Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
En Ajax kijkt weer eens als een stel lammetjes die voor het eerst in de wei staan. Ze leren het echt nooit.Gonadan schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:48:
[...]
Net als de vorige keer dus? Jans weet hoe hij het aan moet pakken. Chic is het niet maar het werkt waarschijnlijk weer wel.
Deze lichting niet. Hebben allemaal mkz. Ruimen en opnieuw beginnen.Typhone schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:22:
[...]
En Ajax kijkt weer eens als een stel lammetjes die voor het eerst in de wei staan. Ze leren het echt nooit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja bah. Sommigen willen Godts of Baas houden. Ik ben voor opnieuw beginnen. Op iedere positie.cheiron schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:26:
Helemaal vrij. Ik heb zo een hekel aan dit team.
[ Voor 57% gewijzigd door ephymerous op 10-05-2026 18:28 ]
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bravo met je glazen bol.Han schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:22:
Ajax gaat het komend kwartier spastisch op zoek naar de 1-0 waardoor het eerder 0-1 wordt dan dat dit Ajax nog gaat scoren…
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
nou, kom op, knokken met z’n allen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je ziet Godts vandaag weer excelleren toch? Statistieken en alcohol zijn hetzelfde en maken meer kapot dan je lief is.ephymerous schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:26:
Haha ja verkoop ze allemaal maar en waar je geen geld voor krijgt geef je maar weg. Kans-loos.
[...]
Ja bah. Sommigen willen Godts of Baas houden. Ik ben voor opnieuw beginnen. Op iedere positie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar nee ze hebben liever 3 trainers die niet goed genoeg zijn.
Zijn er Ajacieden die echt denken dat die man de club weer uit het slob kan trekken?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee ik zei net al beter in zijn geheel opdoeken en opnieuw beginnen. Met name dat beurs-deel eraf. Niet vanwege de beurs maar om de achterkamertjespolitiek die altijd mee komt.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:33:
Belooft ook weinig goeds aangezien de eerste trainer die Cruijff aanstelt ook direct weer een nobody blijkt.
Zijn er Ajacieden die echt denken dat die man de club weer uit het slob kan trekken?
tja dat is iemand die hij kent, hoop niet dat dit een lijn is die hij gaat doorzetten door alleen mensen te halen die hij kent.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:33:
Belooft ook weinig goeds aangezien de eerste trainer die Cruijff aanstelt ook direct weer een nobody blijkt.
bij garcia zit er net als heitinga geen lijn in.cheiron schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:34:
Alsof een trainer ze vertelt dat ze geen bal vooruit mogen spelen.
Achteraf is mooi wonen.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:36:
Na al die omzwervingen is uiteindelijk gebleken dat ze Heitinga net zo goed hadden kunnen laten zitten.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Siësta natuurlijk.Deadsy schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:42:
zoals ze de laatste tijd uit de kleedkamer komen vraag ik me af wat garcia doen tijdens de rust
Echt wat diep gezonken. Dat je concurreert met clubs als FCT en NEC is al erg genoeg. De playoffs moeten spelen is zo vernederend dat je er voor moet bedanken.
XXXVI
Obvious troll is obvious was de même toch?LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:33:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nggyu nglyd
Nee, oprechte vraag.
Persoonlijk denk ik dat ze (wéér) een fout hebben gemaakt met de aanstelling van Cruijff, die op basis van palmares never nooit die functie had gekregen.
Tegelijkertijd denk ik dat Ajax met een betere trainer of stabieler beleid er echt wel beter voor had gestaan. Ook met de huidige selectie
Je had plek 3 in handen kunnen hebben vandaag, in plaats daarvan heb je nu waarschijnlijk plek 5 en die play offs...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De grote fout is en was Heitinga aanstellen. Een nobody die bewezen heeft een barslechte trainer te zijn. Daar is het tactisch en conditionele fundament al gestorven.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:46:
[...]
Nee, oprechte vraag.
Persoonlijk denk ik dat ze (wéér) een fout hebben gemaakt met de aanstelling van Cruijff, die op basis van palmares never nooit die functie had gekregen.
Tegelijkertijd denk ik dat Ajax met een betere trainer of stabieler beleid er echt wel beter voor had gestaan. Ook met de huidige selectie
XXXVI
Daarvoor was het al kut joh.ephymerous schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:48:
[...]
De grote fout is en was Heitinga aanstellen. Een nobody die bewezen heeft een barslechte trainer te zijn. Daar is het tactisch en conditionele fundament al gestorven.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mja tot en met de eerste helft speelde Ajax toch best wel aardig. Alleen lijkt het mentaal niet helemaal op orde en knakt ergens rond de 60ste minuut om vervolgens weinig meer klaar te spelen. Naast dat de selectie niet over de gewenste kwaliteit beschikt is het ook conditioneel ook verre van op niveau.Deadsy schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:35:
[...]
bij garcia zit er net als heitinga geen lijn in.
Ergens wel goed dat Ajax zo eindigt omdat hiermee wel duidelijk is dat er echt ingegrepen moet worden en dat de selectie fors moet worden gesaneerd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
De voorgaande en komende jaren voor ons...OMX2000 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:52:
Nou snel dit vergeten dit seizoen.
Nu wordt t volgende week nog erg spannend…maar 5e zal Twente wel niet meer worden…
Komende weken zal het nieuws van nieuwe AD en TD wel naar buiten komen. En hopelijk komen we sterker uit de zomer.Mog schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:54:
Met hakken over de sloot. Gelukkig hebben we de CL-miljoenen veilig gesteld. Nu wijs uitgeven.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat zou PSV in ieder geval wel geld opleveren... Het is voor PSV financieel interessanter als FC Twente of NEC derde wordt.sNielz123 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:44:
PSV zal Twente toch wel een gelijkspel gunnen?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Maar Bosz heeft daar echt geen boodschap aan, die wil gewoon winnen.nocalimero schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:56:
[...]
Dat zou PSV in ieder geval wel geld opleveren... Het is voor PSV financieel interessanter als FC Twente of NEC derde wordt.
Bedankt voor de jinx heZieMaar! schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:55:
Nog zuurder die gelijkmaker in de laatste seconde vorige week bij AZ…
Nu wordt t volgende week nog erg spannend…maar 5e zal Twente wel niet meer worden…
Baas mag van mij weg bij een goed bod, heb op die plek liever Janse staan.ephymerous schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:26:
Haha ja verkoop ze allemaal maar en waar je geen geld voor krijgt geef je maar weg. Kans-loos.
[...]
Ja bah. Sommigen willen Godts of Baas houden. Ik ben voor opnieuw beginnen. Op iedere positie.
Als ie dan ook de goeie spelers van Barcelona meeneemt...Deadsy schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:34:
[...]
tja dat is iemand die hij kent, hoop niet dat dit een lijn is die hij gaat doorzetten door alleen mensen te halen die hij kent.
Inderdaad. Kan voorlopig wel eens de laatste keer zijn dat er zoveel miljoenen binnenkomen. Afgezien van de verkoop van spelers dan.Mog schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:54:
Met hakken over de sloot. Gelukkig hebben we de CL-miljoenen veilig gesteld. Nu wijs uitgeven.
Ik zie psv volgende week wel de 2e en 3e keuze kans geven. Ook om spelers te sparen voor wktoolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:01:
[...]
Maar Bosz heeft daar echt geen boodschap aan, die wil gewoon winnen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom zou Bosz spelers sparen voor het WK? Heeft PSV helemaal geen direct belang bij.Player1S schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:08:
[...]
Ik zie psv volgende week wel de 2e en 3e keuze kans geven. Ook om spelers te sparen voor wk
Als je een beetje meeleeft met je eigen spelers zorg je ervoor dat ze niet in de situatie komen om geblesseerd te raken. Kan me voorstellen dat je als speler ook een beetje met de handrem speelt.toolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:12:
[...]
Waarom zou Bosz spelers sparen voor het WK? Heeft PSV helemaal geen direct belang bij.
aan de andere kant kun je het je eigen thuispubliek ook niet maken om met een B elftal te gaan spelen. Heel benieuwd hoe dit afloopt.
Feit is wel dat het volgende week echt super spannend is.
Het enige eerlijke antwoord is dat we het gewoon niet weten. Cruyff begon na de winterstop en bij jong, de ellende in de selectie en financiën is nog onveranderd.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:46:
[...]
Nee, oprechte vraag.
Het hangt echt van komende zomer af of we weer vertrouwen kunnen krijgen. Het kan variëren van Garcia laten zitten en bagger kopen tot een goede trainer halen en gericht versterken.
Ik persoonlijk ben nooit dolenthousiast geweest over de keuze voor Cruyff, maar heb ook geen reden om hem direct af te schrijven. Geen idee, ik zit er wat gereserveerd in en blijf vrezen dat herstel langer gaat duren dan ook zou willen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dus. Twente moet dus klappen er op. Een actie die je normaal zou maken kan nu betekenen dat je je toch in houdt.yorroy schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:15:
[...]
Als je een beetje meeleeft met je eigen spelers zorg je ervoor dat ze niet in de situatie komen om geblesseerd te raken. Kan me voorstellen dat je als speler ook een beetje met de handrem speelt.
plus thuis publiek zal er ook van genieten dat Ajax playoffs moet spelen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Publiek wel inderdaad, trainer en spelers zijn gelukkig meestal wat sportiever.Player1S schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:35:
[...]
Dat dus. Twente moet dus klappen er op. Een actie die je normaal zou maken kan nu betekenen dat je je toch in houdt.
plus thuis publiek zal er ook van genieten dat Ajax playoffs moet spelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eens dit seizoen zit er nu op. We zijn tweede geworden niet dankzij van Persie maar vanwege de andere clubs die nog slechter waren. Hopelijk kunnen ze de selectie voor volgend seizoen grondig renoveren en gaan we met nieuwe impuls de CL in en voor het kampioenschap!DutchOwnage schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:06:
[...]
Inderdaad. Kan voorlopig wel eens de laatste keer zijn dat er zoveel miljoenen binnenkomen. Afgezien van de verkoop van spelers dan.
Ik vrees eerder dat we af gaan zakken naar p4-5 regionen. Alles hangt af van de nieuwe AD/TD. En of ze beslissingen durven nemen. De grootste stoorzenders zijn nu weg (of bijna weg) In die zin is het straks een blank canvas.Soulizer schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:38:
[...]
Eens dit seizoen zit er nu op. We zijn tweede geworden niet dankzij van Persie maar vanwege de andere clubs die nog slechter waren. Hopelijk kunnen ze de selectie voor volgend seizoen grondig renoveren en gaan we met nieuwe impuls de CL in en voor het kampioenschap!
In ieder geval heel erg blij dat het voorbij is. Als je mij om het hoogtepunt van het seizoen zou vragen kan ik echt geen antwoord geven eigenlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Vld1989 op 10-05-2026 19:43 ]
Tenzij dit resultaat sommigen laat denken dat ze goed bezig waren. Het wordt weer een interessant seizoen.LZ86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:41:
[...]
Ik vrees eerder dat we af gaan zakken naar p4-5 regionen. Alles hangt af van de nieuwe AD/TD. En of ze beslissingen durven nemen. De grootste stoorzenders zijn nu weg (of bijna weg) In die zin is het straks een blank canvas.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bosz kennende zal hij nog wel de 100 doelpunten willen halen. En das goed mogelijk als ze er nog een keertje tegenaan gaan. En spelers als Wanner, Gasiorowski, Dest etc gaan toch niet naar het WK.yorroy schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:15:
[...]
Als je een beetje meeleeft met je eigen spelers zorg je ervoor dat ze niet in de situatie komen om geblesseerd te raken. Kan me voorstellen dat je als speler ook een beetje met de handrem speelt.
aan de andere kant kun je het je eigen thuispubliek ook niet maken om met een B elftal te gaan spelen. Heel benieuwd hoe dit afloopt.
Feit is wel dat het volgende week echt super spannend is.
Tuurlijk wel. Een goed WK is erg goed voor de marktwaarde van een speler.toolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:12:
[...]
Waarom zou Bosz spelers sparen voor het WK? Heeft PSV helemaal geen direct belang bij.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken