[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 228 229 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:24
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:40:
[...]

Ik kan mij überhaupt niet meer herinneren welke NL club via de voorrondes uiteindelijk het hoofdtoernooi heeft weten te bereiken. Al zal het vast wel een keer gelukt zijn.
Ajax deed dat in het seizoen dat ze tot de halve finale van de Champions League kwamen, 2018/2019.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Op zich gunstige uitslagen vandaag voor Feyenoord. Moeten ze wel zelf de 3 punten ophalen morgen. Ook benieuwd naar AZ-Twente.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
cheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:
[...]

Staat Berghuis bekend als een harde werker?
Ik had meer het idee dat hij er in staat voor een stukje creativiteit, af en toe een splijtende pass.
Nee maar wel als ervaren speler.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:10
DutchOwnage schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:00:
Op zich gunstige uitslagen vandaag voor Feyenoord. Moeten ze wel zelf de 3 punten ophalen morgen. Ook benieuwd naar AZ-Twente.
Zou wel typisch Feyenoord zijn om dit dan weer te verkloten. Ik verwacht dat Twente wel de punten pakt want AZ hoeft niet meer.
Pagina: 1 ... 228 229 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken