaard
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken