Anders ik wel. Kutkeeper, Gaaei en je weet hoe laat het is.cheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:03:
Ik heb echt zo een hekel aan dit Ajax...
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Ik vind het hartstikke goed om te doen.
Een doelpunt weggeven daarin tegen is wel overdreven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ajax is een professionele voetbalorganisatie geen goede doelen aai je rivaal over het bolletje club. Geen idee wie aanvoerder is maar die mag zn band en shirt inleveren van mij.Hupske schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:04:
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Ik vind het hartstikke goed om te doen.
Is dit nu omdat Ajax een erehaag voor psv vormde of in de algemene vorm? Ik snap de haat even niet
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
AllebeiAgent47 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:05:
Is dit nu omdat Ajax een erehaag voor psv vormde of in de algemene vorm? Ik snap de haat even niet
Je ziet hoe scherp ze beginnen aan de wedstrijd. Echt kansloos gewoon.
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 02-05-2026 20:07 ]
Dus het zit hem in het feit dat het voor een rivaal gebeurd? Als het AZ of Twente was geweest, was het dan wel goed?Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:06:
[...]
Allebei
Je ziet hoe scherp ze beginnen aan de wedstrijd. Echt kansloos gewoon.
Asjeblieft niet zeg. De laatste keer dat psv met 10 doelpunten van een topclub won kwam die topclub er weer bovenop
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Exact hetzelfde als met Jaros al een paar keer gebeurde. Hoge bal vlak voor het doel en de keeper komt half het doel uit waardoor die altijd te laat is bij de tweede paal.
Zou je toch moeten zien als trainersstaf.
Zou je toch moeten zien als trainersstaf.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Gedoe over die erehaag, dat gebeurt in het buitenland toch ook gewoon tussen rivalen. Gewoon prima.
Paes daarentegen. Eerste aankoop van Cruijff en wat een absolute aanfluiting.
Paes daarentegen. Eerste aankoop van Cruijff en wat een absolute aanfluiting.
Dan heb je het toch ook over een rivaal?Agent47 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:08:
[...]
Dus het zit hem in het feit dat het voor een rivaal gebeurd? Als het AZ of Twente was geweest, was het dan wel goed?
Dat is lief van Driouch
Flickr PSN ID= cheironnl
Had al 0-2 moeten zijn, knapper om hem te missen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Snap totaal die haat van de erehaag niet
Heel mooi en sportief gebaar.
Sportiviteit en respect mist duidelijk nog bij een aantal mensen.
Kan niet genoeg benadrukt worden in het voetbal.
Dat extra cadeautje van Ajax gaat dan wat ver maar er zullen er vast meer komen
Heel mooi en sportief gebaar.
Sportiviteit en respect mist duidelijk nog bij een aantal mensen.
Kan niet genoeg benadrukt worden in het voetbal.
Dat extra cadeautje van Ajax gaat dan wat ver maar er zullen er vast meer komen
Jeetje. Het is maar een spelletje.Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:05:
[...]
Ajax is een professionele voetbalorganisatie geen goede doelen aai je rivaal over het bolletje club. Geen idee wie aanvoerder is maar die mag zn band en shirt inleveren van mij.
Lijkt me prima om je respect te betuigen voor de prestatie van de kampioen. Ook al ben je ‘rivaal’. Wat eigenlijk ook al een idioot iets is.
Maarja, ik ben dan een Ajax fan, met een shirtje van PSV en Feyenoord in mijn kast omdat ik die shirts wel mooi vond.
Ok even dat het duidelijk is: je doet het nooit. Leuk bij de F-jes maar die als Ajax. Einde finito. Feliciteer ze maar persoonlijk bij het handen schudden maar bok op met die erehaag.Agent47 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:08:
[...]
Dus het zit hem in het feit dat het voor een rivaal gebeurd? Als het AZ of Twente was geweest, was het dan wel goed?
PSV voetbalde wel ontzettend makkelijk onder die druk van Ajax uit net.
Ja dat leek wel bewust missen, toch?ElPaco schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:12:
Lief van onze driehoek om de 2e niet te maken. Wel jammer zeg..
Boem Gaaei!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha. Ajax speelt verschrikkelijk,aar deze is wel mooi.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die Vaessen zit ff twee keer mis. Wat een dwaas is dat voor Groningen @Harribo
Ok, ok, die is ook lekker
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoppaaaa. Lekker goaltje! Ajax hersteld zich goed.
Toch weer Gaaei, begint een signaturegoal van m te worden, vanuit de 2e lijn binnen rammen.Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:04:
[...]
Anders ik wel. Kutkeeper, Gaaei en je weet hoe laat het is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Iig niet alsof iemand hem speelde die er een paar miljoen per jaar voor krijgt. Ons oma had hem er nog in getikt zouden we hier zeggen.
"Het is maar Gaaei"ElPaco schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:13:
Ja waarom zou je iemand op de rand 16 ook dekken?
OnzomaElPaco schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:14:
[...]
Iig niet alsof iemand hem speelde die er een paar miljoen per jaar voor krijgt. Ons oma had hem er nog in getikt zouden we hier zeggen.
Want Gaaei…ElPaco schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:13:
Ja waarom zou je iemand op de rand 16 ook dekken?
Paes man..
Flickr PSN ID= cheironnl
Jaarlijkse zondagschot van Gaaei
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tja, hij heeft voor ons wel wat punten gepakt. Toch hoop ik dat hij komende zomer vertrekt. Brengt veel onrust met zich mee.Agent47 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:13:
Die Vaessen zit ff twee keer mis. Wat een dwaas is dat voor Groningen @Harribo
Slechte passcheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:15:
Paes man..
Wellicht tegen Ajax ook. Neem hem over en we zullen het volgend jaar weten
Echt hè, wat een kutkeeper
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar trappen we niet in. Mislintat zit niet bij PSV ;-)Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:16:
[...]
Wellicht tegen Ajax ook. Neem hem over en we zullen het volgend jaar weten
Ik zie dat Dominik Livakovic weer bij Dinamo keept. Is nog maar 31 en kan wellicht Sutalo ook helpen.cheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:15:
Paes man..
Wedstrijd is in ieder geval een stuk beter aan te gluren dan Feyenoord - Ajax van laatst
Komt omdat er nu niet 2 teams onder hoogspanning staan ;-)Hupske schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:19:
Wedstrijd is in ieder geval een stuk beter aan te gluren dan Feyenoord - Ajax van laatst
Diep geraakt door de erehaag van Ajax denk ik.sNielz123 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:26:
PSV is wel een beetje tam.
Toch nog wat teveel alcohol in de benen na IbizasNielz123 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:26:
Ik zit de hele tijd te denken van ik "mis" iets, maar ben er achter. Megafoon mannetje is er niet. Zeker ook op vakantie.
Je lijkt nog wel het meeste geraakt te zijn.Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:29:
[...]
Diep geraakt door de erehaag van Ajax denk ik.
Er zitten er minimaal 50.000 in de Arena die net zo hard geraakt zijn
Dat was voorspelbaar en dat is dus ook waar de levensgrote kans voor Ajax ligt.sNielz123 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:26:
Dolberg in 35 minuten meer laten zien dan Weghorst dit hele seizoen.
Je vraagt je toch serieus hardop af hoe dit elftal had gespeeld als Dolberg in de basis had gestaan in plaats van die clown van een Weghorst.Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:36:
Dolberg in 35 minuten meer laten zien dan Weghorst dit hele seizoen.
Ajax pakt Veerman ook vroeg op met mandekking in plaats van tam in de zone te dekken. Zo heeft ie geen eeuwen de tijd zoals ie normaal heeft in de eredivisie.
"En Dolberg kan niet jagen, dat kan alleen Weghorst" gezeur kan ook de prullebak in.
"En Dolberg kan niet jagen, dat kan alleen Weghorst" gezeur kan ook de prullebak in.
Dolberg echt lekker bezig de eerste helft. Jammer dat de 2 kansen van hem niets opleverden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk niet dat het alle 50.000 van die tere zieltjes zijn. Het fluitende deel is van het principe “wij geven geen respect, maar we eisen wel respect voor ons”. Ik vind zo’n erehaag meer dan prima. Haat en nijd is nergens voor nodig. De fluitende mensen moeten een voorbeeld nemen aan de spelers in plaats van dat kinderachtige gejank. Maar goed, de echte “wij zijn ajax wij zijn de beste” mentaliteit is vertrokken met het vertrek uit De Meer. Een Ajacied maakt zich niet druk om tegenstander, papieren schaaltje of liedje. Toont respect en weet “ de volgende is voor ons”… lang vervlogen tijden…Typhone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:30:
[...]
Er zitten er minimaal 50.000 in de Arena die net zo hard geraakt zijn.
Dat had Ajax 30 wedstrijden geleden moeten doen.Gundogan schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:38:
Ajax pakt Veerman ook vroeg op met mandekking in plaats van tam in de zone te dekken. Zo heeft ie geen eeuwen de tijd zoals ie normaal heeft in de eredivisie.
Nu is het een beetje laat.
Garcia heeft op mijn advies gedreigd een krat heineken in het kleedlokaal te zetten. misschien helpt dat.sNielz123 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:46:
Ik hoop dat onze Peter in de rust de mannen effe wat gif mee geeft. Dit is niks.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tegen dit PSV had ik Feyenoord ook wel willen zien
Tja, ik heb het hier al eerder gezegd: Dolberg is de spits die de rest beter laat voetballen, Weghorst niet.mavaros schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:45:
[...]
Dat had Ajax 30 wedstrijden geleden moeten doen.
Nu is het een beetje laat.
Maar ik heb het gevoel dat Weghorst zich op de training helemaal de vernieling in werkt wat gewaardeerd wordt. Maar in de wedstrijd is het dan veel gesleur en dan koppen of passen naar de verkeerde kleur. En dan wijzen en zuur kijken alsof het niet aan hem ligt.
Groningen verloren van Excelsior. Excelsior leek gemotiveerder.
Waar Groningen de laatste 3 wedstrijden mee bezig is, is mij echt een raadsel. Het voetbal is traag, onnauwkeurig en ziet er niet uit.
Zeer welkome overwinning voor excelsior natuurlijk die hebben het goed gedaan .
Waar Groningen de laatste 3 wedstrijden mee bezig is, is mij echt een raadsel. Het voetbal is traag, onnauwkeurig en ziet er niet uit.
Tis wel duidelijk dat Garcia houdt van ervaring en hardwerkende spelers. Daarom krijgt Edvardsen ook ineens weer speeltijd, kreeg FitzJim voor zn blessure weer speeltijd, staat Berghuis er weer in, etc.Gundogan schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:52:
[...]
Tja, ik heb het hier al eerder gezegd: Dolberg is de spits die de rest beter laat voetballen, Weghorst niet.
Maar ik heb het gevoel dat Weghorst zich op de training helemaal de vernieling in werkt wat gewaardeerd wordt. Maar in de wedstrijd is het dan veel gesleur en dan koppen of passen naar de verkeerde kleur. En dan wijzen en zuur kijken alsof het niet aan hem ligt.
Jij zegt dat het tegenovergestelde van een erehaag “haat en nijd” is. Dat is niet zo. Gewoon geen erehaag en lekker feliciteren net voor de aftrap. De zachte eieren mentaliteit die op het veld heerst raakt de fans inmiddels ook merk ik.Wyke schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:39:
[...]
Ik denk niet dat het alle 50.000 van die tere zieltjes zijn. Het fluitende deel is van het principe “wij geven geen respect, maar we eisen wel respect voor ons”. Ik vind zo’n erehaag meer dan prima. Haat en nijd is nergens voor nodig. De fluitende mensen moeten een voorbeeld nemen aan de spelers in plaats van dat kinderachtige gejank. Maar goed, de echte “wij zijn ajax wij zijn de beste” mentaliteit is vertrokken met het vertrek uit De Meer. Een Ajacied maakt zich niet druk om tegenstander, papieren schaaltje of liedje. Toont respect en weet “ de volgende is voor ons”… lang vervlogen tijden…
Staat Berghuis bekend als een harde werker?toolkist schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:04:
[...]
Tis wel duidelijk dat Garcia houdt van ervaring en hardwerkende spelers. Daarom krijgt Edvardsen ook ineens weer speeltijd, kreeg FitzJim voor zn blessure weer speeltijd, staat Berghuis er weer in, etc.
Ik had meer het idee dat hij er in staat voor een stukje creativiteit, af en toe een splijtende pass.
Flickr PSN ID= cheironnl
Farioli deed er ook een beroep op, maar die kon ook als trainer het hele team hard laten werken en compact laten spelen. Beetje wat Ajax nu ook doet en dat is prima. En met Berghuis, Godts en Dolberg (en Gloukh) heb je dan ook meer voetbal ten op zichte van vorig seizoen.toolkist schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:04:
[...]
Tis wel duidelijk dat Garcia houdt van ervaring en hardwerkende spelers. Daarom krijgt Edvardsen ook ineens weer speeltijd, kreeg FitzJim voor zn blessure weer speeltijd, staat Berghuis er weer in, etc.
En met een beetje keeper en een goede zes erbij en Ajax doet weer mee. Zo moeilijk is het niet.
Volgens mij doet hij maar wat die Garciacheiron schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:
[...]
Staat Berghuis bekend als een harde werker?
Ik had meer het idee dat hij er in staat voor een stukje creativiteit, af en toe een splijtende pass.
Rosa speelt een ijzersterke wedstrijd vanavond. Hij zit overal tussen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zijn toe aan vakantie. Prima prestatie verder dit seizoen, maar geen zin in playoffs.Harribo schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 20:53:
Groningen verloren van Excelsior. Excelsior leek gemotiveerder.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken