Precies, Bosz denkt alleen maar dan aanvallen dus dat gaat Farioli nooit doen. Maar een Slot denkt ook aan wat hij heeft en past de stijl aan op de tegenstander als dat nodig is. Die gaat echt niet blind aanvallen als dat niet handig is. In mijn optiek deed een Farioli dat ook, maar die was ook niet blind voor aanvallen. Aanvallend zag je ook best goede opbouw en combinaties. Het nadeel was alleen dat de selectie zo matig was (ook mentaal na het seizoen ervoor) dat er niet veel ruimte was voor echt veel spelen met pressie en balbezit.Snowdog schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:54:
Vind Slot en Bosz toch echt een stuk meer aanvallend spelen en dat kan je echt niet vergelijken met Farioli imo. Bij Farioli was het meer sporadische kansen en goals, terwijl bij Slot en Bosz aanval echt een stuk meer aanwezig is. Maar goed, heb niet alle wedstrijden gezien, dus daar heb je wel gelijk in, maar van wat ik heb gezien had ik nou niet echt het idee dat hij de juiste man was (ondanks de geweldige resultaten) en zoals gezegd dat het meer een soort van Mourinho-style was. Da's gewoon wat minder leuk om te zien, denk dat betere spelers wel iets geholpen hadden, maar dat het alsnog wel allemaal heel terughoudend was geweest.
Ik wil het bij hem wel zien met betere spelers. Het zou mij niets verbazen als daar dan een stuk meer aanval uit komt. Maar goed, die kans is geweest en het zou zomaar kunnen dat hij bij Porto juist wel gaat voor de culturele stijl daar. Dus we zullen het nooit weten, dan maar blij zijn met in ieder geval één jaartje CL nu.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8