Ajax deed dat in het seizoen dat ze tot de halve finale van de Champions League kwamen, 2018/2019.DutchOwnage schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:40:
[...]
Ik kan mij überhaupt niet meer herinneren welke NL club via de voorrondes uiteindelijk het hoofdtoernooi heeft weten te bereiken. Al zal het vast wel een keer gelukt zijn.
Op zich gunstige uitslagen vandaag voor Feyenoord. Moeten ze wel zelf de 3 punten ophalen morgen. Ook benieuwd naar AZ-Twente.
Nee maar wel als ervaren speler.cheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:
[...]
Staat Berghuis bekend als een harde werker?
Ik had meer het idee dat hij er in staat voor een stukje creativiteit, af en toe een splijtende pass.
Zou wel typisch Feyenoord zijn om dit dan weer te verkloten. Ik verwacht dat Twente wel de punten pakt want AZ hoeft niet meer.DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:00:
Op zich gunstige uitslagen vandaag voor Feyenoord. Moeten ze wel zelf de 3 punten ophalen morgen. Ook benieuwd naar AZ-Twente.
Doelsaldo van Feyenoord, nec en Ajax zijn ook allemaal rond de 24.
Feyenoord gewoon winnen vandaag voor m’n bloeddruk
Feyenoord gewoon winnen vandaag voor m’n bloeddruk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wij krijgen vanavond gewoon op de kloten. Twente staat garant voor puntverlies wanneer ze iets kunnen en concurrenten de punten verspelen.D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:10:
[...]
Zou wel typisch Feyenoord zijn om dit dan weer te verkloten. Ik verwacht dat Twente wel de punten pakt want AZ hoeft niet meer.
Twente komt eraan!
Ik weet het niet. Ondanks de resultaten, speelde Twente 2x heel goed tegen AZ dit jaar. Laat dat vanmiddag dan ook maar eens in de resultaten zien. Sparta thuis moet lukken en als zelfs Ajax een puntje haalt tegen PSV, dan zou Twente dat ook moeten kunnen, maar goed, daar durf ik geen geld op te zetten. Als we geen derde worden is dat vorige week denk ik gebeurd in het eerste half uur.JoteW schreef op zondag 3 mei 2026 @ 08:01:
[...]
Wij krijgen vanavond gewoon op de kloten. Twente staat garant voor puntverlies wanneer ze iets kunnen en concurrenten de punten verspelen.
We gaan t wel zie. Geen enkele ploeg die kans op de 3e plek maakt heeft veel kans om de CL te halen en dan krijgt Ajax obv historie waarschijnlijk de makkelijkste loting, dus misschien is dat t beste voor t Nederlands voetbal.
Gewoon voor de spanning zou het leuk zijn als Twente wint en Feyenoord verliest.
- Feyenoord 58
- Twente 57
- Nec 56
- Ajax 55
Only fools are enslaved by time and space.
Feyenoord moet gewoon winnen vandaag dan doen ze goede zaken. Dat zal best nog moeilijk worden als Fortuna een goede dag heeft.
Twente heeft de mazzel dat Az al uitgespeeld is, die hebben al Europa League hoofdfase binnen geharkt met de bekerwinst.
Twente heeft de mazzel dat Az al uitgespeeld is, die hebben al Europa League hoofdfase binnen geharkt met de bekerwinst.
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 03-05-2026 10:15 ]
Gelukkig kan m’n club goed met druk omgaan alsHarribo schreef op zondag 3 mei 2026 @ 10:14:
Feyenoord moet gewoon winnen vandaag dan doen ze goede zaken. Dat zal best nog moeilijk worden als Fortuna een goede dag heeft.
Concurrentie de punten heeft laten liggen
Die penalty uit bij az door Sloey en de gelijkmaker van nec in de laatste seconde kunnen je zo 34 miljoen kosten.
Het blijft hilarisch dat er een serieuze kans bestaat dat Ajax voor play-offs naar Volendam moet uitwijken…
Ga dan op de Toekomst spelen of zo.
Ga dan op de Toekomst spelen of zo.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tamme pot vooralsnog. Zo nog maar een koffietje maken om niet in slaap te vallen.
Wat een laag tempo.
Wat een laag tempo.
Ja dat is rood hè
Ja toch. En daarnet op Watanabe was ook minimaal geel.Agent47 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:18:
Ja dat is rood hè
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gezellige boel bij Fortuna, spelers allemaal een beetje boos naar elkaar toe.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wtf. Het zal weer eens niet. Leuk dat Advocaat er wat degelijkheid in heeft gebracht maar kleine tegenstanders stuk spelen konden zijn elftallen ook nooit
Geloof niet dat Fey dit nog gaat winnen, tering wat slecht
Opvallend dat Targa meer de bal heeft dan Valente.
Fortuna is geen rukploegje. Daar verslik je jezelf, als tegenstander die argeloos op het veld loopt rond te dolen, keihard in.
En als het je overkomt, is het nog terecht ook.
En als het je overkomt, is het nog terecht ook.
Ik heb geen beeld maar weet je waar ik ook moe van wordt? Trainers die niet in durven grijpen. Ook van Persie heeft er een handje van alles maar op zijn beloop te laten en hopen dat het met "vertrouwen" vanzelf goed komt. Ik wil een trainer die in de rust ingrijpt en bij achterstand wat anders probeert. Ik wil een trainer die desnoods na tien minuten al wisselt als het tactisch niet klopt (Michels deed het ooit in een interland)
Je ziet nu meer urgentie bij Feyenoord. Maar deze ploeg heeft niet de kwaliteit om het zomaar even om te draaien, iets waar RvP te veel op vertrouwd.
Nou, eindelijk de wissels.
Nou, eindelijk de wissels.
Maar nog steeds poppetje voor poppetje? Waarom niet Tengstedt erbij?
zo slecht speelt Feyenoord eigenlijk geeneens. Vooral mooie counters en omschakelingen van Fortuna. Overigens had hal eigenlijk al 2-0 moeten staan met die kans van Ihattaren. Zijn Teamgenoot stond alleen volledig verkeerd waardoor hij wel moest schieten ipv afleggen dan was het een easy goal.
Die kan niet voetballen.D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:03:
Maar nog steeds poppetje voor poppetje? Waarom niet Tengstedt erbij?
Read kwam erin maar Deijl bleef staan.
Je moet toch wat anders proberen. Het is niet dat Diarra het nu wel even gaat doen. Zet anders Moussa achter Ueda en Borges erbij. Maar doe iets anders.
Dan gaat Deijl centraal staan. Niet echt een wijziging in je aanvallende tactiek, een aanvallende tactiek die al driekwart jaar niet werkt tegen dit soort ploegen. Te dom om te poepen.Read kwam erin maar Deijl bleef staan.
Fortuna speelt zoals altijd naar de mogelijkheden die ze hebben. In dit soort wedstrijden verwacht je ook dat een Valente gewoon meer brengt. Maar dat zit er nog niet in.
Welke wedstrijd? Vast niet die ene wedstrijd...D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:57:
(Michels deed het ooit in een interland)
Heeeel lang geleden. Oostenrijk uit. Die speelden anders dan Michels verwacht had waardoor onze linksback (Boeve) praktisch constant op linksbuiten stond. Michels bedacht dat je er dan net zo goed een aanvaller neer kon zetten dus die haalde Boeve er na een half uur uit. We verloren overigens alsnog omdat Valke de bal vanaf de doellijn in eigen doel schoot in plaats van terug het veld in.
Hallo. Dat had wel rood mogen zijn hoe die doorging op de keeper.
Moet rood zijn.
Moet rood zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2026 16:13 ]
Wat doet die St Juste dan…
Twente komt eraan!
Kooij naait ons altijd toch? Haal Stengs maar terugDutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:12:
Hallo. Dat had wel rood mogen zijn hoe die doorging op de keeper.
Moet rood zijn.
Die Gladon staat er net in mag alweer gaan douchen
ok de aanval van Feyenoord is wel echt slecht ja
https://www.onsoranje.nl/...4/uitslagen/wedstrijd/298D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:11:
[...]
Heeeel lang geleden. Oostenrijk uit. Die speelden anders dan Michels verwacht had waardoor onze linksback (Boeve) praktisch constant op linksbuiten stond. Michels bedacht dat je er dan net zo goed een aanvaller neer kon zetten dus die haalde Boeve er naar een half uur uit. We verloren overigens alsnog omdat Valke de bal vanaf de doellijn in eigen doel schoot in plaats van terug het veld in.
Die match heb ik toen nog via de radio geluisterd, i kid you not, herinner me nog interview van v Gelder met de Oostenrijker Prohaska.
Te laat dit. Dat ga je niet meer goedmaken want nu gaat de bus er helemaal voor natuurlijk?
Maar dat is dus een repeterende fout bij van Persie.DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:16:
Lekker op tijd ook om Tengsted te brengen.
We zwijnen pas als we winnenBarfman schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:19:
Zwijnen ze toch weer dat Feyenoord
Hahaha. Dit is weer typisch Feyenoord. Man man man. Fortuna die nergens voor speelt kunnen we niet kloppen.
Gelukkig heeft onze hoofd RVC oneindig vertrouwen in hem. Flankeer hem met Van Wonderen of Van Bronckhorst als TD en dan is het feest helemaal compleet.
Gelukkig heeft onze hoofd RVC oneindig vertrouwen in hem. Flankeer hem met Van Wonderen of Van Bronckhorst als TD en dan is het feest helemaal compleet.
Hoe kom je van een hoofd RVC af eigenlijk? Is daar nog een raad die daar voor kan zorgen?Russel88 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:20:
Gelukkig heeft onze hoofd RVC oneindig vertrouwen in hem.
Verwijderd
Bij winst maakt Fortuna nog kans op de play-offs.Russel88 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:20:
Hahaha. Dit is weer typisch Feyenoord. Man man man. Fortuna die nergens voor speelt kunnen we niet kloppen.
Hoppaaaaa
Read
Lekker man
En het contract van Targa mogen ze ook wel heel snel openbreken en opwaarderen. Die is echt goud waard.
Read
Lekker man
En het contract van Targa mogen ze ook wel heel snel openbreken en opwaarderen. Die is echt goud waard.
[ Voor 85% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2026 16:26 ]
Bal werd aangeraakt en verandert van richting, daarom vloog ie erin.
Het is wel duidelijk dat de druk flink op de ketel stond bij Feyenoord als je ziet hoe iedereen het beleefd nu.
Staat ook maar 35 miljoen op het spel natuurlijk.
Staat ook maar 35 miljoen op het spel natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2026 16:32 ]
ps. Sterling moet dus ondertussen ook Diarra nog voor zich dulden.
Maar wel ruim 2 miljoen bij kunnen schrijven op z'n rekeningD-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ :9B 16:34:
ps. Sterling moet dus ondertussen ook Diarra nog voor zich dulden.
Ik zou zeggen, boeie.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2026 16:36 ]
Het erge is dat hij het waarschijnlijk niet eens allemaal op krijgt.DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:36:
[...]
Maar wel ruim 2 miljoen bij kunnen schrijven op z'n rekening
Ik zou zeggen, boeie.
Maar hoe slecht is die scheids...
Ah ja, die wedstrijd zat v/d Gijp naast Michels op de bank en het was heel koud. "BAL"D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:11:
[...]
Heeeel lang geleden. Oostenrijk uit. Die speelden anders dan Michels verwacht had waardoor onze linksback (Boeve) praktisch constant op linksbuiten stond. Michels bedacht dat je er dan net zo goed een aanvaller neer kon zetten dus die haalde Boeve er na een half uur uit. We verloren overigens alsnog omdat Valke de bal vanaf de doellijn in eigen doel schoot in plaats van terug het veld in.
Only fools are enslaved by time and space.
Wel als die een oldtimer autopark gaat sparen.D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:37:
[...]
Het erge is dat hij het waarschijnlijk niet eens allemaal op krijgt.
Bizar hoe je pas urgentie aan de dag weet te brengen na die rode kaart. Met de uitslagen van de concurrentie gisteren zou je toch verwachten dat je er vanaf minuut 1 op klapt. Nu verloor je echt ieder duel, Targhalline was de enige die wel de juiste mentaliteit toonde vanaf het begin. Bijzonder ook dat je dat na de rode kaart echt 180 graden om weet te draaien.
Maar goed, uiteindelijk vind ik het allemaal helemaal prima.
Maar goed, uiteindelijk vind ik het allemaal helemaal prima.
Ppffff. Zoals altijd lekker zweten tegen elke tegenstander.
5 punten los van NEC met nog 2 wedstrijden te gaan. Normaal gesproken moet dit voldoende zijn. Maar we hebben het over Feyenoord.
Hopelijk krikt Read z'n transfer waarde met en paar miljoen op met deze goal.
5 punten los van NEC met nog 2 wedstrijden te gaan. Normaal gesproken moet dit voldoende zijn. Maar we hebben het over Feyenoord.
AZ was met een andere keeper gewoon 2e geweest.
Terechte overwinning van Feyenoord 
* rent weg
* rent weg
Waarom lult iedereen die jongen naar de uitgang? Nul interlands: dan moet je gewoon nog lekker een jaartje eredivisie doen. Idem voor Godts overigensRussel88 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:12:
Tja. In tegenstelling tot Godts wil Read wel graag de stap maken van wat ik begrijp...Zou idd zonde zijn, ook voor hem zelf.
Maar mijn persoonlijke mening is dat Godts wel verder is in zijn ontwikkeling.
[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2026 17:48 ]
Feyenoord gaat wel tweede worden.
Vooral spannend of dat NEC of Twente plek 3 gaat pakken. Twente heeft de beste kans.
Vooral spannend of dat NEC of Twente plek 3 gaat pakken. Twente heeft de beste kans.
Of alsnog Ajax. Utrecht is uit volgens mij niet zo sterk en dan zou het voor Ajax aankomen op Heerenveen. Ik zie NEC nog wel punten verspelen en Twente moet ook nog tegen PSVsNielz123 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:07:
Feyenoord gaat wel tweede worden.
Dit seizoen heeft Godtz zich eindelijk laten zien. Read heeft alleen een meer laten zien op Champions league niveau. Read is volwassener en wat stabieler. Die heeft dit seizoen alleen de pech van zijn blessures.DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:47:
Tja. In tegenstelling tot Godts wil Read wel graag de stap maken van wat ik begrijp...Zou idd zonde zijn, ook voor hem zelf.
Gunstig voor Ajax dat Twente punten verspeeld, blijft plek 4 toch nog in zicht, zelfs plek 3 is maar 1 punt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
?sNielz123 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:38:
Gadverdamme
Geen van beiden zijn klaar voor de stap die ze voor ogen hebben.DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:47:
Echt ongelooflijk. Zo’n zondagsschot weer raak. Wat een pech Twente
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Jammer. Weer niet, al is de 2-2 wel passend bij het spelbeeld. Zuur, want het was een hele grote stap naar plek 3 geweest…
Heeft niks met pech te makenJeroenvde89 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:45:
Volgens de statistieken geen pech.Jeroenvde89 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:45:
Je zag je bord met eten?sNielz123 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:38:
Gadverdamme
Als dit pech zou zijn zou de eigen goal van Owusu Oduro ook geluk zijn dus dat zou elkaar dan nog opheffen
Lucky Feyenoord zeg. Dit geven ze niet meer weg. Fijn dat daarmee de CL plek niet naar NEC of FCT gaat 
Waar Ajax eindigt boeit me niet dit seizoen. “We” verdienen niets. Zolang dit seizoen maar zsm is afgelopen en die playoffs ons bespaart blijven.
Waar Ajax eindigt boeit me niet dit seizoen. “We” verdienen niets. Zolang dit seizoen maar zsm is afgelopen en die playoffs ons bespaart blijven.
XXXVI
Wat schandalig de manier waarop bij For - Fey een rode kaart gegeven wordt voor een aanvaller die vooruit speelt en een keeper die als een kamikaze uitkomt en zichzelf ervoor gooit (hoe vermijd je dan een botsing nog, als je voor de bal gaat?) en zichzelf daarmee blesseert… en dan als een Portugees eindeloos gaat liggen rollen.
Ten eerste, waar moet die aanvaller heen met zijn been dan? Ten tweede, wat Buijs ook zegt, dit is gewoon iemand een kaart extra aansmeren. Geel was volgens mij voldoende geweest.
Pfff…
Ten eerste, waar moet die aanvaller heen met zijn been dan? Ten tweede, wat Buijs ook zegt, dit is gewoon iemand een kaart extra aansmeren. Geel was volgens mij voldoende geweest.
Pfff…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ajax moet niet op de CL gaan gokken.ephymerous schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:00:
Lucky Feyenoord zeg. Dit geven ze niet meer weg. Fijn dat daarmee de CL plek niet naar NEC of FCT gaat
Ajax moet lekker op de EL of Ecl gaan gokken. Dan kom je misschien weer ver in het toernooi en worden de supporters ook weer wat gelukkiger.
Ajax in de CL is gewoon ongepast.
Van de Nederlandse ploegen heeft alleen PSV komend seizoen er eigenlijk wat te zoeken, al maakte die er in sommige wedstrijden ook een potje van dit seizoen.mavaros schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:28:
[...]
Ajax moet niet op de CL gaan gokken.
Ajax moet lekker op de EL of Ecl gaan gokken. Dan kom je misschien weer ver in het toernooi en worden de supporters ook weer wat gelukkiger.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Net als Feyenoord eigenlijkmavaros schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:28:
[...]
We kunnen ook gewoon onze clubs lekker thuislaten he. We doen toch voor de kat ze k*t mee?
Maar goed dat we binnenkort nog maar 1 plekje hebben
Maar goed dat we binnenkort nog maar 1 plekje hebben
Die aanvaller heeft zijn noppen vooruit en zet zijn voet scheef neer. Dat is niet een normale manier van je voet neerzettenRamzzz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:40:
Wat schandalig de manier waarop bij For - Fey een rode kaart gegeven wordt voor een aanvaller die vooruit speelt en een keeper die als een kamikaze uitkomt en zichzelf ervoor gooit (hoe vermijd je dan een botsing nog, als je voor de bal gaat?) en zichzelf daarmee blesseert… en dan als een Portugees eindeloos gaat liggen rollen.
Pfff…
Dat die man nog steeds een podium krijgt op nationale tv is een schande.Soulizer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:55:
Wazig verhaal van Pi air. Is gewoon belangenverstrengeling geweest
Loop jij met je noppen naar achteren?D-e-n schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:57:
[...]
Die aanvaller heeft zijn noppen vooruit en zet zijn voet scheef neer. Dat is niet een normale manier van je voet neerzetten
Waar zijn je noppen als je voor de bal gaat?
Redelijk positief over Kieft vandaag op tv, was die een keer wakker, was attent en leuk en had inbreng. Was die waternuchter, of is dat flauw van me..?
Verder was die verslaggever (weet zijn naam niet want vind het een grijze muis), redelijk stevig naar Pierre.
Verder was die verslaggever (weet zijn naam niet want vind het een grijze muis), redelijk stevig naar Pierre.
Gek dat zelfs Buijs het een rode kaart vindt. Buijs zegt "het is een terechte rode kaart" en hij vond het bijzonder dat er zoveel theater nodig is om een scheidsrechter in te laten zien dat het rood is. En gezien de eerdere overtreding op Moussa waar geen rood voor werd gegeven is dat een terechte conclusie.Ramzzz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:40:
Pfff…
Op welke planeet is dit geen rood?
Verwijderd
Buijs bij de NOS "Kijk Wellenreuther met Paul is een terechte rode kaart..."Ramzzz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:40:
Pfff…
Verwijderd
Je bedoelt ongewenst als supporter van een andere club?mavaros schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:28:
Scheidsrechter had gewoon de aanvaller van Fortuna én Wellenreuther rood moeten geven. En vervolgens ook St. Juste met een rode kaart er achteraan naar binnen.
Die overtreding op wellenreuther was geel genoeg. Die overtreding van achter op Hadj Moussa, dat was rood.
Ik vond het juist omgekeerd eigenlijk. Overtreding op Hadj-Moussa was niet met gestrekt been en de noppen waren omlaag. Dat was tegen Wellenreuther wel anders, dat was echt een schoolvoorbeeld van een rode kaart voor mij.Agent47 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:16:
Die overtreding op wellenreuther was geel genoeg. Die overtreding van achter op Hadj Moussa, dat was rood.
Jawel, Godts is klaar om de velden te gaan veroveren in het buitenland. Denkt inmiddels helemaal de man te zijn maar is op zoveel momenten nog gewoon een pupil in overzicht, inzicht en terugverdedigen dat ik er totaal niet rouwig om ben als hij met zijn huidige 'statistieken' voor een dik bedrag naar het buitenland verkast. Cashen nu het nog kan, zeker ook na de mooie meevaller van Chuba AK-47pomtoolkist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:43:
[...]
Geen van beiden zijn klaar voor de stap die ze voor ogen hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken