Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niet veel soeps van beide kanten idd. de OK op het shirt van nac is eerder 'okn't'Agent47 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:28:
T ziet er echt niet uit, niks komt aan
Godts Ibrahimovic!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Het is dat nac okn't is en niet vrolijk en zo niet nog slechter.cheiron schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 20:52:
Mooi hoor van Godts. Verder is het hemeltergend slecht van beide kanten. Gloukh hoeft ook echt niet meer te zeuren dat hij er vaak naast staat, want naast zijn goal brengt hij nauwelijks iets.
Laatste 10 minuten niets te zien.
Onkunde van nac en zlatan godts.sNielz123 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 21:17:
Ik heb de eerste helft gemist en vraag me af hoe Ajax met 0-2 voor staat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb Ajax al het hele seizoen gemist en vraag me hetzelfde af…sNielz123 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 21:17:
Ik heb de eerste helft gemist en vraag me af hoe Ajax met 0-2 voor staat.
weggespeeld is wel een heel groot compliment.cheiron schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 21:35:
Ajax wordt al bijna een half uur weggespeeld door NAC. Niet te geloven. Nou, tenzij je de andere wedstrijden van Ajax in de afgelopen 2 jaar hebt gezien.
Ja inderdaad. Ajax was weer om je ogen uit je kop te krabben zo ongelooflijk slecht. Wat een verschrikkelijk jankelftal is het toch op dit moment. Geen enkele flair op geen enkele positie. Verkoop Godts maar want zodra je echt moet ballen heb je daar niks aan. Hij vindt zichzelf in elk geval heel wat.floriz87 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 22:06:
Verschrikkelijk, die vergelijking met Zlatan. Godts werd nauwelijks lastig gevallen. Die kan niet eens in de schaduw staan van Zlatan, kom op zeg.
Belgen… lekker timide blijven en geen Amsterdamse branie krijgen.
En gaat Ajax deze zomer nu eens halve selectie vernieuwen, hoorde iets van Groninger halen..?
Zlatan was natuurlijk ook nog niet zo groot toen hij bij Ajax vertrok.. niet dat ik zeg dat Godts dat wel gaat worden.Typhone schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 22:21:
[...]
Ja inderdaad. Ajax was weer om je ogen uit je kop te krabben zo ongelooflijk slecht. Wat een verschrikkelijk jankelftal is het toch op dit moment. Geen enkele flair op geen enkele positie. Verkoop Godts maar want zodra je echt moet ballen heb je daar niks aan. Hij vindt zichzelf in elk geval heel wat.
Belgen… lekker timide blijven en geen Amsterdamse branie krijgen.
Qua statistieken doet Godts het wel aardig met 16 goals en 11 assists.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Qua statistieken wel. Maar jij hebt ook ogenGynnad schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 23:47:
[...]
Zlatan was natuurlijk ook nog niet zo groot toen hij bij Ajax vertrok.. niet dat ik zeg dat Godts dat wel gaat worden.
Zlatan had zich destijds al wel in de CL laten zien. Maar dat elftal was ook vele malen beter dan nu.Gynnad schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 23:47:
[...]
Zlatan was natuurlijk ook nog niet zo groot toen hij bij Ajax vertrok.. niet dat ik zeg dat Godts dat wel gaat worden.
XXXVI
Verwijderd
Typhone schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 22:21:
Verkoop Godts maar want zodra je echt moet ballen heb je daar niks aan. Hij vindt zichzelf in elk geval heel
Maar je wil natuurlijk wel de hoofdprijs zien?Typhone schreef op zondag 26 april 2026 @ 08:44:
Deze man verzuipt letterlijk in elke competitie om ons heen behalve de Belgische gok ik zo. .
En dat voor een vleugelspits. Top.Gynnad schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 23:47:
[...]
Ajax is Godts, de rest is mij gisteren niet opgevallen. Zou niet weten wie verder tegen nota bene Nac . Paes met een paar goede reddingen maar dat is een keeper.
Steur is een leuk talent maar verkoop Godts en je hebt eigenlijk alleen nog maar middelmatige voetballers. Armoedig bij Ajax, het hele beleid kraakt aan alle kanten.
Nac mist killers en koppers voorin. Brym vind ik kkd niveau
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 26-04-2026 10:26 ]
Als er een club gek genoeg is om 25-30m te willen betalen, strik erom heen.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2026 @ 09:31:
[...]
[...]
Maar je wil natuurlijk wel de hoofdprijs zien?
Ze betalen maar wat ze hem waard vinden. Liefst €95 miljoen zoals bij Antony, die was het ook waard /sarcasm.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2026 @ 09:31:
[...]
[...]
Maar je wil natuurlijk wel de hoofdprijs zien?
Ajax heeft al jaren geen tactiek in het aanvalsspel. En dan vallen alleen de dribbelaars en momentenvoetballers op, positief maar ook vaak negatief als ze zich vastlopen en over het veld gaan lopen te mokken. En dat zijn voornamelijk Godts, met soms Berghuis en Gloukh op dit moment.Harribo schreef op zondag 26 april 2026 @ 10:23:
[...]
En dat voor een vleugelspits. Top.
Ajax is Godts, de rest is mij gisteren niet opgevallen. Zou niet weten wie verder tegen nota bene Nac . Paes met een paar goede reddingen maar dat is een keeper.
Steur is een leuk talent maar verkoop Godts en je hebt eigenlijk alleen nog maar middelmatige voetballers. Armoedig bij Ajax, het hele beleid kraakt aan alle kanten.
Nac mist killers en koppers voorin. Brym vind ik kkd niveau
De rest komt wel bovendrijven met een goede trainer. Dat plus een keeper, een goede 6 en Tomiyasu/Zinchenko behouden en je doet weer mee. Hoewel het in een draaiend elftal goede spelers zijn, kan Ajax vrij veilig Sutalo en Itakura verkopen voor 30-40 miljoen, afhankelijk van een goed WK of niet om investeringsruimte te creëren. Ajax krijgt namelijk met Janse, Kaplan (die je ook nog wel kan verkopen voor een miljoen of 10 aan de Turkse top 3 aangezien die altijd spelers met een Turkse nationaliteit nodig hebben) en Verschuren drie prima centrumverdedigers terug terwijl je ook nog Bouwman als talent hebt. Ze zijn allemaal jong, maar Sutalo en Itakura zijn toch geen leiders die het spel bij de hand nemen achterin zoals Baas dat wel kan.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
nggyu nglyd
Zo achterlijk dat we hier als enige land geen grip op durven pakken. Niemand die de ballen heeft om echte veranderingen door te voeren.
Verwijderd
Welke van de twee vind jij meer waard geworden dan voor de transfersom waar ze voor gehaald zijn?Gundogan schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:53:
Hoewel het in een draaiend elftal goede spelers zijn, kan Ajax vrij veilig Sutalo en Itakura verkopen voor 30-40 miljoen, afhankelijk van een goed WK of niet om investeringsruimte te creëren.
IPV -12 punten in de KKD gewoon een promotieban van minimaal 5 jaar en een leeg stadion. Enkeltje *censored* voor dat tuig.Quad schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:13:
Wat een idioterie bij Heracles. Vuurwerk op het veld, families met kinderen die weg proberen te komen en Heraclesfans die elkaar bekogelen.
Daar kan de rest van het stadion toch geen fuck aan doen? Ajax, Feyenoord, Zwolle, Groningen, Utrecht (en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een aantal) allemaal maar naar de KKD dan wegens gezeik de afgelopen jaren?HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:22:
[...]
IPV -12 punten in de KKD gewoon een promotieban van minimaal 5 jaar en een leeg stadion. Enkeltje *censored* voor dat tuig.
30 miljoen is ongeveer dezelfde waarde, alles daarboven kan altijd met een goed WK. Kroatië en Japan zijn beide landen die ver kunnen komen en beide spelers zijn in principe basisspelers. Goed, 25 kan ook wel, maar dat is denk ik wel de ondergrens. Beide spelers staan er nog goed genoeg op en clubs waren volgens de geruchten al bereid om 15-20 te betalen voor Sutalo en 10 voor Itakura.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:18:
[...]
Welke van de twee vind jij meer waard geworden dan voor de transfersom waar ze voor gehaald zijn?
We kunnen altijd hopen.
(beter dan dat ze allebei blijven en Cruyff met een tweederangs Spaanse trainer komt en een handvol Spaanse jeugdspelers als huurlingen)
Verwijderd
Welke clubs waren dat dan? Want afgelopen zomer na een goed seizoen heb ik alleen iets gelezen over het Porto van Farioli?Gundogan schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:26:
Beide spelers staan er nog goed genoeg op en clubs waren volgens de geruchten al bereid om 15-20 te betalen voor Sutalo en 10 voor Itakura.
Itakura kan/kon terug naar BMG en naar Wolfsburg.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:35:
[...]
Welke clubs waren dat dan? Want afgelopen zomer na een goed seizoen heb ik alleen iets gelezen over het Porto van Farioli?
Sutalo kon ook naar Duitsland (Wolfsburg), en volgens mij is er altijd wel interesse uit Italië voor hem (afgelopen zomer met Juventus).
Krijg je 15 met wat vage bonussen tot 18-20 dan mag je jezelf al enorm in de handen wrijven.
Verwijderd
Was het verhaal niet dat Ajax Sutalo aanbood aan Wolfsburg na getoonde interesse in Ikatura? En dat de Duitsers vriendelijk hebben bedankt?Gundogan schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:43:
Sutalo kon ook naar Duitsland (Wolfsburg), en volgens mij is er altijd wel interesse uit Italië voor hem (afgelopen zomer met Juventus).
Juve heeft geen enkele CV gehaald afgelopen zomer. Serieuze interesse kan het nooit zijn geweest.
Het blijven geruchten ja. Andere verhalen zeggen weer dat Ajax Wolfsburg afwees, dus zeg het maar.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2026 @ 17:02:
[...]
Was het verhaal niet dat Ajax Sutalo aanbood aan Wolfsburg na getoonde interesse in Ikatura? En dat de Duitsers vriendelijk hebben bedankt?
Juve heeft geen enkele CV gehaald afgelopen zomer. Serieuze interesse kan het nooit zijn geweest.
Het enige zekere is als de handtekening is gezet.
Misschien moet die de politiek in, daar zou die goed passen.
Jammer voor Heracles. In mijn gedachten altijd een relatief stabiele Eredivisie club maar toen ik vandaag wikipedia opende bleek dat toch wel mee te vallen. Ben benieuwd hoe Cambuur en ADO volgend jaar zijn qua kracht en ergens hoop ik Vitesse ook wel terug te zien. Hoort toch wel in de Eredivisie.HollowGamer schreef op zondag 26 april 2026 @ 17:15:
Zo'n directeur van HER zegt ook niet veel.
Misschien moet die de politiek in, daar zou die goed passen.
Ze hebben ook altijd met een bescheiden budget gewerkt. Ik kan me Smit nog herinneren toen hij gemiddeld genomen salarissen van onder de 200k betaalde.Typhone schreef op zondag 26 april 2026 @ 23:12:
[...]
Jammer voor Heracles. In mijn gedachten altijd een relatief stabiele Eredivisie club maar toen ik vandaag wikipedia opende bleek dat toch wel mee te vallen. Ben benieuwd hoe Cambuur en ADO volgend jaar zijn qua kracht en ergens hoop ik Vitesse ook wel terug te zien. Hoort toch wel in de Eredivisie.
Wel treurig van het publiek, blijkbaar is dit tegenwoordig standaard bij veel club…
Maar dat betekent dan tegelijkertijd natuurlijk dat RvP zal blijven zitten...terwijl ik zowat iedereen hoor roepen dat ie de groep al lang kwijt is.
[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 27-04-2026 09:47 ]
Nog even door met zijwieltjes dus…
Nou is dat op zich een berevel van onvermogen maar niet dat hij niet wil leren. Misschien is hij tot inkeer gekomen? (ik lees nooit iets over Feyenoord, dus ik kan dat gemist hebben)
In dat geval toch wel een sterke zet. Net als destijds met Van Bronckhorst.
Van Bommel had met Hiddink waarschijnlijk meer bereikt dan met Van Marwijk. (toch meer een zwaargewicht en niet zijn schoonvader)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De uitleg bij studio voetbal kon ik wel volgen. Ze gaan van Persie niet de laan uitsturen, want dat zou betekenen dat dat meteen de 1e actie is van een nieuwe TD. Tegelijkertijd moet die nieuwe TD kennelijk wel met van Persie door een deur kunnen, want anders had van Wonderen een tijd geleden al kunnen aanschuiven.Ramzzz schreef op maandag 27 april 2026 @ 10:32:
[...]
Nog even door met zijwieltjes dus…
Nou is dat op zich een berevel van onvermogen maar niet dat hij niet wil leren. Misschien is hij tot inkeer gekomen? (ik lees nooit iets over Feyenoord, dus ik kan dat gemist hebben)
In dat geval toch wel een sterke zet. Net als destijds met Van Bronckhorst.
Van Bommel had met Hiddink waarschijnlijk meer bereikt dan met Van Marwijk. (toch meer een zwaargewicht en niet zijn schoonvader)
Ik verwacht, misschien hoop, dat er binnen 2/3 weken witte rook is en er een nieuwe AD aangekondigd wordt. Het zou logisch zijn dat er ook een TD komt, maar hey het blijft Feyenoord.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Inderdaad, dat heb ik gisteren pas gezien. Plausibel.OMX2000 schreef op maandag 27 april 2026 @ 16:08:
[...]
De uitleg bij studio voetbal kon ik wel volgen. Ze gaan van Persie niet de laan uitsturen, want dat zou betekenen dat dat meteen de 1e actie is van een nieuwe TD. Tegelijkertijd moet die nieuwe TD kennelijk wel met van Persie door een deur kunnen, want anders had van Wonderen een tijd geleden al kunnen aanschuiven.
Ik verwacht, misschien hoop, dat er binnen 2/3 weken witte rook is en er een nieuwe AD aangekondigd wordt. Het zou logisch zijn dat er ook een TD komt, maar hey het blijft Feyenoord.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
10 second ninja DONE
Juist, financiëel minder lucratief. Echter, daar tegenover staat dat je in de Conference League meer kans hebt om ver te geraken gezien ook de tegenstanders in principe minder sterk zijn gezien de doorsnee ploeg uit een competitie zwakker dan de Eredivisie komt.dutchgio schreef op maandag 20 april 2026 @ 19:00:
Conference league is financiëel waarschijnlijk ook niet zo interessant, maar wel de last van doordeweekse wedstrijden, grotere selectie nodig etc.
Een keer overslaan is dan niet zo erg.
Bovendien, voor de Europese coëfficiënt van Nederland is een overwinning in de Conference League volgens mij net zoveel waard als een overwinning in de Europa League. Dus een Nederlandse club die ver geraakt in de Conference League trekt het coëfficiënt van de Eredivisie wel flink op. En als je echt ver genoeg geraakt dan wordt het financiëel toch ook best interessant, zolang je er niet uitgaat in de league phase of in de ronde daarna.
Maar eens je echt ver komt en bijvoorbeeld tegen Brighton, Everton, Como, Atalanta, Betis of zo uitkomen mag ... dan wordt het echt wel financiëel interessant ook.
Persoonlijk is de Conference League mijn favoriete UEFA-toernooi. De Champions League is volledig gekaapt door de grote (steeds dezelfde) clubs waardoor het elitair en voorspelbaar wordt. Voor nog een zoveelste keer Barcelona-PSG of Real-Chelsea ga ik niet thuisblijven.
In de Conference League kan je nieuwe teams leren ontdekken. Dat vind ik persoonlijk leuker. Hamrun Spartans, Lincoln Red Imps, FC Noah, die club uit Mostar met die onmogelijke naam, ... Dat soort dingen vind ik echt leuk.
Je gaat toch niet hopen dat een van deze in de Eredivisie gaat spelen..
Lekker denigrerend. Je leest hier wel eens [terecht] commentaar dat sommigen bepaalde clubs liever zien verliezen dan hun eigen club winnen. Zo'n opmerking doet me daar wel een beetje aan denken. Je mag voorkeuren hebben maar ga die voorkeuren dan steunen ofzo ipv andere clubs afzeiken. Behalve dat het volgens mij ook helemaal niks toevoegd.HollowGamer schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 19:20:
Als RJC-RKC in 0-0 eindigt, hoeven beide dan niet verder in de playoffs?
Je gaat toch niet hopen dat een van deze in de Eredivisie gaat spelen..
Only fools are enslaved by time and space.
Ik mag niet aangeven dat beide clubs te kort komen voor de Eredivisie?LoneRanger schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 21:18:
[...]
Lekker denigrerend. Je leest hier wel eens [terecht] commentaar dat sommigen bepaalde clubs liever zien verliezen dan hun eigen club winnen. Zo'n opmerking doet me daar wel een beetje aan denken. Je mag voorkeuren hebben maar ga die voorkeuren dan steunen ofzo ipv andere clubs afzeiken. Behalve dat het volgens mij ook helemaal niks toevoegd.
Overigens vind ik beide mooien clubs. Daar gaat het mij niet over.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 28-04-2026 21:43 ]
Blijkbaar trouwens al Larin zn 8e goal. Hij kan het blijkbaar dus wel
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 28-04-2026 22:29 ]
Wanneer Ipswich Town de volgende wedstrijd wint blijven ze gewoon tweede.toolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:28:
Gaat Larin Ajax nou alsnog een oor aannaaien ookal is ie weg bij Feyenoord? Scoort net de 2e goal van Southampton waardoor Ipswich nu achter staat, hadden die gewonnen dan was de transfer van Akpom zo goed als zeker geweest.
Indien ze verliezen dan gaan ze de play offs in, maar dat zal een zware kluif worden.
Maar gebaseerd op wat, op die ene wedstrijd van gisteravond? Vorig jaar werd geroepen dat Telstar niks te zoeken heeft in de eredivisie. Ik zou het wel grappig vinden als je nu gaat zeggen dat je beide clubs al een tijdje volgt en het wel vaker is opgevallen.HollowGamer schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 21:23:
[...]
Ik mag niet aangeven dat beide clubs te kort komen voor de Eredivisie?
Overigens vind ik beide mooien clubs. Daar gaat het mij niet over.
Only fools are enslaved by time and space.
Daar heb je wel een punt.LoneRanger schreef op woensdag 29 april 2026 @ 09:00:
[...]
Maar gebaseerd op wat, op die ene wedstrijd van gisteravond? Vorig jaar werd geroepen dat Telstar niks te zoeken heeft in de eredivisie. Ik zou het wel grappig vinden als je nu gaat zeggen dat je beide clubs al een tijdje volgt en het wel vaker is opgevallen.
Ik vond het gisteren niet zoveel, en ik kijk elke vrijdagavond het schakelprogramma, maar dan zie je natuurlijk geen volledige wedstrijden.
[ Voor 100% gewijzigd door Megupe op 29-04-2026 19:37 . Reden: Fout excuus ]
Twente komt eraan!
Zo'n type als Larin heeft echt maar 1 kwaliteit en dat is z'n fysieke kracht. De Championship is natuurlijk wel een perfecte competitie voor zo'n type speler. Bij Feyenoord heeft hij denk ik in totaal 10 hele minuten in die rol gespeeld, en prompt gaf hij een goede assist (de 3-2 thuis tegen Utrecht). Zo'n type op 10 zetten is ook wel echt een behoorlijke mispeer.toolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:28:
Wat niet wegneemt dat hij na de wedstrijd tegen Betis topscorer van de Europa League had kunnen/moeten zijn
Hier mag RKC nog een flinke zet voor krijgen, die protocollen voor hoofdblessures zijn er niet voor niets en ze geven het resultaat van een wedstrijd blijkbaar dus gewoon voorrang.
Met in Nederland de strijd om plek 2. Vanavond de topper Ajax-PSV. NEC wat in principe geen problemen zou noeten hebben tegen Telstar thuis. Morgen wacht Feyenoord een lastige uitwedstrijd in Sittard en mogen AZ en Twente onderling een robbertje gaan vechten. Zelfs de playoffs om promotie pik ik mee.
In Engeland natuurlijk de strijd om de titel. Arsenal moet het vandaag gaan doen tegen Fulham. Morgen staat er een heerlijke pot op het programma tussen Man United en Liverpool en maandagavond mag City het gaan doen tegen Everton uit..
Komende week de returns in de CL, wat weer genieten gaat worden. En dan moet ik ook nog tijd vinden om de GP van Miami te volgen.
Tropenweken dus.
Ik vind de promotie degradatie wedstrijden ook leuk. Toch benieuwd wie er gaan degraderen en promoveren. Bijna elk jaar weer een verrassing.
Qua niveau was bijvoorbeeld de wedstrijd van gisteren misschien niet top maar de spanning zat er zeker in. En na die tijd de vermakelijke vreugde bij RKC.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 02-05-2026 09:44 ]
Op papier een topper, maar als PSV er een beetje zin in heeft wordt het een walk in the park.DutchOwnage schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 09:01:
Met in Nederland de strijd om plek 2. Vanavond de topper Ajax-PSV.
Die hebben afgelopen week lekker met z'n allen op Ibiza gelegen, dus ik vraag het me afGynnad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 11:37:
[...]
Op papier een topper, maar als PSV er een beetje zin in heeft wordt het een walk in the park.
Ik verwacht dan ook dat dit tripje van PSV de reddingsboei voor Ajax gaat zijn in de race voor de EL en CL plekken.DutchOwnage schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 11:48:
[...]
Die hebben afgelopen week lekker met z'n allen op Ibiza gelegen, dus ik vraag het me af
Ik denk dat die spelers allemaal doorhebben dat dit het laatste 'vakantie tripje' tijdens het seizoen was als ze de boel vandaag laten lopen. Dat zal Bosz ze echt wel duidelijk hebben gemaakt.D-e-n schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 11:51:
[...]
Ik verwacht dan ook dat dit tripje van PSV de reddingsboei voor Ajax gaat zijn in de race voor de EL en CL plekken.
Zijn nog een aantal spelers bij PSV die hun best willen doen voor een wk selectie, PSV was dit jaar een paar maatjes te groot, dus ook al doen ze het rustig aan dan winnen ze alsnog met twee vingers in de neus.dutchgio schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 12:36:
Al kampioen, gefeest op Ibiza en veel spelers ontbreken.
Als je nu nog niet weet te winnen...
Dan nog is het B-elftal meer een team dan de A-selectie van Ajax. Ik denk dat de erehaag het enige hoogtepunt van Ajax gaat zijn vanavond.dutchgio schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 12:36:
Al kampioen, gefeest op Ibiza en veel spelers ontbreken.
Als je nu nog niet weet te winnen...
Dat, het zijn altijd wedstrijden die op zich staan. Ik geef Ajax best wel een kans, zeker omdat PSV al lang en breed kampioen is. Telkens als PSV records kan neerzetten, dan lijken ze toch te stranden in het zicht van de haven. Nu kunnen ze weer zo'n record neerzetten met grootste voorsprong op nr. 2, zal dan ook wel weer misgaan (verder ook beetje zinloos record, maar toch). Daarnaast speelt Ajax thuis, dus yea, ik denk dat Ajax best kan winnen vandaag.toolkist schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 15:23:
Ach zelfs met Heitinga, in Eindhoven, wist Ajax het PSV moeilijk te maken. #heb vertrouwen
Dat zegt niet alles als één team echt totaal niet hoeft. Bosz kan lullen wat hij wil maar de PSV-ers hebben tcch minder intrinsieke motivatieQu3st schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 15:03:
[...]
Dan nog is het B-elftal meer een team dan de A-selectie van Ajax. Ik denk dat de erehaag het enige hoogtepunt van Ajax gaat zijn vanavond.
Ziet Ajax toch nog een groot deel van de transfersom die ze destijds betaalde terug.
En toch kan dit PSV ook ineens met 2-6 winnen van dit Ajax.Snowdog schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 15:53:
[...]
Dat, het zijn altijd wedstrijden die op zich staan. Ik geef Ajax best wel een kans, zeker omdat PSV al lang en breed kampioen is. Telkens als PSV records kan neerzetten, dan lijken ze toch te stranden in het zicht van de haven. Nu kunnen ze weer zo'n record neerzetten met grootste voorsprong op nr. 2, zal dan ook wel weer misgaan (verder ook beetje zinloos record, maar toch). Daarnaast speelt Ajax thuis, dus yea, ik denk dat Ajax best kan winnen vandaag.
En een dik salaris van de loonlijst af. Denk wel dat ze hem gelijk doorverkopen, zijn stats waren in de championship al niet echt indrukwekkendGynnad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 16:30:
Eerste uitgaande transfer bij Ajax is een feit, Akpom verkast, door de promotie van Ipswich Town, voor 9 miljoen euro naar Engeland.
Ziet Ajax toch nog een groot deel van de transfersom die ze destijds betaalde terug.
Het verschil tussen humor (in de vorm van Schadenfreude) en lange tenen.
Oftewel er komt ook geen erehaag?
Ik zeg gewoon winst Ajax.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 02-05-2026 19:22 ]
Ik mag hopen van niet. Clownesk gedoeRamzzz schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 18:23:
Gedoe over een kartonnen schaal: het zegt alles over Ajax - PSV
Mokio op het middenveld, dat staat garant voor balverlies. PSV kan lekker achterover hangen en wachten om te counteren. Italura en Sutalo zijn traag als dikke stront, dus Ajax gaat minimaal tegen 3 tegendoelpunten uit counters aanlopen. En voorin bij Ajax staat een spits met 0,0 wedstrijdritme. Al met al, daarom.DutchOwnage schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:21:Waarom zou Ajax geen partij zijn?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit kan je je eigen fans echt niet aandoen.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 02-05-2026 20:02 ]
Toch wel een erehaag, met een gruwelijk mooi concert er bij. Heerlijk.Ramzzz schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 18:23:
Gedoe over een kartonnen schaal: het zegt alles over Ajax - PSV
Ja, dat krijg je als je met z'n allen gaat staan klappen voor de tegenstander.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/BYjTCsXxOgneReoDZQaotCXY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fafjWGNs7zgQyOA4cMDbgobk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pnJMUkyOfS1ao7QLXP5cJ0nu.jpg?f=fotoalbum_large)