[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 242 Laatste
Acties:
  • 421.573 views

Onderwerpen

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

ZieMaar!

Moderator General Chat
Mijn gok:

PSV blijft eerste :). Feyenoord blijft tweede.

Volgens de wedkantoren speelronde 33:
NEC moet tegen Groningen(u): 3 punten -> 59 punten
Ajax moet tegen Utrecht(t): 3 punten -> 58 punten
Twente moet tegen Sparta(t): 3 punten -> 58 punten

Twente zal vrij zeker winnen van Sparta en vrij zeker verliezen van PSV, waardoor Ajax genoeg gaat hebben aan 1 winstpartij tegen Utrecht of Heerenveen. NEC moet thuis tegen GAE, wat mij een vrij zekere 3 punten lijkt, dus ik denk ik eigenlijk dat het enige spannende de komende 2 rondes is: wie wordt er 4e, waarbij Ajax genoeg heeft aan 4 punten, denk ik. Tenzij PSV er met de pet naar gooit in de laatste wedstrijd. Twente moet dik winnen van Sparta, zodat het DS beter wordt, anders is 3 punten voor Ajax voldoende.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-07 09:05
Heerenveen in de playoffs d:)b

Verwacht niet dat we ver komen in de playoffs, maar toch weer een prima seizoen voor Heerenveen standaarden

Twitch

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:42

Sagat

Is pappa x2!

DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:36:
[...]

Maar wel ruim 2 miljoen bij kunnen schrijven op z'n rekening :9B

Ik zou zeggen, boeie.
Aan de andere kant, denk niet dat die jongen er financieel slecht voorstond voor hij bij Feyenoord aan de slag ging. Als je dan de hoop hebt om jezelf fit te krijgen en misschien nog het engels elftal kan halen, maar in de praktijk zelfs een Diarra voor je hebt, dan is het sportief 'niet best'.

Denk dat ie beter een half seizoen niet kan voetballen en zich volledig op fit maken moet richten, misschien komt ie ooit dan nog in de buurt van zijn oude vorm. Maar op deze manier kan hij beter stoppen.

Neemt niet weg dat het geld niet vervelend is uiteraard 8)7

10 second ninja DONE

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik hoor net van commentator dat een speler zijn vrouw en kindje verloren heeft? Wat naar om te horen zeg, eerste keer dat ik het hoor.

• JanW
  • Laatst online: 22:55
Ik neem aan dat je doelt op de speler van Willem II? Dat is ook gisteren pas door speler en club naar buiten gebracht.

https://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-er-el-allouchi-deelt-tragisch-bericht-dit-is-keihard-aangekomen

Dit hierboven is ook het enige wat ik er zo snel over vind. NOS en NU.nl bijvoorbeeld berichten er niks over.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:47
Zowel VI als AD melden ontwikkelingen bij Feyenoord aangaande de zoektocht naar een TD en een AD. Wat het tweede betreft: het verzet tegen

Eenhoorn schijnt gebroken te zijn en daar zou zelfs al mee gesproken zijn. Verrasender is de TD: daar schijnt de technische man van Brugge kandidaat te zijn. En volgens mij gaat het daar best goed dus dat klinkt interessanter dan van Wonderen of van Bronckhorst.

• JanW
  • Laatst online: 22:55
Forbes naar Feyenoord?

Voor Feyenoord goed dat ze gaan voor iemand die al in die functie werkzaam is en van buiten de club komt. Geen DNA onzin of jongen van de club. Hoe noemen ze dat daar in Rotterdam eigenlijk?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:30
HollowGamer schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 18:49:
Ik hoor net van commentator dat een speler zijn vrouw en kindje verloren heeft? Wat naar om te horen zeg, eerste keer dat ik het hoor.
Niet zijn vrouw én kindje. Alleen zijn ongeboren dochtertje. Wat verdrietig is voor Allouchi en zijn vrouw.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 20:15:
[...]

Niet zijn vrouw én kindje. Alleen zijn ongeboren dochtertje. Wat verdrietig is voor Allouchi en zijn vrouw.
Excuses, dacht het zo te hebben gehoord, het was inderdaad nog niet op nieuws sites die ik volg.

Knap dat hij toch nog kon invallen zo te lezen? Ik zou het hoogstwaarschijnlijk niet kunnen.

• ZieMaar!
  • Laatst online: 22:20

ZieMaar!

Moderator General Chat
Nou de kogel is door de kerk: Ricky van Wolfswinkel gaat fulltime golfen stopt in ieder geval met voetbal. Heeft een paar mooie jaren bij Twente gehad. Positieve kerel, mooie carrière gehad, zeker bij Sporting, Basel, Vitesse en Twente. Open boek in interviews (na 't overlijden van zijn schoonvader, Neeskens, bijvoorbeeld).

En 2 interlands, maar laten we t daar maar niet al teveel over hebben :).

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:44
Volgens Feyenoord nieuws is Sterling klaar bij Feyenoord. Dat waren 349 mooie minuten. We hebben gelachen.

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 08:42
Soulizer schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:55:
Volgens Feyenoord nieuws is Sterling klaar bij Feyenoord. Dat waren 349 mooie minuten. We hebben gelachen.
En vooral betaald…

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:57

Agent47

I always close my contracts.

Soulizer schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:55:
2 miljoen bruto salaris voor een halfjaar + een ton bonus als we officieel tweede zijn.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 17:38:
[...]

2 miljoen bruto salaris voor een halfjaar + een ton bonus als we officieel tweede zijn.
Stukken goedkoper dan Zinchenko als je het omrekent naar speelminuten, koopje dus 😇

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 07-05-2026 17:54 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:05
Tof hoor. Een Franse superster die op de Amerikaanse televisie een lesje voetbalhistorie geeft. Waarbij het 90% van de tijd over de Nederlandse invloed gaat :9

[YouTube: Thierry Henry On The Godfather of Total Football & His INSANE Coaching Tree

XXXVI

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Sterling was toch op voorspraak van RvP gekomen?

Als jij als manager in het bedrijfsleven je baas een bonnetje van 2 miljoen af laat tikken zonder dat het duidelijk is wat het nou precies heeft opgeleverd, heb je grote kans dat je mag gaan wiebelen.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja maar dat lag niet aan RvP, dat is vanzelfsprekend toch? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
DutchOwnage schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 21:23:
Sterling was toch op voorspraak van RvP gekomen?

Als jij als manager in het bedrijfsleven je baas een bonnetje van 2 miljoen af laat tikken zonder dat het duidelijk is wat het nou precies heeft opgeleverd, heb je grote kans dat je mag gaan wiebelen.
Tsja, maar er zijn een hele rits aan andere personen binnen de BVO die verantwoordelijk zijn voor de medische checks van de persoon, het inschatten van het risico, en die daadwerkelijk contracten opstellen én tekenbevoegd zijn. En daar hoort van Persie niet bij.

nggyu nglyd

• DutchOwnage
True

Daarom hoog tijd dat er dingen gaan veranderen daar.

[ Voor 87% gewijzigd door DutchOwnage op 07-05-2026 22:01 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo... alvast een lijstje om de vertrek-score bij te houden bij Ajax komende transferperiode;
  • Mika Godts
  • Youri Baas
  • Chuba Akpom
  • Kasper Dolberg
  • Josip Sutalo
  • Oscar Gloukh
  • Anton Gaaei
  • Ahmetcan Kaplan
  • Owen Wijndal
  • Wout Weghorst
  • Takehiro Tomiyasu
  • Kian Fitz-Jim
  • Oliver Edvardsen
  • Sivert Mannsverk
  • Branco van den Boomen
  • Vitezslav Jaros
  • Oleksandr Zinchenko[
  • Joeri Heerkens
  • Paul Reverson
Operatie schoonschip, mede mogelijk gemaakt door Jordi Cruijff... Benieuwd of ze allemaal te slijten zijn. Persoonlijk zou ik graag Dolberg, Godts en Gloukh behouden zien worden aangezien er een nieuwe trainer gaat komen. En voor Gaaei blijf ik een zwak houden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 08-05-2026 20:35 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:34:
Zo... alvast een lijstje om de vertrek-score bij te houden bij Ajax komende transferperiode;
  • Mika Godts
  • Youri Baas
  • Chuba Akpom
  • Kasper Dolberg
  • Josip Sutalo
  • Oscar Gloukh
  • Anton Gaaei
  • Ahmetcan Kaplan
  • Owen Wijndal
  • Wout Weghorst
  • Takehiro Tomiyasu
  • Kian Fitz-Jim
  • Oliver Edvardsen
  • Sivert Mannsverk
  • Branco van den Boomen
  • Vitezslav Jaros
  • Oleksandr Zinchenko[
  • Joeri Heerkens
  • Paul Reverson
Operatie schoonschip, mede mogelijk gemaakt door Jordi Cruijff... Benieuwd of ze allemaal te slijten zijn. Persoonlijk zou ik graag Dolberg, Godts en Gloukh behouden zien worden aangezien er een nieuwe trainer gaat komen. En voor Gaaei blijf ik een zwak houden :)
Cruyff laat weinig los en wil nieuws pas brengen als het echt nieuws is, maar Inan weet al van de hoed en de rand?
Ik zou je lijstje nog even in potlood bijhouden. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
Gonadan schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 21:22:
[...]

Cruyff laat weinig los en wil nieuws pas brengen als het echt nieuws is, maar Inan weet al van de hoed en de rand?
Gewoon tipp-ex op je scherm.

nggyu nglyd

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 21:22:
[...]

Lijstje van een journalist. Alleen Akpom en de geblesseerde huurlingen zijn zeker. Wat mij bereft horen Dolberg, Gloukh, Baas en Godts niet op een verkooplijst (natuurlijk bij een goed bod is iedereen te koop). Sutalo vind ik ook nog een twijfelgeval, als je een fatsoenlijke trainer en staf hebt is daar echt wel wat van te maken (zie vorig jaar). Een Berghuis en Klaassen mogen wat mij betreft wel weg, hun ervaring brengt te weinig op het veld, de paar goede passes van Berghuis en doelpunten van Klaassen zijn vervangbaar. Liefst door een leiderschapstype Henderson/Tadic want dat mist echt in het elftal.

Klanten als Gaaei mogen ook weg, maar wat mij betreft eerst de Weghorsten en van de Boomen weg.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:15
PolarBear schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 22:03:
[...]

Lijstje van een journalist. Alleen Akpom en de geblesseerde huurlingen zijn zeker. Wat mij bereft horen Dolberg, Gloukh, Baas en Godts niet op een verkooplijst (natuurlijk bij een goed bod is iedereen te koop). Sutalo vind ik ook nog een twijfelgeval, als je een fatsoenlijke trainer en staf hebt is daar echt wel wat van te maken (zie vorig jaar). Een Berghuis en Klaassen mogen wat mij betreft wel weg, hun ervaring brengt te weinig op het veld, de paar goede passes van Berghuis en doelpunten van Klaassen zijn vervangbaar. Liefst door een leiderschapstype Henderson/Tadic want dat mist echt in het elftal.

Klanten als Gaaei mogen ook weg, maar wat mij betreft eerst de Weghorsten en van de Boomen weg.
Maar waar haal je dan het geld vandaan om de selectie te versterken? Je zult toch spelers moeten verkopen en voor Berghuis en Klaassen ga je niks krijgen….

Verwijderd

Berghuis en Klaassen gaan gewoon door in Amsterdam tot ze besluiten te stoppen met voetballen. Bij een aantal anderen gaat Jordi tegen dezelfde problemen aanlopen als Kroes. Spelers die niet willen vertrekken omdat ze teveel salaris moeten inleveren en bovendien is er komende zomer nieuwe ronde, nieuwe kansen met een andere trainer.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 07:06:
Berghuis en Klaassen gaan gewoon door in Amsterdam tot ze besluiten te stoppen met voetballen. Bij een aantal anderen gaat Jordi tegen dezelfde problemen aanlopen als Kroes. Spelers die niet willen vertrekken omdat ze teveel salaris moeten inleveren en bovendien is er komende zomer nieuwe ronde, nieuwe kansen met een andere trainer.
Zonder CL voetbal hebben veel van die spelers komende zomer een flinke terugval in salaris, dat zou zomaar een reden kunnen zijn dat ze weg willen

• toolkist
  • Niet online
Is Tomiyasu al zeker dan? Of is er alleen volgens die journalist een beslissing genomen?
In mijn beleving zijn alleen Zinchenko en Akpom zeker

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:57

Agent47

I always close my contracts.

Han schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:34:
  • Mika Godts
  • Youri Baas
  • Chuba Akpom
  • Kasper Dolberg
  • Josip Sutalo
  • Oscar Gloukh
  • Anton Gaaei
  • Ahmetcan Kaplan
  • Owen Wijndal
  • Wout Weghorst
  • Takehiro Tomiyasu
  • Kian Fitz-Jim
  • Oliver Edvardsen
  • Sivert Mannsverk
  • Branco van den Boomen
  • Vitezslav Jaros
  • Oleksandr Zinchenko[
  • Joeri Heerkens
  • Paul Reverson
Nu ik dit lijstje zo zie.... Jemig wat een namen inderdaad. van den Boomen helemaal vergeten :P

Bij ons zie ik graag vertrekken:

Nieuwkoop
Smal
Lotomba
Wellenreuther
Sliti
Hwang
Sterling
Ueda --> Nu gewoon cashen, die gaat echt niet nog meer scoren. WK komt er aan dus dat is vaak positief.
't zand
Hadj Moussa, ook gewoon cashen. Ga me steeds meer aan zijn ego irriteren, al kan hij wel een wedstrijd open breken.
Borges
Deijl
Zerrouki
Carillo
Stengs
Plug

Verder allemaal zware middelmaat of te vaak geblesseerd.
Ik heb vertrouwen in Sauer aankomend seizoen in combinatie met Valente.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• DutchOwnage
Ziggo-klanten krijgen standaard alle eredivisiewedstrijden in pakket, abonnement wordt duurder | Show | AD.nl

Mocht je Ziggo klant zijn met ook tv, zit je vanaf komend seizoen gebakken. Kost je wel 2,50 exta p/m.

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:58:
Is Tomiyasu al zeker dan? Of is er alleen volgens die journalist een beslissing genomen?
In mijn beleving zijn alleen Zinchenko en Akpom zeker
Beslissing? Door wie en waar? Dit is de tekst van Inan en van Kempen.

Dan is er nog een groepje dat vertrekt en Cruijff niets zal opleveren, doordat hun contract eind komende maand afloopt. Van twee van hen, de zwaar geblesseerd geraakte Vitezslav Jaros (gehuurd) en Oleksandr Zinchenko, nam Ajax zelfs al afscheid.

Ook de verbintenissen van Wout Weghorst en Takehiro Tomiyasu lopen af. Daardoor mogen zij praten met anders clubs. In theorie kan Cruijff de Nederlandse en Japanse international nog een nieuwe aanbieding doen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

<verkeerde topic>

[ Voor 90% gewijzigd door Gunner op 09-05-2026 09:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
Weg gehaald

[ Voor 95% gewijzigd door Harribo op 09-05-2026 13:26 ]

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:03:
[...]

Nu ik dit lijstje zo zie.... Jemig wat een namen inderdaad. van den Boomen helemaal vergeten :P

Bij ons zie ik graag vertrekken:

Nieuwkoop
Smal
Lotomba
Wellenreuther
Sliti
Hwang
Sterling
Ueda --> Nu gewoon cashen, die gaat echt niet nog meer scoren. WK komt er aan dus dat is vaak positief.
't zand
Hadj Moussa, ook gewoon cashen. Ga me steeds meer aan zijn ego irriteren, al kan hij wel een wedstrijd open breken.
Borges
Deijl
Zerrouki
Carillo
Stengs
Plug

Verder allemaal zware middelmaat of te vaak geblesseerd.
Ik heb vertrouwen in Sauer aankomend seizoen in combinatie met Valente.
Ik had met stip op 1 Robin van Persie verwacht ;)

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:23:
[...]

Beslissing? Door wie en waar? Dit is de tekst van Inan en van Kempen.

Dan is er nog een groepje dat vertrekt en Cruijff niets zal opleveren, doordat hun contract eind komende maand afloopt. Van twee van hen, de zwaar geblesseerd geraakte Vitezslav Jaros (gehuurd) en Oleksandr Zinchenko, nam Ajax zelfs al afscheid.

Ook de verbintenissen van Wout Weghorst en Takehiro Tomiyasu lopen af. Daardoor mogen zij praten met anders clubs. In theorie kan Cruijff de Nederlandse en Japanse international nog een nieuwe aanbieding doen.
Oftewel, Weghorst en Tomiyasu zijn nog niet weg.

• Gonadan

Gonadan

Die verhoging krijg je toch al elk jaar voor je kiezen een paar maanden na de 'gratis' snelheidsverhoging. Of is dit weer een extra ronde?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:34:
[...]

Die verhoging krijg je toch al elk jaar voor je kiezen een paar maanden na de 'gratis' snelheidsverhoging. Of is dit weer een extra ronde?
Ben je weer mooi klaar mee als je er niet op zit te wachten. Mag je wel kosteloos opzeggen toch, bij zo'n enkelzijdige prijsverhoging zonder dat het inflatiecorrectie is?

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:24:
[...]

Oftewel, Weghorst en Tomiyasu zijn nog niet weg.
Maar die contracten zijn wel opgezegd per 1 april.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:49:
[...]

Niet opgezegd, dan eindigen ze gewoon. Dus zolang er geen geluiden over verlenging zijn doen journalisten de aanname dat de speler vertrekt.
Aangezien Cruyff echter niet veel laat horen kunnen we ook gewoon nog verrast worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Gonadan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:34:
[...]

Weet even niet of dit dan inderdaad ook bovenop de "inflatiecorrectie " is.

Verwijderd

Gonadan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:54:
[...]

Niet opgezegd, dan eindigen ze gewoon. Dus zolang er geen geluiden over verlenging zijn doen journalisten de aanname dat de speler vertrekt.
Aangezien Cruyff echter niet veel laat horen kunnen we ook gewoon nog verrast worden.
Zonder een op tijd verzonden opzeggingsbrief wordt het contract met één jaar verlengd mits de speler akkoord gaat.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:24
Als iemand die het prima vond om als de wedstrijd van de club die ik wil zien op het open net was te kijken en anders de radio te gebruiken, ben ik niet perse blij met dit. Had namelijk expres geen abo op hele pakket genomen, want je betaald eigenlijk 5 dagen per week voor niks. En op dit moment is kabel tv bij Ziggo 23,82 euro p/m, dus je krijgt er meer dan 10% van die kosten er bij voor iets waar je niet om hebt gevraagd. Ben dus ergens wel benieuwd wat het percentage was van abonnees van ESPN Compleet op het totale Ziggo klanten bestand, want anders zadelen ze mogelijk veel mensen met een onnodige prijsverhoging op om een beperkte groep mensen binnenboord te houden.

• D-e-n
Agent47 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:03:
[...]
Nieuwkoop
Smal
Lotomba
Wellenreuther
Sliti
Hwang
Sterling
't zand
Borges
Deijl
Zerrouki
Carillo
Stengs
Plug
Naar mijn mening sla je iets te ver door. Je ziet wel vaker dat supporters er na een slecht seizoen voor pleiten de hele selectie te verkopen maar vergeet niet dat je niet elke speler kunt beoordelen op basis van een seizoen in een slecht draaiend elftal met slechte keuze van de trainer. We hebben in de laatste jaren kunnen zien wat voor een verschil goeie coaching kan maken. In een goed draaiend elftal kunnen spelers zich ook aan het niveau optrekken.

Als ik naar bovenstaand lijstje kijk: wat is er mis met Smal? Die heeft onder Priske prima gepresteerd en aannemende dat ook jij Bos wilt houden heb je dan volgens mij een prima bezetting op linksback. Idem voor Deijl. Ik had hem zelf niet gekocht vanwege zijn leeftijd maar als backup achter Read: waarom niet? Ik heb liever niet dat Read gaat maar mocht die gaan dan investeer ik het beschikbare geld liever in één goede vervanger dan dat ik ook nog een backup moet gaan halen waarvan je dan maar weer moet afwachten of die gaat voldoen. Het is een illusie om te denken dat een club twee backs van het niveau Read kan gaan halen.

En Plug en Sliti moet je gewoon verhuren. Die Carillo wordt nooit wat aangezien hij bij Dordrecht nog niet eens opvalt maar best kans dat een Sliti nog opbloeit als hij bij een andere club gewoon altijd speelt. Als dat opbloeien niet goed genoeg is voor Feyenoord kun je hem altijd nog verkopen maar dan waarschijnlijk voor een betere prijs dan nu.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:05:
[...]

Zonder een op tijd verzonden opzeggingsbrief wordt het contract met één jaar verlengd mits de speler akkoord gaat.
Hoe kom je daar bij? Bij mijn weten hebben ze gewoon contracten tot einde seizoen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:13:
[...]

Als iemand die het prima vond om als de wedstrijd van de club die ik wil zien op het open net was te kijken en anders de radio te gebruiken, ben ik niet perse blij met dit. Had namelijk expres geen abo op hele pakket genomen, want je betaald eigenlijk 5 dagen per week voor niks. En op dit moment is kabel tv bij Ziggo 23,82 euro p/m, dus je krijgt er meer dan 10% van die kosten er bij voor iets waar je niet om hebt gevraagd. Ben dus ergens wel benieuwd wat het percentage was van abonnees van ESPN Compleet op het totale Ziggo klanten bestand, want anders zadelen ze mogelijk veel mensen met een onnodige prijsverhoging op om een beperkte groep mensen binnenboord te houden.
Dat is het hele verdienmodel bij een tv pakket. Er zit standaard al een hoop in wat er van mij uit zou mogen als mij dat geld zou schelen. Neem bijvoorbeeld alleen de meeste commerciële zenders al. Maar als ze het zo flexibel maken is het niet meer rendabel te krijgen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:49:
[...]

En je zit ook naast Cruijff als hij z'n gesprekken voert? Zo lang Ajax niks communiceert hebben we gewoon geen idee.

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 15:44:
[...]

En je zit ook naast Cruijff als hij z'n gesprekken voert? Zo lang Ajax niks communiceert hebben we gewoon geen idee.
Contract verlengingen zijn koers gevoelige informatie.

En we hebben een voetbal cao die stelt dat als de club het contract niet tijdig formeel per brief opzegt dat het contract tegen dezelfde voorwaarden wordt verlengd.

Daarmee is een Weghorst zoals het nu staat per 1 juli weg.

Daarvoor hoef je niet aan tafel te zitten.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 17:02:
[...]

Contract verlengingen zijn koers gevoelige informatie.

En we hebben een voetbal cao die stelt dat als de club het contract niet tijdig formeel per brief opzegt dat het contract tegen dezelfde voorwaarden wordt verlengd.

Daarmee is een Weghorst zoals het nu staat per 1 juli weg.

Daarvoor hoef je niet aan tafel te zitten.
Het is gewoon nog niet definitief. Dan kun je van alles en nog wat verzinnen, of op je kop gaan staan of 26 rondjes om de Arena gaan rennen, zo lang Ajax of Weghorst/Tomiyasu niks erover zegt zijn het aannames, verwachtingen, etc. Klaar.

• Gonadan

Gonadan

Zou wel lekker zijn als aflopende contracten toch automatisch verlengd zouden worden. Scheelt een hoop gedoe met al die spelers die transfervrij weg willen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Zijn ze nou heel stoer 'jodenpubliek' aan het zingen bij de Graafschap of hoor ik dat totaal verkeerd?

• toolkist
  • Niet online
Hahahaha die kneus van de Graafschap die met z'n voet op maaghoogte in komt vliegen vond het maar geel want hij was een beetje te laat. Wat een simpele... 4-5 wedstrijden lijkt me gepast.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Maar ok, Feyenoord pakt dus 40 miljoen euro vd CL vandaag lijkt me..? Maar hoeveel kan je daarmee qua spelersaankoop?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 10-05-2026 09:55 ]

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:55:
Maar ok, Feyenoord pakt dus 40 miljoen euro vd CL vandaag lijkt me..? Maar hoeveel kan je daarmee qua spelersaankoop?
10x Sterling, heb je alleen nog een keeper nodig? O-)

• Soulizer
Toch bizar dat die voetbal tijden vandaag allemaal zo laat zijn. Is weer irritant met avondeten en je avond. Waarom niet gewoon 14:30?

• Sjah
toolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:22:
[...]

Dan kopen we Koeman van Telstar wel....die kost niks.

• toolkist
  • Niet online
Soulizer schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:24:
Toch bizar dat die voetbal tijden vandaag allemaal zo laat zijn. Is weer irritant met avondeten en je avond. Waarom niet gewoon 14:30?
Ruimte geven voor herstel voor het geval teams afgelopen donderdag nog in Europa speelden. Wat bij AZ prima had gekunnen.
Nadat AZ uitgeschakeld was kan ik me voorstellen dat het al te dichtbij was om even een volledige speelronde van aanvangstijd te verschuiven.
Tis allang bekend dus prima omheen te plannen toch?

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:31:
[...]

Dan kopen we Koeman van Telstar wel....die kost niks.
Zullen we samen TD van Feyenoord worden? ;)

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:11
Omdat AZ de finale van de ConfL had kunnen halen. Die was afgelopen donderdag => meer rust.

Toen bleek dat ze er uit vlogen kon op een aantal plekken door politieinzet niet meer vervroegd worden. Ze willen de laatste 2 speelronde iedereen gelijk laten spelen, dus vandaar het late tijdstip.
edit:
@toolkist typt sneller dan ik..

[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 10-05-2026 10:35 ]

WoT stats

• Soulizer
toolkist schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:22:
[...]

10x keer Sterling is niet te betalen met die dikke poen die hij krijgt voor die 350 minuten laat staan voor een heel seizoen _O-

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Komt mij wel goed uit. Ben er blij mee.

• toolkist
  • Niet online
Soulizer schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:34:
[...]

10x keer Sterling is niet te betalen met die dikke poen die hij krijgt voor die 350 minuten laat staan voor een heel seizoen _O-
Hij kreeg nu 2m voor net iets minder dan een half seizoen ofzo (feb tot eind juni is 5 mnd)? Dan kom je een heel eind met die 40m CL gelden.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Bos linksbuiten, Lotomba LB. Ik snap er helemaal geen klote van.

• Soulizer
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 15:47:
Bos linksbuiten, Lotomba LB. Ik snap er helemaal geen klote van.
Lotombo in de basis. Daar gaan we weer.

• DutchOwnage
Bos linksbuiten snap ik prima. Wie is er beter op die plek dan?

[ Voor 59% gewijzigd door DutchOwnage op 10-05-2026 16:36 ]

• Quad
Lekker schakelen vandaag. :)

nggyu nglyd

• DutchOwnage
Jezus amateurs

Mag Trauner zich wel aanrekenen zeg pfff

[ Voor 61% gewijzigd door DutchOwnage op 10-05-2026 16:48 ]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:38
Feyenoord-AZ 0-1

Excelsior-FC Volendam 0-1

Gaat goed in Rotterdam na vier minuten.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-07 18:09
Echt wat een amateurs zeg Feyenoord. Na die eerste actie van AZ ga je toch vol jagen op de bal om de toon even te zetten maar nee we doen gewoon alsof er niks aan de hand is...

• D-e-n
DutchOwnage schreef op zondag 10 mei 2026 @ 16:35:
Bos linksbuiten snap ik prima. Wie is er beter op die plek dan?
Ging toch prima met van Elshout?

• DutchOwnage
D-e-n schreef op zondag 10 mei 2026 @ 16:52:
[...]

Ging toch prima met van Elshout?
Das waar. Maar met Bos idem.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bijzonder dat PSV geen strafschop mee krijgt nadat een verdediger vol op de voet staat. Wel benieuwd waarom dat geen strafschop zou moeten zijn.

• Soulizer
Gelukkig was plek 2 al bijna een zekerheid, dan kun je best eens wat minder gas geven.

• D-e-n
Soulizer schreef op zondag 10 mei 2026 @ 16:59:
Gelukkig was plek 2 al bijna een zekerheid, dan kun je best eens wat minder gas geven.
Moet je wel van PEC winnen

• DutchOwnage
Je moet vandaag thuis gewoon die 3 punten pakken. Ben je van de zenuwen af volgende week.

• Quad
Lekker, de sproeiers gaan aan bij Telstar. 💦

nggyu nglyd

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:03:
Je moet vandaag thuis gewoon die 3 punten pakken. Ben je van de zenuwen af volgende week.
Dit wordt eerder 0-3 vandaag ofso. Lijkt nergens op.

• DutchOwnage
Wat oogt Feyenoord kwetsbaar zeg. Ongelooflijk.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large 0-1 PSV, Perisic!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-07 18:09
Eigenlijk is de staat van de Eredivisie heel erg bedroevend momenteel. PSV is de enige die er echt met kop en schouders bovenuit steekt. Lijkt mij alleen ook een beetje saai worden als je zo weinig tegenstand hebt in de Eredivisie. En in de CL kom je gewoon vaak tekort om echt indruk te maken mrja daar moet je het gewoon hebben van de eerste rondes doorkomen.

Alleen bij de rest daar gaat het de komende jaren naar alle waarschijnlijkheid ook niet echt beter worden. Financieel gezien kan je het meest verwachten van een Ajax en Feyenoord om aansluiting te vinden met PSV. Maar Ajax heeft komende zomer een mega uitverkoop. Dan moet je nog een nieuw team samenstellen en inspelen. Feyenoord is op elke linie behalve middenveld zwaar ondermaats. Er is simpelweg niet voldoende geld voor zowel keeper, verdediging als aanval. Dus zal je keuzes moeten maken plus als Robin aanblijft is het maar de vraag hoeveel je vooruit kan gaan.

Dus al met al de komende jaren zal het gewoon PSV blijven die de Eredivisie winnen en er zal niet veel degelijke concurrentie komen...

• Sjah
Quad schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:04:
Lekker, de sproeiers gaan aan bij Telstar. 💦
Vast express. En ESPN1 schakelde wel heel toevallig over naar die wedstrijd..

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51
Wat een walgelijk team is Utrecht eigenlijk, schoppen en janken. Zouden zo in Portugal passen

• Quad
Sjah schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:17:
[...]

Vast express. En ESPN1 schakelde wel heel toevallig over naar die wedstrijd..
Mwoah, gezien de reacties op en naast het veld leek het me niet een bewuste wraakactie te zijn.

nggyu nglyd

• cheiron
  • Laatst online: 00:02
Daar had Regeer echt veel tijd..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Han
  • Niet online

Han

Regeer had de bal nog kunnen controleren op de borst, stond helemaal vrij en had tijd zat.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Terranova
Geef die vent gewoon alvast rood. Hij blijft bewust schoppen

• DutchOwnage
Als Feyenoord hier niet wint, hebben ze niks gewonnen tegen de top 6. Zegt ook veel.

• Quad
Terranova schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:25:
Geef die vent gewoon alvast rood. Hij blijft bewust schoppen
Wie?

nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Nu alleen van de Hoorn z’n gele kaart nog geven a.u.b.

• Quad
Moussa had echt wel moeten scoren zeg.

nggyu nglyd

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

• Terranova
Dani de Wit, die is al 3/4 keer bewust doorgelopen. Nu pas 1e geel

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:25:
Als Feyenoord hier niet wint, hebben ze niks gewonnen tegen de top 6. Zegt ook veel.
Van Persie noemde alleen psv een topper toch?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Gelukkig nog maar 1 helft en 1 wedstrijd en dan zit dit afgrijselijke seizoen erop

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:59

FreakNL

Well do ya punk?

NEC gaat alles mislopen. Die zijn in de playoffs kansloos straks. Toch geen champions league in Nijmegen.

• Gonadan

Gonadan

Terranova schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:27:
[...]

Dani de Wit, die is al 3/4 keer bewust doorgelopen. Nu pas 1e geel
Net als de vorige keer dus? Jans weet hoe hij het aan moet pakken. Chic is het niet maar het werkt waarschijnlijk weer wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Gonadan schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:48:
[...]

Net als de vorige keer dus? Jans weet hoe hij het aan moet pakken. Chic is het niet maar het werkt waarschijnlijk weer wel.
Yup. Zijn er nog wel meer van Utrecht die dat doen

• Soulizer
Heerlijk Grün 2-0 tegen nec. Goed voor Feyenoord!

• DutchOwnage
Heerlijke pass perfect in de loop gegeven van Elshout op Moussa.

• sNielz123
  • Laatst online: 02-08 21:01
Kan er gewoon in voor Utrecht

• Quad
FreakNL schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:41:
NEC gaat alles mislopen. Die zijn in de playoffs kansloos straks. Toch geen champions league in Nijmegen.
Playoffs van?

nggyu nglyd

• Typhone
  • Laatst online: 22:43

Typhone

Who Dares Wins

aaaido schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:14:
Eigenlijk is de staat van de Eredivisie heel erg bedroevend momenteel. PSV is de enige die er echt met kop en schouders bovenuit steekt. Lijkt mij alleen ook een beetje saai worden als je zo weinig tegenstand hebt in de Eredivisie. En in de CL kom je gewoon vaak tekort om echt indruk te maken mrja daar moet je het gewoon hebben van de eerste rondes doorkomen.

Alleen bij de rest daar gaat het de komende jaren naar alle waarschijnlijkheid ook niet echt beter worden. Financieel gezien kan je het meest verwachten van een Ajax en Feyenoord om aansluiting te vinden met PSV. Maar Ajax heeft komende zomer een mega uitverkoop. Dan moet je nog een nieuw team samenstellen en inspelen. Feyenoord is op elke linie behalve middenveld zwaar ondermaats. Er is simpelweg niet voldoende geld voor zowel keeper, verdediging als aanval. Dus zal je keuzes moeten maken plus als Robin aanblijft is het maar de vraag hoeveel je vooruit kan gaan.

Dus al met al de komende jaren zal het gewoon PSV blijven die de Eredivisie winnen en er zal niet veel degelijke concurrentie komen...
Dat verhaal hebben we eerder gehoord uit jouw laatste alinea. Tijd dat PSV volgend jaar wat extra gaat afdragen alvorens ze dalijk Bayern München worden.
Pagina: 1 ... 230 ... 242 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken